Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz
Sandormaster #1918 üzenetére
parancsolj
...mást hirtelen nem tudok (action tab-on vannak elég jól sikerült képek)
ui: asszem tudom, ki vagy lakhely alapján... kb 23évig ott laktam én is
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz
Sandormaster #1922 üzenetére
"download this photo"
szerintem mind le lehet tölteni nagy méretben
ui: egyébként ismerősök vagyunk fb-n
tegnap nyomtam is egy lájkot az uccsó wtcc-s kiírásodra
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #2503 üzenetére
chevy kiszáll, hondában a perspektíva. kérdés, hogy az mennyibe fog kerülni. érzik ők is, hogy lépni kell. a honda idén már megnyerte a btcc-t asszem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
proof88
addikt
válasz
Sandormaster #2503 üzenetére
nekem az a véleményem, hogy ha most autót váltanak, akkor 2014-ben lehetnek jobbak, ha maradnak a bmw-nél, akkor jövőre lehetnek jobbak, de utána már muszáj váltani... de egy többségben elsőkerekes bajnokságban szívás hátsókerekes autóval indulni abból a szempontból, hogy kiforgatják az embert. ahhoz meg nem elég hosszú egy futam, hogy a gumikoptatás előnye kijöjjön. Illetve mióta túl vannak néhány privát teszten Zengőék, azóta tudják jobban használni a gumit, jobb a kocsi kopott gumin. Én mondjuk még néhány hónapja azt olvastam, hogy a BMW is frissítve lesz 2014-re, vagy legalábbis szó volt róla a BMW-nél, hogy lecserélik a típust vagy valami ilyesmi, addig meg esetleg ki lehetne bírni az új motor hozta előnyökkel.
ja és igen ...
Csapatunk számára immár világos, Tiago Monteiro a Honda nyergében lökte ki Norbit. Csak, valahogy nem volt meg a rendezőnek egy 2,5 kilométeres körön 2012-ben. Meg aztán milyen lett volna kivágni a Hondát otthon, a premieren. Ez ennyi, csak tudjatok róla.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
vlevi
nagyúr
válasz
Sandormaster #2573 üzenetére
"de ezen a pályán a rajton kívül még lehetnek még problémák...mondjuk a közeli falak"
Lazán előfordulhat egy piros zászló, mert mondjuk a hátsó részen van egy olyan visszafordító, hogy egy valamirevaló parkolóházban szélesebb kanyarok vannak. -
Sandormaster
aktív tag
válasz
Sandormaster #2597 üzenetére
ez kemény kis felvétel!
Palánkoznak a srácok rendesen.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz
Sandormaster #2597 üzenetére
Most az egyszer talán nem tehet a dologról Müller. Talán.
Az a kanyar olyan, hogy 230 körüli tempóban padlón, szó szerint faltól falig kell kanyarodni. A videón látszik, hogy a kanyar előtt még kb 1-2 autónyi hely volt köztük, és ahogy az előtte McDowall kicsit megcsúszott, természetes, hogy elvette a gázt, és így érte utol Müller. Hiába fékezett, egy kicsit megpöckölte, de ez is bőven elég volt ahhoz, hogy a még mindíg az előbbi csúszásból ki nem keveredett autót elindítsa a fal felé.Ezen a videón 11:10-től látható.
14:41-nél pedig az látszik, hogy még a kocc előtt megbillen McDowal autója.
16:50-től a visszajátszásban tisztán kivehető, hogy fékez, még akkor, amikor először megbillen McDowal alatt a kocsi.Közben látom, hogy te is találtál egy videót az esetről. Azon is látszik, hogy nem az a helyzet, hogy végig centikre mögötte megy, és egyszercsak megunja, és megpöcköli. Hanem az, hogy hirtelen eltűnt 1 autónyi távolság közülük.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz
Sandormaster #2600 üzenetére
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megvan a Race07, és abban benne van a Macaoi pálya (is). Természetesen köze nincs a valósághoz, de az tény, hogy Monte Carlo ehhez a pályához képest lófütty...
Monacoban legalább a célegyenes végén, és az alagút után van bukótér, ahova ki lehet gurulni, és onnan folytatni a versenyt, néhány másodperc elvesztegetése árán. De itt semmi. Annyira, hogy ha lejtene egy kicsit, akkor bobpályának tökéletes lenne. -
vlevi
nagyúr
válasz
Sandormaster #2603 üzenetére
Az első futamban tényleg kijárt volna a piros zászló.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Sandormaster #2729 üzenetére
Tavalyelőtti árakon nincs véletlenül valakinek?
-
válasz
Sandormaster #2729 üzenetére
Hmmm a Paddock jegyért simán kérhetnének ennél is többet. Ez baromi jó ajánlat. Sztem meg is rendelek egyet
All→M8
-
Ventur@
senior tag
válasz
Sandormaster #2729 üzenetére
3k-ért baráti ár. Tavaly is kibírtuk, idén is kifogjuk
.
Isten lássa lelkem, hogy én fel voltam készülve arra, hogy feltolják 4-5k-ra a jegyárat, mert válság így, válság úgy, de meglepődtem, hogy maradt 3k.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
madstunt
addikt
válasz
Sandormaster #2882 üzenetére
+1
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Sandormaster #2882 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vlevi
nagyúr
válasz
Sandormaster #2909 üzenetére
Nem tudom, hogy Dudukalo mit akart ott akkor azon a féktávon, de marhára nem sikerült neki. Még szerencse, hogy Norbi meg sem próbált befordulni, és elment a menekülőútra.
És lehet, hogy jó helyen is van ott a 21. helyen. Mert ha időmérőn ilyenek vannak, mi lesz a futamon? A pályabejáráskor Norbi is említette (0:25-nél) , hogy olyan itt Monzában még nem volt, hogy a repülőrajtnál mindenki elfért volna. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Sandormaster #2909 üzenetére
A második versenyre mindketten megtarthatják az eredeti rajthelyüket.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Z0C!
őstag
válasz
Sandormaster #2945 üzenetére
fék és gáz problémái voltak. több videóban is elhangzott..
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
-bh-
aktív tag
válasz
Sandormaster #2984 üzenetére
Szerintem a JAS motorsport góréja lessz az [link]
...azért tegyük eredmény-függővé a látogatás tárgyát[ Szerkesztve ]
"Boldogok a trollok, mert övék a világ hálója."
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #2997 üzenetére
nagyon egyben van még a chevy még mindig.
viszont norbi már szabadon dönget, érdemes nézni az idejét...!!!!!!!!!!!!!!
nagyon jó eredmény ez a hondától első hétvégén, a seat és a chevy messze nem tudta ezt így debütáláskor.. szóval ne csüggedjen itt senki és ne vészmadárkodjon, meg károgjon..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vlevi
nagyúr
válasz
Sandormaster #3007 üzenetére
Nem a JAS-t akarom védeni, de Müller ablaktörlője sem ment
És volt még asszem a Chevynél is párás szélvédő.Amúgy tényleg hasonlít egymásra a Seat és a Honda színezése.
[link][ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz
Sandormaster #3026 üzenetére
Ha Max Chilton szállna bele így az F1-ben Bianchiban, szerintem sokat ott sem mérlegelnének. Bár azért az ilyen tehetségek már szerencsére nem tudják megvetni a lábukat az F1-ben.
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3063 üzenetére
a két kakas a végén... azétr becsokiztak egy pillanatra szerintem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3065 üzenetére
most megy az interjú, mennyivel otthonosabb a btcc mint a wtcc, ahogy egymást ugratják közben és beszélgetnek..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Sandormaster #3078 üzenetére
"még ha vizes is volt az aszfalt és a 19. helyről akár az 5. helyen is végezhetett volna Norbi!"
Pont az eső segített neki ebben
Marokkó száraz lesz, de az meg egy rakás szar pálya. Jó lenne túl lenni rajta...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3163 üzenetére
ahogy látom szegény norbi nem eszik meg ma senkit
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3223 üzenetére
fogalmam sincsen
lehet, hogy én nem leszek kint, mert más programom lesz, erdélyben leszek. egyik szemem sír, a másik nevet...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dudikpal
aktív tag
válasz
Sandormaster #3223 üzenetére
ez a VIP verseny Átlagsebesség tartása ez mi?
Valami olyasmi, hogy az nyer, akinek a köridejei a legközelebb vannak egymáshoz.
Magyarul minél "azonosabb" köröket kell futni, ha szabad így mondani
Anno még Palik is ment ilyenen, onnan emléxem. -
proof88
addikt
válasz
Sandormaster #3357 üzenetére
+ naptej, UV-B ellen!
-
madmike
őstag
válasz
Sandormaster #3363 üzenetére
Én is itt néztem, a poló az egész baráti ezen az áron
Lesz valami abból, hogy az itteniek együtt mennek/egy helyre tömörülnek majd? Egyelőre nagyon valószínű, hogy nem fog tudni senki eljönni velem, egyedül meg mégiscsak gáz lenne.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
ruti
Közösségépítő
válasz
Sandormaster #3371 üzenetére
ahol én voltam, ott a "MARAGGGYÜLVE!!!" volt a szlogen
t1: mehet a hűtőtasi, és tele is lehet, nemcsak az ott vásárolt hamit lehet kihozni benne
albert1: hali
Promo standok kint vannak, nem a paddock-ban. Elviekben megéri bemenni, csak jó időpillanatban kell, és akkor vígan körbenézhetsz. Van mikor egész az uccsó pillanatig bent lehetsz, nem zavarnak ki, sétálgathatsz a rajtrácson lévő kocsik között is
[ Szerkesztve ]
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
t1
addikt
válasz
Sandormaster #3371 üzenetére
És amúgy most ez a sima 3000ft-os jegy hova szól? Csak a füves részre szabad ülni vagy a lelátóra is, bocsánat ha sokat kérdezek és hülyeséget -
proof88
addikt
válasz
Sandormaster #3505 üzenetére
hát igen, a betétfutamokkal volt probléma ... WTCC és AutoGP okés volt, mint mindig. De a Speed Euroseries-re miért csak 6 kocsival jöttek? Néztem a hivatalos oldalon tavalyi futam képeket, bőven többen voltak! Hova lettek? Amúgy a másik probléma, hogy tavaly volt Formula Abarth is meg Italian Formula 3 is. Meg a Lotus Ladies ami olyan amilyen, de inkább azt nézem mint a VIP akármit! Ráadásul csak 2 kapu volt nyitva, nem is a bejutás volt a probléma, hanem hogy gyakorlatilag ez az embertömeg, ami volt, csak a célegyenesre volt korlátozva. Másik tribünökre nem is lehetett menni. Értem én hogy tavaly kevesebben voltak, de legalább vasárnapra megnyithatták volna még az átjárást egyéb tribünökhöz. Persze tudom hogy akkor több biztonságis kell meg ilyenek, na de na. Amúgy meg már nem azért, de ha ezen a mostani WTCC rendezvényen ennyire hering fíling volt, és a női wc-knél km-es sorok álltak, akkor mégis milyen infrastruktúrával oldották meg régen ezt?!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Sandormaster #3505 üzenetére
Jah, elég gáz volt amikor a celebek felálltak a dobogóra és a hangos beszélőn magát éltette az emberke... a kutyát se érdekelte. De azért megkapták rendesen ("legalább íven mennél a k*rva any*dat", stb
)
AutoGP adta a hangélményt, a WTCC az izgalmakat. Norbin kívül szerintem mindenki Coronelt éltette, elképesztő hogy mennyire gyönyörűen autózik a BMW-vel
Két negatívum volt nekem: az egyik a parkolás, amit nem is részletezek... a másik meg a mindent beterítő sörszag.. komolyan mondom az emberek fele szerintem KO volt és gumi+benya keverék helyett sörszag járta át a tribünöket. Nálam a beb*szás nem összeegyeztethető a sporttal, főleg hogy a bunkó parasztok természetesen elkezdtek ordítani, káromkodni stb. Ilyen szempontból nagyon sok tahó volt. De önmagában a tömeg ismét jól mutatott, és jó hangultatot biztosított
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
!Overdose!
őstag
válasz
Sandormaster #3950 üzenetére
Nézz rá a ponttáblázatra, hogy hogy állnak a Hondás és BMW-s srácok!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3950 üzenetére
omg, egy percig sem volt versenyben, kímélte a technikát a második futamra.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Arkar
aktív tag
válasz
Sandormaster #3954 üzenetére
6 Chevy mellet nem lehet annyira virgonckodni, főleg egy friss fejlesztésű autóval.
Így is jól sikerült ez a Civic, szinte csak erőben marad el a Cruze-től, és még a Hungaroringi tesztet ki is hagyták sajnos.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #4332 üzenetére
felőlem kawasaki zöld rózsaszín feliratokkal is lehet, hogyha a mol cserébe egész évre fixen igen korrekt összeggel támogatja zengőéket
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Sandormaster #4334 üzenetére
a honda büdzséje töredéke a citrónak. a jas kicsi építő cég. 10e km előnye van a citrónak. a chevy 9 évig csiszolódott. csodák nincsenek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz
Sandormaster #4334 üzenetére
BMW-vel hol is lennénk?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz
Sandormaster #4337 üzenetére
Én is, élmény volt!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz
Sandormaster #4366 üzenetére
Teljesen unalmas, szinte akciómentes futam volt. És ez nem csak azért van, mert a Citroënek elléptek, hanem mert szerintem mindenki takarékon ment. Nem értem hogy mért pont ezt a pályát kellett betenni szezonnyitónak, azt meg pláne nem értem, mért csak 1 hét szünet van, egy ilyen pálya után? Érthetetlen....
szerk.: Borkovic mekkora már?
A szerb Zsiráf. Csoda hogy nem lóg ki a feje[ Szerkesztve ]
All→M8
-
rocket
nagyúr
válasz
Sandormaster #4427 üzenetére
Kisse tulertekelt a sorozat, iszonyat rosszul szervezett, atgondolatlan, de ennek a kovetkezmenye, hogy apropenzbol egy Magyar csapat neha labdaba tud rugni.
Szamomra a legnagyobb problema, hogy a futamok iszonyat rovidek, tovabb tart haza vergodni a Hungaroringrol busszal a Felvonulas terre, mint a 2 futam hossza.
Lehetne tanulni a DTM-bol.Sajnos valoszinusitheto, hogy a Citroen idei folenye tonkre fogja tenni a WTCC-t, es meg a valamennyire gyari Honda is tavozni fog, aztan Loeb nyerhet majd itt is 9 semmit nem ero VB cimet.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
ruti
Közösségépítő
válasz
Sandormaster #4574 üzenetére
mikoris áztunk sz@rrá, három éve? mintha ma lett volna
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Yayoh
aktív tag
válasz
Sandormaster #4574 üzenetére
Hullámozzatok
-
Yayoh
aktív tag
válasz
Sandormaster #4614 üzenetére
10 kor lesz warm up a RCM kupásoknak szóval 10 előtt szerintem nem érdemes kimenni .Elég rövid program lesz
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
válasz
Sandormaster #4614 üzenetére
Abból a szempontból érdemes kimenni korábban, hogy esetleg a fedett részen tudjál magadnak helyet foglalni, mert hát igen cudar időt jósolnak a hétvégére
.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
proof88
addikt
válasz
Sandormaster #4617 üzenetére
jaja, legalább kevesebben lesznek a gold 4-en, mert tavaly is a lépcsőkön is tömegnyomor volt, levegő meg 0
-
válasz
Sandormaster #4630 üzenetére
Köszi az infókat, akkor korán megyek, és megpróbálok közel parkolni a főkapuhoz.
Illetve az lenne még a kérdésem, hogy a hétvégés tiszteletjegy csak a nézőtérre jó, vagy a Paddock-hoz is?
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen