- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzió)
- Manjaro Linux
- Gmail
- Sweet.tv - internetes TV
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bitcoin topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz
IreN!CuS #10730 üzenetére
Jaja, megnyugodhatnak a károgók is.
Ha nincs technikai hiba, akkor Norbi innen azért még mindig favorit.
Eső elvileg már nem lesz, ennél biztos csak szárazabb lesz a pálya. Norbi tempója pedig szárazon végképp kiemelkedő. Ezzel együtt Guerrierit nyugodtan elengedheti Norbi, sőt, akár még Azconát is. A harmadik hely elég, és mögötte 2-3 csapattárs jön majd hátvédként bárki más ellen. Persze nem azt mondom, hogy ezt kellene tenni, nyerje inkább meg ki-ki meccsben Guerrieri előtt az utolsó futamot, de ez is elég lehet akár, és ezt jó tudni. -
guftabi96
addikt
válasz
IreN!CuS #9307 üzenetére
Nem tudom M4-en ki most a kommentátor, de tavaly borzasztó volt.
+ Valamiért a nappaliban lévő TV-n egyszerűrn nem jön be az M4 (se az m3, M5). Vagy ha be is jön, akkor is vagy 15 perc. Addig nézem a nincs jel feliratot. Utána ha bejön, akkor teljesen rendben van, jó minőségben megy.
Nem tudta a szolgáltató sem megoldani a problémát. -
callmeakos
veterán
válasz
IreN!CuS #4813 üzenetére
Akkor téma zárva. Nincs több szavam e témában.
(#4814) hobizoli
Persze, ez nyilvánvaló. De Zengőék már nem kispályáznak privát csapatként, rendesen benne vannak a sűrűjében. Ha nincsenek tisztában azzal, mi mennyi, és nincsenek biztosak abban, hogy telik az egész sorozatra, kár is erőltetni. Hagyni kell Norbit elmenni, egy erősebb csapat a jövőben biztos lecsapna rá. -
callmeakos
veterán
válasz
IreN!CuS #4811 üzenetére
Ne jöjjünk megint a stadionokkal plíz!
Nem azt mondom, hogy most minden egyes futáshoz friss gumi kell, de azért nem kéne átesni a ló túlsó oldalára. Azért annyira nem lehet gáz a helyzet a csapatnál, hogy már a gumikon kelljen spórolni. A hétfői teszt az oké, az privát teszt volt, oldja meg mindenki ahogy akarja szisztémával. De hogy a mai napot is így lehúzni egy picit túlzás már. -
moli.hu
őstag
válasz
IreN!CuS #4593 üzenetére
@proof88, @Ventur: koszonom!
a matrica-ellenorzeshez szolva, nekem a fot-mogyorod fele kivezeto Regi Foti ut is jo a transzferhez
-
callmeakos
veterán
válasz
IreN!CuS #4364 üzenetére
Túlságosan is. Értem hogy azért óvatosan, de azért ennyire nem kellene könnyen adnia magát. Van egy olyan érzésem hogy Valentét simán elengedte, hogy ne legyen "gond". És azért na. Remélem azért a második futamon keményebb lesz Norbi.
Egyébként elég egyhangú, akciómentes futam volt ez.
-
Ventur@
senior tag
válasz
IreN!CuS #4176 üzenetére
Ezt, hogy érted?
Lehet benne valami. Tarqini-ék nem keveset tesztelték ezt az autót, míg Norbi a Monza-i futam előtt kapta meg. Már ha nem csal az emlékezetem
.
De a cikkhez: Ami nekem nagyon bejött, hogy Norbi - számomra - sokkal meggyőzőbb volt, mint Monteiro - technikai hibák ide vagy oda. Egy kis tökösség kell még Norbiba - lásd Argentína - és jó lesz ez jövőre
.
-
#70869248
törölt tag
válasz
IreN!CuS #3681 üzenetére
Sztem megadatna. de nem lépik meg a fenntartás miatt. Persze ez hozzátartozik, de szvsz hiányzik az elhatározás is....azt veszel amit akarsz, persze nem mai 'csodát', hanem régi vasat. Nekem húzott Golf-m van, és egy épített cougar-m (xr7 1972-ből) ide KakucsRing-re.
Sok ismerősöm van akik autót farag, szvsz sok AWD elérhető, akár Impreza is.
De a legtöbb ember kétautós max egy mindenre, egy meg a csajnak
A piac-n elérhető, vagy előrendelhető környező országokból jóféle verda, keress 323 Mazda GTX-t ...turbó és összkerék..
De van más megoldás is, sztem elhatározás kérdése, nem milliós csodákban kell gondolkodni szvsz szponzor nélkül.Nekem a nagy álmom egy Renault 5 turbo 2 maxi ....szvsz mindent visz
...de sajnos nincs sok belőle.
A Renault Clio középmotorossal megpróbálták felélszteni, de Proex-k a megmondhatójuk, nem sok sikerrel, menettulajdonságban, vezethetőségben az ezeréves maxi üt sok mindent. -
vlevi
nagyúr
válasz
IreN!CuS #3676 üzenetére
"Vonjunk párhuzamot az F1 és a WTCC között?"
Ne vonjunk.
Az F1 eredetileg "maszek" garázscsapatok bajnoksága volt, még a Chapman féle Lotus, vagy a Ferrari is csak egy garázscsapat volt, a Williamsről, Brabhamről nem is beszélve. Persze rengetegen versenyeztek pl. Ford motorokkal, de a Ford akkor sem volt jelen gyári csapatként az F1-ben. Aztán a 70-es évek végén kezdett egyre inkább nyomulni a Renault, aztán jöttek a többiek, a 2000-es években Toyota, BMW, Merci, ...
Aztán ez valahogy elkopott, és most megint ott tartunk, hogy elvileg gyártótól független csapatok vannak túlsúlyban, Redbull, McLaren, Force India, satöbbi. Persze ezeket a csapatokat már korántsem lehet "garázscsapatnak" hívni, annál sokkal inkább üzleti alapon működnek, mint a 60-as években, de akkor is privát csapatnak tekintendőek.
A WTCC-ben, korábban ETCC-ben mindíg is nagyobb volt a gyári befolyás, már csak a szabályok miatt is, hiszen "utcai" féle autókkal kell versenyezni. De pl. a Brit bajnokságban nincs jelen egy gyártó sem, és ez meg is látszik az autók sokféleségén, van ott Opel, Toyota, MG, ... -
#70869248
törölt tag
válasz
IreN!CuS #3676 üzenetére
Szvsz pályán kétféle hajtás él, hátiulhajt, vagy mindenhajt, mert az előlhajt az buta.
Az FWD-t a piac versenyezteti, mert végül is az egész sorozatot a piac versenyezteti, jelenleg az FWD-k a legelterjedtebbek, ezért azok állnak rajthoz túlnyomórészt.
Az AWD általam is támogatva lenne, egyrészt mert sokkal jobb mint az FWD mindenhol, utcán és versenypályán is,...tényleg drágább, de ez már legyen az autógyárak problémája...sztem lfsz összeg egyébként, de tény hogy minden pénzbe kerül.
Viszont mi sokkal jobban járnánk, az AWD is unalmas egy RWD-vel összehasonlítva, de legalább nem olyan buta mint az FWD. ETCC-ben mindent ütöttek az Audi-k, csak csúnyán büntették őket.
Utcán is jobb...vezetni, mert súlyban és fogyasztásban (több alkatrész-több forgó alkatrész) kicsit bukó. -
Integra
titán
válasz
IreN!CuS #3671 üzenetére
látom nem érted. 400 lónak egy tengelyen nincsen sok értelme mert durva trakció gondok lesznek. szét kell elektronikázni, hogy tapadjon. awd kellene, abból pedig az utcai autók profitálhatnának. ahova már jöhet a többlet teljesítmény. így önmagában az, hogy bedobják hogy 400le, szerintem vicc. főleg, hogy az utcai sport c szegmenses autók most vannak átlag 250-300le között. és mind trakció gondokkal küzd, diffizár ide vagy oda..
egyébként meg de, lesz halvány elképzelésed róla. menj majd egyszer ilyen kaliber autóval.
-
Male
nagyúr
válasz
IreN!CuS #3649 üzenetére
Így van. Grat Norbinak és a Zengőéknek, kihozták a futamból, amit lehetett.
Érdekes, hogy Tarquinit Monteiro is verte egész hétvégén (illetve Mullerrel sem küzdött egyáltalán -> jó, sokat nem tehetett volna, de még annyit sem csinált, mint Monteiro). Talán még a múltkori bukás?
Súlyok vajon hogy alakulnak? A Chevy biztos, hogy marad a maxon, többiek viszont mind csökkennek egy kicsit? (kivéve a Lada, mert ők most is már minimumon vannak azthiszem)
-
Male
nagyúr
válasz
IreN!CuS #3549 üzenetére
Hm, tehát a BMW 20-al nehezebb lesz, mint az előzőn, a Honda viszont csak 10-zel, tehát hátrébb kerülnek a BMW-k hozzájuk képest.
A Honda - Seat viszony nem változik, a Chevy meg eddig is gyorsabb volt náluk...Szerintem ezzel most összességében a Hondák jobban jártak, mint ahogy a Hungaroringen álltak.
-
proof88
addikt
válasz
IreN!CuS #3508 üzenetére
azt már tavaly használták?! én ezt nem tudtam mert nem voltam f1-en. Én azt hittem hogy még mindig nincs kész. Ugyanis hátul most ha megnézted, nem is érték el a talajt a hátsó tartó oszlopok vagy mik. Én azt hittem hogy szimplán még mindig nics kész! Amúgy én is azt hittem hogy már kész lesz a tribün wtcc-re!
amúgy kíváncsi vagyok a hivatalos számokra hogy hányan voltak, mert ma tömve voltak a megnyitott lelátók. A versenyzők biztos élvezték a közönséget. Norbi főleg, meg biztos Coronel is, Thompsonnak is tapsoltunk még tegnap is, mikor utolsó mp-ben kezdte meg a körét. Sőt ma igazából mindenki kapott tapsot, persze Norbi a legnagyobbat. De mindenki nagyon örült, mikor Coronel előzött. Nagyon szimpatikus figura, most is megnéztem a videóját. Sajnálom hogy Menu máshol versenyez már.
-
Integra
titán
válasz
IreN!CuS #3430 üzenetére
2. hely!!! utolsó próbából
már becsokiztam, mert tárkony csak az utolsó körre jött ki és berongyolt azonnal müller mellé másodiknak, de norbi az utolsó mp-ben kezdte az utolsó körét és az elég lett a 2. helyreviszont müller előtt is kalapot kell emelni, mert kegyetlen nagyot ment..
-
Motion_Blur
félisten
-
[CS]Blade2
addikt
-
dudikpal
senior tag
válasz
IreN!CuS #2645 üzenetére
2 külön embernek válaszoltam, ne mondd már meg milyen formában tegyem, köszi.
Mindaz amit leírtál szép és jó, de az a 10-15% plusz lóerő is bolhafing lesz a végeredményt tekintve.
Nem tudom észrevetted e, de nem vitatkoztam, mindössze leírtam h más sorozatokban hogy is megy ez.
Wtcc addig érdekel amíg Norbi van, ez az ENNYI, nem az amit írtál.
Az az érdekes h az autóverseny sportban elfoglalt helyükkel Zengőék is tisztában vannak(olvassátok a posztjait), csak ti nem -
vlevi
nagyúr
válasz
IreN!CuS #2507 üzenetére
BTCC-ben jelenleg kétféle autó van. Az egyik, a WTCC-ben is használt, S2000-es speckónak megfelelő autók, és egy újabb, NGTC (Next Generation Touring Car)-nak nevezett valami. Asszem a Honda ez utóbbiba tartozik.
British Touring Car ChampionshipMondjuk pl. kétezres turbók vannak benne, nem egyhatos. Innentől kezdve nem sok egyezés lehet a kettő között.
NGTC:
"300+bhp 2-litre turbo-charged direct injection engine
fly by wire throttle control.
Over-boost function,
karbon kuplung, satöbbi"S2000:
"Maximum of 2 liter (2000 cc) displacement
És a turbó 1.6-so
No electronic driver aids"Az egyik kimondottan elektronikus gázpedálról beszél, a másik pedig ha nem is zárja ki, de nem említi.
-
Integra
titán
válasz
IreN!CuS #2482 üzenetére
tegnap tárgyaltak a hondával zengőék.
elképzelhető hogy 3 pilótát indít a honda, 2 gyári és a harmadik autó egy privát csapatnál, amire a norbiék a legesélyesebbek. ahogy idén a bamboo kapta meg a gyári chevy-t. persze nem biztos még semmi sem, de nagy az esély, hogy ők legyenek a befutó privát csapat a harmadik hondára. ha lesz.. még nincsen info a tárgyalásról több. nagyon drukkolok nekik mert ez a fosch bmw 2 éve ugyanaz.. szóval norbi amit tud, kihozza ebből a roncsból... -
-
ruti
Közösségépítő
válasz
IreN!CuS #1924 üzenetére
naszóval...én is beszámolok tőmondatokban, mert most jutottam pc elé, ha "én sem bántok meg senkit" (ez milyen szöveg már, mé' bántanál meg, akit nem érdekel, ne olvassa a topic-ot
)
*vasárnap hajnal: M2 -> M0 -> M3: mint kés a vajban (persze, mert időben indultunk, ugyanis tavaly a kertek alatt mentünk, és bedugultunk röpke 2 órára)
*újdonság volt a rendőri forg.irányítás + parkoltatás kulturáltan, semmi káosz, nincs fejetlenség, tetszett
*kapun belépve a VEZESD.HU-t népszerűsíteni hivatott fekete-piros cuccban enyhén fullos macska, jó hogy addigra csak 2 sörön túl voltam túl, mert nagyobb bátorságomban megkértem volna
valamire... a kezét
(aztán a célegyenes végi operatőr srác is "megtalálta", ha emlékeztek, a race2 előtti szünetben asszem)*szóval kb 7:45, a Gold4-en még éppen lehetett válogatni helyet...nem volt kérdés a hely, csakis a bevált 1-es kanyar, AZ előzési pont, szembe a kivetítő...a tribün középmagasságában... helyben vagyunk (látom sokan voltunk Gold4-en, lehet egymás közelében, és nem is tudjuk
)
*hát a warm up-ra bizony a tribününk megtelt, a melegítés kezdése előtt 20 perccel már csak lépcsőre lehett kucorodni...nem alaptalanul mondta Lantos Andris, hogy a Gold4 a legjobb hely a legkitartóbbaknak
*terveim szerint minden lényegeset venni próbáltam kamerával, de igazából úgyis leszedem HD-ban, meg összegyűjtöm a YT-videókból a jobbakat, jövőre csak a hangulatot fogom venni...mert az bizony nem megy át a képernyőn, és LEÍRHATATLAN
*az első futamot visszanézve, abból a koccból Norbi nagyon szerencsésen jött ki, ha nincs ott O'Young Norbi beforog, és VÉGE...de szerencsére megtámaszkodott a seat-on, és versenyben maradt
*fájó pont volt az az egy pozíció, amit Coronel az utolsó körben elvett...azért érdemes visszanézni azt a kört Coronel szempontjából
, a rutin meg az évek...el kell ismerni
*Auto GP-re fölmentünk próbaképpen a 12-13-as kanyarba, hát a lelátó kongott, abszolut nem jött át semmi a hangulatból...roham vissza a race2-höz helyet (vissza)szerezni a Gold4-en...máshova, de sikerült
*Race2: arról a startól nincs mit mondani...a tribün majd leszakadt...szokva vagyok a hangzavarhoz és szurkoláshoz kézimeccsről, de ettől felállt a szőr a hátamon...ott senki nem volt csöndben, le a kalappal
*a "maradj ülveeee"-t 1-2-szer én is elordítottam az elején, csak úgy megszokásból...de igazából nem bántam, úgysem lehet végigülni, ez így volt rendjén!
*a csajok olyan lassan értek körbe, hogy ráuntunk, szétszívott a nap, elfogyott a sör, Thomson ladáját mindig megtapsoltam, így a többi orosz gépcsodát fájó szívvel, de kihagytam, elindultunk haza, viszonylag a "nagy tömeg" levonulása után
*paddock-ban nem voltam idén, maradtam le valamiről? tömeg volt? meddig lehetett közel férkőzni?
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült
-
#70869248
törölt tag
válasz
IreN!CuS #1924 üzenetére
Ez ilyen, nálunk kicsit alacsony a szurkolói izé..., és nagyon győztespártiak vagyunk, mert akkor nem kell aggódni, és persze sok a kivetített személyes kompenzáció is...sok versenyen voltam, és a 90%-n kerültem a magyarokat, sok rossz élményem van sajnos.
szóval ez ilyen, semmi jóval nem tudlak biztatni, más helyet kell keresni, kevesebbet kapsz látványban, de a személyes jelenlét a fontos. Te kint voltál és ez fontos. neked, Norbinak, Gabinak, Zengőéknek,... egy szurkolói klub jobban jár, de amit egy néző jelent a versenyen az körvonalazhatatlan, de nagyon-nagyon fontos.
Amikor nincs néző az rettenetesen elkeserítő. -
Sandormaster
aktív tag
válasz
IreN!CuS #1924 üzenetére
Hát ez sajnos ilyen, tavaly még több anyázás volt "üljmárlebzmg!"
Nyilván nem lehet kiszűrni az ilyet teljesen, az még oké, amikor mindenki feláll, de a napernyősök tavaly kikészítettek
Baseball sapka, napolaj, napszemüveg és csókolom, vagy legfelső sor és akkor ott senkit se zavar.
Én 4.30kor keltem, fél 7-re voltunk a ringen, de akkor már álltak a bejáratnál, de megérte, mert legfelső sorba be bírtam ülni Gold 4-be, de mivel a lépcsőkön álltak így a székre kellett állnom, hogy lássam az érkező autókat.mephi666: na most már képben vagyok...minden téren, thx
-
!Overdose!
őstag
válasz
IreN!CuS #1924 üzenetére
A lépcsőn ülés engem is irritált, de azt kell, hogy mondjam, hogy ti sem választottatok túl jól ülőhelyet. Minél előrébb kell ülni, annál nagyobb eséllyel tudjátok követni a futamokat anélkül, hogy valaki kitakarná. Én mindent láttam az első sorból, pedig jóval később érkeztünk, mint ti. Ami engem kifejezetten bosszantott az a sűrített levegős kürt volt egy kissrácnál.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
IreN!CuS #1750 üzenetére
igen, mert a szerencsémnek köszönhetően pont az ehavi fizum van fillérre pontosan kiszámolva.... nagyon agyalok azon a 6k-n. ami könnyit, hogy lehet sikerül autót szereznem, és nem kell héveznem... de ez még nem fix, mert autóval részben halál. jobb ha most kimegyek, és keresek parkolóhelyet
Új hozzászólás Aktív témák
- A kameraszenzor és az aksi is nőtt a Nubia Z70S Ultrában
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- RoadCraft - Akár négyen is játszhatunk a teljes változattal
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Nők, nőügyek (18+)
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, összesen 5db RTX 5060 Ti 16GB 3 ventilátoros készletről BOMBA ÁRON!
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Samsung Galaxy A13 4G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest