Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoleee83
addikt
válasz Ciccuka #10088 üzenetére
Én a hajnali esős etapja után azt mondtam nekik kell nyerni, 7. helyről úgy jött fel az esőben első helyre hogy a kommentátorok is arról beszéltek: "it's impossible!, Taylor végül nagyon jól ment, Kobát nem is láttam hogy ment-e egyáltalán, de gondolom éjjel igen.
És tessék megint sárga, hopp egy féknyereg kifigyelt.* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
vlevi
nagyúr
válasz Ciccuka #10016 üzenetére
Nemsokára pedig Daytona 24 órás,
Január 26-27
aztán 1 hét, és Bathurst 12 órás.
Január 31-február 3[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Ciccuka #10007 üzenetére
"kár két-három másodperccel is gyorsabbak lehetnek, mint eddig."
Ez érdekes, mert 2018-ban eléggé megnyirbálták az aero csomagot, ezért lassultak.
De a tapasztalat szerint jobbak lettek a versenyek, mert ott is igaz az, mint az F1-ben, hogy ha kisebb a leszorítóerő, akkor kisebb az egymás mögött vonatozás miatti leszorító erő vesztés is, könnyebb a másik mögött maradni, támadni, előzni. -
#70869248
törölt tag
válasz Ciccuka #9933 üzenetére
sztem rendben van...amúgy is szr dolognak tarotm az ilyen mocskolódást, akinek baja van az rendezze le azokkal akikkel a baja van. A közösségi oldalakon való piszkolás elég gyík dolog. A cégtől pl. rúgtak ki ezért (romboló fb posztért) alkalmazottat, visszaperelt, de elvesztette.
-
titán
-
guftabi96
addikt
-
Male
nagyúr
válasz Ciccuka #9803 üzenetére
GTE Am eleje nagyon szoros volt szerintem, csak keveset mutatták... de a Team Project 1 és a "Csukó" Aston kb négy órán keresztül volt egymás mögött, rendszeresen 1s-en belül, mire végre megelőzte az Aston... aztán persze a büntetések bekavartak az egésznek.
GTE Pro: Nem tudom az 51-es hogy a fenébe keveredett az első helyre... az elején még sehol nem voltak. A 71-es állt jobban, de a Porsche is meg a Ford is jelentősen gyorsabbnak tűnt még ennél a Ferrarinál is, nemhogy az 51-esnél... persze volt defekt (71-es), ajtó csere ( Ford ), gumi probléma (Porsche), de akkor is, meglepődtem a végén
LMP1: Hát igen, ez nekik idén totál megbízhatósági verseny csak. ( a privátok nagy lemaradása nem is annyira a tempóból jön, hanem hogy mindig van valami bajuk... elfüstölő motor, váltó, balesetek, és hát a szerelhetőség... elég megnézni, hogy cseréltek hátsó részt a Toyotán és hogyan a Rebellionon... )
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
válasz Ciccuka #9803 üzenetére
Egyrészt tényleg súlytalan, mert a többi LMP1-es autó fasorba sincs a Toyota-hoz képest. Simán lehetne nevezni azokat LMP1-B-nek, mert 6 óra alatt kapni 4 kört, az eléggé cinkes. Másrészt nem súlytalan, mert ha ezt idén összetettben nem húzza be a Toyota, akkor az nagyon csúfos lesz.
De az LMP1 osztály hibája az FIA is, hogy nem tud olyan versenykiírást készíteni, ami jó lenne a privát csapatoknak is, valamint nem lenne szabad engedni a mértéktelen pénzköltést fejlesztésekre, mert ezzel végképp elvágják a privátok előtt a lehetőséget. Márpedig az utóbbi évek bizonyítják, hogy a privátcsapatok hozzák a mezőnyt. Amúgy a nagy gyártókat sem értem mi az istennek fecölnek pénzt a Formula-E-re is. Innováció, meg energiatakarékos, meg környeztkímélő, meg édes kisf*szom....Persze! Továbbra is csak milliós villanyfúrók és semmi több. Van izgalom, persze hogy van, mikor 3 cm-es szűk utcai gokart pályákon mennek. Tedd be egyszer a WEC-et egy utcai pályára, garantált az x órás izgalom. Egyébként nekem tetszett, mert Le Mans óta már hiányzott a WEC . Mondjuk az Eurosport "1' órás összefoglalója is no komment. F*s, sz*r doppingos biciklisták minden takony megmozdulásáról órákat közvetítenek, az autósportot meg úgy, hogy egy egy órás adás alatt van vagy 20 reklám. Kösz .
No, de ne menjünk el a hétvégéi két szuper magyar győzelem mellett . Assen-t is bevették a magyarok . Viszont továbbra is tartom, hogy a TCR Europe sokkal harcosabb, mint a WTCR. Europe kb. olyan, mint a BTCC és tetszik . Ami számomra érdekes, hogy a Hyundai szépen meg volt pakolva, mert az egyik legnehezebb, legmagasabb és motorilag visszafolytott autó volt a mezőnyben (1305 kg, 90 mm és 97.5 %) mégis kiemelkedően jól mentek. WTCR-ben meg csak szenvednek a nagy súllyal. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Male
nagyúr
válasz Ciccuka #9798 üzenetére
Tegyük hozzá: Közvetítés az Eurosport Playeren (kommentár nélkül) és a WEC saját rendszerén ( angol kommentárral úgy emlékszem ) teljes terjedelemben. Előfizetés mindkettőre 5 - 5.5 Euro.
EuroSport 1-en pedig 18:15-től az utolsó háromnegyed órát adják.... elvileg, mert kerékpár van előtte, és ki tudja mennyi csúszás lesz abból.Illetve? Kijött a 2019-2020-as WEC előzetes naptára is: katt.
[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
válasz Ciccuka #9767 üzenetére
A hétvégi Lamborghini Super Trofeo Europe futamon a belgiumi Spa-Francorchamps-ban a svéd Fredrik Blomstedt összeütközött versenytársával, majd elveszítette az irányítást a jármű felett és a gumifalnak csapódott.
A falnak azonban pont ott ütközött neki, ahol három pályamunkás állt, aiket szinte kirobbantott a helyükről - írja az Index. Információk szerint szerencsére senkinek sem esett komolyabb baja: ketten lábsérülést szenvedtek, a harmadik pályamunkást pedig kivizsgálásra szállították kórházba.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Bekő Tóni
tag
válasz Ciccuka #9611 üzenetére
"WTCR Vila Real 2018 Race 1 Start Huge Crash"
Dejavu...
Ha Bennani helyén Müller lett volna, most mit mondana?
"- Huff nekem jött és onnantól csak tolt és tolt és tolt. Tiszta hülye ez a srác. Most miért kellett
ezt a 14. helyértmár az első körben ennyire kakaskodnia?!!! Azt mondja hogy összeértek a kerekeink és onnantól nem tudott mit csinálni, de az csak az ő béna kitalált története.
Az autó...tiszta roncs, vége. De fantasztikus csapatom van és remélem a srácok holnapra összerakják." -
szilva01
őstag
válasz Ciccuka #9416 üzenetére
A DTM-nek nagyon igényes angol-német multicamos stream-je van youtubon.
Ez a wtcr viszont pont az ellentettje. Nagyon igénytelen stream faszbukon. Agyam eldobtam reggel, mikor agybol telefonon neztem volna az idomerot, de persze bongeszobol nem lehet, toltsem le az appot. Lofaszt a seggukbe.
Szerk.: ebayer: a nyari idoszamitas GMT+2, de a szinkodok alapjan szerintem ez nem egy nehez feladvany...
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
válasz Ciccuka #9270 üzenetére
Angol nyelvű. M4 Sport-ost is megnéztem, de azt inkább nem kommentálom, meg nem is baj ha nem elérhető sehol sem .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Dyrtyho
őstag
-
rocket
nagyúr
válasz Ciccuka #9195 üzenetére
Koszi, el is felejtettem, 2. verseny Hungaroring junius 1-3.
Remeljuk tenyleg adjak is eloben, mert tavaly katasztrofa volt amit csinaltak, sokszor nem EPG szerint adtak, es weboldalukon se volt info rola mikor lesz.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
szebe
addikt
válasz Ciccuka #9083 üzenetére
"a promóter egészen a jövő heti hockenheimi nyitóhétvégéig szeretné titokban tartani a résztvevők teljes névsorát"
De azért Vivikét sikerült megszellőztetni
Ahogy nézem, ez is valami "csokikupa" lesz, amivel semmi baj nincs, csak ez a felsz*pás...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Motion_Blur
félisten
válasz Ciccuka #9058 üzenetére
"Óriási eredmény"
Látom apuka szép rózsaszínre fújja azt a buborékot a kislánya körül... azt kívánom hogy egyszer fogyjon el a lóvé és kelljen szembesülnie azzal hogy a tehetsége alapján kb. éhenhalna.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
guftabi96
addikt
válasz Ciccuka #8609 üzenetére
Inkorrekt volt, és nem először csinált ilyet a pályán, rászolgált sok ember utálatára, de az, hogy halálos fenyegetéseket kap ő, és a családja, az egyszerűen nem normális, ilyennek nem szabad megtörténnie, és szépen lejáratja az a pár idióta a normális szurkolókat is.
#KeepFightingMichael
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz Ciccuka #8576 üzenetére
És ezt valahol jegyzik? Attól, hogy kifizeti neki az apja a több milliós képzést, ettől nem lesz több marketingértéke a kiscsajnak! No meg, amúgyis rühellem őt, szóval felőlem szárnyakat is növeszthetne, az se sokkal jobban érdekelne.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Bozso68
őstag
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz Ciccuka #8235 üzenetére
Jaj a Keszthelyi már megint, most olyan szépen leült a hype, hogy összetörte magát, de amint autóba ül, hirtelen megint ő lesz a kimagasló soha nem láttunk ekkora tehetséget sablonú versenyzőnő! Lever tőle a víz! Ha ennyire tehetséges mondja már meg valaki, hogy az Audi TT Cup-ban, miért nem brillírozik? Ja hát persze, mert eddig talán csak egy futamon tudott csak célba érni.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Diokhan
addikt
válasz Ciccuka #8235 üzenetére
Hmmm... Nagyon nagy pertolhead-nek mondanám magam, imádom az autósportot, és annak (majdnem) minden vállfaját, de erről a kis hölgyről még legnagyobb szégyenemre nem hallottam. Figyelni fogom a pályafutását. Az autó szép amit tesztelt, kár, hogy nincs hosszabb videó, vagy például onboard felvétel a cikkben.
[ Szerkesztve ]
Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest