Új hozzászólás Aktív témák
-
Sandormaster
aktív tag
válasz callmeakos #2572 üzenetére
Szerintem megesszük a rajtnál az elsőkerekes verdájával együtt, csak Bennanival kell elbánnunk előtte, az egyetlen hátsókerekessel előttünk, de ezen a pályán a rajton kívül még lehetnek még problémák...mondjuk a közeli falak
Huffy utolsó mért körén rendesen palánkozott, nagyon jó ez a pálya, vannak tempós részek is azért. -
Ventur@
senior tag
válasz callmeakos #2572 üzenetére
Szerintem kenheti a hajára azt a 2. rajthelyet R2-ön. Nyom olyan állrajtot úgy is Norbi, hogy öröm lesz nézni. Nagyon komoly egy R2 várható .
(#2566) L4rs: Na gyorsan verj a szádra egyet. Nem szabad ilyet még csak leírni sem .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Sundesz
őstag
válasz callmeakos #2607 üzenetére
Norbi szerény, tisztelettudó, kedves srác, nem lehet nem szeretni.
Hörcsög Powa'
-
proof88
addikt
válasz callmeakos #2610 üzenetére
csak ezen mindig elgondolkodok hogy ... jó-jó, oké-oké hogy szeretjük a Norbit meg hogy milyen kis szerény és kedves, udvarias, de tényleg meg kell adnia annak a szép lánynak, ami jár, különben ott lesz hagyva
-
-Mike-
addikt
válasz callmeakos #2615 üzenetére
Az esti F1 futamok mindig is a legnézettebbek voltak Magyarországon. Kanada mindig is az volt, most az USA is. Még szép, hogy ott is megemlítik. Alap.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz callmeakos #2615 üzenetére
Szvsz semmi rosszat nem tettek azzal, hogy beszéltek róla, és azt hiszem, semmi fontosról nem maradtunk le.
rip and tear, until it is done
-
dudikpal
aktív tag
válasz callmeakos #2620 üzenetére
Pici könnycsepp megvolt, de csak mert konzervatív volt a neveltetésem
-
dudikpal
aktív tag
válasz callmeakos #2638 üzenetére
Ez a sorozat akkor volt utoljára izgalmas, amikor Giovanardi meg James Thompson még itt vitézkedett.
Utána annyira untam, hogy teljesen száműztem a sorozatot a programomból. Akkor fordultam a V8, GT, A1GP, BTCC stb felé, és így végre ismét izgalmas versenyeket láthattam hétvégente.
Egyedül Norbi miatt nézem megint.
Hiába a legnézőbarátabb széria az alacsony jegyáraikkal, mégis töküresek a lelátók a legtöbb helyen.
Közvetítéseken ezt nem szoktad látni?!
Ahol vannak, ott is csak azért, mert nem csak wtcc megy a saját betétfutamaival(persze a hungaro-slovakia ring nem tartozik ide). Lásd macau, ahol a wtcc csak 1 betétfutam, amikor a nézők elmennek wcre-büfébe. Zengő oldalán olvasd el a tavalyi beszámolójukat. -
dudikpal
aktív tag
válasz callmeakos #2642 üzenetére
Csak ennyi?
Jah, idefirkantanál CSAK még1 bajnokságot, ahol ez az anomália van érvényben?!
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #2674 üzenetére
Viszont agresszívebb lehet az autóval és kiforgatni se lesz olyan egyszerű
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz callmeakos #2674 üzenetére
igen, ez valami akkora siker, hogy hihetetlen, hatalmas lehetőség.
a rajtokat meglátjuk, a technika még jobb lett alatta (idén a btcc-ben szétvertek a civicek mindent), tehát nem biztos, hogy lekell mondanunk a jó rajtokról. bizakodó vagyok...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz callmeakos #2687 üzenetére
így legyen....
talmagabi azért jó példa volt, hogy... de norbi más és autóval megy....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
capulet75
addikt
válasz callmeakos #2690 üzenetére
Kár érte. Épp kezdett jól menni.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Bjørgersson
félisten
válasz callmeakos #2696 üzenetére
Rosszul fejeztem ki magam, olyan oldalt keresek, ami az alapokat írná le, mert fingom sincs egyelőre az egész WTCC-ről. Ezt a blogot köszi, könyvjelzőkhöz elraktam.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #2721 üzenetére
Bamboo-s Chevyk szerintem egyáltalán nem lesznek kiemelkedőek idén, simán el tudom képzelni hogy valamelyik gyári Honda legyen a legfőbb esélyes. Ahogy a Honda vezír is nyilatkozta, Norbira legfőképp a konstruktőri pontokban számítanak + hiába kapja Norbi ugyanazt az autót, nagyon meg kéne verni Monteiro-t meg az öreget hogy engedjék menni az összetett első helyért.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #2732 üzenetére
Persze, hogy nem sok az ár, én is megyek, ez nem vitás.
-
dudikpal
aktív tag
válasz callmeakos #2742 üzenetére
Nevigyorogj kopasz!
-
Z0C!
őstag
válasz callmeakos #2742 üzenetére
Ne vigyorogj...attól még a tüske bennünk van...
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
JColee
őstag
válasz callmeakos #2750 üzenetére
Én korábban úgy tudtam, hogy kétszer is tudja majd tesztelni az autóját februárban. Mi a késlekedés oka?
-
dudikpal
aktív tag
válasz callmeakos #2760 üzenetére
Pontosan.
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #2762 üzenetére
Pofás lett!!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
L4rs
tag
válasz callmeakos #2762 üzenetére
-
IreN!CuS
őstag
válasz callmeakos #2766 üzenetére
Nem ment rossz sorozatba.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
JColee
őstag
válasz callmeakos #2766 üzenetére
Elég gáz, hogy neki is úgy kellett volna összekoldulnia a versenyzésrevalót.
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #2771 üzenetére
Az első hírek még arról szóltak hogy februárban tesztelhet, március közepe van és örülhetünk ha az autó elkészül a szezonnyitóra...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #2771 üzenetére
Szerintem nem olvastad végig a hírt. Ez nem egy olyan "kötelező" teszt, mint ami az F1-eseknek volt Barcelonában. Jónéhány csapat közösen kibérelte a pályát, és mennek egy kört, ez nem hivatalos WTCC tesztnap.
Zengőékhez hasonlóan sok másik csapat sem lesz ott.
Nekünk kívülállóként marha nehéz azt olvasni, hogy Norbi nem hajtja az autót, mert persze nekünk az lenne a jó, ha minden nap azt olvasnánk, hogy megy, tesztel, egyre több beállításra éreznek rá, de azért csak higgyük el Zengő Zolinak, hogy ő jobban rálát a dolgokra, és jobb döntést tud hozni nálunk. -
!Overdose!
őstag
válasz callmeakos #2776 üzenetére
A JAS Motorsportot ne úgy képzeld el, mint egy hatalmas gyáróriás. Az inkább egy manufaktúra. A Honda miatt elég régen olvasgatok róluk. Nagyon profin, de kis létszámmal dolgoznak. Biztos vagyok benne, hogy kész lesz a szezonkezdetre Norbi autója. Persze előnyösebb lett volna, ha a monzai rajt előtt már tesztelhette volna, de érthető okokból a 2 gyári autó élvezte az elsőbbséget.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Ventur@
senior tag
válasz callmeakos #2803 üzenetére
Mikor megnéztem a videót, ez ugrott be elsőre:
Fúúúú...de....fehér . De, kit érdekel?! Gyors legyen 'oszt jónapot .
Najó, azért narancs-feketében odab*szna .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
capulet75
addikt
válasz callmeakos #2848 üzenetére
Ha jól tudom ES Player előfizetéssel nézhető.
Nincs flame háború, beszélgetünk. Én nem a JAS felelősségét firtatom, azt tartom pofátlannak hogy a gyári Hondákat már két hónapja tesztelik, Norbiék meg épp hogy csak megkapták a kocsit az első verseny előtt fél perccel. Nyilván csökkenteni akarták a belső konkurenciát amennyire csak lehet, és ez a bicskanyitogató. Minden esetre én nagyon bízom a teamben, nem ügyetlen gyerekek ezek, összerántják a gépet hamar.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
IreN!CuS
őstag
válasz callmeakos #2848 üzenetére
De legalább most tudod menni pár kört ahogy nézem Live Timing-on
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Integra
titán
válasz callmeakos #2857 üzenetére
ne hisztizzetek már könyörgöm...
dől belőletek a sopánkodás és a szkepticizmus... új autó, nulla megtett kör, mit vártok? ti már bajnokot avatnátok most hétvégén legszívesebben.. ez nem így működik, értsétek már meg[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
capulet75
addikt
válasz callmeakos #2857 üzenetére
Kicsit tartok tőle hogy az lesz mint tavaly a nem gyári chevykkel. Hivatalosan ők is megkapták a technikát, aztán közelébe sem volta a gyári vonatnak.Persze nem volt Norbijuk, meg Zengőjük sem.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
zoo8800
veterán
válasz callmeakos #3008 üzenetére
Eléggé szerencsétlen az új autóival. A BMW-vel is meggyűlt a baja az elején.
rip and tear, until it is done
-
Integra
titán
válasz callmeakos #3009 üzenetére
a jas-nak. a motorral semmi gond. az autót a jas építette. és valóban, ez a kapkodás eredménye szeirntem is. tarkininek meg montejrónak minden klappolt.
hiába fogja magát vissza szerencsétlen a videóban, sík ideg volt, főleg mikor esőben szétküldhette volna a fél mezőnyt... én is idegbeteg lennék a helyében.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Z0C!
őstag
válasz callmeakos #3039 üzenetére
én 2 szlovákiaringes napot kérnék a jóistentől, hogy tudjanak tesztelni mint tavaly
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
vlevi
nagyúr
válasz callmeakos #3050 üzenetére
" az RMLnél kitörne a parasztlázadás, és valljuk be, nem is igazán sportszerű."
A túraautózásban mindíg is benne volt a súlyozás, a probléma csak az, hogy a chevy annyival a többi fölött állnak, hogy az a +40, vagy 60 kiló, ami a szabályok szerint maximum adható, meg se kottyan nekik.Lehet, hogy ez az év ilyen lesz, nem tudhatjuk. Talán jövőre. Mert 2014-re elég masszív szabályváltozásokról beszélnek már régóta, erősebb motorok, szélesebb, gyorsabb autók, satöbbi. Akkorra a BMW is végképp használhatatlan lesz, hiszen nincs gyár, aki új autót adna alájuk, elvileg a chevy sem fog új autót kiadni, és akkor marad a seat, honda, lada. Rebesgetnek valami citromot, meglátjuk. De előbb még itt a május 4
-
Sandormaster
aktív tag
válasz callmeakos #3076 üzenetére
Szerintem most egy kicsit ők is pesszimisták, vagy csak nem mernek pozitívan nyilatkozni, de én azért remélem hogy egy normális száraz futamon talán lesz némi reménysugár hogy nem annyira kuka ez az idei gép, elvégre Monzában is kellett a motorerő még ha vizes is volt az aszfalt és a 19. helyről akár az 5. helyen is végezhetett volna Norbi!
Majd csak kisüt már a nap....itthon is -
Bozso68
senior tag
válasz callmeakos #3085 üzenetére
Köszi szépen!
A videó végefelé ott van a szitu, csak én úgy emlékszem, és úgy is kerestem (minden bizonnyal rosszul), hogy egy külön videó szól erről. -
Integra
titán
válasz callmeakos #3094 üzenetére
mondjuk én
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz callmeakos #3096 üzenetére
az a szerencséd, hogy mi holnap csak 18:30-kor játszunk
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
IreN!CuS
őstag
válasz callmeakos #3094 üzenetére
Nem rosszak ám a német bajnokik ,na de abból van "minden héten" míg wtcc-böl nem sok
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Male
nagyúr
válasz callmeakos #3102 üzenetére
Ha még csak elhalasztották volna: "tesztet későbbi időpontban sem rendezik meg"
Ez nagyon nem jön jól nekik...de addig leellenőrizhetik a ventit
-
!Overdose!
őstag
válasz callmeakos #3145 üzenetére
Egyszer majd csak összeáll már! A tempó legalább lényegesen jobb, mint amire számítani lehetett...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz callmeakos #3147 üzenetére
Szerintem pedig biztos, hogy ugyanolyan, mint a gyári autók. Elöbb vagy utóbb rendben lesz ez. Ki kell tartania mindenkinek!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz callmeakos #3145 üzenetére
pontosítsunk, mert nyílván nem vagy tárgyilagos és pontos az indulataid miatt, ami abból fakad, hogy nem is érted az egészet, hogy ki, mi, hogy és honnan és meddig. a hondának semmi baja, a jas-nak van baja.
az pedig, hogy egy lengéscsillapító beszart... nos, nem csak ő volt az egyetlen aki ezzel a gonddal szembesült...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
quby
őstag
válasz callmeakos #3203 üzenetére
Egyszer fent, egyszer lent. Abban kell bizni hogy ebből a mély gödörből, már csak feljebb lehet. Persze idegesítő hibák, de én jobban örülök ennek a helyzetnek, mintha megbízhatóak lennének, de nem lenne meg a BMW-s tempó sem és 13-15. hely lenne a reális. Egyszer össze fog állni. Csak türelem (mondom ezt az ágyban takaró alatt egy laptoppal meg távitányitóval az ölemben ) !!!
Ami kicsit ijesztőbb, hogy a 4 verseny alatt kis túlzással 3x volt "veszélyben az élete" Norbinak (monza:fék, féktárcsa, benzin) amiből kettő műszaki okokra visszavezethető. Ráadásul a benzin (természetesen nem tudom a pontos okot) valszleg a hanyagság miatt. Elképesztő!!! Honnan folyt az a benzin??? Nem épitek autót, de mi a f.....t keres a benzin ott???? Tank a padlólemezen, motor elől, hogy kerül az oda???
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
varsam
őstag
válasz callmeakos #3203 üzenetére
Mar miert lenne hulladek? Nezd meg a masik ket autot. Az hogy nem tudtak tesztelni es nincs rendesen felkeszitve senki nem titkolja, mindenki tudja. Sajnos ez nem megy egyik naprol a masik, sok idonek el kell meg telnie mire osszeall az az auto, egyszer ossze fog, hidd el. Az sem titok, hogy nem Norbira fejlesztenek hanem a masik ket gyari pilotara, Norbi csak 3. a sorban es ez igy is lesz meg. Lesz ez meg sokkal jobb is es izgulunk majd azert is hogy Norbi "csak" a masodik helyen megy es nem az elson, szimplan csak ki kell varni mire kiforrja magat a technika es Zengojek is megismerik a-tol z-ig az autot es lesz mindenrol leirasuk stb. Turelem, az a lenyeg, sokkal tobb potencial van ebben az autoban es csapatban mint a bmw-ben volt.
-
Integra
titán
válasz callmeakos #3203 üzenetére
ne haragudj, de közöd nincsen a technikai részéhez az egésznek. nem piszkálódni akarok, de látszik a fogalmazásodból, hogy messze nem érted, hogy a technika hogy áll össze. meg egyszerűen nem akarod látni a lényeget tárgyilagosan.
amikor a legutolsó utáni pillanatban lett kész az autó, nulla tesztelési lehetőséggel, addigra tarquini-nek már 5-6ezer km előnye volt. az ott már egész jól össze is állt, szerintem láttuk ma mind, de már monza-ban is.
norbi autóját összedobták. tesztelés nulla, most ennek a levét isszák meg. majd kitesztelik és befog állni a rend. ezt eddig is tudtok, 20x leírtam, hogy ennyi. mit kell ezen még hisztizni? akkor inkább autót sem kellett volna első futamra kapnia, vagy mi? a zoli is tudja, hogy ennyiről van szó, teljesen természetes és törvényszerű következménye. ahogy az is, hogy tarquini miért tud már az élen harcolni.törekedj arra, hogy az érzelmeid ne vezessenek meg ebben a kérdésben és maradj tárgyilagos, mert ide ez kell. és igen, a sírásnak kurvára semmi értelme és felelsleges, semmit sem oldasz meg vele. azon túl, hogy az ember agyát felbaszod a nyavajgással a nyavajgásotokkal..
a chevy meg igenis kőkemenyen szívott, sokkal többet a hondánál, ez teljesen tisztán látszik az eltöltött évekből és az eredményekből. ijesztő, hogy te ezt sem akarod észrevenni és megérteni, pedig teljesen tiszta tények, csak fújod azt a kitalációt, hogy de, hogy a chevy biztos nem szívott ennyit.. de ha ennyire igazolni akarod magadnak, hogy de biztos úgy van, akkor csináld. csak ettől a számok, a tények még mindig azok maradnak amik és nem lesz igazad....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz callmeakos #3276 üzenetére
Azt ugye azért senki nem gondolta komolyan hogy teszt nélkül hipp-hopp csak úgy megjavul az autó?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz