Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
V8 Supercars jó minőségű adást tud valaki?
-
-Mike-
addikt
Keszthelyi Vivien ma a TT Cupban a 15. helyről rajtolt de sajnos történt valami a felvezető körben vele ami miatt nem tudott részt venni a versenyen.
Audi Sport TT Cup Hockenheim - Race 1Szeretem amikor a tehetség utat tör magának
-
#70869248
törölt tag
na mi lesz? meglesz..?
-
-Mike-
addikt
-
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #7893 üzenetére
Hát nem.
Kár, hogy Tassi elrontotta a végénEgyébként megint nagyon jól kapta el a rajtot.
-
guftabi96
addikt
-
Ventur@
senior tag
Te jó isten milyen rajtoktatást tartott Tassi
. 3. hely meg lett és ez remek. Fecót viszont sajnálom, mert a tempó meg volt, de annak a fránya féltengelytörésnek még nyoma volt.
Remélem holnap is fasza verseny lesz
.
-
Yahhher
aktív tag
válasz
XFishboneHUN #7886 üzenetére
Ott volt az:
B.
-
A Zéé
addikt
válasz
XFishboneHUN #7884 üzenetére
tudom, de a M1RA-s autón eddig nem volt ilyen matrica (emlékeim szerint).
-
guftabi96
addikt
Micsoda meglepetés:
Spa-ra sem készül el Ficza Feri Kia-ja.
Megmondtuk, vagy megmondtuk? -
szilva01
őstag
Rávettem magam, hogy megnézzem a második futamot, nem kellett volna.
Azért 40 pont hátrány ledolgozásához - hiába volt ez csak a második verseny - vagy nagyon stabilan kell verni Monteirót (és Björköt is), vagy valami hatalmas szerencse kell, pl. főfutamot nyerni, úgy hogy Monteiro kiesik... Azért nem adom fel, F1-ben most úgysincskinek szurkolnom.
Szerk.: Valakinek nincs egy technikai elemzése a szedán és csapottvégű autók közti különbségekről?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
[CS]Blade2 #7878 üzenetére
Nem lett volna kényelmes, több gyors ment mögöttük, Banán inkább feltartotta a sort. Bedarálták volna hátulról.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #7877 üzenetére
Az a gond, hogy a Monteiro sem lesz lassú a ringen, sőt. Szerintem hiányozni fog az a 2. hely, amit kényelmesen behúzhatott volna. Félő, hogy már ezen elment. Ez már nem csak rajta múlik, ide kell egy Monteiro hiba vagy egy technikai hiba.
A legnagyobb gond viszont:, hogy ez a cím már majdnem sz*rt sem ér, mert olyan gyenge fos a széria. * Ha meglesz, ha nem, a lényeg az, hogy hova tovább. Hova tudnának átmenni? Monteiro, Huff, Norbi, és még 1-2 tag.
Innen menni kell, utána pedig, ha fent marad a sorozat, akkor a Coronel megnyerheti a VB-t a fordított rajtráccsal. Lesz kb 8-10 autó az egész szériában, abból is némelyik old-timer.* Én láttam, amikor összeértek, hogy vége, nem fordul, és ki is nyomtam a tv-t. Csak a Norbi miatt nézzük, ez az igazság. Ha nem itt menne, akkor kizárt, hogy 1 futamot megnéznék. A Zengő is ultra sz*r, nem érdekel, hogy hányan esnek ki előlük.
-
#70869248
törölt tag
Na, Norbi elmondta mi volt, bár láttuk mi is.
Annyiban tök igaza van hogy vagy védik az ívet, vagy nem...ha nem, akkor viszont már nem húzunk rá a másikra.
Ez igaz.
De ez megint nem segít sajnos. Ott volt a lehetőség, Norbi betette-Bennani ráhúzta és kiestek mindketten.
Sztem az indukálta a szitut, hogy Norbi remélte hogy Bennani behúzódik védeni az ívet, ezáltal nem ideálisan kezdi a Parabolica-t, és így az egyenesben támadható lesz. Bennani nem védte és Norbi bement.
Ez innen már akárhogy magyarázható mert ha minden ideálisan megy akkor egymás mellett fordulva valami történik a kijáraton és az egyenesben, vagy előzés vagy csata a féktávra.
..ha Norbi kisodródik az ívről akkor mindketten ronthatják a Parabolica-t, és közelednek rájuk.
Aztán hogy most Norbi sodródott volna vagy sem...sosem tudjuk meg, ezt csak Norbi érezhette. Azt mondta hogy nem és akkor így is van.
Mindenesetre az egyik legrizikósabb előzési pont, az egyik legrizikósabb versenyzővel.
HunRing-t be kell húzni, be kell húzni, minden szempontból fontos...és ahogy számolható itt a Honda+Norbi úgy be is lehet. -
Male
nagyúr
válasz
#70869248 #7864 üzenetére
Szerintem erős menekülés volt ez a részéről... az előző körben mögötte még bőven volt hely a köv. autóig ( sajnos nem emlékszem most, hogy ki ment mögötte
), aztán hirtelen megérkeztek rá, így ha nem próbálja meg minél előbb az előzést, akkor hamar, talán már az egyenesben bukott volna 2 pozíciót.
Sajnos ezeken megy el idén a VB
-
#70869248
törölt tag
válasz
bajnokpityu #7874 üzenetére
háát tudod, ez a lényegen nem változtat semmit. Ez a futam már bukta.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#70869248 #7872 üzenetére
meg lehetett volna, ha banán tudna legalább minimális mértékben kocsit vezetni.
előző szezonban már bizonyította, hogy nincs helye ebben a sportágban. tudnia kellene, hogy akár belső akár külső iven más autó is lehet a pályán a kanyarban. ha szándékos lett volna, megérteném, de azt nyilatkozta, hogy nem látta! nem látta, hogy már mellette, előtte volt másik versenyző? fél szemére vak ez a majom?
magam részéről páros lábbal rúgnám ki a francba, annyi hülyeséget csinált, és csinál.
-
#70869248
törölt tag
válasz
bajnokpityu #7871 üzenetére
A Parabolica bejárata nem egy tipikus előzési pont, a féktávon előzésre ott a célvégi sikán, a Roggia, esetleg az első Lesmo, és az Ascari.
Nyilván lehet előzni a pálya bármely pontján ha úgy adják ki a körülmények.
Ez nem az volt. Ezt a futamot meg lehetett volna nyerni, ezzel nem mondok nagyot. -
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #7870 üzenetére
nomeg nem lehet a parabolikában előzni? utolsó körben pont ott előzték meg kívülről Norbit a 2. futamon..
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Ventur@ #7869 üzenetére
sztem abszolút megérdemelte. a nagyobbik baj, hogy látványosan gyorsabb volt tőle Norbi, sztem simán győzhetett volna a futamon, és az a pont nagyon hiányzik, ezt senki se adja vissza..
btype: sztem befele állt a kerék, tehát nem veszitett tapadást. Befele álló kerékhez tudott benani hozzáérni.
rettentő pechnek érzem a dolgot, és megmondom őszintén, én is előztem volna a helyében.
-
Ventur@
senior tag
Bennani 5 rajthelyes büntit kapott Hringre:
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos az ilyeneken megy el a VB Monteiroval szemben...
-
DS39
nagyúr
válasz
#70869248 #7864 üzenetére
bár túraautóban nem vagyok otthon csak ezeket a futamokat nézem, de F1-ben ezen a pályán belülről ott nem nagyon szoktak előzni, inkább kívülről körbeautózás a jellemző, ha nagy a tempókülönbség, itt is ezt lehetett volna, ha már... de felesleges volt, no, a célegyes végén tisztábban lehet próbálkozni, vagy a következő sikán előtt.
-
#70869248
törölt tag
..csak azért furcsa, mert ha lehet jellemezni Norbit akkor ő az okos, és gondolkodó versenyzők közé tartozik, nem a latin temperamentumról ismerni, nem Senna, Norbi gondolkodó-elemző, és okos versenyző aki persze gyors is.
Ehhez képest itt van ez a manőver. Ez nem volt okos...oké, látszott hogy megfogta a pozíciót bár sztem kicsit kifele állt a kerék, mert nagyon szűken kezdte így a Parabolica-t...és Bennani meg Bennaini, akár le is hülyézhetjük, ezen a helyzeten ez már nem segít.
Szine bármelyik másik támadási helyet lehet vágni ha nagyon elcseszik, az első sikán, a Roggia, az Ascari.
De a Parabolica, egy nagy tempóról fékezés, és egy nagy egyenest határoz meg...simán lehet hogy még ha legyűri Bennani-t mégis nagy mázlival itt,..akkor felér rájuk a 3. a célegyenesben annyira elbaxák a Parabolica-t.
...és persze ez a rizikója is megvan, ha ennél a tempóról fékezve elhagyod a pályát, az nagy ütés és nagy időveszteség. -
szilva01
őstag
válasz
[CS]Blade2 #7860 üzenetére
Annak ellenére, hogy Bennani ráhúzta, most Kiss Pál Tamással értek egyet, nem kellett volna ennyire erőltetnie.
-
#70869248
törölt tag
..hát Kis Pál Tominak tökéletesen igaza van szvsz. Látszott a tempókülönbség, oké...gyorsabb volt Norbi ..biztos idegesítette.
De a Parabolica bejáratánál??! ....+Bennani, de a fő lényeg hogy itt előzni qva rizikós. -
[CS]Blade2
addikt
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #7857 üzenetére
Igen, bár eléggé a pályán kívül körözött... ( persze anélkül is gyorsabb lett volna valószínűleg ).
"Nem tudom, hol hagytam el a pályát"
Azért ez nem gyenge nyilatkozat, csak méterekre ment ki, biztos nem vette észre -
szilva01
őstag
válasz
Motion_Blur #7857 üzenetére
A konstruktőrit meg Michigami támogatásával a Volvo...
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos Norbi továbbra is lassabb mint Monteiro. Ha a portugál így folytatja, sima lesz neki a VB.
-
-Mike-
addikt
válasz
XFishboneHUN #7854 üzenetére
A Keszthelyi família mivel foglalkozik? Mit lehet tudni róluk?
-
guftabi96
addikt
Egy végtelenül szomorú bajnok – Tim Gábor
Sajnálom, hogy ennyire nem állnak mögé támogatók. Ennél jóval többet érdemelne. -
-Mike-
addikt
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #7848 üzenetére
Kőváry Anett volt, ha jól tudom. Engem is idegesített
.
-
A Zéé
addikt
válasz
Motion_Blur #7848 üzenetére
jah, ez a folytonos súlyozgatás része nekem se tetszik, ebben tényleg jobb a wtcc-s szabályzás.
-
Motion_Blur
félisten
Nekem nem tetszik a TCR-ben hogy ennyire mesterségesek az erőviszonyok... jól mennek időmérőn az Astrák, erre a futamra lebutítják őket... ez szánalmas. A következő az lesz hogy távirányítással visszavesznek a mototerőből ha valaki ellép a versenyen?
Pilóták sincsenek olyan szinten mint a WTCC-ben.
Amúgy Sport2-n ki volt a csaj kommentátor? Kb. végigröhögcsélte a futamokat
-
A Zéé
addikt
válasz
Motion_Blur #7844 üzenetére
hát meg kell tanulniuk még az adok-kapokban közlekedni. Ez a második futam azért elég kemény volt, szinte minden körben volt legalább 1 kilincs a kilincsnek akció, ami néha látványosan összezavarta őket.
viszont
sajnosazt kell mondjam, hogy nagyon úgy áll, hogy TCR >> WTCC. Ez a két futam egészen olyan volt, mint amiért annó a wtcc-t is megszerettem. Lökhárító lökhárítón, folyamatosan 2-3 autó egymás mellett a kanyarokban, változatos dobogók. -
ebayer
tag
Azért az érdekes, hogy Borkovic semmilyen büntetést sem kapott a pályán kívüli előzésért.
-
biker
nagyúr
válasz
Motion_Blur #7844 üzenetére
azért Nash is gazdagon pályán kívül előzte Tassit
-
Male
nagyúr
válasz
Atomantiii #7838 üzenetére
Köszi, sajnos műholdam nincs
-
-Mike-
addikt
Hát hogy megy át a Toyota a Maggots-Beckets-Chapel kombináción, HÁT AGYABETEG!
-
hermanyi
addikt
válasz
Motion_Blur #7840 üzenetére
Tassinak állítólag rosszalkodott a motor ,nem volt benne craft .
-
emre
veterán
válasz
Motion_Blur #7837 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
TCR-ben is megy a kabaré, nem hogy közvetítés, még live timing sincs, Zengőék is csak tippelni tudják a szabadedés végeredményét.
-
Male
nagyúr
Hétvégén WEC Silverstone... Tudja valaki, hogy az Eurosport Player adja-e a teljes futamot? ( E1-en lesz közvetítés majd 17:15-től, de ez csak a vége... )
-
Vyndree
őstag
Keszthelyi Vivien az Audi TT Cup 2017-es szezonjában az első hivatalos teszten a mindössze 16 éves magyar pilóta a negyedik legjobb időt autózta a Hockenheimringen. Így tovább.
Úgy tudom Vettel öccse is ott van a mezőnyben. -
Vyndree
őstag
Nem tudom melyik noob csapat volt Zengő vagy a M1RA, de akik tegnap mentek Bahrain-ba fél tonna motorolajat akartak feladni a repülőre, természetesen mind elvették tőlük. Zengőéknek talán már van annyi eszük, hogy (tengerbe nem visznek vizet?) ilyet nem adnak fel repülőre, mikor ott még a csapból is az folyik.
-
A Zéé
addikt
Egy út van, ami ez a cikk után talán egyértelműen a csúcsra emelhetné a sorozatot: hibrid meghajtás a megszokott, hétköznapi autós kaszniba.
WEC-hez hasonlóan 2-3 eltérően kidolgozható konstrukcióval, és ezt a 3 éves homologizációs időt, meg joker rendszert eltörlve hagyni kibontakozni a mérnököket.
Enélkül biztos nem fognak gyártók jönni, de még egy ilyen lépéssel se biztos. -
emre
veterán
válasz
[CS]Blade2 #7826 üzenetére
Esélytelen.
A DTM-et egyik /nem német/ autógyár sem fogja támogatni azon egyszerű oknál fogva, hogy a sorozat nem alkalmas az új bevezetésre kerülő középkategóriás kocsijuk reklámozására. Márpedig a WTCC-t hosszú évek óta ez tartja fenn. (Alfa, BMW, Seat, Chevrolet, Lada, Citroen) mind csak addig voltak benne gyári szinten érdekeltek amíg feltétlenül szükséges volt reklám szempontból, ami az adott jármű esetében a bevezetés után maximum 2-3 év, plusz az előkészületek, azaz kizárólag 5-6 év viszonylatában gondolkodnak. Mondjuk a Honda ezt is elbaszta, nekik már többe van a hús mint a leves. Aztán a gépeket kiadják üzemeltetésre ebből még bejön egy kis pénz, és viszi tovább a gépezetet. De hogy a WTCC-ben egyszerre 4-5 világmárka gyári szinten képviselje magát arra nagyon kicsi az esély. Szóval számomra ez nem igazi verseny, hanem egy mesterségesen fenntartott marketing gépezet. Ezért olyanok a csapatok és a pilóták is amilyenek.
Nézzétek meg mi történt pár éve a WRC-vel, egy csomó gyár és pilóta kiszállt, ami nagyon jót tett a rallycross-nak és az IRC-nek.
-
[CS]Blade2
addikt
Ha túraautó VB, akkor ennek kellene lennie a legjobbnak minden szempontból a túraautó kategóriában, ami minden mást bevonzana, ha így lenne.
Ha ez lenne a legjobb, akkor a legjobb pilóták itt akarnának versenyezni, és nem más szériákban, a legjobb gyártók itt akarnának Janik lenni, mert azzal tudnának Janizni, hogy a legkeményebb csúcs szériában elől vannak.
A probléma, hogy a széria ezt nem tudja. Azt már igen, hogy aki nem ide való az lemorzsolódott, akinek nincs pénze az hátul megy valami old timer géppel, de azt még nem, hogy 5-8 gyártó azonnal ide csoportosítson át mindent.
Nem tudom, hogy melyik a legjobb széria, de a tippem az a DTM. A DTM-ből kell WTM-et majd WTCC-t csinálni, ezt a meglevőt pedig beszántani.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Vyndree #7823 üzenetére
Nem csak normális pályák kellenek, hanem el kellene ereszteni az FIA részéről ezt a: "csak akkor VB, ha van x gyári csapat és megyünk x kontinensen" mentalitást.
A "király kategóriában" mennyi gyári csapat is van? 4!!! AMG Mercedes, Scuderia Ferrari, Renault F1 és a McLaren Honda. 8 gyári versenyző....a 20 fős mezőnyből! Itt is, ha nem lennének privát csapatok, már rég bedőlt volna az egész.
-
A Zéé
addikt
válasz
Vyndree #7823 üzenetére
új gyártó nem nagyon fog jönni.
Nem azért, mert drága a sorozat, hanem azért, mert az erős piacokon nem tényező, és nem is lesz, mert ahol erős, és komoly hagyománya van az autósportoknak, ott mindenhol megvan a saját nemzeti bajnokság (DTM, BTCC, Super GT, vagy akár a NASCAR). Az ilyen kis piacok, mint Magyarország, Marokkó, vagy akár Portugália, ahol 1-1 helyi hős miatt még nézőközönség is van, az pedig nem elég hozzá.Olcsóbbá tenni nem lehet, így is sokszor eléggé komolytalan, ha még a mostaniból is visszább vennének, akkor még komolytalanabbá válna.
-
Vyndree
őstag
Az egész WTCC-t át kéne dolgozni. Az autók tegyük fel jók, bár a britekkel és a DTM-mel össze nem hasonlítható, pedig ez lenne a World*. Normális pályákat kéne keresni, még legalább 2-3 gyári csapatot és olcsóbbá, vonzóbbá tenni. Viszont ha ezen az úton haladnak Mike-nak igaza lesz, jövőre nem fogjuk látni őket.
Persze én nem értek hozzá, csak itthonról ezt így látom. -
guftabi96
addikt
válasz
Winner_hun #7819 üzenetére
Lehet nem leszek túl népszerű, de ez a pálya szerintem sokkal rosszabb, mint az eredeti volt.
Ezt a mostani verziót kukázni kellene a francba. -
Winner_hun
félisten
válasz
XFishboneHUN #7818 üzenetére
Ez a pálya ilyen.
-
XFishboneHUN
senior tag
Tudom, hogy Marrakesh, de ez a vonatozás és ez a 15 autós felállás elég uncsi volt. A WTCC nem ezt érdemli, de sajnos megindult a lejtőn...
De azért szép volt Norbi!!
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos minden gesztusból úgy látszik hogy Monteiro az a figura a csapatban, akire építenek, aki a nagy puszipajtás, Norbinak nem sok ideje van helyre tenni a dolgokat.
7 pont persze nem a világ, Monzában viszont ütni kell stabilan a portugál pojácát.
-
-Mike-
addikt
Kabaré ez az egész wtcc így. Vicc. Kevesen vannak, marha drága. Jól nézzétek meg idén, meglepődnék ha a szezon után ez még folytatódna.
-
Vyndree
őstag
válasz
Motion_Blur #7813 üzenetére
Dani benézte és Huff után kiment a boxba. Nagyon unalmas futam volt Dani kiesett mert odacsapta, Norbiék vonatoztak, Chilton előzött kettőt, Coronel meg elbukott egy első helyet.
-
Bozso68
őstag
válasz
Motion_Blur #7813 üzenetére
Félreértésből automatikusan a technikai gondok miatt kiállni kényszerült Huff-ot követték a boxba, amíg a Huff előttiek már a pályán mentek a megtisztított célegyenesben. Gondolom, speed limit van, ezért nem zárkózhattak utána.
-
Motion_Blur
félisten
Pfff Nagy Danitól nagyon amatőr volt hogy SC alatt nem zárkózott fel...
-
Atomantiii
addikt
Eurosporton nálatok is van egy alap sercegés a magyar hangsávon? Nagyon idegesítő.
-
Bozso68
őstag
válasz
sultansmith #7809 üzenetére
Hol nézitek?
Mod:
Habár inkább egy felvételt megvárok. -
guftabi96
addikt
Van valahol normális minőségű stream?
-
vlevi
nagyúr
válasz
sultansmith #7803 üzenetére
Hosszabbitas.hu-nirta Lanti, hogy a magyar eurosporton sajnos mas kozvetitesek miatt nem adjak.
Tényleg a wtcc app,vagy valami? Multkor olvadtam olyanrol, hogy az egyik ilyesféle elérést ingyenessé tették. Mondjuk nem nagy élvezet szaggatós 160p videót nézni tableten... -
Minstrel
senior tag
válasz
sultansmith #7803 üzenetére
Eurosport2-ön lesz, de attól tartok Magyarországon nem, mert mi a közép-európai ES2-öt kapjuk vagy valami ilyesmi és itt bundásliga lesz. [WTCC PROGRAM – MARRAKESH, 2017]
-
sultansmith
senior tag
Csak én nem találom, hogy hol lehet nézni az időmérőt élőben? WTCC
-
emre
veterán
sport2-ön most indul a második futam
wwazze Tasi mit rajtolt
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Gyúrósok ide!
- ASUS routerek
- ZIDOO médialejátszók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest