- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
BTCC idén ingyen nézhető TikTokon (állítólag nyitni akarnak a fiatal generáció felé, azért ezen a platformon), de sajna ott is 20 autó van a tavalyi 29 helyett, egyre kevesebb pénz van úgy látszik autóversenyezni, és az egyre inkább egy helyre koncentrálódik. De még így is nagyságrendekkel izgalmasabb, mint a TCR meg a F1 meg a DTM együtt.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Ciccuka
veterán
A Le Mans-i 24 órás teljes menetrendje
KamionEB 8-ból 8
szép teljesítmény, én ürülök neki, hogy idén is dominál Norbi (TV sajnos nem foglakozik vele)
idén nem közvetítik sajnos magyarul, de nem tudom mi van a racinglinehu-val, mert nincs aktivitásCicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
DTM nagyon beállt ilyen vonatozásosra idén. Nagyon megcsappant az előzése száma.
Nem tudom nézted -e a vasárnapi futamot. Az rejtély, hogy bírta ki az a füstölő hátsó gumi Marco Wittmann autóján több, mint 20 percig.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
vlevi
nagyúr
Sajnos ezzel egyet kell értenem
A DTM-ben az volt a vonzerő (számomra, TV nézőként), hogy sehol máshol nem látható high-tech túraautókkal mentek. Mostmár nem más, mint egy újabb GT3-as széria
WRC-ben pedig sajnos tényleg évek óta van néhány autó, az összefoglalókba már beteszik a másodosztályt is, hogy a 20 perc műsoridőt ki tudják tölteni. -
Ciccuka
veterán
Hát ja, 2 autómárkával (+egy féllel, Aston Martin) kevésbé volt érdekfeszítő. A Japán Super GT-vel még akár jó is lehetett volna (mondjuk azok az autók is max Aston Martin szinten voltak a DTM erőnlét szerint), de akkor az egész évet együtt kellett volna megcsinálni.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
DTM tavalyelőtt még szerintem tűrhető volt. De a mai napig nem értem René Rast/autója/csapata együtt hogyan volt képest éveken keresztül 110%-os (domináns) teljesítményt nyújtani. Kb. olyan szinten voltak (még a mázlifaktor is), mint az F1-ben Hamilton és csapata.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
emre
veterán
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
guftabi96
addikt
Egyébként, ha valaki azt mondja nekem év elején, hogy Norbi a szezon 3/4-énél vezetni fogja a bajnokságot, akkor biztos kinevetem... erre itt vagyunk.
A bajnoki címben továbbra sem bizakodom, de én így már elégedett vagyok a szezonnal és örülök neki, hogy sikerült azt elérni, hogy a Hyundai beálljon mögé.#KeepFightingMichael
-
Ciccuka
veterán
Az F1-es McLaren rekordját döntötte meg az elektromos Volkswagen
Hihetetlen, de amerre csak jár az elektromos Volkswagen I.D. R, ott új rekordidőt állít fel.
Jelenleg zajlik a Goodwoodi Sebességfesztivál idei kiírása - a híres hegyi menetet új és klasszikus versenyautók évről évre próbálják a lehető leggyorsabban teljesíteni. A Volkswagen prototípusa is részt vett az eseményen a Le Mans-i győztes Romain Dumas kezei alatt, a francia pedig pénteken 41,18-as szakaszidőt jegyezve megfutotta a valaha volt legjobb goodwoodi időt. Még különlegesebbé teszti ezt az a tény, hogy a VW egy 20 éves rekordot adott át a múltnak, amit még a McLaren MP4/13-as F1-es modelljével ért el 1999-ben a csapat akkori tesztpilótája, Nick Heidfeld. A német akkori 41,6-os ideje most több mint négy tizeddel dőlt meg. A VW már tavaly is kísérletet tett a goodwoodi rekord elhódítására, akkor még 1,45 másodperccel elmaradt tőle, idénre azonban fejlődött az autó: a technikai igazgató Francois-Xavier Demaison elmondása szerint a járgányt sprintre hangolták, a súlycsökkentés érdekében kevesebb akkumulátorral futott.
Ezzel tovább folytatódott Dumas és a Volkswagen I.D. R hódító hadjárata: az elektromos csodajárgány idén már megfutotta az abszolút rekordot egy másik híres hegyi meneten, a coloradói Pikes Peaken, valamint megdöntötte az elektromos csúcsot a Nordschleifén is.
Összehasonlításként pedig álljon itt Heidfeld korábbi csúcsa - a német egyébként idén is ott volt az eseményen, ő a Mahindra FE-autóját hajtotta meg.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Male
nagyúr
Na igen... nem mintha az Eurosport 1 és 2 nem lenne fizetős, csak azért a kábeltársaság adja a pénzt nekik.
Azt nem tudja valaki, hogy a WEC futam a Playeren vissza is nézhető-e? Mert nem kelnék fel hajnali 4-kor ha lehet
( eddig mindig élőben néztem rajta, most meg épp nincs előfizetve, így nem tudom kipróbálni )[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
Ki tudja? Akár ez is. Épp elégszer baszogtatta már Müllerke Norbit, "a legjobbkor", most miért ne? És ha így lenne, akkor se haragudnék rá
Eddig bárki piszkálta Norbit, bátran tette, mert tudták, óvatosabb. Hát nem jött be
Azért ott külső íven nem nagyon lehet elmenni, csak ha engedik az embert.[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Milka 78
nagyúr
Nem feltételeztem róla,de most komolyan...ő is olvasta a hozzászólásokat,hogy nem elég agresszív.Tessék!
Az a nyomorult féreg ezt nem fogja elfelejteni.Ha ki kell könyökölnie azt hogy ne használják felcopó embernek és eközben párszor nullázik ám legyen.Ez egy hosszútávú befektetés. -
Ciccuka
veterán
Main Race - SILVERSTONE 2018 (utolsó 10 perc)
Én sem.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
szebe
addikt
1. kör végén kiállt a boxba, volt valami ütközésnyom a kocsi bal oldalán. Inkább kiállt megcsináltatni, aztán ment egy "kiskört" teszt gyanánt.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Motion_Blur
félisten
Azt mi se láttuk, de kijött a boxba és amikor jött vissza a pályára mindenfele ment neki az autója.
1. Tarquini 118 pont
2. Muller 118
3. Michelisz 102
4. Ehrlacher 91
5. Huff 82
6. Björk 82.Norbinak eddig minden pazarul alakul, az öreg nullázik a hétvégén, Huff és Björk most kiestek, Muller mögüle indul az utolsó futamon.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ciccuka
veterán
Mercedes-Benz CLR
Mercedes-Benz CLK GTRLe Mans Flying Cars
Anno a Porsche is bukott hasonlóan.Retro – Aki kétszer kijátszotta a halált
Webber és a repülő CLR[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ventur@
senior tag
Tudom, hogy volt, mert ezt annó a tv-ben élőben láthattam . Én csak azt írtam, hogy ekkora röptetést rég nem lehetett már látni az LMP osztályban .
Más: Fura volt, hogy ilyen későn rendezték az első futamot, de meglepett, hogy nem volt annyira sötét. Bár egy-két onboard kamerából lehetett látni, hogy ha csöppet sötétebb lenne, akkor már sz*rt se látnának. De a hangulata biztos fasza lehetett ott az autóban .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Motion_Blur
félisten
-
Ventur@
senior tag
Azért ez a 2. futam sem volt gyenge. Borko csak behúzta basszus, de grat neki, mert nagyon odatette az utolsó kört. Daninak ma jutott egy 3. hely, szóval ismét dobogó . Csapattársa ma szerencsésebb volt és 4.-nek jött be. Jó kis csapat lesz ez a M1RA . Tassi - betegen - hozott egy 6. helyet és Jedlóczky is közel volt a pontszerzéshez (11. lett). Comini elszedte tőle az 1 pontot a lesajnált Subaru-val . Bár láthatóan azzal az autóval valami nagyon nem volt kerek, ott a bal hátuljánál. De le a kalappal előtte, mert keményeket csatázva hozott egy vastag pontot.
Jó lesz ez a TCR Europe .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
rocket
nagyúr
Igy volt, de nem 12 autoval.
Az meg, majd kiderul, ha nem jon uj gyarto bevallalnak-e 9/9 autot, hogy meglegyen a minimum.#8246: Inkabb RTM legyen, Random Touring Masters, ahol a versenyzok mnden verseny elott huznak a kalapbol egy cedulat, hogy melyik autoval induljanak, mekkora poen lenne egy ilyen verseny sorozat
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
A Zéé
addikt
az nem kérdés, hogy műszaki hiba...
Ami miatt tényleg kurta nagy gáz, hogy féktáv végén, kanyar külső íven -ahova azért jó eséllyel lehet várni kieső járművet- semmi nincs, ami megfogná az elszabadult autót. Ha ott 50 néző áll, vagy Manyi néni zöldséges standja, ami ott áll 50 éve, akkor abba rongyol bele.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
quby
őstag
Még a hármas elött 1-2-3 ban voltak. De igen! Kiváncsi lennék norbi mit tudna ha parkettán menne...
Mellesleg csodálom hogy nem lötték vissza a rajtot, mert ferike a végén nem állt a helyén....A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Motion_Blur
félisten
Időmérést én nem láttam a hétvégén, csak végeredményeket.
Tassi és Ficza is elsüllyedhet, 20+ mp-et kaptak 9 kör alatt és iszonyat rosszul helyezkedtek forgalomban.
Norbinak viszont megvan az első győzelem, csapattulajdonosként
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
A Zéé
addikt
Egy út van, ami ez a cikk után talán egyértelműen a csúcsra emelhetné a sorozatot: hibrid meghajtás a megszokott, hétköznapi autós kaszniba.
WEC-hez hasonlóan 2-3 eltérően kidolgozható konstrukcióval, és ezt a 3 éves homologizációs időt, meg joker rendszert eltörlve hagyni kibontakozni a mérnököket.
Enélkül biztos nem fognak gyártók jönni, de még egy ilyen lépéssel se biztos.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
ruti
Közösségépítő
lehet jobb lett volna, ha Chilton tovább marad mögötte, és fogja a hátsókat,
meg előtte a SC sem jött jól...Norbit sem láttuk még ennyire idegesnek, a dobogón csak testben volt ott szegény
amúgy így az egész hétvége csalódást keltő, a kvali után jóval nagyobb felzárkózás volt benne a pakliban Monteiro-ra, és ezt bánhatja Norbi, főleg az R2 sétakocsikázása után
[ Szerkesztve ]
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Enzolord
addikt
Arról a suzukis menetről én is olvastam..
De gondolom, nem az 1.0-s Splash volt az..
Azért arra kíváncsi vagyok, mennyit veszít a motor az erejéből, mire felér az oxigén hiány miatt..Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Enzolord
addikt
Nézem az Amcsi Benzinfalókat, Kaufmann is felment, de sokkal lassabban..
Én konkrétan bevizelnék, ha mellettem lenne két Kékestetőnyi mélység, az biztos..Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
.LnB
titán
-
guftabi96
addikt
Ő se lenne rossz, de szerintem ő most "jó helyen van".
Mondjuk, ha csörögne a telefon, hogy gyere a WTCC-be, akkor indulna, de alapvetően most azzal van elfoglalva, hogy sikerüljön nemzetközi sikereket elérnie a rallycrossban.
Kiss Norbinál viszont idén már látszódott, hogy ő már talán "kinőtte a kamiont" és készen állna feljebb lépni.
Ettől függetlenül igen, mindegy, hogy kis, csak Kiss legyenTéééényleg, Bús Edina, rá hogy-hogy nem gondoltam?
Mi itt találgatunk, ő meg már lehet teljes mellbedobással ( ) azon van, hogy idén a WTCC-ben induljon.Szerk: egyébként tegnap az "emegy" híradójában is beszámoltak a csapatváltásról, de inkább ne tették volna.. szégyen...
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Ventur@
senior tag
Azért csak jó lenne tudni 20-án már, hogy mi lesz . Mondjuk most engem nem is jobban Norbi sorsa érdekel, hanem hogy Zengőék folytatják-e tovább (abban az esetben, ha Norbi nem marad náluk!). Legjobban - szerintem nem csak engem - ez érdekel .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Integra
titán
nem lenne annyira nehéz megoldani hogy a zengőék gyári csapat legyenek, egyszerűen változtatni kellene a sorrenden a hondánál, vagyis norbi kapja meg elsőként az autót, a fejlesztéseket etc. bár az olaszok olaszok maradnak, az meg semmi jóval nem kecsegtet...
szóval ha a honda akarná, megtudná oldani, hogy gyáriak legyenek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Male
nagyúr
Igen, ettől én is nagyon tartanék. Olyan szempontból is nagy probléma lenne ez, hogy a magyar szponzorok is megoszlanának, egy részük Norbit támogatná tovább, egy részük pedig Zengőéket ( nem fognak kétszer annyi pénzt tolni a WTCC-be, inkább csak marad a keret, de kétfelé oszlik ).
A Honda helyében én az autó tervezését, gyártását hagynám a JAS-nál (ha már úgyis régi a kapcsolat + ehhez nekik van meg a hátterük), de a versenyeztetést Zengőékkel csináltatnám, mert láthatóan jobban meg tudják oldani.
-
Malachi
addikt
az az előtt a domb előtt volt, ahol Tarquini 2 éve kilökte Norbit. megérdemelte.
de ahogy látom, bírt már nagyobbakat is.
[ Szerkesztve ]
-
badd
tag
Akkor vagy nagyon pechesek, vagy nagyon hiszékenyek, hogy megetetik velük, hogy milyen jó lesz az az adott cucc nekik.
Am logikailag tényleg a Honda volt a legjobb választás a lehetőségek közül. Fene se gondolta, hogy a Chevi annyira erős, hogy TC1-re átalakítással, gyári támogatás nélkül is ennyire elől lesznek. Bár az igaz,h jelenleg tök mindegy, hogy Chevi vagy Honda, mert a fő cél, hogy bajnokok legyenek az megint lehetetlen (nem mondom hogy évekig, de nem látom a Hondában azt a meggyőző erőt, hogy felveszik a versenyt a Citroennel addig, amíg azok itt vannak.)
(Igaz én csak innen a gép mögül okoskodok, szóval lehet hülyeség az egész.)
[ Szerkesztve ]
-
Sandormaster
aktív tag
Zengőék is azzal főznek amiből csak lehet, sajnos ilyenek a körülmények.
Nekem BMW maradt meg leginkább, nem csak azért mert láttam azt a győzelmet, hanem az valahogy olyan szerethető autó volt, nem volt a legjobb mégis sokkal jobban szurkoltam akkoriban mint azóta hogy Honda van.
Sajnos a WTCC színvonala kritikán aluli minden téren, szervezés, lebonyolítás, bizonyos pályák, sportpolitikailag is nevetséges ami megy, háttérben nagyon kemény pacsizások mehetnek, de...a "mi fiunk" itt megy, ez érhető el ennyi pénzből és még így is neccesen, így ezt kell elfogadni (és nekem ez nagyon nehezen megy). Mindenesetre Május 4-én én is ott leszek majd, mint minden évben
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Milyen videókártyát?
- Adobe Indesign
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- E-Book Off topic
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest