Új hozzászólás Aktív témák

  • callmeakos

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz dudikpal #2644 üzenetére

    Parancsolj. Ott van pl. a Forma 1.
    Bármennyire is a szívem csücske az F1, nem vitatom hogy fordult már elő ebben a szezonban nem egyszer, hogy a 60-70 kör nagy része unalmas körözgetésbe ment át, mert a csapatok nagyon nagy százaléka nem meri felvállalni a kockázatot egy előzésre, inkább biztosra mennek. Ezen pedig az sem segít hogy bevezették a DRSt ami az előzéseket hivatott könnyíteni, de erre is kaptunk bizonyítékot hogy nem működik mindenhol. Tehát ha a pálya karakterisztikája (gumigyilkos, közel vannak a falak, sok a jó előzési pont stb) illetve az időjárás nem szól közbe, unalmas körözgetésbe fullad a futam ami egy másfél órás futamnál erősen előjön az elkapcsolási faktor.

    Nem azt mondom hogy a WTCC tökéletes. Korántsem. Pl.: a Chevyk detronizáló fölénye sok esetben irritáló, illetve a futam közbeni boxkiállások is hiányoznak mert az is tudna kavarodást okozni. De az általad emlegetett két ok, miszerint erősebb autók illetve hosszabb futamok nem garantálják azt hogy élvezetes futamokat látunk. Végszóként mutass egy olyan bajnokságot ahol előfordulhat az hogy a komplett élmezőny kiesik defekt miatt, és az első hely az utolsó kanyarban dől el. (WTCC 2012 - Salzburgring)

    All→M8

Új hozzászólás Aktív témák