Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Nem sajnálom Zengőéket, egyék meg, amit főztek, túlvállalták magukat. A MOL-t meg teljesen megértem. Ettől függetlenül szomorú ezt látni, de ilyen ez a sport.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
guftabi96
addikt
1 autóval részt vesz a Zengő Motorsport a szabadedzéseken és az időmérőn.
A futamon egyik autó sem indul.#KeepFightingMichael
-
rocket
nagyúr
Olimpia eve van, arany fokozatu tamogato a MOL, igy nem jutott a WTCC-re (ami nem igazan jo reklam felulet egy olyan cegnek aki Europa nagy reszeben nincs piacon, tehat nulla reklam ertekkel birnak ezek a piacok szamukra)
Van par tucat sportag amiben sikeresebben vagyunk, es nagyobb prioritast kell elveznie.Nezhetjük ugyis, hogy eveken at szponzoraltak Zengoeket, ennek koszonhetoen is kineveltek egy versenyzot, aki elorebb lepett (legalabbis anyagilag biztos, sport szempontbol meg majd meglatjuk a szezon vegen).
Szerintem most felesleges a MOL-t szidni, a WTCC akarmennyire is szeretjük itt sokan, azert eleg fapados egy sorozat, koltsegek magasak, de reklam ertek nem nagyon van, es nem tolonganak az autogyartok se a bekerulesert.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
XFishboneHUN
senior tag
Így van, minden a pénz körül forog, erről szól az autóversenyzés (vajon Nagy Dani miért került be a WTCC projektbe, nem tehetségtelen, mert 2x-es magyar bajnokról van szó, de értitek ...). De azt se felejtsük el, hogy a MOL, NEM a Zengő Motorsport-ot támogatta, hanem Norbit, így semmi köze a csapathoz.
Alapvetően meg, ha azt nézed szükségtelen (ez erős torzítás, mert persze, jó ha van lóvé) a MOL, mert ez a két fiatal, így is összetudott kaparni a két autóra összesen 6-700 milliót (alaphangon). Ha ezt tudják finanszírozni, nem hiszen, hogy gondot jelent nekik a pénz.
A marketingre visszatérve, minek támogasson még ismeretlen, nem befutott pilótá(ka)t egy ekkora vállalat? Nincs mögöttük hírérték, ismertség, elismerés és presztízs.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
.LnB
titán
Kezdem rögtön azzal, hogy megértem, hogy ilyen a világ, és legfőképp ilyen kegyetlen az üzleti világ.
De a MOL elmehet szerintem a picsába, hogy kiszállt mögülük. Azért Zoliék igazán megérdemelnék a bizalmat. Ez egy light-os év lett volna, de esetleg jövőre... De nem, nincs siker, nincs név, nincs Norbi...akkor nincs MOL. Annyira a pénzről szól minden. Pedig magyar állami cég... (állami? Azt hiszem az.)
Nincs igazam?
(#6593) Shodan Lehet ott venni. Szerintem mi is ott vettük tavaly.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Shodan
addikt
Aki volt slovakia ringen attól még annyit kérdeznék hogy jegyet lehet helyszínen is venni? Vagy érdemesebb online? Neten nem látok C-re jegyet, csak D,F-re. Illetve a D,F az állós vagy van szék is?
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Ventur@
senior tag
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Enzolord
addikt
válasz callmeakos #6587 üzenetére
Hát, remélem, hogy csak tréfa..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
guftabi96
addikt
-
Enzolord
addikt
Április 1..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
A Zéé
addikt
[link]
Nincs motor a Zengős Hondákba...
És ahogy nézem a honlapon nincs ott a támogatók közt a MOL, szóval ez is eldőlni látszik. Bár ez a honlap nem túl friss, még a TC2000-es kocsi van fenn.Just a simple Lineman...
-
dudikpal
senior tag
Jópofa volt a második fele. Norbi a 10ik helyig lecsúszott, a 2 citrom mögött a többiek ölték egymást rendesen.
Az utolsó körében Norbi kivágta a rezet, meg a volvók is szépen feljöttek az idővel.
Kérdés, hogy ki mennyire nyomta, nem e altatnak a citromok.Felhívnám a figyelmet Monteiro első szektorára, ott vmi félrement.
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
Paul Ricard teszt végeredménye:
Norbi alatt a Honda úgy látszik rendben van . Zengőék viszont ki kellett hagyják a tesztet. WTCC Blog későbbre ígért infót, hogy miért. Gondolom még sem lettek kész az autókkal. Csak időmérőre álljon össze a technika.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
guftabi96
addikt
-
XFishboneHUN
senior tag
Norbi fiúnk szépen odatette magát, még Monteironak is adott bő 1 mp-et! Respect!
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
dudikpal
senior tag
Szép első roham volt, Norbi közvetlen a 2 gyári citrom mögött, a látatlanban tippelt ~3mp lemaradással.
Mögötte megy a tülekedés, a volvoktól azért többet vártam, nem 10mp hátrányt -
Ventur@
senior tag
Paul Ricard Teszt: 12:30 helyett, 10:45-től és jelenleg esik az eső a pályán. Live stream nem lesz róla, de állítólag a wtcc oldalán lesz live timing. Reméljük jobb, mint a tavalyi .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Enzolord
addikt
válasz dudikpal #6570 üzenetére
Helló.. A Magyar zászlóról beszélsz..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Vyndree
őstag
válasz XFishboneHUN #6562 üzenetére
Nem mindenki érti meg elsőre, se másodikra, se annyiszor ahányszor ez már ki lett tárgyalva.
-
Minstrel
senior tag
Vasárnap kezdődik a TCR is, Sport2-ön közvetítik a második futamot, gondolom előtte vagy utána az elsőt is megmutatják ami szombaton lesz.
13:30
Autósport
(élő)
TRC-sorozat, Szahír -
XFishboneHUN
senior tag
Mert Norbié autó lesz a Honda promóter, ezért más a színe és a Honda matrica ami lent van, míg a másik kettőn a Castrol kap nagyobb figyelmet, mivel ők csak két autóra szerződtek. Ez marketing, ahogyan már lenyilatkozták ezt a különbséget. semmi más oka nincs.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
rocket
nagyúr
"Following qualifying, which is unchanged, a new racing format is being pioneered by the WTCC, based on team pursuit cycling, where three cars of each manufacturer will aim to set the combined best two-lap time and rewarded with points towards the manufacturers’ championship, entitled MAC3.
Although MAC3 will get attention as a new, daring and potentially risky new format, it’s unlikely to play as much as part in the weekend as the new strategy needed to tackle the altered race format, but perhaps more critically, the rejuvenated driver and manufacturer line-up, which may not add up to much in terms of cars on the track, but is likely to add up to one of the strongest mix of drivers in the WTCC since the turn of the decade."
Ez erdekes lesz.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Javitottak mar, mindketto Honda.
2 – Gabriele Tarquini – Lada Sport – Lada Vesta WTCC
3 – Tom Chilton – Sébastien Loeb Racing – Citroën C-Elysée WTCC
5 – Norbert Michelisz – Honda Racing Team JAS – Honda Civic WTCC
7 – Hugo Valente – Lada Sport – Lada Vesta WTCC
9 – Tom Coronel – ROAL Motorsport – Chevrolet RML Cruze TC1
10 – Nicky Catsburg – Lada Sport – Lada Vesta WTCC
11 – Gregoire Demoustier – Sébastien Loeb Racing – Citroën C-Elysée WTCC
12 – Rob Huff – Honda Racing Team JAS – Honda Civic WTCC
18 – Tiago Monteiro – Honda Racing Team JAS – Honda Civic WTCC
25 – Mehdi Bennani – Sébastien Loeb Racing – Citroën C-Elysée WTCC
27 – John Filippi – Campos Racing – Chevrolet RML Cruze TC1
37 – José María López – Citroën Racing – Citroën C-Elysée WTCC
55 – Ferenc Ficza – Zengo Motorsport – Honda Civic WTCC
61 – Fredrik Ekblom – Polestar Cyan Racing – Volvo S60 TC1
62 – Thed Björk – Polestar Cyan Racing – Volvo S60 TC1
68 – Yvan Muller – Citroën Racing – Citroën C-Elysée WTCC
77 – René Münnich – Münnich Motosport – Chevrolet RML Cruze TC1
TBA – Daniel Nagy – Zengo Motorsport – Honda Civic WTCC[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Z0C!
őstag
55 – Ferenc Ficza – Zengo Motorsport – Chevrolet RML Cruze TC1
TBA – Daniel Nagy – Zengo Motorsport – Honda Civic WTCCHát, ez eléggé érdekes...
(forrás touringcartimes.com)[ Szerkesztve ]
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
vwpolopg
őstag
Ha eltekintek minden körülménytől és csak az esztétikumot veszem célba, Norbi Hondája gusztustalanul üres és csúnya. Gyakorlatilag semmi szponzormatrica a kötelezőkön kívül (azok is picik és eldugva), homasitás racsingcsíkok a telepről, ez így nem túl versenyautós kinézet...
-
.LnB
titán
Na már megint itt tartunk..
Nem, nem 3. számú versenyző. (első számú mert saját csapatot kapott )[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
rocket
nagyúr
válasz Motion_Blur #6551 üzenetére
Tehat akkor Norbi a 3. szamu versenyzo.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Motion_Blur
félisten
Mert a Castrol 2 autóra kötött anno hosszú távú szerződést. Ezért más a színe is Norbi autójának, olyan mint a 2012-ben bemutatkozó Monteiro féle Civic.
rocket: LOL, nem hajlamos vagyok én is az összeesküvésekre, de ez nem azért van
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vwpolopg
őstag
-
biker
nagyúr
Zengőék nem indulnak Paul Ricardon, formula.hu
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
quby
őstag
Sajnos a magyarok, történelmük vagy mittomén mi miatt ilyen pesszimisták (tudom-tudom ez inkább realizmus). Legyünk már egy kicsit bizakodóbbak. Higgyük már egy kicsit hogy jó lesz....lelkesedjünk már.....
Mellesleg Zengő szerintem részegen a hányásában feküdve bedrogozva is 100x jobban ért a dolgokhoz mint az itt kommentelők összesen...Biztos tudja mit csinál, biztos átgondolta, tuti nem aludt az elmult 2 hónapban egy rendeset (és nem is fog az elkövetkezendő 10-ben ) De igy döntött, és szerintem jó hogy a magyarokat tolja, még ha esetleg nem is jön be. Mindenki arrol ir ebben az országban hpgy persze a magyaroknak nincs esélye sem mert nincs pénz meg lehetőség, meg stb....erre itt károgtok hogy hülyeség volt. Higgyünk már egy kicsit benne.... Aki mer az nyer....
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
vlevi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #6542 üzenetére
Azt írták, hogy most komolyabban hozzányultak a motorhoz is. Már nagyin ideje volt, mert mindig a motorerő volt a Honda problémája.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz N€T0X|N #6540 üzenetére
Norbi szerint rögtön az elején mehet a pole-ért és a dobogóért... szóval valamit csak reszeltek a gyári Hondán, mert a tavalyi az fényévekre van a citromoktól. Ha az idei Honda tudja a citromok idejét, akkor óriási hátrány lesz, hogy tavalyi géppel mennek. Az alap annyira nem változott, szóval beállításoknál sem lesznek előnyben, annyi, hogy Norbi tavalyi beállításai megvannak a géphez, de nem teszteltek, és újonc pilóták vannak, akik nem vezettek ilyen gépet.
-
Yayoh
aktív tag
válasz N€T0X|N #6540 üzenetére
Egyszerű a képlet, Kiss Norbi mögött nincsenek gazdag szülők, ő csak szponzorokból teszi össze a költségvetést, a két fiatal mögött meg ott a családi háttér is , kapcsolatok stb.
Amúgy ezt a fizetés dolgot privát csapatoknál felejtsétek már el, a pilóta viszi a pénzt a csapatnak hogy versenyezhessen, ők a szponzortól kapnak fizetést.
-
Csak ezzel meg az lett volna a baj, hogy nem tudott volna annyi pénzt magával hozni senki, hogy ebből a bizonytalan helyzetből kirántotta volna a csapatot
Mert most a fiatalok hoznak valamit ami miatt egy Kiss Norbival szemben jobban járt a csapat (azon kívül, hogy valószínűleg olcsóbbak)? Nyilván KN letett már valamit az asztalra, ami alapján neki inkább fizetniük kellene, de ha tudna eredményt hozni, az nem volna jó a szponzoroknak is, ami alapján végül több pénzt hozna, mint vinne? Nem értem a logikát ebben, de nem nagyon vagyok jártas a témában.
A tavalyi Honda azért tavalyi Honda, az újoncok meg újoncok. Kisülhet ebből jó, ha Zoli tud valami mágiát, amiről még nem hallottunk, de nagy bukta is lehet. Remélem jó irányba billen majd a mérleg.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
#70869248
törölt tag
Részemről már láttam ilyet sajnos. ... a legfájóbbat Locatelli-vel éltem át és a Toth csapattal, nagyon kedveltem, nagyon jó versenyző volt, ki is kaparta a gesztenyét...más a szitu, össze sem hasonlítható Toth és Zengő sok szempontból,
DE azt hogy egy privát magyar csapat még gyári támogatással a háta mögött is mennyire sebezhető tud lenni arra egy nagyon fájó példa.
Az ember nem akar károgni, senki nem lesz attól boldogabb hogy 'megmondtam', a csapattal vagyunk, ezért aggódunk.[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
Van egy olyan érzésem, hogy azért jelentették be ilyen későn a versenyzőket, mert Zolinak nagyon nehezen sikerült bekerülni az EzoTv telefonálós adásába, hogy rákérdezzen a táltosnál, kik lesznek a nyerő emberek.
Szurkolok nekik, de ez így érdekes lesz.
#funfact: (bár kicsit ki a fszt érdekel szintű de..) Nagy Dani, munkatársam másod unokatestvére, elég jó kapcsolatban vannak... Lehet lesznek bennfentes infók.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
somasz
addikt
válasz guftabi96 #6536 üzenetére
Most mindenki okosabb Zengőnél, meg csalódott Kiss Norbi miatt, de majd várjuk ki a végét.
Részemről a fiatalokat a TCR-ben indítottam volna (JAS oda is tudott volna kocsit alájuk tenni), Kiss Norbit meg betettem volna Norbi régi autójába a fejlesztésekkel egyetemben. Valószínűleg a pénzmag nem állt így össze, más variációt nem tudok elképzelni.
Szívemből szurkolok a srácoknak, mindketten tehetségesek, és majd elválik, hogy mennyire fájó egy kimaradt lépcsőfok.
Van valakinek infója, mennyibe kerül egy teljes TCR év a WTCC-hez képest? Nem véletlenül megy oda az összes privát. Szponzorok miatt lehet sajnos probléma, hogy ott nincsen rendes tévés csomag a program mellé.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
guftabi96
addikt
válasz #70869248 #6532 üzenetére
Az a kellően gyors és tapasztalt versenyző jelezte is Zengőnek, hogy jönne, de ahogy ő fogalmazott: "nem tartott igényt a szolgálataimra"
Két tapasztalatlan versenyzővel nem hiszem, hogy többre fog menni.
Ficza nem fakezű, újoncnak én is őt választottam volna, mert ment már legalább erősebb túraautóval.
Nagy Daninak viszont lényegében egy 100 lovas Suzukiból kemény lesz átülni. Tudom, hogy ment TCR-ben is, de azért nincs akkora tapasztalata[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
a_tesz
Korrektor
válasz #70869248 #6532 üzenetére
egy kellően gyors, és tapasztalt versenyző+ mellette egy tehetséges Magyar lett volna az a lap amit én jó húzásnak tartanék.
Csak ezzel meg az lett volna a baj, hogy nem tudott volna annyi pénzt magával hozni senki, hogy ebből a bizonytalan helyzetből kirántotta volna a csapatot, így viszont nyilván nem is volt opció senkinek (pl. Coronel, aki mindig mondta, hogy ő szívesen jönne, de neki is voltak bizonytalanságok még így is az indulásában, nem hogy ha még úgymond egy csapattársat is "el kellett volna tartania"). Legalábbis szerintem ezért lett így, bár ezt a két autóval indulást így két újonc magyarral nagyon nem értem...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Enzolord
addikt
válasz Motion_Blur #6533 üzenetére
Reméljük, hogy nem így lesz..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Motion_Blur
félisten
válasz Ventur@ #6531 üzenetére
Nem hinném hogy ha ugyanaz a technika is lenne a két srác alatt, bármi keresnivalójuk is lehetne a Huff-Norbi-Monteiro hármas ellen... vagy úgy a mezőny 70%-a ellen..
Én mezőny végére várom őket, nagyon max. a 10 közelébe, de a gyáriaktól szerintem körönként másodperceket fognak kapni.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Ventur@ #6531 üzenetére
Én 10-n kívül várom őket
Minden top10-s eredménynek nagyon fogok örülni. Túl kell élniük ezt az évet, és akkor jövőre már jobb lesz, de ez az év nagyon bizonytalan...komolyan, eredmények is, de az autótörések is.
...és ha vigyázni kell a technikára akkor pláne nehéz ügy az eredmény.
Nagyon rizikós döntés, remélem a Zolinak presztizse kibír bármilyen évet,...mert komoly sansz van rá hogy szüksége lesz rá.
privátként, pénzt számolva nem lehet kockázatos lépést tenni sztem, és csak abban bízom hogy a Zoli tudja mit cinál...eddig is tudta, de VB-n tartani privát csapatot nem lehet szívügy(!)...egy kellően gyors, és tapasztalt versenyző+ mellette egy tehetséges Magyar lett volna az a lap amit én jó húzásnak tartanék. -
Ventur@
senior tag
Valamiért Zengő Zoli még is két újoncot bedob a mélyvízbe, szóval csak lát bennük valamit, ha ennyire kockáztat . Persze benne van az is, hogy vagy siker lesz év végén, vagy lehet féltávon már csak egy autó marad, mert annyi gond lesz. Ez benne van a pakliban .
Meglátásom az, hogy azzal a 2015-ös autóval még lesz keresgélni való, mert túl nagy fejlesztés nem volt az idei Honda-n, mivel alig maradt joker a JAS-nak, amit fel lehet használni. Gyors pályákon valószínűleg megeszik a gyáriak a privát Honda-kat, de kanyargós-lassú pályákon lehet majd mit keresgélni . Reménykedek egy hungaroringi jó teljesítményben .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
senior tag
Nagyon nem tetszik a döntés. A WTCC nem tanulószéria, ide nem kéne olyasvalakit betenni, akinek nincs elég nemzetközi tapasztalata. A Nagy Norbi biztos tehetséges, de Swiftből átülni ide? Nem csak a kocsira gondolok itt. Egyébként se sok keresnivalójuk lesz a 2015-ös autóval a mezőnyben, amikor tizenhárom gyári, vatta új fejlesztésű kocsi lesz a rajtrácson.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
Motion_Blur
félisten
-
Ventur@
senior tag
Most se biztos, hogy meglesz a két autó, mert a második egy része itt, egy része ott, egy része meg ki tudja hol. Szóval... .
De amúgy értem, hogy mire fel írtad . Saját véleményem az, hogy a Michelisz-Wéber idejében még csak egy kis privát csapat volt a Zengő Motosport. Mára meg már A privát csapat lett. Talán az egyetlen privát csapat a TC1-es érában, akiken látni a folyamatos fejlődést és látod, hogy mit tesznek le az asztalra. Remélem hogy ezt a hazai szponzorokat is meglátták, mert itt egy újabb nem két éves projektről lesz szó. Szerintem .
vwpolopg: Szerény meglátásom a következő:
Zoli bedob most két fiatalt a mélyvízbe, akikről tudni lehet, hogy nem fakezűek és most egy idény alatt kiderülhet, hogy tényleg van-e bennük potenciál és kinevelni egy vagy akár két új gyári pilótát. Vagy netán egy bajnokot .
Mindenki azt várta, hogy mikor lesz már a Zengős csapat is két pilótás, erre itt van és mintha most meg ez lenne a gond . Teljesen érthető, hogy nem fognak annyit beleinvesztálni a projektbe, mivel két újoncról van szó. Nekem, mint szurkolónak ez egy jó felállás, mert látni hogy nem kicsiben gondolkodik egy magyar csapat.
Szerelők: Csak ötlet, de lehet hogy a TCR projektbe lettek áttéve páran, hiszen Tóth Norbival ott is elindulnak Zengőék. Oda is kell ember .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Yayoh
aktív tag
Nagy Dani:
"Elérkezett a pillanat... egy nagyon hosszúra nyúlt téli szünet után óriási hírekkel jelentkezünk! Hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy bejelenthetem:
KARRIEREMET A Zengő Motorsport WTCC-S PILÓTÁJAKÉNT FOLYTATHATOM! Irány a Világbajnokság!
Néha még mindig meg-meg könnyezem, szerintem nem kell leírjam, mekkora dolog ez számomra... mindössze 17 évesen egy ilyen lehetőséget kapni... Ezen a ponton meg is ragadnám a lehetőséget, hatalmas köszönetet szeretnék mondni a Zengő Motorsport teljes alakulatának a belém vetett bizalomért, és azért, mert ezekben a pillanatokban is emberfeletti módon harcolnak, hogy Ficza Fecóé mellet az én autóm is ott lehessen a rajtrácson Franciaországban! Továbbá nagy-nagy köszönet a családomnak, támogatóimnak és a közeli barátaimnak minden támogatást! Mai nap lesz az utazás, amely várhatóan 2 napos túra lesz, Fecóval együtt utazunk, jó barátok vagyunk, elütjük az időt majd! Később jelentkezek, a hétvégén rengeteg exkluzív tartalom lesz itt elérhető! Köszönöm a bizalmatokat!"Akkor ezek szerint Ficza kapja meg Norbi autóját.
-
Yayoh
aktív tag
válasz Ventur@ #6523 üzenetére
Ficzának több tapasztalata van, ő sokat ment már a kupás León-al.
Merész húzás ez Zengőtől, én Nagy Dani-t még nem tartom késznek "komolyabb" sorozatokba, Ficza érthető választás volt. Minden esetre érdekes hogy most két TC1-es autót is megengedhet magának a csapat, de annak idején Wéber alá nem tudták teljes szezonra betolni a jóval olcsóbb bmw-t..
-
vwpolopg
őstag
Örülök a két versenyzőnek, de egy dolgot nem értek, oké, hogy nagyobb a hírértéke a két autónak, de ha ennyire véges a költségvetés, miért nem csak egy autót indítanak ami megkaphatná a fejlesztéseket? Sok szempontból jobb a két autó, igen, de ha mondjuk év közben nem jönnének az eredmények, akkor a szponzorok év végén könnyebben leléphetnek.
Illetve még egy. Vajon kik azok a szerelők akik leléptek és hova? Arról volt szó, hogy Norbi, Gergő és az adatmérnök ment a hondához.
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
"...de azért ismerjük a magyar szurkolókat, és a médiát is, lesz itt még olyan károgás meg bezzegelés a Hungaroring előtt, hogy csak na..."
Aki az előzmények nélkül károgni fog, az nem szurkoló, hanem divatdrukker . Aki igazi szurkoló az hisz abban, hogy ez egy nagy út kezdete ismét Zengőéknek és megmondom őszintén én sem várok tőlük az idén csodát. De hát a Zengő Motorsportról van szó, szóval bármi elképzelhető . Azért ne feledjük, hogy nem két fakezű pilótája lesz idén Zengőnek és bár semmi tapasztalatuk nincs TC1-es autóval (talán Daninak valamennyi a kupás Leon-nal. Hasonlít hozzá.), de meglátásom hogy a srácok apait-anyait belefognak adni.
Hungaroring meg ezek után ápr. végén szét fog robbani .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
A Zéé
addikt
Lanti cikkéből pedig az is kiderül, hogy a Nika Civicjét vették meg, nem a Proteamét.
Színekre, szponzorokra kíváncsi leszek még, de hétvégén már futam! És lassan ki kéne találni, hogy melyik pályát szeressük idén...[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Frenky89 #6520 üzenetére
persze, értem én a logikát, és fel is tudom fogni hogy ez a racionális, csak mégis van egy kicsit negatív üzenete. Tudom azt is, hogy ez az év a túlélésről szól, de azért ismerjük a magyar szurkolókat, és a médiát is, lesz itt még olyan károgás meg bezzegelés a Hungaroring előtt, hogy csak na.
És ehhez nem biztos, hogy a legjobb üzenet az, hogy még az új fejlesztéseket se teszik be nekik, mert "minek".Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
Nem lesznek az idei fejlesztések az autón, hát nem tudom. Bízni tudunk csak a Zengő Teamben, hogy túlélik ezt az évet valahogy, aztán hátha 1-2 pontszerzés is összejön. Valahol meg tudom érteni, hogy nem akarnak pénz költeni arra, amiből nem lesz sok hasznuk, de így automatikusan a mezőny végére, a chevyk közé/mögé pozicionálják magukat.
Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
Ficza Feri - Nagy Dani kettőssel vág neki Zengő Zoli . Kösz a linket JColee \o/ .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
JColee
őstag
válasz Vyndree #6503 üzenetére
Gratulálunk, ön nyert.
Ficza Ferivel és Nagy Danival rajtolunk idén a WTCC-ben! -
vwpolopg
őstag
válasz callmeakos #6515 üzenetére
30 h ébrenlét után főleg, sorry
-
guftabi96
addikt
Zengő Motorsport: Holnap reggel 8-kor minden kiderül!
[link]Kicsit hamarabb kellett volna ezt
#KeepFightingMichael
-
Ventur@
senior tag
Úgy látszik 2016, a magyar vonatkozású nemzetközi autósportban, a kihívás éve lesz :
Michelisz új csapatnál, új mérnőkkel,
Kiss Norbi új csapatnál,
Zengőék új pilótával/kal,
Kiss Pál Tamás egész szezonos rallycross.Jóóóó lesz ez .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Vyndree
őstag
válasz callmeakos #6501 üzenetére
Egyre inkbb úgy néz ki, hogy ifj. Ficza Ferenc és Nagy Dániel lesz a Zengő Motorsport két WTCC-s versenyzője.
-
callmeakos
veterán
válasz guftabi96 #6500 üzenetére
Zengőéknél pont ugyanaz lenne a szitu, mint az OXXO-nál. Főleg hogy idén két autót indítanak Zoliék. Van egy olyan sejtésem, hogy már rég tudják kik lesznek a pilóták, csak megy az időhúzás, a figyelemfelkeltés, mert most már csak ők nem mutatták be a versenyzőket. De van egy nagyon rossz előérzetem, hogy bárki is legyen a két új srác, semmi tapasztalata nem lesz ezekkel a gépekkel, és mivel vélhetőleg fiatalokról beszélünk, ez a nemtesztelés még ellenük is fordulhat.
All→M8
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- World of Tanks - MMO
- Elite: Dangerous
- Mikrotik routerek
- Asszociációs játék. :)
- Gyúrósok ide!
- 2024 - Már fut a Steam téli vására (PC)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest