Új hozzászólás Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz
callmeakos #9628 üzenetére
Björké gyulladt ki.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #9628 üzenetére
Mivel kiszakadt belőle a motor.. olvass feljebb, ott a kép.
Micsoda verseny van! Egy nagy nulla
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #8907 üzenetére
Sajnos ilyen a gyári Hunyadi színe.
Az viszont tényleg érdekes, hogy ezen a fabudin is hasonló bilikék szín van, mégis, valahogy, összhatásában sokkal jobban adja elő magát. Nem olyan ütős, mint a belga fekete-sárga-piros. Azt nehéz überelni.
[link] -
guftabi96
addikt
válasz
callmeakos #8869 üzenetére
Coronelnek elég kézenfekvő volt a Boutsen Ginion, korábban is versenyzett már náluk. Az lett volna a meglepő, ha nem náluk kapott volna ülést idén.
A Honda felől már korábban is lehetett olyan pletykákat hallani, hogy nem gondolkoznak gyári támogatású csapatban, hanem Hondás csapatokhoz akarják berakni a pilótáikat. Szóval várható volt szerintem az is, hogy Guerrieri és Monteiro nem feltétlen lesznek csapattársak. -
somasz
addikt
válasz
callmeakos #8866 üzenetére
Coronel tudtommal nem támogatott. Monteiro és Guerrieri az.
-
guftabi96
addikt
válasz
callmeakos #8787 üzenetére
+ Tassi is tesztelt. Fura, hogy Attika ennyit tesztel, közben Guerrieri és Monteiro felől semmi hír.
-
szebe
addikt
válasz
callmeakos #8768 üzenetére
Norbi karrierjének az elején is elég necces volt a kassza, szvsz várható volt, hogy utána (meg az évek alatt összeszedett szponzorok nélkül) akkora űr marad, amit nem lehet kitölteni, csak fizetős pilótával.
A hab a tortán a TC1-es kocsi ára. -
Ventur@
senior tag
válasz
callmeakos #8768 üzenetére
Zengőéknél a KIA-s történet bukó lett. Kaptak egy kva erős motorral rendelkező autót, de mellé meg kaptak egy pocsék futóművet, egy pocsék és nehezen szerelhető kasztnit. Eladás alatt is van az autó, már egy ideje.
Zengő Zoli dec. végén, nagyon azt nyilatkozta, hogy 2-4 Audi-val szeretnének indulni. Viszont az látható, hogy nem fakezű pilótái vannak, csak hát a kevés pénz, kevés tesztlehetőség itt is visszaüt.
Tassiban meg reménykedek, hogy ha netán a M1RA még sem indul, akkor a JAS indít egy "fiókcsapatot", ahol ő lesz az egyik versenyzőjük...és jöhet hozzá Guerrieri még
. Ati is gyanúsan sokat teszteli az új Civic TCR-t és ugye Norbinál is így volt, hogy privátként is rengeteget vitték a gyári tesztekre...és láss csodát mi lett belőle
.
-
Male
nagyúr
válasz
callmeakos #8745 üzenetére
Nem marketingelik túl egyelőre a WTCR-t... ha jól látom, még weboldaluk sincs. Mellé téve, hogyha jól tudom, még egyetlen csapat sincs bejelentve, és hogy a költségek (autósportban szokásos módon) annyira csökkennek, hogy több lesz, mint eddig... nem lennék meglepődve, ha egy hatalmas bukás lenne végül ez a WTCR.
-
vwpolopg
őstag
válasz
callmeakos #8428 üzenetére
Kell a volvonak a bajnoki cím, hogy maradjanak jövőre is...
-
Ventur@
senior tag
válasz
callmeakos #7505 üzenetére
Ez a Honda-nak IS kellett, de nagyon.
Első futam teljesen rendben volt, a második az nekem kicsit unalmas volt. Bár Catsburg hozta a show-t Thompson-nal
.
Zengőékre nagyon rá járt a rúd. Rendesen olyan érzésem volt, mint mikor először mentek a Honda Civic-el (Norbival).
Ami biztos, hogy következő futamra a Honda +80 kg-al megy. Vagyis hát sanszos, hogy azzal fog menni
.
-
#70869248
törölt tag
válasz
callmeakos #7462 üzenetére
el kellett volna engednie Lopez-t, és Muller-t tartani...nem szép dolog feladni egy első helyet, de ezt kellett volna tennie, de egyáltalán nem hibáztatom, nagyon szép volt, és így is nagyon szép volt, hogy végül ennyire visszaesett. Ezt csinálta így volt rendben.
De ha elengedi Lopez-t talán tartani tudja Muller-t, és pontot hoz a Honda-s csapattársakon, ami az ő helyzetében most fontos lenne azért. -
biker
nagyúr
válasz
callmeakos #7251 üzenetére
szerintem meg rohadtul nincs kifizetve ez a felújítási munka.
Miért?
Ha én lennék ZZ, és vettem egy autót egy motorral, és a Honda közli, nem mehetek vele, amíg ők nem ellenőrzik (ez is vicc) és megrendelem a munkát, majd nem készül el, és égek mint a reichstag, akkor minimum kib nagy kártérítési pert akasztok a nyakába.
Erről eddig nem tudni, és ha lenne ilyen, már hallottunk volna róla
ergo nincs is pénz arra a motor generálra -
.LnB
titán
válasz
callmeakos #6912 üzenetére
Haveromék is ezen poénkodtak.
Én két éve megtanultam, hogy a hungaroringi szar idő az nem viccel. Mikor odaértünk azt hittem sok lesz a ruha. De a végére, és miután végigültük az első futamot a szakadó esőbe majd a másodikat is, úgy összegeztem, hogy kellett ez a sok ruha. Idiótán néztem ki, de a sok zselézett hajú ficsúr csak egyhelyben toporgott úgy szétfagytak amint láttam.Nem divatbemutatóra mentem.
(#6913) ruti Pár méterre ültünk egymástól. Nem láttad a terrorista jelmezemet?
Tőletek balra, és pár sorral lejjebb.
-
sultansmith
senior tag
válasz
callmeakos #6904 üzenetére
utolsóból lett 6., versenyben az 5. helyért, aztán abból lett 10. egy fél kör alatt.
-
A Zéé
addikt
válasz
callmeakos #6771 üzenetére
-
Alexios
veterán
válasz
callmeakos #6728 üzenetére
Azt mondta, hogy egy szép pálya, nem azt, hogy szereti a vonalvezetését
-
Enzolord
addikt
válasz
callmeakos #6587 üzenetére
Hát, remélem, hogy csak tréfa..
-
vwpolopg
őstag
válasz
callmeakos #6515 üzenetére
30 h ébrenlét után főleg, sorry
-
Vyndree
őstag
válasz
callmeakos #6501 üzenetére
Egyre inkbb úgy néz ki, hogy ifj. Ficza Ferenc és Nagy Dániel lesz a Zengő Motorsport két WTCC-s versenyzője.
-
AMD_ok
őstag
válasz
callmeakos #6426 üzenetére
Gyak. a legjobb Hondast "utottek agyon" ezzel a lepessel, megiscsak latszik a hatso szandek, barmennyire is "toljak" a szinfalak elott Norbit (legtobb tesztnap, stb), a hatterben csenden keresztbe tesznek neki, hogy ne legyen annyira jo az az eredmeny, csapaton belul...en legalabbis ezt erzem mogotte
"Sokat lehet belole tanulni"... Kerdem en, megis mit, ha eddig a legjobb Hondas volt Norbi Gergovel egyutt?
Most kezdheti elolrol "felepiteni" a kommunikaciot egy vadidegen emberrel, ahelyett, hogy hagytak volna a megszokott emberevel dolgozni....Nem mondom, hogy nem johet ki jol belole, de hogy hendikeppel indul rogton az elejen, az tuti, es nagyon gaz -
Enzolord
addikt
válasz
callmeakos #6356 üzenetére
De akkor ez most 2 csapat, vagy 1 csapat 2 designnal?
-
.LnB
titán
válasz
callmeakos #6176 üzenetére
A Honda nem első számúként számol vele ez gáz. De máshova nem is nagyon tudott volna menni. Én mondjuk a Volvo-ban is szívesebben láttam volna.
-
MKLS
aktív tag
válasz
callmeakos #6105 üzenetére
Csak a pletyka részét tudjuk a dolgoknak, de állítólag(!) jövőre teljesen vadonat új fejlesztésű motort kap a Honda, mert ugye nem csak a Hatchback forma miatt kerülik ki az egyenesekben. 2017-től meg jön a 4 ajtós Civic ami már aero-ba is jobb a jelenleginél. Talán leesett nekik, hogy csak sedan autó van a mezőnyben, nem véletlenül, marketing ide vagy oda...
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #6099 üzenetére
Citromra? Ami 2016-ot is csökkentett modban fogja vegigmyomni? 17-re pedig ki tudja, ha kivonulnak, akkor max eladják privat autonak, mint a chevyket annakidején.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
callmeakos #6099 üzenetére
valahol azt olvastam, h viszi magával a saját mérnökét. reméljük felülemelkednek a káoszon
-
MKLS
aktív tag
válasz
callmeakos #6099 üzenetére
A jövő évi Honda az nem az idei lesz, a már aláírt gyári szerződés meg csak a hivatalos bejelentésre vár. Elég egyértelműen "elköszönt" a futam végén Zoli is, meg Wéber Gabi facebook postja is eléggé sokat mondó. Lanti meg már olyan pletykákat is hallott, hogy Norbi az első számú versenyzóje lenne a Hondának...
Kicsit korábban már Norbi kijelentette, hogy 100% Honda jövőre is.Szóval felesleges ábrándozni....
-
Ventur@
senior tag
válasz
callmeakos #6002 üzenetére
C40-et írnak mindenhol.
Más:
Alain Menu az utolsó két futamon egy Impreza STi TCR volánja mögé ül be
.
-
Yayoh
aktív tag
válasz
callmeakos #5664 üzenetére
A sárga hova ment volna? Szerintem inkább az Astonos a hibás , ő húzta rá .
Mondjuk valóban fékezhetett volna , bár nem tudhatjuk hogy jó volt-e a fék lámpája.
-
Yayoh
aktív tag
válasz
callmeakos #5350 üzenetére
Így van , meg hát hétvégén Hungaroring , és nem lenne szerencsés össze törni a versenygépjárművet
-
A Zéé
addikt
válasz
callmeakos #5347 üzenetére
Lopez nem ember...
-
Z0C!
őstag
válasz
callmeakos #5288 üzenetére
1500? Volt az 3000 is..
Paddock jegyen gondolkodok...minden éven fotózkodok Norbival, köszönhetően az asszonynak..
bár most inkább a Ladára lennék kíváncsi...meg Borkóra
kisajtoljuk a háztartást...amúgy is rég ettem zsíros kenyeret hagymával -
A Zéé
addikt
válasz
callmeakos #5283 üzenetére
pofátlannak azért nem mondanám (az a F1), de tényleg drága lett. Nekem is kérdéses lett, a Hungaroring, bár azért a vasárnapot megpróbáljuk összehozni, paddock jegy idén már nem érdekel
-
Ventur@
senior tag
válasz
callmeakos #5218 üzenetére
Azért nagyon remélem, hogy Loeb egy kicsit elbeszélget vele. Mert így ezzel a nyilatkozataival csak égeti magát és a csapatot is.
-
callmeakos
veterán
válasz
callmeakos #5217 üzenetére
Most láttam a második rész elején egy interjút Bennanival. Most már nem csak szimplán hülye, most már öntelt is. A legrosszabb kombó, mert így érinthetetlennek hiszimagát. Sok gondot fog még okozni.
-
Yayoh
aktív tag
válasz
callmeakos #5145 üzenetére
Igaz , Kiss Norbi is jó választás lenne , megérdemelné nagyon . Én a jelenlegi zengős juniorokban nem látok nagy potenciált ..
-
A Zéé
addikt
válasz
callmeakos #5121 üzenetére
Ha jól rémlik Orecával közösen csinálták a kasznit is, ők meg értenek azért hozzá, szóval talán versenyképes lesz, ha a szezon elején nem is, de a második felére mindenképp.
Ha már jövő év: itt a versenynaptár
-
Male
nagyúr
válasz
callmeakos #5066 üzenetére
Végülis egész évben ez a lényeg
...bár itt aztán bármi megtörténhet, amilyen szűk a pálya. -
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #5045 üzenetére
Müller 6 tized... ha jól tudom ő nem hibázott mint Loeb, csak simán el lett verve ennyivel. Komoly! MA is adott neki rendesen..
Norbi meg
gyári Hondák csak pisloghatnak.
-
Frenky89
addikt
válasz
callmeakos #5039 üzenetére
Nem csúnya, csak baromi aránytalan.
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #5017 üzenetére
" Reklám után odakapcsolnak fél percre és újra reklám."
Legalább a félórás futam közben nincs reklám...Én attól féltem, hogy Müller féltávig csak autózni fog, és utána megindul, de szerencsére ez nem következett be. Ellentétben más pályákkal, mint pl. Paul Ricard, ahol uccsó helyről jöttek fel a Citromok, mint a talajvíz.
-
D@ni88
addikt
válasz
callmeakos #5019 üzenetére
Az utóbbi időben nem annyira volt időm követni, de most mi történt?
Ennyire fekszik nekik a pálya, vagy jöttek valami rohadt nagy fejlesztéssel?
Szép volt Nooorbi!!! -
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #5005 üzenetére
Bizony, kaptak most szépen a gyáriak
Pechito pedig ismét rendesen elverte Müllert, úgy látszik már nem elég pocakosan beülni egy überautóba és leverni a technikailag gyengébb mezőnyt.
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #4982 üzenetére
Erre az egy futamra tervezik a boxkiállást, és 1x120km futam, a többin maradna a 2x60km-es lebonyolítási rendszer. Legalábbis így gondolom. A nordon persze kérdéses, hogy hogyan tudod megoldani, mert ha belegondolsz, garantáltan 1 körön belül kell kijönnie a teljes mezőnynek, és pl. a 4 citrom, a 3 lada egyszerre kell, hogy kereket cseréljen és tankoljon az összes autón, nagyon rövid idő alatt. Na, ez, az, ami nagyon nehezen tudok elképzelni. Kerékkulcsot még csak-csak összeharácsolnak autónként 4-5darabot, de nagyteljesítményű benzinszivattyút? Ezért én azt gondolom, tankolás nem lesz, betesznek egy nagyobb üzemanyagtartályt, és kész. Meg, ha a Yokohama összedob valami keményebb keveréket, akkor kereketcserélni sem kell kijönni. Mindez csak elhatározás kérdése.
-
A Zéé
addikt
válasz
callmeakos #4982 üzenetére
igazából nem kell nagy áttervezés, sőt nem is lesz szerintem. Egyedül a kerékcserét kell megoldani valahogy, amiatt lehet, hogy előírják a középcsavaros kerekeket, mert a 4x 4-5 csavart le meg visszatekerni az bizony idő. Kell egy új kerékagy, meg új felnik, aztán nagyjából meg is van oldva.
De a tankolás nem nagy kaland. Úgy rémlik kívülről lehet tankolni ezeket a kocsikat is, az a 20-25 liter benzin meg elég gyorsan le tud szaladni a tartályból, 10-15s max. Kb úgy néz majd ki egy boxkiállás szerintem, mint itt a 24 óráson is.
Nem félek a második futam eltörlésétől se, sztem a 2 sprintfutam megmarad. -
albert8
veterán
válasz
callmeakos #4971 üzenetére
Szerintem meg pont jó hir mert igy legalább bekamerázzák remélem rendesen és a 24-et is nézhetjük.
-
-Mike-
addikt
válasz
callmeakos #4965 üzenetére
wut?
-
Malachi
addikt
válasz
callmeakos #4949 üzenetére
sajnos már Szlovákiában rásütötték a papírautó jelzőt és sajnos jogosan. mintha valahogy semmi sem lenne rendben rajta.
-
!Overdose!
őstag
válasz
callmeakos #4949 üzenetére
Mármint Norbié.
-
somasz
addikt
válasz
callmeakos #4910 üzenetére
mit kerestek Budapesten?
-
rocket
nagyúr
válasz
callmeakos #4894 üzenetére
Nem lehet, hanem tuti
-
Tomi0703
addikt
válasz
callmeakos #4875 üzenetére
Buzi formula.hu 2 órát írt kezdésre... Erre bekapcsolom a tévét és megy...
Mind1 legalább nem esik egybe az F1-gyel.
-
razorka777
veterán
válasz
callmeakos #4853 üzenetére
Persze, igazad van, csak már nagyon vártam.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
callmeakos #4815 üzenetére
azert nem kell tulzasokba esni, ha van diffi, akkor az a mar hasznalt, de nem nullara kopott gumikon is merheto, hiszsn minden korben a versenyen sincs uj es mennek ott koroket boven a hasznalt gumikon is a verseny kozben
-
IreN!CuS
őstag
válasz
callmeakos #4815 üzenetére
Természetesen nem én raktam fel hanem ők , elgépeltem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
callmeakos #4807 üzenetére
csodalkoznal hogy az ilyen recing autoknal a kopo fogyo cuccokbol mi mennyibe kerul, meg mennyi az elettartama...
-
IreN!CuS
őstag
válasz
callmeakos #4812 üzenetére
Mai nap felraktam új gumit de Norbi belehibázott ezért nem jött ki az idő.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
callmeakos #4807 üzenetére
Akkor szerintem könnyen eléred őket és fizetheted nekik a gumit....de most kajak leírtak ahhoz ,hogy javulást érjenek el nem feltétlenül kell az új gumi minden futáshoz....
De beszélhetünk arról is ,hogy egy stadion árát megkapnák biztos nem szaroznának a gumin.... -
IreN!CuS
őstag
válasz
callmeakos #4805 üzenetére
PÉNZ sok PÉNZ a gumi......
-
hobizoli
nagyúr
válasz
callmeakos #4756 üzenetére
en azt nem ertem, hogy a tobbi autoban miert nem megy szet ennyire gyakran semmi...?
itt meg utkozes sem volt es megis rotty, masik auto meg koccan 2-3-t, es kutya baja sincsvmi nagyon el van ciganykodva az anyagminosegekkel...
-
joshua7
veterán
válasz
callmeakos #4745 üzenetére
Nem.
-
Frenky89
addikt
válasz
callmeakos #4745 üzenetére
Nem is igaz. Frenk Ficka-nak hívta végig.
-
albert8
veterán
válasz
callmeakos #4745 üzenetére
Igen ezt mondja sajna.
-
Integra
titán
válasz
callmeakos #4709 üzenetére
olasz meló...
-
madmike
őstag
válasz
callmeakos #4699 üzenetére
Most mondja, hogy valami futóműgond a jobb elejében.
-
albert8
veterán
válasz
callmeakos #4696 üzenetére
A külföldiek sem adják, olyan streamet sem találtam.
-
Yayoh
aktív tag
válasz
callmeakos #4693 üzenetére
Undorító az Eurosport ... Auto GP-t is 10 perc csúszással adták...
Milyen időt ment Norbi , Citroenek közé bejött
-
albert8
veterán
válasz
callmeakos #4693 üzenetére
Ez ..........@ nincs rendben!
-
válasz
callmeakos #4689 üzenetére
Hát ebből nem lesz semmi, még mindig snooker
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #4689 üzenetére
Ráadásul mostmár a WTCC időmérőnek kellene mennie !!!!
-
Yayoh
aktív tag
válasz
callmeakos #4680 üzenetére
A GP 3 és WSR 2.0 vissza lépés lenne azért az Auto GP autók sokkal erősebbek majdnem azonos szinten van a GP2 /WSR 3.5 kocsikkal.
-
madmike
őstag
válasz
callmeakos #4680 üzenetére
majd az időmérőn választ kapunk a kérdésekre
mindjárt kezdődik az fp2
-
madmike
őstag
válasz
callmeakos #4649 üzenetére
Szerintem pedig a 60kg igen is jelenthet ennyit. Nem nagyok az időkülönbségek.
Illetve ne feledjük, hogy Norbiék rendelkeznek a legtöbb infóval a Hungaroringi pályára való beállítással kapcsolatban, amit minden bizonnyal kiadtak a többi Hondának is. -
joshua7
veterán
válasz
callmeakos #4597 üzenetére
Az a durva, hogy HÉV sem lesz. Pótlóbuszok lesznek egész nap.
[link] -
Integra
titán
válasz
callmeakos #4570 üzenetére
ez mondjuk extrém eset volt, de itt is ütik-vágják egymást, csak sokkal komolyabb autókkal. viszont változatosak a márkák és ez nagyon szimpatikussá teszi a sorozatot és ha egy amg, egy abt, egy callaway képviselteti magát, akkor az elárul valamit. jó csatás sorozat nagyon, és ember közeli ez is
nem szeretik a rajtnál a corvetteket, mert iszonyú a nyomatékuk és legyorsulják a többit, itt is ez zavarta meg a karambolozókat, egyszer csak ott lett, miközben az egyik sls hátulról megnyomta az egyik r8-at. annak meg nem volt helye már, mert a corvette mellette volt a semmiből.
-
Yayoh
aktív tag
válasz
callmeakos #4561 üzenetére
Igy kéne csinálnia a Hondanak is...
-
neduddki
nagyúr
válasz
callmeakos #4523 üzenetére
HI!
nem haraxom:- )
udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
callmeakos #4520 üzenetére
HI!
Norbi tiszten szeretes tud versenyezni hianyzik beloleminde ami pl. Mullerben v. Tarquinibenvan ez ezert poklian tisztelm,de tura hejejt ken mast kersni ami kevesbe tetkozlei, nemto mint ha a goart izzadsag szaga hianyzona belole
udv
neduddki
-
-Mike-
addikt
válasz
callmeakos #4520 üzenetére
Mindig az van, hogy épphogy elkészült az autó, egy napos 200km-es tesztelés, első 4 futamon nem ismerjük még az autót, majd Macau-ra kiismerik... ez nem Norbi hibája, ez a csapat hibája, pénztelenség, szponzorhiány. Épp azért írtam, hogy vagy csapatot vált, bár ahhoz is pénz kell meg pár villantás a pályán, vagy átcuccol az egész magyar bagázs egy másik sorozatba.
Nem kevés lóvé van beleőlve a wtcc-be, mert piszok drága sorozat és nagy szó, hogy full magyar csapat ott van, de épp hogy annyi van, hogy elinduljanak, csapatfőnök hűti a fékeket meg ha kell besegít minden munkába, az mi?
Innen nincs tovább, megrekedtek. Vagy lejjebb adja a magyar csapat, vagy Norbi kiváll és elmegy endurancozni, porschézni, vagy a darálóba btcc-zni. De magyarként nehéz bárhol is próbálkozik/nak. -
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #4484 üzenetére
"Előbb kellett volna bevezetni azt a súlyozást. Bár nem tudom, mennyiben fog az változtatni."
Semmit
A Cruzeokat sem nagyon lassította le -
Z0C!
őstag
válasz
callmeakos #4484 üzenetére
kb semmit.
Tavaly sem tűnt fel senkinek, hogy a 3 Chevy a végéről érve hasonlóképp végzett...
-
Integra
titán
válasz
callmeakos #4394 üzenetére
asszem most a kormányszervo a legjobb ami történhetett velük és talán ezt még ők is érzik. amúgy pedig tényleg vicc az egész...
minden esetre én szuperjót aludtam délután -
albert8
veterán
válasz
callmeakos #4382 üzenetére
Én kizárnám a fenébe, de komolyan ez már nem az első ilyen esete... Olyan tömegbalesetet okozhatott volna, hogy csak na... egy kis fékezés miatt
-
!Overdose!
őstag
válasz
callmeakos #4382 üzenetére
Szerintem pedig Coronel nagyobb mértékben hibázott...
De legalább kiütötték Müllert!
-
!Overdose!
őstag
válasz
callmeakos #4369 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy 1 héttel korábban lett volna a szezonnyitó, de valamiért el kellett tolni.
Nekem sem tetszett a futam, de kiindulva az F1-ből egyelőre nem vonnék le messzemenő következtetéseket. Azt viszont nem értem, hogy miért kellett ennyire távol kerülni a széria közeli autóktól. Nekem pont az tetszett eddig a sorozatban, hogy sokkal kézzelfoghatóbb volt, mint mondjuk a DTM.
-
Integra
titán
válasz
callmeakos #4355 üzenetére
azt ne felejtsd el, hogy a citró idő előtt tudta meg a szabályokat a következő évre, jóval előbb, mint bárki más. mire a többiek megtudták a szabályokat, a citrók már a pályán rótták a tesztköröket. ez szerintem undorító húzás a fia-tól.
-
Integra
titán
válasz
callmeakos #4349 üzenetére
übertárkony gyorsan megoldotta, hogy a jas ne unatkozzon...
teljesen túlértékeltnek érzem a gyári csapatot és a pilótáit. -
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #4327 üzenetére
Épített pályán szerintem Lopez komolyakat fog meccselni Müllerrel
és drukkolok neki hogy verje is el a két sztár-csapattársat!
Többieknek valóban leves, de ezt már szerintem hónapok óta tudta mindenki.
-
válasz
callmeakos #4296 üzenetére
Tudom, annyira nem is baj így, hogy jön a DTM is hozzánk. Remélhetőleg verseny is lesz, nem csak külön classok, mint Citröen, többi három márka, végül a TC2-esek.
-
quby
őstag
válasz
callmeakos #4285 üzenetére
Menu bácsi jól tolta! Bár a 3. versenyen emberesen kirakta Ingram-t
-
Motion_Blur
félisten
válasz
callmeakos #4278 üzenetére
A Citroen már tavaly júliusban pályára vitte az autóját, azért az 8 hónap előny... eddig 2db tesztgép létezett és Valenciára készült el az első versenyautó, amit már vinni fognak Marrakechbe is, szerintem ők már csak finomhangolnak.
Inkább az a meglepő hogy az RML is ennyire odakeveredett tempóban a Honda környékére. Reméljük nem lesz pofára esés.
-
Integra
titán
válasz
callmeakos #4278 üzenetére
az az irdatlan mennyiségű tesztelés amit a citró sunyiban lenyomott meg az óriási előny a tervezésnél és építésnél.. ez van, csodák nincsenek. és sajnos nekem a jas-szal kapcsolatban továbbra is fenntartásaim vannak.
-
joshua7
veterán
válasz
callmeakos #4255 üzenetére
Ha már BTCC, akkor Giovanardi is visszatér a szériába. Nem gyenge az idei felhozatal.
-
Z0C!
őstag
válasz
callmeakos #4249 üzenetére
eddig se volt kis segge a Cruze-nak, de így akkora picsája lesz
-
!Overdose!
őstag
válasz
callmeakos #4229 üzenetére
Lehet, hogy egyedül leszek a véleményemmel, de inkább legyen egy kicsit drágább, ha cserébe csak az megy ki a futamra, akit valóban érdekel. Több hely, kevesebb részeg ember, nekem megéri.
-
Ventur@
senior tag
válasz
callmeakos #4229 üzenetére
1500? Volt olyan is?
Eskü én nem emlékszem rá, pedig mindegyiken voltam
. Az hogy elsőre ingyenes volt a történet megérthető: Újdonság volt, kellett a nézőcsalogató mód. Be is jött rendesen. Annak ellenére, hogy következő éven már fizetős volt a móka, még így is rengetegen voltak kint. Mint ahogy minden éven és most is sokan lesznek.
Csak saját nevemben mondom, hogy az az 1400 Ft plusz nem fog a földhöz vágni (ha most félreteszek minden hónapban erre 500 Ft-ot, már bőven meg vagyok a plusz kiadással)
.
Mivel rohadtul érdekelnek az új specifikációs autók, így már most alig várom, hogy szombat reggel ott mászkáljak a paddockban
(na meg kell egy Loeb aláírás a WTCC-és polómra
).
(Nekem csak is szombat a "menő". Tavaly a bemelegítést és az időmérőt is a paddockból - Zengőék box-ánál - néztük végig és a kutya nem szólt hozzánk, pedig csak egy sima paddock karszalagunk volt. Semmi VIP-es sz*rság. Okosba nyomtuk
)
Viszont amire kiváncsi lennék, hogy ennek fényében a DTM-re mennyi lesz a beugró. Saccom egy 5000 Ft / nap (futamokra értem, semmi paddock jegy).
-
IreN!CuS
őstag
válasz
callmeakos #4229 üzenetére
Ahhoz képest ,hogy véletlenül került ide a wtcc , mosolyogva fizettem ki mindig a belépést legyen 1.5 k 3k vagy 4 k , mellett ha megnézzük még mindig olcsóbb mint pl az F1.
-
Z0C!
őstag
válasz
callmeakos #4226 üzenetére
elvileg valami nagyon prózai ok miatt...
-
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #4223 üzenetére
Kar, pedig en is megnzetem volna Kubicat a Hungaroringen.
Viszont ott a masik hir, hogy Lopez a citroennel fog tesztelni. Valoszinunek tunik, hogy o lesz a harmadik pilota. -
vlevi
nagyúr
válasz
callmeakos #4217 üzenetére
Ennek szerintem mindenki örül
Új hozzászólás Aktív témák
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest