Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
2025 Bathurst 12 Hour
Szombat 19:30Rossi van a főképen
-
Ciccuka
veterán
-
-
Ciccuka
veterán
Ez a BOP a 80-as években is létezhetett már csak más formában. Az európai kontinensen az amerikai dögnehéz, nagy terjedelmű, puritán futóművű autók (túraautó versenyeken) a 70-80-as években úgymond furán (indokolatlanul) versenyképesek voltak mindennemű racionalitás nélkül. Ott is már biztos ment a lobbi, ki tudott jobban extra előnyökhöz jutni valós fejlesztés nélkül.
-
zoo8800
veterán
Zárt kapus lesz.
-
-
Ciccuka
veterán
-
albert8
veterán
Illetve a most virtuálisan is megrendezésre kerülő Le Mans 24H
-
Ciccuka
veterán
-
guftabi96
addikt
A DTM jövője már így is erősen kérdéses volt, ezzel pedig kb be is lett ütve az utolsó szeg a koporsóba.
Az tisztán látszódik, hogy 2020-ban ott tartunk, hogy egyedi szabályrendszerrel + belső égésű motorral futtatott szériák kb halálra vannak ítélve.
Még az ügyfélalapú versenyzés (GT, TCR stb bajnokságok) menni fognak 1-2 évig, de oda is hamarosan elér ez. (sőt, már el is ért, lásd VW és Audi TCR projekt leállítása.)
Nem is tudom, hogy mi lenne a DTM számára a megfelelő megoldás, ha nem akarják megszüntetni a sorozatot. Tényleg a GT3-as autókra történő átállás tűnik a legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb megoldásnak, de már van ADAC GT Masters...
Nehéz ügy -
A Zéé
addikt
újabb szeg a benzin alapú versenyautózás koporsójába.
A DTM/SuperGT utód nélkül fog megszűnni (esetleg átírják GT3 szabályokra még 1-2 szezonra), mert ezeknél az utcai autóknál annyira nem menő a hibrid/elektromos vonal (van-van, de csak muszájból).
GT szériából már nem is emlékszem mióta nincs tényleg komoly sorozat.
WTCR helyett akár már jövőre is az ETCR lesz.
F1 lassan totál érdektelenségbe fullad, nem hozza vissza semennyire sem a befektetett pénzeket, ki tudja hány csapat dől be idén, és nem nagyon tolonganak helyettük az újak.
Endurance pedig évek óta kínlódik a csúcskategóriában. Ott legalább a kisebb kategóriák reményt keltőek még, ott verseny és versenyzők is van. Kb. az utolsó stabil, és komoly bajnokság. -
A Zéé
addikt
ha lesz is idén valami, akkor az sztem max egy "WTCR Europe Cup", vagy egy "WTCR Asia Cup" lesz, 4-5 helyszínnel. Előbbi amiatt lehet opció, mert itt van minden csapatnak a főhadiszállása, utóbbi meg a Hyundai, Honda, Lynk@Co miatt, de ilyen átutazgatós sztori szerintem nem lesz, mivel hajóztatják a kocsikat, ami 1-1,5 hónap/irány. Épp emiatt tartom reálisabbnak, hogy lesz pár európai futam, esetleg egy Bahrein mellé, és ennyi.
-
Rotyi
aktív tag
Én nem is ezen lepődtem meg jobban. Lanti is írt már róla: [link]
"A WTCR-nek a gyári pénzen futó projektek mellett újra elérhetővé kell válnia a független csapatok számára, hiszen ma már jól látszik, hogy idén nem lesz 26, de még 20 gyárilag finanszírozott autó sem a mezőnyben."
Ami inkább érdekes:
"Fenntartják a személyzet létszámának korlátozását, egy kétautós csapatnál maximum 12, egy háromautósnál (ezek szerint ezt is engedélyezik)..."
Három autós csapat? Nocsak -
ruti
Közösségépítő
Azcona ettől függetlenül nagyon jó,
végigkövettem amit tavaly a TCR-ben csinált,
mellette még jópár jó versenyző érkezett idénre a WTCR-be,
és mindez csak növeli Norbi érdemeit
-
Guerrerit én szeretem, tehát valamilyen szinten sajnálom, nyilván jobban örültem volna ha közvetlenül Müller előtt nyer
nagy menet volt a race3-ban négyük küzdelme, akik közül kettő a VB címért, kettő pedig a VB helyezésekért küzdött, végül egy ponttal Kristofferson végzett előrébb összetettben, tehát komoly nyíltsisakos küzdelem zajlott
-
szimaptikusan voltak az elengedések, ebből is látszik, h Norbit a legtöbben szeretik, elismerik.
A futam előtt pont Huff és Kristoffersson élcelődött a Hyundai-on, hogy "azért húzódik az újraindítás, hogy Catsburg kocsiját meg tudják szerelni", kicsit féltem, hogy Huff nem adja a helyét -
Male
nagyúr
Közben feltettek még tegnap egy újabb "second race"-t ami kb 16 perces... persze abban sem az van
Viszont azthiszem meg is van az oka... megírtam a supportnak az esetet, hogy a suzukai futammal mi van... erre válaszoltak, hogy továbbítják az illetékesnek a svéd wtcr-ről írt problémámat... ("the Swedish WTCR"), hát ennyire vannak képben az ott dolgozók. (még képernyő mentéseket is küldtem, meg a szövegben is többször van, de azért csak sikerült Swedish-nek olvasnia Suzuka-t... meg amúgy is, svéd WTCR???)
szebe: Ez már rendben van, ha nem az Eurosport adást választod, akkor tényleg reklám mentesen ott van a teljes közvetítés Le Mansból. Persze így meg a kommentárt bukod... próbáltam váltogatni a kettő között, de lassan vált, és olyan a csúszás a két stream között, hogy nem tudod megcsinálni, egy reklámblokknyival jár előrébb a teljes adás.
-
Ciccuka
veterán
Igen Spa-ban is esik
-
Ventur@
senior tag
Valamiért nekem nem akarta lefordítani angolra a Chrome, de magyarra meg igen. Mostanában kicsit furán viselkedik nálam a Chrome amúgy is
.
Egyébként most már Coronel is kirakta Twitterre a hírt, szóval hivatalosan is a Comtoyou szineiben indul egy Cupra TCR-el. Remélem ez be fog neki válni, nem úgy mint a Honda
.
-
guftabi96
addikt
Tavaly nem lehetett 1 autóval csapatot indítani, ahogy elvileg most sem lehet. Ezért mivel 1 Cupra már biztosan van a mezőnyben így kell lennie mellette még egy másiknak is. Azon a listán pedig csak azok vannak fent, akik biztosan itt lesznek. Az a +1 Cupra tehát biztosan ott lesz a mezőnyben, viszont nagyon meglepődnék, ha nem jönne még ezek mellé +2.
Nem bánnám, ha Oriola - Azcona - Coronel lenne a másik 3 pilóta.
Zengőéket szeretjük, de azt a szenvedést, amit Norbi távozása óta csinálnak, azt fáj nézni. Inkább menjenek olcsóbb bajnokságban, mert ennek nincs értelme, hogy még egy szett új gumira sincs pénz. -
Ciccuka
veterán
KTM X-BOW GT4 is lesz
Farfus-ék BMW M6 GT3-al mennek most (Daytona 24 óráson BMW M8 GTE-t hajtottak). Sajnálom, hogy ott Zanardi-ék nem tudtak alakítani, mert biztos sokat készült rá.
-
#42308056
törölt tag
Jók ezek a GT szériák de valahogy nehezen követem őket. Sose tudom melyik rajtszámmal ki megy, és ugye több pilótás egy autó. Meg azt se tudom ki ki. Lesz esetleg pilóta akihez lehet kötődni? Ex F1-es vagy Catsburg? Szeretnék idén Blancpaint is nézni meg esetleg Super GT-t, de attól félek megint csak random autókat fogok látni és nem fog elkapni
Közben néztem egy entry listet, Catsburg ott lesz egy BMW-vel, meg Markus Winlekhock aki annak idején vezetett egy káosz futamot az F1-ben egy elég béna autóval. Már csak memorizálni kell a rajtszámukat
-
vlevi
nagyúr
Tabletről meg a castolas is megy a tv-re. Eddig a PC-n néztem tv kimenetek, de így, csatolva jobb, mert nem kell mennie a gépnek.
Közeb megpróbáltam a számítógépemen FF-ban az IMSA TV honlapot. Mostmár ott is rögtön bejön a közvetítés. Szóval csak az elején volt nyűgje. Pont arra az időre, amíg az embert felbosszantja azzal, hogy nem működik...
-
guftabi96
addikt
Élőben tavaly csak IMSA TV-n lehetett nézni. Youtube-ra utólag lett felrakva.
Idén is lesz Alfa a WTCR-ben.
Huffynak már nem lesz ismeretlen terep Sepang.TCR SPA 500
Október elején 500 körös Endurance futam lesz TCR autóknak, Spa-ban. -
Ciccuka
veterán
A weboldalukon tudtam nézni, az app-on nem ment.
-
rocket
nagyúr
Nem ertem, hogy lehet palya posztot felallitani alig par meterre a palyatol, raadasul kb. merolegesen a palya menetiranyaval, mikozben elotte ~20 meter szeles aszfaltozott bukoter van, es nem szamit nem kanyar iv, mint a pelda mutatja oda is kitud csuszni auto, szerencse nem halt meg senki.
-
[CS]Blade2
addikt
Jó az a WRX, csak inkább rally pályára való. Szerencsétlen múltkor ott ment a többiek között a WTCR-en kilinccsel előre.
Úgy kellene megoldani, hogy ő mehetne egy pár méterrel beljebb a füvön, kavicson.Egyébként egy vicc az egész. Én már tavaly is alig néztem a WTCC-t, de ez már tényleg egy kalap sz*r. Amihez az FIA-tól hozzányúlnak meg a WTCC-től, az elrohad. Simán hagyni kellett volna a TCR-t.
Ez az egész azért volt jó, mert beszántották vele a konkurens szériát.
A WTCC megszűnt volna érdeklődés hiányában.Azon a farkon pedig látszik, hogy lefizetések vannak, és mesterségesen csinálják a cirkuszt. Beszállt a Chevi, kinyalták a s...üket, nyertek, beszállt a Citrom a saját feltételeivel, amik nekik épp jó volt a Rallyból hozott cuccokkal, és nyertek. Utána a Volvo. Most meg a VW csoport fizethette be magát, gondolom rendesen jegyük van a bajnoki címre.
A szerencsétlen Hondának meg gondolom nem szóltak, hogy még hova kell lerakni egy kis pénzt, a Hyundai-nak nincs elég, vagy keveset fizettek.
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a +2,5%-ot, meg a -20mm-t, meg a 0Kg-t úgy lehet megvenni euróért.A világbajnokok meg a 16. helyen autóznak elvileg ugyanolyan technikai lehetőségekkel.
-
#70869248
törölt tag
egyébként meg totál fején találtad a szöget
"But the best part was the fanciful paintwork which let the 917/20 go down in Porsche history as the "Pink Pig", "Big Berta" or even "Truffle Hunter". Porsche designer Anatole Lapine decided in favour of the pink body colour and labelled each of the body parts according to the butcher-style cuts. "
-
Marmonkanna
tag
ebben a topicban ilyet kérdezni... szégyelld magad!
https://youtu.be/_Ud3TWUz4WM -
vlevi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Milyen nyomtatót vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Formula-1
- További aktív témák...
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- 14" Dell Latitude laptopok: 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest