Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
feri1014
senior tag
-
DS39
nagyúr
válasz dudikpal #10845 üzenetére
ebben nem értek egyet. az hogy minek nevezik a sorozat, kupa vagy bajnokság, nem sokat számít, a mezőny erős, több csapatnak van esélye futamot nyerni.
abban viszont igen, hogy Zengőéket meg lehetne említeni, hiszen fontos lépcső volt az ott versenyzése a karrierjében. (persze nem tudjuk, hogy milyen viszonyban váltak el a felek)
-
#70869248
törölt tag
válasz dudikpal #10853 üzenetére
Nem hiszem hogy így lenne, ...ennyi erővel Kiss Norbi is emlegethetné a mai napig a Proex-s srácot aki beajánlotta.
Norbi-t Zengő Zoli tolta be a WTCC-be, ami egy szép időszak volt, és jó eredményeik voltak. Majd elszakadtak egymástól, és Michelisz Norbi megcsinálta saját magát, megcisnálta magát csapatvezetőként, és gyári versenyzőként.
Ehhez már semmi köze Zoli-nak, akit egyébként meg nagyon szeretünk amiért olyan amilyen, és mert sokat tesz a hazai srácokét. De az a Norbi akit ott láttál a világ tetején az már nem a Zengős Norbi.
Gondolom Zoli szíve is dagadt a büszkeségtől, és maradjon meg neki ez a jó érzés és a tudat hogy ő fedezte fel. -
badd
tag
válasz dudikpal #10845 üzenetére
a többi dolgodba nem megyek be, de arról spec. nem tehet, hogy az FIA megszüntette a WTCC-t és nem csinált helyette mást, és hogy a WTCR-t csak azért nem lehet világbajnokságnak nevezni, mert hivatalosan nincs benne gyári csapat, ami meg a TCR szabályrendszere miatt van. Az már egy másik dolog, hogy ettől függetlenül elég erős a gyártói háttér a főbb csapatoknál. Jelenleg, ha világbajnok szeretne lenni, akkor csak négy kategória maradt: F1, WEC, WRX, WRC. Ebből a WEC a legközelebbi, de az is csak annyira, hogy GP pályán mennek, és zárt karosszériás. Szóval ezért leszólni ezt az eredményt, az elég érdekes. Én spec. ezt nagyobb eredménynek gondolom (a WTCR hülyeségeivel együtt), mintha anno a WTCC-ben sikerült volna egy Chevybe vagy egy Citroenbe beülnie és akkor egész évben csak 1-3 pilóta ellen küzdve megnyerte volna a bajnokságot. Nyilván az tök jó lett volna, ha 2017-et behúzza, de sajnos ott ugye meg se próbálhatta az utolsó hétvégén.
-
feri1014
senior tag
válasz dudikpal #10844 üzenetére
Arra tróger bandára gondolsz, akik összekaparták a pénzt az indulásra, aztán Micheliszből éltek meg, majd miután csapatot váltott, le is húzhatták a rolót? (Ja bocs pár évig még lejáratták magukat a mezőnyben.) Erre én sem szívesen emlékeznék vissza. Lábjegyzetben elférnek, mint ugródeszka.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz dudikpal #7553 üzenetére
Szerencsére a DTM-nek van angol és német nyelvű YT csatornája.
A futamok is nézhetők élőben.
Dramatic Start of Race 2 - DTM Budapest 2016 -
Ciccuka
veterán
válasz dudikpal #7176 üzenetére
Én is majdnem leestem a székről gondolhatod milyen csalódottak lehettek. Még arra lennék kíváncsi majd, hogy mennyi sör fogy, mert ugye a jó kajához többet is lehet inni.
rocket Egyik BMW-t ki is tolták a pályáról az elején.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
pit stop
addikt
válasz dudikpal #6889 üzenetére
Szujó ezektől fényévekkel jobb.
(#6884) Motion_Blur: +1. Veled értek egyet.
Nagy a nyomás, és első teljes versenyhétvége, de ha tényleg akkora tehetség, akkor az első pillanattól bizonyítani kell. Rajtnál oké, hogy biztonságra kell törekedni, de csak ki nem szállt, hogy elengedjen mindenkit maga mellett. Pont Norbi volt az, aki meg tudta mutatni, hogy versenyszellem mellett azért lehet vigyázni is a kocsira.[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Enzolord
addikt
válasz dudikpal #6570 üzenetére
Helló.. A Magyar zászlóról beszélsz..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Petya25
őstag
válasz dudikpal #6042 üzenetére
Igen, kb ez várható.
Meg is mondta, hogy jövőre is Honda marad, csak kérdés, hogy mire megy velük. Nekem nincsenek illúzióim, ez az autó nem lesz vb esélyes ha tetszik ha nem. Jobban jár majd anyagilag valszeg és ennyi.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Yayoh
aktív tag
válasz dudikpal #5846 üzenetére
V8 supercars nem éppen egy magyar pilóta számára a legmegfelelőbb sorozat , DTM jó lenne ,de szerintem te is tudod hogy nem egyszerű oda bejutni ,ráadásul a pénzről nem is beszélve..A WTCC-s autó is már 400le felett van , de teljesen fölösleg hasonlítgatni bármihez , nem ugyanabból a szabálykönyvből épülnek fel az autók , egy bajnokság nem attól lesz komoly , hogy minél erősebbek az autók benne.
"Norbi wtcc bajnok lesz. Eccer. OK. HOGYAN TOVÁBB???? Innen nincs tovább basszameg, vegyétek már észre!"
Akkor nincs tovább , marad a WTCC-ben. És? Így is nagy szó , hogy egy magyar pilóta aki szimulátoron kezdte ilyen sokáig jutott , és inkább meg kéne becsülni mintsem fikázni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Vyndree
őstag
válasz dudikpal #5841 üzenetére
Látom erős volt ma a napsütés felétek.
Müller helyében inkább leszek 4x WTCC bajnok, mint 17 szeres DTM tizenötödik. Nem vagyunk egyformák.
37 évesen Müller kinek kellett volna? Áruld el kérlek nekem is, hova kellett volna mennie és hol kéne Norbinak folytatni? Tarquini 41 évesen lett WTCC bajnok, ment volna vissza a Forma 1-be? .Fogd fel úgy, hogy az autóverseny a labdajáték. A Forma 1 a foci, a WTCC pedig a kézilabda. Vagy hogy megértsd, az autóverseny a gyümölcs, az F1 az alma, a WTCC meg a körte. Miért kell őket ilyen értelmetlen módon összehasonlítani?
Az avarátom* 53 évesen már valószínűleg sehol nem fog versenyezni, az F1-ben a 32-35 éves versenyző már veteránnak számít, de ennek is mi köze a WTCC-hez?
Avatár: a hinduizmusban egy halhatatlan lény megtestesülése
Avatar: virtuális alteregó
melyikre gondoltál? -
Yayoh
aktív tag
válasz dudikpal #5841 üzenetére
Azért nem kell átesni a ló túl oldalára . Lehet fikázni a WTCC-t , mindenkinek megvan a véleménye , de mondj jobb lehetőséget Norbi , és Zengős oldalról. Hova mehetnének , ami színvonalasabb , és az ő költségvetésükből megengedhető? De tényleg , kíváncsi vagyok rá. Az üres lelátókon nem kell csodálkozni , nem csak a WTCC szenved ilyen szempontból..
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz dudikpal #5123 üzenetére
hát úgy az egésszel volt gond A kasznival is csak annyi, hogy nehéz is volt és össze-vissza volt toldozva-foltozva, hogy beleférjen a szabályrendszer adta keretekbe, de még így is szűk volt és rövid, és pletykáltak olyanokat is, hogy nem is volt egyforma a 3 kocsi.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz dudikpal #5059 üzenetére
pedig én úgy emlékszem, hogy azt nyilatkozta még a nyáron, hogy ha a kamion eb csúcsára ér, akkor visszajön túraautózni
Kamionos EB egy kalap kaki amúgy, belterjes, igazából piaca se nagyon van, látványosnak látványos, de azért egy vb akkor is nagyobb presztízs...Just a simple Lineman...
-
MKLS
aktív tag
válasz dudikpal #5059 üzenetére
Mert az a belterjes kamion verseny olyan sokat ér... Norbiéknak az volt az egyetlen szerencséjük, hogy a szezon második felében elvitathatatlanul annyival gyorsabbak voltak Hahnnál és Albaceténél, hogy nem tudtak mit kezdeni velük. Pályán kívül sem, pedig próbálkoztak bőszen... De egy vicc az a bajnokság is.
Kiss Norbi mindenesetre egy zseni!
[ Szerkesztve ]
-
-
albert8
veterán
válasz dudikpal #4992 üzenetére
Ne is mondd, tegnap még volt nascar nationwide meg formula drift. Ma reggel meg formula 3 wtcc forma 1 és közben még megy a 24 órás is. Jah és a porsche szuperkupát kihagytam.
Szóval ez a két utóbbi hétvége nagyon jó autosport szempontból.
[ Szerkesztve ]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
L4rs
tag
válasz dudikpal #4723 üzenetére
Nemmmmár!
Danica Patrick -
Integra
titán
válasz dudikpal #4550 üzenetére
én is hasonlóan gondolom, a btcc bármikor patinánsabb és jobb sorozat, mint a wtcc, na de mindegy is. ettől függetlenül igenus szorítok norbiéknak és fogok is. a dtm-et én is említettem, de esélytelen, szerintem arra zoliéknak semmi pénzük nincsen, a mol-nak valszeg 5x ekkora büdzsét kéne alátjuk tenni évente. na az viszont kemény ketrec.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz dudikpal #4030 üzenetére
Én úgy láttam Müller belsőből hogy még nem volt teljesen Norbi előtt de már húzta rá az autót, Norbi meg ott tartotta. Így kellett!
Két gyári Honda elég lassú, még a csatázó BMW-k is szakadnak el.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Z0C!
őstag
válasz dudikpal #3615 üzenetére
kevesen ismerik azt a szériát...
az eddigi 2 gyártó helyet most már a Merci és a Nissan is becsatlakozott....
most megy Austinban a verseny..állat
egy kis promó----- www.zoci.gumroad.com -----
-
proof88
addikt
válasz dudikpal #3598 üzenetére
már miért lenne hülyeség amit írtam? Nem véletlenül találták már ki ezt a szabályt. Egyfelől szerintem a pályán mindenki azt csinál amit akar, amíg nem akadályozza/veszélyezteti a másikat: akik elől mentek, teljesen jogosan nem akarták elsőként elkezdeni a mért kört, ezen a pályán nagyon sokat számít a szélárnyék. Akik hátrébb vártak, teljesen jogosan vártak, hogy kihasználhassák a másik szélárnyékát, ez az egész világon elterjedt dolog az autósportban, pláne egy ilyen pályán. Főleg úgy, hogy szemmel látható különbségek vannak a motorerők között. Az viszont tényleg nem túl szép dolog, hogy aki az időmérő végére hagyja a gyors körét (pl mert spórolni akar a gumikkal, vagy mert nyilván akkor van legjobban felgumizva a pálya), és éppen a boly végén van, az gyakorlatilag az egybegyűlt tömeg miatt nem tudja elkezdeni a gyors körét. Na többek között ezen segítene ide is egy ilyen szabály.
Nem tartom teljesen jogosnak ezeket a büntetéseket, amiket kiosztottak, hiányos a szabályzat, ennyi. Kíváncsi vagyok, eddig miért nem volt ilyen szabály, mint F1-ben, pedig mindkettő FIA által van szabályozva ... -
Arkar
aktív tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz dudikpal #3294 üzenetére
Itt: http://www.fiawtcc.com/radio
3 hsz-t kellett volna csak feljebb olvasnod
Cobb: nagyon rakják neki Dude!!!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz dudikpal #3088 üzenetére
a hozzászóláshoz közvetlenül nem tudom hogy lehet, de rájöttem hogy benéztem a dolgot, mert ez nem hivatalos oldal
szóval bocs, benéztem
-
-
#70869248
törölt tag
válasz dudikpal #2653 üzenetére
még jó hogy más dolgom volt
semmi gond.
kicsit felvéve a fonalat azért:
Nem tudom mi fszság, mert újraolvasva is így gondolom, de tényleg. Jó a V8, semmi bajom vele, pláne ha Casey Stoner ott megy valszeg amúgy is követni fogom, sőt pár futamra el is megyek.
De. a V8 egy más világ, mi meg európaiak vagyunk..az ember maga nagyon meglepődik hogy mennyire tud hiányozni.
Ez pedig alapvetően európai sorozat..a versenyzők többsége, a márkák többsége, a pályák többsége..és ezért közelebb áll hozzánk mint a V8.
...mármint a legtöbb embernek.
volt már jobb ez a sorozat, és lesz is jobb, hullámzik a színvonal igen, de az alapok még mindig nagyon jók, elvileg a piacon lévő autók mutathatóak meg benne, a nézettsége és a láthatósága is rendben van, hiába egy nagyobb vasas sorozat , ha a láthatósága semmi, azaz nem fogható max neten.
Magyar versenyzőként nagyon-nagyon nehéz, nincs az a lavírozás hogy oké ma WTCC, holnap LMS, aztán valami GT, vagy valamelyik nemzeti túraautó bajnokság.., rally..stb.
A Zengő Dension egy nagyon elkötelezett csapat, komolyan mondom sztem bármi lehet. Egyenlőre sztem is összetett első hely legyen a cél, aztán azt megvédeni, és utána már nagyon erős alapok lehetnek, addig elfújhat szél mint a Tóth csapatot a MotoGP-ben.[ Szerkesztve ]
-
ruti
Közösségépítő
válasz dudikpal #2627 üzenetére
dudikpal: "Sokat fikázzák a WTCC-t" - Köztük én is.
megkérdezném, hogy "fikázni" miért jársz ide a topic-ba? miért gerjeszted a feszültséget?? miért f@szságozod le más véleményét???
biztos, hogy ha Norbi nem lenne, vagy akár nem lenne magyar futam, kevésbé lenne ismert ez a széria...
de engedd már meg, hogy valaki EZT a bajnokságot, ezeket az autókat, ezt a tempót, ezeket a versenyzőket (nem ám csak Norbit!) szeresse, és ne kelljen megindokolnia Neked, hogy miért...örülünk, hogy Te is követed ezt a bajnokságot - ahogy írtad, éppen Norbi miatt -,
mert szerintem minden autósport szerető embernek így kell tennieno offense
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
IreN!CuS
őstag
válasz dudikpal #2646 üzenetére
Nem én mondom meg hanem az alapelvek.
Az meg,hogy te mit meddig miért nézel egyedi...Amúgy meg még is mit vársz,milyen fejlesztések legyenek amik vonzzák is a gyártókat,hogy beszálljanak a WTCC-be és neked is megfeleljen?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
callmeakos
veterán
válasz dudikpal #2644 üzenetére
Parancsolj. Ott van pl. a Forma 1.
Bármennyire is a szívem csücske az F1, nem vitatom hogy fordult már elő ebben a szezonban nem egyszer, hogy a 60-70 kör nagy része unalmas körözgetésbe ment át, mert a csapatok nagyon nagy százaléka nem meri felvállalni a kockázatot egy előzésre, inkább biztosra mennek. Ezen pedig az sem segít hogy bevezették a DRSt ami az előzéseket hivatott könnyíteni, de erre is kaptunk bizonyítékot hogy nem működik mindenhol. Tehát ha a pálya karakterisztikája (gumigyilkos, közel vannak a falak, sok a jó előzési pont stb) illetve az időjárás nem szól közbe, unalmas körözgetésbe fullad a futam ami egy másfél órás futamnál erősen előjön az elkapcsolási faktor.Nem azt mondom hogy a WTCC tökéletes. Korántsem. Pl.: a Chevyk detronizáló fölénye sok esetben irritáló, illetve a futam közbeni boxkiállások is hiányoznak mert az is tudna kavarodást okozni. De az általad emlegetett két ok, miszerint erősebb autók illetve hosszabb futamok nem garantálják azt hogy élvezetes futamokat látunk. Végszóként mutass egy olyan bajnokságot ahol előfordulhat az hogy a komplett élmezőny kiesik defekt miatt, és az első hely az utolsó kanyarban dől el. (WTCC 2012 - Salzburgring)
All→M8
-
IreN!CuS
őstag
válasz dudikpal #2644 üzenetére
Először is szerkeszd a hozzászólásaidat.
Másik elviekben tervbe van véve,hogy 2014-től hozzányúlnak a motorokhoz(1.6 T továbbra is ~320->~360 le) és az aero-hoz(nagyobb hátsó szárny,szélesebb kerékjárat...stb stb) is.Ergo gyorsulni fognak ha nem is sokat de fognak.
Bár megnézném,hogy fogja azt a ~360 le-t kezelni az fwd hajtás,de ez már a jövő zenéje illetve jelen állás szerint nem is a BMW gondja
És ha ez így lesz -a tervezet elméletileg a FIA előtt van már,hogy 2015 helyet 2014-ben legyen a változtatás- nem biztos,hogy érdemes megvenni a kék autóját vagy egyáltalán váltani.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
callmeakos
veterán
válasz dudikpal #2627 üzenetére
Hát elég fura és valahol értetlen (számomra) ez a hozzáállás.
Miért lenne izgalmasabb mondjuk a V8 Supercars versenyek csak azért mert ott erősebbek az autók?
Meg mért lenne unalmasak a versenyek? Megy rendesen a keménykedés, lökdösődés, ezzel párhuzamosan vannak tiszta előzések és balesetek. Nem mellesleg Norbi példájából kiindulva, nem csak a gyári csapatoknak lehet esélyük a végső győzelemre. És legvégére azt mondanám, ez a legnézőbarátabb széria a világon. Mert nem kényszeríti a pályákat arra hogy brutális jegyárakat szedjenek (lásd Hungaroring => 1500ft), cserébe élményt kapnak.All→M8
-
Bozso68
őstag
válasz dudikpal #2627 üzenetére
Hát igen, ne felejtsük el, ha Norbi nem lenne a WTCC-ben, akkor Magyarországon feleannyian se tudnák, hogy mi az. Ott van, és ott bizonyít. Nekünk kevés nemzetközileg ennyire elismert autóversenyzőnk van, tehát rá koncentrálhatunk, mint szurkolótábor, neki örülünk. Nézd meg a különbséget egy magyar és egy másik futamhétvége között. Itt Norbi miatt teltház van, máshol meg üresek a lelátók, személytele(ebb) az egész. Tökéletesen igazat adok az előttem szólónak, személyes okokból szeretjük a WTCC-t. Ez adatik meg.
Zengő Zolinak sincsenek olyan forrásai, hogy válogathasson, hol indít csapatot. Már az is csoda, hogy pár év óta nemzetközi porondon tudja működtetni ezt a csapatot. Méghozzá gyári támogatás nélkül. És privát világbajnok nőtt fel a kezei között. Le a kalappal előtti is, legalább annyira. -
#70869248
törölt tag
válasz dudikpal #2627 üzenetére
Akkor azt kell nézni.
Én néztem, tényleg jó..az más kérdés hogy teljesen más az egész. Sokkal kevésbé érdekli az embereket ez az egész, sokkal inkább egy családi program mint nálunk.
Nálunk ez az egész szurkolás szinte személyes ügy. Ott letojják. Kint voltam NZ-n Taupo-ban V8 platós futamon..Aaron Slight volt a bemondó amin én lehidaltam, nagy lelkendezve kérdem a szomszédtól hogy hűha, aztán azt sem tudta ki az.
Mondjuk az a futam egy rakás szr volt. mert azok nem versenyautók, hanem egy nehézkes erőltetett valami.
teli fék és kuplungszaggal.
Szal ha úgy érzed hogy a V8 sokkal inkább túraautóbajnokság, akkor nézd azt, ezt egy időben eljátszottak páran az F1-l is, mert az sz@r bezzeg az IRL..
Mindig lesznek akik fel akarják találni az okosságot, és hirdetni az igét.
Sztem Norbi teljesen jó helyen van ott ahol, jobban örülnék ha Kiss Norbi-ként lenne egy csapattársa,...és hiszem hogy komoly sikerek után átmehetnének a LMS-be..
De ezt Zengő teljesen jól intézi, nem könnyű amit csinál, de csak összehozza. -
Ventur@
senior tag
-
proof88
addikt
válasz dudikpal #1777 üzenetére
Kapocs Zsókának vagy műszaki gondja volt vagy 1 táblával később akart fékezni, de elég nagy tempókülönbséggel érkezett oda, gumicsikorgást nem is hallottam ... megtörte Kőváry Anett és Sas Szilvia autóját is. :S
Kőváry Anett ettől függetlenül indulni fog a holnapi futamon a tartalék autóval, igaz az nem szép Zengős narancs-fekete lesz hanem fehér. -
ruti
Közösségépítő
válasz dudikpal #1182 üzenetére
Warm up - Holnap 01:15 - 01:45 @Eurosport
1 és 2. futam/Élő - Holnap 04:00 - 06:00
1 és 2. futam/Ismétlés- Holnap 08:30 - 09:30...és egy jó nagy adag szerencsében bízzunk, hogy a sűrűjéből egyáltalán ki tudjon keveredni Norbi ebben a sikátorban...HAJRÁ
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest