- Az IMF szerint az AI növelheti a GDP-t, és ez fontosabb, mint az emissziók
- Az ausztrálok kitartanak a közösségi média életkori korlátozása mellett
- Vámnyomás alatt India, teljes piacot akar az USA az Amazonnak
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Zoleee83 #10099 üzenetére
..nem akarok kcsög lenni, de sztem elég vegyes a mezőny.., vannak nagyon jó nevek akik húzzák az autót a csapatban, meg van elég sok 'töltelék'..ez persze szárazon ez nem akkora probléma, de itt most a vízen sztem nagyon kijött.
Mindenki csúszkál, de olyan hibát is lehetett látni ami azért nem volt muszáj...szerk: pl. az első kanyar vízátfolyása, abba azért nem kell kétszer belemenni.. és az a ráfutás a sikán fékjén is elég csúnya volt, meg sok ilyen apróság.
-
#70869248
törölt tag
válasz
feri1014 #10097 üzenetére
..erről az az orosz futam jut eszembe ahol meghalt egy srác egy motorversenyen,..ha nagyon széttördelik a versenyt akkor az újraindításnál óriási a rizikó, de ezt már egy MotoGp futamon is említették, megszakítják a rendezők mert hisznek valamit, aztán nem lesz jobb a helyzet és újra elindítják, és ilyenkor sokkal nagyobb a rizikó mintha hagynák végig, vagy leintenék végleg,
-
feri1014
senior tag
válasz
#70869248 #10095 üzenetére
Most a sárga zászlók indokoltságáról lehet vitatkozni, de ez a piros zászló teljesen érthető. Több helyen is már nagyon komoly mennyiségű víz van.
erahurka: Ovál versenyeken sokkal nagyobb a tempó és az autók jelentősebb kisebb leszorítóerővel mennek. Vizes pályán 1 kör alatt eltűnne a mezőny.
-
#70869248
törölt tag
válasz
feri1014 #10093 üzenetére
engedni.
totál széttördelik a versenyt, az amúgy is túl vegyes mezőnyben nem alakul ki a ritmus.
legalább 4 alkalom volt amikor semmi szükség nem volt a sárgásra..
az hogy vízátfolyás van az egy számolható dolog, a látás meg nem nulla...a kamera az nem mérvadó.
Nehezek a körülmények, de ennyi. ..tanulható lenne, simán lehetne alkalmazkodni ha hagynák. -
#70869248
törölt tag
még csak az hiányzik hogy beintsék a pirosat...
-
Greentea
senior tag
Komoly verseny!
-
Zoleee83
addikt
válasz
Ciccuka #10088 üzenetére
Én a hajnali esős etapja után azt mondtam nekik kell nyerni, 7. helyről úgy jött fel az esőben első helyre hogy a kommentátorok is arról beszéltek: "it's impossible!, Taylor végül nagyon jól ment, Kobát nem is láttam hogy ment-e egyáltalán, de gondolom éjjel igen.
És tessék megint sárga, hopp egy féknyereg kifigyelt. -
Ciccuka
veterán
Alonso tudta, hogy nem kell erőltetni. Most kifizetődött, mert vezet.
-
Ciccuka
veterán
Alonso 4 kerékkel csúszott oldalra.
Hányan estek ki eddig?
Farfus-ra kíváncsi leszek.
-
shteer
titán
Láthatunk még 2 óra versenyt?
-
Ciccuka
veterán
Mennyiben másabb, mint az F1. Itt van esős verseny.
Kicsit késik a live timing.
-
#70869248
törölt tag
Az fogalmazódik meg bennem hogy elég katasztrófa a színvonal...
..ez mi volt? ennyire elmérni azt a féket.. -
Ciccuka
veterán
Kamerákat lett volna idő letisztítani.
-
#70869248
törölt tag
jó szétkapta mezőnyt a víz
Egyelőre a főnök fia jól megy. -
ak05
tag
a tumarcadoros tökéletes.
safety car lekapcsolta a lámpáit,újraindultak,de egy lambo meg is pördült.
-
guftabi96
addikt
Na, ezért volt piros zászló........
-
#42308056
törölt tag
El fog állni vajon az eső? Én azzal is kiegyeznék ha 6 órát állnának így hogy Alonsóék vezetnek
A srác amúgy nem kicsit alázza a mezőnyt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
shteer #10061 üzenetére
sztem ha még 20percig nem lett volna SC akkor körelőnyben lettek volna, Alonso szárazon is gyorsabb tempót ment, de esőben körönként 2-3mp-l tudott jobbat, egyszer volt ez alatt mikor lekörözte a márkatársát...elég nehezen adta magát a srác.
Sajnálom ez ta z SC-t...amit nem is tudom miért intettek be, hiszen a Corvette nem volt rossz helyen., az ajtaja nem nyílt a gumifal miatt, de hát csak ki tudott volna kászálódni a másik oldalról.. -
feri1014
senior tag
válasz
golfvariant #10067 üzenetére
Nem csak a sebességen múlik az izgalmas verseny.
Mint ahogy egy komolyabb balesethez sem kell eszeveszett tempó. Főleg, hogy itt több kategóriában versenyeznek és hatalmas tempókülönbségek vannak. Ilyen körülmények között ez volt a jó döntés. Felesleges ilyen hülyeségekkel magyarázni, hogy miért kellene tovább menniük.
-
Zoleee83
addikt
válasz
golfvariant #10067 üzenetére
Annak mennyi értelme venne hogy a maradék 7 órát elengedik versenytempóval, majd 5-10-20 körönként újjáépítik a pályát ahogy az előző falba beleállásnál is.?
A végén majd nem ér be csak 2-3 autó, vagy egy sem.
Itt szponzorok vannak akik kemény pénzeket fizetnek a megjelenésért, plusz a pilótákat is jobb a pályán látni nem pedig a kórházban.@Ciccuka,golfvariant - Mikor átvette az autót le voltak maradva mint a borravaló, 6-7. helyen, pont végignéztem hogyan előzi végig a mezőnyt szakadó esőben az első helyig...
Itt is csak a szokásos "Haters gonna hate"? -
golfvariant
aktív tag
válasz
guftabi96 #10065 üzenetére
Tudnának csak nincs hozzá akarat...
Ha a gumi miatt csúszik ki, mert nem tud annyi vizet kiszorítani, akkor vissza kell venni. Nem csak a sebességen múlik az izgalmas verseny. Egy mezei gokartverseny is lehet izgalmas, mégsem mennek 300km/h-val. Ha kicsúszik a gumi vízkiszorítási képessége miatt akkor kicsúszott, ez van. Ez a gumi adottsága, mint ahogy az is, hogy nem tudsz 300al bevenni egy hajtűkanyart.Ha pedig a padlólemez úszik fel, akkor ki kell menni a boxba és megemelni a hasmagasságot. Hány utcai autó van már aminek pl van offroad üzemmódja. (ilyenkor gombnyomásra megemeli az autót). Tudom egy technikai sport csúcskategóriájában ez nem várható el...
Lehet nem véletlen hogy Alonso csapata (élen álló) kérte a piros zászlót, mivel ők onnan csak veszteni tudnának.
-
Zoleee83
addikt
válasz
golfvariant #10064 üzenetére
Jelenleg piros zászló van érvényben, áll a víz a pályán, már nem csak vízátfolyásról beszélnek.
Sokáig volt sárga zászló, Alonso csapata kérte a versenyirányítást, hogy állítsák meg a versenyt, semmi értelme ilyen lassan körbe-körbe menni, a versenytempó esélytelen ilyen körülmények között.“The entire team doesn’t have any clue why we’re going around in circles and neither do the drivers,” Wayne Taylor told Parker Kligerman. “Anyone can look at the radar and see this is getting worse. Someone sitting in an office looking at the track needs to take the advice of drivers on the track.”
-
guftabi96
addikt
válasz
golfvariant #10064 üzenetére
Aquaplaning ellen nem tudnak mit csinálni. Szóval maradz az SC/piros zászló.
-
Ciccuka
veterán
Hány fok lehet és hány fokos a pálya? Mióta esik?
-
Zoleee83
addikt
válasz
#42308056 #10057 üzenetére
Itt ha sárga van rendszerint beküldik a saftycart ami összeszedi a mezőnyt, eközben mindenki gumit cserélget + tankol, ezért folyamatosan változnak a pozíciók.
Sokadik alkalommal dobja el a 10-es is az elején a 10-15-18 másodperces előnyét.
Ha nem jól mondom a többiek kijavítanak -
Ciccuka
veterán
1. Kobayashi 2. Montoya
-
Ventur@
senior tag
Alonso nagyon komolyat csapat
. Kiálláskor 6.-ak voltak, most meg vezetik a DPi-t. Csak tartson ki a technika
.
Zanardi-ékkal mi lett? -7 körrel vannak a GTLM vezetőtől. Zanaradi beülésekor is gond volt a kormánnyal, de a pilóta csere után is a box kijárat végénél megállt az autó. Elektromos gond, vagy mi? Jelenleg kategória utolsók.
-
Zoleee83
addikt
Sziasztok.
Nem tudom volt-e már, LivetimingÉss Alonso vezet, bár még rengeteg van hátra!
-
Male
nagyúr
Nektek is addig volt kommentár, hogy az előbb: "Hello Rob!" ....és azóta elnémultak a kommentátorok
( imsatv-n nézem, nem merem leállítani, mert hátha nem indul el újra)
A két Corvette a boxban egymásnak megy... ez kész
-
Ciccuka
veterán
Már van is akció. Porsche gumifalban és tükör letört. Ferrari-t kilökte egy LMP car, utána meg ebből ment a Lamborghini a gumifalba.
BMW-nél kormányprobléma a Box-ban.
Eléggé akciódús már az eleje is.
-
vlevi
nagyúr
Tabletről meg a castolas is megy a tv-re. Eddig a PC-n néztem tv kimenetek, de így, csatolva jobb, mert nem kell mennie a gépnek.
Közeb megpróbáltam a számítógépemen FF-ban az IMSA TV honlapot. Mostmár ott is rögtön bejön a közvetítés. Szóval csak az elején volt nyűgje. Pont arra az időre, amíg az embert felbosszantja azzal, hogy nem működik...
-
vlevi
nagyúr
válasz
guftabi96 #10045 üzenetére
Ki.
Megnéztem Chrome, Ft, edge-ben, egyikkel sem akart menni.
Mondjuk a követés védelem nem tudom, ki volt-e, azt asszem sose állítottam át.
De a Mike által adott link azóta is tökéletesen megy.Ra néztem most a tabeleten Chrome-al. Korábban ott sem ment, de most működik, pedig nem állítottam át semmit.
-
Ciccuka
veterán
Lemaradtam az első 5 percről.
-
-Mike-
addikt
-
Ciccuka
veterán
Ma indul:
Daytona 24 órás
imsatv.imsa.comEz magyar idő szerint mikor lesz?
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
-
malisonX
aktív tag
A hétvégén lesz a TCR Middle East első fordulója. Indul pár magyar...
-
guftabi96
addikt
Élőben tavaly csak IMSA TV-n lehetett nézni. Youtube-ra utólag lett felrakva.
Idén is lesz Alfa a WTCR-ben.
Huffynak már nem lesz ismeretlen terep Sepang.TCR SPA 500
Október elején 500 körös Endurance futam lesz TCR autóknak, Spa-ban. -
Ciccuka
veterán
A weboldalukon tudtam nézni, az app-on nem ment.
-
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
-
Ventur@
senior tag
válasz
-Mike- #10019 üzenetére
Belenéztem és a második újraindítás után is ugyanezt csinálta a SC
. Nem tartom valószínűnek, hogy rádió kommunikáció ne lett volna már ekkor, mert ez így eléggé "ciki" indítási mód volt
.
Nord-on pl. rendesen a boxba kiment a SC. Mondjuk a hockenheim-i futamon a piros zászlót is érdekesen értelmezte a mezőny
. Viszont, te jó isten mekkora létszám volt. Komoly
.
-
-Mike-
addikt
Néztem pár régi dtm-es versenyt, ezen speciel még Schumi is indult.("az utolsó futamon ütközött a bajnoki pontversenyben vezető Johnny Cecottóval (BMW) és ezzel önkéntelenül is bajnokká tette márkatársát, Klaus Ludwigot" - wikipedia)
Csak az a kérdésem, hogy a felvezető autó a rajtnál akkoriban mindig így állt ki a mezőny elől?
1990 DTM Hockenheimring -
vlevi
nagyúr
válasz
Ciccuka #10016 üzenetére
Nemsokára pedig Daytona 24 órás,
Január 26-27
aztán 1 hét, és Bathurst 12 órás.
Január 31-február 3 -
vlevi
nagyúr
Dubai 24 órás, élő : [link]
Még 17 óra hátravan -
guftabi96
addikt
-
#70869248
törölt tag
52 évesen:
-
vlevi
nagyúr
válasz
Ciccuka #10007 üzenetére
"kár két-három másodperccel is gyorsabbak lehetnek, mint eddig."
Ez érdekes, mert 2018-ban eléggé megnyirbálták az aero csomagot, ezért lassultak.
De a tapasztalat szerint jobbak lettek a versenyek, mert ott is igaz az, mint az F1-ben, hogy ha kisebb a leszorítóerő, akkor kisebb az egymás mögött vonatozás miatti leszorító erő vesztés is, könnyebb a másik mögött maradni, támadni, előzni. -
Ciccuka
veterán
Brutális gyorsulás várható idén a DTM-ben
A teljesen új, turbós motoroknak köszönhetően jó száz lóerővel megnő a DTM-autók teljesítménye 2019-re és Mike Rockenfeller, az Audi pilótája úgy számol, hogy emiatt körönként akár két-három másodperccel is gyorsabbak lehetnek, mint eddig. Szerinte a jobb, enegikusabb kigyorsítás után hamarabb átlépik majd az egyeneseket, a hosszú szakaszokon a 300 km/h-s sebességet is átléphetik, a féktávok pedig természetesen emiatt megnőnek, bár aerodinamikailag is jobbak lesznek a 2019-es autók. Ugyan a kiszálló Mercedes miatt bizonytalan a széria jövője, úgy fest, hogy az autók még izgalmasabbá válnak..
-
guftabi96
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch Active 2, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest