Sok más iparághoz hasonlóan a streamingvilág is nagy változásokat tapasztal. A folytatást tekintve az viszont egyértelmű, hogy a hirdetések még nagyobb szerepet és hangsúlyt kapnak majd az ágazatban. Ha valakinek kétsége lett volna, a Warner Bros Discovery most eloszlatta.
Elindítanak ugyanis egy Olli nevű adatplatformot, amely a hirdetőknek segít abban, hogy jobban érjék el a közönségüket mind digitálisan mind kábelen.
Az Olli platform révén a hirdetők konkrét demográfiai csoportokat célozhatnak a reklámokkal, az adatalapú videoszolgáltatás révén az ügyfelek szeretnék maximalizálni a nézők elérését, továbbá jobban bevonni őket.
A IGP alá tartozó márkák már a harmadik negyedévben tesztelik a platformot. Az Olli aktív felhasználóktól biztosít majd belsős adatokat, részletes nézői profilokat, így precíz célzott hirdetéseket tesz lehetővé.