- Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
- Az egész világon terjeszkednek a dollármilliárdos kibercsalók
- Az EU betartatja a szabályokat, mindegy, hogy kik vezetik az óriáscégeket
- Tömeges bevetésre kész az új Huawei AI-chip
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
- Linux kezdőknek
- Milyen program, ami...?
- Az egész világon terjeszkednek a dollármilliárdos kibercsalók
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zyxel NAS326
- Milyen NAS-t vegyek?
- Synology NAS
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
válasz
Ciccuka #11385 üzenetére
Az Arena 4-en vagy a Match 4-en adják magyar kommentárral a Kamion Eb-t. Mind a két eddigi fordulót leadták, gondolom akkor egész évben náluk van a jog. Arra viszont nem teljesen emlékszem, hogy élő adás volt-e, vagy felvétel, de a múltheti Slovakiaring-es fordulón a 3-4. futam élőben ment. Ez 100%.
-
Ventur@
senior tag
TCR Europe-ban egy olasz csapattal, Elantra N-el indul egy magyar srác. Nevét nem tudom, meg azt sem, hogy egész szezont megy-e, mert csak FB-on láttam egy bejegyzést pár pillanatra.
Én ennyi magyar indulóról tudok egyelőre. Bár hozzáteszem, már tavaly meg tavaly előtt sem követtem a WTCR-t sem.
-
Ventur@
senior tag
13 induló egy világkupán! Tizenhárom!!!!
Ha kivesszük a két szabadkártyást (Franco Girolami és Viktor Davidovski), akkor ez kemény 11!!! induló lett volna....Nem is bánom, hogy beszántották az egész bohócligát, mert ez több mint kínos.Update: Javítom magam, mert 15 induló lenne, csak Zengők nem tudnak menni az autóval. Hivatalos infó nincs, csak Nagy Dani tett ki Fb-ra egy kis videót, hogy állnak az autók.
Mondjuk 15 induló is gáz
.
-
Ventur@
senior tag
Vila Real helyett Estoril-ban került megrendezésre az idei WTCR portugál hétvége.
[link]
Van Isten.
+ 3 éves szerződést kötöttek a WTCR promótereivel.
-
Ventur@
senior tag
Idézet Lanti cikkéből:
"...a kizárólag Magyarországra megvett ATP jogok miatt..."
Mert Magyarország teniszország....meg fodbalország...meg bicigliország...meg sznúkerország....meg....minden csak nem autosportország.
Én már a múltkori hétvégén is áttértem a Sport 1-re nézni. Volt rendes felvezető/levezető műsor, reklám csak a szünetekben és abból sem sok. Több órás normális közvetítés volt, annak ellenére, hogy jobban szeretem Lanti kommentálásával nézni. Bár teszem hozzá, hogy a legutóbb mikor Csuti Laci is vele volt, sokszor a fejemet fogtam, hogy ezek mit néznek? Annyira full homályban tolták a közvetítést, hogy még ilyet nem láttam tőlük az elmúlt években.
Erősen gondolkodok rajta, hogy holnap is Sport 1-en nézem végig az egészet, mert nincs kedvem a jurószporc féle "5 perc adásidő 20 perc önreklám" közvetítéshez.
-
Ventur@
senior tag
Kismarty beért már, vagy még mindig a Nord körön van
? ~4 perc 15 másodpercet!!! kapni 3 azaz három körön. Ha 5 körös lett volna a verseny, szerintem még kört is kap az elsőtől
.
Óriási csalódás Zengőék részéről is, hogy egy olyan "versenyzőt" kiengednek a Nord-ra, aki még az életében nem ment verseny körülmények között itt. Meg úgy összeségében nem ment még soha. Ultra gáz!
Legalább Azcona jól ment, de ez a két verseny - megint - egy kalap sz*rt ért ezen a pályán. Továbbra sem értem, hogy 3 körre minek elvinni ide a mezőnyt. Vannak ennél fényévekkel jobb pályák (pl. Moscow Raceway).
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #11076 üzenetére
Én nem csodálkozom ezen a lépésen. Tavaly volt egy hétvége mikor krvára szenvedtek már a szabadedzéseken a Lynk-ek - de látványosan - a rájuk mért BoP meg egyéb miatt és még azon a versenyhétvégén azonnal változtattak a BoP-n, hogy kedvező legyen a Lynk-nek, meg még volt egy márka, aki kérvényezte, hogy módosítsanak (talán az Audi).
Erre itt volt ez a zolder-i hétvége, látványosan szenvedtek a Hyundai-ok a szabadedzésen és semmi változtatás nem volt. Nem is csodálom, hogy Adamo ott hagyta az egész versenyhétvégét.
Egyébként nem értem, hogy minek a WSC és az FIA kompenzációját is használni. Szerintem, ha FIA rendezés akkor az FIA-féle kompenzációt kellene használni, ha meg WSC szervezés (jellemzően regionális TCR bajnokságok), akkor meg csak a WSC-ét. Ez, hogy a WTCR-ben duplán kap pofont egy-egy márka, azért erős.
-
Ventur@
senior tag
Mikel Azcona, Boldizs Bence és Kismarty-Lechner Gábor hármassal vág neki az idei WTCR szezonnak a Zengő Motorsport. Hát, azért három pilóta nem volt benne a levegőben.
-
Ventur@
senior tag
Jean-Karl Vernay a Team Mulsanne-nél vág neki az idei WTCR szezonnak. Na, ez nem volt benne a levegőben, szerintem
: [link]
WRX-hez csak annyit, hogy néztem mind a két napot és még mindig piszok látványos ez a sportág. Na, és itt mutatkozott be a Projekt-E széria, vagyis az elektromos WRX autó. Az az egy márka, ami eddig van (Ford Fiesta, vagy mi a t*k*m
). 3 versenyzővel, Ken Block, valami német csávó, meg volt egy harmadik, nem tudom ki. Maradjunk annyiban, hogy viccesek voltak a futamok
. Krisz jól ment, láthatóan több vért ivott tavalyhoz képest, de azért a Kristoffersson-Ekström-Bakkerud-Hansen tesók teljesen más kávéház. Az a második napos döntő, na az odab*szott
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #11001 üzenetére
Ez igaz, hogy sokszor nem tudni éppen ki ül az autóba, de ezt leszámítva teljesen profi a közvetítés szerintem
.
Egyébként ittvan live timing: [link]
-
Ventur@
senior tag
válasz
albert8 #10999 üzenetére
(Nem teszem off-ba, mert úgy sem sokan járnak errefelé, Le Mans topikba, meg még annyian sem
.)
Szkeptikusan indultam ennek a Virtual Le Mans 24H-nak, de azt kell hogy mondjam, maximálisan pozitívan csalódtam eddig a közvetítésben és meg merem kockáztatni, hogy van olyan profi, mint ha élő lenne. Nagy nevekkel, nagy csapatokkal, kva jó közvetítési minőségben, szóval le a kalappal a szervezők előtt.
A hivatalos virtuális F1 ehhez képest, csak bohóckodás...és nem csak a felhasznált játék miatt.
Már várom az éjszakai etapokat
.
Ui: Mondjuk az Eurosport hozza a formáját szokásszerint
.
-
Ventur@
senior tag
Így sem néztem még WTCR futamot
:
m4 online-on ment a kép (kevés hanggal), Lanti meg a WTC Blog Yt oldalán hangban ment. Kellett egy 30 mp-es csúsztatás Lanti hangjában és meg is volt a közvetítés
.
Amúgy meg Eurosport Event....az...persze. Sajnos még jó pár évig miattuk nem lesz normális közvetítés
.
(#10445) Motion_Blur: "csak" 25 pont az a 30, de már így is csak 15-re van Guerrieri. Látva Norbi mai kvalis és versenyteljesítményét és a Honda-k szenvedését, ebből bizony egy zsíros kis vasárnap néz ki Norbinak, amivel át is vehetné az összetett vezetést
.
Egyébként, Lanti mondta, hogy holnap 10:55-től E1-en adják élőben a második kvalit, mert műsorváltozás lesz
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10418 üzenetére
Mondjuk azért a Hyundai-t sem kell félteni, mert erősen ők is gyári csapat...csak, hogy közben azért ügyfél alapú versenyeztetés is megy, mert van egy csomó nemzeti bajnokságban i30 N és Veloster TCR. Egyébként jogos Adamo "kifakadása". Már ott kezdődik az egész, hogy a Lynk & Co. nevezését el sem kellett volna az FIA-nak és a WSC-nek fogadni, hiszen van 4 autójuk és kész. Pont ezért is vannak előnyben a BoP-ben minden más "gyártóval" szemben. Simán lehetett volna azt mondani hogy: Gyártsatok le min. 10 autót, indítsatok min. 2 nemzeti bajnokságban autókat és jöhettek. De, gondolom az FIA és a WSC kasszájába benyomott kínai pénz miatt, szépen ezt elnézték
.
Súly kompenzációt is miért nem lehet úgy csinálni, mint régen, hogy versenyzőre osztották a plusz súlyt, nem pedig márkára? Ez jobban működne - szerintem -, mint a jelenlegi rendszer, mert mint látható ezt is ki lehet erősen játszani.
-
Ventur@
senior tag
Tassit kizárták az első futamról, mivel az ECU-vel volt valami bibi: [link]
Bár ez elért eredményére nincs hatással, mivel nem volt pontszerző helyen.
JKV meg kapott egy 15-ös büntit, mivel Catsburg-gel kakaskodott: [link]
Ez is ritka, hogy JKV kap valami büntit.
Egyébként rém unalmas egy verseny volt. Befutót már meg sem néztem, mert nem érdekelt. Holnapra jó lenne ha leszakadna az ég, talán az hozna valami izgalmat, mert ez így nudli eddig.
-
-
Ventur@
senior tag
Slovakiaring-re érvényes súlykompenzáció:
Honda Civic TCR – +60kg
Lynk & Co 03 TC – +40kg
Cupra TCR – +40kg
Audi RS 3 LMS – +40kg
Hyundai i30 N TCR – +30kg
Volkswagen Golf GTI TCR – +20kg
Alfa Romeo Giulietta TCR – +0kgBOP marad, ahogy volt. Bővebb cikk a touringcartimes-on: [link]
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10252 üzenetére
Tökéletes a meglátásod
. Én is fogtam a fejem, mikor megláttam, de hát szombaton az F1 időmérőből úgy is csak a vége érdekel. De azt majd lehet visszanézem valahol. Inkább a WTCR futamot fogom követni. Vasárnap meg úgy is csak a rajt izgalmas, utána jön X x 10 kör ami alvós, majd a vége megint jöhet. Közben lehet sasolni a WTCR 2. futamot
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10249 üzenetére
Csak nekem van olyan érzésem, hogy Zengőék elfogytak a lóvéval és a támogatókkal? TCR Europe, egy régi technikával - nyugodtan kijelenthetjük, hogy a legrégebbi TCR autóval mennek - és egy - komoly!!! - nemzetközi versenytapasztalat nélküli pilótával indulnak neki az évnek. Nekem ez idén is karcsú
.
Miközben ott a M1RA, jól felépítve, jó autókkal!!! és - szerintem - egy jó pilótapárossal. Bajnoki cím esélyesként vágnak neki. Zengőék meg....ebből megint nem lesz nagy eredmény.
-
Ventur@
senior tag
WTCR Marokkó 2019
Ezt a pályát is le kellene dózerolni, talán az segítene rajta. Értem én, hogy Bennani, meg sejk, meg nagy herceg vagy mi a tkm, de még egy ilyen halál unalmas hétvégét, bsszus. Első futamról amire emlékszek, hogy Guerrieri nyert, sőt kettő Honda a dobogón + egy Lynk & Co, Coronel a falban...és ennyi. 2. futamot konkrétan végigaludtam, azt sem tudom ki nyert
. 3. meg....vicces, hogy 23 körből 16 arról szól, hogy nem tudunk támadni, mert hűteni kell az autót, a fennmaradó körökben meg SC van.
Ami pozitívum volt nekem, hogy sokat fejlődtek a verseny közbeni animációkkal. Bár lenne még rajta, mit finomítani, de kifejezetten ez tetszett. Talán a live timing is jobban működött, de arra csak néha néztem rá. Közvetítés....hát a reklámokkal megint nem lehet kibírni, meg a "mindig rosszkor vágunk be csapatot mutatni" idén is működik
.
Csapatokról annyit, hogy a Honda erős lesz a két argentínnal az első 3 versenyhétvégén ez 100%, Tassi-Monteiro kettős meg majd kialakul. Lynk & Co a Muller-Björk kettőssel aratni fog, Erlacher-Priaulx kettős így elsőre kicsit homály volt. Hyundai-nál egyelőre csak Tarquiniben látom a potenciális esélyt, többiek elveszve. Azconaval meg van az új Cupra tehetség, a többiek meg majd kiderül. Coronelnek azt hittem jót tesz a váltás, de eddig kb. ugyanott van, ahol tavaly. VW erős kérdőjel, mert ezen a hétvégén semmit sem láttunk belőlük, Audi meg jó lesz ezzel a felállással. Fognak még borsot törni a többiek orra alá.
Viszont azért az durva, hogy 25 autó volt 1.3 mp-en belül időmérőn. Kíváncsi leszek, azért Hringen mi lesz, mert az legalább normális versenypálya.
-
Ventur@
senior tag
Színvolnalról erősen tehet a promóter és az FIA is. Mindig mostohán kezelték a kis túrásokat. Meg hát normális pályákra kellene vinni a mezőnyt, ahol lenne nézetség is. Továbbra sem értem, miért nincs ismét egy olasz verseny, vagy hogy pont az auto-motorsport őshazájában, Angliában, miért nincs egy futam sem. Német versenyt is miért nem viszik Oschersleben-ben, ahol a régi időkben jó versenyek voltak. Tavaly beugróként Sloringen egyből az év versenyhétvégéjét rendezték meg. Moszkvába is visszavihetnék, mert ott sem volt rossz futam egy sem. Szóval ebben igazad van, hogy a színvonal az nem éppen hasít.
Más:
Egy rossz hír Tassi Attiláról
:
Kedves Ismerősök, Követők, Szurkolók!
A barcelonai tesztelés után technikai hiba lépett fel az autómban. A csapatom mindent megtett az elmúlt napokban, hogy helyrehozzák a hibát, de ma már látjuk, hogy sajnos az autó nem lesz rajtrakész állapotban péntekig, így kihagyni kényszerülök a szezon első versenyhétvégéjét Marrakechben. Habár nagyon el vagyok keseredve, nem igazán szeretnék hozzáfűzni semmit az esethez, megpróbálom elfogadni, kérlek, Ti is tegyetek így. Köszönöm!Ez a kiesett versenyhétvégé már most hiányozni fog az év végére.
Jó, oké. Ápr.1-je van
.
-
Ventur@
senior tag
Ez egy teljesen jó ár....annak, aki a paddock-ba is be akar menni. Már pedig azért oda is érdemes belesni
. A 8-9-10k annak rossz, aki nem akar paddock-ozni, mert így feleslegesen fizet valamiért, amit nem használ ki.
De, egyértelműen a 10k a hétvégi jegyért megéri.
Eddig az volt a trend, hogy 6k a hétvégi egy és 6k a napi jegy. Plusz ugyanennyi a paddock jegy/nap.
Az más kérdés, hogy az idei futamot is kihagyom a helyszínen. Inkább arra a hungaroring classic-ra gyúrok, ami a nyáron lesz. Na az nyam nyam
.
-
Ventur@
senior tag
Íme az idei M1RA Hyundai i30 N TCR
Cikk hozzá Lanti tollából: [link]Teszem hozzá, hogy nekem sokkal jobban tetszik ez a dizájn, mint a BRC-seké.
-
Ventur@
senior tag
Zengőék nem lesznek ott a mezőnyben:[link]
Ahogy az várható volt. Sajnos az egy márka/4 autó nagyon nagyon megnehezítette a privátok lehetősgeit. Már ami a versenyképes autókat illeti. Jó lett volna, akár a Peugeot, de oda tenger mennyiségű zsé kellett volna egy magyar privát csapatnak. Kicsit sajnálom, hogy nem lesznek ott a mezőnyben. Oké szabadkártya majd bejátszik és elképzelhetőnek tartok egy hringi és sloringi részvételt, de azért az még sem lesz olyan.
#fociországvagyunk
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10166 üzenetére
Ezzel a 4 autó/márka dologgal nagyon kifogták a szelet a privát csapatok vitorlájából. A WTCR-ből is idénre gyártói verseny lesz/lett. Csak nem gyártók vannak, hanem "gyári támogatású" csapatok. Persze ez jó, hogy van 26 fix autó, mert messze jobb, mint a TC1-es korszak volt, de azért na.
Zengőék szerintem még a TCR Europe-ban sem fognak indulni. Alig 1 hónap a szezon kezdetik és hír semmi. De még csak egy morzsa se. Szerintem max a Hringen, mint szabadkártyások elindulnak, majd Cupra-val, aztán ennyi. Meg mennek bohóckodni ilyen 6 autós mezőnybe, mint a TCR Middle-East is volt.
Azcona érkezésének örülök és remélem maradandót fog alkotni az inas
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10154 üzenetére
Nekem kicsit csalódás, hogy ő is kimarad a buliból. Messze a legjobb Cupra-s volt tavaly. Ez a TCR Asia meg, ahogy elnézem, nem egy nagy nívós széria. Kár Oriolaért is.
Amúgy Morbidelli meg TCR Europe-ozni fog, bár ahogy néztem, eddig túl nagy nevek nincsenek az idei rajtlistán. Haza szinten sincs még semmi bejelentés, pedig ápr. végén indul a TCR Europe. Se M1RA, se Zengőék, senki. Mindenki hallgat. Jó, mondjuk a M1RA idén is Europe-ozni fog - állítólag, mert kicsúsztak az autókorlátozás miatt a WTCR-ből.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10149 üzenetére
Láttam én is pár napja instangram-on ezt a képet és eléggé beszédes
. Nem jelenteném ki 100%-ra, hogy ebből neki WTCR indulás lesz, de szerintem eléggé esélyes. Már csak ha a hashtag-ből is indulok ki (#NeverStopDreaming).
Egyébként nem bánnám, ha ott lenne ő is a mezőnyben
.
-
Ventur@
senior tag
Valamiért nekem nem akarta lefordítani angolra a Chrome, de magyarra meg igen. Mostanában kicsit furán viselkedik nálam a Chrome amúgy is
.
Egyébként most már Coronel is kirakta Twitterre a hírt, szóval hivatalosan is a Comtoyou szineiben indul egy Cupra TCR-el. Remélem ez be fog neki válni, nem úgy mint a Honda
.
-
Ventur@
senior tag
Még egy Cupra lekelt: Tom Coronel - Comtoyou Racing. Így meg is van Panis csapattársa.
Igaz holland cikk, de íme a bizonyíték (és nem ígéret
): [link]
Így nézz ki akkor a 2019-es rajtrács (eddig):
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro, Tassi
Alfa: Ceccon, Ma
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson, Leuchter
Cupra: Panis, Coronel
Audi: Shedden, JKV, Vervisch, Langeveld -
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10142 üzenetére
Ha nagyon az idei mezőnyben is ott akar lenni Coronel, akkor tényleg csak a Cupra a legesélyesebb, mint maradék márka. Viszont ott van akkor, hogy mi lesz Oriola-val, Filippi-vel?! Utóbbi a névadó szponzor - Oscaro - pénzével/támogatásával ment eddig is. Meg hát ugye ott van Azcona is a TCR Europe megnyerésével. Nem fakezű az inas, bőven lenne helye a WTCR mezőnyben.
Viszont a Zengő Motorsport-ot nem tartom valószínűnek, hogy idén a mezőnyben lesznek. Túl nagy a csend és túl kevés a versenyképes autó, ami még szabad. Peugeot 308-on kívül semmi sincs, ami valamire való lenne.
-
Ventur@
senior tag
Ez az, ez az, eeezz aaazzz!
Tassi Attila lett Monteiro csapattársa a WTCR-ben
.
Szerintem nagyon megérdemli Atika
.
-
Ventur@
senior tag
Aurélien Panis egy Comtoyou-s Cupra TCR-el vág neki a 2019-es WTCR szezonnak. Nos, ez számomra kicsit meglépő. Nem az hogy Cupra, hanem hogy egyáltalán a mezőnyben lesz. Fogynak a helyek és autók erősen.
Így nézz ki akkor a 2019-es rajtrács (eddig):
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro
Alfa: Ceccon, Ma
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson, Leuchter
Cupra: Panis
Audi: Shedden, JKV, Vervisch, Langeveld -
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10132 üzenetére
Na, van 21 versenyzőnk már, autó meg egyre kevesebb. Ha optimálisan számolunk, akkor 4 Pug, 2 Alfa és 4 Cupra, 1 Honda.
4 Pug inkább csak 2, már ha a DG Motorsport bevállalja privát szinten. 2 Alfa szerintem esélytelen, szóval ott már minden hely elkelt. 4 Cupra, ebből - szerintem - 1-1 Filippi-Oriola. Maradt akkor 2 Cupra és 1 Honda. Honda-t kivehetjük, mert tuti meg van az ez 1 ember, csak még húzzák a bejelentést. Nos, ha más gyártó nem száll be, akkor van még 2 Cupra szabadon, ki tudja hány jelentkezőre.
Meglátásom, hogy Zengőék idén nem indulnak a WTCR-ben, hanem TCR EU lesz belőle....ha lesz egyáltalán.
-
Ventur@
senior tag
Ma lesz Ceccon csapattársa: [link].
Ha az Alfa tényleg csak két autóval jön, akkor Coronel-re kíváncsi leszek hova tud beülni. Egy Honda még kiadó, de szerintem a tavalyi csalódás miatt nem hiszem, hogy ezzel indulna. Na, meg akkor Tassi esélytelen lenne idén is a mezőnyben. Pedig jó lenne látni mit tud itt.
Így nézz ki akkor a 2019-es rajtrács (eddig):
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro
Alfa: Ceccon, Ma
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson, Leuchter
Cupra: Oriola, Filippi (szinte biztos ez a kettős)
Audi: Shedden, Vervisch, JKV (tudtommal ők maradnak) -
Ventur@
senior tag
Időközben Ceccon átváltott a tutiról, biztosra: [link]
Kifejezetten örülök neki, hogy aláírt az Team Mulsanne-hez, mert ügyes csávó volt tavaly
.
-
Ventur@
senior tag
Meg van a negyedik Golf pilóta is: Benjamin Leuchter. Ő csatlakozik a Huff, Bennani, Kristoffersson VW csapathoz.
Őszinte leszek sok infóm nincs az inasról
. Wiki-n sincs túl sok adat, de TCR International-ban már indult 2017-ben. Meg ahogy néztem a Fb oldalát, főleg VW-vel ment eddig itt-ott, szóval tapasztalat legalább van.
Így nézz ki akkor a 2019-es rajtrács (eddig):
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro
Alfa: Ceccon (szinte tuti)
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson, Leuchter
Cupra: Oriola, Filippi (szinte biztos ez a kettős)
Audi: Shedden, Vervisch, JKVJa és meg van a TCR Europe naptár is
április 27-28 – Hungaroring (benne TCR Benelux és TCR Eastern Europe)
május 17-19 – Hollandia (benne TCR Benelux)
június 8-9 – Spa-Francorchamps (benne TCR Benelux és TCR UK)
július 13-14 – Red Bull Ring (benne TCR Eastern Europe)
augusztus 3-4 – Oschersleben
szeptember 21-22 – Barcelona (benne TCR Benelux)
október 12-13 – Monza (benne TCR Benelux és TCR Eastern Europe)Valamint új pontozási rendszer lép életbe:
top 15 versenyző kap pontot az alábbiak szerint: 40, 35, 30, 27, 24,21, 18, 15, 13, 11, 9, 7, 5, 3, 1.Saját vélemény!!!
Mennyivel faszább már a TCR Europe naptára, mint a WTCR-é.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #10109 üzenetére
Örülök ennek a kettősnek, mert szerintem jó pilóta páros. Nyelvi akadályok nem lesznek
.
Monteiro-nak kíváncsi leszek ki lesz a párja. Ha a Honda nagyon japán versenyzőt akar, akkor sajnos a másik Honda-s csapatnak sok esélye nem lesz a bajnokságban. Nem nagyon tudok kiemelkedő japán túraautós versenyzőt (nem, Michigami nem az). Ha, ez a teória lenne, akkor így tuti, hogy Tassi idén sem lenne ott a nemzetközi mezőnyben, pedig szerintem ott lenne a helye. Még egy név lebeg előttem, az pedig Coronel. Nos, valahogy nem érzem azt, hogy ő lehetne negyedik Honda-s és pláne, hogy idén indulna a WTCR-ben. Esélyes egy Alfa ülés neki, de szerintem arra is kicsi az esélye. Minden esetre, azért jól állunk mezőnyileg:
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro
Alfa: Ceccon (szinte tuti)
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson
Cupra: Oriola, Filippi (szinte biztos ez a kettős)
Audi: Shedden, Vervisch, JKVEz eddig 20 versenyző, autó meg egyre kevesebb
.
-
Ventur@
senior tag
Nem tartozik a kedvenceim közé Alonso, de elismerem, hogy amit most itt főleg este és esőben letolt, azt tanítani lehetne. Azért szerintem nagyon kijött ezen az extrém vizes pályán, hogy kiknek is van komoly esős tapasztalata. Nos, Alonso közéjük tartozik.
Mondjuk azt sajnálom, hogy a Mazda kiesett, mert amíg mentek nagyon jók voltak. Azért ők még megtudták volna kavarni a DPi kategóriát.
..és nagy taps a full csaj csapatnak, mert ők is végig mentek
. Valamint legnagyobb tisztelet Zanardi-nak
.
-
Ventur@
senior tag
Alonso nagyon komolyat csapat
. Kiálláskor 6.-ak voltak, most meg vezetik a DPi-t. Csak tartson ki a technika
.
Zanardi-ékkal mi lett? -7 körrel vannak a GTLM vezetőtől. Zanaradi beülésekor is gond volt a kormánnyal, de a pilóta csere után is a box kijárat végénél megállt az autó. Elektromos gond, vagy mi? Jelenleg kategória utolsók.
-
Ventur@
senior tag
válasz
-Mike- #10019 üzenetére
Belenéztem és a második újraindítás után is ugyanezt csinálta a SC
. Nem tartom valószínűnek, hogy rádió kommunikáció ne lett volna már ekkor, mert ez így eléggé "ciki" indítási mód volt
.
Nord-on pl. rendesen a boxba kiment a SC. Mondjuk a hockenheim-i futamon a piros zászlót is érdekesen értelmezte a mezőny
. Viszont, te jó isten mekkora létszám volt. Komoly
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9999 üzenetére
Jónak ígérkezik a 2019-es szezon (bár ezt tavaly is leírtam
):
Lynk & Co: Muller, Björk, Priaulx, Erlacher
Hyundai: Norbi, Tarquini, Farfus, Catsburg
SLR: Bennani, Huff, KristofferssonEzek eddig a biztosak.
Szerintem: (korábbi fejtegetésem bővítése
)
Honda: Monteiro, Guerrieri, ?, ?
308: Lehet kiszállnak, mert egy cikk szerint teljesítették, amit akartak. Legalábbis a Peugeot "gyár" kiszáll a projekt mögül. Privát szinten meg ki tudja ki vállalja be az autókat.
Audi: Itt meg lesz a 4 autó. Szerintem Shedden, JVK tuti. Vervisch még az jó opció. Esetleg negyediknek Timo Scheider. Többi Audi-st nem tartom túl erősnek (Panis, Berthon).
Alfa: Nos, ugye most voltak Vallelunga-ban tesztelni 2 napot és hát az, hogy Ceccon ott volt az oké. De mellette, Ma, Coronel!!! és egy ausztrál versenyző. Nem lennék meglepődve, ha lenne egy Coronel-Ceccon és még két pilóta.
Cupra: homály kik lehetnének ott. Oriola, Filippi (tele van zsével) talán.Zengőék meg nagyon maradnának, akár autóváltással is. Elvileg kiadó autó van. Csak gyorsban számolva: 2 Honda, 2 Alfa (feltételezve a fentieket), 2 Cupra. Ezek lehetnek opciók.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9993 üzenetére
Csak egy gyors szerintem-lista 2019-re
:
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Lynk & Co: Muller, Björk, Priaulx, Erlacher (szinte biztos, hogy ő lesz a negyedik pilóta)
Honda: Monteiro, Guerrieri (ők szerintem 100%)
VW: Huff, Bennani (nem tartom valószínűnek, hogy ez változna)
Cupra: Oriola, Filippi (ez is szerintem marad így)
308: Talány, de nem volt rossz a Comte, Homola kettős
Alfa: Ceccon szerintem 100%, hogy itt lesz jövőre is.
Audi: ugye bár itt is meg van már a 4 autó, kérdés ki-é lesz. Szerintem: Vervisch, JKV, Shedden.Ez így 20 pilóta és ebben még nincs benne kettő Honda, kettő VW, kettő Cupra, kettő 308, három Alfa és egy Audi. Feltételezve, hogy minden márka 4 autót indíthat és nem lesz esetleg új beszálló.
-
Ventur@
senior tag
[link]
Priaulx csatlakozik a Lynk & Co csapatához 2019-re.Nos, ez sem lesz egy gyenge csapat: Muller, Björk, Priaulx (és valószinűleg Erlacher). Hyundai Motorsport felkötheti szerintem rendesen
.
(#9991) vlevi: Tudom és fel is van írva a naptárba
.
-
Ventur@
senior tag
Inkább off-ba teszem, mert nem klasszikus túraautózás lesz
.
Elbúcsúzhatunk a WEC szériában is 2020-tól az igazi őserő hangtól: [link]
Sírok ettől a fájdalmas hangtól. Detroit-ban konganak a harangok
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9987 üzenetére
Komoly négyes lesz ez így 2019-re. Norbinak fel van adva a lecke rendesen, mert se Catsburg, se Farfus nem egy nyeretlen két éves pilóta.
Csak ne bsszák szét az évet a BoP+Compensation weight kombóval és fasza lesz 2019. Mondjuk remélem a csomó kínai f*s pályát elfelejtik, meg az utcai bohóckodást is
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #9975 üzenetére
Szerintem!!!
Erőből nem üti Norbit, csak mákosabb Tarquini. Norbinak már Marokkóban elúszott az év. Tarquni szerzett 62 pontot, Norbi meg 27-et. Kétszer többet nála! Aztán Hungraroringen eldobott a rajtottal két első helyet. Németorszában a türelmetlensége miatt, megint alig szerzett pontot - igaz Tarquni meg semennyit se -, de addigra már akkora előnye lett, hogy behozhatatlan lett, bármennyire is mondta mindeki, hogy ez még nem lefutott kör. Az ázsiai túra kezdete óta, meg vagy technikai hiba miatt nem tudott elegendő pontot szerezni, vagy szénné volt súlyozva az autó és amiatt volt esélytelen a pontszerzés. A három Hyundai-nak összesen nem volt annyi technikai gondja, mint Norbinak összesen.
Reménykedjünk, hogy jövőre másra száll át az átok
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #9943 üzenetére
2019-re még TCR alapú autókkal lesz a bajnokság. Aztán ugye be volt lebegtetve a Class One 2020-ra, csak kérdés, hogy a DTM+GT500 mellett lesz-e értelme. Innentől saját vélemény:
Mivel erősen promótálják az eTCR-t (electronic), azzal az egyetlen Cupra-val, ami eddig készült, így gondolom itt is, el akarnak menni az e-versenyzés felé (lásd Formula-E). Ha lesz is valami a 2020-as Class One-ból (drága, de bivalyerős autók), nem tartom valószínűnek, hogy lesz elég érdeklődő egy nemzetközi bajnokságra. Meg minek, mikor a GT3-GT4 ügyfélversenyzés él és virul, meg olcsóbb is.
Szóval jövőre még TCR, aztán kalap-kabát ennyi volt a klasszikus túraautózásnak.
Roló le és nézhetjük/hallgathatjuk a villanyfúrókat a 3 cm-es pályákon (mert többet nem bír az akksi)
.
-
Ventur@
senior tag
TCR Europe zárófutamán (Barcelona) Mikálec Róbert (Mihelisz Norbert by Vályi Pista
) lesz Nagy Dani csapattársa a M1RA-nál
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
#70869248 #9887 üzenetére
Visszasírom a régi TC korszakot, még a BMW-vel, Leon-nal, Chevy-vel, Volvo-val, Lada-val. Emlékszem, hogy milyen jó versenyt mentek Donington-ban. Ribero azt nyilatkozta, hogy azért nem mennek az angol földre, mert hogy így is rengeteg túraautó verseny van ott. De könyörgöm van a mezőnyben egy Shedden, Huff, Muller, Tarquini, akit az angolok ismernek és lenne néző is. Nem az üres lelátókat látná az ember, mint ebben a két csodás kínai fordulóban.
Amilyen jónak ígérkezett a szezon, annyira mélyrepülés lett és gyenge is. Közvetítés is a nevetséges szinten van, büntetésekről ne is beszéljünk. Ma is vége lett a versenynek és Guerrieri-t utólag büntették meg, mert kiugrott a rajtnál. 20 kör nem volt elég erre, hogy eldöntsék. Komolyan a TCR International alatt azonnal tudtak dönteni, mióta az FIA is belépet, csak szerencsétlenkednek. Tény, hogy az International alatt is születtek érdekes döntések, de volt azonnali döntés, nem az hogy a futam után majd lesz valami.
Áh...mindegy. Megint csak kipuffogtam magam
.
-
Ventur@
senior tag
Az 1. és a 23. autó között 1.023 mp volt. Milyen szépen is hangzik
. Csak hát a mezőny két legjobb autója (Hyundai és a Honda) szinte sehol sem volt. Legjobb Honda-s a 7. helyen, a legjobb Hyundai-os meg a 17.-en. Elől meg csomó olyan autó, amik nulla plusz súllyal, alapmagasságon és semmilyen visszafojtással mennek. Abban a nézetben jó a BoP, hogy közel vannak az autók, de az aránnyal megint mellé lőttek. Biztos, hogy készültek annó a Hyundai-nál, hogy max súllyal milyen az autó, de arra szerintem nem voltak felkészülve, hogy fel kell a francba emelni az autót és még vissza is fojtják. Az idén 2 versenyhétvége megy kukába, azaz 6!!! verseny.
Szerencsétlen Norbi megint megszívta a motorcserével, mert oké hogy ezzel a sor vége az övé, de ment vagy 3 kört. Gáz!
Zengőék is....szerencsétlen Zsoltit még meg is büntetik, pedig ment egy elég jó időmérőt (13. hely). Arra kíváncsi leszek lesznek-e büntetések a rendszeres pályalevágásokért. Bár sejtem mi erre a válasz.
Egyébként ismét egy teljesen értelmetlen pályát sikerült betenni a naptárba. Kb. megkaptuk most is, hogy Macau-ban mi lesz. 8-9 kör csodálatos vonatozás és SC-zés. Várom már
.
Eddig a 8 versenyhétvégéből 1 volt, amire azt lehet mondani, hogy na ez kva jó volt: Slovakia Ring.
Marrakesh - no comment
Hungary - elment babbal
Germany - 22 km sz*rkupac
Netherlands - jó pálya, sz*r versenyekkel
Portugal - (sírva röhögős smiley)
Slovakia - Végre verseny és végre túraautózás
Ningbo - nevetséges ítéletek, roncsderbi
Wuhan - eddig egy nagy büdös nulla.Én már tényleg csak azért nézem az egészet, mert legalább autósportot látok. De kb. ennyi. F1-et is csak ezért nézem, meg alszok néha rajta
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #9862 üzenetére
Vagy Ehrlacher. Egész évben a folytott motorú Honda-val megy és ott van az első 5-ben. Kiváncsi lennék, ha végre engednék a 100%-ot a Civic-nek, mi lenne a felállás.
Ahogy az F1-es topikba szoktátok írni: Lapozzunk 2019-re
!
-
Ventur@
senior tag
A komplett mezőny 2.5 mp-en belül (megint), az első és a 18. között 1 mp van!!! Ezen a pályán jó a BoP és most Vernay-nek sem lehet egy szava sem, mert Vervisch az RS3 LMS-el bizony ott van a 2. helyen. Björk nagyon ráérzett megint, viszont Norbinak jó, hogy Tarquini és Muller is mögötte van. Viszont le a kalappal Zsolti előtt. Legjobb Cupra-s idő és az egész eddigi hétvégén nagyon jól ment és láthatóan érzi a pályát. Nagy Norbiért kár, mert benne is megvolt az idő, de neki az első futamra jön egy 5 rajthelyes büntetés (SloRing 3. futam miatt), így ez az első verseny jóformán dobós. Remélem Zsolti nem izgulja el és akár-akár egy dobogó is meglehet
. Szép lenne egy Norbi, akárki, Zsolti dobogó
.
Ahogy néztem az időjárás most nagyon kegyes a versenyzőkhöz, mert mind mára, mind holnapra napos időt jósolnak.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9848 üzenetére
Megelőztél
. Viszont szerintem ezt a Monteiros témát el kellene eresztenie a Honda-nak. Inkább készüljön fel fizikailag teljesen, teszteljen ha van rá mód. Mert így év végén becsatlakozni nem sok értelme lesz.
Viszont a turbo-gate-ről van valami infó? Tegnap ült össze az FIA, de sehol sem találtram róla cikket, hogy akkor most elmeszelték a Honda-t is vagy sem.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9812 üzenetére
Le a kalappal előtte. 51 évesen és az ő állapotában, évek óta nem űlt DTM-szintű autóban, ilyen körülmények között....csak ámulok a faszin. Na, ő egy legenda
!
Kva nagy húzás volt a DTM részéről ez az esti futam. Jó, kellett hozzá az eső egész hétvégén, de akkor is hangulatos volt és a pálya is király. Az eső meg a legkirályabb
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Ciccuka #9803 üzenetére
Egyrészt tényleg súlytalan, mert a többi LMP1-es autó fasorba sincs a Toyota-hoz képest. Simán lehetne nevezni azokat LMP1-B-nek, mert 6 óra alatt kapni 4 kört, az eléggé cinkes. Másrészt nem súlytalan, mert ha ezt idén összetettben nem húzza be a Toyota, akkor az nagyon csúfos lesz.
De az LMP1 osztály hibája az FIA is, hogy nem tud olyan versenykiírást készíteni, ami jó lenne a privát csapatoknak is, valamint nem lenne szabad engedni a mértéktelen pénzköltést fejlesztésekre, mert ezzel végképp elvágják a privátok előtt a lehetőséget. Márpedig az utóbbi évek bizonyítják, hogy a privátcsapatok hozzák a mezőnyt. Amúgy a nagy gyártókat sem értem mi az istennek fecölnek pénzt a Formula-E-re is. Innováció, meg energiatakarékos, meg környeztkímélő, meg édes kisf*szom....Persze! Továbbra is csak milliós villanyfúrók és semmi több. Van izgalom, persze hogy van, mikor 3 cm-es szűk utcai gokart pályákon mennek. Tedd be egyszer a WEC-et egy utcai pályára, garantált az x órás izgalom. Egyébként nekem tetszett, mert Le Mans óta már hiányzott a WEC
. Mondjuk az Eurosport "1' órás összefoglalója is no komment. F*s, sz*r doppingos biciklisták minden takony megmozdulásáról órákat közvetítenek, az autósportot meg úgy, hogy egy egy órás adás alatt van vagy 20 reklám. Kösz
.
No, de ne menjünk el a hétvégéi két szuper magyar győzelem mellett
. Assen-t is bevették a magyarok
. Viszont továbbra is tartom, hogy a TCR Europe sokkal harcosabb, mint a WTCR. Europe kb. olyan, mint a BTCC és tetszik
. Ami számomra érdekes, hogy a Hyundai szépen meg volt pakolva, mert az egyik legnehezebb, legmagasabb és motorilag visszafolytott autó volt a mezőnyben (1305 kg, 90 mm és 97.5 %) mégis kiemelkedően jól mentek. WTCR-ben meg csak szenvednek a nagy súllyal. Érdekes.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Marmonkanna #9792 üzenetére
Kegyelmes úristen, az a hang
.
(#9793) ruti:...és akkor most akkor most a harmadik. Nyélgáz és negyed....hol a negyedik?
.
(#9794) guftabi96: Már legutóbb sem ment, szóval az még fogható volt az érettségire, de ez most már egyértelmű, hogy elfogyott a keret és valószínűleg ennyi volt.
-
Ventur@
senior tag
...nos és akkor pluszban, mi jöhet le ebből a WTCR-ben résztvevő "gyártóknak"? Ez a legnagyobb gond, hogy nagy a fejetlenség és látszik, hogy csak kényszermegoldás lett ez a WTCR. Hogy mégis legyen valami túraautós rendezvény. ....és ezt így látva, vajon melyik "gyártó" akarna beszállni a világkupába? Gyanítom, akik tervezték, most elgondolkodtak rajta és inkább mennének a TCR szériákba, ahol egy úr van csak, Lotti (na jó kettő, mert a pénz is nagy úr
).
(#9761) Ciccuka: nos igen, az összkerekes A4. Régen volt egy STCC játék és mindig azzal mentem benne
. Na, de hát amúgy milyen gépek vannak már itt: Accord, Primera, Laguna, S40, Vectra stb stb stb. Mind kellene
.
(#9762) guftabi96: Húúú, hát igen a nagy bódé
. Pöppec járgány volt az is, de formára, hangra, meg úgy összességében nekem az S40 kellene....meg úgy mind
.
-
Ventur@
senior tag
Turbónyomás ügy: sokkal nagyobb lehet a balhé a WTCR-ben
Lantitól szösszenet és nagyon érdekes. Meg neveséges is egyben a leírt helyzet. Inkább nem is kommentálom
.
Helyette itt vannak ezek:
JET Super Touring Car Trophy - Race 1 - Silverstone Classic 2018
JET Super Touring Car Trophy - Race 2 - Silverstone Classic 2018Mennyi és mennyi legendás túraautó te jó ég...és nem finomkodtak velük most sem
. Ezekből egy kellene, de az nagyon: Volvo S40
.
-
Ventur@
senior tag
Nagyon jó kis háttér-sztorik
: [link]
Facebook-on a WTCR-TCR Hungarian Fan Club csoportban osztották meg. Kifejezetten jó kis olvasmány volt az egész
....és egy eléggé érdekes írás a SloRing-i turbo-gate-ről is.
Na és ráadásként Neil Hudson tollából a touringcartimes-on: [link]
E fentebbi cikket és ezt összerakva is látszik, hogy eszméletlen milyen káosz van az idei év BoP-ja körül. Két vezetés (FIA és WSC) két féle nézet, két felé megközelítés stb stb stb = káosz. Pedig mindenki az új arany érát várta az idei évtől, de lassan tényleg csak kabaré lesz az egészből. Kár, nagy kár!
-
Ventur@
senior tag
Na, már Huff is ki van akadva a "szar" BoP miatt, most hogy mentek egy nullás hétvégét. Néha tényleg az az érzésem, hogy ez egy rinya-bajnokság lett. Szerintem következő verseny után beáll a sorba a Peugeot is, mert - szerintem - most már kijár nekik is a nagy puttony. Miközben csendben van a Honda, aki szépen gyűjtögeti a pontokat
. Alfa meg minek szólna? Nekik tök mindegy, mert csak nagy ritkán tudnak pontokért menni. Ja meg a Cupra sem szól, mert akkor szopóroller lenne nekik is...és megint majd a Hyundai lesz szivatva, mert jóformán bucira verték időmérőn és versenyen a népet...megint.
Mondjuk arra kíváncsi leszek lesz-e szankció a Honda-nak a turbónyomás miatt. Ugyebár a hétvégi eredmények még nem hivatalosak. Legalábbis a közvetítésben Lanti ezt mondta. Ha kiderül, hogy a versenybírók hibáztak, akkor ebből balhé lesz. Ha meg nem lesz belőle szankció, akkor meg bundát fognak kiáltani a Hyundai-osok (teszem hozzá, hogy jogosan).
-
Ventur@
senior tag
Mekkora futam volt már ez. De hiányzott már az egész WTCR-nek egy ilyen izgalmas forduló. Ha ez a pálya nem kerül vissza jövőre, akkor az FIA, Ribero, Eurosport és Lotti is elmehetnek a sunyiba. Már csak Moszkva kellene az elbszott kínai pályák helyére, meg Marakesh is mehetne ki a fenébe. Bár felőlem még Macau is.
Szurkoltam, hogy meglegyen az első győzelem és meg is lett. Zsolti is mekkorát csatázot Oriolával az utolsó körben. Kár hogy nem mutatták. Viszont számomra a nap embere az Björk. Hihetetlen mit nyomot le az inas
.
(#9727) b-type: nos igen, Kiss Norbi. Szerintem ez már örök talány marad, hogy mit alkotna itt a túraautó mezőnyében. Ha lenne annyi pénzem, mint amennyi nincs
, befizetném egy szezonra egy csapathoz.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #9724 üzenetére
Tegnap, amit az első futamon Norbi leművelt - őszinte leszek - nem is érdemelné meg a bajnoki címet. Míg ő hátul alibizet, addig a másik két YMR Hyundai nyomult előre és majdnem pontszerzés lett. Én elhiszem, hogy gyúrt a második időmérőre és aránylag jól is alakult a második futam, de évek óta ez van, hogy nem használja ki a lehetőségeit, nem megy bele kockázatosba. Ha belemegy is, nem okosba - lásd Nord és ott Huff ellen -, hanem eléggé tesze-tosza módon. Jó oké, kanapé-driver vagyok, meg mindentjobbantudok - mindent is
-, de ha ma nem lesz futamgyőzelem, akkor ennek az évnek vége. 56 pont a lemaradása Tarquinihez képest. Behozható, de ott van előtte egy Muller, egy Erlacher, egy Björk. Egyik sem fog aludni a hátralévő futamokon.
Most lehet hülyén hangzik, de komolyan szurkoltam Mullernek az első futamon, hogy meglegyen a 10. hely. Pedig hát Mullernek szurkolni, eléggé merész dolog
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #9707 üzenetére
Időmérőn tuti, hogy nem kapott ki sokszor, mert az eddigi 6 versenyhétvégén mindössze kétszer volt gyorsabb, mint Norbi. Maroccóban meg nem kicsit volt szerencsétlen Norbi, szóval, ha az nincs, akkor Tarquini előtt lenne.
Azt meg hogy mi alapján várok egy jó rajtot? ...hát mert már nem ártana legalább egy futamot nyernie
. Ahhoz meg elengedhetetlen holnap az első futamon egy álom rajt.
-
Ventur@
senior tag
A végére Tarquini ellopta a show-t Norbitól, de így is brutál időt pakoltak oda. Most kell viszont Norbitól egy nagy rajt és meglehet végre az első győzelem. Már nagyon kellene. Comte csak odasettenkedet megint az elejébe
. Hufféknak meg totál sz*pás ez a súly.
Zengőék hiába gyorsultak, sajnos a mezőny is gyorsult. Szerintem az ő autóik nem teljesen 2018-asok. Gátlóról tudni, hogy más - talán 15-ös? - de azért az autóban ott van a 10-es idő. Lásd Oriola. Szóval ez nekik megint egy nulla pontos hétvége lesz. Ha csak le nem szakad az ég holnap meg holnap után, akkor talán lesz esélyük.
-
Ventur@
senior tag
Egy Audi győzelem tuti lesz és a többin meg a Honda és a Hyundai fog osztozkodni
. Ideje lenne már Norbitől egy győzelem, mert így nem lesz esélye a végére.
(#9697) Malachi: Engem speciel nem érdekel, egyik sznob sportág sem, amit az Eurosport ad
. Se a tenisz, se a snooker, se a doppingos inasok cangázása 2-3 héten át napi 24 órában. Régen sokkal több autosport volt az Eurosport-on, ma már szinte alig van
. Abban viszont igazad van, hogy a BoP nagyon szétbszta az egész sorozatot, pedig nem ennek indult az év elején
.
(#9698) b-type: Ezért írtam, hogy az Eurosport is elmehet a bánatba
. Igazából ezt tudtam volna cifrábban is írni, de attól bant kaptam volna, meg kiakat volna a fórum motor
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Marmonkanna #9694 üzenetére
Mégis mit vársz
? Az FIA legsemmirevalóbban kezelt szakosztálya a túraautózás. F1-en kívül nem ismernek ezek semmit. Ott szinte mindenről azonnal van videó, infó stb. Itt meg még a WTCR weboldalát sem tudják normálisan karbantartani. Touringcartimes-on hamarabb megjelennek infók, mint a saját oldalukon. Mondjuk az Eurosport is elmehet a bánatba.
Hétvégi közvetítés (TV): [link]. Idézet a cikkből:
Szombat:18:45 – Második futam [9k] (Eurosport 1, élő)
Vasárnap:
11:15 – Harmadik futam [11k] (Eurosport 1, élő)
Ennyit fogsz a tv-ben látni az egészből. Ennyit! De hála az égnek az Eurosport 2-ön 30 órában tudsz majd nézni csodálatos teniszt, az 1-en meg 56 órában a doppingos 20 kg-os inasokat, ahogy cangáznak. Csodás
.
Egyébként annyi infó van róluk, hogy az autók készen vannak és ott lesznek a SloRingen
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #9690 üzenetére
Nagyon fasza verseny volt ez a mai, igazi túraautózás láthattunk. Ütötték vágták egymást az inasok, de semmi pofátlanság nem volt
.
M1RA dupla dobogó, Fecó pontot szerzett, Tassiék is szépen odacsaptak
. Bár csak a WTCR-ben lennének ilyen adok-kapok csaták.
Viszont a sikán azt valahogy nem igazán akarták bevenni a srácok, kaptak is ezért - legalábbis szerintem ezért - páran boxáthajtást. Egy volt aminél fogtam a fejem, az Borkó megmozdulása, amivel összetörte a verdát. Azt ott irgalmatlanul elbszta.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #9688 üzenetére
Meg úgy az egész magyar versenyző különítmény. Daninak csak kva nagy mákja volt, hogy a dobogó meg lett. Meg Jedlónak is a pontszerzés. Fecó a DSG-s Seat-tal is homály volt, Tassi meg túl sokat akart....és homály lett. Ami Tassiban erő meg volt tavaly, az idén nincs meg benne.
-
Ventur@
senior tag
Nagyon jó interjú Michelisz Norbival Vályi Pistától: [link]
.
Annyira, de annyira igaza van Norbinak a BoP-pal kapcsolatban, hogy maga a BoP jó, csak az aránya nem. Mert amíg 25 autó van 2 mp-en belül egy-egy időmérőn, addig a BoP fasza. Csak akkor nem fasza, mikor a mezőny legjobb autója a sor végén kullog és futamot lehet nyerni egy gyengébb autóval. Na akkor.
-
Ventur@
senior tag
Meg van a jövőheti SloRing-re a két szabadkártyás: Petr Fulín és Andrej Studenič. Előbbi ugye ismert tavalyról az ETCC-ből, utóbbiról viszont soha sem hallottam
. Amennyi infót találtam róla neten, abból az jött le, hogy inkább GT versenyeken indult. Fulínra kiváncsi leszek azért.
-
Ventur@
senior tag
Nem volt annyira rossz ez a versenyhétvége, de... a szombat a hatalmas baleset tette csak "izgalmassá". Viszont a vasárnapi első (2. futam) viszont kva jó volt. Most nagyon működött a joker kör is, ráadásul voltak azért előzések is. Viszont ez a második (3. futam) ez ezzel a sok sárga zászlóval....
.
Norbi sérült kézzel kihozta a maximumot a hétvégéből
. Viszont Tarquini kezd egyre homály lenni, ami a csapatbajnokságra nézve eléggé gáz.
Zengőék.....nem értem, mintha valami átok lenne rajtuk mióta Norbi elment. Állandóan baj van az autókkal, Zsolti is többször túlvállalja stb stb stb. Érdekes, hogy Norbinak még egy pontja sincs, pedig tapasztaltabb pilóta, mint Zsolti. Campos a mérce, de legtöbbször totál homályban vannak. Remélem SloRingen alkotnak végre valamit.
Amire kíváncsi leszek:
- lesz-e büntetés a Huff vs. Bennani esetből?
- fog-e változni a BoP. Szerintem igen és megint nem a Hyundai előnyére. Gyanítom visszakapják a +10 mm-et, mert Nord-on jók voltak és most itt Vila Real-ban is (túl jók). Szerintem SloRingen szenvedés lesz nekik megint.Ja és még egy: Homola győzelmének nagyon örültem. Szimpatikus versenyző és már neki is kijárt végre valami nagy dolog
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Qorthral #9632 üzenetére
Először Huff autója gyulladt ki, aztán lehet hogy a Björké is beszállt. Ez már kicsit nehezen kivehető a visszajátszásból, akárhogy próbáltam lassítani.
Más:
(#9624) guftabi96 ide jár egy nagy nagy nagy +1. Egyszerűen undorító, amit leműveltek, de pl Norbi oldalán is, amit írnak egyesek, komolyan a fájdalom fogja el az agyamat. Nem hiba vagyunk a 10 millió szakértő országa
.
-
Ventur@
senior tag
Norbi bal első ajtaja: [link]
.
Nem tudom mikor volt utoljára ekkora baleset, de kb. 3 éve lehetett Macauban, asszem R2 és ott is a rajtnál. Norbi járt rosszul azt tudom, de ez durvább volt. SLR-nek hétvége off, de szerintem még SloRing is kétséges lesz. Mindketten nagyot kaptak, de Bennani nagyobbat. Nem adom ezt én most Bennaninak, mert Huff alig hagyott helyet neki. Ebben - szerintem - Huff volt a hunyó. Na, de ez érdemel-e többszörös büntetést. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle.
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
(#9585) guftabi96: Este 10-ig kellett kibírni, mert onnantól sokkal kevesebb reklám van. Ami nem is reklám, hanem ilyen top 5 tenisz meg biciklis hülyeség van, ami kb. 3-4 perc. Az simán vállalható
.
Más:
Az meg van mindenkinek, hogy Kiss Norbi azért kapott büntetést mára, mert a legutóbbi Hringes DTM körözését tiltott tesztnek minősítették? Gáz, nagyon gáz
.
-
Ventur@
senior tag
(#9567) schawo: Azért annyiban jó lett volna, hogy ha számít a csökkentés, hogy így Daninak nem az utolsó pontokért kellene harcolnia
.
(#9569) vlevi: Inkább ne adta volna. Ez a kommentátor....fúú rosszabb, mint Mezei az M4-en
.
(#9570) sultansmith: Látványos volt Tassi csatája, de van egy érzésem, hogy ezért kapni fog valamit holnapra. Jó magyar szokás szerint
. Dani is komolyat ment, na meg a végén Borko mekkorát csatázott
.
-
Ventur@
senior tag
Nos, a -10 mm-es hasmagasság csökkentés jelentős gyorsulást hozott a Hyundai-nak...
...ja, nem
.
-
Ventur@
senior tag
LMP1 az Audi kiszállása óta nem kifejezetten érdekel. LMP2, GTPro és Am, de jobban a GT osztály lesz érdekes, mert ott mindig kva nagy csaták vannak. Plusz ugye idén debütál a BMW M8 GTE is és kíváncsi leszek mit mennek. Jó lesz a GT, mert Ferrari, Porsche - nagyon sanszos, hogy behúzzák idén a Le Mans-t -Ford, BMW, Aston Martin, Corvette.....nyam nyam nyam
.
(#9556) Motion_Blur: N-E-V-E-T-S-É-G-E-S!
-
Ventur@
senior tag
Nekem is ez jutott eszembe, mikor olvastam a hírt róla
. Egy világkupa - ami egyébként inkább világbajnokság, csak hát mivel "nincsenek" gyártók hivatalosan, így ezért "csak" világkupa - mindössze egy betétfutama az európai kamion bajnokságnak
.
Bár ahogy nézem, így viszont lesz egy közel 2 hónapos szünet, mert júl.13-15-én Sloring, aztán a következő verseny szept.29-30 Ningbo. Ez így eléggé gáz lesz megint
.
Mindegy is, mert jövőhéten Le Mans
!
-
Ventur@
senior tag
Hivatalos, hogy a Sloring-en rendezik az "argentín" fordulót. Júl.13-15 és az FIA ETRC betétfutama lesz a WTCR. Tehát 4 magyar is pályán lesz
: Michelisz, Kiss, Nagy és Szabó. Most már viszont arra vagyok kíváncsi lesznek-e szabadkártyás indulok és kik lesznek azok. Sok ismert szlovák versenyző nincs
.
-
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9507 üzenetére
Igen a TCR velejárója, de egyben negatív hozadéka is, hogy minden versenyre más-más BoP-ot találnak ki. Ki sír jobban, az jár jobban. A probléma az is, hogy a WTCC súlybüntetését és még mellé a TCR BoP-ot is megkapja a legjobb autó. Vagyis a Hyundai duplán van sz*patva, de nem kicsit...és nekem nem az fáj, hogy nem Norbi van elől, mert bár szurkolok neki, de nekem az izgalmas versenyek kellenek. Na még azt sem nagyon láttam idén, inkább csak püfölték egymást. Ha nézted a hétvégi TCR Europe közvetítéseket, akkor láthattad, hogy az volt a túraautózás, nem a világkupa
.
Az tény, hogy a Hyundai friss fejlesztés - igaz a Honda is - és kompenzáljuk a régi fejlesztésű autókat, de ez amit most csináltak, ez egy övön aluli ütés volt az egész túraautózásnak.
(#9505) schawo: Bánja a f*szom, hogy mi szerint. Az általad felsoroltak bármelyike értelmesebb lenne, mint a mostani számítási rendszer
.
Ha azt nézzük itt milyen szarul mentek - vélhetően szándékosan is - a Hyundai-ok, akkor Vila Real-ra nem csak a -2.5%-ot kapják vissza, hanem még 20 mm-el lejjebb ültethetik az autót, de még a 60-as csomagot is meg kellene vágniuk. Igaz, akkor viszont akár még kört is adnak a mezőnynek
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9503 üzenetére
TCR Europe:
-Kroes-t megbüntették így Attika a második futamon is "dobogós".
-Nagy Dani kapott egy 10mp-es büntetést és +3 rajthelyet Paulsen kiforgatásáért.Helyes, helyes. Jár is a büntetés Kroes-nak, mert nem volt szép, amit Tassival csinált. Daninak is viszont azt gondolom, hogy jogos volt a büntetés.
(#9502) Male: Valamit kezdeniük kell most már a Honda-VW kettőssel is, mert Huff/Ehlracher/Guerrieri jóvoltából erősek lettek...és bizony az Audinak is kijár vissza a "pofon", mert már Nord-on is jól mentek, de Zandvoort-ban meg arattak. Ha ezt nem kompenzálja az FIA, akkor a Hyundai jövőre nem lesz itt. "Gyári" szinten egyáltalán nem, de kétséges egy privát csapat indítása is.
Nevetséges, amit a Hyundai-jal tettek most. Tény hogy ők sem erőltették meg magukat a futamon, de nem is nagyon lett volna erejük hozzá.
-
Ventur@
senior tag
válasz
vwpolopg #9486 üzenetére
Úgy tudom fix mennyiségű gumi áll minden csapat rendelkezésére. Nem biztos, hogy jól emlékszek, de 24 db összesen a 2 autóra, az egész versenyhétvégére. Tehát nem csak 24-re van pénzük, hanem ennyi a maximális, amit használhatnak. Na most, ha a 24-et vesszük, az autónkén 12 gumi és ezt kell beosztani 2 szabadedzésre, 2 időmérőre és 3 futamra. Plusz nekik még az is van, hogy régebbi fejlesztésű gátló van az autóban. Ami viszont tényleg azt jelenti, hogy kevés a zsé. Hringen jól mentek, de azt vehetjük a hazai pálya előnyének. Nord-on egyik Cupra sem ment jól, de itt Zandvoort-ban stabil pontszerző helyen van legalább egy autójuk.
Teszem még hozzá, hogy nagyon szoros a mezőny, mert csak egy kicsivel kell többet találnod, mint az előtted lévők és máris jobb helyzetben vagy. Viszont Norbi távozása óta nem áll össze sehogy sem a Zengő csapat. Sőt, Norbi és Bári Dávid távozása óta.
M1RA hiába "csak" a TCR Europe-ban megy, de meg merem kockáztatni, ők itt a WTCR-ben nagyobbat alkotnának a saját párosukkal. De még Tassiék is.
-
Ventur@
senior tag
Norbi tíz rajthelyes büntetés holnapra, mint az tudjátok:[link].
Erre nem reagálok inkább semmit. Az viszont kicsit cikinek tartom, hogy ennyitől eltörjön a felfüggesztés
. Mármint az első érintéstől.
-
Ventur@
senior tag
válasz
bajnokpityu #9424 üzenetére
M4 Sport weboldala élőben adja: [link]. Tehát nem a mediaklikk-en, hanem a saját oldalukon
.
Más:
Ez a csörte Muller és Norbi között....érdekes lett. Sajnos korábban én nem vettem számításba, hogy Norbi +5 helyes büntetést hozott Nord-ról, így a 19-ről amúgy sem sok esélye lett volna. Így meg már teljesen mindegy. Holnap kell valahogy beverekednie magát a 10 közé. Most csak erre szabad játszania.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9402 üzenetére
A Hyundaiok végül tényleg nem tudtak gyorsulni. Norbi 1 mp-et gyorsult az FP2-höz képest, szóval meg volt az amire gondoltam. Más kérdés, hogy közben a mezőny eleje is gyorsult, de azért még így is messze a legjobb Hyundai-os lett. Én azt gondolom, hogy ma ki kell tolni az autó szemét. 14. helyről egy jó rajttal már pontszerző lehet, onnantól meg át kell kapcsolni Muller/Tarquini-stílusba és pöcögtetni a jónépet magam előtt, mert ha megnézzük kik vannak előtte....háááát
.
Egyébként meg még mindig 2 mp-en belül van a komplett mezőny. 2!!! és 25 autó!!! Szabó Zsoltit meg a holland herceget ne vegyük a mezőnybe. Kiegyenlítve ki van a mezőny, csak nem teljesen optimálisan...és ezt nem csak a Hyundai-okra értem.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9386 üzenetére
Azért ha megnézzük az FP2 eredményét továbbra is az látható, hogy kva szoros a mezőny. Az első 13 autó 1 mp-en belül. Utána 14-23-ig megint. Szóval valakinek csak egy picivel kell többet találni a másiktól és máris előkelőbb helyről indulhat. Norbinak jelenleg 1 mp-et kellene gyorsulni, hogy vasárnap legalább a fordított rácsos futamon jobb helyről indulhasson. Viszont kva sok az az 1 mp, ezt aláírom.
Az kétségkívül látható, hogy a Hyundai-jal nagyon kibsztak.
-
Ventur@
senior tag
válasz
guftabi96 #9372 üzenetére
Nevetséges ez az új BoP. Most már rosszabb, mint a WTCC-ben volt a súlyozás. Jelenleg a Hyundai a legnehezebb + emellé most márt a legmagasabb hasmagasságot is megkapta és, hogy ha már lúd, akkor legyen kövér, még 2.5% erőt is elvesznek. Hogy a bánatos f*szba tesztelték akkor anno a közös BoP meghatározáskor ezeket az autókat
.
Mondjuk ezzel szerencsétlen M1RA-sok is rábsznak, mert ott is át kell venni Fasza
.
(#9373) Petya25: A bajnokság legelején még arról volt szó, hogy egyéni súlykompenzáció lesz. Erre az FIA beintett egy lóf*szt nektek és akkor WTCC szerinti: gyártói súlyozás lesz és kész. Volt is belőle csöppet felhördülés.
-
Ventur@
senior tag
A cikkhez írtam Fb-on, hogy mutassa már meg valaki, hol volt ott kék zászló, mert én - többszöri és lassított visszanézésben - nem láttam semmilyen zászlóst. Ahogy Motion_Blur is írta, más részen volt - ok nélküli - kék zászlózás - GP körön, a visszafordító előtt.
Egyébként ha volt is zászló, akkor nem értem mire fel lett volna kék. Ha lassan ment volna Huff, akkor fehér zászló, ha pedig kva lassan, akkor sárga zászló. De mondom, semmilyen zászlózást nem látni a közvetítésben. Szimplán benézte Norbi és hit abban, hogy Huff őt is "elengedi".
(#9363) Ciccuka: De megnézném egyszer az inast egy Le Mans 24H-ban, valami GTE Pro kategóriás autóban. Csak lenne végre basszus valaki/valami cég, hogy ne ezeknek a falábúaknak adná a támogatást, hanem az ilyen tehetséges versenyzőknek. Bárcsak....
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Milyen okostelefont vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Diablo IV
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Máris befutott a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- HDD probléma (nem adatmentés)
- High-tech fűtőtest? Nem, szellős GameMax ház!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest