Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
Ne legyen igazam, de sztem ugyanúgy szarrá fognak verni mindent és mindenkit, mint anno a Chevy Cruze, majd utána a Citrom.
Szerk: Láttam a múltkor egy ilyen Lynk&Co 03 autót az úton, elég furán nézett ki, képekről vagányabbnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
Színvolnalról erősen tehet a promóter és az FIA is. Mindig mostohán kezelték a kis túrásokat. Meg hát normális pályákra kellene vinni a mezőnyt, ahol lenne nézetség is. Továbbra sem értem, miért nincs ismét egy olasz verseny, vagy hogy pont az auto-motorsport őshazájában, Angliában, miért nincs egy futam sem. Német versenyt is miért nem viszik Oschersleben-ben, ahol a régi időkben jó versenyek voltak. Tavaly beugróként Sloringen egyből az év versenyhétvégéjét rendezték meg. Moszkvába is visszavihetnék, mert ott sem volt rossz futam egy sem. Szóval ebben igazad van, hogy a színvonal az nem éppen hasít.
Más:
Egy rossz hír Tassi Attiláról :
Kedves Ismerősök, Követők, Szurkolók!
A barcelonai tesztelés után technikai hiba lépett fel az autómban. A csapatom mindent megtett az elmúlt napokban, hogy helyrehozzák a hibát, de ma már látjuk, hogy sajnos az autó nem lesz rajtrakész állapotban péntekig, így kihagyni kényszerülök a szezon első versenyhétvégéjét Marrakechben. Habár nagyon el vagyok keseredve, nem igazán szeretnék hozzáfűzni semmit az esethez, megpróbálom elfogadni, kérlek, Ti is tegyetek így. Köszönöm!Ez a kiesett versenyhétvégé már most hiányozni fog az év végére.
Jó, oké. Ápr.1-je van .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Ez egy teljesen jó ár....annak, aki a paddock-ba is be akar menni. Már pedig azért oda is érdemes belesni . A 8-9-10k annak rossz, aki nem akar paddock-ozni, mert így feleslegesen fizet valamiért, amit nem használ ki.
De, egyértelműen a 10k a hétvégi jegyért megéri.
Eddig az volt a trend, hogy 6k a hétvégi egy és 6k a napi jegy. Plusz ugyanennyi a paddock jegy/nap.
Az más kérdés, hogy az idei futamot is kihagyom a helyszínen. Inkább arra a hungaroring classic-ra gyúrok, ami a nyáron lesz. Na az nyam nyam .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
szilva01
őstag
Ez az egy baj van az autósporttal, pénz-pénz-pénz. Megértem, drága, lehet egy Schumacher-nél 3x jobb versenyző Ukrajnában kézzel kaprja a bánya falát fél kiló szénért, hogy ne fagyjon meg. De körönként (lefelé kerekítve) 4,2 másodpercet kapni az elég kemény. Én szégyenlleném magam, hogy ülést foglalok, nagyon le voltak maradva Tóth Csabával egyetemben.
-
.LnB
titán
Na Anett és Dani nem rokonok. Egy pár voltak egy ideig. Csak a korrektség miatt írom le.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
szilva01
őstag
Ficza legalább a középmezőny végén tudott menni a töbiekkel. György Anett
3959 másodpercet kapott a győztestől 14 körön, Tassi ugye a 8. helyről indult. Tóth Csaba még többet. Na mindegy neki van pénze versenyezni, hátégesse csak magátépítse az imidzést, törjön felfelé![ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
nekem csak a fejemet, mert rákvörösre égett tegnap. Ha felveszem a napszemcsim kb úgy nézek ki, mint az avatarom, csak nekem az orrom is vörös, nem sárga.
Amúgy a DTM-et nem igazán szerettette meg velem ez a futam. Jó, az autók látványosak, a hangjuk elég komoly, de azért nem volt túlságosan látványos maga a futam.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
Tavaly is Toyota-ban bíztam, így idén is kitartok mellettük .
Viszont idén jobban érdekel a GT és az LMP2, mert van vastagon mezőny. Már alig várom, hogy kezdődjön .
Viszont hétvégén mellette DTM és TCR. Ha a legutóbbi TCR futamból indulok ki, szerintem brutál jó két verseny várható és tele magyarokkal (Tassi, Norbi, Ficza, Jedlóczky (Unicorse Alfa)) .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
guftabi96
addikt
2 defekt.
Monteiro viszonylag olcsón megúszta, nem nagy tempónál adta meg magát a gumi. Lekoccolta a korlátot, de vissza tudott jönni a boxba.
Girolami már nem járt ilyen jól, ő nagyobbat esett. Elég szépen odaverte a korlátnak az autót, nem is tudott visszajönni a boxba.#KeepFightingMichael
-
szebe
addikt
Monteiro a Metzgesfeldnél, Girolami meg a Klostertal körül kapott defektet. Monteiro be tudott kocogni a Hondával, Girloami viszont jobban odaverte, kérdés hogy tud-e indulni a főfutamon.
Norbi a defektek után visszavett, behozta egyben a kocsit."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
[CS]Blade2
addikt
Én is akartam erről írni, aztán úgy voltam vele, hogy nem küldtem el. Nekem is úgy tűnik, hogy nem, hogy gyorsabb lett attól, hogy nem kell úgy vigyázni a gépre, és nem, hogy több pontot tud hozni, hogy bevállalhat kockázatosabb előzéseket, hanem pont, hogy kevesebbet.
A másik, hogy tényleg kicsit nagyobb lett az arc, inkább szerényen leszegett fejjel meg kellene keresni az a pár tizedet, és minél kevesebbet hibázni. Nem az edzésen és a Q1-ben jól menni, hanem akkor, amikor igazán számít, majd a versenyen a részéről kimaxolni a pontokat, hogy lehetőleg csak rajta kívülálló okok miatt menjen el pont.Időmérőn itt meg kellett volna futni a Monteiro idejét azonos autóval.
A BMW-s korszakban az volt a jó, hogy tudtuk, hogy nem a legjobb gép, de a BMW-sek között a legjobb idő, és jobb autóval ott lenne a toppon. Tessék itt a gyári csapat, nem rossz az autó, már csak élni kellene a lehetőséggel...
-
XFishboneHUN
senior tag
Sokkal többen voltak mint tavaly. Tavaly hideg volt + esett is [link]. Ahhoz képest idén tele volt minden.
Szombaton szinte alig voltak, pangtak a lelátók. A vasárnapi jó idő töltötte fel a nézőteret, illetve húzta fel a nézőszámot.
(#7949) .LnB
számokat = Nézőszámot : )
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
callmeakos
veterán
-
rocket
nagyúr
Teljes program 1-2 hettel a verseny elott lesz.
Blankpain Sprint Cup verseny lesz nalunk, 1-1 oras versennyel szombaton es vasarnap, repulorajt, kotelezo pitstop pilotacserevel.
Blankpain Endurance Cup is van 1 versennyel, Monza-Silverstone-Nurburgring 3oras, Paul-Ricard 6oras, Spa 24oras.A Monzai Endurance Cup versenyerol holnap este 23:30-tol lesz 1 oras musor Eurosport1-en, idomeron 31 auto volt 1 masodpercen belul
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Shodan
addikt
Látom te is tanultál jégeralsó + aláöltöző + poló+pulcsi+kabát+sapka itt is megvolt
Viszont eddig ez volt a leggyengébb futam amin kint voltam. Hála istennek az idétlen Noorbizásról már kezdenek leszokni az emberek.Ahhoz viszont úgy látom még fejlődni kell hogy a 0 IQ val legalább ne nyomjuk a köcsög dudát Ferjáncz Attila megemlékezésénél, és ne fújoljuk ki a győztest csak azért, mert nem a Nooorbi győzőt!
A betét futamok és az időbeosztás az elkért jegyárhoz képest nevetséges. 3ad ennyiért máshol ETCC és Porsche kupa is belefér.[ Szerkesztve ]
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
ruti
Közösségépítő
örülök h kiláttam a kis résen a 3 kapucni alól
mind a két futamon ugyanott ültünk, a másodikon pedig már alig voltak, de terroristára nem emlékszem
szinte senki nem ült előttünk, nem kellett a "maradj ülve"haver mondja, hogy a felső parkolónál (a Silver tribünök felé) rendőrök nézték át a kocsikat (!), gondolom Te nem ott jutottál be
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
rocket
nagyúr
En viszek kabatot, salat, kesztyut, nem akarok megfagyni mint 2 eve, meg 3dl forro teat venni 500ft-ert
Emlekszem, hogy akkor napsutest es 17-19 fokot jeleztek elore, ebbol lett a gyakorlatban esos borus ido 8-12 fokkal, es nagy szellel, szoval erzetre orakon keresztul kb. 3-5 fok volt.
Most annyiban mas, hogy az elorejelzesben is pocsek idot josolnak vasarnapra, most max. pozitiv iranyba tevedhetnek.
Ez a jobbik verzio, meg mindig egyszerubb par ruhat cipelgetni feleslegesen (bar tomegnyomorban buszozasnal visszafele nem igy fogom gondolni), mint szetfagyniAzt nem ertem, hogy ha a program szerint ~17.48-ig tart a 2. WTCC verseny amire a nezok tobbsege kint fog maradni, akkor 17:30-tol miert csak 30 percenkent jarnak a buszok?
Hungaroring, MOL kút Indulás Menetidő: 25 perc
14:00-15:00 15 percenként
15:00-15:50 5 percenként
15:50-16:30 10 percenként
16:30-17:30 15 percenként
17:30-20:00 30 percenként"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Ventur@
senior tag
2 (?) éve volt szinte csont ugyanilyen sz*r idő, mint amit most jósolnak hétvégére. Még a szombat nem is lesz vészes, de ha az amit láttam vasárnapra összejön, na az cinkes lesz = [link] (egy jó barátom ajánlotta ezt az oldalt, mert a legelső hringi futamon csontra megjósolta az időjárást. Ugye akkor volt az az emlékezetes vihar a 2. futam előtt. Azóta csak ezt az oldalt nézem, ha valahova elutazok és eddig mindig bevált, amit kiírtak )
Azon 2(?) évvel ezelőtti versenyhétvégén ráadásul Norbinak nem is annyira ment a szekér, szóval nem volt egy nyerő hétvége. Azért remélem most máshogy lesz .
Nekem kimarad idén is a futam. Marad a tv-ben nézős és szurkolós.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
rocket
nagyúr
Olimpia eve van, arany fokozatu tamogato a MOL, igy nem jutott a WTCC-re (ami nem igazan jo reklam felulet egy olyan cegnek aki Europa nagy reszeben nincs piacon, tehat nulla reklam ertekkel birnak ezek a piacok szamukra)
Van par tucat sportag amiben sikeresebben vagyunk, es nagyobb prioritast kell elveznie.Nezhetjük ugyis, hogy eveken at szponzoraltak Zengoeket, ennek koszonhetoen is kineveltek egy versenyzot, aki elorebb lepett (legalabbis anyagilag biztos, sport szempontbol meg majd meglatjuk a szezon vegen).
Szerintem most felesleges a MOL-t szidni, a WTCC akarmennyire is szeretjük itt sokan, azert eleg fapados egy sorozat, koltsegek magasak, de reklam ertek nem nagyon van, es nem tolonganak az autogyartok se a bekerulesert.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
XFishboneHUN
senior tag
Így van, minden a pénz körül forog, erről szól az autóversenyzés (vajon Nagy Dani miért került be a WTCC projektbe, nem tehetségtelen, mert 2x-es magyar bajnokról van szó, de értitek ...). De azt se felejtsük el, hogy a MOL, NEM a Zengő Motorsport-ot támogatta, hanem Norbit, így semmi köze a csapathoz.
Alapvetően meg, ha azt nézed szükségtelen (ez erős torzítás, mert persze, jó ha van lóvé) a MOL, mert ez a két fiatal, így is összetudott kaparni a két autóra összesen 6-700 milliót (alaphangon). Ha ezt tudják finanszírozni, nem hiszen, hogy gondot jelent nekik a pénz.
A marketingre visszatérve, minek támogasson még ismeretlen, nem befutott pilótá(ka)t egy ekkora vállalat? Nincs mögöttük hírérték, ismertség, elismerés és presztízs.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Ventur@
senior tag
Nem bizony . Pedig a WTCC - talán - legnagyobb nézőközönségét vonzó pályát nem betenni a naptárba, mint betétfutam lehetősége, eléggé nagyon tökön szúrás az FIA részéről. De hát úgy látszik az ETCC-nek nem kell a nézőközönség .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
quby
őstag
"...És néhányan próbálják megmagyarázni, hogy a Honda japán felfogása....."
Egy szóval sem mondtam hogy eredményes...Ha tlálkoztál már japán emberrel, akár olyannal is aki itt él magyarországon tudhatod, minden idegsejtjükkel a probléma megoldására törekszenek, én nem a generálására....
Még az is lehet Huffot akarják bajnoknak, akkor is több lehetösége van norbinak mint Zengöékkel....
Az más kérdés hogy az eszem nekem is azt mondja sajnos, hogy ennek a hondának nem sok esélye van....Ott lett elb@szva részükröl amikor bejöttek az utolsó s2000-es évre, és nem vártak még egy évet a TC1-re. Ott beleestek a "homologizációs csapdába", amire még rátett, hogy a citri hamarabb tudta a TC1-es szabályokat mint bárki más....A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Enzolord
addikt
Annak nem kell sok oxigén..
[ Szerkesztve ]
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Enzolord
addikt
Az biztos.. Bár én amúgy is szeretem a régi amcsi verdákat..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
callmeakos
veterán
Na ez azért érdekes. Akkor ezek szerint a Hondának kellett annyira Norbi, hogy bevállalják őt plusz egynek, hiszen ezek után világos hogy az ő autója a plusz egy, ráadásul úgy, hogy a támogatók közt nincs ott a Castrol, ami nem egy elhanyagolhatatlan tény. Gondolom majd Norbinak ott lesz a Mol.
All→M8
-
vwpolopg
őstag
-
guftabi96
addikt
Szerintem is reális esély van arra, hogy a Volvo a Honda szintjén vagy előtte legyen, bár ez még ugye "csak teszt".
Mindenesetre kíváncsi leszek rá, hogy milyennek látják a Volvót, hogy mozog a pályán stb.
Ugye F1-ben is most van teszt, ott már ha jól emlékszem Massa nyilatkozta, hogy a pálya széléről figyelte az autókat, és látszódott, hogy a Mercedes még mindig nagyon-nagyon stabil, jól kezelhető autó.#KeepFightingMichael
-
XFishboneHUN
senior tag
Tök jó, hogy megtaláltam ezt a topikot!
Abban én nem kételkedem, hogy Norbi lesz idén is a legjobb Hondás, mert szerintem így lesz! Talán...
A Citroen előnye, már előre borítékolható volt jó pár évre előre (lásd pl. Chevrolet Cruze - 4 bajnoki cím egymás után), amikor beléptek a mezőnybe, amennyi pénzt és fejlesztést belevittek ebbe az autóba! Ez kb ilyen Forma 1-es eset. Merci megcsinált egy olyan autót, amivel verhetetlenek sebességben és feljesztésben, szintén ez van ebben az esetben is.
Kíváncsi leszek azért, hogy mennyi előrelépés lesz idén a Honda számára. De a live timing-ból úgy látni, hogy:
1. Citroen verhetetlen lesz idén is (Lopez újabb VB cím, amúgy ügyes gyerek és jól vezet, tehát ha megnyeri megérdemli).
2. Messzemenő következtetéseket nem vonok le egy teszt után, de beérkezett a Volvo, a Honda és a Citroen közé, ergo nagy csata lesz a svéd és olasz-japán márka között a 2. helyért az összetettben szerintem.
3. Van még mindig hova fejlődni a Hondának.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
guftabi96
addikt
Nem, év végén búcsúzott.
Sébastien Loeb gets emotional in his last WTCC race#KeepFightingMichael
-
Vyndree
őstag
"Rengetegen azt akarják, hogy Kiss Norbi üljön be Michelisz helyére" - ez nem sikerült túl magyarosra, de értjük.
"Egyelőre minden jel arra mutat, hogy Kiss Norbi lesz a befutó a gyári Hondához szerződött Michelisz Norbi helyére a Zengő Motorsportnál. Valóban ő a legjobb opció a magyar csapat számára?"Ez az Nagy Dani, aki tavaly a 36. lett 3 ponttal a TCR-ben? Egyik ott induló magyarban sem érzem azt a tehetséget, akit megérné WTCC-be vinni. Pastor Maldonado viszont csapat nélkül van és ott van mögötte a venezuelai olajtársaság.
-
Yayoh
aktív tag
Nem tudom, ha Kiss Norbinak nehéz ennyi pénzt össze tapsolni, akkor Nagy Danit se látom sokkal esélyesebbnek.
Tóth Norbiról egy régebbi cikk:[link].
Azért ez sem gyenge: "Az elmúlt évekhez hasonlóan az idei szezonban is Abu-Dhabi koronahercege, H. H. Sheikh Sultan Bin Khalifa Bin Zayed Al Nahyan támogatását élvezhetem."
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Szvsz Huff-Norbi-Monteiro az erősorrend. ...és a Honda mérnökei mindent látni fognak,...Monteiro nincs akkora név, sőt sztem egyáltalán nincs 'neve', hogy ha az adatokból Norbi jön le előrébb, akkor nincs ok hogy Monteiro-t tegyék magasabb polcra.
Huff már más tészta, ott van repertoár, ..erős, fineszes, agresszív versenyző, szép trófea lenne nagyon. Első évben sztem a feladat Monteiro-t a pálya szélére kényszeríteni látványosan, hogy itt a felállás kb: Huff-Norbi....ja igen és valami Monteiro legyen.[ Szerkesztve ]
-
somasz
addikt
Simán benne van a pakliban, én örülnék a legjobban.
Egy küzdős Huff-Michelisz párharc tökéletes lenne.
Lopezt nem hiszem, hogy megközelítik idén. Remélem a Volvo sem lesz egyből egyértelműen veszélyes, akkor valszeg kétszer is meggondolnák a 2017-es indulást hondáéknál. Bár egy ilyen bevásárlás után nem hiszem, hogy nem kezdenek építkezni jövőre.Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
A Zéé
addikt
Akár tetszik akár nem, ebből a hármasból ő tett le eddig legkevesebbet az asztalra. Egy világbajnok és egy évek óta a csapattal levő pilóta mellett várható volt, hogy nem ő lesz a kiemelt. Amint szóba hozták Huffy-t biztos volt, hogy ha ő is jön, akkor ő lesz az első számú, a második hely azért már annyira szerintem nem egyértelmű, és azon könnyen lehet változtatni.
De ha tényleg olyan jó, mint amennyire elfogultan mindannyian hisszük, akkor a kiemelt státusz is hamar meglehet.Just a simple Lineman...
-
Petya25
őstag
Bennani nem csak a hülyeségei miatt tart ott ahol tart, persze ettől még egy fizetős balfasz. De azt a vak is láthatja, hogy nem ugyanaz az autó van alatta, mint a gyáriak alatt. Különben folyton fix 5. lenne, ami kb reális, de nem ott van.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Yayoh
aktív tag
Igaza van , ugyanaz lenne a szitu mint régen a Bmw-vel . Az se véletlen hogy most Norbi veri a Hondákat , mert szinte azonos a Zengős autó mint a gyáriak .Nyilván Norbi előrébb lenne mint Bennani azzal a Citröenel , Ma-t verné , meg talán Loeb-ot is, de Lopezt és Müllert csak gyári autóval lehetne elkapni, szóval ugyanott lenne mint a Hondával. Mondjuk lehet hogy így a Citröen is jobban felfigyelne rá , és esetleg a későbbiekben nem lenne rossz ajánló levél , hogy van tapasztalata a C elyseel-vel.
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
-
Ventur@
senior tag
Kösz az élménybeszámolót .
Melyik kezeddel érintetted meg a Veyron-t? Lefotózod nekünk és beteszed ide a topikba, hogy elmondhassuk:
Láttunk kezet, mely megérintett egy Veyron-t!
vagy:
Ismerek olyat, aki megérintett egy Veyron-t!
. Bocs, nem hagyhattam ki .
Ui:
Sok csinos csaj volt! Fotók ?
Futamhoz:
Ennyit a nagy motor/aero fejlesztésről tisztelt Honda. Szerencsétlenek kaptak 60 kg-ot, aztán azt se tudták milyen rendezvényen vannak. Ladák is...hát a 2. futam nem az ő futamaik. Kíváncsi leszek következő futamon mit kezdenek a súllyal (elvileg most már ők is kapnak egy kis puttonyt.).
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Na ha ilyen közel laksz, akkor mindenképpen megéri kimenni. Betétfutamokról még én sem találtam semmi infót, de biztos hogy nem lesz gond vele .
Elnézve a jegyárakat, arra jutottam, hogy a Hring bizony elmehet a sunyiba. 3 euróért már lehet vasárnap nézni a futamot a helyszínen (Slovakia Ring). Három!!! Hringen meg 5000 volt a legolcsóbb jegy. Nevetséges komolyan mondom. Nem is bánom már egyáltalán, hogy nem mentem idén a Hringre.
Ja és még egy érv Slovakia Ring mellett: A pálya bármely részére lehet menni!!! Hringen meg....no komment!
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nem voltam még az SkRingen, de ismerősömék voltak tavaly és tavaly előtt is voltak. Ők azt mondták, hogy minden fillért megért a móka, mert nagyon király volt a hangulat meg minden. Jegyárak - ha jól emlékszem - sem vészesek és a környékbeli árak is kulturáltak.
Reméljük idén nem lesz olyan zúhé, mint tavaly volt az időmérőn .
Még egy: Betétfutamok! Tavaly (vagy tavaly előtt) azt mondta jóbarátom, hogy az is teljesen rendben volt, tehát vastagon megérte kimenni nekik. Igaz a határ mellett laknak nem sokkal .
Más:
Hohóóó....hétvégén BTCC Oulton Park . Na akkor vasárnap fél12-től megint ülhetek a gép elé este fél7-ig .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
A Zéé
addikt
mi a B jelű mobil lelátóra megyünk majd, ahova 15 eur a jegy. Az F jelű résznél levő kanyar, és a célegyenesre ráfordító kivételével mindent látni.
Célegyenes vége, boxutca kijárat ilyen távolságra:A pálya részét pedig ilyen szinten látni még pluszba, ha csak magad elé nézel:
Szóval egyszerre 4 pályaszakaszt látni közvetlenül, de szemmel majdnem végig lehet követni az autót. Itt volt a michelisz mánia csoport is tavaly, hangulat is volt. Előzési pont is a célegyenes vége is, meg a feléd jövő hurok közepén ott van az a felüljáró rész, az is.
Kivetítő volt tavaly, igaz egy pici, de a semminél több.Igen, tribünönként vannak a jegyek, azt ellenőrzik is végig. Haverom tavalyelőtt a fedetten volt a boxutca felett, azt mondta, hogy neki az annyira nem jött be.
Jegyet helyszínen vettük tavaly is, idén is ott fogjuk.
Parkolás a mezőn van, a kövecses parkolóhelyre csak a vipek mehetnek.
Kaja sokféle volt, ilyen tipikus fesztivál kajások: gyros, kolbász, lángos, kürtős kalács, társai. Árban talán picit drágább, mint Hungaroring, de nem vészes. Kiírva kevés dolog volt magyarul, de a legtöbb helyen a személyzet magyarul beszélt. Budi kinn mobilrötyi van, paddockban rendes, de elég kevés. Viszont akár a Coronel, vagy a Norbi is ott vizelhet melletted
Ha nem lesz fos idő, és idén is jó betétfutamok lesznek (a tavalyi gt3-asokat sajnálom, hogy nem tudtuk nézni), akkor mi is ott leszünk (20-án lesz a playoff meccsünk!!4!!), szerintem legalább olyan jó, mint a Hungaroring, csak kicsit családiasabb.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Malachi
addikt
nem a 60fps előtt borulok le, hanem mert megtalálta a csatornát. egy időben követtem egyet én is, de az megszűnt és hagytam is. de itt valamit nagyon benéztem, mert ahogy látom már 3 éves videók is vannak fent, szóval nem tudom miért nem vettem észre eddig.
a lényeg, hogy van!
-
Ventur@
senior tag
720/1080p60 tudtommal jelenleg csak Chrome alatt elérhető, lehet ezért újdonság, mert nem mindenki használ Chrome-ot . Nálam, mióta van p60 mód, az az első, hogy megnézem fent, van-e a videó akármilyen p60-ban és ha van, akkor zsír. Ha nincs, akkor nagy duzzogva nézem csak meg a videót .
Valaki BTCC-hez nem tud Yt linket?
Truxton érdekelne, mert nem láttam, de semmi normális nincs . Tavaly volt egy Yt csatorna, ami a verseny után pár órával már HD-ba fel is tolta az aktuális verseneket, de megszűnt szerintem, mert már nincs ott a lementett kedvenc Yt csatornáim között.
Egyébként meg akit érdekel, az BTCC-ét itt tud nézni élőben, ha versenyhétvége van : Filmon/itv4
Versenyhétvégét azt úgy képzeljétek el, hogy reggeltől estig csak a BTCC és a betétfutamai mennek. Nagyon komoly amúgy. Brands Hatch-et végignéztem és hatalmas volt .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nem az a durva, hogy megelőzte a két Honda-t, hanem hogy honnan előzte meg Lopez őket. Monteiro és Tarquini között volt legalább 3-4 autó távolság, majd jött Lopez és büntetett. Ha van még egy kör, akkor Mullernek csak egy 2. helye van.
Lopez egyszerűen hihetetlen mennyire profi. Biz isten, mint ha Loeb-öt látná az ember, csak nem rally, hanem túraautóverseny van.
Kár hogy nincs az embernek időgépe, mert marha kíváncsi lennék, hogy a(z) (h)őskori WTCC-ben mit alkotott volna Lopez: Farfus, Prialux, Dirk és Jörg Müller, Tarquini, Coronel (jó, ők most is itt vannak ), Zanardi stb stb ellen .
Van egy érzésem, hogy idén dobogóra nem sokat fog kerülni a gyári Honda csapat. Első hely csak is R2-ből lehet meg nekik, de még ezt is kétlem (talán Japán?!). Norbi hamarabb fog szerintem futamot nyerni (remélem ez Slovakiaring lesz ).
...és ha már Norbi, akkor érdekesség: Az milyen már, hogy a 2 pilótával rendelkező ROAL mindössze 13 ponttal tudott eddig többet összekaparni csapatban, mint Zengőék egy pilótával. Azért na . Viszont a Yokohama az izgi lesz: Norbi 57 pont, Benanni 54 pont, Chilton 48 pont .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest