-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
1.GS nem erre való
2. Anno, mondtam, hogy nem lesz sétegalopp
3. Most, hogy kiderült, nem az r800 lesz a legerősebb chip dx11ben, az összes ati fan arról beszél, hogy a tesszelláció nem is olyan fontos, hanem majd compute shader. Ne felejtsük el azt sem, amikor minden ati fan azt szajkózta, hogy az nv GPGPU-t csinál. Csak tudnám mi lesz akkor, ha kijön a fermi. Akkor visszatértek a dx10.1hez?[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3953 üzenetére
Arra is lehet használni. Persze szétzabálja a teljesítményt.
Szerintem lehetetlen a Hemlock-ot befogni a Fermivel. Az meg, hogy az ATI a két GPU-s stratégiát választotta ... hát ők így látták jónak. Őszintén szólva meg is értem őket, hogy nem akarnak a csúcskategóriába külön lapkát tervezni. Szvsz ők is csak szenvednének a TSMC gyártósorain vele.
A GF100-ban csak az zavar, hogy visszaléptek a textúrázási kapacitásban, nem tudom, hogy ez mennyire jó döntés.
Szerintem a tesszelláció fontos, de most nézd meg a DX11-es játékokat, hogy mennyire terhelik ilyen szempontból a rendszert. Nem mi döntünk, hanem a fejlesztők.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Iron Funeral
őstag
Nem arról volt szó régen, hogy a modern motorok valami Streaming eljárást használnak (ill. fognak használni...) ezért nem túlozta el az a textúrázókat a chipekben ATi? Ha jól emlékszem akkor pont a GTA4-el példálóztál miszerint ott látszik meg az, hogy "nem jó" a motor, ezért sok VMEM kell neki?
(ú jobban belegondolva lehet, hogy a vmem mennyiségéről volt szó akkor nem is a textúrázók mennyiségéről )(#3950) tzsolesz: ismerem én ezt a mentalitást, azért vesz "némely" ember mindig ATi-t mert neki mindegy a márka
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Iron Funeral #3955 üzenetére
Igen az a vramra vonatkozik. A textúrázóknak dolga lesz. Persze ettől még lehet jó a rendszer, mert az ALU:Tex arány nő, így a játékokhoz illeszti az NV a dolgot, de csúcskategóriában nem biztos, hogy elég a GF100 kapacitása. Valszeg ezt az NV átgondolta, mert a shader órajel felével mennének a textúrázók, tehát a nagyon régen pletykált 2 GHz-es shader órajellel nem lett volna semmi probléma. Aztán, ebből a 2 GHz-ből lassan 1,7 maradt, de lehet, hogy 1,2-1,4 lesz az új pletykák alapján. Igazából az NV tudja, hogy mekkora órajelet lehet tömeggyártásra állítani, illetve mekkora órajellel nem lépik át a 300 wattos fogyasztási limitet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Iron Funeral
őstag
Csak úgy felvetődött bennem, hogy nem-e lehetséges az, hogy a Fermit megcsinálják mutiból, hogy lássák igen nekünk van ilyenünk(igaz csak 10k darabnyi ) aztán terveznek egy kisebb chipet amivel kihúzzák 32(?)nm-ig amikor is már sokkal jobb méretben lehet gyártani a nagyobb chipet és valami eszméletlen nagy órajelet adnak neki, hogy elérje az akkori konkurens terméket? Nem értem, hogy mit akar kihozni belőle az nV, amit leírtam az az r600->rv670 váltás forgatókönyve, végül is azok a kártyák nem lettek rosszak Ez talán logikus lenne, de eléggé ködös mostanában sok dolog ott Santa Clara környékén
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Iron Funeral #3957 üzenetére
A GF100 a stratégia szempontjából nem lenne rossz, sőt maga a tökély. A problémák a gyártásnál kezdődnek. Az NV-nek nem volt megfelelő pipe cleaner chipje, így tisztán ugrottak bele a GF100 gyártásába. Az AMD az RV740-et feláldozta, hogy a tapasztalatok alapján megfelelő legyen a Cypress. Teljesen jó az NV rendszere, csak nem jött időre és a gyártása bajos.
Ha jól tudom, akkor az NV nem tervezi a GlobalFoundries-zel való kapcsolatott, így a TSMC-nél a 28 nm az elérhető alternatíva. Lehet rá játszani. Sőt kell is. A kisebb chipek meg nyilván jönnek, de 40 nm-en. Az eddig szerzett tapasztalatokkal már jobbak lehetnek.Az R600-RV670 váltás során az AMD alapvető stratégiát váltott. Nem hiszem, hogy az NV ezt megtenné, nekik fontos a csúcskategóriás lapka, mert más piacokat is erősen támadnak. Alapvetően nincs itt komoly baj, mert rendbe lehet kapni a termékskálát az év végére, de nyilván az az időtartam problémás, mert az AMD-nek már majdnem teljes a HD5000 palettája, meg ugye az AMD is jön az új rendszerekkel, szóval azok ellen is helyt kell állni. Az architektúra alapján ez nem lesz probléma, ha a gyártás meg lesz oldva.
gbors: Gondolom nem véletlen döntött a textúrázási kapacitás nem túl masszív emelése mellett az NV. Csak tudják, hogy milyen felépítést szeretnek az új játékok. A régiekben a teljesítmény meg úgy sem számít. Azt csípőből kitolja a chip.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
priti
addikt
Persze hogy nem, nekem lövésem sincs az egészről, csak beleolvastam a betegséglexikonba ha már így rámdörögtél. Ott azt írják, hogy a durvábbik közvetlen érintkezés útján terjed, a lappangási idő évekig is eltarthat, de ez idő alatt is lehet fertőző, ami nagyban segítette régebben a járványszerű terjedését, ma már viszont a BCG oltás a leprával szemben is védelmet nyújt valami közös antigén eredet miatt, de fertőzés esetén a kórokozó kiirtása sem jelent ma már problémát, annál fontosabb a torzító hegek, csonkolások megelőzése érdekében a gyors felismerés. A fejlettebb országokban már szelíd betegségnek tekinthető. (Gondolom, mivel bakteriális biztos telenyomják a beteget antibiotikummal aztán kész, a franc tudja)
Hardverlesen
-
DigitXT
félisten
válasz Oliverda #3952 üzenetére
Igen: hibáztam. Van az a mondás a hülyékkel, meg a vitával...
(Ebben a kontextusban nyugodtan behelyettesíthetsz egy trollt, mert bár
nem volt szép "megmondanom a frankót", de érdemben nem is reagáltál.)
Egyébként de ja vu. Nem kell válaszolni: köszönöm. Szerk: bár
tudom, hogy nálad minden nap "egyet beszól, kettőt kap" akciós, de
próbáld meg valahogy kibírni.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz DigitXT #3961 üzenetére
Azért ne legyél ilyen szigorú magaddal szemben, szerintem te nem vagy hülye vagy legalábbis ez a jelző nem megfelelő.
"Én már a 9600XT-m óta nem játszok AF nélkül semmit. Minimum 8x-osat illik beállítani."
Ja, hogy innen fúj a szél... AF fan. Mondjuk egy olyan megjelenítőn amin kisujjnyi képponttávolságok vannak valóban nagyobb szükség lehet rá illetve zavaróbb lehet a hiánya, én ezt nem vitatom és feljebb már leírtam egyszer.
(Időközben beugrott hogy ki vagy és tényleg felesleges volt ezeket leírni. )
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
J4N!
tag
[ARE U READY?!] kíváncsi lennék mire
-
DigitXT
félisten
válasz Oliverda #3962 üzenetére
Nem-nem, mondtam, hogy helyettesíts be: nem vagyok jó troll.
Ellentétben veled, mert te még élvezed is. Ezért hibáztam, érted...AF fan
Így is mondhatjuk. Amúgy elhatárolódhatnál a megjelenítőmtől, mivel
gondolhatod, hogy anno 2004-ben még nem ez volt, nem mellékesen
nagyjából semmi köze hozzá annak, hogy kell-e AF, vagy sem. Nem
kevered te az AA-val? Mivel Full HD-ban a "bazinagy" (4+) AA-nak
valóban nincs túl sok értelme, hiszen a különbséget úgy sem látod,
pláne, ha egérmozin játszol. (27" határeset: ha belebújsz, talán még
el tudod olvasni a PH!-n az apróbetűket... Én uszkve másfél méterről
gépezek, innen még elviselhető lenne számomra a FullHD 32"-on, de
az a jövő zenéje: így legalább nem volt gond a stabil 60+ FPS-sel.)
Tudom, sokan azt sem látják, és "elég a 24, mert a moziban"... Bah.Megelőzendő egy újabb beszólást: igen, lehet, hogy valóban nekem
kéne egy szemüveg (fizikailag, nem képletesen), ugyanis a céges
1600x1200-as egérmozi (20") igencsak kikezdi a szemem - 8 órában.Viszont ha az alábbi két képen nem mondod meg, melyiken van AF
s melyiken nincs, illetve nem látsz különbséget, vagy szerinted nem
jobb az egyik, mint a másik, akkor mégsem voltam troll, csak ugye
tényeket állítottam meg, miszerint vagy vak vagy, vagy hülye.
(A döntés a tiéd.) -
DemonDani
addikt
Ezen az AFen veszekedni istenem... Gyakorlatilag driverből folyamatosan leehtne kényszeríteni! Nem amiatt nem fognak menni a gamek. És azért igen csak javít a képen szal Oliverda nyugodj meg szépen és menj huzd is vissza a LOD-ot driveresen mert gyorsabb lesz 0,1%al vagy mittom én mennyivel (többel nem igen)
Na írány a sarok mindkettőnek aztán térdepelni a kukoricán reggeligNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
VinoRosso
veterán
Az ALU/TEX nőtt, de ez évek óta tendencia, de valszeg a GF100 textúrázásban is gyorsabb lesz mint a GT200 szóval én nem kapkodnék azzal a visszalépéssel. Na és persze nem kell normal mapozni, pomozni sem, ha van disz plész. Elég lesz az a 64 TMU szerintem, ha a Crysisnál elég a 9800GTX+ -om 64 TMU-ja, akkor a jövőben sem lesz gond vele. Tesszellációt meg majd elkezdik szépen kihasználni. Már most több engine használja, mint a dx10.1-et anno. Főleg ha majd lesz vas alá, akkor lesz csak ereszd el a hajamat
-
zoltanz
nagyúr
válasz DigitXT #3966 üzenetére
Szerintem nem az a kérdés van -e különbség AF -el, hanem az hogy mennyi, az újabb játékoknál (megéri-e a felárat pl a 8x AA), szerintem minőségbeli ugrást nem jelent. Én egyébként már a 4x AF -el is meg vagyok elégedve sokhelyen.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
nagyúr
aha, ahogy az ATI / AMD is tudta anno, nem?
értem én, hogy HHHHHHHHHD ambient occlusion rulez, de ahogy valaki írta lentebb, a 3D Visionnek (vagy éppen az Eyefinity-nek) nagyságrenddel több értelme van hozzávetőleg ugyanakkora teljesítményvesztés mellett.VinoRosso: na ja, lehet Crysis-ezni 9800GTX+-szal - az újdonsült Fermi tulajok meg biztos happy-k lesznek, ha a GTX480-on úgy fog menni, mint a 9800GTX+-on
(sarkítok, nyilván, but you get the point)Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3969 üzenetére
Mivel az AA és az AF tök függetlenül állítható, nem érdemes összemosni őket egy kérdésben. Valóban kérdéses, hogy egy 8xMSAA mennyi szemmel látható előnyt hoz egy 4xMSAA-hoz képest, de mivel vannak már újabb AA eljárások is, a kérdés egy picit összetettebb... Legjobb tudomásom szerint az AF-nek nincs nagy felára, így számomra mindenképpen "megéri". Lehet, hogy nincs nagy különbség, de azért a linkelt két képen is jól látszik, hogy pl. autós játékban elég gáz, ha a felfestések szétkenődnek a távolban, meg közelről is mosottsz*r feelingű az út.
Hogy a legújabb játékokban milyen különbséget jelent, nem tudom, mert nem játszom AF nélkül (ill. nem játszom minden játékkal): ha van olyan aktív effekt, ami miatt az AF "nem megy", akkor lehet, hogy nem segít semmit, de ezt a "kockázatot" felvállalom: első dolgom a driverben a fix 16xAF-et bekapcsolni. (Írtad, hogy konzolon sem igen vannak "látványjavítók": valóban nem, és nem is tetszik a képük adott esetben. Vmi motoros játékot próbáltam egyszer, és pont ugyanúgy mosta el az út textúráit, mint a "0xAF". Ez van... Lehet megszokni, vagy megszökni: én utóbbit preferálom jelenleg. Lehet, hogy a PS4 és az XBox720 majd jobb lesz...)
Természetesen nem (!) kötelező semmit sem használni (abban igaza van Oliverdának, hogy egyéni preferencia kérdése*), de szerintem egy Ferminek nem szabadna, hogy problémát okozzon a régen még "Quality mód"-nak aposztrofált feature. (Bőven van annyi kakaó a mai vasakban, hogy ez már ne kiváltság, hanem alapértelmezés legyen. Nem beszélve arról, hogy ha valami procilimites, akkor tkp. 0 teljesítményvesztést okoznak, illetve fordítva: a kikapcsolásukkal semmit nem nyersz sebességben, de látványban veszítesz.)
*: viszont azt állítani, hogy nincs különbség, nyilvánvalóan csúsztatás.
Ha valaki nem látja, hát nem látja. Erre nem az a válasz, hogy "nekem
nagyobb felbontású monitorom van (meg két Ferrarim), bibibi"...
Az meg végképp blődség, hogy azért nem kell AF, mert nagy a felbontás.
(Nem beszélve a játékélményről, ami szintén nem felbontásfüggő. Habár
annyi köze mégis lehet a kijelzőhöz, hogy bizonyos méret fölött tök más.)[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lehet, hogy rossz döntés ez az NV-től, de most már a Fermi és az Evergreen is hasonló ALU:Tex arányt használ, ezt a fejlesztők is látják, így ha gondolják tehetnek egy lápást ebbe az irányba. Aztán, hogy mi lesz, az majd kiderül ... Az eddigi DX11-es játékok alapján lépdelnek az ALU-erő felé.
Én is egyet értek abban, hogy az ambient occlusion nem egy nagy vaszizdasz, de a fejlesztők keményen rákaptak. Én már a DX10-nél keményen geometry shadereztem volna. Most szarrá tesszellálnám a játékot. De ez én vagyok, ha a programozók ezekben valamiért nem látnak egyelőre komoly potenciált, akkor innen aligha lehet hatni rájuk. Természetesen megértem a GS és a tesszellátor kapcsán felmerült problémákat is, ha nem akarják komolyan használni, akkor lelkük rajta, a lényeg, hogy a lehetőség megvan. Annak viszont kifejezetten örülök, hogy a Compute Shaderre rákaptak. Ez mindenkinek jó lépés, jelentősen gyorsabb a programok írhatók a felületen.
DigitXT: A TDU-ban van Porsche? Vagy ez valami extra csomag?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Oliverda
félisten
válasz DigitXT #3966 üzenetére
Egy méterről teljesen jól el lehet olvasni rajta akár a PH!-t is... pedig még csak szemüvegem sincsen.
Valóban van különbség (amiben én nem is kételkedtem egy percig sem) alaposabban megnézve de amikor 250nel száguldasz gondolom nyilván baromira csak ezt nézed. Kb. olyan horderejű a különbség mint a feljebb linkelt AVP-s tesszeláció ON/OFF esetében. Tehát sikerült oda kilyukadni ahol még a rendkívül konstruktív első megszólalásod előtt tartottam.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
DigitXT
félisten
válasz Oliverda #3974 üzenetére
Sajnos ez pont 250-nél is durván látszik, és igen, baromira ezt is nézed,
amikor centikre akarod berakni az autót, hogy néhány tizeddel jobbat érj
el, egy bajnoki futamban. Aminek nem látom értelmét, az mondjuk
a DiRT2-ben a nézők tesszellálása verseny közben, mert az tényleg nem
releváns (ellenben a HDAO szép lehet). A tessz-ből ki lehet hozni nagyobb
különbséget is, mint az az AVP-s kép mutat, de már írtam is, hogy jobban
megnézve azért van különbség, mivel nem szerencsés, ha valami kerek, de
szögletesnek rajzolják...! (A TDU-ban is ez az egyik legnagyobb baj, hogy
az út túl szögletes. Csak az a baj, hogy ott a modellt kéne finomítani, mert
nem csak látványelem, hogy el-elpattog az autó, olyan bukkanók vannak,
mint egy brutál fekvőrendőr.) Talán majd a TDU2-ben kijavítják. Tőlem lehet
DX11-es is, mert addigra, mire kijön (ha kijön) már tuti kint lesz a Fermi is.Nekem annyira nem jó a szemem, de a céges monitoron el tudok PH-zni,
csak ahhoz jóval közelebb ülök: játszani nem szeretek ilyen közelségből.
Ez is egyénfüggő. Magamnak mondjuk nem 32-es Full HD TV-t vennék,
hanem nagyobbat, mondjuk 37-42-ig. Azon már el lehetne lenni... Majd a
Fermi árazásának függvényében meglátom: a mostani cucc már 1+ éves. -
Oliverda
félisten
válasz DigitXT #3975 üzenetére
"Sajnos ez pont 250-nél is durván látszik, és igen, baromira ezt is nézed,
amikor centikre akarod berakni az autót, hogy néhány tizeddel jobbat érj
el, egy bajnoki futamban."OMG
Amúgy pont erre írtam feljebb hogy ez teljesen szubjektív és ezért nincs is értelme másokat fogyatékosnak nézni azért mert esetleg nem látja annyira szükségesnek x eljárás használatát.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TTomax
nagyúr
válasz Oliverda #3974 üzenetére
Most majd azért ne felejtsd el amiket írogatsz... mert ezzel az elvvel igazából a Dx11 se fontos mert abból is pont ennyit látsz 250-nél... azt meg hogy mennyit gyorsít az meg a jövő zenéje..Ezzel az elvvel maradnak meg sokan az XP és a 8800GT mellett,habár ez pont az ati üzletpolitikájának tesz be ...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
DigitXT
félisten
250 amúgy még nem is olyan nagy tempó,
ott még az ötödiket sem kapcsolom fel.Btw. ezzel a hozzáállással sz*rt sem ér a
tessz, mert gyorsan szalad az Alien.
(Mondjuk ebben a megközelítésben is van
valami, de gondolom a dolog LOD-olható.) -
Oliverda
félisten
Hát ha szerinted maga a DX11 API jelentősége egyenértékű az AF eljárással akkor én ezzel inkább nem is vitatkoznék mert tök felesleges. Ennyi erővel még a 5.0-as DirectX-nél tartanánk meg önmagában egyik sem csinált csodát. Szépen lassan fokozatosan jutottunk el oda ahol most vagyunk a grafikát illetően (is).
DigitXT:
"Nem látja annyira szükségesnek és a nem látja nem ugyanaz.
Te ellennél AF nélkül én nem. Szubjektív igen: itt zárjuk is le..."Valóban, csakhogy én sosem írtam azt hogy nem látom, csak annyit hogy nem látom szükségesnek, "nem hiányzik".
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TTomax
nagyúr
válasz Oliverda #3980 üzenetére
Szerintem meg DX9 óta egy helyben toporgunk... nem látom a grafikai áttörést sehol sem...Most ez a tess,vagy a comp. shader lenne az de már is sírnak hogy bizony eröforrásigényes...A DX11-nek talán egy jelentős tulajdonsága van ami csábító,mégpedig a lefelé való skálázás.Most végre eljutunk oda,hogy használjuk a Dx10-es Dx10-1-es karikat is végre,mert igazából még itt sem tartunk... aki anno nem dölt be a DX10-es láznak,az azért még mindig elég szépen eljátszogathat egy X1950XT-vel...nem sok játék volt ami only DX10 lett...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
smkb
őstag
Ez sajnos így igaz. Megnézünk egy két 5 évvel ezelőtti nagy címet, mind Doom3, Halflife 2, stb... ha csak ugyanazon DX9 vagy opengl eljárásokat használják, de mai VGA telejesítményekre optimalizálva, bőven hozhatják pl egy jelenlegi DX11 AVP szintjét is... Toporgás van, nem kicsi.
-
jozsi
tag
"A Q2 lesz az az időszak amikor a Fermi berobban a köztudatba, és nem csak egyféle Fermi termékkel készülünk, hanem többféle változat elérhető lesz eltérő árszegmenseket célozva, legyen akár GeForce, Quadro vagy Tesla".
Q2-ben többféle Fermi termék? Jó poén, vicces fiú ez a Jen-Hsun Huang
Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''
-
DigitXT
félisten
Az X1950XT-vel ma nem az a gond, hogy "csak DX9-es", hanem
hogy ma már gyengusz. Én pl. XP alatt használom a DX10-es
VGA-mat: nem is azért vettem, mert "DX10 rulez", hanem mert
gyors DX9-ben, kb. 2x erősebb, mint a 4850-em volt... Persze a
4850 is erősebb volt a 3850-nél, ami otthagyta az X1950XT-met.Fermi esetén meglátjuk, mi lesz. Azért az a linkelt shot ütős...!
(Ha meggyőző lesz a minőségbeli javulás, lehet belőle Win7.) -
VinoRosso
veterán
Úgy értettem azokban az esetkeben, amikor a textúrázók jelentik a szűk keresztmetszetet. De mivel nem csak ez a meghatározó, és gyorsabb is lesz a 64 TMU, ezért sokkal több FPSre lehet számítani. A karimmal very highban(dx10) 25-30 körül kapok AA nélkül 1680x1050ben, ugyanezek mellett 60-70 FPSre számítok a Fermi esetében.
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
VinoRosso
veterán
-
rocket
nagyúr
Erdekes amit mondott, ezzel elismerte, hogy Q2 elott nem sok vizet fog zavarni a Fermi az eladasokban (magyarul keves kartya lesz), raadasul ok penzugyi negyedeveket adnak meg es ott Q2 aprilis 27-tol tart julius 26-ig.
A GF104-re epulo kartyak befognak futni Q2-ben.
Az is a dolga a CEO-nak, hogy ilyeneket mondjom a befektetok megnyugtatasara, aztan ha megse sikerul, majd magyarazhatja a bizonyitvanyt"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
J4N!
tag
-
J4N!
tag
Már kíváncsian várom mi lesz
-
Devid_81
nagyúr
válasz rumkola #3997 üzenetére
Majd nehogy az legyen mint az a jo ember, hogy is hijja'k, megvan! Gyurcsany Fermi ahogy mondotta vala : Elqrtuk!Nem kicsit nagyon!
Viccet felre teve kb 1 evig nem nezek masik VGA utan, ha ez most nem jon az nVidianak, az tuti...mivel az arak nem fognak nagyon elmozdulni...vagy csak en vagyok csoro
...
-
zoltanz
nagyúr
válasz zoltanz #3933 üzenetére
Hozzá tartozik Xbox -on kötelező a minimum 2x AA tudtommal.
PS -en pedig néhol van:Az eljárás mondjuk nem olyan új, és a hivatalos neve Morphological Antialiasing. Ez nagy vonalakban annyit tesz, hogy az egyes pixelek analizálásával, azok eltérő világosság értéke alapján bázisvonalakat képeznek (Z, U és L idomok), majd ezeket az éleket köztes színek rászámolásával vagy elmosással tüntetnek el. A módszer annyiban érdekes most, hogy erre a Cell processzor egyetlen SPU-ját használták fel.
Teljesen különállóan futó post-processingről van szó. Optimális körülmények között a végeredmény pedig megfelel egy 16x multi-sampling anti-aliasingnak, ami még a mai átlagos gamer PC-s videokarikat is megfekteti egy 720-as natív felbontás esetén.
A két, még finomításra szoruló dolog az, hogy az edge detect beleharapdál például a feliratokba és egyéb, kisméretű de kontrasztos alakzatok széleibe, valamint az azonos világosság értékű, de más színű pixelek között nehezen tesz különbséget.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
smkb
őstag
válasz zoltanz #3999 üzenetére
Nem kötelező, épp multkor kaptam egy linket egy fórumozó kollegátol ami igazolta, hogy VANNAK olyan játékok X360-on, amikben alkalmazzák, de nem az a többség, minden játéknál fel volt tüntetve a felbontás (jópár a 720p-t sem érte el), AA használata stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- PALIT RTX 3070 8GB GDDR6 GameRock OC Eladó! 125.000.-
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel