Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
Most találtam csak rá a topicra, nem is tudtam, hogy van. el is mentem kedvencekbe
Látom élménybeszámoltok, hát hasonlókat tudok mondani én is, mint ti.
Tényleg punnyadt volt a hangulat kissé, a betétfutamok se sikerültek túl eseménydúsra, a kísérő cuccok se voltak nagy valamik, na meg a főszámok alatt se csokizta senki se össze magát az izgalomtól.Engem nagyon meglepett, hogy ilyen sokan kinn voltak, kevesebb nézőre számítottam, mondván, hogy nincs ingyen busz, nincs reális győzelmi esély, meg még az időjárás is elég vacak volt, meg a programok is kicsit kevesek voltak. Én nagyon sajnálom, hogy a GT Sprint kikerült a programból, a csupa GT3-as autókat szívesen elnézegettem volna.
Suzukisoknál túl sok dolog nem történt, Auto GP is eléggé semmilyen lett, elég kevés induló volt
Mi a fedett részen voltunk végig, tavaly és tavalyelőtt is a boxal szemben, a főtábor mellett voltunk. Idén is ezt a részt céloztuk be, és tényleg ott se volt az a nagy tombolás, mint korábban volt.
A futamokról: az első futam rajta, meg a második futamon a Citroenek mezőnybe szürkülése a két dolog ami említésre méltó a hétvégéről, más nem nagyon. Na meg az a majdnem másfél óra, amíg kiértünk a parkolóból az M3-ra... Majd talán jövő héten a Slovakiaring jó lesz. Most először eljutok végre oda is Ami viszont szinte biztos, hogy jövőre nem veszünk padock jegyet. Idén annyira semmi nem volt ott, hogy csak egyszer mentünk át egy fél órára.Na de a lényeg, hogy Hajrá Norbi, Hajrá Zengő Team, bízzunk benne, hogy ennél jobb futamok jönnek
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #4787 üzenetére
hát az utána levő képen kinn van valami Zengős doboz, meg a kerékállvány is ott a box előtt, szóval szerintem ez amolyan "kollektív" Honda teszt.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #4800 üzenetére
igen, úgy néz ki, hogy a 4 Honda közül a számunkra legkedvesebb a leggyengébb. Vagy az átállás az erősebb kocsira nem jön össze olyan gyorsan Norbinak, mint mindenki várta, vagy egyszerűen rossz felé keresgéltek eddig a beállítások közt.
Mindkettő reálisnak tűnik. Asszem a Müller mondta, hogy neki azért nehezebb az új autó, mint Loebnek, és Lopeznek, mert neki rengeteg régi szokást kell levetkőznie, a többieknek meg csak az újakat kell megtanulni. Ez egy ilyen folyamat, saját sportomban és "edzősködésemben" is ezt tapasztalom, hogy valami újat megtanítani milyen gyorsan megy, és egy rossz, vagy régi beidegződést kinevelni mennyivel nehezebb. Ez lehet a Bennani előnye, hogy nem a tavalyi Hondával akar párhuzamot vonni, nem az alapján indul neki a futamoknak, hanem full 0-ról tanulja az elsőkerekes autót, a vele közlekedést, a fékezést, stb.
A Kopasz és Monteiro is többet teszteltek, jobban ismerik az autót, a csapatnak is több adata van róla, hogy mit merre állítsanak, meg lehet, hogy az átszokás is gyorsabban megy nekik. És ha már elemezgetünk, valahogy a Norbin is az látszik, hogy kicsit nagy rajta a nyomás, komorabb is, rejtőzködőbb is, mint szokott lenni, illetve a pályán is kicsit űzött vadként viselkedik, a futamok második felére meg kicsit szét is esik, lassul. Ennek meg millió egy pszichés oka is lehet, nem véletlenül vannak sportpszichiáterek. Ez az év eddig tényleg nem úgy alakul, mint vártuk, de ilyen ez a sportélet, nem lehet mindig a toppon lenni.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Sziasztok!
Kis beszámoló tegnapról, a helyszínről.
Először is az időjárás: megszívatott minket, úgy alaposan.. Odafelé locsogott, mire a pályához értünk elállt, elkezdett felszáradni az aszfalt is. Első ETCC futam közben még a nap is kisütött, a pálya is majdnem teljesen felszáradt. Amikor elkezdődött a Kia Lotos kupa, az eső is rákezdett, de WTCC elejére alább hagyott, csak csöpörgött, de az aszfalt vizes lett. Norbi kereszbe is rakta a Hondát az egyik kanyarban. Futam így esősen indult, a közepe felé durvult be nagyon, mire beért a safety car már látszott, hogy irányíthatatlanok a kocsik. Baromi nagy égszakadás zúdult le. Bementünk a padockba, hogy hátha hallunk valami infót, OB-s túraautókat elindították ugyan, de az eső az rohadtul nem hagyott alább. Akkor eldöntöttük, hogy mivel nincs száraz ruhánk, hazamegyünk. Aztán egyszer csak felszakadozott a felhőzet, mi visszafordultunk, hogy Dunaszerdahelyen a Tescoban megszáradunk (), aztán jó lesz a második futam. Hát akkor megint leszakadt az ég, mire kiértünk a pályához, megállapítottuk, hogy itt nem lesz futam, úgy esik az eső. Bementünk megint a padockhoz, Zengő Zoli azt mondta, hogy az ő infóik szerint Safety Car mögött elindulnak, de aztán végül törölték az egészet, szóval a torkos borzot megkaptuk jó alaposan...
Futamokról: ETCC nagyon jó volt, Kiss Norbi az S2000-es technika ellenére is versenyben volt a TC2-es kocsikkal, őt nagyon megnézném egy TC1-es volánjánál. WTCC az eső ellenére is izgalmas volt, bár nem a nagy előzések miatt, hanem amiatt, hogy látszott, h mennyire kínlódnak a kocsikkal, folyton csúszkált mindenki. Az, hogy kivették a Müllert a Norbi mögül mondjuk megkönnyebbülés volt, mert ugyan nem volt lényegesen gyorsabb nála, legalább a kilökés veszélye elmúlt.
A második futam törléséről: teljesen jogos szerintem, állt a víz az aszfalton, és előtte a nagy túraautókkal se tudtak mit kezdeni a betétfutamokon, ott durrogtak a korlátba az sls amg-ék, meg az gt-s bmw-k is. Villámlott, szakadt az eső, állt a víz mindenhol a pályán, azt kell mondjam, hogy jó döntés volt a törlés.
Úgy magáról a többiről: sokkal közvetlenebb az egész, mint a Hungaroringen. Paddockban nincs 30k ember, oda lehet állni a csapatok boxának a végébe, Zengó Zoli 5 perces kiselőadást tartott a gumikról egy sátor alatt nekünk, és még pár emberkének, a hangulat ugyanakkor megvan, mert a lelátó az eső ellenére is tele volt, amíg a nagy loccs oda nem ért. A pálya nézőbarát, a mobil lelátóról 2 kanyar kivételével az egészet beláttuk, szóval könnyen követhető volt végig a futam. Ha nincs ez a rohadt időjárás, akkor egy nagyon jó kis nap lehetett volna, mert a betétfutamok is ígéretesek voltak, és a pálya mellett is volt látnivaló.
De ez így alakult, talán jövőre is lesz lehetőségünk elmenni.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Program Salzburgring.
Nem lesz túl TV barát a hétvége, meg Roland Garros + Giro is. Megint lehet streameket kell keresni...Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
közben egy hír még tegnapról, ami látom nem került eddig megemlítésre:
Törölték a Sonomai futamokat Reméljük tényleg csak a logisztika miatt, és nincs köze ahhoz, hogy a Citroen legfontosabb piaca Kína...Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Malachi #4907 üzenetére
Sonomában jó versenyek szoktak lenni, ez a Guangdong kicsit unalmas pályának tűnik, illetve saját hülyeségem, de szerintem egy világbajnokság ha igazán komoly akar lenni, akkor inkább kellene a klasszikus, meg nagynevű pályákon mennie, mint ilyen random kínai aszfaltcsíkokon valahol a semmi (na jó, vmi ipartelep) közepén.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
nah egy jó futam végre, nagy kár azért az utolsó 2 körért
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz [CS]Blade2 #4941 üzenetére
valami olyasmi van, hogy a teljes motor karakterisztikát nem látják a privátok, az direktbe megy a Mugenhez. Lehet, hogy a gyáriakat kicsit máshogy tekerik, gondolom jobban kiélezik a max teljesítményre, aztán az ütött vissza. Ha emlékeim nem csalnak, akkor turbó hiba is több volt a gyári kocsikon, mint a privátokon.
(#4942) Tomi0703
mondták a futam elején, de asszem Argentínát leszámítva innentől mindegyik futamon lesz már. A terv eredendően is az volt, hogy a szezon második felére jön majd.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz raczger #4957 üzenetére
brutál lenne, az a pálya egy legenda. Viszont tv-s szempontból tényleg cinkes, bár ha a 24 órás előfutama lenne, akkor talán. Nagyon kemény lenne az a technikának, és sofőrnek is, bár a kettő helyett egy 6 körös futam tényleg nem tudom mennyire reális üzemanyag szempontjából.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
elvileg hivatlos a Nordschleife jövőre. Mondjuk az a 26km nem tudom hogy jön ki...
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz callmeakos #4982 üzenetére
igazából nem kell nagy áttervezés, sőt nem is lesz szerintem. Egyedül a kerékcserét kell megoldani valahogy, amiatt lehet, hogy előírják a középcsavaros kerekeket, mert a 4x 4-5 csavart le meg visszatekerni az bizony idő. Kell egy új kerékagy, meg új felnik, aztán nagyjából meg is van oldva.
De a tankolás nem nagy kaland. Úgy rémlik kívülről lehet tankolni ezeket a kocsikat is, az a 20-25 liter benzin meg elég gyorsan le tud szaladni a tartályból, 10-15s max. Kb úgy néz majd ki egy boxkiállás szerintem, mint itt a 24 óráson is.
Nem félek a második futam eltörlésétől se, sztem a 2 sprintfutam megmarad.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
nagyteljesítményű benzinszivattyú?
Az nem kell...
Most is úgy tankolják őket, hogy szerelő Józsi megemel egy tartályt, ami a feje magasságában van, aztán a többit a gravitáció megoldja. Mint a Nascarban.Na mindegy, ezek mind találgatások, majd jövőre kiderül hogy oldják meg
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Kicsit punny a topic
A mostanában egyre többet emlegetett TC3 bajnokságról mit gondoltok? Lehet ellenfele a WTCC-nek? Legyűrheti azt?Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz dudikpal #5059 üzenetére
pedig én úgy emlékszem, hogy azt nyilatkozta még a nyáron, hogy ha a kamion eb csúcsára ér, akkor visszajön túraautózni
Kamionos EB egy kalap kaki amúgy, belterjes, igazából piaca se nagyon van, látványosnak látványos, de azért egy vb akkor is nagyobb presztízs...Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Integra #5087 üzenetére
ilyenkor csak azt felejted el, hogy a Zengőék egy nagyon jó ügyfél csapat, de nem fejlesztő csapat...
A JAS marad az első számú akármit is komplikálunk itt, mert nekik van fejlesztő csapatuk is. A Zengő maximum úgy lehet "teljes értékű gyári csapat", hogy az összetört/új cuccokért nem kell fizetni, ami azért már baromi nagy előrelépés lenne, de olyan, hogy a JAS csak második számú lesz a Zengő mögött, az sosem fog bekövetkezni, felesleges ilyeneket várni.
Az, hogy mi lesz, karácsony környékén kiderül, addig csak tippelgetni lehet. De ha gyári szerződést adnak valakinek, azt el kell fogadni szerintem, nincs mese. Ilyen lehetőség nem sokszor jön szembe az emberrel.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz callmeakos #5121 üzenetére
Ha jól rémlik Orecával közösen csinálták a kasznit is, ők meg értenek azért hozzá, szóval talán versenyképes lesz, ha a szezon elején nem is, de a második felére mindenképp.
Ha már jövő év: itt a versenynaptár
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz dudikpal #5123 üzenetére
hát úgy az egésszel volt gond A kasznival is csak annyi, hogy nehéz is volt és össze-vissza volt toldozva-foltozva, hogy beleférjen a szabályrendszer adta keretekbe, de még így is szűk volt és rövid, és pletykáltak olyanokat is, hogy nem is volt egyforma a 3 kocsi.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
"A MOL Group bizalmával, támogatásával, ott ül a magyar kedvenc, a magyar csapatban, a Honda gyári program egyik autójában."
Ez a lényeg. Elérhetőek egész évre a frissítések + 6 teszt... Ez teljesen jó szerintem.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Sandormaster #5177 üzenetére
a Bennani, meg a live timing pedig monnyon le!
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #5204 üzenetére
sajnos szerintem is ez a realitás. A 4 citromból 3-ban olyan ember ül, aki képes stabil dobogós helyekre, és Ma se sokkal gyengébb náluk, simán ottlesz a 4-7 hely között, a 2 gyári Honda meg kb egy kutya a Zengőssel, kb minden tekintetben, szóval a futamokon a sorrend köztük a pillanatnyi szerencsén fog múlni. Bár az új RML motor és a Ladák is bele tudnak túrni még ebbe, mert mindkettőben lesz potenciál, de szerintem is az 5-7. hely között lesz valahol az év végére a realitás.
ha csak nem dobbant valami nagyon váratlant a Hungaroringre igért Honda fejlesztőcsomag.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5223 üzenetére
nekünk a Paddock idén tuti kimarad. Rohadás sok ember volt, tolongás oda-vissza az átjárón, az autókat rejtették, pilótákat is alig lehetett látni, mindenki menekült... Ellenben Slovakiaringen olyan volt, mint Hungaroringen 2012-ben. Tényleg kis családias, közeli, Zengő Zoli kiselőadást tartott, az megérte. De a Hungaroringi baromi csalódás volt. Aki nem akart mindenáron közös képet valakivel, és nem akart órákat várni erre, annak tök nem érte meg, mert a lelátó mögött több volt a látnivaló...
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Minstrel #5251 üzenetére
Ez jó, kíváncs vagyok nagyon a tcr-re, kicsit abban bízom, hogy olyan lesz, mint a wtcc az s2000 idején. Lesz tologatás, meg test-test elleni küzdelem. Azok a kocsik talán alkalmasabbak rá.
+ legalább nem streamről kell nézni, ahogy az Oriola összetöri magát, meg három másik autót.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz callmeakos #5283 üzenetére
pofátlannak azért nem mondanám (az a F1), de tényleg drága lett. Nekem is kérdéses lett, a Hungaroring, bár azért a vasárnapot megpróbáljuk összehozni, paddock jegy idén már nem érdekel
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
A betétfutamok hiányával sajnos egyet kell értsek. Kicsit laposnak ígérkezik az idei program is, messze van az ideálistól.
Árakról: voltam F1-en is, igaz 10 éve utoljára, akkor 14k volt a jegy, és csak a domboldalon ücsörögtünk. Ahhoz képest még mindig nem drága a 11k a fedett vagy célegyenes végi ülőhelyért, és a paddock jegyért (bár abszolút nem érdekel már az, nem tudom hogy milyen jegyárak vannak ott). Kaja árak szerintem nem vészesek, szintén 10 éve 2500 volt a gyros tál és 890 a korsó Dreher az F1-en, na az akkor nagyon sok volt. De mindez csak viszonyítás kérdése. 5000-et tényleg nem adnék én se a paddock jegyért.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
az egész pályát kerítésen belül biztos nem tudod körbegyalogolni, mert a 4-es kanyartól a hátsó tribünig csak szervizút van, a belső részen, oda meg tuti nem engednek be. De mivel az a tribün is le van zárva, szerintem nem is tudnál elmenni addig se, csak a célegyenes eleji lelátókig.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz !Overdose! #5318 üzenetére
pedig volt már ilyen, csak nem találom, hogy átment a másik boxába.
Na, most tudtam megnézni a futamokat. Meglökte, kilökte, nem kérdés, szerintem a bünti is jogos, ahogy jogosan kapta meg a Bennani, meg a Valente is. A pálya sajátossága, hogy a "picipöci" is egyből falba állást jelent. De ez amúgy nem volt picipöci[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5326 üzenetére
azt én sem igazán értem, hogy még a nagy pénzek elköltése, meg a nagy bejelentések előtt miért nem nézték meg, hogy egyáltalán befér-e a kocsiba, és képes-e 10 percnél többet benne tölteni... De hát mindegy, van legalább esély arra, hogy gyarapodik a mezőny, az meg sosem baj.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
-
A Zéé
addikt
tegye fel a kezét, aki számított ilyen szintű fölényre
most azért kicsit bánom, hogy nem tudtam menni
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
mi a B jelű mobil lelátóra megyünk majd, ahova 15 eur a jegy. Az F jelű résznél levő kanyar, és a célegyenesre ráfordító kivételével mindent látni.
Célegyenes vége, boxutca kijárat ilyen távolságra:A pálya részét pedig ilyen szinten látni még pluszba, ha csak magad elé nézel:
Szóval egyszerre 4 pályaszakaszt látni közvetlenül, de szemmel majdnem végig lehet követni az autót. Itt volt a michelisz mánia csoport is tavaly, hangulat is volt. Előzési pont is a célegyenes vége is, meg a feléd jövő hurok közepén ott van az a felüljáró rész, az is.
Kivetítő volt tavaly, igaz egy pici, de a semminél több.Igen, tribünönként vannak a jegyek, azt ellenőrzik is végig. Haverom tavalyelőtt a fedetten volt a boxutca felett, azt mondta, hogy neki az annyira nem jött be.
Jegyet helyszínen vettük tavaly is, idén is ott fogjuk.
Parkolás a mezőn van, a kövecses parkolóhelyre csak a vipek mehetnek.
Kaja sokféle volt, ilyen tipikus fesztivál kajások: gyros, kolbász, lángos, kürtős kalács, társai. Árban talán picit drágább, mint Hungaroring, de nem vészes. Kiírva kevés dolog volt magyarul, de a legtöbb helyen a személyzet magyarul beszélt. Budi kinn mobilrötyi van, paddockban rendes, de elég kevés. Viszont akár a Coronel, vagy a Norbi is ott vizelhet melletted
Ha nem lesz fos idő, és idén is jó betétfutamok lesznek (a tavalyi gt3-asokat sajnálom, hogy nem tudtuk nézni), akkor mi is ott leszünk (20-án lesz a playoff meccsünk!!4!!), szerintem legalább olyan jó, mint a Hungaroring, csak kicsit családiasabb.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz !Overdose! #5646 üzenetére
hát itt nekem se jutott eszembe keresni, csak a ring honlapján
Viszont ez a program így annyira nem begyere...(#5643) .LnB
okés De a tavalyi mocsok után én csakis akkor megyek, ha nem mondanak esőtJust a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5651 üzenetére
nem nyitott a slovakiaring. Illetve hát körbe lehet menni, de ha látni is akarod a pályát, akkor fizetni kell a lelátókért, és lelátónként külön-külön. Szóval hiába van a nagy lelátóra jegyed jegyed, azzal nem ülhetsz fel a mobil lelátóra, vagy a hátsóra. Ilyen szempontból liberálisabb a hungaroring, mert ott ülhetsz az összes nyitott lelátóra egy jeggyel. Itt nem.
szerk: illetve persze, hogy megnyitják a hátsó részeket is, mert a fő lelátóra felfér kb. 1000-1500 ember, a mobil lelátóra még ~3k, szóval nem ugyanaz a nagyságrend, mint a hungaroring.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5653 üzenetére
irány a sarok, és térdepelj szétgurult csapágygolyókon!
Ez a Lada most is egyenlő az őskáosszal sajnos. Pedig egész jónak látszódott az év eleje. Az autó nagyon csini, sokat is foglalkoztak vele, de valahogy ez az még mindig nem vb szint. Nem csodálom, hogy Thompson is ott hagyta őket.
Ami viszont fura, hogy a Proteam Civicjébe nem találnak embert. Oké, hogy nem élharcos a technika, de a szezon előtt még autóhiányról volt szó, most meg állnak a kocsik kihasználatlanul. Fene se érti ezt
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5667 üzenetére
igen, nekem is az jutott eszembe, hogy az első futamnak így semmi értelme. Mindenki spórol a másodikra, mert az a 15 perc az pont kevés lehet ahhoz, hogy valami komolyabbat javítani tudjanak. Ha lenne 1 óra legalább a 2 futam közt, akkor talán az elsőkön is kicsit bátrabban mennének. Így az első futam csak egy elnyújtott unalmas petting
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz [CS]Blade2 #5692 üzenetére
utolsó 3 futamot nézik, és a márka 2 legjobb versenyzőjének időmérő+versenyek legjobb köridejét átlagolják, és az alapján vannak határok, amiken ha belül van, akkor megadja mekkora súlyt kell hozzáadni. Az első max súlyt kap, a többiek meg attól függően vmennyit, amekkora a lemaradás.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5703 üzenetére
az igazi műértők amúgy is a Zastavát csekkolták le.
Slovakiaring:
Idén valahogy máshogy voltak a mobil lelátók, mi is a C.re mentünk, ott volt inkább a magyar közönség. Futamokról nincs sok minden mondani való, elég unalmasak voltak. Kiegyensúlyozás hátránya, hogy ha kiegyensúlyozod a különbségeket, akkor ismét előjönnek azok.
Paddock is kicsit csalódás volt, kezdenek bezárkózni a csapatok, totál le volt falazva a ROAL kivételével az összes box.
Kicsit most nekem is savanyú a szőlő, de maradjunk pozitívak: legalább versenypályán voltam, versenyautókat láttam testközelből is, a kupás Leonok még mindig a legszebb túraautók (közelről is), a szarrá égett homlokom meg egyre kevésbé fáj![ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5705 üzenetére
korsó sör 1,5 euró, fél literes üdítő 1,5 euró, lángos 2, rablóhús 5, ilyen zsemlébe rakott 1 szelet sülthús+ némi zöldség 2,5. Kaják azok csak nagyjából. de a nagyságrend az kb. ilyen.
Mobillelátós jegy 15, paddock 10, fő lelátó 40. Idén előre vettük meg végül a jegyet, mert a többiek nem hittek nekem, és ráparáztak, hogy "mi lesz, ha a Homola miatt minden szlovák ott lesz". A pálya honlapjáról vettem online, fizetésnél átirányított a bank felületére, és egy kártyás vásárlásnak vette a tranzakciót (elvileg erre nincs + kezelési költség), az eurót is jól váltotta, szóval így is lehet jegyet szerezni.
(#5706) .LnB
Mi 4 óra után indultunk el, akkor már voltak rendőrök is itt-ott.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
- A Galaxy S23-ra is megjött a friss Galaxy AI csomag
- Exkluzív órák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Ma megérkeznek az alternatív alkalmazásboltok az iPadekre is
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen