- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
STALKER sok evet kesett, megis egy bughalmaz lett
Sokszor beszeltunk mar errol, bugos jatek = -10000 PC felhasznalo (lehet sokat mondtam), az mondjuk a kiadonak -250000$, ennek a sokszorosat kapjak cserebe az NV-tol, igy nekik megeri, es az NV-nek is, az AMD meg majd 2 driver verzio utan eljut oda (vagy a jatekfejlesztok 2 honappal kesobb kiadnak patchet), hogy talan jatszhato lesz a jatek.
Persze nem mondom igy lesz ebben az esetben is, csak nem lenne meglepo ha a jol megszokott dolog tortenne.Az AMD durva felhozatala nagy valoszinuseggel (ugye Richard Huddy mindig ezt hangoztatja, hogy ok nem sajatitanak ki dolgokat) siman elfog futni normalis sebeseggel, bugok nelkul a GF100 kartya(ko)n, (meg talan jobb is lesz DX11 alatt a GF100 teljesitmeny/ar, es teljesitmeny/meret aranyban mint DX9-DX10-DX10.1 alatt az AMD megoldasaihoz kepest), mig forditott esetben nem vennek ra merget, hogy a DX11-es AMD kartyakon bug, es teljesitmeny problemak nelkul fog futni a Metro 2033.
Mivel az NV-nek nagyon keson lett ES szinten is DX11 hardvere, igy gondolom valami olyan dologra osszpontositottak ami nem nyujt semmit grafikagilag, de teljesitmenyben jobban fekszik az NV kartyainak, es ezzel kesz is a marketing eszkoz.Irtam mar parszor, hogy amig az AMD nem veszi fel a kesztyut, es jatszik hasonlo stilusban, addig csak ok fognak szivni, ami jelen esetben a sajat felhasznaloikat is jelenti.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ettől félek. Ha többéves csúszás után bughalmaz a STALKER, akkor a Metro 2033 rosszabb is lehet. Mondjuk az igaz, hogy annyiban előnye van a Metro 2033 fejlesztőinek, hogy a játékuk teljesen lineáris, végletekig scriptelt, így jobban lehet szűrni a hibákat. A STALKER szabad világú volt, így ott nyilván sokkal durvább a hibakeresés.
A Metro 2033-on dolgozik az AMD is. A Batman után nem merik eljátszani a kizárást. Iszonyatos kárt okoztak a felhasználók lázításával az Eidosnak, a PC-s verzió alulmúlta ez elvárt eladásokat, persze a konzol hozta a szintet.
Persze, hogy nem sajátítják ki, miért akarná az AMD a PC-s piac-ot rombolni, nekik mindenképpen van itt jövőjük. Az NV-nek kell durván játszania, mert CPU és licenszek nélkül teljesen elesik a GPU piac 70%-tól. Nekik nincs veszteni valójuk, vagy nagyot nyernek, vagy bebukják, és akkor meszelnek.
A GF100-ról sok infót szereztem már ... tulajdonképpen, akkor jön ki az architektúra előnye, ha olyan szintű a tesszelláció alkalmazása, mint az Unigine Heaven esetében (kisebb terheléssel simán megbirkózik a Radeon). Compute Shaderben viszont elmarad a Cypress mögött, mert a DirectCompute programokban főleg négykomponenses vektorutasításokat használnak, és ott van még a kevesebb textúrázó is, amihez összességében kevesebb mintavételező tartozik. Maga a TMU csak a jittered sampling esetén gyorsult (kb duplájára), de ha nem használja a program ezt az eljárást, akkor semmi előnye nincs. Az fix funkciós interpolátorok pedig hol előnyt, hol hátrányt jelentenek. Bár ez igaz az AMD emulált megoldására, nekik is hol előny, hol hátrány.
Nem tudom, hogy a fejlesztők milyen úton folytatják, de a mostani DX11-es játékok inkább a Compute Shaderre helyezik a hangsúlyt. A tesszellálás egyelőre eléggé minimális, főleg objektumokra van. Amit az AVP-ből kaptam infót, abból az jön le, hogy az sem valami űberterhelő. Az objektumok mellett csak helyenként lesz felületi tesszellálás, de az is számos beépített optimalizálást alkalmaz (a Heaven esetében ezt szándékosan kihagyták, hogy jobban terheljen, persze ez érthető, hiszen benchmark). Főleg Compute Shaderből áll a DX11-es mód (HDAO itt is lesz, szóval Dirt 2 féle lassulási effektus befigyel majd ), persze ez is eléggé látványos. Az AMD eddig bejelentett felhozataláról annyit tudok, hogy a Genghis Khan MMO fog komolyabb tesszellálást használni, persze az sem közelíti meg az Unigine Heaven szintjét, de jobban fog terhelni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zuchy
őstag
Lehet, hogy a játékfejlesztő jól jár, és az Nv is, de ezzel embereket vesztenek. Ami mindkettőjük piaca, bár Nv-é kevésbé. Lehet, hogy most jól jártak, de ezzel kiadás sürgetéssel ahogy írtad is embereket veszítenek. Ami később visszaüthet. Szerintem az AMD csinálja helyesen, a gamer piac érdekeit szem előtt tartva. Lehet kevesebb pénz jön be nekik azzal, hogy nem fizetnek le pár stúdiót, de nem tesznek AMD specifikus dolgokat a játékba. Nv pont az ellenkezőjét csinálja, közvetett módon rombolja a PC Gamer piacot.
Bár itt eltér a két cég érdeke, az AMD a PC-gamer piacból akar megélni, az Nv már más utakon van.
Ezt csak az állíthatja meg, ha egyre több Radeon lesz a gépekben, ezálltal a stúdiók megfontolják, hogy megéri az Nv álltal felajánlott pénz összeg az elvesztett Radeon tulajoktól..Irtam mar parszor, hogy amig az AMD nem veszi fel a kesztyut, es jatszik hasonlo stilusban, addig csak ok fognak szivni, ami jelen esetben a sajat felhasznaloikat is jelenti.
Ez megint nem megoldás, akkor totálisan 2 részre tagolódna a piac. Lenne nV-re játék meg AMD-re. Már csak az kéne.
A másik, hogy akkor a játék minősége, tartalma, az egész világa csorbulhat, de hát az Nv-t ez mit érdekli. Ami ugyebár ismét ember vesztés.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen ... ez az AMD dilemmája. Nyilván nem tetszik nekik, hogy az NV szopatja őket, de ha visszavágnak, akkor az emberek szopnak és mennek a konzol irányába. Ezt az AMD nem akarja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VinoRosso
veterán
Na akkor mégis jó volt az infóm bár nekem áprilist mondtak.
(#3601) rocket : Mégis 10x jobb játék mint a COD és társai. Igaz azt többen veszik, mert az kell a népnek
(#3602) Abu85 : Igazából nem az a lényeg, hogy milyen, bár ez is egy faktor, de itt sokkal többet nyom a latba, hogy kik készítik. Le lehet fejleszteni egy nagyon jó játékot 1,5 év alatt is, gyakorlatilag bugmentesen, lásd pl Warhead, a lényeg a munkamorálon van, ami az elvtársaknál nem éppen top quality. Fejleszthetnek azok 10 évig is, akkor sem lesz sokkal jobb a minőség.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3605 üzenetére
Minden eddigi Metro 2033 dátum pletyka volt. Most ez hivatalos, fejlesztőktől származó információ. Ez a lényegi kiindulópont.
Koncepció szintjét nagyon egyszerű a Metro 2033. Nyilván sokkal könnyebb egy brutál lineáris játékot bugmentesíteni, mint egy szabad stílusú STALKER-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VinoRosso
veterán
Ha jól tom a metro sem lesz teljesen lineáris. De mondom ez nem azon múlik, hogy mennyire lineáris. Ha több szálon fut a cselekmény, az bekavarhat, ha open world bekavarhat, de nézd meg a CoP-ot, az is 01,5 év alatt készült el, és a legelső verzió is klasszisokkal jobb mint a SoC, ami fele akkora pályákat tartalmazott. Egyszerűen máshogy álltak hozzá, gondolom megmondták nekik a kiadótól, ha nem megy át a minőségbiztosításon a béta időben, akkor szét lesz rúgva a seggük. Cserébe ők meg kiszivárogtatták a játékot megjelenés előtt, dehát ezek az elvtársak, náluk ez már csak így megy.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ukrán csapat csinálja, azok akik kiléptek anno a STALKER-es csapatból. Nem jó előjel. Amúgy nem tudom vagy gondolom, hogy bugos lesz, csak félő, hogy az NV nyomására adják ki márciusban, mert kell a Ferminek valami húzócím.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Nem feltétlenül, lehet hogy azok léptek ki, akik nem bírták elviselni, hogy a csapat másik fele egész nap methet füstöl, és gőze nincs már arról, hogy kéne összehegeszteni a játékot a megjelenésig, de nem is érdekli.
Illetve megjelenés tekintetében egy ilyen érdek is lehet csúsztatás mindkét irányba, emlékeim szerint tavaly még korai időpontot pletykáltak, utána jött hír a késésről. (persze nem ez a valószínű, de az sem, hogy az nv egy bughalmazt szeretne látni, ami kapcsán csak kiröhögik a csoda-DX11-es játékot, és az nv logót.)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #3611 üzenetére
Hehe. Lehet, hogy a Metro fejlesztői voltak a csapat szorgos fele. Valszeg a buzgóságuk lett a vesztük.
gézu: Nem a drivert a gyártó csinálja a kártyákhoz. Bár nem értem, hogy ez hogy jön ide.
loree69: Végig az X-Ray volt a STALKER alatt. Azért késett ennyit az első rész, mert számtalanszor változott a játék koncepciója.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VinoRosso
veterán
válasz loree69 #3615 üzenetére
Nem azért volt, bugos, a GSC elérhetővé tett egy csomó bétát és alphát, játszottam az összessel, jó ha 5 percet túlélsz game crash nélkül. Persze utólagos patchekkel már stabilabb, de azt már a modderek csinálták.
(#3616) Abu85: Csak egyszer változott, és még elég korán 2002ben, utána már csak a pályákat dolgozták át vagy 10x. Meg kell nézni mivel fejlesztenek, és akkor rájön az ember, hogy miért olyan trehány amit összedobtak. Az Xray SDK egy vicc, még normális dx10 támogatása sincs, nem hogy dx11, és csak Xp alatt hajlandó normálisan működni. Bár itt a "normális" az erős túlzás Mondjuk erős a gyanúm, hogy a CoP-ot már más SDKval csinálták, de tagadják, hogy újabb verzióval dolgoztak volna.
-
Crytek
veterán
Hát ha ezek az infók igazak akkor az nem sok jóval kecsegtet
Nekem most ez a GTA 4 mod a mérce amelyik VGA ezt nem viszi átlag 35 fps az nem is kell.
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
Azért kíváncsi vagyok van-e olyan gép most jelenleg usereknél (nem direkt atombrutál szuper mélyhűtéses rendszer) akinél fut is rendesen ez a mod!
8800GT nálam full esélytelen.Írták GTX 260-as is szintén.
Új Geforce-al az a baj hogy ez a gta 4 mod nem lesz a tesztekbe!Userek meg kb 150. megkérdezésre sem írtak semmit kinél hogy fut!Next PC Upgrade: 2022
-
-
J4N!
tag
Am ez a szerencsétlen Fermi vajon megjelenik még idén? Szívesen beújítanék egyet
-
-
rup1u5
nagyúr
Azért nem írtunk neked semmit, mert rajtad kívűl mindenkinek elsőre egyértelmű volt, hogy nem érdemes vele foglalkozni ha egyszer egy megrángatott i5-ön, 6giga rammal és egy 2gigás GTX 285-el játszhatatlanúl szarúl fut. Kb háromszor írtuk ezt le neked GTA 4 topikban.
Nem értem miért rugozól ezen az ENBmod-on még mindíg. Ott van a tesztkonfig a cikkben. Nem elég egyértelmű számodra, hogy ma még nincs olyan 1 GPU-s kártya amin rendesen futna? Talán egy 4gigás 5970 már elbírna vele játszható sebességgel fullHD-ban.
1-2 év múlva biztos ki fogom próbálni valami 2 gigás HD68x0-val de addig mehet bukmarks-ba.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
RI/OS
őstag
Mindenen szarul fut.
mondom, ha gtx 285-ön megy 15-el, akkor nálam mehet kb.30-al.Csak éppen elmehetnek a jó *******anyjukba a 30fps-ükkel.
Ez megint olyan, hogy alapból a játék nincs rendesen megírva, és akkor a 64k-s textúra fileok helyett beleraktak 4megásakat, és akkor sok sikert.
Aztán látványban meg igazából semmi extra.. -
-
rup1u5
nagyúr
Egyik kártyán sincs a felsoroltak közűl 1Gb-nál több. 5870, 5870cf, 5970. Ezeknél mind 1gb vidmem áll a játék rendelkezésére. Nem volt már első olvasatra egyértelmű, hogy hiába erősebbek ezek nyers GPU erőben mint a 2 gigás 285 ha egyszer kevés a memóriájuk?
Márpedig GTA 4-nél és pláne ennél a modnál minimum 2GB vidmem kell de szerintem még az is kevés ha be akarod kapcsolni az SSAO-t meg az AO-t. Ezért is írtam hogy ha lenne olyan 5970-es amin 2 giga van GPU-nként (2*2) akkor talán eldöcögne stabil 30 fps-el.Az első teszt amit linkeltél erről.
(i5 @ 4,0 GHz, 8 GiB RAM, Geforce GTX 285 mit 2 GiB und eine 128M-SSD)
és 25fps.
Hiába próbálnád 5870cf-el ha egyszer feleannyi memória van rajta. Feldughatod az erősebb GPU-kat mert rögtön letérdel a rendszer ha ráengeded az élsimítástWhy don't you knock it off with them negative waves!
-
-
rup1u5
nagyúr
válasz VinoRosso #3647 üzenetére
Nem tudom, hogy a texturákat is lecseréli-e a mod.
Downsamplingot használ. Nem vágom, hogy pontosan hogy is működik ez de itt látszik, hogy 1280*800-as felbontáshoz 3840*2400-ban renderel.
nem csoda ha megfekszik tőle minden GPU.
Szerintem eredeti texturák.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
addikt
De Gta 4 támogatja egyáltalán crossfire t vagy sli -t? nem hiszem... egy 5970 en sztem lassabb mint 5870 on (alacsonyabb órajel) egyébként mint mondtam éjszaka játszható nálam 40+ fps
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Építő/felújító topik
- NBA és kosárlabda topic
- Gyúrósok ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Ukrajnai háború
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC Eladó! 118.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!