Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
Driver: Rob Huff !!SOLD!!
Eladták a pilótát is...Vannak itt érdekességek:
F1 BMW-SAUBER F1.08-01B -
Ventur@
senior tag
TCR Europe-ban egy olasz csapattal, Elantra N-el indul egy magyar srác. Nevét nem tudom, meg azt sem, hogy egész szezont megy-e, mert csak FB-on láttam egy bejegyzést pár pillanatra.
Én ennyi magyar indulóról tudok egyelőre. Bár hozzáteszem, már tavaly meg tavaly előtt sem követtem a WTCR-t sem.
-
guftabi96
addikt
Az a vicc, hogy ez az utóbbi évek egyik legjobb versenynaptára
Örülök neki, hogy legalább lesz valami. Mondjuk azt nem tudom, hogy így most milyen címet nyer, aki végül bajnok lesz idén.
És végül amellett, hogy mégis lesz futam a Hungaroringen még az eredeti elképzelés is meg fog valósulni: a Kamion EB-vel közös hétvége lesz. -
guftabi96
addikt
A kommentek felétől kb minden jóérzésű embernek hányingere támadt már tavaly is.
Én szégyellem magam sokszor helyettük. Most is rossz volt olvasni azt a mérhetetlen sok faszságot, amit sikerült összehozni honfitársainknak...
Ja, meg idén pont azok fognak sírni, hogy változtassanak a BoP-n, akik tavaly sírtak, amiért változtatták azt. -
guftabi96
addikt
Amúgy szerintem Attika is most érettségizik. Nyilván fontos, hogy sikerüljön, de szerintem azért annyira nem teljesíthetetlen feladat, hogy ezért még Spa-t is ki kell hagynia...
----------------------------------------------------------
TCR Europe időmérő: livetiming
Stream sajnos csak a futamokról lesz. -
XFishboneHUN
senior tag
Vogel Adrienn, de whatever!
Én megnéztem ezt a fantasztikus R8 LMS GT4 versenyt, kb sírtam.
Az első verte magasan a mezőnyt kb 8-10 mp-vel, aztán kb 7-8 másodpercenként szálingóztak az autók.... mondom wtf??
Nevetséges széria lesz ez is, totál amatőrökkel, 17 kör alatt 40 mp-t kapott az utolsó, az mi a f@szom, egyforma autókkal!!
Itt, így talán Vivikének lehet esélye egy dobogóra!
-
Skeleton01
aktív tag
Nincs ok-okozat összefüggés, az ominózus eset még a 2005-ös szezonban történt (uccsó körben Talma Katarban Kallio-t lenyomva első lett a csapatutasítás ellenére, megelőzve a finnt, akinek végül épp ezek a pontok hiányoztak a végelszámolásnál). A KTM emiatt rendesen berágott rá, de két évvel később vb címet ünnepelhetett az Apriliával. Aztán a Balatonring projekt csődje, Banderas csapatának meghiúsulása és a Motogp-ben nyújtott gyenge beugró szereplése végleg betette a kaput számára sajnos.
-
Rico Muerte
csendes tag
-
Motion_Blur
félisten
Norbi számomra csalódás volt ma (idén). Nem azért mert nem támadta Tarkányt, hanem mert nem tudott eljönni első helyen, illetve a mai első futamon is csak utazott szokás szerint, amíg Tarkíni erőltette és be is jött neki.
Tarkíni 20 évvel idősebben is sokkal harapósabb, megérdemelten lett első számú pilóta két hétvége alatt.
Amúgy Gold4-en nem volt jégeső, csak simán eső 5 percig kb.
A sörvirslis parasztoknak meg mindegy már ilyenkor hogy mi az eredmény, dudálnak bármi történik...
-
-
Ventur@
senior tag
3 hét múlva kezdés és még mindig nem tisztázták, hogy hol akarnak indulni. Szerintem ez így már TCR Europe, mert lassan az autóknak úton kell lennie Marrakesh-be. Sőt, ha jól tudom március utolsó hetén (Marrakesh előtt) még lesz egy közös teszt Barcelona-ban. Ha addig nem derül ki semmi, akkor ez Europe lesz.
Igazából azzal, hogy Tassi letették a TCR Europe-ba és a M1RA sincs a WTCR mezőnyébe, már nem nagyon tud foglalkoztatni, hogy Zengőék ott lesznek-e a WTCR-ben vagy sem. Évről évre ez a nagy kussolás megy, nekem már unalmas.
Lényeg az, hogy jelenleg 20 autó van már és ebben még a két Alfa nincs benne, már pedig azok a WTCR-ben indulnak. Rég volt ekkora mezőny és várom már a kezdést
.
-
guftabi96
addikt
Az is érdekes, hogy a 3 francia csapatból (SLR, YMR, DG) csak a DG indul francia márkával. A belgák is igen nagy létszámmal indulnak (Boutsen Comtoyou, WRT).
Fogynak egyébként szépen a helyek, már csak 6 szabad van. Abból a 6-ból 2 Alfa már be van jelentve csapat/pilóták nélkül, a Honda facebook bejegyzése alapján van még egy szabad Honda (gondolom Münnich-nél) csak akkor mi a maradék 3? Ugye egy csapatnak minimum 2 autót kell indítania, szóval vagy valamelyik csapat nem jelentett be mindenkit vagy még egy be nem jelentett csapat 3 autóval indul. -
callmeakos
veterán
Remek és időszerű a váltás.
Tény hogy tényleg sokat köszönhet Norbi a Hondának de a Honda is köszönhet jó pár dolgot Norbinak. De azt gondolom hogy a tavalyi év után végleg bebizonyosodott, hogy lehet kellene váltani. És ha csak fele annyira jó lesz a Hyundai mint tavaly, komoly esélyekkel indul Norbi, és végre behúzhatja, ami már kijár neki.Mindazonáltal furcsa látni hogy a magyar csapatok mennyire függenek, vagy függhetnek Norbitól meg az ő kapcsolati hálózatától. Zengőék ugye Norbi miatt Hondások, a M1RA legfőképpen Norbi miatt lett Hondás csapat, most hogy Norbi nincs, hirtelen ingoványos lett a talaj. Mondjuk szerintem ez inkább a Zengőékre igaz, mert ha a Honda e számol e két csapattal, eredmények alapján inkább a M1RA. A Zengő csapat Norbi távozta után átment rossz fizetős csapatba. Nem tudom mennyire lehet igaz hogy Zengő Zoli azon volt hogy felfedezze az új Norbit, vagy csak beültetett éppen alkalmas srácot hogy teljesítse kötelezettségeit. Nem lennék meglepve ha a csapat eltűnne, de nagyon remélem hogy nem, és ha nem is jön össze a Honda, akkor találnak valakit (KIA).
A M1RA-nak meg remélem összejön. Vagy ha nem is közvetlenül nekik, legalább Tassinak legyen valami ülése. Az a srác megmutatta hogy van benne potenciál, kár lenne elveszni a süllyesztőben.
-
Ventur@
senior tag
Annak fényben érdekes lenne, hogy nem ad a Honda hátszelet a M1RA-nak, hogy pár nappal ezelőtt Tassi Ati megint tesztelni volt az új Civic TCR-t, valamint a Honda-nak nincs - jelenleg - túraautós programja így. Norbi ugye ment a Hyundai-hoz, Michigami vissza a Super GT-be és maradt egyedül Guerrieri, akiről 1-2 hete írtak, hogy nem indul otthon, hanem a Honda alkalmazásába áll.
Na, most ugye így a JAS-nak nincs csapata, mert az argentín egymagában minden, csak nem csapat
. Remélem összejön azért a M1RA-nak az indulás, meg Zengőéknek is.
-
[CS]Blade2
addikt
Megjegyezném, hogy van akinek 5-10 perc után szóltak annó, hogy mehet vissza, megvan. Most már sokkal szigorúbb, szabályozottabb a dolog, de nem sok köze van a versenyzéshez.
Szerintem még az sem kizárható, hogy ne lenne olyan pilóta, aki a versenypályán ott van, előz is meg minden, de a közútra vonatkozó rengeteg szabály nem fekszik neki, vagy pl. a vizsgázás, ami szinte külön műfaj, mint a valós közlekedés.
Szóval lehet, hogy jobban járt volna, ha csendben zsebre vágja a kártyát, aztán csókolom. Ez a "mekkora autóversenyző, még közútra is jogosítványt tudott szerezni" kicsit erőltetett.
A hírben maradás pedig nagyon, mert így bármikor jöhet olyan is, hogy "már egyedül jár wc-re 10 éve". -
badd
tag
Nekem csak az a gondom, hogy így Zengőek tovább folytatják azt a negatív spirált, amit tavaly a két autós WTCC-s indulással elindítottak. Szereztek egy tök jó nevet az előző években, és azt szépen teljesen lerombolják, legalábbis a szponzorok előtt, akik meg biztosítják, hogy mehessenek sorozatokban. Oké, Anett apja kifizeti a kocsit, a szponzort se Zengőék szerzik rá, hanem maguk kötnek külön megállapodást rá, így Zengőéknek nem kerül semmibe, elvan hátul és kész. DE mégis csak az ő nevük alatt fut, és oké, hogy a másik autóban mondjuk ül(ne) egy igazi tehetség, ha aztán a rendes szponzorok nem akarnak arra a kocsira pénzt adni, mert azt látják, hogy a Zengő Motorsport nem hoz eredményt, az egyik kocsijuk csak sétakocsikázik, ami egyáltalán nem egy profi hozzáállást mutat. Így aztán nem fogják tudni rendesen összerakni a tehetségesebb pilótának a kocsit, akinek szintén gyenge eredménye lesz, majd a többi szponzor is lekopik, végül marad csak Anett Zengőéknek.
Igazából tényleg az a gond, hogy az évek alatt profi csapattá ért Zengő Motorsport, még ha anyagilag jelenleg nem is áll a legjobban, hogy nem érzi cikinek, hogy Anettet versenyezteti Mert ez minden, csak nem profi hozzáállás.
-
szilva01
őstag
"Az igazi baj szerintem az, hogy sajnos itt a fórumon már sokkal erősebb a negatív drukkolás, és a bezzegelés, folytonos mutogatás, mint kellene legyen."
Bár nem izgat mások véleménye, azért elmondom: Rajtam kívül 5 embert láttam G1-ben, aki az össze M1ra-s és Zengős autónak felállva tapsolt/légkürtölt minden körben. Sebes lett a bal kézfejem az órámtól, de nem bánom. Csak elmondtam a véleményem egy versenyzőről.
-
Alexios
veterán
Engem nem zavarnak a fizetős pilóták, ha lassúak sem, az már inkább, hogy Zengőéknél nincs is más. Norbi idén a semmiből összerakott egy csapatot amivel valamelyik pilótája jó eséllyel megnyeri a TCR-t, illetve csapat szinten is elég valószínű, a Zengő motorsport pedig Norbi távozása óta semmi értékelhetőt nem tudott produkálni. Sajnos.
-
-
Ventur@
senior tag
"Ellenben ha megnézed a mai TCR futamot is, olyant fél órát kapsz, amiért a túraautózást szeretni lehet."
Na pont emiatt néztem a TCR-t, mint az F1-WTCC kombót. Kbszott nagy futam volt
.
Sajnos Fecót megbüntették 10 mp-el, mivel a 4. körben átvágta a célegyenes végi sikánt és ezzel megelőzve az egyik Leopold-os autót, viszont nem adta vissza a helyet.
-
Motion_Blur
félisten
Nekem nem tetszik a TCR-ben hogy ennyire mesterségesek az erőviszonyok... jól mennek időmérőn az Astrák, erre a futamra lebutítják őket... ez szánalmas. A következő az lesz hogy távirányítással visszavesznek a mototerőből ha valaki ellép a versenyen?
Pilóták sincsenek olyan szinten mint a WTCC-ben.
Amúgy Sport2-n ki volt a csaj kommentátor? Kb. végigröhögcsélte a futamokat
-
Vyndree
őstag
Nem tudom melyik noob csapat volt Zengő vagy a M1RA, de akik tegnap mentek Bahrain-ba fél tonna motorolajat akartak feladni a repülőre, természetesen mind elvették tőlük. Zengőéknek talán már van annyi eszük, hogy (tengerbe nem visznek vizet?) ilyet nem adnak fel repülőre, mikor ott még a csapból is az folyik.
-
Vyndree
őstag
-
Ventur@
senior tag
Tényleg 13. Nagyon benéztem
.
Az a baj, hogy a Ladákról semmi, de tényleg semmi hír. Szerintem nekik kapufa...vagy Ribero valami bszom nagy engedményt ad Shapovalov-nak, hogy tudjanak menni. Kérdés viszont, hogy ebbe mennyire egyezik bele a gyár?! Valamint, hogy fejlesztés nélkül mire elég az autó. Na meg van-e pilóta bele, mert Valente tuti kihagyható, Tarquini menne, de jelenleg nincs mivel (annak ellenére, hogy 3 Chevy és 1 régi fejlesztésű Civic még szabad préda).
Zengőéknél is csend van. Csak annyit tudni, hogy Dani és Feco is nagyban edzenek és ennyi. Bár van egy erős gyanúm, hogy Dani lesz a befutó, ha lesz 2. autó.
-
Ventur@
senior tag
-
Motion_Blur
félisten
Lesz helyette beugró versenyző, ez a csóka.
Pedig Zengő azt mondta a videóban hogy a komplett szerelőcsapata otthon maradt Ferinek
-
Ventur@
senior tag
Akkor még egy érdekesség
:
Bár ez ETCC és nem WTCC, de Nagy Dani a hétvégi Mátrai Hegyiversenyen pályára lép az ETCC-s Leon-nal. Ha valaki arra jár, akkor őt is láthatja majd
.
Én mentem volna, de sikerült olyan szinten megfáznom, hogy taknyom-nyálam egyben van és talán jövőhétre rendbe jövök
.
-
Ventur@
senior tag
Pont most akartam linkelni én is
.
Nagyon úgy nézz ki, hogy két Zengős Honda lesz Vila Real-ban, ugyanis Lanti is ezt írta tegnap a WTCC Blog Facebook oldalán:
"Még nincs hivatalos hír, de úgy tűnik, jó esély van rá, hogy indul. Mihelyst biztos lesz, tudni fogjátok.
"
Mondjuk merész lesz itt kezdeni Daninak, de bánja a fene, ha végre két zöld-fekete Honda van a mezőnyben. Nagyon kíváncsi leszek Danira mit tud majd
.
Én speciel nem szeretem ezt a pályát, de most várom nagyon a hétvégét
.
-
quby
őstag
Ráadásul igy, hogy áll az autó nem is kerül pénzbe.
Elvinni elviszik, az sem pluszköltség. 2 kamion igyis-ugyis megy. Ilyen szempontból jó a 2 autó. Ha ez egyik már tuti megy akkor csak be kell tenni a másikat. Ha Norbi idejében lett volna ilyen, hogy nem tudnak indulni, akkor az utiköltség is kuka lett volna.....
-
Ventur@
senior tag
Egyelőre annyit tudni, hogy a motor időben kikerült és most a Mugen szöszöl rajta. Ha keddig nem jön meg a motyó, akkor Dani megint nem indul.
Mondjuk én úgy vagyok vele, hogy lehet nem a Nord-on kellene megtapasztalni, egy TC1-es autóval tapasztalatlan pilótának a versenyzést, így annyira nem is bánnám, ha csak Moszkvában ülne be Dani először autóba. Ott, ha hibázik is, van esélye túlélni. Nord-on egy hiba és lehet csomagolni.
-
pit stop
addikt
Alapvetően egyet értek veled, és én is ezt szoktam képviselni, hogy ne legyünk negatívak, de itt nem erről van szó.
"... Egy olyan célt értél el amit kitűztél magadnak..." - Feri lenyilatkozta, hogy nem hogy célja nem volt, nem is álmodott róla, hogy idén pontot fog szerezni. Hogy lehet nekiindulni így egy idénynek? Ha azt mondja nem álmodott a dovogótól, akkor rendben. Vagy ha azt mondja, hogy első cél körbeérni, aztán később a pontszerzés, majd pontszerzés stabilizálása az is ok. De ha magában nincsenek nagyra törő céljai mit akar?
Tavalyi motorhoz semmi fejlesztést nem kapnak majd, a szezon első felében kell ezért virítani valamit.
Kockáztatni nem, de versenyezni azért kéne, nem elengedni mindenkit az első kanyarban.
A lehetőséget meg kell ragadni, mert nem tudni, hogy idén lesz-e még több; és ebbe potenciálisan több is benne volt.Szurkolok nekik, de inkább legyen egy jobban összeállt autó mint kettő; és egy összeállt pilóta.
-
Minstrel
senior tag
Az STCC-t is elk*rták ezekkel az egyenautókkal.
Tök jó lenne ha több országban lenne túraautó bajnokság egyforma szabályokkal, sok gyártóval/csapattal és a szezon végén lenne egy verseny minden országból mondjuk az első 3 helyezettnek, de hát most ahány ország annyi fajta autóépítési szabályzat van.
-
Az nem károgás, hogy van véleményem ahelyett, hogy elvakultan szurkolnék valakinek. Ferinek is szurkoltam az első futamon, hogy minél több arcot nyomjon le, Norbinak is szorítottam a második versenyen. Más dolog szurkolni és valamiről véleményt alkotni a körülményeket figyelmembe véve, lehetőleg objektíven.
-
Motion_Blur
félisten
Akkor lehetne ezt sikerként eladni, ha Zengő most debütált volna a WTCC-ben. De nem így van, ez egy többszörös futamgyőztes, a sorozaton belül komoly presztízzsel rendelkező csapat.
Legrosszabb álmomban se gondoltam volna hogy Norbi kiválásával ilyen szintre esik vissza a csapat. Hogy a hobbista René Münnich lesz az ellenfél.
Engedd már meg hogy ennek ne örüljek...
-
#70869248
törölt tag
sztem mindenki szurkolt Ficza Ferinek is a tévé előtt, vagy a helyszínen, ez független attól hogy ki mit gondol a versenyzőfelállásról. Az ember ilyenkor azt szeretné hogy ne legyen igaza, derüljön ki hogy Zengő belenyúlt a tutiba.
De ettől függetlenül van szeme is, és ha sportot értő, akkor elképzelése is arról hogy mit is lát, mi történik.
Zengő egész biztos tudja mit csinál mivel benne van, és az övé.
De tutibb lenne és nem kellene erről beszélni, ha lenne valamelyik Magyar srác mellett egy Oriola, Coronel, Tarquini, Thompson..stb szintű megszerezhető versenyző, van akkora neve a csapatnak hogy eséllyel besorozhattak volna egy ilyen polcról.
...
DE
ettől függetlenül az ember szeme keresi a Zengő autót, és nagyon drukkol nekik. Senkit nem kínálnak meg csapatvezetői pozícióval mert mondjuk neadja igaza lesz abban hogy ez a versenyzőfelállás nem a legjobb megszerezhető versenyzőfelállás, ezt minden értelmes arc fel tudja mérni. -
Ventur@
senior tag
Minden leírt mondatra +1
.
Regényt tudnék most erre reagálva még írni, de már későre jár, meg marhára nincs kedvem vitatkozni sem utána senkivel
. Szóval maximálisan +1!
hobizoli: Ha megnézed, most mindenhol ez az agyonszélesítés megy: TCR, BTCC, WRC.
Nekem sem tetszenek egyébként ezek az autók már így. Én is jobban szeretem a régi kasztnis autókat, mert azokat aztán tényleg pakolhattad be úgy a másiknak, hogy meg sem hajlott. Ezek a mostaniak meg....
.
-
Shodan
őstag
SlovakiaRing beszámoló:
Hátha másnak hasznos lesz a jövőben, vagy akár nekem, mert elfelejtem
A pálya kultúrált rendben tartott. Parkolás könnyen ment.Viszonylag hamar ki lehet érni. Jegyárak a helyszínen picit magasabbak voltak 5euro->8euro, 15euro->20euro. F-re volt előre vásárolt jegyem, de a D és az F sectort is egyben kezelik ahogy gondoltam, tehát olyan jegy van ahova mindkét helyre be lehet vele menni. +2 két jegyet belépéskor valaki a kezembe nyomott ingyen.(Nyugodtan lehet helyszínen is jegyet venni ha az állóhelyekre mész, persze euro legyen.)
Többen voltak mint amire számítottam. Nem csak a B, C tribünön voltak magyarok, hanem mindenhol. Gyak a nagy része az embereknek magyar, vagy ottani magyar.
A D rész oldalában is vannak jegyes bódék több helyen. Széket, kis széket stb be lehet vinni! Már jegy nélkül csak a kerítés mellől is viszonylag sokat látni, főleg a D részen! Nincs 26 kerítés,betonfal, szögesdrót NATO akadály mint a hungaroringen, sokkal kultúráltabb.
E tribün szerintem nem éri meg. Az F-ről nagyon jól belátni mindent, az a legjobb. WC-k rendben voltak. Egyedül egy kivetítő hiányzott, mert szlovak karattyból nem érteni semmit, de legalább a hangosítás is jobb mint a ringen. Nekem összegezve pozitív volt, a helyezés és a futamok sajnos annyira nem. Jó volt az idő is.Érdemes kimenni.
Ami negatív volt, hogy a hatért átlépve egyből leszakadt a kipufogóm.Egy magyar autós viszont egyből megállt és segített nekünk, innen is köszönet neki!
-
Ventur@
senior tag
Naggyyonn disznó ez a Volvo. Kéne
.
Más:
Monteiro nagyon bekezdett
. Nem emlékszek tőle ilyen erős szezonkezdésre, mióta a WTCC-ben van. Vagy ennyire bejöttek neki a téli fejlesztések, vagy még mellé tényleg Bári Gergő bevetette a mágiát, de nagyon cink lesz Norbinak így a legjobb Hondásnak lennie év végén. Azt hittem, hogy idén is fordított rácsos top pilóta lesz, de eddig ez nem úgy nézz ki.
Huff viszont továbbra is sötét ló. Állítólag még mindig alapbeállítással megy, mert nála valami nem kerek az autóval. Hogy ez az alapbeállítás mit jelent, azt nem tudom
.
Zengőéket sajnálom, mert az ág is húzza őket. Viszont live timing alapján nem volt gond Ficza köridejeivel. Az élen haladótól (R1, Bennani), kb. 1 mp-re volt csak lemaradva a 2015-ös Civic-kel
.
Jön Hungaroring, kíváncsi leszek mekkora pakkot kap a Honda (sanszos a +80 kg) és hogy mit tud a csomaggal kezdeni.
-
Ventur@
senior tag
+1 Végig libabőrös voltam a futam alatt. Le a kalappal a mezőny előtt. Egyet sajnálok, hogy a Lada még mindig nem az igazi, bár hozzáteszem, hogy nagyot mentek.
Jó volt ez a megkeverés, hogy az első futam a fordított rajtrácsos. Remélem a főfutam is ilyen izgalmas lesz.
...és de jó volt látni, hogy Norbi végre ilyen előzésekbe is belemegy. Komoly lesz az idei szezon úgy érzem
.
Eurosport meg no komment idén is. Lantiék jók voltak és jó volt a meglepetés ember is
. De ez az örökös reklámozás, ez dühítő. M4-be meg csak akkor néztem bele, ha reklám volt az Eurosport-on
.
-
Ventur@
senior tag
"...de azért ismerjük a magyar szurkolókat, és a médiát is, lesz itt még olyan károgás meg bezzegelés a Hungaroring előtt, hogy csak na..."
Aki az előzmények nélkül károgni fog, az nem szurkoló, hanem divatdrukker
. Aki igazi szurkoló az hisz abban, hogy ez egy nagy út kezdete ismét Zengőéknek és megmondom őszintén én sem várok tőlük az idén csodát. De hát a Zengő Motorsportról van szó, szóval bármi elképzelhető
. Azért ne feledjük, hogy nem két fakezű pilótája lesz idén Zengőnek és bár semmi tapasztalatuk nincs TC1-es autóval (talán Daninak valamennyi a kupás Leon-nal. Hasonlít hozzá.), de meglátásom hogy a srácok apait-anyait belefognak adni.
Hungaroring meg ezek után ápr. végén szét fog robbani
.
-
Ventur@
senior tag
Az is jó jel, hogy Zengő Zoli magyar pilótát akar és hogy újból megcsinálni azt, amit Norbival véghez vitt, mert így hosszabb távon is ott lesznek a WTCC-ben
Viszont ez az évről évre drágább TC1-es dolgot nem tudom megemészteni, holott végig azt hangoztatják, hogy költségcsökkentés így, költségcsökkentés úgy az FIA-nál. Erre lassan alig van privát csapat, aki be tud nevezni
. Pedig nélkülük eléggé halott lenne a mezőny. Létszám szempontjából is (most van 2 Citroen, 3 Honda, 2 Volvo és 3 Lada = 10 gyári autó összesen. Ehhez jön 3 privát Citroen, 1 (2?) Zengő Honda, 1-2 Chevy és kifújt.).
.LnB: Én tavaly kihagytam, de idén szeretnék menni, mert a Volvo-ra nagyon kíváncsi vagyok élőben
.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardverbálák rakodása nélkül nincs hétvége
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED monitor topic
- Sorozatok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- HP szerverek áron alul
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12500 16GB DDR4 512GB SSD RTX ROG 2080 8GB Rampage SHIVA Seasonic 550W
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest