- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Videó stream letöltése
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- XPEnology
- Adobe Lightroom topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Ha Bennani a gyári Citroenek teljesítménye miatt végig teljes súllyal kell majd hogy menjen, akkor sanszos hogy Norbi simán nyeregeti a Yokohama kupát hétvégente, ami nagyon jó pénz lesz a csapatnak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #5201 üzenetére
Igaz, de megmondták, hogy nem ez a cél.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Minstrel
senior tag
válasz bajnokpityu #5197 üzenetére
WTCC 2015. Round 1. Argentina. Race 1 [ENG]
Itt már fent van az első futam, igaz angolul, de írja, hogy jön a második is. -
A Zéé
addikt
válasz Motion_Blur #5204 üzenetére
sajnos szerintem is ez a realitás. A 4 citromból 3-ban olyan ember ül, aki képes stabil dobogós helyekre, és Ma se sokkal gyengébb náluk, simán ottlesz a 4-7 hely között, a 2 gyári Honda meg kb egy kutya a Zengőssel, kb minden tekintetben, szóval a futamokon a sorrend köztük a pillanatnyi szerencsén fog múlni. Bár az új RML motor és a Ladák is bele tudnak túrni még ebbe, mert mindkettőben lesz potenciál, de szerintem is az 5-7. hely között lesz valahol az év végére a realitás.
ha csak nem dobbant valami nagyon váratlant a Hungaroringre igért Honda fejlesztőcsomag.Just a simple Lineman...
-
bajnokpityu
félisten
köszönöm. beregeltem a facebook oldalakra is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Én azokat nem értem akik tényleg azt hitték, hogy a Citroeneket majd meg lehet idén verni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
válasz bajnokpityu #5197 üzenetére
WTCC blogon pedig a második futam. Magyarul, HD minőségben.
[link] -
bajnokpityu
félisten
-
Minstrel
senior tag
válasz bajnokpityu #5211 üzenetére
Kiírja új bejegyzésbe.
-
válasz bajnokpityu #5211 üzenetére
Még nincs fent a tegnapi futam. Azon a bizonyos helyen is több mint 1 héttel később kerül fel. Lanti előbb felszokta tenni jutyúbra.
All→M8
-
Ventur@
senior tag
válasz bajnokpityu #5211 üzenetére
Üdv!
Érdemes még itt is szétnézni, mert ha valaki tv kártyával felveszi, akkor ide felszokták tölteni a komplett adást és az utóbbi időben már HD-ban vannak fent: Itt nézz széjjel! .
Be kellene nekem is üzemelni a régi tv kártyámat, de sehol sem találom, mióta költözködtem. HD-ba még tudott felvenni...csak lenne meg .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Z0C!
őstag
válasz Ventur@ #5214 üzenetére
lusta vagy kipakolni a dobozból..
egyébként itt sem szebb a MONKEY képed, mint FB..de élőben semEgyébként büntetés ide, büntetés oda...
1-1 V8 versenyt nézzen meg a tisztelt FIA és megtudják, hogy mi a túraautó verseny...
ritkán lát ilyen befutót az ember WTCC-ben...de V8ban----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Már fent van a WTCC Blog YT csatornáján mind a két futam.
Az elsőt most néztem meg. Hát Bennani no comment. Komolyan amit ez leművel, az hihetetlen. Csodálom hogy Huff nem verte bucira a fejét. (mondjuk az a drift, amit a kitört kerékkel csinált Huff, az tízpontos )
Norbit meg mostantól nem lehet támadni hogy nem agresszív, mert ahogy ment, az valami fantasztikus.
Most jön a második futamAll→M8
-
válasz callmeakos #5217 üzenetére
Most láttam a második rész elején egy interjút Bennanival. Most már nem csak szimplán hülye, most már öntelt is. A legrosszabb kombó, mert így érinthetetlennek hiszimagát. Sok gondot fog még okozni.
All→M8
-
Ventur@
senior tag
válasz callmeakos #5218 üzenetére
Azért nagyon remélem, hogy Loeb egy kicsit elbeszélget vele. Mert így ezzel a nyilatkozataival csak égeti magát és a csapatot is.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
mephi666
nagyúr
kérdésem lenne azokhoz, akik már jártasabbak a hungaroring környékén:
idén esélyes, hogy kimegyünk mi is asszonnyal: én úgy szeretném, hogy egészhétvégés belépő plusz 2 paddock-jegy szombatra... ezt 2x5900+2x4900=21600Ft-ra kalkulálom... ennél olcsóbban gondolom nem lehet jegyet szerezni... jó lenne még valami szállás a közelben, ami akár gyalog sincs túl messze (max 5-10km) és normálisan ott lehetne hagyni akár a kocsit... (ne kelljen csúcsforgalomban ott bajlódni) ...vagy akár közeli településen megszállni és onnan tömegközlekedéssel menni a pályáig
mit ajánlotok?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Ventur@
senior tag
válasz mephi666 #5220 üzenetére
Üdv!
Ahogy nézem, a leírtaknál olcsóbban nem úszod meg. Azért az durva, hogy 5000 a paddock jegy . Ha pedig helyett keresel, ajánlom a Boglárka Panziót Mogyoródon. Kb. 20, max. kényelmes 30 perc sétára van a pályától és a főkapuhoz visz az út, ha végigköveted.
Ha nem változott az ár, akkor 4000 Ft / fő / éj. Van zárt parkoló, nagyon kellemes a hely, konyha is van és WiFi is.
Egy kb. 8-10 fős társasággal az elmúlt 3 évben minden WTCC futamon odamentünk és tényleg ajánlom a helyet .
Nekem valószínűleg idén kimarad a móka. Anyagilag nem jön össze a dolog, úgyhogy ez lesz az első Hring WTCC amin nem leszek ott .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Belépő nem lett drágább a tavalyi árhoz képest. Ismét 6000 Ft a hétvégi belépő (szombat-vasárnap. Csak vasárnapi jegy 5000 Ft most). Ami húzós lett az a Paddock belépő. Szombat is 5000, meg a vasárnap is. Ez tavaly - ha jól emlékszem - csak 3000 Ft/nap volt. Azért ez így kicsit erős.
11.000 Ft a két napra + paddock. Tavaly ez csak 9000 Ft volt. Nem sok a 2000 különbség, csak mikor az ember vonatozik/autózik/buszozik és ezek sem két fillérbe kerülnek, akkor bizony számít az a 2000 is szerintem .
Jah betétfutamok. Túl sok infót nem találtam róla, de a WTCC mellett lesz ETCC és AutoGP. Egyik sem nagyon hozz lázba. ETCC-t, mint sorozatot értelmetlennek tartom (nekem ott dobta le a láncot az agyam, mikor az 1.6T és a szívó 2.0L-es autók egy mezőnybe. Pár éve meg még voltak dízelek is, amik rommá verték a mezőnyt. Mint valami autós nap, olyan az ETCC. Mindenki jön azzal, amit talál ). Jó, hangosak az AutoGP-s autók, de mikor látsz összesen 12 autót a rajtrácson, az azért eléggé ciki. Bár állítólag KPT egy futam erejéig beül ismét egy ilyen masinába .
Én mindig ha mentem WTCC-re, alap volt, hogy ha már ott vagyok, akkor szombat irány a paddock. Legjobb volt mindig, mert centikre lehettünk az autóktól és a versenyzőket is el lehetett kapni pár mondatra. Akikkel voltunk tavaly is, nekünk már alap volt, hogy Coronellel beszélni kell, mert az mindig mond valami hülyeséget. Tavaly is így volt .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
válasz Ventur@ #5223 üzenetére
Ezt a paddock dolgot eddig nem értettem. Jó, hogy elmagyaráztad. Én semmi értelmét nem láttam. Mondjuk csak vasárnapra szoktunk felmenni, akkor inkább szombaton van értelme amikor nyugi van igaz?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5223 üzenetére
nekünk a Paddock idén tuti kimarad. Rohadás sok ember volt, tolongás oda-vissza az átjárón, az autókat rejtették, pilótákat is alig lehetett látni, mindenki menekült... Ellenben Slovakiaringen olyan volt, mint Hungaroringen 2012-ben. Tényleg kis családias, közeli, Zengő Zoli kiselőadást tartott, az megérte. De a Hungaroringi baromi csalódás volt. Aki nem akart mindenáron közös képet valakivel, és nem akart órákat várni erre, annak tök nem érte meg, mert a lelátó mögött több volt a látnivaló...
Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
Ez csak a saját vélemény :
Mi szombaton szerettünk menni, mert akkor sokkal jobban elkaphatók voltak a pilóták is. Tavaly előtt pl a Zengő box melletti beugróból néztük végig az egész szombati bemelegítést + időmérőt. Az autók ott mentek el előttünk, szóval hatalmas élmény volt . Igaz kellett egy nagy adag mák is, hogy a sima paddock karszalaggal nem bsztak ki minket onnan, de hát az egyik srác, aki velünk volt, közelről ismeri Norbit és így volt "protekciónk" .
Másik: Bemelegítés előtt simán végig mehettünk az egész boxutcán és egy-két csapatnál teljesen az autókhoz bemehettünk, azt fotóztunk, amit akartunk. Volt hogy a versenyzővel is tudtunk beszélgetni.
Ugyanezeket már vásárnap már nem tudod megcsinálni. Ha nem VIP-es vagy, úgy bsznak, ki a boxutcából is, mint macskát szrni . Vasárnap egy aláírásért is iszonyat sokat kell a futamok után várnod. Ezt szombaton szinte pillanatok alatt megoldod .
Szóval nekünk mindig a szombat volt a nyerő nap.
Na meg a csinos hosztesz lányokat közelebről és jobban meg lehet csekkolni szombaton . Vasárnap már koppig van az egész paddock, így esélyed sincs, akár egy jó kis közös hoszteszes fotóra .
Csak mutatóban egy kép tavaly előttről .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Minstrel
senior tag
Két éve mi is a boglárkába akartunk menni, de már januárban nem volt hely
Azt hiszem idén is kimarad a WTCC, jegyárak se tetszenek meg sűrű is a május eleje. Most jobban érdekel a Kamion EB és ott a napijeggyel be lehet menni a paddock-ba is, legalábbis ezt ígérték, aztán majd kiderül. -
Ventur@
senior tag
válasz Minstrel #5227 üzenetére
Nem csodálom, hogy foglalt mert jó helyen van, meg nagyon rendesek a tulajok és ráadásul árban és kinézetben is korrekt a hely .
Megsúgom neked, hogy mi 2013-ban úgy csináltuk, hogy a futam végén vissza a Panzióba, összecuccol és már akkor jeleztük a tulajnak, hogy 2014-ben is jövünk. Felírta és bizony mentünk is . Igaz 2014-ben már a 3. alkalommal voltunk ott, tehát volt egy kis "protekciónk" .
Na, de sok volt már részemről az OFF, így egy kis ON. Bár nem 100%-ig WTCC infó, hanem TCR:
Onxy Team - Ford FocusPedig mennyire mondták, hogy jönnek a Focus-okkal a WTCC-be, aztán ebből sem lett semmi. Most majd mennek a TCR-be. Azért komoly, hogy még mindig alig találni infót az egész versenysorozatról. Engem legfőképpen az érdekel, hogy lesz-e itthon közvetítve (kétlem mondjuk) .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
Jaja nem semmi . Viszont ezt most vettem észre szintén itt a touringcarstime.com-on:
Campos Racing - Opel Astra OPC
Na nekem ez is tetszik. Csinos kis darabnak nézz ki .
Yayoh: Igen ezt olvastam már én is, hogy F1 futamok betétfutama lesz a TCR. Ebből is remélem, hogy talán lesz közvetítés róla, vagy összefoglaló valamelyik hazai sport csatornán. Zengő csapatnak meg itt is nagy kalappal !
...és egy érdekes cikk:
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Minstrel
senior tag
Ha ebből a TCR dologból futam lesz két hét múlva akkor le a kalappal előttük. Persze lehet mar minden kész és csak apró infókat kapunk mindig.
-
Ventur@
senior tag
válasz Minstrel #5234 üzenetére
Úúhh bocs elolvastam. A "két hét múlva" helyett, sikeresen azt olvastam, hogy hétvégén (most) kezdődik .
Eddig:
15 pilóta, 5 csapat, 4 fajta autómárka, F1-es helyszínek. Valami biztos lesz, mert nem hiszem, hogy csak úgy ennyi pilótát, csapatot összecsődítettek volna . Bár jöhetne több infó, mert a 03.29 hamar itt van.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Minstrel
senior tag
Már benne van a Maláj GP programban is a TCR, talán lesz is valami.
-
Yayoh
aktív tag
A TT mióta túra autó ? Viszont ez pozitív hogy ennyi típusú autó indul. Lehet jobb is lesz mint a WTCC..
Wéber Gábor pedig idén nem megy a Seat Eurocupon , talán ő is a TCR-be pályázhat?
[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
Na ez egyre érdekesebb kezd lenni (TCR) . Mondjuk szerintem úgy túra autó, mint a BTCC-ben voltak tavaly (?) a kombi Honda-k .
Wéber Gabi körül is nagy a csend. B3 Teamben Bús Edina és egy titkos 2. pilóta lesz . TCR-ben hova? Zengőéknek meg van a pilótájuk és csak egy autóval mennek tudtommal.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Yayoh: Saját vélemény: Wéber Gabinak egy esetleges ETCC indulás - szerintem - visszalépés lenne a karrierjébe. Ha nem tud versenyképes technikát maga alá rakni - amivel tud az bajnoki címért harcolni - akkor egy esetleges kategória bajnoki cím nem sok dob a karrierjén. Hangsúlyozom, hogy ez csak a saját véleményem .
MKLS: Ezt passzolom. Olyan szinten nincs még mindig információ, hogy az hihetetlen (Zengők sem írnak semmit!). Engstlerék TT bejelentése is érdekes, mert eddig úgy volt hogy VW Scirocco-val mennek. Aztán nesze neked, lett egy TT .
Közvetítésügyileg sincs sok infó, csak hogy hamarosan bejelentés, aztán van egy "bár...." kijelentés a mondat végén. Ez sem túl kecsegtető. Fb-on pont ezt kérdezték és itt a válasz:
TCR International Series: Not yet Tom. We'll be announcing our broadcasting partners pretty soon, though.....Yt-on van egy TCR TV, de kétlem, hogy ott lennének közvetítve majd a futamok (lásd: Seat Leon Eurocup).
11 nap és minden kiderül .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Yayoh
aktív tag
válasz Ventur@ #5241 üzenetére
Szerintem is rossz lenne az ETCC , az a sorozat annyira összevissza van a sok kategóriájával , csak arról szól kinek van jobb gép a lába alatt ..De gondolom azért is pályázhat mert lesz Hungaroringi hétvége is , együtt a WTCC-vel.. Egyébként pont tegnap írta facebook oldalán hogy az első számú cél az ETCC , Seatal
-
MKLS
aktív tag
válasz Ventur@ #5241 üzenetére
Az eredeti terv az volt, hogy Leon-okkal kezdenek a szezon elején, majd GOLF GTI-kre váltanak (nem Scirocco-kra), ha elkészülnek. A Leon-okat elvetették, mert szponzorok miatt muszáj német autókkal menniük. Ami még érdekes, hogy Engstler és Grachev TT-kel mennek ami most van balance teszten, a harmadik(!) versenyzőjük Veglia pedig Leon-al.
Mindenesetre érdekes lesz az egész, elég komoly nevek vannak a mezőnyben: Nykjaer, Oriola, Morbidelli, Engstler, meg akiket még nem tudunk. Larini csinálja pl. a balance teszteket.
(Alain Menü bejelentésnek nagyon örülnék, tudtommal még nincs helye 2015-re).Egyébként meg hajrá Zengő Motorsport!
TouringCarTimes <- - itt eléggé jól jönnek az infók.
-
Ventur@
senior tag
Tényleg Golf-ról volt szó korábban és abban is biztos voltam, hogy német autóval indulhatnak csak (Liqui Moly kikötése volt ez, ha jól rémlik). Hogy nekem honnan jött a Scirocco, azt nem tudom .
Névsor impozáns, viszont azért az a 15 induló még eléggé karcsú csöppet. Legalábbis nekem. BTCC Fb oldalán láttam egy képet, a tavalyi szezonról, ahol is 29 autó volt látható. Na, ilyen létszám lehetne itt is, meg a WTCC-ben is .
Yayoh: Na ha ez igaz, akkor legalább a kupás Leon-nal lehet esélye az összetettben. (Bár én az ETCC-re úgy tekintek, mintha egy pályán autósnapot tartanának. Mindenki hozza, amit talál a garázsban, aztán mennek x kört és jónapot .)
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
MKLS
aktív tag
válasz Ventur@ #5244 üzenetére
Most csak az ismertebb nevekre tértem ki, meg ugye vannak akik kisebb nemzeti szériából jönnek, meg azok akiket még eddig csak be sem jelentettek. Szerintem szezon közben fog bővülni a mezőny. Mindenestre én drukkolok a szériának, fantázia bőven van benne, ha jó lesz a bajnokság akkor az WIN-WIN nézőknek és indulóknak is.
-
Minstrel
senior tag
-
MKLS
aktív tag
-
DopeBob
addikt
szerintem jó lett
MZ/X
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xbox Series X|S
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Keresek Sailor Moon Eternal manga könyveket
- Szép állapotú, hibátlan Roamer Searock automatic rosegold 10 ATM sapphire üveges férfi karóra
- Árzuhanás -Új Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzőkkel -Utolsó Darabok, Számla & Garancia
- NAVIFORCE NF9099 férfi karóra
- DJI Air 2s propeller, DJI mellheveder, DJI kábelek, Apple kábelek OTG, táv (drón, iPhone)