- Adobe Premiere topik
- Proxmox VE
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Windows 10
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- EA, Epic: félrevezetik a játékosokat, a lényeg, hogy pénzt költsenek
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
aha. ahogy a tesszeláció meg a gs irányába is
amúgy teljesen egyetértek veled, én sem értem, miért nem ugranak rá a tesszelációra - a gs-nél még értettem, ott kell némi kreativitás is, hogy érdekes dolgokat lehessen vele csinálni, de a displacement map + tesszeláció megoldás annyira egyszerű, és annyira adja magát... oh well. ennyit a fejlődésről
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
DemonDani
addikt
"3D Vision ist ebenfalls neu und eine coole Art das Schlachtfeld zu erleben und wir sind gespannt auf die kommende Sourround-Version."
(a PCGH a Bad Company2ről készített interjújának egyik részlete, amiben a DICE-t az Eyefintyről, és a 3D Vision ról kérdezik.)
Most ez a Surround ez mi is? Így hívják majd a 3monitor+3D-t vagy valamit fejleszt a jelenlegi rendszeren az nvidia?
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
VinoRosso
veterán
hát igen, látszólag egyszerű a dolog, de valami oka csak van, hogy nem használják. PL a terrain tessellation-t máig egyetlen engine sem tudja( még a unigine sem ) oedig nem tűnik egy nagy etwasnak az implementálása:[link]
Talán majd ha több hardver lesz, vagy ha lesz idejük evvel foglalkoznia fejlesztőknek. IGazából ez csak egy feature, ami javarészt helyettesíthető mással, a vizuális hatások polírozása, optimalizálása meg általában egy játék fejlesztésének utolsó lépése, hacsak nem kifejezetten így indulnak neki a fejlesztésnek. -
smkb
őstag
-
TESCO-Zsömle
félisten
Kell az egyensúly végett. A konzolexkluzív játékok és az arra hamarabb megjelenők adta előnyt a bűnronda kinézettel kompenzálják.
Avagy előjön az a probléma, ami a PC-knél. Akkora a fejlődés, hogy lehetetlen egy 3-4évre szánt fix konfigon lépést tartani. PC-nél is elszenveded ugyanazt, mint ami konzolon látszik, ha a gépet nem bővíted/tuningolod éveken át. A játékok mennek, de a beállításokat évről évre veheted vissza a relatív maximumhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
rocket
nagyúr
SemiAccurate gets some GTX480 scores
"The GTX480 with 512 shaders running at full speed, 600Mhz or 625MHz depending on which source, ran on average 5 percent faster than a Cypress HD5870, plus or minus a little bit. The sources were not allowed to test the GTX470, which is likely an admission that it will be slower than the Cypress HD5870.
There is one bright spot, and it is a very bright spot indeed. No, not the thermal cap of the chip, but the tessellation performance in Heaven. On that synthetic benchmark, the numbers were more than twice as fast as the Cypress HD5870, and will likely beat a dual chip Hemlock HD5970. The sources said that this lead was most definitely not reflected in any game or test they ran, it was only in tessellation limited situations where the shaders don't need to be used for 'real work'.""A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
jozsi
tag
Kezd nagyon gyanus lenni ez a ferko
Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''
-
nagyúr
válasz VinoRosso #4006 üzenetére
nyilván, mint minden új dologgal, ezzel is van egy csomó sz***s, és nem látják a kiadók kifizetődőnek. csak azt nem értem, hogy miért nem látják benne a potenciális versenyelőnyt. jó az UE3, meg minden, de most már egyedi artwork ötletek nélkül kezd baromi unalmassá válni, hogy minden második játék ugyanúgy néz ki...
rocket: köszi a linket! kicsit furcsállom, hogy minden egyéb homály ellenére azt pontosan tudják, hogy 512 core van a forrás mintakártyájában - úgyhogy két opciós vélemény:
- ha tényleg stimmel a konfig, akkor a target órajeleken a GTX480 20%-kal gyorsabb, mint az 5870. az bukta.
- ha a sample mondjuk 448 aktív core-ral volt szerelve, akkor kb. stimmel az nVidia 5870 + 40% becslése a target konfigurációra - már csak az a kérdés, hogy hogyan érik el..."... and with your wicked wishes we will rise again"
-
rocket
nagyúr
Az az elso szamu DX11-es szintetikus benchmark, es az elmult par evben mar kiderult a 3DMarkoknak koszonhetoen milyen hatassal vannak az ilyen programok az emberekre.
Ha igaz amit Charlie ir, es nem a GTX470 az amirol irogatott (bar az a 2D 70c nagyon durva lenne a kisebbik kartyanak), akkor a target shader orajeleket csunyan eltevesztettek, anno meg nagyon optimista korszakukban meg 1700mhz-es shader orajelrol is szo volt, ahoz kepest az 1200-1250mhz nagyobb merteku blama lenne, mint ami becsuszott a target GPU orajel kapcsan ATi-nak R600-zal.
#4013: "kicsit furcsállom, hogy minden egyéb homály ellenére azt pontosan tudják, hogy 512 core van a forrás mintakártyájában - úgyhogy két opciós vélemény"
Lehet a kartya meretebol, es a homersekletbol kovetkeztettek erre
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
sworp
csendes tag
már van is 5890, nem?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #4023 üzenetére
Nem hiszem.
Igazból kérdés, hogy ezek a vádak kitől származnak, mert ha Charlie és követőitől, akkor nem kell sok jelentőséget tulajdonítani neki. Esetleg Kyle Bennett aki még beírja a fórumába a nem publikus dolgokat. Na az ő szava már ér valamit.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bennett csak érzi amit más. Az NV nem a teljesítménnyel, akar versenyezni, hanem a saját zárt rendszereivel. Nyilván ez a legkevésbé tesz jót a PC-s gamer piacnak. Más is így van ezzel, csak Kyle keményebben odavágja a mondandóját. Ez nála megszokott.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DemonDani
addikt
Azért idővel ezt már nem lehet játszani, vagy ha mégis így gondolják annak megint olyan vége lesz mint a G80. Mert az ati is az r600at foltozgatja egy ideje, és ez nem biztos, hogy megálja majd a helyét a szoftveresedés alatt is. Egyszer muszály lesz fejleszteni!
Persze az biztos, hogy ez nagyon kijött az atinak az xboxba épített gpuval kezdve az evolúciót.NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
TTomax
nagyúr
Na hát ezért nem lesznek a radeonok olcsóbbak,pedig mindenki várja mint a messiást...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
DemonDani
addikt
válasz TESCO-Zsömle #4030 üzenetére
Elvileg ígyvan, de különc fejlesztők mindíg lesznek, akik a legjobbat akarják kihozni, és nem azzal foglalkoznak, hogy a hardver hogy viselkedik majd alatta, és most még DirectX van ami erősen meghatározó is. De lesz mikor már nem ez lesz a meghatározó...
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz DemonDani #4028 üzenetére
Az ATI nem foltozgat hanem nagyon okos stratégia szerint fejleszt, és ha hiszed ha nem ebben az r600 kulcsfontosságú szerepet játszik.
Ha tippelnem kellene akkor azt mondanám, hogy a dx12-ig marad ez a felépítés és szerintem a dx12 eljöveteléig bőven lesz rá erőforrásuk, hogy megint(r600-hoz hasonló) egy zseniális új struktúrát hozzanak létre.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
nagyúr
válasz DemonDani #4031 üzenetére
Csacskaság... Az R600 után szaladt annak idején az nVidia, amikor látta, hogy az nagyon bejött. Azóta van unified shader is, amit szintén ellenzett az nVidia. Ironikus, hogy most meg ők akarnak az általános egységekkel robbantani. Egyáltalán nem különcek és nem a "jó fiúk" a fejlesztőik a történetben. Azt csinálják, amit mondanak nekik. Közük nincs a legjobbat kihozni témához.
A szoftveres oldalt pedig még jó sokáig az MS fogja meghatározni és abba az nV-nek megint nem sok beleszólása lesz. Kérdés inkább az, hogy kapálóznak még egy kicsit vagy végre összeszedik magukat és valódi fejlesztésbe kezdenek végre?
-
zoltanz
nagyúr
-
Raymond
félisten
O RLY?
"Az R600 után szaladt annak idején az nVidia, amikor látta, hogy az nagyon bejött. Azóta van unified shader is, amit szintén ellenzett az nVidia."
(meg mielott valami marhasaggal jonnel vissza - egy NV kartyam sincs, mint ATI)
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
rocket
nagyúr
"whatever először az nVidia kiröhögte az ötletet."
Pontosabban ugy tettek mintha jelentektelen lenne a USA (nem az orszag ), ezt meg ugye azert csinaltak, hogy bevigyek a malnasba az AMD-t, ami ugye mar tudjuk, hogy akkor sikerult nekik a G80-nal.
Most nagyabol hasonlot jatszottak el a tesszelacioval, es ugytunik nem nekik kell majd a fejuket a homokba dugni az elso generacios megoldasukkal
Persze az erem masik oldala, hogy most fel eves hatranyban lesznek megjeleneskor, es meg jo 2-3 honap amig kapni is lehet majd a kartyakat, a GF104 meg legkorabban Q2 (uzleti nagyedev, nem naptari) vege fele johet, ugyhogy nagy hangsulyt kell fektetniuk a szoftver oldalra, es a PhysX/CUDA/Stereo3D triora, ami ismerven az altaluk evek ota hasznalt strategiat nem tunik egy lehetetlen kuldetesnek.Marketing oldalon tovabbra is sok tanulni valoja van az AMD-nek, de ugytunik uj emberek kellenenek, ha ennyit idot alatt nem vettek eszre a fatol az erdot, akkor ezek utan se fogjak.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zoltanz #4038 üzenetére
A RAM mindig kell az infókat tárolni kell valahol. A shaderes megoldásnak az a haszna, hogy a motor képességeihez lehet szabni. Ergó működik az élsimítás, míg az MSAA nem biztos.
rocket: Ennek a Unified Shader-nek a G80 kapcsán utánanéztem. Valójában nem azt mondta az NV, hogy az USM nem szükséges hanem, hogy az egyes shadereket nem szükséges hasonló szinten kezelni ... gondolom ebből lett egy félrefordítás a sajtóban. Ezért lett ilyen eltérő a shader teljesítménn a G80-GT200-ban. Ugye pixel shaderben erős, vertex shaderben kevésbé erős, míg geometry shaderben gyenge.
Az R600 minden shadert ugyanolyan szinten kezelt, ahogy a Fermi is ebbe az irányba lépett.Az elmúlt pár hónapban azért nem kevés DX11-es játékot kaptunk az AMD jóvoltából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DemonDani
addikt
ilyen értelmetlen hszel mit kezdjen az ember? mikor eléggé nyilvánvaló, hogy az R600nak max annyi jelentősége volt, hogy az ati felismerte, hogy mindenképpen inkább a lehető legkisebb GPU elkészítésére kell törekednie.
Te meg irod hogy ott volt elsőnek US, meg az Nv nem fejleszt semmit, ezt írod mikor éppen a Fermi küszöbén álunk, na most ha neked ez sem fejlesztés akkor inkább menj ömlengeni az ATis topikba mert ennek sok értelme nincs.NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
priti
addikt
part: electrolytic capacitor (without heat sink)
comment: to be very hotEzzel a fermivel télre kellett volna kijönni, meddig bírja minimum egy kondi csupaszon? 90 fokig?
Hardverlesen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #4044 üzenetére
Nem teljesen ezt ismerte fel az ATI. A sweet spot stratégia lényege nem ebben rejlik, hanem a méretre levetített teljesítmény generációnkénti megduplázásában. Ebbe beletartozik az is, hogy az R600 után nem vállalják fel a haszontalan innovációkat. A kártya teljesítményét főleg az életciklusára tervezik, és kismértékben koncentrálnak a jövőre. Az R600-ban lakozó GS erőnek nem igazán vették hasznát, ettől függetlenül sok tranyót felemésztett a megfelelő kialakítás ezekhez a folyamatokhoz. A sweet spot alatt a programozók előrejelzései szerint fejlesztik a hardvert, nem tekintik lényegesnek azt az innovációt, amit előreláthatólag nem használnak majd ki.
A kis chipek csak az elgondolás mellékterméke, a sweet spot ugyanis a fejlesztési költségek visszaszorításáról is szól. A mai diszkrét GPU piacot 5 kategóriára lehet osztani, ezekhez lefedéséhez 5 chip kellene. Az AMD kihagyja a csúcskategóriás chipet és stratégiailag két felsőkategóriásat helyez a helyébe. Aztán nyilván a tényleges termékek úgy alakulnak ahogy a piac megköveteli.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DemonDani
addikt
R600ban elég sok minden volt felesleges... elvileg tesszalálni is tudna nem? Milyen hasznos... Arra nem számítottak, hogy nem fogják a tesszalálást használni a DX11es megoldás előtt? (illetve ők demózták meg villogtak vele, hogy milyen jó lesz, jó is, csak vmiért nem akarják úgy ahogy kéne, de ez majd talán változik)
Legujabb nv fejlesztés:
http://www.nvidia.com/object/product_geforce_pc_kit.html
inkább egy közel 30cmes nyomatott áramkört mutogassanak már, nem kell nekünk egy egész gép elég egy "kis" tégla[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
nagyúr
válasz DemonDani #4044 üzenetére
miért is volt értelmetlen? Amit te írsz sehogy nem kapcsolódik az enyémhez, mert én a unified shaderről írtam, nem teljes architektúráról.
egyébként ha a legutóbbi két hszemet is olvastad volna, kiderül a történet vége: nem írtam sehol, hogy az R600-ban volt először. azt se írtam, hogy nv nem fejleszt semmit, hanem azt írtam, hogy a kamu bemutatók és a kapálózás, helyett arra koncentráljanak és legyen végre valami.
szerintem a hsz nem volt ATI-fan, se nV utálkozó, de ha valaki már zölden lát, annak magyarázhatok, nem megy át a szűrőn.
Nem is tudom, miért magyarázkodok neked.
Raymond:
Nem csak egy színt látok.[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
Azt nem értem, hogy ezeknél a kazán VGA-knál miért nem növesztenek oldal irányban, veszik magasabbra a nyákot, és tesznek rá szélesebb a refihűtőt, nagyobb átmérőjú mókuskerék ventivel a fenekében, ezt is tiltja valami szabvány? A meglévő motorok simán bírnának egy nagyobb lapátot, lazán, olyan tekercselés van ezeken a kis carokon, mint egy fúrógépen... Állítólag ez a Fermi is izzik, mint az ördög töke, néztem a tesla-ról képet refhűtő ugyanaz, kutya legyek ha értem, hogy ez méjó...
Hardverlesen
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Lexus, Toyota topik
- Adobe Premiere topik
- Nintendo Switch
- Máris befejeződött a Watch Dogs mozifilm forgatása
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen