- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Heejjj, pedig Szent Lantos szava mindig igaz. Akkor még sem. Na, jól le is fogom bszni majd a következő misénél .
Kíváncsi leszek, ki lesz az új belépő, akiről Lanti mesélt. Kék van a logójában, vagy mit mondott. Nagyon kellene tényleg még egy erős gyártó a sorozatnak, mert ha jövőre sem találja meg a plusz erőt pl. a Honda, akkor kb. nekik kakukk.
Fejtegették az adásban a sedan változatot, de annak ha most állnak neki, már olyan mindegy lesz. Szerintem jövőre is marad ez a kasztni, csak találja meg a Mugen az erőt abban a fránya motorban.
Egyébként jól hallottam az első futam végén a dobogónál a jellegzetes duda hangot ? Bár néha már idegbajt kapok attól a duda hangtól .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
A Zéé
addikt
válasz Ventur@ #5809 üzenetére
Szerintem sem épít új autót a Honda. Ez a második TC1-es év, ilyen gyorsan még talán az F1-es konstrukciókat se kukázzák, nemhogy itt, töredék fejlesztési költségből Aktualizálták a kocsi orrát az épp most futó utcai verzióhoz, amíg nincs új utcai Type R addig nem lesz új WTCC autó sem.
Volvot mondogatják mindenhol, mint új belépő, de ott az S60 a sportosnak szánt modell, de én továbbra se látom, hogy miért érné meg nekik marketing szempontból, ha olcsó kisautókkal versenyeztetik, bár nem én vagyok a döntéshozó A jelenlegi mezőnybe sokkal inkább el tudnék képzelni egy Daciat, vagy egy Hyundait mint egy Volvot, ha már kék alapszínről beszélünk. De majd remélhetőleg nemsokára kiderül.
Just a simple Lineman...
-
Vyndree
őstag
A kékek közül a legjobb választás lenne.
Ami kék a Fordon kívül az a Subaru, VW, Peugeot, Saab, BMW, Dacia, Chrysler, Chevrolet, Volvo, Mazda, Lancia, Hyundai, Alfa Romeo és a FIAT.Amire még esetleg rá lehet mondani, az a Suzuki, Mercedes, Seat, Skoda és szinte az összes gyártóra rá lehet ezek alapján húzni. Amennyiben kék lesz a következő gyári csapat, akkor a fenti felsorolásban szerepelnie kell.
-
Yayoh
aktív tag
Én a VW -t se zárnám ki , pont most építettek új Golfokat amivel a TCR - ben már mentek is , és egy futamot egyből meg is nyertek .
-
Ventur@
senior tag
Pont néztem is a TCR futamot a hétvégén, viszont kizártnak tartom, hogy abból a Golf-ból TC1-es autót csináljanak. Gyárit, szerintem tuti nem fognak. Az az autó kinézetre inkább egy rally autó, csak pályafutóművel megkínálták. Sok olyan hiányzik róla, ami kell egy TC1-es autóhoz (bszom nagy splitterek, vasalódeszka hátsószárny. Motor is a TCR-ben, ha jól emlékszem, 2.0 L benzinses). Jó ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne belőle csinálni TC1-et, de privát csapat ezzel nem fog foglalkozni (rengeteg zsé), a VW-nek, meg ott van inkább a rally.
Tuti, hogy olyan gyártó jön - ha tényleg jön -, akinek érdeke az ázsiai piac, hiszen egyre jobban arra orientálódik a WTCC.
Én örülnék egy Volvonak, mert az a C30-a, ami volt régen, az nagyon komoly kis gép volt és ugyanúgy hatchback kialakítású volt, mint most a Civic. Sajnálom, hogy annó a svédek nem láttak jövőt benne, mert szerintem a legszebb hangú autó volt . Na jó, a Ford-é szebb volt (azok is hogy eltüntenk . TCR-ben is csak szenved az a privát Ford).
Egyébként nektek mi a véleményetek erről a Vila Real pályáról? Mert nekem eléggé vegyes. Nem is kedveltem meg a közvetítés alatt, de túlságosan nem is sikerült megutálni. Olyan mint ha, Macau-t keverték volna, Marakesh-el . Meg olyan szegényes volt az egész (box is no comment). Nem dőlnék a kardomba, ha jövőre már nem is jönnének ide.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Vyndree
őstag
válasz Ventur@ #5815 üzenetére
Marakesh-nél szerintem jobb, ezt talán a Zangó csapat isígy látja. Ez annyiból rosszabb, hogy itt tényleg nem lehet előzni a futomokon, sokat számít az időmérő, no meg a rajt. Ezzel az erővel egy Monaco is jó lenne.
Norisring is városi pálya, viszont jó széles, szerintem ott jó futamok lennének. ahol Kesjárnak volt a balesete -
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Vyndree #5813 üzenetére
Erről is volt szó korábban. Hogy a Volvo egy külön tuningcégre fogja bízni a sportos autóit.
A Volvo saját tuningcéget vásárolÉs ez nagyon-nagyon kék
Milyen szép is lenne, ha lenne valami köze a dologhoz.
Azért van rá példa, hogy nem gyári néven mennek a sportautók, AMG, Mugen, Cosworth, hogy ne soroljam tovább.[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
Srácok!
Fogalmam sincs, hogy ez STCC vagy V8 Supercar, de istenem. Mi disznón néz már ki . Citroen is olyan, mint egy varacskos disznó, de még a Chevy is .
Azért emlékszem még mi komoly hangja volt a C30-as Volvo-nak. Na azt a hangot kérem vissza .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
A Zéé
addikt
-
vlevi
nagyúr
válasz !Overdose! #5827 üzenetére
Akkor neked a V8 verzió való
Íme : V8 Supercars | Mclaughlin vs Whincup Awesome Finish! - 2014 Clipsal 500
2015-ben az F1 évadnyitó egyik betétfutama volt a V8
2015 V8 Supercars - Albert Park - Race 1[ Szerkesztve ]
-
Ventur@
senior tag
(#5831) Frenky89: No igen azok a kijelzők konkrétak . Itt tudják, hogy kell bármit is reklámozni/eladni a népnek . Mondjuk az autó hangok még durvábbak. Hangos, benzinzabáló, erős, kipufogó lángolós bszom nagy dögök. Kell .
Más:
Lantos András magánvéleménye:
MOL GROUP, LÉGYSZI SZEREZZ EGY CITROËNT!
Ti mit szóltok hozzá?
Ha jövőre netalán Norbi Honda gyári pilóta lesz és a Honda nem talál plusz erőt a motorban, akkor 4. helynél jobb eredmény nem várható jövőre sem tőle. Ami ebben a gáz, hogy most egyedüliként is veri a gyáriakat. Bocs, idén is! Komolyan nem tudom elhinni, hogy nincs még tőkeerős cég, aki beállna Zengőék mögé, hogy esetleg - amit Lanti is fejtegetett - hogy az egyik jövőévi privát Citroent megszerezni és űzzük-hajtsuk. Bár ezzel meg - szerintem - megint az a probléma, hogy továbbra sem gyári pilóta lenne, tehát a fejlesztéseket csak akkor kapják meg, ha kőkeményen csengetik a gurigákat.
De Isten lássa lelkem, hogy örülnék, ha Norbit elvinné jövőre a Citroen gyári pilótának, mondjuk Ma helyére. Vagy ha tényleg igaz a hír, hogy Matton vissza akarja csábítani Loeb-öt a WRC programba, akkor akár Loeb helyére Norbit megszereznék .
Na kiokoskodtam magam megint .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Frenky89
őstag
Az se rossz, de itt legalább indokolt, mert ezek a ladikok olyanokat dőlnek, hogy öröm nézni.
Ventur@: A Citroën-nel megint az lenne mint a Hondával, meg a BMW-vel az elején: vigyázni kell rá mint a hímes tojásra, mert a fejlesztéseket és a pótalkatrészeket már nem adja ki a büdzsé.
[ Szerkesztve ]
-
Yayoh
aktív tag
válasz Ventur@ #5832 üzenetére
Nem tudom melyik lenne a jobb. Az a baj ha kapnának egy Citröent , az sose lenne olyan mint gyári , elég csak megnézni Bennanit , oké hogy nem egy Norbi szintű pilóta , de sokszor a Hondák is sokkal gyorsabbak nála. Gyári Hondával meg az a baj hogy rövid időn belül nem tudnának olyan autót adni Norbinak amivel vb lehetne. A legjobb megoldás valóban a gyári Citröen lenne , mert most a WTCC-ben csak azzal lehet nyerni vb-t..
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Lanti is a Volvón (pontosabban a Polestaron) gondolkodik
-
Vyndree
őstag
válasz Ventur@ #5832 üzenetére
Úgy tudom Loeb nem megy teljes WRC szezont, csak néhány futamra fog beugrani, gondolom ami esik egy időpontra, szerintem Loeb marad míg legalább egyszer meg nem nyeri. Ma helyére megint tud menni, mert a WTCC Kína felé szeretne nyitni (ezért is lesz a hat helyett négy EU futam), akkor meg kell a kínai versenyző, ha nem Ma akkor más. Müllert kéne inkább nyugdíjazni, fiatalítani kell a csapaton.
-
dudikpal
aktív tag
Továbbra is tartom a (több éves)véleményemet: ha Norbi akar bármilyen autósport karriert magának, akkor innen biza lépni kell.
Müller hányszoros wtcc vb? Tarkíni hányszoros vb? Oszt miért vannak még itt?!? Segítek: mert nem kellenek sehova.
Ne felejtsük el, hogy az etcc sorozat egy dologtól lett világbajnokság: a tengerentúli versenyektől.
Nem azért, mert itt aztán a világ legjobbjai versenyeznek a világ minden szegletéből érkező gyártók versenyautóival! És mivel egynél több kontinensen játszódik a röhej, ezért VILÁGbajnokságnak kell hívni. Pont.
A versenyek többségén miért nem mutatják a lelátókat??? Ha véletlenül becsúszik 1-1- snitt, tessék már észrevenni, mennyire üresek!
Dzsovanardi is mi sokra ment már a sorozatbeli vb címeivel. Priünek is volt pár, a bmw kénytelen-kelletlen elvitte a dtm-be, ahol bizony nem úgy lehet nyerni, hogy tied a leggyorsabb autó, hanem vezetni is tudni kell, mert az ellen is hasonló technikát hajt. Láthatjuk is, hogy mire vitte. No ezért ekkora a presztizse egy wtcc vb címnek. Kell ez Norbinak?!? -
dudikpal
aktív tag
válasz Vyndree #5840 üzenetére
Muller 37 évesen lett "bajnok". Sőt: 32 volt btcc csempionként. Akkor se kellett senkinek. Ez is a kora miatt volt? Vagy esetleg azért, mert belső berkekben(is) ez a sorozat egy vicckategória?!?
"Vagy akkor mi van, ha ez tetszik neki és nem szeretne más sorozatban szerepelni?"
Jogos, én is a legfosabb helyen szeretnék bizonyítani...az avatárodnak kéne feltenni ezt a kérdést, amikor már lepkefing lesz az f1hez, vmi hasonlót válaszolhat majd -
Yayoh
aktív tag
válasz dudikpal #5841 üzenetére
Azért nem kell átesni a ló túl oldalára . Lehet fikázni a WTCC-t , mindenkinek megvan a véleménye , de mondj jobb lehetőséget Norbi , és Zengős oldalról. Hova mehetnének , ami színvonalasabb , és az ő költségvetésükből megengedhető? De tényleg , kíváncsi vagyok rá. Az üres lelátókon nem kell csodálkozni , nem csak a WTCC szenved ilyen szempontból..
[ Szerkesztve ]
-
Vyndree
őstag
válasz dudikpal #5841 üzenetére
Látom erős volt ma a napsütés felétek.
Müller helyében inkább leszek 4x WTCC bajnok, mint 17 szeres DTM tizenötödik. Nem vagyunk egyformák.
37 évesen Müller kinek kellett volna? Áruld el kérlek nekem is, hova kellett volna mennie és hol kéne Norbinak folytatni? Tarquini 41 évesen lett WTCC bajnok, ment volna vissza a Forma 1-be? .Fogd fel úgy, hogy az autóverseny a labdajáték. A Forma 1 a foci, a WTCC pedig a kézilabda. Vagy hogy megértsd, az autóverseny a gyümölcs, az F1 az alma, a WTCC meg a körte. Miért kell őket ilyen értelmetlen módon összehasonlítani?
Az avarátom* 53 évesen már valószínűleg sehol nem fog versenyezni, az F1-ben a 32-35 éves versenyző már veteránnak számít, de ennek is mi köze a WTCC-hez?
Avatár: a hinduizmusban egy halhatatlan lény megtestesülése
Avatar: virtuális alteregó
melyikre gondoltál? -
-
Vyndree
őstag
válasz !Overdose! #5844 üzenetére
Zárjuk ki azt is, hogy a pénz motiválta a WTCC-bet. 2011-ben "Loeb alapbérét 16 millióra saccolják, de a folyamatos jó eredmények miatt az év végére ő is bőven 20 millió feletti összeget versenyez össze a raliban." Szerintem ennek a negyedét se kapja idén, szóval tuti nem a pénz miatt jött át.
-
dudikpal
aktív tag
Megpróbálok mindenkinek válaszolni. Igen, van az agyamban egy kevés,köszönöm kérdésed
wtcc(etcc)=~300hp
dtm=(max)600hp
v8 supercars=~650hp+(felett)Hova mennyünk?! Miben van itt 1 kis fjúcsör?
Nem segítek. Vaskalapokat elő1épként a sorozat pont olyan komoly mint ez a hír 2013-ból. Mennyire bejött, mi?
Norbi wtcc bajnok lesz. Eccer. OK. HOGYAN TOVÁBB???? Innen nincs tovább basszameg, vegyétek már észre![ Szerkesztve ]
-
Yayoh
aktív tag
válasz dudikpal #5846 üzenetére
V8 supercars nem éppen egy magyar pilóta számára a legmegfelelőbb sorozat , DTM jó lenne ,de szerintem te is tudod hogy nem egyszerű oda bejutni ,ráadásul a pénzről nem is beszélve..A WTCC-s autó is már 400le felett van , de teljesen fölösleg hasonlítgatni bármihez , nem ugyanabból a szabálykönyvből épülnek fel az autók , egy bajnokság nem attól lesz komoly , hogy minél erősebbek az autók benne.
"Norbi wtcc bajnok lesz. Eccer. OK. HOGYAN TOVÁBB???? Innen nincs tovább basszameg, vegyétek már észre!"
Akkor nincs tovább , marad a WTCC-ben. És? Így is nagy szó , hogy egy magyar pilóta aki szimulátoron kezdte ilyen sokáig jutott , és inkább meg kéne becsülni mintsem fikázni.
[ Szerkesztve ]
-