Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Kösz a BTCC infót, de nekem pont azért kellene valami videómegosztós oldal, hogy ne kellene letöltögetnem . Csak: click, play and enjoy .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
.LnB
titán
Class One
Ez kell nekünk srácok!!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
titán
válasz !Overdose! #5604 üzenetére
+1
Én BTCC fan vagyok. A WTCC is rossz irányba halad. Ezek pedig nem túraautók, hanem GT-k, és mint olyanok számomra érdektelenek. 600 lóerő? WTF? Ha ilyet akarok, arra mindig ott lesz a NASCAR, amikor se DTM, se Class1 nem lesz már sehol.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
.LnB
titán
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-Mike-
addikt
Indy 500 utolsó 40körére nincs valakinek vmi 720p-s streamje?
-
.LnB
titán
Nascar Sprint Cup Coca Cola 600 Teljes futam
(elméletileg HD-nek van írva de nekem eddig csak 480p a max, szerintem még feldolgozás alatt van.)[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Malachi
addikt
válasz Motion_Blur #5615 üzenetére
UPC-nél nincs Digi. nuku BL, semmi kézi BL, Premier League, semmi.
-
.LnB
titán
Nissan GTR @ Monza Blancpain első kör
Érdemes megnézni!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Na igen, a Nismo csapat tagjai pedig az akadémiáról kerülnek be. Ott azért van némi tehetség. Egyébként nem sok mindent tudok a sorozatról, most kezdtem csak el érdeklődni iránta.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
Egy kis érdekesség, Zandvoort 12 órás, magyar résztvevővel.
http://hosszabbitas.hu/wtcc/indul-a-nagy-endurance-kaland
Megszokhattátok már, hogy itt a WTCC Blogon nem kizárólag a Túraautó Világbajnokság eseményeivel foglalkozom, hanem néha kivételt teszek ezzel-azzal. Most is így lesz, már csak azért is, mert ez a projekt megérdemli a figyelmet. És nem kizárólag azért, mert Csuti Laci kollégám és barátom is benne van, hanem mert szakmailag is valami igazán értékesbe fogtak bele. A hétvégén Csuti Laciék csapata, teljes nevén az RCM Psycho Pet Endurance Team megkezdi szereplését a 24H Series Endurance Világkupán a dögös festésű dízel SEAT Leónnal. A helyszín a legendás Zandvoort, egy kőkemény holland pálya, amely rengeteg emlékezetes csatát látott már. A sorozat neve ellenére ez a forduló “csak” 12 órás lesz, ám ezen a körön ennyi is bőven elég. “Még életemben nem volt ennyire kemény pályán. A csapat többi tagjával együtt rengeteget készültünk szimulátoron, és nem egyszerű. Ha hozzá veszem hogy enyhe esőt mondanak, és azt, hogy 12 órán keresztül kell menni, akkor azt mondom, ez komolyabb kihívás lesz, mint előzetesen gondoltuk” – mondta Laci a WTCC Blognak. A futam érdekessége még, hogy a fél napot két nap alatt teljesítik. Péntek este mennek három órát, majd meg kell állni a rajtrácson, ahol leplombálják az autókat, és szombat reggel folytatódik a verseny. Az ok igen egyszerű, szigorúak a zajvédelmi előírások, és hogy mettől-meddig lehet menni a zandvoorti pályán. Kerékcsere gyakorlás by Széki László “Due”! A különböző kategória összevonások miatt az RCM Motorsport dízel SEAT-ja egy jó harmincfős géposztályba került, és a kedvező műszaki paraméterek miatt akár egy igazán jó eredmény is benne lehet a versenyben. “Előnyt jelent számunkra, hogy a mi autónkban egy 100 literes tank van, amivel akár négy órát is kibír a SEAT a pályán. Azzal kalkulálunk, hogy a kategóriánkban lévő benzines kocsik kétóránként jönnek majd ki, úgyhogy akár az elejében is végezhetünk.” A csapat csütörtökön bejárta a pályát, este pedig a boxkiállást és a pilótacserét gyakorolták. Péntek reggel 8-tól már részt vesznek a nem kötelező teszten, a hétvége további programja pedig így fest: Péntek: 12:20 – 13:20 Szabadedzés 14:10 – 14:40 Időmérő edzés 16:00 – 19:00 Verseny, 1. szakasz (3 óra) Szombat: 8:43 – 17:45 Verseny, 2. szakasz (9 óra + 1 kör) Az RCM Psycho Pet Endurance Team projekt kettős céllal jött létre. Egyrészt az olyan tapasztalt pilóták, mint Csuti Laci vagy Elekfy Witold, újra kedvet kaptak a hosszútávú műfajhoz, másrészt ezzel is szeretnének lehetőséget biztosítani az RCM Cup-ban felfedezett tehetségeknek. Pályabejárás. Balról: Elekfy Witold, Nagy Norbert, Tassi Attila, Csuti László, Hatvani Bálint, Monori Gyula. “Az a terv, hogy az Endurance Világkupa minden fordulóján lehetőséget kap valaki, aki az RCM Cup-ból érkezik. Itt van velünk Zandvoortban Tassi Attila, aki ezúttal gyűjti a tapasztalatokat, de Barcelonában már ő is rajthoz áll” – magyarázta Csuti Laci. Hollandiában a Csuti László – Elekfy Witold – Hatvani Bálint – Nagy Norbert négyes osztozik majd az autón. Az edzésekről és a versenyről is élő közvetítés valamint profi live timing lesz a 24H Series Endurance Világkupa hivatalos honlapján, ITT. Ezen kívül a csapat folyamatosan tölt fel információkat, képeket, videókat az RCM Motorsport Facebook oldalra, amit ITT érthettek el.
-- gReader Pro
-
Yayoh
aktív tag
Sport 1-en TCR van most.
-
Ventur@
senior tag
Tegnapi DTM-hez nem tud valaki valami nézhető/letölthető linket?
Yt-on nem engedte megnézni az országomból .
Formula 3-at nézte valaki (Monza)? Öcsém az a futam, nem volt semmi . Többször volt sc, mint amennyit versenyeztek. Majdnem ez volt tegnap Indycar-ban is .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Yayoh
aktív tag
válasz Ventur@ #5627 üzenetére
Láttam videót a balesetekről az F3-ban , kemények a srácok
A tegnapi TCR futamról:
Egész jó volt , kicsit olyan volt mint a TC1 előtti WTCC , túrták le egymást a pályáról , az autók közel vannak egymáshoz teljesítményben , igaz itt a Salzburgringen már csak Seat meg Hondák mentek , meg volt egy Opel is, igaz nem sokat ment , ha ment is akkor a mezőny végén kullogott ,pedig azért év elején be volt harangozva jó pár gyártó. Szerintem a jövőben komolyan kell számolni a TCR-el , most csak 14-15 induló volt , de ha lenne egy 20-25 fős mezőny, még több top pillótával , simán a WTCC fölé nőhet , F1-es betétfutamokkal marketing értéke is meg van a sorozatnak.
Zengős oldalról meg nem értem miért nyomatják ezt a Szabó Zsoltit , Seat Eurocupban , meg itt is csak a mezőny végén küzd , bőven lenne nála jobb magyar a helyére. -
Vyndree
őstag
Ez olyan, "mint ha Amerikában lennél". Ennek akkor van jelentősége, például ha az országodból egy videó nem elérhető, csak mondjuk USA-ból, a régió miatt.
Ha külföldön vagy akkor meg ugyanez visszfele. Kintről nem megy neten a Mindig TV (vagy tvgo), olyankor magyar proxyt választasz, hogy "azt higgyék itthon vagy" és máris tudod nézni a magyar csatornákat ingyé,
Erre a célra CyberGhost vagy OkayFreedom-ot használok. Ezek gyorsak, van mobilos verziójuk, sok ország közül lehet választani rengeteg szerverük van és a játékoknál is lehet használni.
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
-Mike-, schawo és Vyndree: Kösz a segítséget, linket meg mindent .
BTCC-re már szerencsére találtam "megoldást", de a DTM-re még eddig nem, úgyhogy még egyszer muchas gracias .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
titán
válasz Malachi #5636 üzenetére
Persze, hiszen ez a lényeg. Ahogy te külföldi IP-t kérsz mástól, ugyanúgy valaki számára magyar IP címet biztosítasz. Ez a lényeg, ez a Hola megosztás alapja. Ez kicsit hasonlít a tor hálózat működésére.
De ha épp nem akarsz Hola kijáratot üzemeltetni, akkor lekapcsolod a holát.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
.LnB
titán
Úgy néz ki lehet kimegyünk Slovakia Ring-re (WTCC). De mivel még nem voltunk érdekelne a véleményetek. Milyen szokott lenni a verseny? Mennyire látni be a pályát? Parkolási lehetőség? Ilyesmik.
Néztem a pályatérképet és a jegyeket. Azt látom, hogy itt több helyre lehet venni többfajta jegyet, esetleg vélemények a tribünökről?!Szóval szívesen olvasnám a tapasztalataitokat.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
A Zéé
addikt
mi a B jelű mobil lelátóra megyünk majd, ahova 15 eur a jegy. Az F jelű résznél levő kanyar, és a célegyenesre ráfordító kivételével mindent látni.
Célegyenes vége, boxutca kijárat ilyen távolságra:A pálya részét pedig ilyen szinten látni még pluszba, ha csak magad elé nézel:
Szóval egyszerre 4 pályaszakaszt látni közvetlenül, de szemmel majdnem végig lehet követni az autót. Itt volt a michelisz mánia csoport is tavaly, hangulat is volt. Előzési pont is a célegyenes vége is, meg a feléd jövő hurok közepén ott van az a felüljáró rész, az is.
Kivetítő volt tavaly, igaz egy pici, de a semminél több.Igen, tribünönként vannak a jegyek, azt ellenőrzik is végig. Haverom tavalyelőtt a fedetten volt a boxutca felett, azt mondta, hogy neki az annyira nem jött be.
Jegyet helyszínen vettük tavaly is, idén is ott fogjuk.
Parkolás a mezőn van, a kövecses parkolóhelyre csak a vipek mehetnek.
Kaja sokféle volt, ilyen tipikus fesztivál kajások: gyros, kolbász, lángos, kürtős kalács, társai. Árban talán picit drágább, mint Hungaroring, de nem vészes. Kiírva kevés dolog volt magyarul, de a legtöbb helyen a személyzet magyarul beszélt. Budi kinn mobilrötyi van, paddockban rendes, de elég kevés. Viszont akár a Coronel, vagy a Norbi is ott vizelhet melletted
Ha nem lesz fos idő, és idén is jó betétfutamok lesznek (a tavalyi gt3-asokat sajnálom, hogy nem tudtuk nézni), akkor mi is ott leszünk (20-án lesz a playoff meccsünk!!4!!), szerintem legalább olyan jó, mint a Hungaroring, csak kicsit családiasabb.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
Nem voltam még az SkRingen, de ismerősömék voltak tavaly és tavaly előtt is voltak. Ők azt mondták, hogy minden fillért megért a móka, mert nagyon király volt a hangulat meg minden. Jegyárak - ha jól emlékszem - sem vészesek és a környékbeli árak is kulturáltak.
Reméljük idén nem lesz olyan zúhé, mint tavaly volt az időmérőn .
Még egy: Betétfutamok! Tavaly (vagy tavaly előtt) azt mondta jóbarátom, hogy az is teljesen rendben volt, tehát vastagon megérte kimenni nekik. Igaz a határ mellett laknak nem sokkal .
Más:
Hohóóó....hétvégén BTCC Oulton Park . Na akkor vasárnap fél12-től megint ülhetek a gép elé este fél7-ig .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
.LnB
titán
(#5641) A Zéé Köszönöm a infókat. Akkor mi is oda megyünk ha már ott van a sok Magyar. Igazából nekem a kaja árak nem számítanak, viszek szendvicset és kész. Nekem csak a jegybe fog kerülni az egész. Az meg simán belefér. Esernyőt viszünk mert most már rendszeres az elázás ha ilyen programot látogatunk.
Sajnos hiába keresgéltem semmilyen infót nem találok a betétfutamokról pedig ha GT3-as autók lesznek akkor asszem sírva fakadok Imádom azt a kategóriát de élőben még sosem láttam. Jó lenne egy részletes programot találni valamikor, hogy tudjuk mi az időbeosztás. De akkor már találkozhatnánk is, ha minden jól megy és kijutunk (az a kérdés haverom kap e szabit). Úgy öltözök majd hogy tuti felismerjél. És ez könnyen fog menni, van is egy ötletem(#5642) Ventur@ Köszi neked is a választ. Én sem lakom messze, Esztergom mellett kicsivel, szóval az út se gáz.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
Na ha ilyen közel laksz, akkor mindenképpen megéri kimenni. Betétfutamokról még én sem találtam semmi infót, de biztos hogy nem lesz gond vele .
Elnézve a jegyárakat, arra jutottam, hogy a Hring bizony elmehet a sunyiba. 3 euróért már lehet vasárnap nézni a futamot a helyszínen (Slovakia Ring). Három!!! Hringen meg 5000 volt a legolcsóbb jegy. Nevetséges komolyan mondom. Nem is bánom már egyáltalán, hogy nem mentem idén a Hringre.
Ja és még egy érv Slovakia Ring mellett: A pálya bármely részére lehet menni!!! Hringen meg....no komment!
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
.LnB
titán
válasz Ventur@ #5644 üzenetére
Azért 5000-et megért az a Norbi győzelem. Persze nem volt előzetesen borítékolva, de így jó volt. Én csak WTCC-re járok. Egy F1 elérhetetlen árban nekem, meg annyira manapság nem is hat meg (OFF)(Hajrá Hamilton, de ennyi)(/OFF). Szóval egy évben 1x belefér az az 5-ös. És mondom azon kívül én semmit sem költöttem a ringen sem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz !Overdose! #5646 üzenetére
Köszi. Én nem találtam.
Ez alapján annyira nem izgatnak a betétfutamok.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
A Zéé
addikt
válasz !Overdose! #5646 üzenetére
hát itt nekem se jutott eszembe keresni, csak a ring honlapján
Viszont ez a program így annyira nem begyere...(#5643) .LnB
okés De a tavalyi mocsok után én csakis akkor megyek, ha nem mondanak esőtJust a simple Lineman...
-
kisza25
félisten
válasz Ventur@ #5644 üzenetére
nekem az oda-vissza út többe került, mint a jegy, 5eFt-ért 3futamot lehetett megnézni, jó volt és ott is ülhetsz ahová akarsz, én ki is próbáltam a gold 3-4, supergold, silver2-őt, F1-en voltam kint tavaly silver2-ből néztem 1x ok volt, de tényleg rohadt drága (225euro volt egy jegy és 3-an voltunk) idén ha megyek kivárom a 19900-as jegyet, de még úgy is 40000+ oda-vissza út (400km), de 10évet külföldön gályáztam, mindenről lemaradtam, nyaralni sem voltam sehol, ennyi bele kell, hogy férjen
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest