Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz
szilva01 #8098 üzenetére
OpenGT is lesz jovo hetvegen, csak ezt valamiert nem verik nagy dobra, a Hungaroring oldalan semmi info nincs rola, csak a sorozat hivatalos oldalan, mikent lehet bejutni es idotervrol zero info van.
Azt tudom, hogy az Euro Formula Open betetfutama szokott lenni az OpenGT-nek, DIGI Sport szokta kozvetiteni a 2 sorozatot. -
A Zéé
addikt
-
szilva01
őstag
Annyira tetszett a hetvege, hogy elkezdtem szamolgatni. Aug. vegen blancpain gt-re biztos megyek, tetszenek az autok. A masik osztrak DTM hetvege lenne, az az utikoltseg miatt kicsit huzosabb. Egyedul kb. 80-90 ezerbol jonne ki mindennel egyutt. (Blancpain-re 990.- a diakjegy
) Szerintem Aug. kozepe fele dontom majd el lesz ennyi felesleg.
-
#70869248
törölt tag
válasz
szilva01 #8094 üzenetére
Na ez szomorú. Zengő Zoli hozott jó és rossz döntéseket, de amit letett az asztalra azért mi csak hálásak lehetünk, és igen is felállva kell tapsolni, és nyomni a dudát neki, jól tetted, ..és nem tették jól akik nem ezt tették.
Több döntése nem volt szimpatikus, vagy inkább nem értettem, pl. a Kiss Norbi-val történteket még régen, és én is azok közé tartoztam akik nem gondolták jó döntésnek a Michelisz Norbi utáni versenyzőfelállást.
Nem látunk mindent, nem látjuk a teljes képet.
De Nem csak Michelisz Norbit 'adta' a nemzetközi túraautózásnak, hanem Bári Gergőt is a maga posztján, és komoly elismertséget vívott ki magának az elhívatottságával, csapatvezetésével,..és az arcunkba tolt akaratával hogy a Magyar eredményeket hajtotta.
Talán az anyagiak korlátok közé szorították, de már azért amit eddig letett az asztalra megérdemli hogy örökké feltápászkodjon az ember a padról és nyomja az aktuális csapatának a dudát, nem feltétlen a versenyzőnek, de annál inkább a Zengő csapatnak. -
A Zéé
addikt
Igazatok van ebben sajnos, tényleg nincsenek új, tehetséges pilóták, de nem tudnak hol vérfrissítést találni.
Tegnap beszéltünk pont erről haverommal a szünetben, és ez az igazán siralmas: MNASZ OB idei állása (pdf) összesen 14 induló 3 kategóriában, abból 3-an a most tárgyalt fizetős versenyzők.
Hol van már az Astra kupa, a Swift kupa, a Leon kupa, meg a többi, amiből annó kinőttek a Norbik, Wéber Gabi, vagy a többiek? Sehol sajnosHogy hova lettek ezek a sorozatok, azt én sem tudom, mert nem követem annyira a hazai eseményeket, de az tuti, hogy a gond nem kicsi.
-
badd
tag
Nekem csak az a gondom, hogy így Zengőek tovább folytatják azt a negatív spirált, amit tavaly a két autós WTCC-s indulással elindítottak. Szereztek egy tök jó nevet az előző években, és azt szépen teljesen lerombolják, legalábbis a szponzorok előtt, akik meg biztosítják, hogy mehessenek sorozatokban. Oké, Anett apja kifizeti a kocsit, a szponzort se Zengőék szerzik rá, hanem maguk kötnek külön megállapodást rá, így Zengőéknek nem kerül semmibe, elvan hátul és kész. DE mégis csak az ő nevük alatt fut, és oké, hogy a másik autóban mondjuk ül(ne) egy igazi tehetség, ha aztán a rendes szponzorok nem akarnak arra a kocsira pénzt adni, mert azt látják, hogy a Zengő Motorsport nem hoz eredményt, az egyik kocsijuk csak sétakocsikázik, ami egyáltalán nem egy profi hozzáállást mutat. Így aztán nem fogják tudni rendesen összerakni a tehetségesebb pilótának a kocsit, akinek szintén gyenge eredménye lesz, majd a többi szponzor is lekopik, végül marad csak Anett Zengőéknek.
Igazából tényleg az a gond, hogy az évek alatt profi csapattá ért Zengő Motorsport, még ha anyagilag jelenleg nem is áll a legjobban, hogy nem érzi cikinek, hogy Anettet versenyezteti Mert ez minden, csak nem profi hozzáállás.
-
szilva01
őstag
"Az igazi baj szerintem az, hogy sajnos itt a fórumon már sokkal erősebb a negatív drukkolás, és a bezzegelés, folytonos mutogatás, mint kellene legyen."
Bár nem izgat mások véleménye, azért elmondom: Rajtam kívül 5 embert láttam G1-ben, aki az össze M1ra-s és Zengős autónak felállva tapsolt/légkürtölt minden körben. Sebes lett a bal kézfejem az órámtól, de nem bánom. Csak elmondtam a véleményem egy versenyzőről.
-
Alexios
veterán
Engem nem zavarnak a fizetős pilóták, ha lassúak sem, az már inkább, hogy Zengőéknél nincs is más. Norbi idén a semmiből összerakott egy csapatot amivel valamelyik pilótája jó eséllyel megnyeri a TCR-t, illetve csapat szinten is elég valószínű, a Zengő motorsport pedig Norbi távozása óta semmi értékelhetőt nem tudott produkálni. Sajnos.
-
A Zéé
addikt
válasz
szilva01 #8090 üzenetére
Szitu:
- nagy álmod, hogy csapass a Hungaroringen versenyautóval (az már csak ráadás, hogy komoly verseny atmoszférában)
- a kellő pénz ott a zsebben, csak autókázásra költheted el, mert arra kaptad (aputól, nagybácsitól, szponzortól, bárkitől).
- az autó ott van előtted. Tudod, hogy csak fel kell hívnod a Zoli bá'-t, hogy had gurulj már vele, kifizeted, ha szarrá töröd, akkor is, hiszen pénz az van rá. Zoli bá' azt mondja, hogy persze fiam/lányom, menjél csak.Na ezek után ki lenne az, aki TÉNYLEG azt mondaná, hogy jajj, inkább mégse, mert a körönként 4 másodperc az ciki? Szerintem ha alaposan átgondolja mindenki innen a fórumból, akkor egyikünk sem... Mindenki, aki kellően "petrolhead" ahhoz, hogy kimenjen egy ilyen versenyre, és szereti az autókat, s versenyzést, az tuti, hogy kapva kapna a lehetőségen, és leszarná, hogy páran azt gondolják gáz, amit csinál. Őt csak az érdekli, hogy egy álma valóra vállt. Valóban, sportértéke nincs annak, amit leműveltek, de ők legalább elmondhatják, hogy egy rajtrácson álltak komoly túraautós nevekkel, és nem csak szimulátorozás közben.
Ennyi igazából az egész. Valakinek az a szórakozás, hogy van 10k-ja kimenni egy ilyen versenyre, mert ennyit engedhet meg magának, valakinek meg az, hogy van pár millája körözni egy ilyen versenyen, mert megteheti. És amíg ezzel nem rontja el mások játékát, addig had csinálja ezt. Nincs olyan sorozat, ahol ne lennének ilyen "gentleman driverek".
Az igazi baj szerintem az, hogy sajnos itt a fórumon már sokkal erősebb a negatív drukkolás, és a bezzegelés, folytonos mutogatás, mint kellene legyen. -
szilva01
őstag
Ez az egy baj van az autósporttal, pénz-pénz-pénz. Megértem, drága, lehet egy Schumacher-nél 3x jobb versenyző Ukrajnában kézzel kaprja a bánya falát fél kiló szénért, hogy ne fagyjon meg. De körönként (lefelé kerekítve) 4,2 másodpercet kapni az elég kemény. Én szégyenlleném magam, hogy ülést foglalok, nagyon le voltak maradva Tóth Csabával egyetemben.
-
.LnB
titán
válasz
szilva01 #8086 üzenetére
Ismerem az Anett-et látásból. Bár nemrég tudtam meg, hogy ő az a versenyző. Szóval sose tudtam, hogy versenyez. Pedig sokat jártam a kávézójukba is. Szomszéd faluban lakik.
Most már, hogy tudom ki ő. És tudom ki a faterja. Annyit tudok mondani, hogy nagyon gazdagok!De asszem rokona a Nagy Daninak is a csaj, de ez nem tuti.
-
szilva01
őstag
Ficza legalább a középmezőny végén tudott menni a töbiekkel. György Anett
3959 másodpercet kapott a győztestől 14 körön, Tassi ugye a 8. helyről indult. Tóth Csaba még többet. Na mindegy neki van pénze versenyezni, hátégesse csak magátépítse az imidzést, törjön felfelé! -
-
A Zéé
addikt
nekem csak a fejemet, mert rákvörösre égett tegnap. Ha felveszem a napszemcsim kb úgy nézek ki, mint az avatarom, csak nekem az orrom is vörös, nem sárga.
Amúgy a DTM-et nem igazán szerettette meg velem ez a futam. Jó, az autók látványosak, a hangjuk elég komoly, de azért nem volt túlságosan látványos maga a futam.
-
Minden tiszteletem Zengő Zolié, de mióta Michelisz lelépett, azóta csak égetik magukat. Vicc ez az üzleti modell, amit követni próbálnak. A "sokat markol, keveset fog" tipikus esete. Nem értem miért kell erőltetni ennyi autóval az indulást, ha egy kocsira sincs rendes kapacitás? Nem látok a kulisszák mögé, biztosan a pénz miatt van ez így, de sok értelmét nem látom, mert villantani se nagyon lehet ilyen rosszul felkészített autókkal.
szerk.: megtaláltam a 2016. májusában írt hozzászólásomat velük kapcsolatban, úgy tűnik beigazolódott a sejtésem.
-
ruti
Közösségépítő
Aki nem látta, feltétlenül nézze vissza, különösen a TCR 2. futamot
Tassi Ati alanyi jogon nyert
-
vasárnap délelőtti paddock videó -
quby
őstag
Ez igen Attilától...... Grat neki.....
-
rdani001
csendes tag
Ha már Ficza nem állt be rendesen, akkor az egyik titán, György Anett is előre gurul?
kabaré
-
szilva01
őstag
Csak a negyedik korre ertem le a lelatora. Sokkal tobben vannak mint tegnap, a TCR futamon minden korben allva tapsoltunk. Kar, hogy a himnuszt nem jatszottak vegig, bar azt lehet megkonnyeztem volna.
-
quby
őstag
Grat Tassinak.....De azért ritkán kap az ember ilyen hátszelet....
-
emre
veterán
ezt a rajtot ügyesen megbeszélték
-
szilva01
őstag
A mai nap nagyon baba volt, részletes beszámolót makd esetleg hétfőn lesz időm/erőm, ha érdekel valakit. Kedvcsinálónak annyit mondanék, hogy már akkor orgazmusközeli állapotba kerültem, amikor a parkolóban meghallottam a beröccenő autókat, de amikor a SC újraindítás után kettesével egymás lökösén lepadlózták és azt hittem kiszakad a tüdőm, na az nem volt semmi!
-
rdani001
csendes tag
Vajon a zengős ifjú titánok remekelő teljesítményétől a csapat PR-ja meddig lesz még életképes?! Ez már bohóckodás, nem versenyzés/tehetségnevelés. Norbiéktól közel nem kaptunk 55mp-et a Nordschleife-n gtr-masters versenyen kevés gyakorlással. Ha lesz pénzem, befizetek én is, ahogy György Ifjú Titán Anett.
-
vwpolopg
őstag
a ,,nagy" magyar tehetségeinket szépen beárazta a mezőny a TCR Q1-ben hazai pályán...
-
malisonX
aktív tag
Sziasztok!
Kaptam egy ilyen belépőt a hétvégi DTM-re. Ezt még át kell váltatni a főbejáratnál valamire, vagy ezzel már beengednek a 7-es 8-as kapun is? Köszi! -
.LnB
titán
Kobayashi közepes keveréken ment abszolút körrekordot (3:14.791) a Toyotával.
Nem lesz egy szoros LMP1-es verseny az idei. Remélhetőleg végig is bírják a Japánok.
[link] -
-Mike-
addikt
Le Mans 24 Hours - Qualifying #2- 19:00 - 21:00 // Live!
Most bele néztem, egyik Ford GT-be Scott Dixon, mondom oké.
Jó a felhozatal pilótaügyileg is. -
A Zéé
addikt
5 Zengős pilóta a TCR-ben, Fecó végre megkapja a Kiát!
Beugrós pilóta, Bernula István szintén Kiával, Valamint Jedlóczky Márk egy Unicorse Giuliettával is a rajtrácson lesz.
8 magyar + Colciago... lesznek helyi erők rendesen -
chege
aktív tag
Sziasztok!
Volna egy DTM Silver G1 hétvégi jegyem amit sajnos nem tudok felhasználni, ezért szívesen felajánlom valakinek, ingyen (esetleg jelképes összegért (sör, csoki
))
Akit érdekel írjon privátban.Üdv
-
A Zéé
addikt
válasz
Ventur@ #8027 üzenetére
remélem jó lesz a TCR, vasárnap kinn leszek!
Amúgy nem mellékesen lesz valami fisifosi DTM, meg Forma 3 is a programban, és a jegy így volt 5000 Ft a tribün, és az első kanyar közti lelátóra... Ez volt a baj a Hungaroringi WTCC-vel, ezért se mentünk ki rá.LeMans-ból hiányozni fog nekem az Audi.
GT-ben remélem idén is lesz küzdés, és nyer ismét a Ford!
-
Ventur@
senior tag
Tavaly is Toyota-ban bíztam, így idén is kitartok mellettük
.
Viszont idén jobban érdekel a GT és az LMP2, mert van vastagon mezőny. Már alig várom, hogy kezdődjön
.
Viszont hétvégén mellette DTM és TCR. Ha a legutóbbi TCR futamból indulok ki, szerintem brutál jó két verseny várható és tele magyarokkal (Tassi, Norbi, Ficza, Jedlóczky (Unicorse Alfa))
.
-
.LnB
titán
Hétvégén Le Mans! Várom már nagyon. Bár idén tuti nem lesz olyan drámai mint tavaly.
Mit tippeltek? Én Toyota győzelmet.
-
Bozso68
őstag
Tassi 2.
Szépen kivédekezte Coloni ellen. -
válasz
Bozso68 #8022 üzenetére
Lehetséges hogy a TCR lett az, ami régen volt a WTCC Müller meg Priaulx idején.
Amellett hogy kezd egyre kikopni a WTCC, az sem tesz neki jót, hogy gyakorlatilag követhetetlen az Eurosportnak köszönhetően, plusz, ha érdektelen vonatkozást akarok nézni kimegyek a palyaudvarra vagy nézek Indycart.
-
Bozso68
őstag
Első futamon Tassi feljött szépen a végére utolsó helyről a 9,-re.
Ez a sorozat veszi át a WTCC helyét? WTCC-t megjárt pilóták egész évben futnak úgymint Huff, Oriola, Borkovic, aztán Coronel, Norbi meg beugróként...
-
szilva01
őstag
Végül felhívtam a gyermekkori barátomat (elég hülye kifejezés, mert még most is a legjobb
), akivel tavaly a Forma1-en voltunk, azt mondta eljön, csak a nyomorult nem tud neten vásárolni... Mindegy megveszem neki a jegyet, de tegnap a dtm hivatalos oldala és a hungaroring oldala szerint sem volt már jegy G1-be... Aztán ma nem is jegyet szerettem volna venni, csak megnézni Spielbergbe mennyi a jegy, de valamiért a Hungaroring hétvégére kattintottam és lám, ma már volt hely G1-be. Érdekes, de örülök neki, így nem külön tribünről nézzük majd.
Viszont a paddock jeggyel kapcsolatban lenne három láma kérdésem is. Az egyik, hogy az ugye kell a bokszutca-látogatáshoz? (S ha nem, akkor mihez?), Az el tud fogyni? Azt a bejáratnál szombaton meg lehet venni reggel?
-
vwpolopg
őstag
válasz
Ventur@ #8015 üzenetére
Sehogy, leakasztottak egy új autót a falról
-
Ventur@
senior tag
Tassi Ati nem gyengén összetörte a Honda-t a Salzburgringen
:
Touring car times képitt pedig egy videó az esetről:
Facebook videóNem kell hozzá FB account, hogy megnézd, leteszteltem
.
Ebből hogy csinálnak holnapra autót, azt még a M1RA-sok sem tudják, de Ati jól van.
-
szebe
addikt
válasz
[CS]Blade2 #8010 üzenetére
Azért észnél kell lenni, hogy mikor lövi el az ember.
A mezőny első harmadának figyelnie kell, mikor lövi el a jokert. Persze a 4. körig is szétrázódik valamennyire a mezőny, de ha túl korán megy ki valaki, simán visszajöhet a darálóba. Főleg egy Villa Real-féle utcai vonatozás során. -
szilva01
őstag
Hát én kaptam meg a jegyet, itt is köszönöm, nem győzök hálálkodni.
Viszont asszonypajtinak nem nagyon akaródzik eljönni velem, pedig még a jegyét is megvettem volna, úgyhogy meg szeretném kérdezni, kik jönnek, aztán összefuthatnánk, vagy ha még valakinek G1-be szól a jegye nézhetnénk együtt.
-
ruti
Közösségépítő
válasz
[CS]Blade2 #8010 üzenetére
én úgy képzelem, hogy a következő szitukban térül meg kimenni:
megfelelő előny birtokában, amikor mögötted vívnak és egymással vannak elfoglalva,
támadó helyről csak akkor, ha nem tudsz előzni, és előtted csetepaté várható,
nincs igazából recept, hogy mikor jó letudni,
és mindig célszerű tudni (legalább a közvetlen vetélytársakról), ki volt már kint, ez is egy új taktikai elem, felesleges kockázatok elkerülése érdekében -
[CS]Blade2
addikt
Kíváncsi leszek. Én nem látom, hogy működne az elmélet alapján. Ha 2 autóról van szó, akkor az szerintem a WTCC-ben simán lehet 0,5 másodperc, elég közel tudnak menni egymáshoz.
A védekezőnek a pozícióelőny miatt nem szabad kimennie, mert az tuti bukta, a másik ráhúz pár kört, és simán elé jön. Így támadónak még arra sem kell figyelni, hogy nehogy kivédekezés céljából kimenjen az előtte haladó, tehát, egyszerűen csak arra kell figyelni, hogy ne egyszerre menjenek ki, amit a támadónak gyerekjáték lekövetni.
Ha úgymond működik, akkor ez védhetetlen lesz. Egy így olyan, mint az F1-ben a DRS, majdhogynem be is szólhatnának a védekezőnek a rádión, hogy álljon félre.
(ha egyforma gyorsak, akkor visszajönnek ugyanúgy, ha a támadó gyorsabb, akkor védhetetlen pozíciócsere, és még aki tudna is valamit kezdeni a pályán, az is azt fogja mondani, mint az F1-ben, hogy a f.om fog kockáztatni a hátsó visszafordító előtt, majd fél körrel később a DRS gombbal megelőzöm, már a kanyar előtt besorolok elé, abból nem lehet nagy gáz.)Szerintem nem jó a megközelítés sem itt, sem az F1-ben. A beragadás, az előzés hiánya egy agydaganat. A DRS és ez pedig egy fejfájás csillapítónak tűnik. A problémánál kellene megfogni a dolgot, tehát pl. megműthetnék a beteget.
A probléma, hogy szűk a pálya, nincs előzési pont, vagy az F1-ben, hogy nem tudják közelről követni egymást, egymás mögött elszáll az első tengely tapadása, gyorsabban kopik a gumi, túlmelegszik a motor, fék, stb.
Tudom, hogy marha nehéz megműteni a beteget, vagyis megoldást találni ezekre, de, hogy ezért inkább fájdalomcsillapítóval próbálkoznak... -
balajti
tag
Sziasztok!
Bár valamennyire témába vág a mondandóm, azért OFF-ba teszem.
A cégnél ahol dolgozom minden évben kedvezményesen lehet vásárolni a Hungaroringen megrendezett DTM versenyre jegyet, illetve sorsolnak is az itt dolgozók között. Nekem sikerült nyernem egy 3 napos Gold belépőt, azonban úgy alakult sajnos, hogy nem tudok részt venni a rendezvényen. Arra gondoltam, hogy ne vesszem kárba a dolog és biztos van olyan akit jobban érdekel egy ilyen esemény, ezért mindenféle ellenszolgáltatás nélkül szeretném odaadni valakinek a jegyemet. Ez egy bárki által felhasználható, érvényes PDF-ben küldött dokumentum, melyen a QR kód jelenti a belépésre való jogot. Netre kitenni nem szeretném, így akit érdekel, privát üzenetben ha megkeres el tudom neki küldeni. Nyilván aki a leggyorsabb az elviheti. Biztosíthatom afelől, hogy nem hamisítvány, hiszen nem kérek cserébe semmit. Egyszerűen csak nem szeretném, hogy pocsékba menjen ha már van rá lehetőségem, hogy esetlegesen másvalaki jól szórakozhasson.
Köszönöm, ha végig olvastad!
-
ruti
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Vélemény: kellenek nekünk AI chatbotok a grafikus meghajtóba?
- Tea
- További aktív témák...
- DJI Goggles V2 drón szemüveghez való iFlight Crystal Patch antenna +Stubby
- DJI Mavic 2 Pro drón - 1" Hasselblad kamerával - 2 akkumulátorral
- DJI Mavic 3 Fly More Kit - 2 akku, töltő, autós töltő, táska
- DJI Air 2s drón RC szett két akkuval és Variable ND szűrőkkel
- Loreal x Zuvi AirLight Pro professzionális hajszárító // Számla + Garancia //
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE H110M i5 6500 16GB DDR4 240GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Deepcool D-Shield V2 500W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Beszámítás! Xiaomi Redmi Note 10 Pro mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 4070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 40000Ft + ÁFA, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest