-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rumkola
veterán
válasz zoltanz #3054 üzenetére
Az összes leírt mondatodból egy szót sem értek na.
"Ezaz, hogy nem lehet, mert egy hüje is látja első blikkre, hogy nem DirectX11 -es képalkotása van valaminek. "
"Ja bocs, lehet nincsenek is DirectX 11 feature -jei a Ferminek. Csak szoftveres emulációval tetű lassan..."Konkrétan semmit nem értek.
-
rumkola
veterán
válasz zoltanz #3058 üzenetére
az újonan megjelent amd gpu-n kívűl semmi nem támogat dx11-et
mellesleg ha eléd teszem a dirtet dx9-ben és dx11-ben, nem mondod meg melyiket látoda másik meg mi az hogy nem veszik meg? jelenleg a legjobban fogyó vga a 34xxx és a 45xx-46xx
kb. 10:1-hez adjuk el őket bármilyen másikhoz képest (gtx, 57xx,58xx)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3074 üzenetére
Játszol is vele, vagy csak a fényképeket nézegeted?
Ez mekkora: "amit a fejlesztők megálmodtak". További
jó "térítést", de ha kijön a Fermi, simán lehet, hogy XP-n,
DX9-ben ott folytatom a játékot ahol előtte abbahagytam.
(Egy picit komolyabb előnyök kellenének a Win7-hez.)Szerk a szerkre: milyen notiról beszélsz? Csak a te
adatlapodon látok kettőt, de azok sem a legdrágábbak.
Eleve aki notin akar játszani, az picit el van tévedve, de
legalábbis nagyon mélyen a zsebébe kell érte nyúlnia.
(Szerk2: ha más géped nincs, akkor nem valsz', hogy
játszol a játékkal, így feleslegesen osztod az észt.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3077 üzenetére
HP akkoriban nem volt a legolcsóbb jószág
És? Akkor most magadnak beszélsz hiába, mert "legdrágább notin nyomod a trendi játékokat"? Btw. régen egy 9800Pro is "isten" kártya volt, ma meg utánad dobják, és semmi sem fut rajta (a mai "trendi játékokat" tekintve).egyre több hordozható gépet adnak el világszerte
És No.2? Hogy jön ez ahhoz, hogy DX11-ben milyen a DiRT2, pláne úgy, hogy a DX11-es mobil GPU-k csak mostanában jelennek meg, pláne úgy, hogy a Fermiről elmélkedünk ebben a topikban? (De legalább az OFF gombot megtaláltad!)ki szoktam próbálni minden gamét
Na ez a különbség. Én nem kipróbálni szoktam minden ganét (), hanem játszom azzal, ami tetszik, és úgy alkotok róla véleményt. A DiRT 2 hangulatos, pörgős, jó grafikával megáldott játék (egyetlen baja, hogy kevés a pálya, ugyanazokat variálja, és ez idővel unalmassá válik). Támogatja a DX11-et (ezért késett csomót a konzol verzióhoz képest), ellenben nem mutat fel akkora előnyöket DX11-ben, hogy egy jelenleg DX9-es csúcs közeli konfiggal rendelkező ember ott hagyjon csapot-papot, és mindenét lecserélje miatta. Ennyi. Nem kell túlmisztifikálni.mielött mondasz valamit, és nem ismered, informálódj
Rákerestem a notijaidra a HSZ közben: az egyik P4, tényleg csúcsgép, a másik meg valami FuSi Celeron. Szerintem nem ezeken próbálod a mai játékokat. De nem is értem, hogy ez az egész notivonal hogy a fenébe jött fel, nekem címezve. -
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3081 üzenetére
Hanyagoljuk egymást, mivel arra volt időd, hogy összehasonlító képeket keress (btw. itt is van néhány) DX9/DX11 viszonylatban a DiRT2-t tekintve, miközben arra nincs időd, hogy játssz is vele, ezért csak elméleti síkon osztod mindenkinek, hogy a fejlesztők mit "álmodtak meg", amit látnod kellene. S ha régebbi a géped (ill. a jelen piaci helyzetet tekintve ez azt jelentené, hogy még nincs HD5xxx-ed - vagy vársz a Fermire, hogy témánál maradjunk), akkor erről a látványról lemaradsz, brühühü. Kíváncsi vagyok, a két asztali gépedben milyen VGA dübörög. Lehet, hogy HD5xxx, és ezért vagy ilyen felvilágosult? (Inkább lennék arra kíváncsi, mint a telefonokra, ha már nem szeretsz sokat írni...)
Abba amúgy belegondoltál, hogy jelenleg csak a HD58xx és fölfelé tudja tökéletes minőségben (minden max., AA+16xAF és 60 fps egy 60 Hz-es TFT-n) futtatni a tesszellációs+agyon HDAO-zott (és főleg több, apró árnyékkal megtűzdelt) kutyafülét? Teszem azt rád hallgatva valaki beszalad a boltba egy HD5670-ért, mert az már DX11-es, és kap egy jó kis diavetítést, akkor mit mondasz majd neki? Azt, hogy bocs? (És még nem is a legrosszabbat mondtam, csak erről röppent fel legutóbb hír, hogy jön. Nyilván lesznek belépő szintű modellek is, amin aztán pláne igaz lesz ez.)
A leghülyébb érvelés valami mellett úgy voksolni, hogy tud valamit, meg sem nézve azt, hogy az a tudás kihasználható-e egyáltalán. Kedvenc példám, amikor az nV már SM3-as volt (6800GS), az ATI meg még csak sz*r SM2-es (X800Pro), így a TRL NextGen módja nem futott az utóbbin, az előbbin viszont igen. De hogy? Diavetítés volt. (Az egész kísérletre úgy került sor, hogy meghalt az X800Pro-m és elfogadtam garis cserének a 6800GS-t, mert nem volt más választásom. Igaz, hogy nem sokkal később eladtam, mert meg lehetett őrülni a hűtésének hangjától, de ez már egy másik történet. Nem mondhatnám, hogy szerettem az nV-t a GTX285 előtt. A Fermire viszont kíváncsi leszek!)
Szerk a szerkre: az a 8600GT nem egy mai darab, s vigyázz, az csak DX10-es!
(Még a DX10.1-et sem tudja a szerencsétlen, ami ha StormRise fan vagy, akkor...)A másik desktopodban mi van, ha már itt tartunk. Csak nem egy HD5xxx?
[ Szerkesztve ]
-
rumkola
veterán
válasz zoltanz #3084 üzenetére
az általam látott utolsó előtti dolog (az utolsó a heaven tesszellációja) , amire azt mondtam hogy húúú az ez volt:
[link]
ez nem egy demo, hanem egy játékamint a tessz úgy fog virítani játékokban, mint a heavenben és játszható sebességet produkál beruházok a dx11-re, addig csak hype marad
a lenti grid képek viccesek a fenti link fényében szerintem -
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3084 üzenetére
Mondtam, hogy hanyagoljuk egymást, mivel a kérdéseimre sem válaszoltál...
Az egész innen indult ki:
mert egy hüje is látja első blikkre, hogy nem DirectX11 -es képalkotása van
Ha így gondolod, lelked rajta, de ha nincs DX11-es VGA-d, ez csak szócséplés.Az iróniát meg nem érted: az a 10 év az IT területen biztos megártott. A marketing
osztályra nem rándultál el néha-néha? Ott szoktak ilyen összevissza beszélni...Láttam márt a Dirt2 HD 5xxx en szaladgálni
De nem a sajátodon, akkor meg...? Hiszen a hülye
is látja a különbséget, ugyebár. Vagy az a hüje?Szerk: azt kéne megérteni, hogy ha középkatban már sz*rul fog menni a DX11-es mód, a hajára kenheti a user, hogy a kártyája támogatja: nem tudja kihasználni.
[ Szerkesztve ]
-
Izzé
őstag
-
tzsolesz
nagyúr
válasz zoltanz #3242 üzenetére
Az ATI csak hasonlítási tényezőként kerül elő legtöbbször. Ez a két termék fog egymással farkas szemet nézni a piacon, értelem szerű, hogy az új generációs ATI gpu-jának kihozatali arányával, gyártástechnológiájával, felépítésével, minőségével, erejével kell összehasonlítani a közelmúltban kapott kósza információk nyújtotta GF-100 teljesítményére vonatkozó adatokat.
(#3243) rumkola Vazz, majd nem elfelejtettem , nah, a csodadriverről nem is beszélve. (kösz hogy szóltál )
[ Szerkesztve ]
-
Bluegene
addikt
válasz zoltanz #3246 üzenetére
arra ott a GTS250, bocs a GT 340
#3241 Crytek: ez azért túlzás, egy több mint 3 éves 8800GTX, vagy egy 2,5 éves 8800GTS 512, vagy egy másfél éves 4850, szal ezeket még sokan használják, nem dobták el és a játékok 90%-át megfelelően, maximális beállításokkal futtatják(persze ez a monitortól is függ, de péld. 1440X900-ban tuti jók)
most egy 5850 simán jó a következő évre, addigra viszont nem 70K lesz hanem fele harmad ennyi, és akkor csupán 1 éves technika lesz
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
rocket
nagyúr
válasz zoltanz #3461 üzenetére
Nincsenek partatlan teljesitmeny tesztek, amik vannak NV altal prezenteltak azokbol nem erdemes konkluziot levonni, vram kifuttatasos trukkot eloszeretettel hasznaljak, hogy nagyobb legyen a kulonbseg
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
cszn
őstag
válasz zoltanz #3461 üzenetére
De még a csúcskártya se jelent meg. Nemhogy nem jelent meg, csak pár semmitmondó akárhonnan kiragadott eredményünk van... továbbá fingunk nincs, hogy milyen konfiggal, frekvencián ment a kártya. Akkor hol van még a gyengébbik kártya meg hogy milyen a kihozatal (ami elvileg most javult)?
-
moha21
addikt
válasz zoltanz #3588 üzenetére
Jó, csak azóta laza 10 év telt el. És még mindig jelentős a 32-bit -es programok száma. Ezért is mondtam az IA64 otthoni felhasználásban megelőzte jóval a korát. Egyébként a SUN is fejlesztett CPU-kat például a UltraSPARC II teljesen 64 bites gép volt.
[ Szerkesztve ]
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3763 üzenetére
Én tegnap speciel C64-et nyüstöltem. (Emulátorral persze.)
Mondjuk ahhoz éppenséggel nem kell Fermi, de egy HD 5x sem.
Szerk: sőt, a GTX285-ön is épp olyan jól fut, mint az integrált ATI
grafikás T64-esen, vagy az integrált Intel grafikás C2D-s laptopon.
Utóbbin mondjuk simábban megy, sőt, FullHD-ban is viszi.
(Előbbin ablakos módban picit akad a hang, de 1024-ben már jó.)[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zoltanz #3766 üzenetére
Olyat sajnos nem közölnek megjelenés előtt, de sok mindent megtudtam a játékról. Pontosabban a technikai részről, az nem lesz gyenge. Mondjuk a GPU-s PhysX eléggé érdekes lesz benne. Nem olyan amit az utóbbi időben megszoktunk. Eléggé minimalista csupán a nagyobb sebességet fogja szolgálni, egy-két apróbb extra effekttel. A játékmenetre továbbra sem lesz semmi hatása.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz zoltanz #3772 üzenetére
Regota fejlesztik mar a nextgen architekturat, ha a Fermivel ellentetes iranyba indultak, azon mar nem lehet valtoztatni, de meg ha a jo uton jarnak akkor is lehetnek gyartasi problemak, sot ha az uj architektura uj csikszelessegen (28nm) jon, akkor boritekolhato, hogy szivas lesz (foleg ha meg a 32nm is kimarad), raadasul ha tulzottan eroltetik a GlobalFoundriest a TSMC helyett, akkor lehet ket part kozott a vizbe esnek.
Remelem tanultak az elmult evekbol, es nem fognak olyan dolgokat eroltetni a GPU-ban, amibol a felhasznalok nem profitalnak evekig, mire meg igen mar 182-en maradtak a sok milliobol.
Az elmult evekben allandoan volt valami amiben sokkal gyorsabbak voltak mint az NV, vagy exkluziv feature volt, de valojaban nem profitaltak a felhasznalok belole semmit, az R520-nal a Dynamic Branching teljesitmeny, az R600-nal a Geometry Shader teljesitmeny, es a tesszelator, az RV770-nel meg a tesszelator, es a DX10.1 is inkabb bukas volt, mint siker felhasznaloi oldalrol nezve.#3774: Igen ez igaz, majd meglatjuk a gyakorlatban ez mennyire erinti negativan a kisebbik GF kartyakat.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3969 üzenetére
Mivel az AA és az AF tök függetlenül állítható, nem érdemes összemosni őket egy kérdésben. Valóban kérdéses, hogy egy 8xMSAA mennyi szemmel látható előnyt hoz egy 4xMSAA-hoz képest, de mivel vannak már újabb AA eljárások is, a kérdés egy picit összetettebb... Legjobb tudomásom szerint az AF-nek nincs nagy felára, így számomra mindenképpen "megéri". Lehet, hogy nincs nagy különbség, de azért a linkelt két képen is jól látszik, hogy pl. autós játékban elég gáz, ha a felfestések szétkenődnek a távolban, meg közelről is mosottsz*r feelingű az út.
Hogy a legújabb játékokban milyen különbséget jelent, nem tudom, mert nem játszom AF nélkül (ill. nem játszom minden játékkal): ha van olyan aktív effekt, ami miatt az AF "nem megy", akkor lehet, hogy nem segít semmit, de ezt a "kockázatot" felvállalom: első dolgom a driverben a fix 16xAF-et bekapcsolni. (Írtad, hogy konzolon sem igen vannak "látványjavítók": valóban nem, és nem is tetszik a képük adott esetben. Vmi motoros játékot próbáltam egyszer, és pont ugyanúgy mosta el az út textúráit, mint a "0xAF". Ez van... Lehet megszokni, vagy megszökni: én utóbbit preferálom jelenleg. Lehet, hogy a PS4 és az XBox720 majd jobb lesz...)
Természetesen nem (!) kötelező semmit sem használni (abban igaza van Oliverdának, hogy egyéni preferencia kérdése*), de szerintem egy Ferminek nem szabadna, hogy problémát okozzon a régen még "Quality mód"-nak aposztrofált feature. (Bőven van annyi kakaó a mai vasakban, hogy ez már ne kiváltság, hanem alapértelmezés legyen. Nem beszélve arról, hogy ha valami procilimites, akkor tkp. 0 teljesítményvesztést okoznak, illetve fordítva: a kikapcsolásukkal semmit nem nyersz sebességben, de látványban veszítesz.)
*: viszont azt állítani, hogy nincs különbség, nyilvánvalóan csúsztatás.
Ha valaki nem látja, hát nem látja. Erre nem az a válasz, hogy "nekem
nagyobb felbontású monitorom van (meg két Ferrarim), bibibi"...
Az meg végképp blődség, hogy azért nem kell AF, mert nagy a felbontás.
(Nem beszélve a játékélményről, ami szintén nem felbontásfüggő. Habár
annyi köze mégis lehet a kijelzőhöz, hogy bizonyos méret fölött tök más.)[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
válasz zoltanz #3933 üzenetére
Hozzá tartozik Xbox -on kötelező a minimum 2x AA tudtommal.
PS -en pedig néhol van:Az eljárás mondjuk nem olyan új, és a hivatalos neve Morphological Antialiasing. Ez nagy vonalakban annyit tesz, hogy az egyes pixelek analizálásával, azok eltérő világosság értéke alapján bázisvonalakat képeznek (Z, U és L idomok), majd ezeket az éleket köztes színek rászámolásával vagy elmosással tüntetnek el. A módszer annyiban érdekes most, hogy erre a Cell processzor egyetlen SPU-ját használták fel.
Teljesen különállóan futó post-processingről van szó. Optimális körülmények között a végeredmény pedig megfelel egy 16x multi-sampling anti-aliasingnak, ami még a mai átlagos gamer PC-s videokarikat is megfekteti egy 720-as natív felbontás esetén.
A két, még finomításra szoruló dolog az, hogy az edge detect beleharapdál például a feliratokba és egyéb, kisméretű de kontrasztos alakzatok széleibe, valamint az azonos világosság értékű, de más színű pixelek között nehezen tesz különbséget.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
smkb
őstag
válasz zoltanz #3999 üzenetére
Nem kötelező, épp multkor kaptam egy linket egy fórumozó kollegátol ami igazolta, hogy VANNAK olyan játékok X360-on, amikben alkalmazzák, de nem az a többség, minden játéknál fel volt tüntetve a felbontás (jópár a 720p-t sem érte el), AA használata stb.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zoltanz #4038 üzenetére
A RAM mindig kell az infókat tárolni kell valahol. A shaderes megoldásnak az a haszna, hogy a motor képességeihez lehet szabni. Ergó működik az élsimítás, míg az MSAA nem biztos.
rocket: Ennek a Unified Shader-nek a G80 kapcsán utánanéztem. Valójában nem azt mondta az NV, hogy az USM nem szükséges hanem, hogy az egyes shadereket nem szükséges hasonló szinten kezelni ... gondolom ebből lett egy félrefordítás a sajtóban. Ezért lett ilyen eltérő a shader teljesítménn a G80-GT200-ban. Ugye pixel shaderben erős, vertex shaderben kevésbé erős, míg geometry shaderben gyenge.
Az R600 minden shadert ugyanolyan szinten kezelt, ahogy a Fermi is ebbe az irányba lépett.Az elmúlt pár hónapban azért nem kevés DX11-es játékot kaptunk az AMD jóvoltából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Thrawn
félisten
válasz zoltanz #4392 üzenetére
Tekintve, hogy PC-s piacon mekkora verseny szokott lenni és emiatt mekkora a begyűjthető haszon, szerintem a seggük nagyobb részével a jobban fizető lovat ülik meg
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Robi BALBOA
őstag
válasz zoltanz #5032 üzenetére
Akár(!),de csak ha 1gb-osak a karik és jól meg vannak rántva, ja és ha van mindemellett 8bg ram!
Én az Ati karimmal semmilyen körülmény között nem számíthatok normális sebességreTuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
válasz zoltanz #5677 üzenetére
Részemről 1920x1200-ra (ráadásul 22"-on) a 2x már elég ugyan, de van még értelme a 4x-nek, ha elbírja, és csak a 8x a felesleges.
1440x900-ban 2x még kevés, 4x egész jó, de volt még némi értelme a 8qx-nek (a lényegében 4x+extra szűrés).
De ez valahol magának az MSAA eljárásnak a sajátossága is, hogy a 8x már 1024x760-ban sem tudott sokat tenni a 4x-hez képest, vagyis 4x-nél van az optimuma.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
priti
addikt
válasz zoltanz #5729 üzenetére
Nincs érdemi tuningra lehetőség, mert magjában melegszik el a GPU, tökmindegy milyen hűtőt teszel a GPU tokozás tetejére, a maghőmérséklet lesz a sok. Ne felejtsük el, hogy ez egy egy GPU-s kártya nem kettő és ennek ellenére a bordaméret simán van akkora, mint a 2 GPU-s kártyákon volt eddig, még ha gyenge motorral lenne szerelve és azt mondhatnánk, hogy a venti nem forog eléggé, de a motor irgalmatlan erős és még így se lehet lehűteni rendesen, 100 fokos terhelve pff hát ez ilyen hűtéssel egy egy GPU-s kártyától kegyetlen sok. Hova akarod ezt húzni? Örülj ha egyáltalán nem melegszik túl nyáron alapon, nemhogy még tuning. Még vízhűtő rendszernél is komoly pumpa kellhet egy full cover blokkhoz, hogy ne forralja a vizet a blokkban, mert ott is lespórolják a hűtőfelület felét egy plexi tetővel.
(#5727) udi
Nem rossz teljesítmény? ...és a tranzisztorszámhoz, fogyasztáshoz képest?
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
RI/OS
őstag
válasz zoltanz #5760 üzenetére
Miért lenne ez alap?
Én pl az istenért nem vennék vizet..
Azért ne kelljen már vizet venni egy vga-hoz, ahhoz hogy normálisan lehessen használni, meg kicsit tuningolni..
Főleg úgy hogy egy normális VGA blokk 30k, aztán majd mikor eladod a kártyát, good luck hozzá, hogy a blokkot is eladod..
-
priti
addikt
válasz zoltanz #5760 üzenetére
Nekem is rég van vizes megoldásom, de azért megnézem, hogy mit veszek. Nem volt kérdés, hogy két 5770-re teszek két ordasi blokkot 1-1 ezresért és összesen 2k-ból bevizezem a CF-et, vagy egy 4870X2-re veszek 20k-ért használtan egy full cover blokkot, ami ezerrel felfűti a rendszervizem egy tenyérnyi felületen, olyan mint egy rezsó, meg ha kicsit is rosszúl fekszik fel, ami esélyes, akkor még meg is döglik alatta a kártya.
Most két Fermihez meg egy procihoz mekkora radi kell majd? Az se mindegy, mert nem túl esztétikus a gép oldalán egy mora, sok embernek nem tetszik. Én röhögve beépítem a házba a kétsoros duplaradit két 12cm-es ventivel és vigyorogva nézem a 30 fokos cuccaimat, a két 5770 furmark alatt bőven 60 fok alatt marad, ilyen 54-55 fok, játék alatt meg még ennyi se. Nem azért hogy fényezzem, de végre volt annyi eszük, hogy le lehet úgy szedni a GPU-ról azt a szar refihűtőt, hogy az összes többin fennt lehet hagyni a gyári hűtést és nem kell külön pöcsölni vele, egy akármilyen filléres, seholsemmi GPU blokk kell csak amin átfolyik a víz. Azért ez nagyon nem mindegy.
Hardverlesen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zoltanz #5897 üzenetére
A Hivatalos bejelentés után. De, ha gondoljátok eldönthetitek ki nyitja meg. Csinálhattok szép első hszt.
rumkola: Valszeg ezt kicsivel később bezárjuk és új találgatós lesz nyitva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- DIGI kábel TV
- PlayStation 5
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fujifilm X
- 3D nyomtatás
- Microsoft Office és Office 365 topic
- LEGO klub
- Microsoft Outlook topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- ELADÓ VGA AMD FirePro W8100 8GB 512BIT GDDR5 PCIe 3.0 videokártya, 4db DP, tervezéshez vagy akár...
- NVIDIA Quadro NVS 315 1GB GDDR3 (TDP 19W) 2xDsub
- MSI NVIDIA GeForce RTX 3060ti Gaming X OC 8GB GDDR6 256bit videokártya eladó, tökéletes állapotban..
- Geforce2 MX400 64mb
- SAPPHIRE Radeon R9 380 NITRO Dual-X 4GB GDDR5 256bit