-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tome.jr
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #4097 üzenetére
és mikor kijön a Crysis 2, akkor az
Ezt úgy pontosítanám, hogy miután kijön a Crysis 2 utána még jó pár évig az is marad a legszebb, ha a hozza az első részben megszokott szintet.
Bár a Vanquish még beelőzheti: [link]
-
DemonDani
addikt
válasz
tome.jr #4096 üzenetére
Hát igen valami game kelleni fog mellé, és egész biztos vagyok benne hogy ez olyan lesz mint HD5000nek a Dirt2 volt "annó".
Csak jönne már valami Fermi de mindig elhalasztják! Úgy érzem magam mint a macska ami előtt rángatják a cérnagombolyagot
(#4097) TESCO-Zsömle
És mikor kijön a Worms: Armageddon 2. akkor az lesz, Mikor kijön a Duke Nukem Forever akkor az lesz.
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
tome.jr
addikt
válasz
DemonDani #4095 üzenetére
Én is így gondolom, hogy egy CEBIT-es demo jót tenne a Metro 2033 reklámjának. Főleg ha hozzácsapnák majd Bundle az új GTX-ekhez. A Ferminek meg azért lenne jó ezzel demózni mert ahogy írtad is benne van minden jelenleg létező és jól csengő nevű feature amitől jobban eladható lesz a kártya.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
Ha a CeBITen demóznák mjúk egy Fermivel akkor eléggé felkapottá tehetnék, és biztos a game fejlesztői is örömmel vennék ha az Nv ezt szeretné és az Nvidiának is jó lenne, hiszen ha eléggé felhypolják akkor gyorsan berobbanhat a cím, és a gpuhoz kötöttség is egyben.
De ha nem kap vmi hírverést akkor tényleg gond lesz a névvel és nem nagy reklám a kártyának sem. (pedig ebben a gameben aztán tényleg minden vansok hülye kódnév 3d vision physx eyefintity dx11 tesszeláció)
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rumkola #4092 üzenetére
Ha legalább olyan jó lesz, mint az AVP, akkor sok baj nem lehet.
Maximum az ismeretlen névvel lehet baj, de ez az egyetlen amit meg lehetett szerezni, mert a bejáratott brandekre idő előtt rástartolt a konkurencia. Az NV-nek is vannak nagy Q1-es címei, mint a Bioshock 2, vagy az Assassin's Creed 2 csak egyik stúdió sem akart DX11-et és PhysX-et, így olyan cím kell a Fermi startjára, ami ebből a szempontból is bevethető.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DemonDani
addikt
Aztán meg a Kerti traktorokról átálnak a Supersportautókra és megszületik a modern kori "Lamborghini"
Tudom már mi lesz a nagy bejelentés!
A Fermi egy Sportautó 512 lóerő, 1200as fordulaton pedig már leadja a maximális 1228Nmes nyomatékot!és mindez egy 32hengeres motorból ami W elrendezésű
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
rumkola
nagyúr
videók és ingémek alapján az AVP-re is ezt meséltétek...
mellesleg nem a látvány az érdekes, hanem inkább a játékélmény
persze egy új gpu launch-nál nyilván a kinézettel példálóznak, de abból sosem sül ki jó
az nv eddig jól választotta a címeket, legnagyobb százalékuk top, de erről pl. ezt most nem tudom elképzelni -
tome.jr
addikt
Maradjunk akkor annyiban hogy a teljesítményt majd az első tesztek után lehet elemezni.
Az meg hogy előrendelni mindig csak horror áron lehet szintén nem lehet vita alap. Az ilyen webshopok kihasználják a végletekig felcsigázott júzereket és jópáran meg is fogják venni ennyiért, de nem a pofátlan kiskereskedői haszonnal kalkulált ár lesz a végső ár, az majd a megjelenés után pár héttel fog normalizálódni. Borítékolom, hogy jó pár PH-s kereskedőnek is el fog gurulni a gyógyszere és akár 200k-ra is be fogja árazni, úgy hogy még a nagykerben sem lesz belőle egy darab sem.
Ha viszont erősebb lesz akár az 5970-nél is akkor reálisnak gondolom a 170-180k árat
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
Az.hogy valahol előrendelni lehet ennyiért az nem jelenti azt hogy az is lesz az ára.Egyébként igazad van... Qrwa drága,én szóltam amúgy jó ideje ,hogy aki azért várja a fermit mert olcsó radeont akar az mondjon le róla vegye meg most...Jó sokszor leírtam ezt már.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
DemonDani
addikt
Hát ezek az árak azt feltételezik, hogy az Nvidia a CESen a kisebbiket demozta. (persze lehetett alacsonyabb órajeles A2es nagy is de nemhiszem)
S véleményük szerint a Hemlock köré tud kerülni a 480 a 470 pedig valamivel az 5870fölé pozicionálódik.
(ami szerintem kicsit merész elképzelés dehát a piac alapján ez van, ami az 5870től 20-25%al jobb azt nem adjhatja az 5970 árában, illetve igen de értelme nincs XD)[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
sutyi^
senior tag
válasz
tome.jr #4085 üzenetére
Egyelőre ezek a GTX470 és 480 kártyák a hardveres vaporwaret fogalmát kimerítik, jó lenne látni már valamit.
Várom már én is a mai are you ready bejelentést. De remélem nem Huangot fogjuk látni amit bejelenti hogy inkább átállnak kerti traktor gyártásra.
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
priti
addikt
Az 5970 600 dodóról indult és 150k lett belőle itthon, szal mire ideér meg áfa, meg harmadik országos vám meg mittoménmi durván 250-el lehet váltani, így ha 700 dodó lesz az indulója az nálunk sacperkábé 175k, persze a megtakarítás része az valszeg csak kamu marketing így olyan 165-170k közöttire fog beállni az ára kis országunkban az előrendeléses ár alapján.
Hardverlesen
-
tome.jr
addikt
Nagyon jól informált vagy.
Elárulhatnád akkor pontosan melyik játékban, milyen felbontáson, milyen szűrőkkel, milyen fokú tesszelációnál mekkora %-ban veri a Fermit.
A neten keringő infókra meg épeszű ember nem ad semmit. Emlékszem anno ATI találgatós topicban az 5870-et GTX 285 SLI szintre várták
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz
rumkola #4074 üzenetére
Videok es ingame kepek alapjan a Metro2033 lesz az eddigi legszebb DX11-es jatek, a teljesitmeny meg majd kiderul, mert ugy nem sokat er szepseg ha cserebe 20fps atlagot tud a legerosebb DX11-es VGA full HD-ben
#4083: Minden VGA megjelenese elott ez tortenik, van egy oldal aki klikkeket akar, es kiraknak egy meg meg nem jelent VGA-t.
Megjelenesig nem erdemes messzemeno kovetkezteteseket levonni 1 oldal arazasa alapjan, sot amig nem teljes a kep addig meg foleg felesleges[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Érdekes ez az 1 és 2 GB. Ez mindkét kártyán két ROP blokk tiltását feltételezi. Mondjuk itt bukják a legkisebb teljesítményt, ha tiltani kell valamit. Remélhetőleg a webshop téved.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
RI/OS
őstag
175.000Ft? Lawl.
Ez komoly?
Ennyi volt kb az 5870 CF-em, ami földbe döngöli a 480-at.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
rumkola #4074 üzenetére
Mi a baj vele? Ez nem a 4-es metró ... ez tuti kész lesz.
Robi BALBOA: Teljesen lineáris lesz, szóval sok dolgot nem lehet benne elrontani. A hangulat átjön.
Raymond: Értem. Köszönjük, hogy részletezted a problémád. Mindenki sokat tanult belőle.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Robi BALBOA
őstag
Majd a Crysis2-vel jelenik meg a Fermi.
A Metro 2033-ra nagyon kíváncsi leszek, nekem a karakterek tesszellálása nagyon tetszik és maga a játék is, remélem nem csak képeken és vidiken jó a game mint sok esetben?!
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
priti
addikt
Akkor már értem miért nem játszottam vele soha, COD után az ember belép egy ilyen játékba és egyfolytában a "Q"-t meg az "E"-t nyomogatja minden sarkon kb. két percig aztán kilép a fenébe. Nálam legalábbis így szokott lenni, a COD6-ot megpróbáltam eröltetni, mivel én fac megvettem eredetiben, de áhh, hiába kínoztam magam, felejtős, képtelen vagyok megélni lean nélkül.
Hardverlesen
-
rocket
nagyúr
válasz
DemonDani #4058 üzenetére
"amugy nem a Metrohoz igazítják mert a Metroak egy fix Marcius 19.ei időpontja van és a Ferminek ilyen nincs."
Jelenleg Europaban marcius 19., Eszak-Amerikaban marcius 16.
Egy jatekot a megjelenes elott eleg egyszeruen el lehet tolni egy kesobbi idopontra, indokot is lehet talalni (valami bugot talaltak az utolso pillanatban).
Szoval ha nem jon a GTX470/480 marcius 16-ig, akkor lehetseges, hogy eltoljak a jatek megjeleneset.
Nem szokas VGA-k megjelenesi datumat nagy dobra verni, az AMD se szokta, ugyhogy az, hogy nincs meg publikus megjelenesi datum (egyebkent lehet mar van, de NDA alatt all, es ilyen tavlatbol meg nem szivarogtatta ki senki) nem jelent semmit"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lehet, hogy én nézek félre valamit, de az Original Price-hoz tényleg kisebb érték van beírva, mint amennyibe kerül? LOL ezt komolyan gondolják.
You Save: -$70.00 - és még úgy állítják be, hogy én nyerek rajta.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
priti
addikt
Hülye, ez tényleg jó
Most néztem egy videjót, még meg se néztem idáig, asszem ezt én is megsasolom ingém. A COD sorozat elpusztúlt a szememben a 6. résszel, amikor kivették belőle az elhajlást, még a MOHA-ban bízom, hogy abban megmarad. Ebben van? Olyan FPS-el nem multizom amiben nincs, sok év COD után egyszerűen élvezhetetlen számomra ilyen seprűnyelet nyelt karaktert mozgatni FPS-ben. ...A sok hülye konzolos meg nem lázad...
sonja:
Kb. 175k-ról fog indulni itthon az erősebbik.
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
válasz
DemonDani #4058 üzenetére
"A Fermi a Duke Nukem Foreverrel a dobozban kerül a boltok polcaira!"
Csak nem.
Valamikor 1-2 hete még nagyon fogadkoztak, hogy majd a Metro 2033 így, meg úgy... de akkor ebből se lesz semmi.
A zseblámpa már lehet, hogy level2-es szint és így tiltják le a játékban.
Pug:
Kicsit gyanús, hogy pont a zseblámpa kapcsolásán lenne egy logika, ami ellenőrzi az eredetiséget, de meglehet, hogy a törés.[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
Zseblámpára nekem is kifagy, egyfolytában dobálom a gyújtórudakat az effel, azt bírja
Te megvetted amúgy, vagy a törés szar?
(#4060) Pug
gondoltam, hogy elszarták, mindegy annyira nem fogott meg, talán majd a multi, de inkább az új mohára vagyok kiváncsi.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX10.1 hasznos fícsőrők közé volt sorolható, hiszen használták a játékok. AA-t kínált olyan szituációkhoz, ami lehetetlen nélküle. Ott a Gather 4 támogatás, amivel a jelenleg nagyon népszerű SSAO implementációk gyorsíthatók. Van LOD utasítás, ami a POM effektekre lehet jó, sőt a shaderes szűrése miatt nem akad össze az Anizo szűréssel. Csupa hasznos funkció. Ami nem volt hasznos az a GS, mert most is alig használják. Leszámítva a Stormrise-t és a STALKER: CoP-ot. Persze ettől én hasznosnak tekintem.
Alapvetően változott meg az AMD stratégiája az innovatív R600 után. A sweet spot más felfogást jelent. Az R600-nál látták meg, hogy mit kell másképp csinálni, és alapvetően igazuk volt, hiszen most nekik van a legjobb rendszerük a piacon. Egyelőre a HD 5970 is befoghatatlannak tűnik a GeForce GTX 480 számára, így nem nevezhető a stratégia rossz iránynak.
DX11.1 nem lesz. Nem tudnak mit belerakni, nincsenek olyan foltok, amiket a DX10 után hagyott az MS. Lásd fentebb. De amúgy igen, ha hasznos újításokat hoz egy új DX, akkor nyilván kedvelhető lesz. A DX10.1 és a DX11 ilyen. Aztán, hogy a fejlesztők ebből mennyit használnak ki, az már rájuk tartozik.
DemonDani: Ó igen a nézők. Én kérek elnézést.
Az AVP-nek a warez verziójával vannak gondok ... Most ezt ne nevezzük bugnak.A Battlefield: BC 2-ben CPU-s fizika lesz. Azt mondták a fejlesztők, hogy tökéletesen elég a proci ereje, arra amire használni szeretnék. Grafikailag a DX11 némi sebességbónuszt fog jelenteni, de ebből valamennyit elköltenek a szebb árnyékokra. Nagyából ebben ki is merül az előny. A többi effekt DX10/10.1-es. A DX9 lecsupaszított mód lesz, de ez van.
stevve: Gondolom nem véletlen, hogy márciusban jön.
Raymond: Akinek van fogalma az válaszol a posztra, hogy mit lát másképp.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
No offense, de sokadszorra megint: Sokkal egyszerubb lenne mindenki elete (a tiedet beleertve) ha nem enned nagykanallal az AMD-s rizsat. Van egyaltalan fogalmad arrol milyen nevetseges ezek a hozzaszolasok valakinek akinek legalabb egy kis foglama van az iparol?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
DemonDani
addikt
A Fermi a Duke Nukem Foreverrel a dobozban kerül a boltok polcaira!
amugy nem a Metrohoz igazítják mert a Metroak egy fix Marcius 19.ei időpontja van és a Ferminek ilyen nincs. Mármint időpontja sem nem csak hogy 19.ére (illetve mondanak Cebitet meg márc27-9et de be lehet szálni a BWin.comon biztos lehet fogadni dátumra és napszakra felosztva
)
A zsblámpára kilépés az a game része! hogy megilyedsz már benyomod a villanyt a sötétben elkezd villogni feketén a kép és bedobja az asztalt. UHH
félelmetes
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
priti
addikt
és a keletkező háromszögek árnyalása
A keletkező háromszögeket nem sokszög területelemmel oldják meg? Hol lehet bővebben olvasni az alkalmazott tesszelációról? Picit zűrzavaros nekem, hogy akkor most végülis miről is van szó a gyakorlatban. Számított térpontok összekötése végülis ez, ahol a szabályos területelem a négyzet nem? Én ezt úgy képzeltem el, hogy a szabálytalan területelemek nagy száma miatt lesz erőforrásigényes, ezért kell az alapoktól tesszelációhoz, azt szem előtt tartva tervezni nem?
Hardverlesen
-
Arra a Metro 2033-ra kíváncsi leszek. Remélem, addigra lesz már fermi is és meg tudja mutatni az nV, hogy mit tud. (ha jól tudom, azt a projektet nv "keze" vezérli és időzítések is a játék megjelenéséhez vannak kötve. Jól tudom?)
DemonDani:
Az AVP tényleg bugos. Dx11 alatt elég bekapcsolni a zseblámpát és már ki is lép.[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
Dirt2 is sorolható a karakter tesszaláláshoz, a nézőtéren üldögélő embereket elvileg fel tesszelálja, persze nem úgy mint az általanad soroltakban
A Genghis Klannal annyi a gond, hogy megint nem a nagyközönség elé szánt játék... nem egy FPS aminek mindenki neki ugrik, ráadásként még neve sincs. :/ Pedig ez az AVP jó lett volna az atinak, de hát ez is bugos lett ahogy olvasom elég keményen, szóval ez megint nem nagy HD5000 eladást fog generálni, pedig egyszer az a Fermi is megjelenik, az Atinak mindenképpen ki kell addig használni a piacot (amit persze eddig nagyon jól meg is tesz, de ennél lehetne sokkal jobb is a helyzet, ha nem lenne minden DX11es eddig megjelent játéknál egy rakás DE, meg HA) a BC2 elég jó reklám lesz majd a DX11nek a Frostbite 1.5el, de ott is inkább a 2es lesz ami már tényleg a DX11nek hasal, bár erről sajnos még sok infót nem olvastam, de pl jó lenne már egy GPU fizika is ha már egyszer az OCL meg a CS is ott lenne ilyesmi kihasználására. (persze gondolom nehéz valakinek elkezdeni a sort, és biztos komoly fejlesztés lenne)
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
rocket
nagyúr
"A sweet spot alatt a programozók előrejelzései szerint fejlesztik a hardvert, nem tekintik lényegesnek azt az innovációt, amit előreláthatólag nem használnak majd ki."
Az AMD altal eroltetett DX10.1 es a tesszalacio a DX11 elott pont az altalad most leirtaknak az ellenkezojet mutatja, es altalad is evekig agyon volt hypeolva, hogy az AMD mekkora innovacios kiraly, erre most meg mar megakarod magyarazani, hogy mas jelent a "sweet spot" strategia.
HihetetlenNem valtozott semmi az AMD strategiajaban, csak mar nem maradt elonyuk azokban a dolgokban amiben eddig innovatibbak voltak az NV-nel, leleptek oket a semmittevusek kozepette a GPU fizika kapcsan, API szinten felzarkozott az NV, es a teljesitmenybeli fekete foltokat meg ugytunik eltuntettek (8xAA es a GS teljesitmeny).
Hamarosan jon majd a DX11.1, hogy akkora "sikert" erjen el mint a DX10.1, es akkor majd gondolom megint megvaltoztatod az allaspontod, mert az AMD-nek lesz eloszor ilyen GPU-ja
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
DemonDani #4048 üzenetére
Pontosan ezért lett kialakítva a sweet spot. A fejlesztők visszajelzéseire építik a rendszert. A tesszellátor nem annyira lényeges. A Xenos kompatibilis egység alig 10 millió tranzisztor. Nem ezen múlott. Sőt a box-osok szeretik használni, mert egyszerűbbé teszi a fejlesztést a PC-xBox360 multiplatform címeknél.
Annyit érdemes itt látni, hogy a Xenos-os és a DX11-es egység más logikát követett. Az xBox360-ban az a tesszellátor dolga, hogy a fejlesztők alacsony poligonszámú modelleket alkalmazzanak, amivel a rendszer erőforrásait valamilyen szinten felszabadíthatják más feladatokra. A részletességet majd kialakítja a tesszellátor. Ezt használják az MS konzolján a fejlesztők, már van pár ilyen játék (Mass Effect 1-2, Viva Pinata 1-2, Dragon Age).
A DX11-ben inkább a magas részletességre ment a hangsúly. Itt csak az Unigine Heavent lehet felhozni, mert játékban nem igazán használják az eljárást, ilyen komoly mértékben. De nyilván ez érthető egy benchmarkban nem számít a sebesség, míg egy játékban komoly problémát jelent a felület kiépítése és a keletkező háromszögek árnyalása, feltextúrázása. Egyelőre a karakterek tesszellálása a menő (STALKER: CoP, AVP, Metro 2033), ez nem nagy dolog, és alapvetően látványosnak is mondható. Teljesítményigény szempontjából sem megterhelő. Az AVP már használ pár felületre tesszellálást, de nem vitték túlzásba. Esetleg a Dirt 2-ben látható mód is reális alternatíva, effekt szinten használni az egységet. A Genghis Khan MMO lesz majd ebből a szempontból előrelépés. Ugyan a felületek továbbra is csak kismértékben lesznek tesszelálva, de a karaktereken már könnyen észrevehető változás lesz. Márciusban is jön két DX11-es játék, de előreláthatólag egyik sem használ tesszellálást. Szerk.: Illetve három jön, mert a Metro 2033-at is ide kell sorolni. Na az használ karaktertesszellálást, a'la STALKER: CoP.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
priti
addikt
Azt nem értem, hogy ezeknél a kazán VGA-knál miért nem növesztenek oldal irányban, veszik magasabbra a nyákot, és tesznek rá szélesebb a refihűtőt, nagyobb átmérőjú mókuskerék ventivel a fenekében, ezt is tiltja valami szabvány? A meglévő motorok simán bírnának egy nagyobb lapátot, lazán, olyan tekercselés van ezeken a kis carokon, mint egy fúrógépen... Állítólag ez a Fermi is izzik, mint az ördög töke, néztem a tesla-ról képet refhűtő ugyanaz, kutya legyek ha értem, hogy ez méjó...
Hardverlesen
-
válasz
DemonDani #4044 üzenetére
miért is volt értelmetlen? Amit te írsz sehogy nem kapcsolódik az enyémhez, mert én a unified shaderről írtam, nem teljes architektúráról.
egyébként ha a legutóbbi két hszemet is olvastad volna, kiderül a történet vége: nem írtam sehol, hogy az R600-ban volt először. azt se írtam, hogy nv nem fejleszt semmit, hanem azt írtam, hogy a kamu bemutatók és a kapálózás, helyett arra koncentráljanak és legyen végre valami.
szerintem a hsz nem volt ATI-fan, se nV utálkozó, de ha valaki már zölden lát, annak magyarázhatok, nem megy át a szűrőn.
Nem is tudom, miért magyarázkodok neked.
Raymond:
Nem csak egy színt látok.[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
R600ban elég sok minden volt felesleges... elvileg tesszalálni is tudna nem?
Milyen hasznos... Arra nem számítottak, hogy nem fogják a tesszalálást használni a DX11es megoldás előtt? (illetve ők demózták meg villogtak vele, hogy milyen jó lesz, jó is, csak vmiért nem akarják úgy ahogy kéne, de ez majd talán változik)
Legujabb nv fejlesztés:
http://www.nvidia.com/object/product_geforce_pc_kit.htmlinkább egy közel 30cmes nyomatott áramkört mutogassanak már, nem kell nekünk egy egész gép elég egy "kis" tégla
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
DemonDani #4044 üzenetére
Nem teljesen ezt ismerte fel az ATI. A sweet spot stratégia lényege nem ebben rejlik, hanem a méretre levetített teljesítmény generációnkénti megduplázásában. Ebbe beletartozik az is, hogy az R600 után nem vállalják fel a haszontalan innovációkat. A kártya teljesítményét főleg az életciklusára tervezik, és kismértékben koncentrálnak a jövőre. Az R600-ban lakozó GS erőnek nem igazán vették hasznát, ettől függetlenül sok tranyót felemésztett a megfelelő kialakítás ezekhez a folyamatokhoz. A sweet spot alatt a programozók előrejelzései szerint fejlesztik a hardvert, nem tekintik lényegesnek azt az innovációt, amit előreláthatólag nem használnak majd ki.
A kis chipek csak az elgondolás mellékterméke, a sweet spot ugyanis a fejlesztési költségek visszaszorításáról is szól. A mai diszkrét GPU piacot 5 kategóriára lehet osztani, ezekhez lefedéséhez 5 chip kellene. Az AMD kihagyja a csúcskategóriás chipet és stratégiailag két felsőkategóriásat helyez a helyébe. Aztán nyilván a tényleges termékek úgy alakulnak ahogy a piac megköveteli.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
priti
addikt
part: electrolytic capacitor (without heat sink)
comment: to be very hotEzzel a fermivel télre kellett volna kijönni, meddig bírja minimum egy kondi csupaszon? 90 fokig?
Hardverlesen
-
DemonDani
addikt
ilyen értelmetlen hszel mit kezdjen az ember? mikor eléggé nyilvánvaló, hogy az R600nak max annyi jelentősége volt, hogy az ati felismerte, hogy mindenképpen inkább a lehető legkisebb GPU elkészítésére kell törekednie.
Te meg irod hogy ott volt elsőnek US, meg az Nv nem fejleszt semmit, ezt írod mikor éppen a Fermi küszöbén álunk, na most ha neked ez sem fejlesztés akkor inkább menj ömlengeni az ATis topikba mert ennek sok értelme nincs.NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
zoltanz #4038 üzenetére
A RAM mindig kell az infókat tárolni kell valahol. A shaderes megoldásnak az a haszna, hogy a motor képességeihez lehet szabni. Ergó működik az élsimítás, míg az MSAA nem biztos.
rocket: Ennek a Unified Shader-nek a G80 kapcsán utánanéztem. Valójában nem azt mondta az NV, hogy az USM nem szükséges hanem, hogy az egyes shadereket nem szükséges hasonló szinten kezelni ... gondolom ebből lett egy félrefordítás a sajtóban. Ezért lett ilyen eltérő a shader teljesítménn a G80-GT200-ban. Ugye pixel shaderben erős, vertex shaderben kevésbé erős, míg geometry shaderben gyenge.
Az R600 minden shadert ugyanolyan szinten kezelt, ahogy a Fermi is ebbe az irányba lépett.Az elmúlt pár hónapban azért nem kevés DX11-es játékot kaptunk az AMD jóvoltából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
"whatever először az nVidia kiröhögte az ötletet."
Pontosabban ugy tettek mintha jelentektelen lenne a USA (nem az orszag
), ezt meg ugye azert csinaltak, hogy bevigyek a malnasba az AMD-t, ami ugye mar tudjuk, hogy akkor sikerult nekik a G80-nal.
Most nagyabol hasonlot jatszottak el a tesszelacioval, es ugytunik nem nekik kell majd a fejuket a homokba dugni az elso generacios megoldasukkal
Persze az erem masik oldala, hogy most fel eves hatranyban lesznek megjeleneskor, es meg jo 2-3 honap amig kapni is lehet majd a kartyakat, a GF104 meg legkorabban Q2 (uzleti nagyedev, nem naptari) vege fele johet, ugyhogy nagy hangsulyt kell fektetniuk a szoftver oldalra, es a PhysX/CUDA/Stereo3D triora, ami ismerven az altaluk evek ota hasznalt strategiat nem tunik egy lehetetlen kuldetesnek.Marketing oldalon tovabbra is sok tanulni valoja van az AMD-nek, de ugytunik uj emberek kellenenek, ha ennyit idot alatt nem vettek eszre a fatol az erdot, akkor ezek utan se fogjak.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Raymond
félisten
O RLY?
"Az R600 után szaladt annak idején az nVidia, amikor látta, hogy az nagyon bejött. Azóta van unified shader is, amit szintén ellenzett az nVidia."
(meg mielott valami marhasaggal jonnel vissza - egy NV kartyam sincs, mint ATI)
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
zoltanz
nagyúr
-
válasz
DemonDani #4031 üzenetére
Csacskaság... Az R600 után szaladt annak idején az nVidia, amikor látta, hogy az nagyon bejött. Azóta van unified shader is, amit szintén ellenzett az nVidia. Ironikus, hogy most meg ők akarnak az általános egységekkel robbantani. Egyáltalán nem különcek és nem a "jó fiúk" a fejlesztőik a történetben. Azt csinálják, amit mondanak nekik. Közük nincs a legjobbat kihozni témához.
A szoftveres oldalt pedig még jó sokáig az MS fogja meghatározni és abba az nV-nek megint nem sok beleszólása lesz. Kérdés inkább az, hogy kapálóznak még egy kicsit vagy végre összeszedik magukat és valódi fejlesztésbe kezdenek végre?
-
Robi BALBOA
őstag
válasz
DemonDani #4028 üzenetére
Az ATI nem foltozgat hanem nagyon okos stratégia szerint fejleszt, és ha hiszed ha nem ebben az r600 kulcsfontosságú szerepet játszik.
Ha tippelnem kellene akkor azt mondanám, hogy a dx12-ig marad ez a felépítés és szerintem a dx12 eljöveteléig bőven lesz rá erőforrásuk, hogy megint(r600-hoz hasonló) egy zseniális új struktúrát hozzanak létre.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
DemonDani
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #4030 üzenetére
Elvileg ígyvan, de különc fejlesztők mindíg lesznek, akik a legjobbat akarják kihozni, és nem azzal foglalkoznak, hogy a hardver hogy viselkedik majd alatta, és most még DirectX van ami erősen meghatározó is. De lesz mikor már nem ez lesz a meghatározó...
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
-
TTomax
félisten
Na hát ezért nem lesznek a radeonok olcsóbbak,pedig mindenki várja mint a messiást...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
DemonDani
addikt
Azért idővel ezt már nem lehet játszani, vagy ha mégis így gondolják annak megint olyan vége lesz mint a G80. Mert az ati is az r600at foltozgatja egy ideje, és ez nem biztos, hogy megálja majd a helyét a szoftveresedés alatt is. Egyszer muszály lesz fejleszteni!
Persze az biztos, hogy ez nagyon kijött az atinak az xboxba épített gpuval kezdve az evolúciót.NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bennett csak érzi amit más. Az NV nem a teljesítménnyel, akar versenyezni, hanem a saját zárt rendszereivel. Nyilván ez a legkevésbé tesz jót a PC-s gamer piacnak. Más is így van ezzel, csak Kyle keményebben odavágja a mondandóját. Ez nála megszokott.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TESCO-Zsömle #4023 üzenetére
Nem hiszem.
Igazból kérdés, hogy ezek a vádak kitől származnak, mert ha Charlie és követőitől, akkor nem kell sok jelentőséget tulajdonítani neki. Esetleg Kyle Bennett aki még beírja a fórumába a nem publikus dolgokat. Na az ő szava már ér valamit.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
sworp
csendes tag
már van is 5890, nem?
-
-
rocket
nagyúr
Az az elso szamu DX11-es szintetikus benchmark, es az elmult par evben mar kiderult a 3DMarkoknak koszonhetoen milyen hatassal vannak az ilyen programok az emberekre.
Ha igaz amit Charlie ir, es nem a GTX470 az amirol irogatott (bar az a 2D 70c nagyon durva lenne a kisebbik kartyanak), akkor a target shader orajeleket csunyan eltevesztettek, anno meg nagyon optimista korszakukban meg 1700mhz-es shader orajelrol is szo volt, ahoz kepest az 1200-1250mhz nagyobb merteku blama lenne, mint ami becsuszott a target GPU orajel kapcsan ATi-nak R600-zal.
#4013: "kicsit furcsállom, hogy minden egyéb homály ellenére azt pontosan tudják, hogy 512 core van a forrás mintakártyájában - úgyhogy két opciós vélemény"
Lehet a kartya meretebol, es a homersekletbol kovetkeztettek erre
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
válasz
VinoRosso #4006 üzenetére
nyilván, mint minden új dologgal, ezzel is van egy csomó sz***s, és nem látják a kiadók kifizetődőnek. csak azt nem értem, hogy miért nem látják benne a potenciális versenyelőnyt. jó az UE3, meg minden, de most már egyedi artwork ötletek nélkül kezd baromi unalmassá válni, hogy minden második játék ugyanúgy néz ki...
rocket: köszi a linket! kicsit furcsállom, hogy minden egyéb homály ellenére azt pontosan tudják, hogy 512 core van a forrás mintakártyájában - úgyhogy két opciós vélemény:
- ha tényleg stimmel a konfig, akkor a target órajeleken a GTX480 20%-kal gyorsabb, mint az 5870. az bukta.
- ha a sample mondjuk 448 aktív core-ral volt szerelve, akkor kb. stimmel az nVidia 5870 + 40% becslése a target konfigurációra - már csak az a kérdés, hogy hogyan érik el..."Piroska és Berci, a farkas / Századunk hősei most."
-
jozsi
tag
Kezd nagyon gyanus lenni ez a ferko
Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''
-
rocket
nagyúr
SemiAccurate gets some GTX480 scores
"The GTX480 with 512 shaders running at full speed, 600Mhz or 625MHz depending on which source, ran on average 5 percent faster than a Cypress HD5870, plus or minus a little bit. The sources were not allowed to test the GTX470, which is likely an admission that it will be slower than the Cypress HD5870.
There is one bright spot, and it is a very bright spot indeed. No, not the thermal cap of the chip, but the tessellation performance in Heaven. On that synthetic benchmark, the numbers were more than twice as fast as the Cypress HD5870, and will likely beat a dual chip Hemlock HD5970. The sources said that this lead was most definitely not reflected in any game or test they ran, it was only in tessellation limited situations where the shaders don't need to be used for 'real work'.""A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
TESCO-Zsömle
félisten
Kell az egyensúly végett. A konzolexkluzív játékok és az arra hamarabb megjelenők adta előnyt a bűnronda kinézettel kompenzálják.
Avagy előjön az a probléma, ami a PC-knél. Akkora a fejlődés, hogy lehetetlen egy 3-4évre szánt fix konfigon lépést tartani. PC-nél is elszenveded ugyanazt, mint ami konzolon látszik, ha a gépet nem bővíted/tuningolod éveken át. A játékok mennek, de a beállításokat évről évre veheted vissza a relatív maximumhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
smkb
őstag
-
VinoRosso
veterán
hát igen, látszólag egyszerű a dolog, de valami oka csak van, hogy nem használják. PL a terrain tessellation-t máig egyetlen engine sem tudja( még a unigine sem ) oedig nem tűnik egy nagy etwasnak az implementálása:[link]
Talán majd ha több hardver lesz, vagy ha lesz idejük evvel foglalkoznia fejlesztőknek. IGazából ez csak egy feature, ami javarészt helyettesíthető mással, a vizuális hatások polírozása, optimalizálása meg általában egy játék fejlesztésének utolsó lépése, hacsak nem kifejezetten így indulnak neki a fejlesztésnek. -
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
DemonDani
addikt
"3D Vision ist ebenfalls neu und eine coole Art das Schlachtfeld zu erleben und wir sind gespannt auf die kommende Sourround-Version."
(a PCGH a Bad Company2ről készített interjújának egyik részlete, amiben a DICE-t az Eyefintyről, és a 3D Vision ról kérdezik.)
Most ez a Surround ez mi is? Így hívják majd a 3monitor+3D-t vagy valamit fejleszt a jelenlegi rendszeren az nvidia?
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
aha. ahogy a tesszeláció meg a gs irányába is
amúgy teljesen egyetértek veled, én sem értem, miért nem ugranak rá a tesszelációra - a gs-nél még értettem, ott kell némi kreativitás is, hogy érdekes dolgokat lehessen vele csinálni, de a displacement map + tesszeláció megoldás annyira egyszerű, és annyira adja magát... oh well. ennyit a fejlődésről
"Piroska és Berci, a farkas / Századunk hősei most."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest