- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
priti
addikt
Az elektromos zajról nem is beszélve. Akkora tekercselés van a motoron, mint egy fúrógépen , amikor megláttam egy ilyen refimotort lapát nélkül majdnem leestem a székről. Az integrált hangkarik meg szépen összeszedik ugye az összes szart, hagy zúgjon. Áhh, szégyenhűtők mindenhol. Ati se jobb. Keresed miért nem stabil a tuning aztán kiderül attól, hogy felpörgött a VGA venti meg leállt, lassan itt tartunk amennyit ezek max fordulaton megzabálnak
Hardverlesen
-
D.Orion
veterán
Srácok van egy érdekes kérdésem.
Van ez az Unigine-es demonstráció a GTX 480-al az 5870 ellen. Most már sokadszorra nézem végig és egy dolog hiányzik nekem nagyon. A vga meg úgy minden egy csupasz plexi cuccban van a manus mellett. Milyen kamerával vették fel ezt a videót, hogy a csávó hangja tiszta, a bechmark zenéje tiszta, de a VGA-nak és a CPU hűtőnek nincs hangja! Ha tényleg brutális ventije van, akkor egy ilyen grafikai terhelés alatt, annak bizony zajongania kéne. Ilyen zajszűrőt be lehet állítani egy kamerán?
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy a tesszelláció viszi le a teljesítményt ha rákapcsolom DX11ben?
Csak mert állítólag nem az végett esik DX11ben a teljesítmény a Fermi és 5000 szériás kártyáknál,segítségeteket előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
jozsi
tag
Így lassan március közepe felé lesz haven teszten kívűl valamiféle játék-teszt összehasionlítás is, vagy március 26.-ig erre kell majd rejszolnom?
Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''
-
Gaboman
nagyúr
válasz rumkola #4908 üzenetére
Én szerintem is tőle esik le csak van aki szerint nem az a fő oka annak hogy a kártyák elvéreznek.
Így inkább megkérdeztem tőletek is."A játékok alatt a tesszelláció bekapcsolása 3-6%-ot jelent a sebességben. Nem az viszi el a teljesítményt. Sokkal inkább a Post Process."
Na akkor most hogy is van ez,valaki elmagyarázná?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
XoZ
aktív tag
válasz Gaboman #4911 üzenetére
Nem lehet egyértelműen megmondani, hogy mitől esik a teljesítmény, mert az a játék motorjától függ. A Heaven benchmark esetén egyértelműen az eltúlzott, nem "optimalizált" tesszelláció viszi a teljesítményt, az eddig megjelent DX11-es játékokban viszont jóval visszafogottabb a tesszelláció szintje, és azoknál tényleg az egyéb effektek miatt van lassulás, pl. a jobb minőségű árnyékok/ambient occlusion, postprocess, anti-aliasing. Ezeket pedig részben azért alkalmazzák, mert a DX11 újításai lehetővé teszik, hogy elfogadható sebességgel fussanak, DX9/DX10/DX10.1 esetén több erőforrást vinnének el. Másrészt marketing okokból valami pluszt kell nyújtani a korábbi DX-hez képest, és valószínűleg ezek az effektek a legkönnyebben megvalósíthatóak, így aztán bekerülnek, esetleg annak ellenére is, hogy nem hoznak annyit látványban, mint amennyi teljesítményt elvesznek. A mai DX11-es motorok természetes módon inkább csak néhány plusz DX11-es effekttel felturbózott DX9/DX10 alapú rendszerek. Az idő előrehaladtával a fejlesztők egyre jobban ki fogják ismerni az új DX-et, nőni fog a DX11-es kártyák aránya, és így várhatóak a szebb/hatékonyabb/stb. motorok.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Gaboman #4911 üzenetére
Programfüggő. Az Unigne Heaven esetében a tesszellációtól döglenek meg a kártyák, mert lényegében csak az van a DX11-ből ráengedve.
Az eddig megjelent tesszellációt alkalmazó játékokban a nagyobb részletessége messze alulmúlja a Heaven részletességét. Az AVP és a STALKER: COP ebből a szempontból a legjobban terhelő. Átlag 3-6%-kal lassul a teljes sebesség a tesszellálás aktiválása mellett. Ha nagyon terhelő a rész, akkor befigyelhet 10%-os vagy némileg nagyobb visszaesés is. Ez alapvetően a geometria részletességének a növekedéséből jön össze, így a setup motor, illetve árnyalási és a textúrázókapacitás függvénye. A Dirt 2 egy külön liga, mert a játék alatt gyakorlatilag csak a vízfelületekhez mész annyira közel, hogy bekapcsoljon a tesszellálás. Nyilván ilyenkor is lehet 4-5%-os deficittel számolni. Összességében elhanyagolható a különbség, mert egy kör alatt alig találkozol vízzel, vagy zászlóval.A STALKER: COP sebesség szempontjából nem téma, mivel a DX11 mód nem okoz számottevő visszaesést. Kb. annyi sebességet szerez az API, amennyit elkölt az extra effektekre.
A Dirt 2 esetében a Post Process High opció ejti vissza a sebességet. Ebben benne van a magasabb precizitású HDR, ami a legjobban lezabálja a teljesítményt. Gbors valahol már említette ezt. A lényeg itt annyi, hogy a Post Process effekt egy szopós dolog, mert a számítás lefut, de nem mindig van látható változás. (keményen fogalmazva időnként kidobod a teljesítményt az ablakon) A Dirt 2-ben főleg az éjszakai futamokon élvezi az új HDR előnyeit. Változás: DX9 és DX11 ... a fényeket érdemes figyelni.
Az AVP-ben három DX11-es opció van. Az élsimítás, a fejlett árnyékok, és a tesszelláció. A tesszelláció hasonló a STALKER: COP-hoz, ez befolyásolja a legkevésbé a sebességet. Az AA, ami számottevően levesz, de az igazi gyilkos a Advanced Shadow. A különbséget a legtöbb helyen nagyítóval kell keresni, de a 35-40%-os deficit befigyel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
XoZ
aktív tag
Metro 2033-ról nem tudsz valami új pletykát? Meg fog jelenni jövő héten?
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyire fog feküdni az 5xxx kártyáknak a motorja, és persze arra, hogy milyen pluszt tud majd nyújtani, ha egy Fermivel futtatjuk. A Just Cause 2-hö úgy tűnik, hogy szükség van a Fermi-re az NVidiának, a GTX285 nem az igazi: [link]. -
D.Orion
veterán
Hát a Dirt2-től nem estem hanyatt. A piros meg a nagy fehér refik szebbek, meg lent a pálya szélén az az egy szem sárga. De a kékek egy az egybe ugyanolyanok, a víz se változik semmit se(nagyítót lehet itt is használni). Kocsin se látszik semmi, de mik azok a fehér pixelpacák?
-
zuchy
őstag
Elég szép a víz Cuda alatt, de nem értelme mért erőltetik. Ezzel nem fognak tömegesen megnövelni a GeForce eladásukat, ilyen apró kis szösszenetek, de azért bosszantó, hogy nem lehet egységes az a rohadt PC gaming. Ugyanúgy meg lehetne csinálni Radeonon is.
Szívatják a piacot, mert nekik már úgyis mindegy, gerinctelen egy viselkedés.
Komolyan az embernek két VGA-t kell tartania. Egy radeont meg egy geforce-t.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Metro 2033 ugyanolyan karaktertesszellációt használ, mint a STALKER: CoP. Ennél többet viszont senki sem tud.
A JC2-ben ki kell kapcsolni a Csudás vizet és száguldani fog. A Bokeh Filter-nél még nem jöttem rá, hogy kikapcsolva vagy bekapcsolva szebb. Véleményes a dolog.zuchy: Van benne koncepció, de szerintem az NV sem gondolta, hogy ennyire gyenge lesz a palettájuk a JC2 megjelenésekor. Nyilván termék nélkül ezek nem érnek semmit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Gaboman #4911 üzenetére
nem ennyire egyszerű ez. egyrészt - ahogy írták már - motortól függ, másrészt akár a postprocess-ről, akár a tesszelációról van szó, többféle szűk keresztmetszet is felmerülhet.
a Heaven esetében pl. ismert, hogy a tesszeláció milyen hatást okoz, de ebben pont a fix funkciós tesszelátor a legkevésbé a ludas, kisebb felbontáson a háromszögek setupolása fogja vissza nagyon a dolgokat, nagyobb felbontáson meg a B3D-s teszt szerint a domain shader részekben múlatja az idő nagy részét a GPU, ami bennem felveti azt a kérdést is, hogy a GTX480 vs HD5870 tesztek vajon milyen felbontásban készültek
a postprocess egy nagyon tág fogalom, gyakorlatilag minden effekt beletartozik, amiket a GPU már magukon a pixeleken számol, nem pedig a raszterizált háromszögeken (elnézést a hülye kifejezésért, le vagyok strapálva, majd Abu pontosít ). ilyen a HDR, az AA, a motion blur, az ambient occlusion, stb., stb. mindegyik effektet lehet többféleképpen implementálni - pl. az AO esetén az SSAO és a HBAO másképp működik, más is az erőforrás-igényük. szóval ezt csak per játék lehet megmondani - de az esetek többségében a post process effektek összessége szabad szemmel is jól látható erőforrás-igénnyel rendelkezik, bár ritka, hogy ez vigye el a teljesítmény nagyobb részét.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz D.Orion #4904 üzenetére
Nos, a megoldás egyszerü. Nem a kamera veszi a hangot. A csókát a nyakában levő micro-port veszi, a gépet meg kimenetről. A processzor ventijét amúgy se hallanád, mert így ránézésre kb 500-as fordulaton mehet (ugye a PWM előnyei...). Nem tudjuk még, hogy miként teljesít a hűtés.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Azért a BC2 nekem kellemes meglepetés. Még csak kipróbálni volt időm (kb 5 percre), de 1920x1200, minden max, 4x AA mellett szépen fut, és a kép is szép. De a másik, amire felfigyeltem, hogy nagyon jó a hangzása is (nem néztem, hogy vajon OpenAL-es EAX, vagy valami software DSP, de ha utóbbi, akkor el lehet dobni a Creative kártyáit, ha előbbi, akkor pedig igazán az eddigiekre nézve szégyen, és illett volna korábban is kihozni belőlük valami hasonlót).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
caizzz
aktív tag
válasz janos666 #4925 üzenetére
A BC2 hangjait nagyon szépen kikeverték. A környezeti hatásokat szoftveresen oldották meg, (legalábbis nagyrészt - lehet támogat EAXot, nem tudom itt az Audigy azzal még nem próbáltam) szaros ALC888-on is csak néz az ember maga mellé a lövöldözések közepette. Egyszerűen mestermunka, én játékban ilyet tényleg nem hallottam még. A távoli kiabálások, a fegyverropogás, mind-mind ámulatba ejtő. Ahogy olvasom, hasonlóan képződik a hang a játéktérben, mint a HDR.
Szóval jó ez a Frostbite engine az egyszer biztos. Pár szétfosott textúrán kívül sok kivetni valót nem láttam a megvalósításban. Talán kicsit a játék színvilága érdekes, alacsony tartományban mozog helyszínenként, de ez gondolom BC2 specifikus. No majd a Medal Of Honorban újra láthatjuk meló közben a motort.
[ Szerkesztve ]
marakujás kőbányai
-
TTomax
nagyúr
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sonja
veterán
Stalker: CoP benchmark:
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
rocket
nagyúr
Memoria orajele magasabb mint az eddig bemutatott ES kartyakon.
#4929: Mar megint 2560x1600, nagyon eroltetik az eddigi allitolagos tesztekben, hogy kifusson a HD5870 a memoriabol, eredetileg ugyvolt, hogy marcius 11-en jon a HD5870 Six 2GB, most ugytunik eltoltak a megjelenest egy egyelore meg nem nevezett idopontra.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Eyefinity-s HD 5870 a Catalyst 10.3 után fog jönni. Úgy döntöttek, hogy kedvezőbb, ha az új Eyefinity-s funkciókkal együtt érkezik a kártya. A retail csomagban is a 10.3-as driver kap majd helyett. Bár lehet, hogy van egy kis stratégiai szempont is. Ha közel teszik március 26-hoz, akkor nem csak a Fermiről beszélnek majd a fórumokon.
Pug: A 470-et mindenképp kitenném. Annak ez az eredmény hízelgő. A 480-at már kevésbé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sonja
veterán
"Only 4 partners will launch Fermi (this might be for Europe only) and XFX won't be one.
Cards won't ship until 1 or 2 weeks after launch. though partner availability in May will be quite bigger.NV Hopes to get the speeds from the B1 chip that everyone is expecting from the launch chips. So we're a couple of months away from seeing the true GF100 performance."
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Pug
veterán
Akkor nem lett volna célszerűbb megvárni a B1-es chip-et?
Értem én, hogy már nagyon itt kéne lennie a ferminek, de azért nem mindegy, hogy hogyan debütál, ATI verőként vagy vele egy szinten lévő kártyaként...[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB titánlila - 3 év gyártói garancia - extrákkal
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyárig várni? Az már nagyon sok lenne, aztán ha nem adható ki a B1, akkor az új B2 rev augusztus-szeptemberben lenne elérhető. Az A3-ból legyártanak párezret, így az már felfogható launchként. Jelzik, hogy van DX11-es termékük, aminek a marketingértéke a lényeg, nem az elérhetősége.
Sonja: Az XFX-ről írtunk, hogy az EU-ben vörös lesz teljesen.[link] Várható volt, hogy nem hoznak Fermit. Akik meg tudják oldani jelenleg a gyártást, az a Gigabyte, a Galaxy, a Colorful és a EVGA. A BFG-ről szintén lehet tudni, hogy kivonul Európából, bár itt megy a pletyka, hogy ez nem végleges, csak az AMD-s szerződésre várnak, és visszatérnek Radeonokkal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DemonDani
addikt
99%ra lehet tudni már hogy minek az eredményeit teszik közzé már napok óta kis adagokban... volt egy kép amit nem túl ésszerűen sikerült kitakarni, ( )és a RAM utolsó számjegye rajta maradt hüly* *llatok...
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bj Brooklyn #4942 üzenetére
Biztos meg tudja oldani, de hogy akarják-e azt majd ők mérlegelik. Nyilván csak ők tudják, hogy mennyi lapka lesz, érdemes-e gyorsan beugrani, vagy ráérnek később is. Valszeg a legtöbb gyártó azt mérlegeli, hogy megéri-e egyáltalán a gyártósort kiépíteni. Elvileg négy gyártó lesz az EU-ra. A Giga, az EVGA és a Galaxy biztos beugrik, illetve vannak a Colorful dobozról a képek. Utóbbi gyártó keletebbre dolgozik. A negyedi cégről nem tudni semmit, de a Zotac, az MSI és az Asus az esélyes. Ezek közül a Zotacra van a legnagyobb sansz.
Reális elképzelés lehet az első hullámot kihagyni, sőt az egész GTX 470-480-at. Nyárra várhatóan lesz gyorsabb és modernebb verzió. Az Asus és az MSI részéről viszont ott a presztízs is. Nekik valszeg lesz termékük. Egy Inno 3D vagy a Point Of View mondjuk mondhatja, hogy nem, mert mire megegyeznek valakivel a gyártáson, az minimum egy hónap. Igazából a kisebb partnereknek ott nehezítette meg a dolgot az NV, hogy a CeBIT-es infók szerint a GTX 470 és 480-ra nincs referenciamodell. Mindenki gondoskodik a saját NYÁK-járól. Ez annyiban problémás, hogy kijelölt referenciagyártó sincs, ahova a kicsik leadhatják a rendeléseket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
biggamer
veterán
8000 Ft a Battlefield Bad Company 2 : [link]
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- 17 Darab !Hibás! XFX RX 470 8GB (csikozza a képet)(Eladó vagy keresek embert aki javítja!)
- Eladó GIGABYTE GTX 1060 3gb OC Verzió!
- Gamer Gépből! Asus GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB TUF Gaming Whit 2027.02.16-ig magyar számlás gari!
- Eladó GIGABYTE GTX 1050 2gb OC
- Keresek PowerColor RX 6800 XT Red Devil 16GB GDDR6