Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz huskydog17 #46975 üzenetére

    A stutter csak kozvetett performance problema, az nem optimalizacio kerdese. Ha a studio ugy dont hogy elozetes shader forditas van, akkor nem lenne on the fly shader forditas miatti akadas. Ez dontes kerdese, semmi koze hozza az engine-nek. Rossz donteseket hoznak a fejlesztok. A betoltes miatti akadas mar reszben engine problema, de ott is vannak dontesek, amiket nem hoznak meg vagy rosszul dontenek es igy nem lesz orvosolva a betoltes miatti akadas.
    A verziok kozotti upgrade-ek meg segitenenek alapbol annyit, hogy ne kelljen bizonyos dolgok felett annyit ulni.
    Ha a nanite rendesen van hasznalva akkor nincs pop-in. Ha hasznalnak distance cull-t vagy hlod-ot akkor mar lesz pop-in.
    Nem vitatom az ubi motorjainak sikeret/bravurjat (csomo jo dolog van ott is, a northlight-ban is a remedy altal es meg lehetne sorolni, szoval van elet az ue-n tul is), de az sem normalis, hogy olyanokert hibaztatunk mas motorokat, amik elsosorban a fejlesztok hibaja. Raadasul az ue-nek teljesen mas dolgoknak kell megfelelnie, mivel azt nem arra terveztek, hogy 1 studio hasznalja csak. Lehet, hogy itt a jatekosoknak nem tetszik a vegeredmeny, de mint mar irtam, nem veletlen, hogy nagy szazaleka a studioknak atall, mivel nincs a piacon masik motor, ami azt tudna, amit az ue, legalabbis ebben a formaban.

Új hozzászólás Aktív témák