Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
[link] live timing
-
#70869248
törölt tag
Zengőék Dubai24h
[link] már csak 10perc
youtube csatorna[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz dudikpal #10853 üzenetére
Nem hiszem hogy így lenne, ...ennyi erővel Kiss Norbi is emlegethetné a mai napig a Proex-s srácot aki beajánlotta.
Norbi-t Zengő Zoli tolta be a WTCC-be, ami egy szép időszak volt, és jó eredményeik voltak. Majd elszakadtak egymástól, és Michelisz Norbi megcsinálta saját magát, megcisnálta magát csapatvezetőként, és gyári versenyzőként.
Ehhez már semmi köze Zoli-nak, akit egyébként meg nagyon szeretünk amiért olyan amilyen, és mert sokat tesz a hazai srácokét. De az a Norbi akit ott láttál a világ tetején az már nem a Zengős Norbi.
Gondolom Zoli szíve is dagadt a büszkeségtől, és maradjon meg neki ez a jó érzés és a tudat hogy ő fedezte fel. -
#70869248
törölt tag
Most már nincs olyan hogy nem lesz meg.
-
#70869248
törölt tag
jókat mondanak..
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #10400 üzenetére
Ez úgy rendben volt sztem is, kb. itt a érintőhatár ennél a tempónál, viszont ha bármelyik megborul az biztos hogy Nordschleife kikerül a naptárból. Sztem jó hogy benne van, nincs valami arcos verseny általában, de ez A pálya, egyike a nagy pályáknak (mint Bathurst is kb.). Szóval engedni nem lehet a gyeplőn, mert nagy a tempó, van pár kanyar ami elbírja a keménykedést, és van jópár ami nem.
Ez szemre gyönyörű volt, és valóban ez az igazi. Viszont csak jó végkifejlettel. -
#70869248
törölt tag
végeredményt kellene hirdetni sztem, az nem járja hogy majd egy 30perces sprintfutam döntsön egy 24órás (vagy inkább csak 20órás ) megbízhatósági versenyen.
-
#70869248
törölt tag
válasz Zoleee83 #10099 üzenetére
..nem akarok kcsög lenni, de sztem elég vegyes a mezőny.., vannak nagyon jó nevek akik húzzák az autót a csapatban, meg van elég sok 'töltelék'..ez persze szárazon ez nem akkora probléma, de itt most a vízen sztem nagyon kijött.
Mindenki csúszkál, de olyan hibát is lehetett látni ami azért nem volt muszáj...szerk: pl. az első kanyar vízátfolyása, abba azért nem kell kétszer belemenni.. és az a ráfutás a sikán fékjén is elég csúnya volt, meg sok ilyen apróság.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz feri1014 #10097 üzenetére
..erről az az orosz futam jut eszembe ahol meghalt egy srác egy motorversenyen,..ha nagyon széttördelik a versenyt akkor az újraindításnál óriási a rizikó, de ezt már egy MotoGp futamon is említették, megszakítják a rendezők mert hisznek valamit, aztán nem lesz jobb a helyzet és újra elindítják, és ilyenkor sokkal nagyobb a rizikó mintha hagynák végig, vagy leintenék végleg,
-
#70869248
törölt tag
válasz feri1014 #10093 üzenetére
engedni.
totál széttördelik a versenyt, az amúgy is túl vegyes mezőnyben nem alakul ki a ritmus.
legalább 4 alkalom volt amikor semmi szükség nem volt a sárgásra..
az hogy vízátfolyás van az egy számolható dolog, a látás meg nem nulla...a kamera az nem mérvadó.
Nehezek a körülmények, de ennyi. ..tanulható lenne, simán lehetne alkalmazkodni ha hagynák.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
még csak az hiányzik hogy beintsék a pirosat...
-
#70869248
törölt tag
Az fogalmazódik meg bennem hogy elég katasztrófa a színvonal...
..ez mi volt? ennyire elmérni azt a féket.. -
#70869248
törölt tag
jó szétkapta mezőnyt a víz
Egyelőre a főnök fia jól megy. -
#70869248
törölt tag
válasz shteer #10061 üzenetére
sztem ha még 20percig nem lett volna SC akkor körelőnyben lettek volna, Alonso szárazon is gyorsabb tempót ment, de esőben körönként 2-3mp-l tudott jobbat, egyszer volt ez alatt mikor lekörözte a márkatársát...elég nehezen adta magát a srác.
Sajnálom ez ta z SC-t...amit nem is tudom miért intettek be, hiszen a Corvette nem volt rossz helyen., az ajtaja nem nyílt a gumifal miatt, de hát csak ki tudott volna kászálódni a másik oldalról.. -
#70869248
törölt tag
52 évesen:
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Ciccuka #9933 üzenetére
sztem rendben van...amúgy is szr dolognak tarotm az ilyen mocskolódást, akinek baja van az rendezze le azokkal akikkel a baja van. A közösségi oldalakon való piszkolás elég gyík dolog. A cégtől pl. rúgtak ki ezért (romboló fb posztért) alkalmazottat, visszaperelt, de elvesztette.
-
#70869248
törölt tag
hááát, volt pár érdekes versenymegoldás
Ehrlacher vs. Vervisch.
Ehrlacher vs. Ma Quinghua
...[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Ventur@ #9725 üzenetére
Agresszív túrakocsisnak ott lett volna Kiss Norbi, sztem(!) a leggyorsabb és a legrátermettebb túrakocsis.
Más kérdés hogy lehet hogy soha nem rakta volna össze a M1RA-t. Michelisz ebbe az irányba indult el, és ez is egy nagyon jó irány, nem egy jó csapatfőnök/tulaj volt versenyzőként a második/harmadik legjobb. -
#70869248
törölt tag
egyébként meg totál fején találtad a szöget
"But the best part was the fanciful paintwork which let the 917/20 go down in Porsche history as the "Pink Pig", "Big Berta" or even "Truffle Hunter". Porsche designer Anatole Lapine decided in favour of the pink body colour and labelled each of the body parts according to the butcher-style cuts. "
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #9437 üzenetére
De nem jobb így? ..legalább mindenki tudja merre hány méter, nem kell ajándékozni meg ilyen hülyeségek..
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #9432 üzenetére
had szórja...ez ilyen, egyszer el kell kezdeni összeborzolni a jófiúfrizurát.
Majd el mondja mi volt pontosan, de egy kis anyázástól még nem félünk, én pl szeretem, egyértelműbb mint ez a jópofizás ami ment. -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #9229 üzenetére
TC van, meg szeki, kormányról.
Igazából ez sportautó:"The new Audi R8 LMS GT4 perfectly fills the gap in between, as GT4 racing is the ideal stage for gentlemen and amateurs that would like to race sports cars but find GT3 racing to be too complex."
Nem feltétlen akarom bsztatni, mert ha valaki elég sokáig csinál valamit akkor előbb-utóbb fejlődik, szóval ha van benne kitartás és a család pénze is kitart, akkor lehet belőle elfogadható szintű versenyző...de lehet hogy inkább családalapítás lesz hamarabb.
A következő lépcsőfok természetesen a GT3 lenne. -
#70869248
törölt tag
igazából ez egy márkakupa sprintfutam, ..amire az jellemző hogy öldöklő csata van végig az egyforma autók miatt, ..17 kör alatt 40mp-t kaptak..gondoltam megnézem ki az aki 17 kör alatt ekkora különbséget tud autózni a mezőnnyel szemben, Vivien kapott 10mp-t aki leszorult a dobogóról, azaz 4. az kapott már 23 másodpercet..17kör alatt egy márkakupában
megnéztem ki volt aki lezúzta a mezőnyt: ..hááát bántó lenne azt mondani hogy senki mert 8 évvel ezelőtt megnyerte a német VW Scirocco nemzeti bajnokságot, 2012 után 4 évig nem versenyzett, majd 2016-ban 29. lett a Clio kupa Europa zóna kupában.
tavaly sem volt regisztrálva indulóként sehol.
..komoly -
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #9164 üzenetére
Érdekes lesz látni a M1RA fejlődését, jó döntéseket hoznak, ez egy kicsit rizikós, de az elérhető legjobb döntések egyike.
Örülök ennek, mert annak idején nem értettem egyet a Zengő versenyzőválasztásával, bár értettem és próbáltam tiszteletben tartani, de most nagyon kíváncsi vagyok hogy a M1RA egy jobb (számomra) elgondolással mire viheti.
A Team Toth-nak, és a Zengő Team-nek is volt gyenge pontja. A M1RA-nak eddig nem látom, minden döntés jó..már-már szinte meglepően. -
#70869248
törölt tag
valszeg a saját csapatában versenyez majd, amíg kedve van és gyors.
A Honda-val mindentől függetlenül érdemes jó kapcsolatot ápolni, ..ebben az évben jóval több volt, javarészt már minden le lett írva, mind igaz is.
Viszont csapatvezetőként más is játszik...ha azt nézzük Norbi szépen építkezett abból hogy versenyző-gyári versenyző-csapattulajdonos lett. Ezen a vonalon jobb nézni az elmúlt két évet. -
#70869248
törölt tag
kaptyák be, itt most miért nem... Lassú pálya,jó bukóterek, kasztnis autók bukócsövezve...mi történhet?
szerk:..el azért nem süllyednek hogy fulladástól kelljen tartani..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz XFishboneHUN #8244 üzenetére
Egy betűt kell megváltoztatni és kész is az új sorozat, kizárólag pénzes sofőröknek, fizetett nézőkkel, csak jogosítvány kell, bármilyen versenyzői engedély súlybüntetéssel jár, minél magasabb fokozat annál több súly, az első fokozatú versenyzői engedéllyel rendelkezők..pl. gokart fél tonna súlybüntetéssel indulnak minden futamon, minden versenyben szerzett pont +100kg.
bármilyen magasabb license +500kg.
...
szerk: ja és:
A DTM új neve pedig ATM[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz szilva01 #8094 üzenetére
Na ez szomorú. Zengő Zoli hozott jó és rossz döntéseket, de amit letett az asztalra azért mi csak hálásak lehetünk, és igen is felállva kell tapsolni, és nyomni a dudát neki, jól tetted, ..és nem tették jól akik nem ezt tették.
Több döntése nem volt szimpatikus, vagy inkább nem értettem, pl. a Kiss Norbi-val történteket még régen, és én is azok közé tartoztam akik nem gondolták jó döntésnek a Michelisz Norbi utáni versenyzőfelállást.
Nem látunk mindent, nem látjuk a teljes képet.
De Nem csak Michelisz Norbit 'adta' a nemzetközi túraautózásnak, hanem Bári Gergőt is a maga posztján, és komoly elismertséget vívott ki magának az elhívatottságával, csapatvezetésével,..és az arcunkba tolt akaratával hogy a Magyar eredményeket hajtotta.
Talán az anyagiak korlátok közé szorították, de már azért amit eddig letett az asztalra megérdemli hogy örökké feltápászkodjon az ember a padról és nyomja az aktuális csapatának a dudát, nem feltétlen a versenyzőnek, de annál inkább a Zengő csapatnak.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ez qva nehéz lesz, ha Huff és Björk nem csatáznak kicsit..
Pici csalódás.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
na mi lesz? meglesz..?
-
#70869248
törölt tag
Na, Norbi elmondta mi volt, bár láttuk mi is.
Annyiban tök igaza van hogy vagy védik az ívet, vagy nem...ha nem, akkor viszont már nem húzunk rá a másikra.
Ez igaz.
De ez megint nem segít sajnos. Ott volt a lehetőség, Norbi betette-Bennani ráhúzta és kiestek mindketten.
Sztem az indukálta a szitut, hogy Norbi remélte hogy Bennani behúzódik védeni az ívet, ezáltal nem ideálisan kezdi a Parabolica-t, és így az egyenesben támadható lesz. Bennani nem védte és Norbi bement.
Ez innen már akárhogy magyarázható mert ha minden ideálisan megy akkor egymás mellett fordulva valami történik a kijáraton és az egyenesben, vagy előzés vagy csata a féktávra.
..ha Norbi kisodródik az ívről akkor mindketten ronthatják a Parabolica-t, és közelednek rájuk.
Aztán hogy most Norbi sodródott volna vagy sem...sosem tudjuk meg, ezt csak Norbi érezhette. Azt mondta hogy nem és akkor így is van.
Mindenesetre az egyik legrizikósabb előzési pont, az egyik legrizikósabb versenyzővel.
HunRing-t be kell húzni, be kell húzni, minden szempontból fontos...és ahogy számolható itt a Honda+Norbi úgy be is lehet. -
#70869248
törölt tag
válasz bajnokpityu #7874 üzenetére
háát tudod, ez a lényegen nem változtat semmit. Ez a futam már bukta.
-
#70869248
törölt tag
válasz bajnokpityu #7871 üzenetére
A Parabolica bejárata nem egy tipikus előzési pont, a féktávon előzésre ott a célvégi sikán, a Roggia, esetleg az első Lesmo, és az Ascari.
Nyilván lehet előzni a pálya bármely pontján ha úgy adják ki a körülmények.
Ez nem az volt. Ezt a futamot meg lehetett volna nyerni, ezzel nem mondok nagyot. -
#70869248
törölt tag
..csak azért furcsa, mert ha lehet jellemezni Norbit akkor ő az okos, és gondolkodó versenyzők közé tartozik, nem a latin temperamentumról ismerni, nem Senna, Norbi gondolkodó-elemző, és okos versenyző aki persze gyors is.
Ehhez képest itt van ez a manőver. Ez nem volt okos...oké, látszott hogy megfogta a pozíciót bár sztem kicsit kifele állt a kerék, mert nagyon szűken kezdte így a Parabolica-t...és Bennani meg Bennaini, akár le is hülyézhetjük, ezen a helyzeten ez már nem segít.
Szine bármelyik másik támadási helyet lehet vágni ha nagyon elcseszik, az első sikán, a Roggia, az Ascari.
De a Parabolica, egy nagy tempóról fékezés, és egy nagy egyenest határoz meg...simán lehet hogy még ha legyűri Bennani-t mégis nagy mázlival itt,..akkor felér rájuk a 3. a célegyenesben annyira elbaxák a Parabolica-t.
...és persze ez a rizikója is megvan, ha ennél a tempóról fékezve elhagyod a pályát, az nagy ütés és nagy időveszteség.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
..hát Kis Pál Tominak tökéletesen igaza van szvsz. Látszott a tempókülönbség, oké...gyorsabb volt Norbi ..biztos idegesítette.
De a Parabolica bejáratánál??! ....+Bennani, de a fő lényeg hogy itt előzni qva rizikós. -
#70869248
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz bajnokpityu #7466 üzenetére
igen, részemről ez absz. fotelszakértés nem is vitatom...utólag elemezgetjük mit lehetett volna, ez könnyű.
Talán a kialakult helyzetből, mármint ha mindent úgy csinál ahogy csinált egész az utolsó mindent eldöntő szituig, ha ott Lopez-t fogja, és Muller elmegy külsőre, aztán belsőre...azaz elmegy, az még nagyobb esély....Lopez talán(!) kevésbé vehemens, mivel nagy az előnye..na bumm Muller hoz rajta néhány pontot.
Muller-t fogva és Lopez-t elengedve Muller nagyobb eredménykényszer alatt lett volna, biztos hogy keményen adta volna az érzést Norbi-nak.
...
De ezt a kettőst sztem Tarquini sem védekezte volna le onnan hogy megegyeztek az 'összefogásban' -
#70869248
törölt tag
válasz callmeakos #7462 üzenetére
el kellett volna engednie Lopez-t, és Muller-t tartani...nem szép dolog feladni egy első helyet, de ezt kellett volna tennie, de egyáltalán nem hibáztatom, nagyon szép volt, és így is nagyon szép volt, hogy végül ennyire visszaesett. Ezt csinálta így volt rendben.
De ha elengedi Lopez-t talán tartani tudja Muller-t, és pontot hoz a Honda-s csapattársakon, ami az ő helyzetében most fontos lenne azért. -
#70869248
törölt tag
sztem mindenki szurkolt Ficza Ferinek is a tévé előtt, vagy a helyszínen, ez független attól hogy ki mit gondol a versenyzőfelállásról. Az ember ilyenkor azt szeretné hogy ne legyen igaza, derüljön ki hogy Zengő belenyúlt a tutiba.
De ettől függetlenül van szeme is, és ha sportot értő, akkor elképzelése is arról hogy mit is lát, mi történik.
Zengő egész biztos tudja mit csinál mivel benne van, és az övé.
De tutibb lenne és nem kellene erről beszélni, ha lenne valamelyik Magyar srác mellett egy Oriola, Coronel, Tarquini, Thompson..stb szintű megszerezhető versenyző, van akkora neve a csapatnak hogy eséllyel besorozhattak volna egy ilyen polcról.
...
DE
ettől függetlenül az ember szeme keresi a Zengő autót, és nagyon drukkol nekik. Senkit nem kínálnak meg csapatvezetői pozícióval mert mondjuk neadja igaza lesz abban hogy ez a versenyzőfelállás nem a legjobb megszerezhető versenyzőfelállás, ezt minden értelmes arc fel tudja mérni.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Na..és most mi a fenéért nem hozták ki a Hondákat?
-
#70869248
törölt tag
Részemről már láttam ilyet sajnos. ... a legfájóbbat Locatelli-vel éltem át és a Toth csapattal, nagyon kedveltem, nagyon jó versenyző volt, ki is kaparta a gesztenyét...más a szitu, össze sem hasonlítható Toth és Zengő sok szempontból,
DE azt hogy egy privát magyar csapat még gyári támogatással a háta mögött is mennyire sebezhető tud lenni arra egy nagyon fájó példa.
Az ember nem akar károgni, senki nem lesz attól boldogabb hogy 'megmondtam', a csapattal vagyunk, ezért aggódunk.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Ventur@ #6531 üzenetére
Én 10-n kívül várom őket
Minden top10-s eredménynek nagyon fogok örülni. Túl kell élniük ezt az évet, és akkor jövőre már jobb lesz, de ez az év nagyon bizonytalan...komolyan, eredmények is, de az autótörések is.
...és ha vigyázni kell a technikára akkor pláne nehéz ügy az eredmény.
Nagyon rizikós döntés, remélem a Zolinak presztizse kibír bármilyen évet,...mert komoly sansz van rá hogy szüksége lesz rá.
privátként, pénzt számolva nem lehet kockázatos lépést tenni sztem, és csak abban bízom hogy a Zoli tudja mit cinál...eddig is tudta, de VB-n tartani privát csapatot nem lehet szívügy(!)...egy kellően gyors, és tapasztalt versenyző+ mellette egy tehetséges Magyar lett volna az a lap amit én jó húzásnak tartanék. -
#70869248
törölt tag
furának fura, de van benne ráció, és én még nem vittem egy csapatot sem sikerre.
annnnnyira azért nem sz@rsenkinek sem, Gergő is jól szerződött, gyári csapatnál versenymérnök, Norbi is gyári csapatnál egy nagyon jó mérnököt kapott az elmondása szerint. Az adatok szinte biztos hogy megoszlanak.
Könnyen lehet hogy valóban nemzetközibbé akarták tenni mindkét arcot, ahelyett hogy egy kis klikket néztek volna a Honda csapatán belül, mert ez az lett volna az biztos,...vagy legalábbis nagyon nagy a valószínűsége, személy szerint nem hinném hogy rosszul járt volna egyik vagy a másik, gyári csapat, más mint egy családias csapat, sok kommunikáció, és más szinten, hiszen a fejlesztéseket is segíteni kell.
Más lesz, sok kihívással, de ettől épül az ember.
A Honda meg nem húz olyan döntést ami egyértelműen hátráltatja a lehetséges eredményeket, az év elején biztos nem, később lehet hogy játszanak ide, vagy oda....de ez szinte mindig csak nyerő helyzetben fordul elő, ....és a Honda messze nincs még nyerő helyzetben, amikor azon kell sakkozni hova játszák a VB címet... -
#70869248
törölt tag
Én is jobbnak tartom, érzésre mondva. Annyi a különbség, hogy Michelisz-nek már 'jelenléte' van a WTCC-ben, igaz eleinte kicsit nyusziba volt, de aztán a viszonylag jó védekezésével, a nem 'bunkó', viszont fifikás pozíciótatásával megalapozta. Szvsz van annyira fifikás mint akár Tarquini ..de Norbi-ból absz. hiányzik a 'bunkó' ami azért néha nem árt kasztnis versenynél. ...és persze egy gyors versenyző.
Kiss Norbi egy más karakter, benne sztem minden megvan, nagyon gyors, határozott, és nem fél bunkó lenni ha úgy érzi...a bunkót senki ne értse most hibaként, nem ...ezeknél a srácoknál akik mind keménykednek, néha oda kell tartani, hogy tudják nem lehet csak úgy betenni neki az autót, mert majd úgy is elveszi, elféli a versenyét.
Kiss Norbi viszont a kamionoknál tanult mást is, ami addig talán nem jött ki, megtanulta legyőzni a 'belterjes' arcokat, logikusan jó visszajelzései vannak, mert működik nála a technika, és taktikus lett.
...szal Kiss Norbi-t tartom olyan jó választásnak mint bárkit a WTCC mezőnyből ( nem kis kijelentés, tudom). Nyilván nem egyből, de benne van a tempó, a temperamentum, a taktika, és a jó mérnöki együtt működés.
Ez persze mind saját vélemény, vitatható, régóta követem már a versenyzését, lehet elfogult is lettem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Vyndree #6253 üzenetére
Aki valaha látta Kiss Norbit versenyezni az sztem nagy eséllyel őt tenné be. Egyedül a Formula autóknál nem volt számomra meggyőző,..de ami itthon akkor formula autó volt az elég gyász ezt hozzá kell tenni. De bármelyik kasztnis versenyén nagyon meggyőző volt, az itthoni sorozatokon, de a Porsche-val VIP kocsiban, vagy az Alfa-val... most nem is az a lényeg hogy Michelisz-nél jobb vagy sem...ez sztem lényegtelen, a lehetséges jelöltek közül sztem ő a legjobb magasan.
-
#70869248
törölt tag
A legjobb sztem is Kiss Norbi lenne, utána egy Oriola szintű külföldi, aztán jönne Tomi, neki a kasztnis autókkal nincs akkora tapasztalata, kicsit 'jólfésült' is a dörzsölt túraautósokhoz akik spanyol bajnokságban vagy BTCC-ben vagy más erős nemzeti bajnokságokban edződtek
-
#70869248
törölt tag
válasz Enzolord #6216 üzenetére
Sztem a Zengő csapatnak komoly neve van, meg tudnak élni állami pénz, vagy hazai versenyző népszerűsége nélkül.
Nagyon szeretném ha stabil alapokon állnának, és nagy két autós privát csapattá nőnék ki magukat mankók nélkül. Minden alapjuk megvan hozzá, Seat-Bmw-Honda..több éves WTCC szereplés.
Jó lenne ha nem azon kellene parázni hogy élethalál harc megy a talponmaradásért.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Magyar versenyző lesz Norbi helyén...
....
Tiszteletben tartva, de én nem ezt tenném, vannak nagyon jó nevű külföldi tehetségek, komoly szponzori háttérrel, ilyet hoznék.
hogy miért? ahogy a cikkben is írja, nem lesz könnyű egy fiatal Magyar tehetségnek ezeket az eredményeket hozni, zaz könnyen lehet hogy az egyszem Zengős Honda, valahol hátul fog kullogni pontszerzések nélkül.
Egy másik út, hogy bizonyítottan erős versenyző, biztos anyagi háttérrel letolt egy évet, és jövőre meg kell próbálni a két autót. ...csak így látok rá lehetőséget.
Ne legyen igazam, de könnyen lejtőre kerülhet anyagilag és sikerességben a csapat, egy autóval és nemzetközileg tapasztalatlan Magyar versenyzővel. -
#70869248
törölt tag
Szvsz Huff-Norbi-Monteiro az erősorrend. ...és a Honda mérnökei mindent látni fognak,...Monteiro nincs akkora név, sőt sztem egyáltalán nincs 'neve', hogy ha az adatokból Norbi jön le előrébb, akkor nincs ok hogy Monteiro-t tegyék magasabb polcra.
Huff már más tészta, ott van repertoár, ..erős, fineszes, agresszív versenyző, szép trófea lenne nagyon. Első évben sztem a feladat Monteiro-t a pálya szélére kényszeríteni látványosan, hogy itt a felállás kb: Huff-Norbi....ja igen és valami Monteiro legyen.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #6134 üzenetére
hát igen.... be kell valljam magamnak én is így gondolom, Huff erős versenyző, nem szégyen mert bárkinek erős lenne, már világbajnok, azaz a csapaton belüli státusza is erős lenne.
-
#70869248
törölt tag
Kisebb szériában gondolkodnék, a DTM nagyon kemény, és alig fizet, ismerünk DTM bajnokokat, de nem forognak a pilótapiacon, és nagyon nagy befektetés.
Mindenképpen kisebb technikájú túraautó, elsősorban én Porsche kupa, és Le Mans-i indulás.
Norbi kifejezetten agresszív versenyző volt, biztos finomodott valamennyit, de a DTM méregdrága.
Porsche-val ment már a HunRing-n, és feküdt is neki, jól is ment, és a márkával lehetőség lenne Le Mans-ban indulni, ahol ha a technika bírja nagy esélye lenne, ha Oxxo-Zengő összeállna egy endurance jellegben az zseniális lenne szvsz. -
#70869248
törölt tag
Jó kis második futam volt
-
#70869248
törölt tag
qva nagy győzelem
..a futam elég semmi volt, de a győzelem az bitang-bitang -
#70869248
törölt tag
Lada Vesta:
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5100 üzenetére
Nem tudom...amióta a Toth csapat sikert tudott elérni a MotoGp250cc-ben, azóta hiszek ezekben a dolgokban, versenyzőként nagyon nehéz, mert kőkemény kinevelő bajnokságok nélkül csodák talán 10-20 évente vannak, szponzorok nélkül meg még ennél is sz@rabb helyzet.
De hiszek Zengő csapatban, nagy elszántság van, jó hangulat, és a szakértelem is megvan...tanulni és fejlődni persze képesek még, és kell is. De a Honda helyében tennék egy próbát, segíteném őket...mert valahol minden csapat elindult és elérkezett oda ahova, RML, Prodrive, JaS..stb. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #5096 üzenetére
Nem tudom mit kavarnak
elvileg meg kellene hogy kapja, de szvsz jobban tennék ha a Zengőéket támogatnák. Úgy érzem, ha 3 Honda lenne, akkor 3 Honda lenne a Citroen-k mögött, mindegy hogy Norbi ül benne.
Viszont a Zengő csapatban van potenciál...a Honda helyében nagyobb nyomást tennék rájuk, és jövőre akár 2 Honda-s csapat is lehet a Zengő Team.
Úgy érzem inkább így működhetne,..nem mondom hogy a JAS-t ki kell dobni, de azért látszik a potenciál a csapatban, A Zengő autó harcol a mezőnnyel, a Hondákkal is. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #5094 üzenetére
Sztem meg a Honda nem akarja, ...szvsz Monteiro és Tarquini is van olyan jó versenyző mint Norbi, Monteiro alatt rezeg azért a léc, de ha Norbi jobb is, nem lényegesen. Meglett ez a 4. hely, de a gyári versenyzők nem stresszelték túl.
Maga a csapat viszont reálisan kaphat nagyobb támogatást.
Nem is baj, ez a csapat sokkal többet ér el Norbival, de erősebb támogatottsággal, több adattal, és legfőként teszteléssel.
Norbi olyan nekem mint Yvan Muller, csak nem világbajnok, és nulla, azaz nulla patkányság van benne. ,,odaöregedett Muller mellé.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
absz. igaz....amilyenek a privát Chevy-k voltak, nagyon úgy jósolható, hogy a privát Citroen-k is VB-t nyernének.
Egyfelől elkeserítő volt olvasni, másfelől ha a Honda akar valamit, akkor csapjon oda, mert ez nem egy világsorozathoz méltó vállalás...tudom hogy JAS meg oké is, de ki van fújva az orruk. -
#70869248
törölt tag
na ez f@sza volt (elnézést), kemény lett a második futás
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #5046 üzenetére
Talán csak MA nem hibázott, Loeb látványosat az utolsóban, Muller az első szektorban, Lopez a középsőben.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Lada Vesta:
-
#70869248
törölt tag
..háát Lopez jó kis kakukktojás itt a Citro'-nál
Azért kell ellene védekezni a két überbajnoknak.
Loeb-t nem hibáztatom, van íze annak ahogy megy, és persze nagyon profi bajnok. De Yvan lehetne kicsit meggyőzőbb szvsz.
Egyelőre Lopez a nagyon kellemes meglepetés az idei évben. Kíváncsi vagyok a második futásra. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4734 üzenetére
Azt írod nehéz volt kijutni, a fényképen viszont sehol senki...sztem mindenki a kávézósátorban nyomorog
-
#70869248
törölt tag
Én teljesen érdemesnek tartom rá Tarquini-t...nem kedvelem, de eszembe sem jutna ezért rá mondani, egyszerűen ez jut eszembe arról, hogy milyen tulajdonságokat mutat szigorúan mint versenyző.
Tudnám méltatni bőven, nagyon jó túraautós versenyzőnek tartom. Öreg, de ez cseppet sem látszik meg a vezetésén, nem az idei évből, vagy a mostani futamból indulok ki. Már régóta nem kedvelem
De vezetni azt tud, és olyan 'túrakocsisan'...amit ezekből a sprintfutamokból ki lehet hozni azt általában kihozza.
Nem tartom bunkónak, keményen vezet, és pöccint is ha kell. De valahol ő még hozza a régi sulit, a régebbi stílust, ahogy írtam sosem kedveltem, mert mindig azoknak tartott be akiket viszont igen..általában Thompson akár még BTCC-ben akár az Alfa-ban.
De azért a pályán nagyon leteszi amit kell. -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #4527 üzenetére
De Tarquini kemény mint a kő...Norbi-nak van intelligenciája, van gyorsasága.
De Tarquini-nek több a finesze, és minden mutatóban elég erős, na haragudj Gabriele, de egy igazi patkány (nem bántásból!)...elpusztíthatatlan, erős kemény és gyors is, határozott és jó helyzetfelismerő. -
#70869248
törölt tag
válasz Frenky89 #4457 üzenetére
sztem igen, a rally-ban nagyon magas a koncentráció. A körpályás versenyek pályáin, vannak 'pihentető' részek, és erre a tudatosan készülnek a versenyzők. Kiismerhető, kitanulható nyomvonal, ahol bármi váltózás jó előre jelezhető, nincsenek beláthatatlan kanyarok.
A rally-ban egyszeri lehetőség van egy ugratót, egy kanyart megcsinálni nagyon jól, ezért szvsz jóval magasabb a koncentrációs szint, és végig fenntartott.
Loeb-nek az egy körös kiemelt magas szintű odafigyelés, egy ismert nyomvonalon nem kihívás.
Elvileg egy versenyzőnek sem lehetne probléma, de az egy körös időmérőnek még is vannak állandó nyertesei (specialistái), és vesztesei.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz N€T0X|N #4414 üzenetére
formára nekem sem jön be, franc se tudja hogy tengelytáv-nyomtáv, vagy csak kasztniforma, de valahogy nem tűnik agilis autónak.
Szemre mondjuk a Citroen is elég baltaapu, kicsit ormótlan, de valahogy mind a Chey mind a Citroen jobbnak tűnik szemre (elég nagy hülyeségnek tűnik első blikkre szemre osztani a lapokat, de ez van ) -
#70869248
törölt tag
Első blikkre nekem is ez volt az érzésem, jól rajtolt, és kijött a szabad helyre, azaz a fal mellé belsőre, így viszont sejteni lehetett hogy lassú lesz, és a kanyar után lelépik....sztem megpróbálta átvinni a lehető legtöbb tempót a kanyar utáni egyenesre....azaz előnytelen oldalról a lehető legnagyobb tempóval elfordulni.
Ez sok volt egyértelműen, és sokan jöttek mögötte szintén egy gyors kanyarból....ami mind bele is mehetett volna, nagy mázli volt hogy nem lett nagyobb baj.
Van elég baja, nem hiányzik a kritikám, de sztem is az övé a szitu, talán csak egy hajszállal volt több mint elég, de több volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest