Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Enzolord #6216 üzenetére
Sztem a Zengő csapatnak komoly neve van, meg tudnak élni állami pénz, vagy hazai versenyző népszerűsége nélkül.
Nagyon szeretném ha stabil alapokon állnának, és nagy két autós privát csapattá nőnék ki magukat mankók nélkül. Minden alapjuk megvan hozzá, Seat-Bmw-Honda..több éves WTCC szereplés.
Jó lenne ha nem azon kellene parázni hogy élethalál harc megy a talponmaradásért.[ Szerkesztve ]
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz
Enzolord #6348 üzenetére
Így van, már nem fog itt versenyezni. Az én összeesküvés elméletem szerint, ennek azaz oka, hogy a Dakaron leszerződött a rivális francia Peugeot alakulathoz (igaz nem WTCC-s, de francia
) és nagy rá az esély, hogy ez nem igazán tetszett a Citroennek és kirakták őt ezért a gyári alakulatból. Idén már a gyári Peugeot 208 WRX autóval és rallycross futamokon (legjobb alakulat a mezőnyben) fog versenyezni, de ellenben a saját privát csapata megmarad a WTCC-ben, amelyben 3 privát Citroen-nel fognak indulni.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
emre
veterán
válasz
Enzolord #6376 üzenetére
2011-ben mentek egy spec suzukival, akkor még murva volt felül. Meg tavaly ment Guy Martin egy egyedileg gyártott turbós nitrós motorral. Ha mást nem is, Loeb videojával együtt ezt a hármat érdemes megnézni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
.LnB
titán
válasz
Enzolord #6380 üzenetére
Ha jól tudom tavaly pedig Rhys Millen nyert egy elektromos kocsival. Bár rekordot nem döntött.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
válasz
Enzolord #6405 üzenetére
Egy-másfél hete volt kollektív teszt Vallelungaban, ha jól emlékszem. Igaz nem vett részt minden csapat, de minden márka ott volt.
Újabb közös teszt már szerintem nem lesz, hiszem hamarosan kezdődik a bajnokság. JAS fog privátban tesztelni még...ööö...na azt nem tudom hol
. Csak Norbi nyilatkozta, hogy április előtt még lesz egy privát tesztjük.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz
Enzolord #6409 üzenetére
Zengőékről a legnagyobb csend van. Touringcarstime.com-on volt egy cikk pár hete, amiben fejtegették, hogy várhatóan két, az ETCC-ét és/vagy a TCR-t megjárt pilótáik lesznek. Na most ez nem túl sok név lehet: Ficza, Tóth és Nagy Dani (azt hiszem ennyi
).
Tesztelni meg majd az első szabadedzésen fognak, mint szinte mindig
. Szerintem a legjobban várt hír a WTCC-ben az hozzájuk fog kapcsolódni. Én nagyon kíváncsi vagyok, hogy Bári Gergő nélkül, 2 autóval, 2 "újonc" pilótával mire fognak menni. Az tény, hogy Zoli nem semmi varázsló és nagyon merész, hogy ezt bevállalta. Le a kalappal előtte
.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
vlevi
nagyúr
válasz
Enzolord #6458 üzenetére
Nincs benne a listában, de nekem az maradt meg nagyon, amikor Macauban feltűnt ez az autó, akkor Lantinak két kérdése volt.
1.: Hol találta ezt a színt?
2.: Miért nem hagyta ott?? -
guftabi96
addikt
-
-
rocket
nagyúr
válasz
Enzolord #6684 üzenetére
DTM is ebbe a topikba tartozik.
Sajnos tavaly az M4-hez kerult a jog, akik jopar versenyig nem voltak kepesek megfelelo tajekoztatast nyujtani, hogy a programban jelzett idopontban nem adtak le, akkor mikor fogjak, teljes kaosz volt, raadasul mar 2 futam volt versenyenkent.
Iden se valoszinu,hogy eloben adjak, es lesz, hogy felvetelrol hetfo hajnalban adjak le mindket fuamot, mint az elozo szezonban elofordult.Mindenesetre a Hungaroringre visszaternek, jo kis V8-as duborges varhato
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz
Enzolord #6686 üzenetére
Tavaly elott mikor volt futam a Hungaroringen kint voltam, es nem bantam meg, hangban verik a F1-es kocsikat, volt sok fele betefutam, es a egy zsak relikviat belehetett gyujteni, zaszlo, autogram kartyak, poszterek
Persze nezoteri hangulatban a WTCC viszi a primet
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
kisza25
félisten
válasz
Enzolord #6705 üzenetére
Tavalyelőtt ülő jegyet vettünk, silverre, de az fejenként volt 225 euró, após azt kapta 60. szülinapjára
tavaly álló jeggyel voltunk 9900Ft volt fejenként, de az így elég fárasztó volt.
Nagy élmény kimenni mert olyan hangok/szagok vannak amit a TV nem tud visszaadni+ a hangulat, 1x mindenképpen meg kell nézni élőben
Lenne pénz ülő jegyre, tutira mindig kint lennék, állóval kicsit fárasztó voltSeat Ibiza 1,4 ideges:)
-
hobizoli
nagyúr
-
Ventur@
senior tag
válasz
Enzolord #10332 üzenetére
Már rég tudni lehetett, hogy kiszállnak és jött "megmentőként" az Aston gyorsan. Meg ide került egy csomó mercis mérnök, szerelő, talán még a pilóták közül is. Annyira pontosan nem tudom ezt, mivel nem nagyon követem már a szériát
.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen