- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- eBay
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
Új hozzászólás Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz Latency #5050 üzenetére
Igen, megváltoztatták a kiírást... későn. Pl a Playeren ezt tökéletesen tudnák kezelni, időben kiírva, hogy mi-hová kerül, és nem végig azt mutatva, hogy most épp a WTCC van, miközben a WATTS meg a Ski Pass látható a képernyőn... Mindegy, közben megnéztem ezen... a Q2 után vége volt persze az adásnak, aztán teljesen véletlenül sikerült a Q3-at is fellelni náluk (nem írták oda, hogy az, csak hogy WTCC, és nem volt kép)... persze az már csak SD-ben, illetve mire kitették előbb felsorolta a Lopez interjú videót, hogy az időmérő győztese... köszi, így izgalmas a Q3
Na mindegy, a lényeg, hogy Norbi 6. lett, és ismét a legjobb Hondás. (A 2. futamon mondjuk Tarquini jó lehet... )
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Azért volt kavarás a TV közvetítésben, mert volt a Q1-ben piros zászló, és emiatt csúszott a közvtetítést. A síelsésre viszont sajnos olyan szerződése van a Eurosportnak, hogy azt mindenképpen teljesen mértékben élőben kell adniuk. Ezt Csuti Laci mondta el a Q2 alatt. Emiatt a Q2 után lekeverték az adást, adtak egy kis Wattsot, és utána síelést.
Sajnos, többször megfigyelhettük már, hogy az Eurosport furcsán kezeli a motorsportokat. Sőt, egyáltalán, bármilyen sportot. Talán egyedül a Lemans 24h a kivétel, mert arra viszont szintén olyan a szerződésük, hogy 24 órában adniuk kell. -
Male
nagyúr
Oké, de az Eurosport 2-es ismétlést ez nem magyarázza... miért kellett inkább extra hosszú WATTS-ot beadniuk helyette, ami akárhogy nézzük, egy töltelék műsor.
Tudom, ez az egész csak részben az ő hibájuk, az egész közvetítői jogosdival van alapvetően probléma, ami a nézők érdekein kívül mindent figyelembe vesz. ( bár ez most inkább arra vonatkozik, hogy még ha fizetek sem nézhetek bizonyos adásokat, amit másik országban élő meg nézhet ) -
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
Ha 3 autóval indulnának, akkor lazán be tudnák tenni. Kérdés, hogy kit lehetne betenni helyette, és akkor is megkapná-e a Zengő a Hondától a vasat, ha úgy csak a középmezőnyre lenne elég a csomag.
Én mondjuk betenném a Tarquini helyett is, mert ő már lassan nyugdíjba megy, de a Monteiro helyett sem lenne rossz 5let. Tudja mindenki, hogy sokkal kevesebb teszteléssel, kevesebb pénzből, ezáltal mindenből kevesebből jött fel már megint. Ha megkapja a teszteket, a technikát, a szinte korlátlan új gumit, nem kell attól félnie, hogy ha letörik egy 3000 euros alkatrész, akkor az mennyire betesz a csapatnak, akkor akár ettől sokkal jobb is lehet.
Tarquini mondjuk szerintem nem megy 100%-ot, mert nincs esélye, hogy megnyerje a bajnokságot. Ha olyan lenne a gép, akkor vérszemet kapna, kb, mint idén a Lopez. -
Ventur@
senior tag
válasz [CS]Blade2 #5056 üzenetére
Két autóval jövőre sem lenne sok esélye szerintem a Honda-nak, mert abban a Citroen-ben még vastagon van. Jövőre csavarnak egyet a motoron és voálá, elég is lesz.
Valószínűleg Citroen-nél marad a 3 autós felállás:
Lopez (címvédő, gyors, tökös és naná hogy kell a Citroen-nek)
Loeb (Muller pótlkék, akiből 1-2 éven belül világbajnokot csinálnak)
Ma (ázsiai piac és kb. ennyi elég is).Muller idén befejezi valószínűleg.
Szerintem kell a 3 gyári autó a Honda-nak. Tarquini-ben rengetek a túraautós tapasztalat, ezért kell. Monteiro-ért oda vannak a japán fanok, ezért kell. Michelisz meg szimplán egy zseni, hogy szinte nulla teszttel 5. a bajnokságban, ezért kell .
Zengőék - ha Norbi tényleg gyári pilóta lesz - szerintem akkor hozzák is fel Ficza Ferit a Junior csapatból. Van már túraautós tapasztalata, fiatal, tehetséges, tökös és saját nevelés. Ergo elég sok mindent tudhat már csapaton belül.
De jó is volna !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
dudikpal
aktív tag
válasz !Overdose! #5058 üzenetére
Felesleges, ő tisztában van vele, mennyit ér ez a sorozat.
Valahol hallottam tőle, hogy ez még zs terv szinten sem merült fel benne. -
MKLS
aktív tag
válasz dudikpal #5059 üzenetére
Mert az a belterjes kamion verseny olyan sokat ér... Norbiéknak az volt az egyetlen szerencséjük, hogy a szezon második felében elvitathatatlanul annyival gyorsabbak voltak Hahnnál és Albaceténél, hogy nem tudtak mit kezdeni velük. Pályán kívül sem, pedig próbálkoztak bőszen... De egy vicc az a bajnokság is.
Kiss Norbi mindenesetre egy zseni!
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz dudikpal #5059 üzenetére
pedig én úgy emlékszem, hogy azt nyilatkozta még a nyáron, hogy ha a kamion eb csúcsára ér, akkor visszajön túraautózni
Kamionos EB egy kalap kaki amúgy, belterjes, igazából piaca se nagyon van, látványosnak látványos, de azért egy vb akkor is nagyobb presztízs...Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
Macau időmérő végeredmény:
Norbi ismét a TOP5-ben és ismét a legjobb Honda-s .
Ha ezek után nincs gyári szerződés, akkor a Honda nyuszi. Ja és ha ezek után Zengőék nem kapnak még nagyobb gyári támogatást 2015-re, akkor a Honda nyuszi. De ezt már írtam egyszer .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
ruti
Közösségépítő
Szeretnék felkelni holnap (4:00 Eurosport ÉLŐ), de ha valami közbejön:
úgy látom a Duna élő helyett csak felvételről adja 8:30-kor a futamokat,
szintén felvételről:
Euro2-n: 11-12:00 van írva (ezt keveslem a két futamra, valami vágott lehet)
Euro-n pedig: 15.45-17.15Hajrá Norbi, kell az a 4. hely
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Male
nagyúr
válasz callmeakos #5066 üzenetére
Végülis egész évben ez a lényeg
...bár itt aztán bármi megtörténhet, amilyen szűk a pálya. -
#70869248
törölt tag
na ez f@sza volt (elnézést), kemény lett a második futás
-
addikt
Nem lehet erre mit írni!
Zengő Zoli fanatizmusa és Norbi szerénysége, profizmusa, zsenije fricskát adott a gyári menőknek! Nincs olyan méretű gratuláció ami kifejezné a tiszteletemet irántuk! Büszkék lehetünk rájuk. Kicsit Zolit sajnálom ha jövőre elveszíti a mezőny legjobb pilótáját...... Akkora barátok!A LEGJOBB HONDÁS!
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ruti
Közösségépítő
visszaadta a sors azt a rengeteg pechet, ami a fiúkat érte az elmúlt évek alatt
biztos rengeteg magyar szurkoló próbálta bevonzani a defektet vagy a palánkot szegény Monteiro-nak (én nem, kikérem magamnak! ), de akik a kormányszervó hibára koncentráltak, többen voltak
mindenesetre nem lehet elvitatni azt elért eredményt, és hogy abszolút megérdemelt volt, ez JÁRT a csapatnak
Tarquinitől féltem igazán, az 1. futamban végül is korrekt volt, de amikor nem jött ki a másodikra, megkönnyebbültem
Huff-ban biztam a 2. futamban, hogy megeszi Monteirot, amikor a 2-3. körben még a nyakán volt.
Az a 7 makaó győzelem sem lesz egykönnyen befogható, úgymint a 10 Lopez-futamgyőzelem sem/év
Valente sem akarta eldönteni a második futamot az első kanyarban, pedig egy festékcsere elég lett volna Monterio-val, hogy ne kelljen még 9 kört végigizgulni
Mindenesetre én jól szórakoztam idén is, a szezon második kétharmadában különösen (bár voltak kisebb hullámvölgyek, meg hiányzó kockázatvállalás, de az egyenletes teljesítményt mindenképpen meg kell süvegezni), a magyar futam sajnos uncsi volt, de jövőre reméljük máshogy lesz,
Lopez megérdemelte, Norbi még jobban, és helyreállt a világ rendje.
Hajrá Norbi, köszönjük Csapat!
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
#70869248
törölt tag
absz. igaz....amilyenek a privát Chevy-k voltak, nagyon úgy jósolható, hogy a privát Citroen-k is VB-t nyernének.
Egyfelől elkeserítő volt olvasni, másfelől ha a Honda akar valamit, akkor csapjon oda, mert ez nem egy világsorozathoz méltó vállalás...tudom hogy JAS meg oké is, de ki van fújva az orruk. -
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #5074 üzenetére
Nem emlékszem pontosan, hogy most a WTCC-re, vagy az F1-re van a Hondának 3 éves programja és pénze?
Mert ha előbbire, és így verve lesznek jövőre is, akkor felesleges Norbinak felmenni gyári pilótának ha úgyis kiszállnak 1-2 éven belül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Misi 007
Közösségépítő
Ezért tényleg megérte felkelni, megmondom őszintén, hogy egy lukas garast nem tettem volna arra, hogy meg lesz a negyedik hely.
Úgy látszik megint érvényesült a sablon, hogy addig nincs vége, amíg a kockás zászlót nem lengetik. -
Integra
titán
a honda ha túraautózásról van szó lassan 20 éve a jas-szal dolgozik.
hogy ennyi idő alatt csak a jas volt, ne kérdezd miért, nem tudom.... miközben olyanok is léteznek mint a prodrive... na mindegy, nem bízom a jas-ban továbbra sem, jövőre sem. és a honda motorja is fos.Norbinak és az egész csapatnak hatalmas gratula, egész elképesztő, hogy a sok szívás és pech és széthulló autó ellenére mit tettek le idén az asztalra. kíváncsi vagyok, hogy a honda ezt hogyan fogja honorálni...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Hatalas gratuláció a csapatnak és Norbinak. Az év elején a fene se gondolta volna, hogy ez lesz a legvégső eredmény. Ha most nem kezdik el komolyan venni a csapatot, akkor semmikor.
All→M8
-
[CS]Blade2
addikt
Norbi is mondta, hogy jó a csapattal, meg minden, de burkoltan, hogy azért kellene a gyári támogatás. Szerintem, ha kap ajánlatot, akkor át kellene mennie a gyáriba. Zengőnek meg úgy kellene felfogni, hogy segítsék ebben a Norbit, szóval lazán el kellene engedni, és utána is figyelni rá, csak így van esélye. Privátként mindig utoljára kapja az autót, a fejlesztést, mikor már élesben kell menni, ők akkor kezdik tanulmányozni az autót. Ez egy akkora hátrány, hogy vert helyzetből kell visszahozni, hogy én végén a gyáriak elé kerülj.
-
Integra
titán
válasz [CS]Blade2 #5079 üzenetére
ha lenne vér a honda pucájában, akkor zengőéknek adnák a gyári csapat státuszt...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
badd
tag
válasz [CS]Blade2 #5079 üzenetére
Én hozzátenném, hogy ha Norbi elmegy a gyári Hondába akkor én a helyében vinném Bári Gergőt is, mert ezekhez az eredményekhez elég jó mérnöki munka is kell. Már jól összeszoktak, egy újjal meg megismerkedni rizikós.
(persze az lenne a tökéletes ha Zengőék lennének a gyáriak... aztán hirtelen felébredünk)
-
emre
veterán
Nem szabad ezt a csapatot megbontani.
Ha Norbi megy és akár visz valakit akár nem, akkor vége a Zengő Team-nek és vége Norbi karrierjének is.
Szóval ha most a Hondától nem kapnak egy exkluzív ajánlatot, akkor ott kell hagyni őket. A Honda nem egy versenyzőt akar hanem eggyel kevesebb riválist, mert baromi ciki hogy egy privát csapat elveri őket. Amennyiben támogatni akarták volna őket azt eddig is megtehették volna.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ventur@
senior tag
mefistofeles és ruti: +1
Motion_Blur: Én valahol azt olvastam, hogy 5 éves programja van a Honda-nak a WTCC-re. 3 évnek semmi értelme nem lenne, mert a franciák csak tekernek egyet a motoron és elég is lesz nekik.
Viszont az számomra érdekes, hogy marad a Lopez, Loeb, Muller hármas. Úgy látszik Muller rutinja még mindig elég a franciáknak .
Én már nagyon várom a jövőévet. Kiváncsi leszek ezek a Citroen-ek jövőre mit tudnak. Loeb Racing-ben szerintem: Ma és Bennani. Csuti Laci fejtegette a közvetítés alatt, hogy a 2. privát Citroen Bennanié lehet, mert hát annyi pénze van, mint a pelyva. Van benne igazság.
Lada Vesta-kat nagyon várom és remélem hogy büntetni fognak. Ha csak fele annyival lesz jobb, mint az idei Granta, na akkor lesz érdekes a bajnokság .
Honda: Erősen ajánlott nekik, egy nagyon komoly motorfejlesztés. Ebbe az autóba több nem kell, csak plusz erő. Remélem ezzel a 3-as felállással ütőképesek lesznek: Tarquini, Monteiro és Norbi .
Chevyk: Na nem tudom azokból még mi hozható ki. Én remélem, hogy azért van még tartalék az autóban és nagyon remélem hogy Coronel-ből előjön jövőre a "tökösség", mert idén számomra eléggé halvány volt. Chilton előtt le a kalappal viszont .
Zengőék: Nem tudom hol olvastam egy cikket arról, hogy ha Norbi távozik a csapattól, akkor kit lehetne a helyére tenni. Én még mindig bízom abban, hogy Ficza Ferit felviszik a Juniorból .
Bár a legszebb az lenne, ha Norbi maradna, Zengőék privátként is mindent megkapnának azonnal a Honda-tól (+ sok sok tesztlehetőség) és magyar csapat, magyar pilótával VB lenne 2015-ben . Teljesülne Zengő Zoli álma. De szép is volna !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Male
nagyúr
Igen, ettől én is nagyon tartanék. Olyan szempontból is nagy probléma lenne ez, hogy a magyar szponzorok is megoszlanának, egy részük Norbit támogatná tovább, egy részük pedig Zengőéket ( nem fognak kétszer annyi pénzt tolni a WTCC-be, inkább csak marad a keret, de kétfelé oszlik ).
A Honda helyében én az autó tervezését, gyártását hagynám a JAS-nál (ha már úgyis régi a kapcsolat + ehhez nekik van meg a hátterük), de a versenyeztetést Zengőékkel csináltatnám, mert láthatóan jobban meg tudják oldani.
-
Integra
titán
nem lenne annyira nehéz megoldani hogy a zengőék gyári csapat legyenek, egyszerűen változtatni kellene a sorrenden a hondánál, vagyis norbi kapja meg elsőként az autót, a fejlesztéseket etc. bár az olaszok olaszok maradnak, az meg semmi jóval nem kecsegtet...
szóval ha a honda akarná, megtudná oldani, hogy gyáriak legyenek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
A Zéé
addikt
válasz Integra #5087 üzenetére
ilyenkor csak azt felejted el, hogy a Zengőék egy nagyon jó ügyfél csapat, de nem fejlesztő csapat...
A JAS marad az első számú akármit is komplikálunk itt, mert nekik van fejlesztő csapatuk is. A Zengő maximum úgy lehet "teljes értékű gyári csapat", hogy az összetört/új cuccokért nem kell fizetni, ami azért már baromi nagy előrelépés lenne, de olyan, hogy a JAS csak második számú lesz a Zengő mögött, az sosem fog bekövetkezni, felesleges ilyeneket várni.
Az, hogy mi lesz, karácsony környékén kiderül, addig csak tippelgetni lehet. De ha gyári szerződést adnak valakinek, azt el kell fogadni szerintem, nincs mese. Ilyen lehetőség nem sokszor jön szembe az emberrel.Just a simple Lineman...
-
Megnéztem felvételről tegnap este a két futamot, és mindösszesen egy megjegyeznivalóm van, amit amúgy Csuti Laci is megemlített. Ez a Bennani egy iszonyatosan nagy tróger lett. Úgy kinyílt a csipája a srácnak, hogy komolyan mondom medencét lehetne abból csinálni. És ez azóta van így, amióta átült a Hondába. Azelőtt egy simpatikus srác volt, de most a szőr feláll a hátamon ha látom nyilatkozni, mert mindig sír valamiért. Ok, most belszerencsés volt a futamon ez tény, de ez a "megnyítak a kapuk előttem" duma engem is felbosszant. De az a baj, hogy sajnos lehet benne valami, mert van elég pénze, úgyhogy erősen lehet hogy jövőre megy a Citromokhoz. Pedig mondjuk a beugró Kubicának (feltéve ha jön a franciákhoz rallizni) tökéletes lenne az az ötödik autó.
Szomorú ami itt megy.
All→M8
-
Motion_Blur
félisten
Hallgattam reggel Norbit a class fm-en és nagyon úgy éreztem hogy két opció van:
- félgyári támogatást kap a Zengő Motorsport (pl. szezon előtti tesztek, több alkatrész)
- minden marad úgy ahogy vanNorbi túl "jó" ember ahhoz hogy otthagyja a csapatot. Lelkiismeretes és szerintem nem a pénz az elsődleges szempont, Zengőékkel nőtt fel és ott szeretne bajnok lenni. A gyári csapatban teljesen egyedül lenne, szerintem nem akarja ezt.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #5094 üzenetére
Sztem meg a Honda nem akarja, ...szvsz Monteiro és Tarquini is van olyan jó versenyző mint Norbi, Monteiro alatt rezeg azért a léc, de ha Norbi jobb is, nem lényegesen. Meglett ez a 4. hely, de a gyári versenyzők nem stresszelték túl.
Maga a csapat viszont reálisan kaphat nagyobb támogatást.
Nem is baj, ez a csapat sokkal többet ér el Norbival, de erősebb támogatottsággal, több adattal, és legfőként teszteléssel.
Norbi olyan nekem mint Yvan Muller, csak nem világbajnok, és nulla, azaz nulla patkányság van benne. ,,odaöregedett Muller mellé.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #5095 üzenetére
Pedig Norbi tényszerűen mondta hogy megkínálták a gyáriak.
Nem is arra gondoltam hogy Tarkány van Monti helyére, hanem 3. gyári pilótának.
Vagy nem arról szólt eddig a fáma hogy kell nekik a harmadik emberStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #5096 üzenetére
Nem tudom mit kavarnak
elvileg meg kellene hogy kapja, de szvsz jobban tennék ha a Zengőéket támogatnák. Úgy érzem, ha 3 Honda lenne, akkor 3 Honda lenne a Citroen-k mögött, mindegy hogy Norbi ül benne.
Viszont a Zengő csapatban van potenciál...a Honda helyében nagyobb nyomást tennék rájuk, és jövőre akár 2 Honda-s csapat is lehet a Zengő Team.
Úgy érzem inkább így működhetne,..nem mondom hogy a JAS-t ki kell dobni, de azért látszik a potenciál a csapatban, A Zengő autó harcol a mezőnnyel, a Hondákkal is. -
válasz #70869248 #5097 üzenetére
Szerintem is az lenne a legjobb, ha nem is gyári, de legalább normális félgyári és két autós csapattá tenné a Zengőéket a Honda. És akkor hozhatnák Ficza Ferit Norbi mellé. Vagy Kiss Norbit, látván hogy lerendezte a népet a lesajnált Alfával az ETCCben év elején. De erre vajmi kevés esély lenne.
[ Szerkesztve ]
All→M8
-
addikt
Szerintem a Zengő ugyanazt a gyári támogatást sosem fogja megkapni.......
Norbi meg .... biztos, hogy sehol nem érezné olyan jól magát mint a mostani csapatban de ő maga mondta, hogy csak gyári pilótaként lehet VB esélyes. Nehéz kenyér.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Integra
titán
válasz #70869248 #5097 üzenetére
van hát, és ezt a honda is látja, tudja. de zengőék nem terveznek és építenek autót sajnos. tehát csak kaphatnak mindent készen, ami meg a jastól jön és ez a jas számára bizony nagy fegyvertény. így lehet egy csapat gyári csapat? és bizony nincsenek millio eurós pénzek mögöttük. csak akkor lehetne, ha a honda is támogatná őket.
azért megnézném, hogy ha zengőék építhetnének egy autót, akkor az milyen lenne. azt nem hiszem, hogy ebben az országban ne tudnának összeszedni egy komoly, ütőképes szakértelmmel rendelkező gárdát hozzá. persze ez megint hosszabb történet. de autót építeni a semmiből..
ez van basszus, a szív mond valamit, az ész, a realitás meg tök mást[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...