- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vyndree
őstag
válasz Alexios #5851 üzenetére
Egy autógyárnak a WTCC nem anyagi megfontoltság, hanem sokkal inkább elhatározás. Nekünk magánembereknek sok pénz, de bármelyik gyár tudna csapatot indítani úgy, hogy nem kell a költségvetéséhez komolyabban hozzányúlni. Töredéke csak a F1-nek, nyilván egyenes arányosan a nézettsége, látogatottsága, a reklám értéke is. Olyan messze áll agyagiakban, meg mindenben az F1-től, mint a Szlovákiaring.
.LnB: nem tudom ki ez a szerencsétlen kisgyerek, de az avatar és az avatár még mindig nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
Alexios
veterán
válasz Vyndree #5852 üzenetére
Persze, de nem is autógyárakról volt szó hanem Zengőékről/Norbiról. Tökmindegy mennyire tartjuk komoly sorozatnak a WTCC-t, anyagilag Zengőéknek ez a realitás, ahogy Norbinak a továbblépéshez is valószínűleg egy VB cím lenne a reális.
Amúgy az avatar és avatár pont ugyan az, angolban pl. pont ugyan az a két szó, és ugye onnan jön a profilképre a jelző. de pl.: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
A Zéé
addikt
válasz Alexios #5853 üzenetére
nem nagyon van hova tovább lépni még vb címmel sem, ez tény. Mint ahogy az is, hogy a túraautózás teljesen más világ, mint a formaautózás. Nagyon nagyok az eltérések a sorozatok közt, nem nagyon van itt hierarchia, meg feljebb lépkedések. Országos bajnokság -> vmi random márkakupa -> vb vagy btcc. Kb ez a ranglista.
A túraautózás csúcsa szerintem a GT autók világa, de annak is milyen bajnokságai vannak? Egyik sem komolyabb, mint a WTCC. Nem nagyon van túraautózásban előrelépés innen, csak más szakág.
Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
WTCC-én kívül sok nem maradt Norbinak. Nyilatkozta nem egyszer, hogy a forma autózás nem érdekli, így ez az út le is zárult. DTM? Jó jó, de iszonyatosan drága mulatság. Ráadásul azok az autók is már lassan F1-es szinten vannak (aero), csak egy üveg/szénszálas burok rá van húzva. Talán - és erősen talán - a TCR lenne még, de annak a sorozatnak még nagyon ki kell forrnia, mert jelenlegi állapotában még eléggé karcsú. Nemzetközi, több kontinenses helyszínek ide, vagy oda. 2-3 év múlva válhat érdekessé a TCR, ha jól megcsinálják.
Még egy: GT! Melyik? Blancpain? GT Masters? Egyik sem egy nagy látogatotságú/nézetségű autosport szakág. Sajnos!
Az 100%, hogy WTCC-ben Norbinak csak és kizárólag gyári csapattal van esélye VB címet szerezni. Csak melyikkel? Lada? Jelenleg nekik a mostani felállás végre működik, jönnek az eredmények, nem hiszem hogy Norbit vinnék oda. Honda? Jelenleg idén is jobb egyedüliként a Zengő csapat, mint a gyáriak. Fejlődés nem látható egyáltalán és kizártnak tartom, hogy jövőre beletalálnának a tutiba. Citroen? Az egyetlen lehetséges opció lehet a jövőre nézve - és ugyebár Matton is "rebesgette", hogy beszélgettek Norbival -, viszont Mulleren kívül más nem jöhet szóba, mint lecserélhető pilóta. Azt kétlem, hogy 5 gyári versenyzővel vágnának neki pl. jövőre. Szerintem: Lopez egyértelmű jövőre. Fiatal, tehetséges, hazájában és nemzetközileg is jól eladható. Loeb szerintem nem vitás. Ma meg kell a piac miatt, meg azért be-beesik neki is néha valami zsíros falat a futamokon.
Nagyon remélem, hogy Norbi végre gyári csapathoz kerül és esélyes lesz VB címre. Zengőékre leszek kíváncsi, hogy ha Norbi vált, akkor hogyan tovább. Van ott is jó pár sajátnevelés, akit be lehetne dobni a WTCC-be, csak kérdés, hogy lenne-e ehhez elég szponzor.
Kemény dió lesz ez jövőre.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Vyndree
őstag
válasz Ventur@ #5857 üzenetére
Norbira fókuszálva, a Lada mindenképp visszalépés lenne neki és nem hiszem hogy valaha is beérnék a Citroeneket. A Ladának jönnek az eredmények? Inkább a pontok, a dobogó csak szerencsével a második futamokon. Még a Hondától is messze vannak.
Ki lenne Norbi utódja? Elég magas a mérce, Norbi tehetsége már akkor látható volt, mikor beült a Suzukiba és harmadik körében ment egy pályacsúcsot a Ringen. Kis Norbi hozná ezt a szintet, vagy még Nagy Dani az aki odaérhet. -
N€T0X|N
őstag
válasz Ventur@ #5857 üzenetére
Az 100%, hogy WTCC-ben Norbinak csak és kizárólag gyári csapattal van esélye VB címet szerezni.
Ez kb. minden pilótára igaz, de nem minden autóra... Szerencsések azok, akik Citroennel versenyeznek, mert a többiek alapból úgy indulnak, hogy labdába sem rúghatnak, csak néha kiadhatja a szerencséjük egy szűk pálya és a fordított rajtsorrend miatt... ez itt a fő probléma. Évek óta van egy kiemelkedő gyártó (mikor melyik), akit a többiek meg se tudnak szorongatni.
Norbinak most csak és kizárólag a Citro lenne megoldás, ha valami csoda folytán odakerülhetne. És akkor még meg kellene küzdenie ott is 1-2 nagy névvel. De akkor legalább úgy ülhetnénk le megnézni egy futamot, hogy van remény. Most egyáltalán nincs...
Sent from my keyBoard
-
[CS]Blade2
addikt
Az itt a gáz, hogy a magyar a piac sz*r, mert 80-100 ezer Ft-os fizetésből nem fognak Civic-et vagy Citroent venni tucatjával, így hiába van viszonylag sok néző a ringen, ami a Citromnak vagy az épp aktuális élmenőnek nem ad okot rá, hogy Norbit tegye be. Minek, ha egy Loeb vagy Lopez is meg tudja nyerni nekik a címet, és mindkettő eladhatóbb, mert nagyobb a piac. Néztem tegnap az utcai C4-est, ami olyan mint amivel mentek annó a rallyba, és azt mondom, hogy okés a dolog.
És ez számít ma ezekben a szériákban, hogy a gyártó kivel akarja megnyerni a címet. -
Ventur@
senior tag
Snetterton-ban közben BTCC teszt zajlik.
Kérem szépen Ez A Live timing: BTCC - Snetterton
Hol van ehhez képest a csoda francia live timing, ami az idén van a WTCC-ben. Nevetséges az is egyébként.Vyndree: Kis Norbira adnám le a voksomat, mint esetleges másik Zengős pilóta. Szerintem ecsetelni nem kell, hogy miért (nem kell új nevet ordibálni a Hringen, mert Norbi mind a kettő ).
N€T0X|N: Én idén is azért nézem, hogy lássam ahogy a gyáriakat elpüföli egy kis magyar csapat .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Vyndree #5863 üzenetére
+1. Egyrugóra jár az agyunk .
Egyébként meg: Norbi hamarosan újra tesztel
Valahogy olyan érzésem van, hogy ebből jövőre gyári Honda ülés lesz Norbinak.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ventur@ #5864 üzenetére
Sajnos a jelenlegi erőviszonyokat nézve, és azt, hogy a Honda mennyi motorsportos projektet futtat a WTCC mellett (MotoGP, F1), nem igazán értem, hogy milyen előnnyel járna Norbinak a váltás. Nyilván a gázsin kívül.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Ventur@
senior tag
Én csak azért gondolom, hogy jövőre gyári Honda versenyző lesz, hogy akkor mi a fenének viszik az éven minden tesztre Norbit és ráadásul ugye mehet is a tesztautóval. Jó nyilván így több adathoz tud jutni a Honda, hiszen van még egy teszter és ugyebár a gyáriak előtt van Norbi, de nekem ebből az jön le, hogy terveznek jövőre Norbival valamit.
Igaz ehhez kell az is, hogy végre erős legyen az a gép és ha kapnak egy +60-as pakkot, akkor ne feküdjön meg tőle a szekér.
Természetesen ez mind csak az én agymenésem, szóval még véletlenül sem kell készpénznek venni .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
emre
veterán
válasz Ventur@ #5864 üzenetére
Dehogy.
Csak azért hívták, hogy ne tesztelések nélkül verje el a gyári csapatot, mert az már nagyon ciki lenne nekik.
Egyébként meg mennyiben lenne jobb a gyári Honda? Azzal szerintem a 4-ik hely sem lenne meg.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
N€T0X|N
őstag
válasz Ventur@ #5866 üzenetére
nekem ebből az jön le, hogy terveznek jövőre Norbival valamit
De idénre is terveztek, nem? Csak végül Norbi nem ment, mert hát a Zengő-csomag stb. Legalábbis ez volt a hivatalos, ha jól tudom. De amúgy amíg nem fejlesztik normálisan az autót, tökmindegy, hogy gyári vagy nem gyári a csapat...
Sent from my keyBoard
-
válasz N€T0X|N #5868 üzenetére
Mi lenne ha menne Bennani vissza szépen. Az ő mostani kocsijába pedig beülne Norbi?!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Petya25
addikt
Én meg azt mondom erre, hogy meg kell nézni, hogy Benani hol van a bajnokságban meg a rajtrácson. Ha nem gyári technikájú a gép akkor kb lehúzhatja a rolót.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
-
Yayoh
aktív tag
Igaza van , ugyanaz lenne a szitu mint régen a Bmw-vel . Az se véletlen hogy most Norbi veri a Hondákat , mert szinte azonos a Zengős autó mint a gyáriak .Nyilván Norbi előrébb lenne mint Bennani azzal a Citröenel , Ma-t verné , meg talán Loeb-ot is, de Lopezt és Müllert csak gyári autóval lehetne elkapni, szóval ugyanott lenne mint a Hondával. Mondjuk lehet hogy így a Citröen is jobban felfigyelne rá , és esetleg a későbbiekben nem lenne rossz ajánló levél , hogy van tapasztalata a C elyseel-vel.
-
Petya25
addikt
Bennani nem csak a hülyeségei miatt tart ott ahol tart, persze ettől még egy fizetős balfasz. De azt a vak is láthatja, hogy nem ugyanaz az autó van alatta, mint a gyáriak alatt. Különben folyton fix 5. lenne, ami kb reális, de nem ott van.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
sultansmith
senior tag
Citrom kell ide, azzal már lehet versenyben lenni, nem csak elcsípni ezt-azt.
Norbi is látja, hogy a gyári hondákkal nem igazán tudna előrelépni. Citrom gyárinak már tuti nem mondana nemet, de ilyen ajánlat nem fog érkezni.
Viszont a Volvo már érdekes lehet...
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
Yayoh
aktív tag
Elvileg az Opel már építi a saját gyári autóit a TCR-be
[ Szerkesztve ]
-
Yayoh
aktív tag
-
-
rocket
nagyúr
DTM Osztrak futaman volt erdekesseg, foleg Timo Scheider mikor kilokte a 2 mercit felsobb utasításra, es meg elo adasba is bejatszottak a radio uzenetet
Mondjuk amit a Wickens muvelt Scheiderrel az incidens elott kimeritette a sportszeruseg fogalmat, direkt ugy lassitotta Scheidert, hogy megtudja elozni Werhlein aki jol all az osszetetben.
Persze ez nem mentesiti az Audi-t, csak a tortentekhez tartozik.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
Ventur@
senior tag
Láttam pont a stream-en ezt és már a féktáv előtt láttam, hogy Scheider valamit fog alkotni. Így lenne ötösöm a lottón .
Mondjuk azért a DTM Youtube csatornája bekaphatja, amiért magyar IP-ről nem volt nézhető, így kereshettem valami szutyok stream-et.
De amúgy durva volt az egész A1 Ring hétvége, de főleg a futamok, mind a Formula 3 és mind az Audi TT kupában. Mondjuk ennyi esőt egy versenyhétvégén is nagyon rég láttam már (talán tavaly WTCC Slovakiaring).
...és a hétvégén BTCC - Snetterton . Mondjuk nem fogom látni, mert rallyra megyek .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Minstrel
senior tag
-
-Mike-
addikt
-
-
-
Ventur@
senior tag
válasz Minstrel #5886 üzenetére
Kösz az infót. Ezt nem tudtam .
Régen néztem is Digi Sport-on, de az még tavaly, vagy tavalyelőtt volt. M4-en meg most feszt ezt a vizes vb-ét vagy mi a bánatot adnak .
(#5887) -Mike-: Az úgy konkrét. Ablak páramentesítés lvl 100 .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
vlevi
nagyúr
válasz sultansmith #5893 üzenetére
Azért, nem annyira, mint a hármasmetró
-
-Mike-
addikt
-
rocket
nagyúr
Jol megbuntettek az Audit az Osztrak DTM-en futaman tortent szandekos kilokesert.
Ullrichot egesz evre, Scheidert 1 futamra eltiltottak, elvettek az Audi csapatversenyben eddig megszerzett osszes pontjat, es 200000 euro penz buntetest is kaptak.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz albert8 #5897 üzenetére
Az igazsághoz hozza tartozik, hogy a tortentek elott szandekosan ugy tartotta fel Wickens Scheidert, hogy megtudja mindkettojuket elozni az osszetetben legjobb Mercedes pilotakent allo Wehrlein.
1:29:55-tol erdemes nezni
Persze ez nem mentesiti az Audit, csak hozza tartozik az elozmenyhez[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
albert8
addikt
-
rocket
nagyúr
válasz albert8 #5899 üzenetére
Persze osszedolgozhatnak, ha egymas mogott vannak, de koztuk volt Scheider, ez mar sportszerutlenseg
DTM-ben ez viszi a primet sportszerutlensegben, befuto utani ismetlest kell figyelni
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen