- Az IMF szerint az AI növelheti a GDP-t, és ez fontosabb, mint az emissziók
- Az ausztrálok kitartanak a közösségi média életkori korlátozása mellett
- Vámnyomás alatt India, teljes piacot akar az USA az Amazonnak
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
- Windows 11
- Linux Mint
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Padavan firmware
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Type-R
őstag
Mikor lesz a következő futam?
-
Type-R
őstag
De ez az igazi szenzáció, 2006-ban a LADA! is akar indulni a WTCC-ben
Bővebben: link -
a_tesz
Korrektor
tényleg jó futamok voltak, igaz nem úgy jó, ahogy máskor szokott lenni
, de nagyon szép, tiszta verseny volt, főleg a második. az utolsó két futam november 19-20 Kínában nagyon szoros lesz, mivel a pontverseny még egyáltalán nem dőlt el, Dirk Müller, Priaulx, és Giovanardi is lehet még bajnok, 86, 85, és 81 pontjukkal teljesen nyitott a kérdés szerencsére.
azt meg nagyon remélem, hogy ez után az év után több nagy autógyár (főleg most a Peugeot és a Ford, de akár a Honda is) meglátja a lehetőséget, hogy ezekben a kis túlzással utcai autókban mekkora marketinglehetőség van. ugyebár F1 manapság rohamosan veszít a fényéből, a WRCt is cincálja a szövetség, a WTCC meg fejlődik szépen, és egyesíti a két másik ág előnyösebb oldalát: izgalmas versenyek, felismerhető autókmegkoronázva olyan jelentős eseményekkel, mint amilyen Zanardi győzelme Oscherslebenben.
ráadásul beszélik, hogy a Peugeot ugye miután kiszáll a rallyból, vissza akar térni a pályaversenyzéshez, sőt be is jelentették, hogy a 2007-es Le Mans-i 24óráson elindítják a 905ös szellemi utódját, ráadásul dízelmotorral, és rebesgetik, hogy a WTCCbe sem az idén induló félgyári dán csapattal, hanem egy teljes gyári támogatásúval akarnak indulni.
még akikre kíváncsi vagyok, az a kínaiak a Brillance-al, bár egy ideje elültek a hírek róluk, meg egyelőre csak ígérgetéseket hallani, de azért szép is lenne egy ennél jóval hízottabb mezőny. -
Integra
titán
válasz
(Kolombusz) #94 üzenetére
naná hogy romlik a minősége
-
(Kolombusz)
veterán
Lehet, hogy a renaultnak javul a minősége, de a nissannak meg esik, mert az új primera koránt sincs úgy összerakva, mint egy régebbi tipus.Rossz úton többet zörög (azért nem zavaróan).
Viszont a 2005ös primera belülről már elegánsabb, mint az előző (nem bangle-féle) 5ös bmw. -
Integra
titán
válasz
(Kolombusz) #92 üzenetére
asszem ez még inkább nissan primera mint reanult primera, mert evidens, hogy a rönó a nissanból lopja hülyére magát minőség és tqm ügyben.
-
aesir
veterán
válasz
(Kolombusz) #89 üzenetére
Az.
-
Integra
titán
válasz
(Kolombusz) #89 üzenetére
igen, ez a furcsa orrú primera ami mai napig gyártásban van.
ha kijött az új laguna, valszeg jönni fog utána az új primera is
de szerintem nem jönnek vissza wtcc-be -
-
aesir
veterán
válasz
(Kolombusz) #86 üzenetére
Egyre gyorsabbak, itt látszott hogy féktávon is stabil. Első évük nulla tapasztalattal, azért ez szép. jövőre már számolni kell velük, aminek nagyon-nagyon örülök.
-
Integra
titán
válasz
(Kolombusz) #84 üzenetére
régi primera-val mentek, az új generáció (ami már a laguna alapkon nyugszik) be se lett nevezve.
-
aesir
veterán
válasz
(Kolombusz) #84 üzenetére
1. Jörg Müller
2. Fabrizio Giovanardi
3. Andy Priaulx
Larini elb*szta a rajtot, aztán mikor kezdett visszakapaszkodni eldurrant a motor kb a 3. körben. Sajnos.
Erről inkább a Nissant kellene megkérdezni -
(Kolombusz)
veterán
Jó futam volt.
Ehhez a sporthot 0-t értek, de jó nézni.
Jól mentek a seatok.
Mi lett a második futam vége?
A chevrolet-k tudtak csinálni vmit?
A Nissan miért nem indul a bajnokságban? Régen voltak, ha jól emlékszem, akkor egy második generációs primerával. -
Type-R
őstag
Na ezt most meg tudtam végre nézni, és két jó futamot láttam. A Seatok elött le a kalappal nagyon összerakták az új Leont
, viszont a Hondakat hiányolom az elmezőnyből-
-
aesir
veterán
Valencia Qual:
1 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 5 00:01:42.778
2 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 8 00:01:43.093 +0.315
3 43 Dirk MULLER (BMW 320i ) 10 00:01:43.277 +0.499
4 21 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:43.295 +0.517
5 8 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 7 00:01:43.326 +0.548
6 7 Augusto FARFUS JR. (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.361 +0.583
7 42 Jorg MULLER (BMW 320i ) 11 00:01:43.487 +0.709
8 2 Gabriele TARQUINI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.598 +0.820
9 5 Antonio GARCIA (BMW 320i ) 13 00:01:43.599 +0.821
10 22 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 9 00:01:43.695 +0.917
11 20 Tom CORONEL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:43.716 +0.938
12 23 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 10 00:01:43.749 +0.971
13 6 Fabrizio GIOVANARDI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:43.777 +0.999
14 29 Stephane ORTELLI (SEAT Toledo Cupra ) 10 00:01:43.853 +1.075
15 1 Andy PRIAULX (BMW 320i ) 12 00:01:43.880 +1.102
16 27 Adriano DE MICHELI (Honda Accord Euro R ) I 9 00:01:43.969 +1.191
17 28 Carl ROSENBLAD (BMW 320i ) I 11 00:01:44.145 +1.367
18 14 Thomas KLENKE (Ford Focus ) 11 00:01:44.211 +1.433
19 12 Marc CAROL (SEAT Toledo Cupra ) 12 00:01:44.245 +1.467
20 16 Michael FUNKE (Ford Focus ) 12 00:01:44.287 +1.509
21 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320i ) 12 00:01:44.394 +1.616
22 34 Tomas ENGSTROM (Honda Accord Euro R ) I 14 00:01:44.454 +1.676
23 3 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:44.925 +2.147
24 30 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) I 12 00:01:44.946 +2.168
25 32 Marc HENNERICI (BMW 320i ) I 9 00:01:45.007 +2.229
26 31 Giuseppe CIRO (BMW 320i ) I 11 00:01:45.072 +2.294
27 40 Polo VILLAAMIL (SEAT Toledo Cupra ) I 10 00:01:45.499 +2.721
Első futam 15.10
Második 16.15 -
#70869248
törölt tag
hajrá!
-
JoHnni
senior tag
Nehogy lemaradjatok, 5perc és kezdődik!!!
-
Type-R
őstag
BMW 320si: WTCC-Renner & Mini-Serie Bővebben: link
-
neduddki
nagyúr
HI!
NA a futam eurisportos magazinja felveve ha ijjenekket mondtok akkor igyexem ra hamarabb idot tanani a megnezesre:- )))
udv
neduddki -
aesir
veterán
Istanbul nagyon gumigyilkos, nem tudom az Alfák mennyire fognak elfogyni.
Érzésem szerint a hátsókerekesek fölényben lesznek, bár ne legyen igazam, jobb lenne ha jobban ott lennének.
Ami érdekes lesz, az összes Seatot lecserélik az új Leon Cuprára. A hosszú szakaszok miatt talán végre a Chevyk is kipörgik magukat. -
aesir
veterán
Hááát, nem akámilyen futam volt. Egyik érdekessége, hogy Jordi Genének odaadták az új Seat Leon Cuprát, ami elég versenyképesnek tűnik. Pl a második futamban az összes Alfa mögötte végzett (4. lett), és a futam első felében látványosan gyorsabb volt a BMW-nél. Következő futamon már az összes Cordobát erre cserélik
Következő futam: Istanbul-Park, szeptember 18, nehogy lemaradj megint -
aesir
veterán
Alessandro Zanardi megnyerte a második futamot !!!!!
Majdnem sírtam örömömben -
aesir
veterán
Vasárnap Oschersleben WTCC-futam, az egyik legszemetebb pálya, tömény izgalmakat várok
-
Dodge_Dealer
tag
Hogy áll most a bajnokság? Melyik verseny jön?
Sajnos úgy május óta nem követem -
neduddki
nagyúr
HI!
Az az autolso kanyar kornyeke ''kicsit'' erdeks volt... kar hogy pont a kedvencek szalltak el...:- (((
De mi az hogy 3sec mert 10sec meg oke, na de 3????? /besztos merlegeltek hogy aze elso ne de masoidk lehessen en esen meg a szegyen a gyariakkal... ehhh kisse kojjabb es korektebb hozzaallast!!!!:- (((/
udv
neduddki -
aesir
veterán
A tegnapi második futam, ''kicsit'' jó volt:
Bővebben: link -
aesir
veterán
Kb egy-másfél óra múlva elérhető lesz a második futam.
-
aesir
veterán
Huhh, láttátok a befutót? Müllernek defektje volt jobb hátul, összeragadva futottak be az Alfával, a különbség 27 ezred
Kegyetlen volt -
trenzit
tag
Jül kivoltak akadva a versenyzők és a Csapatok a pálya állapotára..Ez bizony a rendezők hibája
-
a_tesz
Korrektor
tudom, de én már csak ilyen örök elégedetlen vagyok
olyan gyönyörűen felhozta az utolsó előtti helyről... persze elég rázós szitu volt, szerintem giovanardinak legalább annyi része volt benne, de sajnos a stewardok másképp látták ( Bővebben: link
)
-
Type-R
őstag
Ahogy a közvetitő is mondta, ez még belefér a túraautó bajnoksága, az ilyen jelenetek teszik izgalmassá, és szerintem is ez a szép benne, a test-test elleni küzdelem, bavállalják az előzéseket is, még ha túl kockázatos is, Colciago fel akart kerülni a dobogóra, és mindt meg is tett ezért, ilyen egy igazi versenyző.
-
Type-R
őstag
válasz
Motion_Blur #50 üzenetére
5 hét múlva Spa-ban, amikor lesz a 24 órás verseny, jó kis hétvége lesz az biztos.
Amúgy a Honda iszonyat jól ment, és Colciago se kimélte, kár hogy az első futamban ki kellett állnia, ha akkor nincs technikai gond, szerintem emgnyerhette volna a második futamot is.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Motion_Blur #50 üzenetére
ha minden igaz, július 30, spa-francorchamps...
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos nem láttam a versenyt
, mikor lesz a következő futam?
-
#70869248
törölt tag
Colciago megérdemelné a dobogót...igazából a leggyorsabb volt a pályán mindkét futamon, ez jó hír a Honda-nak.
Szal megérdemelné, de kiforgatta Giovanardi-t..
berakta a Honda-t az Alfa mellé, de oda nem fért be.
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
hát a második futamon aztán nagyon nem sajnálta colciago a gépet... terting meg nagyon ügyes volt a rajt-cél győzelemmel. a chevyk is kezdenek végre magukhoz térni, a bmw-k viszont szenvedtek rendesen, főleg szegény zanardi
-
Petya25
őstag
Jobbra fel, benzines topikok sorakozzatok.
-
#70869248
törölt tag
Hű Colciago eszi a mezőnyt!
nagyon meggyöző a Honda-val
szerk: na vazz..mire kimondom kiesik
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
ma este 20:00-tól az Eurosporton WTCC Mexikói futam! tessenek nézni!
-
Integra
titán
nem hiszem, soha nem volt gyári támogatású autójuk itt.
a jas motorsport volt mindig egyetlenként.
most is ők vannak, van egy tök magánpilóta meg egy félig hivatalos pilóta, ennyi.
ahhoz képest hogy kis privát csapat, az egyenesekben nagyon hasít már az accord.
csak kéne újra egy jó pilóta -
Type-R
őstag
Itt egy összefoglaló leirás, ha esetleg valaki nem látta volna a futamokat: Bővebben: link
-
Type-R
őstag
A tegnapi kőt futam közül az első egy kicsit unalmas volt ami az élmezőnyt illeti, miután Gionavardi az élre került, nem tudta senki már utolérni. A második futam már izgalmasabb volt, mert a két BMW végig elég közel ment egymáshoz, de Priaulx-nak a gumia annyira elkopott, hogy Müllert már nem tudta meglőzni.
-
#70869248
törölt tag
Qual:
1: GIOVANARDI 1:58.573
2: GARCIA 1:59.159
3: GENE 1:59.317
4: FARFUS JR. 1:59.377
5: TARQUINI 1:59.594
6: PRIAULX 1:59.630
7: COLCIAGO 1:59.659
8: TERTING 1:59.670
9: MULLER 1:59.685
10: THOMPSON 1:59.685
11: RYDELL 1:59.716
12: DE MICHELI 1:59.721
13: PLATO 2:00.186
14: MULLER 2:00.283
15: ZANARDI 2:00.319
16: BALZAN 2:00.341
17: ROSENBLAD 2:00.479
18: MENU 2:00.550
19: D'ASTE 2:00.689
20: LARINI 2:00.871
21: CORONEL 2:01.036
22: HUFF 2:01.072
23: CIRO 2:01.108
24: TAVANO 2:01.189
25: KLENKE 2:01.259
26: HENNERICI 2:01.526
27: JAGER 2:02.042
28: LARINI 2:02.110
29: DE LORENZI 2:02.336
30: VALLI 2:02.639
31: MASTRETTA 2:02.806
32: PLODERL 2:05.418 -
a_tesz
Korrektor
ugye nem felejtette el senki, hogy a hétvégén futam? 5. és 6. verseny, Imola. közvetítés vasárnap a szokott időben
-
trenzit
tag
Azért jó látni hogy nem felejtett el vezetni.
Bevallom, mikor az első versenyen csupán 10. lett, és a leggyengébb Mercis , akkor nem hittem az idei győzelemben, de bizonyított.
És reális esélye van a bajnoki címre is, hiszen pár pont csak a lemaradása, és látszólag jó formában van. -
trenzit
tag
Hakkinenhez mit szóltok amúgy a DTM-ből?
Pont ugyanannyi verseny kellett neki is az első győzelméhez, mint 2002-ben Alesinek! -
neduddki
nagyúr
HI!
Csak hogy a fiatalok is emlekzzenek:
udv
neduddki -
a_tesz
Korrektor
véleményem szerint úgy általában sokkal kiegyenlítettebb a mezőny itt, mint pl a formula1-ben, nincs igazán olyan pilóta, aki sokkal jobb lenne a másiknál, mondhatni, itt mindenki egyaránt nagyon jó
egyébként egyetértek, rydell tényleg nagyszerű pilóta, de említhetnénk larinit a chevynél, priaulx-ot a bömbinél, coronel a privát seatban, tarquini, giovanardi az alfánál, vagy akár zanardi, aki egy hihetetlen baleset után is hitt magában és versenyzik, stb... száz szónak is egy a vége, jó pilóták, jó versenyzők, jó futamok, kell ennél több? talán ha minden hétvégén futam lenne
és a verseny utáni nyilatkozatok: Bővebben: link -
-
a_tesz
Korrektor
látod ezt tőle kéne megkérdezni
viszont én az új honda integra-ra gondoltam, hogy akkor most az jön-e végülis európába
a seatok tényleg gyengébbek, monzában nagyon csúnyán látszott a különbség, ahogy otthagyták őket minden egyenesben, az nem volt semmi. reméljük az új gép már jobban felveszi a versenyt a többiekkel -
Type-R
őstag
Integra szokta egyáltalán nézni a WTCC-t?
Most néztem a WTCC hivatalos honlapját Bővebben: link, elég sok jó dolog van fenn, adatok az autókról, pilótákról, csapatokról. Ha stimmelnek az adatok, akkor a Honda Euro R is 275 paci, meg a BMW 320i-s és az Alfa156 is, csak nyomatékban térenk el. A Seatok viszont 15 LE-val gyengébbek. -
a_tesz
Korrektor
jöhetne Integra kollega rendet rakni, hogy akkor most hogy mi merre hol
idézet az autó-motor 2005/8. számából (71. oldal, sajnos neten nem leltem meg):
''Ragyogóan sikerült a vadonatúj Honda Integra Type-R bemutatkozása a BTCC idei első fordulójában, ugyanis Matt Neal a három versenyből kettőt megnyert a Donington Parkban, a középsőn pedig harmadikként végzett. Ráadásul csapattársa, Dan Eaves jóvoltából dupla győzelemmel zárta a hétvégét a kocsikat felkészítő Team Halfords, s az éremesőt még egy bronz tetézte.''
nos, mivel Honda vana cikkben említve, lehet hogy ezeket már fogják forgalmazni, ráadásul ha ennyi sikerük van túraautóban, erre azért a gyár is biztosan odafigyel, főleg, ha Hondának hívják -
-
Type-R
őstag
Ha jól tudom a Ford-os csapat mögött van valamennyi gyári támogatás, és jövőre meg már a gyár inditja az autót. A Hondáról még nem hallottam semmit, hogy a gyár inditana saját autót, pedig jó lenne. A verseny tényleg jó, több izgalom van benne mint az F1-ben, és ha több csapat is indulna, akkor még jobb lenne.
-
a_tesz
Korrektor
a kínaiaktól félek, hogy megmaradnak ígérgetés szintjén, viszont ha a honda és a ford (na meg a peugeot) megérkezne jövőre a sorozatba gyári csapatként (merthogy van róla szó), azt hiszem, nem nagyon néznék többet formula-1 -et
a tegnapi futamok elég jók voltak, a kasztnis szériák minden előnye és hátránya megmutatkozott. izgalmas volt, nagyon ''átjött'' a versenyhangulat -
-
trenzit
tag
-
trenzit
tag
Ez tehát a Világ Túraautó Bajnokság új topikja.
Az Eurosport rendszeresen közvetíti a versenyet, a mai napon Silverserstoneban volt a mezőny, az első versenyen 4 Alfa Romeo végzett az élen, a Második sprintversenyen 2 Seat.
A versenyzőkről annyit, hogy egy privát BMW-ben ott van Zanardi is, és a Williamsnél tesztlehetőség kapott Andry Priaulx is.
Aki izgalmas versenyeket, test-test elleni küzdelmeket szeretne látni, az kövesse mindenképpen a versenyeket!
Nem mellékesen pedig itt az ujonnan debütáló Seat León is!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tőzsde és gazdaság
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen széket vegyek?
- PlayStation 5
- Energiaital topic
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest