- Milyen program, ami...?
- A YouTube is nagy veszély lehet a fiatalokra
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Az első az önvezető Volvo kamion, utána jöhet a humanoid robot
- PR-Telecom
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux kezdőknek
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Synology NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz M@trixfan #43632 üzenetére
DLSS és DLAA ugyanazt az élsimítási technikát használja, mindössze annyi a különbség, hogy a DLAA natív felbontáson működik, míg a DLSS upscaling alapú AA.
A DLDSR szintén egy újfajta technika, ami ugye downsampling (régen a játékok ezt Supersampling-nak hívták, aztán 2014-től általános lett driverben DSR néven, aztán az RTX-ek megkapták a DLDSR-t ami jobb képminőséget ad a hatékonyabb elsimításnak köszönhetően), de jobb minőséget ad, mint a régi (ezért is 2,25× a maximális szorzó).
Kukkantsd meg a gv kolléga által linkelt DF videót, de az csak egy játékokban mutatja be, a saját tapasztalat nyilván többet ér.#43634 gV: +1
Én szinte minden játékban használom a DLDSR-t kombinálva a DLSS Quality-vel pont 1080p a rendering felbontás, de egy natív 1080p-nél fényévekkel szebb a kép, ég és föld a különbség. Jó mondjuk régebbi játékoknál, ahol az RTX 4070 bőven bírja a natív 4K-t ott a régi DSR-t használom (4×). Ha egy adott játékban nincs DLSS támogatás, de van bőven GPU tartalék, akkor ott natív 1620p felbontáson tolom.
Rise of the Tomb Raider-nél a DLSS egy hatalmas áldás, mert ott brutális mértékű shimmering volt eddig, abban a játékban volt eddig a leglátványosabb a DLSS nyújtotta képminőség javulás.
Shadow of the Tomb Raider-nél a DLSS és XeSS flickeringet okoz néhány vízfelületen, sajnos a játék oldalán ezt soha nem javították és valószínűleg nem is fogják, mondjuk a 3.7-es DLSS-el még nem próbáltam, de a 3.5-el is volt flickering, emiatt a játék saját SMAAT2x algoritmusa jobb, csak az ugye natív AA.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Viccrovat
- Milyen program, ami...?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen autót vegyek?
- Formula-1
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nők, nőügyek (18+)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest