Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Én is itt voltam a Gold4-en, holnap én is felrakom a saját rajt videómat
(#5393) .LnB
Igen. Tavaly a Gold4-en tűt sem lehetett leejteni, most meg jó ha harmadig volt. Mindenki simán elrakta a csomagjait a mellette lévő székekre, és még utána is maradt egy halom szabad hely. Valószínűleg a kis eső miatt sokan elpucoltak a fedett részre, de tavaly az is tele volt, nem lehetett volna oda átmenni, csak úgy napközben.Mindenesetre jó volt a győzelem, sajnos ezek az autók is már túl sokat támaszkodnak az aeróra ahhoz, hogy könnyen lehessen velük előzni. Ráadásul drágák, mint a rosseb (nem úgy, mint a 200ezer eurós BMW volt annó), senki sem meri törni őket. Csak a vonatozás marad, mint forma1-ben. Csak ott van drs, itt még az sincs.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
A Nordschleife igazi gyilkos pálya, rengeteg hibázási és nulla javítási lehetőséggel. Nem az első teszten kell kifutni magát, mert ha nem jön valami össze, akkor a hét hamar véget ér.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Motion_Blur #5422 üzenetére
Csak van akinek van miből újraépíteni egy összetört autót egy nap alatt, másnak meg nincs, Lásd gyári vs privát,
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Nem a motoron múlik. Akármilyen erős motort teszel alá, lassú marad. Nem csodálkoznék, ha kiderülne, hogy az övék a legerősebb motor (persze sosem fog kiderülni). A hatchback forma egyszerűen versenyképtelen a szedánokkal szemben. A légellenállás miatt alacsony végsebesség. De a marketing győz, a Honda ezt akarja marketingelni, nem egy szedánt. Alapvetően már azelőtt meghalt a koncepció, mielőtt egyáltalán elkészült volna az első autó.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Malachi #5515 üzenetére
De, biztos tudják. Mit lehet tenni? Citroent nem kapnak, minden más még szarabb. A lehető legjobb gépük van.
(#5516) Zewa
A nyilatkozatban egy szó sem szólt a motorról. Csak annyit mondott, hogy lassú a Honda. Jól megmondta, amit a vak is lát.Folyamatosan próbálják az aerót javítani. Múltkor is jött egy csomag. Halottnak a csók. Erre jutottak, ami ma is látszott.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz !Overdose! #5518 üzenetére
Az is már óriási kiváltság, hogy Hondát kaptak. Sokan tavaly egy valag kápével nem kaptak semmit. A többség meg örült a vacak Sevinek, mint majom a farkának.
Ha a Honda központ nem lenne ilyen makacs, és engedné a szedánt, akkor esetleg volna esély. De garancia akkor sem. Elvégre tizen-húsz versenyző van, mind a legjobb autót akarja, de csak egy világbajnok van. Lehet, hogy csak közelebb lennének a franciákhoz. Akkor meg üzletileg bukta volna, a szedán alig adható el Európában, az eladásokat alig dobná meg. A Honda sem a dicsőségért harcol, kőkemény üzlet ez, ahol nekik most ez a legjobb.
Nem megy a járgány? Próbáljanak valamit. Ez az üzenet Japánból Olaszországba.
A sevinek óriási bukta volt az egész, hiszen rossz típust marketingeltek. Egy alapvetően népszerűtlen típust kár így tolni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz !Overdose! #5604 üzenetére
+1
Én BTCC fan vagyok. A WTCC is rossz irányba halad. Ezek pedig nem túraautók, hanem GT-k, és mint olyanok számomra érdektelenek. 600 lóerő? WTF? Ha ilyet akarok, arra mindig ott lesz a NASCAR, amikor se DTM, se Class1 nem lesz már sehol.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Malachi #5636 üzenetére
Persze, hiszen ez a lényeg. Ahogy te külföldi IP-t kérsz mástól, ugyanúgy valaki számára magyar IP címet biztosítasz. Ez a lényeg, ez a Hola megosztás alapja. Ez kicsit hasonlít a tor hálózat működésére.
De ha épp nem akarsz Hola kijáratot üzemeltetni, akkor lekapcsolod a holát.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Ventur@ #7461 üzenetére
Motorerőben már rég utolérték a citromokat. A motorból nem lehet többet kisajtolni már. A probléma a kaszniban van, egész pontosan a csapotthátú kialakítás miatt túl nagy a légellenállás. A civicből nem lehet többet kihozni. Ha jobb eredményt szeretnének, akkor a típust kellene leváltani. De a Honda gyár nem engedélyezi, pedig az olaszok szerették volna. De ők csak egy marketingprojektnek tekintik, és a civic eladásában látnak csak elég potenciált, hogy behozza a wtcc-játék költségeit. Szóval, ha megy, megy, ha nem, hát nem. De gondolom ez már ki lett tárgyalva itt is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #7466 üzenetére
3. helyekkel tele a padlás. Szerintem meg kellett próbálni. Hátha sikerült volna olyan hibára késztetni valamelyiket, hogy elszáll miatta. Sikerült is. Szívás, hogy ő is ment vele. Egy bazmegelés, és kell menni a következő helyszínre.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Calogero #7475 üzenetére
Igen, idén korábban kezdődik a villanyszezon, mint ahogy végetér a vb. Ezért kénytelen párhuzamosan kezdeni. De aztán az f-e tart egész jövő júliusig. Szerinted az egész wtcc tesztidőszakot meg a jövő év első felét odaadják neki párhuzamos versenyzésre? Dehogy, csak még nem lehet hivatalos a távozása.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #7482 üzenetére
Nem hiszem, hogy ezen múlik a dolog. A múltkor is chevytől huffyt rakták ki, amikor világbajnok lett, nem mullert.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz guftabi96 #7513 üzenetére
Ha ezt valaki megcsinálja velem LFS-ben, azt elküldöm a jó k.va anyjába, majd reportolom, és kitiltják a szerverről permabannal. Ha valaki megcsinálja ezt velem iRacingben, ott a szerver azonnal, automatikusan kidobja, én reportolom, és visszavágják a licencét úgy, hogy mehet bohóckodni a babakocsikkal. Itt meg azt mondják, hogy ő nyert. Egy vicc ez a NASCAR, az összes szériája. A Sprint Cupot szeretem, de a bíráskodás idióták gittegylete, így a versenyzők is bolondokká válnak.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
Egyébként átkozott nehéz a helyzet. Most van egy kis rálátásom a támogatási rendszerre, mert van egy sportoló, akit igyekszek menedzselni. Amennyiben nem kiemelt sportágban vagy, normális támogatót találni szinte semmi esélyed. Az összes cég kizárólag a kiemelt látványsportok támogatásásában érdekelt, hiszen ott ingyen (száz százalékban az állami adókassza terhére) "támogathat", és a nagy semmiért cserébe még reklámmegjelenést is kap a támogatottól. Ennél nagyobb biznisz kevés van a Földön. Emiatt melléksportágakat egyszerűen nem akarnak támogatni. Ahhoz, hogy támogatót találjanak, ők azt az utat válaszották, hogy személyes érdekeltté tették a cégvezetőket. Visszaosztottak, így segítettek kilopni a cégvezetőnek az általuk vezetett cégek pénzét. Az a baj, hogy nagyon más megoldást nehéz találni, ha nagy összegű támogatásokra van szükség, mert az állam teljesen tönkrevágta az egész sporttámogatási rendszert.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz Motion_Blur #7705 üzenetére
Nyilván az összes sikeres magyar autó/motorsportos csapat így működött már évek-évtizedek óta. Pont a Ficza-apuka szívta meg, ordenáré pech. Mindenki más csak simán csődbe megy most, hogy összefosták magukat.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házimozi belépő szinten
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...