Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem ezért maximum azt kapja, amit Norbi kapott, amiért kiütötte őt a ringen a 2. futam első kanyarjában. Vagyis +30sec-et.
Nem oszt, nem szoroz, mondjuk én nem emlékszem, hogy kiírták volna, hogy vizsgálják -
[CS]Blade2
addikt
Ez gáz volt. Nem valami biztató a helyzet holnapra.
-
[CS]Blade2
addikt
Most nem fogom tudni élőben megnézni a versenyt, és persze erre jó időmérőt megy. Amikor meg itthon egész nap ezt várjuk, mint 2007-ben a F1-es futamokat, akkor a végéről indul, és/vagy kilökik/kiesik.
Lehet, hogy jövőre felvételről kellene néznem az összes futamot, aztán a végére VB-t nyerne. -
[CS]Blade2
addikt
Compensation weight Macau
+ 40 kg BMW 320 TC, Chevrolet Cruze 1.6T
+ 10 kg SUNRED SR León 1.6T
± 0 kg Volvo C30 Drive
- 20 kg BMW 320si -
[CS]Blade2
addikt
válasz Ventur@ #1179 üzenetére
A mérő a rajt-cél vonalnál van, így visszafele át kellett menniük rajta, vagy a boxban valahol. Szerintem amikor elkezdte a körét, akkor még 44:07 volt hátra az edzésből, elindult a számláló, és az edzés végéig ketyegett, mert várta, hogy befejezze a körét.
Mondjuk aki előtte van 1-el, az is szép időt futott. -
[CS]Blade2
addikt
Most nézem, hogy idén nem lesz Volvo:
"piacaink nyomásának engedve úgy döntöttünk, hogy a motorsport más területeire összpontosítunk, és elsősorban az S60-as modell fejlesztésére fókuszálunk. Ez az autó jelenleg nem felel meg az S2000-es szabályoknak, így a WTCC-ben sem indulhatna. Szóval röviden összefoglalva: egy nagyon jó sorozatról beszélünk, de 2012-ben nem leszünk ott a rajtrácson”- részletezte a motorsport-igazgató." [link]És Dahlgren sem: "A svéd bajnokságban négy autót indít a Volvo, melyeket hivatalos motorsport-partnerük, a Polestar készít fel. Az egyik Volvót a tavaly a WTCC-ben vitézkedő Robert Dahlgren fogja vezetni."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz IreN!CuS #1277 üzenetére
"A WTCC-betétprogramként futó ETCC-ben (Európa-kupa) is van ám magyar, akinek lehet szurkolni: Tim Gábor Peugeot 407-essel, Ferenc Ficza Alfa Romeo 156-ossal nevezett. Ezek az autók szívómotorosak, a WTCC-k meg ugye 1,6 literes turbók több mint 300 lóerővel és 400 Nm-rel, 6 fokozatú X-Trac szekvenciális váltóval és 1,1 tonna alatti önsúllyal."
-
[CS]Blade2
addikt
Nagyon remélem, hogy tényleg valami gáz volt a Q2-ben, mert ha a Q1-ben nincs a piros, lehet, hogy Wéber kiesik, és akkor a Q2-ben nem tudott volna szélárnyékkal segíteni, amivel Norbi nem biztos, hogy befér volna 10.-nek.
Az 1. futamon sokan mehetnek mindent vagy semmit alapon, de szerintem a nagyok féltávon megérkeznek az első 1-2 mögé. Nem lesz egyszerű, ha nyerni akar.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz IreN!CuS #1300 üzenetére
Közben már 2 órája kint van ez, csak nem figyeltem: [link]
A szélárnyékozással volt gáz, meg a forgalommal. Pedig a Q1 alapján, ha Wéber tényleg mangenta volt, remélhetőleg nem pályalevágással, akkor ennél sokkal jobb is lehetett volna. Gondolok itt egy 5. és egy 6-10. közötti hely valamelyikére.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Az biztos, hogy a Chevyt nem egyszerű lelökni az útról, aztán a kavicságyban is lazán mennek, így simán visszajönnek a pályára. A támaszkodós történetet Norbival csinálják meg, 1080°-ot fordul a BMW a kavicságyig. Így nehéz lesz keménykedni velük, aztán ott a Tarquini, őt még a Chevyk sem tudják lelökni a pályáról.
-
[CS]Blade2
addikt
Jobb lenne, ha kiderülne, hogy elvesztett 30 lóerőt, mert, ha ezt ő hozta össze az gáz. Pontosabban nem lenne gáz a Gyulám ellen egy Clio-ban elmegy, meg az első 1-2 évben, de az ő esetében a VB-on már nem fér bele ilyen, legalábbis, ha egyszer meg akarja nyerni a VB-t.
És akkor az egyenesre is olyan szarul érkezett /gyorsított ki, mert az látszott, hogy nem ugyanolyan volt utána a végsebessége, konkrétan már az egyenesbe besorolt elé vki.Előtte 1 vagy 2 körön át sz.ta a Müllert, már bent volt mellette, a Chevyvel vagy 10m-el később lehet fékezni, és még úgy is kivédte. Talán a 6. körben volt ez, már nem emlékszem.
Addig úgy tűnt, hogy a Müllernek hálát kell adnia, hogy nem egyenlő technikai feltételekkel mennek. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #1556 üzenetére
Szerintem Coronel-től kellene többek között komplett felfüggesztést + jó pár másik elemet elkérni/megvenni, mert ahogy elnézem Zengőék selejtet kapnak állandóan. Kicsit meglökik hátulról, rögtön törik minden lényeges , Coronel meg elhagyja a gép 1/4-ét, hol a falnak csapkodja, hol másik autónak, és megy tovább szinte zavartalanul.
Amit Wéber mondott, hogy mennyire sérülékeny ez a rész, úgy látszik, hogy rájuk érvényes csak, a többi gép kibír 1-2 ugratást, átszánkázást a kavicságyon, 1-2 lökdösődést, meg egy kis falat. -
[CS]Blade2
addikt
Jóval erősebb tempó kell Norbi-tól, hogy nyerjen. Az kellene, hogy az első pár 100m-en már legyen 1 másodperc előnye, a 2. körre meg 3, talán onnan már elég lenne csak tartani a 3 másodperces előnyt, az elég lehet akkor is, ha a mögötte jövő éppen egyáltalán nem fékez a kanyar előtt.
-
[CS]Blade2
addikt
Azért kéne ennyi, hogy senki ne tudja megtorpedózni. Akkor már talán nyugodtan mehetne a győzelem felé, mögötte a sok kamikaze fékezés nélkül csak menne tovább egyenesen a kavicságyba vagy a falba. Persze még ekkor sem lenne semmi sem biztos, mert jöhet még a madaraktól kezdve a meteoresőig bármi.
-
[CS]Blade2
addikt
Másoknak sincs eurosportja upc-vel? Valamit buzeráltak, és elszállt pár adó, köztük az eurosport1. Így fasza lesz.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #1878 üzenetére
A rajt egy vicc volt lelkesedésben, aztán lemaradt Gabi büntetéséről, ráadásul nem tudta, hogy az övé a 27-es rajtszám. Amikor 4,5-ről 3,5-re csökkent Norbi előnye, akkor szemre megállapította, hogy nőt egy kicsit.
Ez így nagyon gáz volt, főleg az eurosportos után. Így nagyon durván kijött a minőségbeli eltérés, nem is tudom, hogy Gyulám ettől jobb, vagy rosszabb lett volna. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Mano_01 #2232 üzenetére
Érdekes. Az m2-es a 2. futam is lehetne, ha 16:00 még csak a duma meg a rajtceremónia, de nem írja, hogy elő lenne, 1:15-be meg nem tudom, hogy befér-e két futam, pláne ha bejön egy eső, vagy SC, stb. Port sem írja többesszámba. Lehet, hogy csak az első futam lesz felvételről, vagy mindkettő, de lehet, hogy megvágva?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #2285 üzenetére
Macdowall BMW-je
szerk.: F1-ben legalább csak a STR-t keveri a RedBull-al, meg a Williams-t a Sauber-rel, na meg ezeknek a pilótáit szokta még tippelni, ált. kevés sikerrel.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #2520 üzenetére
Pont ezt akartam írni. Talán már jobban kell figyelni D'aste-re, mint Oriolára, illetve inkább nem figyelni, mert amióta nézegetik, hogy mennyit bukhatnak Oriolához képest, azóta alakulnak szarul a dologok.
A másik, amit akartam, hogy megoldást kellene találni arra a problémára, hogy ha Norbi összeér valakivel egy kanyar közben, akkor 99%, hogy megforog. Mások 2-3 kanyaron keresztül össze vannak akadva, és mennek tovább, a élmenők pedig szinte bármit megfognak, összeakadva a kavicságyon át (keresztben csúszva!) is visszajönnek egyenesben a pályára. Ennek egy részét a hátsó kerékmeghatásra írnám, de valami más is hiányzik.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Mi nem nézzük, és jobb lesz ez így a Norbinak is. Ha felkelek tuti, hogy kiesik az első kanyarban.
Állandóan ez van.Pedig most kezd érdekes lenni a Yokohama. D'aste elég jól megy mostanában. Nem tudom, hogy Oriolának lesz-e esélye, kérdéses, hogy mennyire fekszik a Seatnak a köv. két pálya.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #2551 üzenetére
Nem tudom miért írtam kettőt. Talán a F1 miatt.
Amire gondoltam itt, hogy úgy rémlik, a Seatok nem voltak rosszak az előző két alkalommal. Vagy inkább a BMW-k nem voltak túl acélosak, ment a vonat a középmezőny elején. -
[CS]Blade2
addikt
1. Muller
2. Tarquini
3. Chilton
4. Monteiro
5. Huff
6. Norbi
7. Coronel
8. D'Aste
9. Oriola
10. ThompsonHa megosztják a tesztek adatait, meg a beállításokat, és a fejlesztéseket, vagyis mindent megkap Norbi, és a Honda jobb autónak bizonyul, mint a Chevi, akkor:
1. Tarquini
2. Muller
3. Norbi
4. Monteiro
5. Chilton
6. Huff
7. Coronel
8. D'Aste
9. Oriola
10. Thompson -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
Nem tudom hogy vagytok vele, de szerintem első pillantásra az all-inkl autókkal elég könnyen összetéveszthető a kocsi. Lehet, hogy csak az eső miatt, és szárazon már mást fog mutatni.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #3017 üzenetére
Amin nem segít, hogy sok a jó autó. Tavaly csak a 3 gyári Cruze volt igazán jó (+ Coronel és Tarquini volt még ott, akik tudtak menni), most úgy néz ki 5 van, amiből mondjuk csak Muller, aki igazán veszélyes. Aztán ott a másik két Honda, valamint legalább a 3-ból 2 All-inkl Seat León-nal számolni kell. A Lada még ?-es, de már ez is 9db autó.
-
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
Friss hír a holnapjukon: [link]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #3123 üzenetére
"Zengő csak annyit mondott, ha kell maga tartja a kipufogót, de akkor nehezebbek leszünk. Azt még hozzátette, ha a sivatagot meg lehet járni romos autókkal, nehogy már a csúcstechnikát ne rázzuk gatyába. Szeretem az optimizmusát. És közben kiderült, van minden, lesz autó!"
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Tarquini tartalék üzemanyagtankját, tanktakaróját, fékjeit, szervóját, lengéscsillapítóit, kipufogótartó bakjait stb., (így fél 9-kor nem sorolom fel mindet, meg nem is biztos, hogy ideférne a lista) kellene beszerelni, egyből ott lennének az elején, FWD ide-vagy oda, új autó ide-vagy oda.
Ha pedig ugyanilyen sz*r cuccok vannak az ő autójában, akkor vagy időben észrevették, hogy sz*r, és módosították, hogy kibírja a futamot, de ba* szólni, csak a maguk példányát orvosolták, vagy marha mákos az öreg, hogy egy ipari hulladékkal ment már vagy több 1000km-t jelentősebb hiba nélkül.
Teszt ezen nem segít, ha narancssárgára festve széthullik, ami egyébként megbízható. Zengőék nem tudnak maguknak tervezni, és legyártani.
-
[CS]Blade2
addikt
Érdemes a jegyet rendelni, vagy lehet számolni azzal, hogy úgyis lesz a bejáratnál egy dömperrel (csak Vasárnap)
-
[CS]Blade2
addikt
válasz mephi666 #3262 üzenetére
Ott valami nem 100-as, pár napja néztem a port-on az eurosporttal együtt, meg a wtcc honlapján, mert sosem vágom, hogy mikor mutatják be a 328 órás táblától a 5 perces tábláig bezárólag azt a raklapnyi táblát, mert sosem egész órakor mennek a felvezetőre, mint az f1-nél 95%-ban. Úgy néz ki, hogy aszem az eurosport 14:30-kor kezd, és elvileg csak 14:50-kor indulnak el a felvezető körre. Aztán 15:50-kor indul a második futam, és ennek megfelelően az eurosporton 16:30-tól van a következő műsor, de a dunán 16:00-tól. 10 perc alatt pedig marhára nem mennek 10 kört
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #3309 üzenetére
Tarquini hibázott szerintem, és valszeg Norbi is, vagy a beállítás annyira más, hogy normális a középsőben a hátrány.
Kis kár, hogy nem volt 0,013-al gyorsabb, igazán bejöhetett volna a Monteiro elé, bár így is jó, mert holnap kell bejönni elé. -
[CS]Blade2
addikt
Mi a sorrend?
1.Müller
2. Norbi
3. Tarquini
utána?
Sehol nincs még kint, én meg most keltem
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)