-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Szervizre vittem a Yarist, mondtam a már ismert értékesítőnek, hogy menjünk a RAV4-gyel egy kört. Mondta most nem ér rá, de itt a kulcs, vigyem. Én meg vittem. Ez mondjuk nem tudom mennyire számít, mivel volt már eladás is, meg bizalom is, nem csak úgy estem be.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Bal0924
aktív tag
Sziasztok!
Az új Yaris hibridben hol található az emelő?
A keréknél és az ülés alatt se találtam.[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
Pár évvel ezelőtt apámnak egy szombat délelőtt a kezébe nyomtak egy rav4 kulcsot a budaörsi toyotában, hogy akkor hétfő reggel várják, max 200km-t menjen, de addig is jó szórakozást. Másik ismerős bmw-t vett ugyanígy. Teóriánk mögötte, hogy ha a szomszéd meglátja az új kocsit a ház előtt, akkor gáz magyarázkodni, hogy hova tűnt . Viszont a piaci helyzet szerintem mostanra változott annyit, hogy nem csinálnak már ilyet (kevés próbaautó, mindent el lehet adni stb.).
-
paolinho
őstag
Abban tudna valaki segíteni hogy, Toyota Auris 1 33 as ba hány amperórás akkumulátor való?
-
Ck.
addikt
válasz hhgygy #14752 üzenetére
Pont itt ph-n valamelyik topikban írta az egyik muki a hőtágulásra hivatkozva a nagy kánikulákban és azóta megmaradt. Azt is említette, hogy nagy hőségben csak akkor tankolja teli, ha azonnal útnak is indul vele. De hosszabb órákra, vagy akár napokra semmiképp nem hagyná úgy. De akkor ezek szerint baromság.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok
Van egy 2017-es Yarisom amivel kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni. Pár hónapja volt a 90 000-es szerviz de ott nem szóltak hogy az első fékbetéteket cserélni kellene. Viszont utána felkerültek a nyári gumik és ott szólt a szerelő hogy szerinte már vékonyak a betétek és lassan cserélni kell őket.
Most 99 000km lesz benne hamarosan és nem tudom hogy mit csináljak. Augusztusban lesz egy majd 2 hetes nyaralás és nem szeretném ha pont közben kopna el teljesen.
Toyota 4+ akcióban 30-35k körül van az oldal szerint a márkaszervizben történő csere díja az első betéteknek. Mivel ilyen sokat kibírt a gyári ezért jobban járnék ha elvinném márkaszervizbe hogy ugyanúgy gyári kerüljön bele?
Vagy pedig kerülhet bele bármi, úgyis a vezetési stílus határozza meg hogy mennyire kopik a betét, nem pedig a betét minősége? Vagy ez amolyan is is?
Írtam a Pátkai autónak ezzel kapcsolatban de sajnos eléggé be vannak táblázva, viszont róluk tudom hogy jók és megbízhatóak, így oda vinném.
Vagy marad a márkaszerviz?Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás? Biztos van még nagyon jó sok megbízható szerviz, de ilyen téren nincs sajnos nagy ismeretségem.
iPhone 13 Pro Max
-
No.01
őstag
válasz jozsi252 #14766 üzenetére
Gyari betet nincs alsopolcos betetet ne vegyel akkor nem lesz gond.
Nem egy nagy dolog kicserelni 1-2 aprosagra kell csak odafigyelni.
Keress esetleg egy masik "univerzalis" szervizt...Ha minden kotel szakad akkor meg cserelteted ha visszajotrtetek csak figyelj oda a fekezesre. (ha hegyekbe mentek megpakolva kkor viszont ezt az opciot inkabb tekintsd semmisnek)
-
Veron
őstag
Ma váratlanul kigyulladt a TPMS piktogram minden előzmény nélkül. Csekkoltam a nyomást és mindenhol oké.
Mitől jelezhet be így a TPMS és hogyan tudom kikapcsolni?
(2020 Corolla TS 1.2T)"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
-
OCTAMD
őstag
válasz jozsi252 #14766 üzenetére
4+ ban nem azt az alkatrészt teszik be sajna,egy olcsóbb másikat
A 4+ erről szól,hogy olcsóbb cuccok
Tudsz gyári eredetit is,akkor alvázszám szerintit kell a robbantott ábráról kérni.
Nekem Aurisban Hybridben 345000nél kopott el a hátsó,elöl még az eredeti van 384000nél ;)
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
OCTAMD
őstag
Eredeti akkuk még ,a kicsi is 2010.szeptemberi gyártású
Invertert kellett csak cserélni és a hátsó fékbetétet,meg klímatöltések
Meg izzók úgy 2 marék ;)
Vízpumpa ,első fékek hátsó tárcsák is eredetiek még 384000nél
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
OCTAMD
őstag
Azt ne felejsétek el,hogy rengeteg autó 450000kmről van visszacsavarva 135000re meg hasonlók,persze hogy elkopik a fékbetét 150000nél
Pont van most egy Prius 131000rel és a csávó itt nepperkedett hardveraprón csak ki lett tiltva és most autókat árul és 4xxxxxx kmes autót nyomja most 131000kmrel
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
válasz OCTAMD #14773 üzenetére
Durva, ilyenrol meg egyaltalan nem hallottam, pedig aano mikor elkezdtunk Priusozni sokat olvastam a holland forumot (akkor magyarorszagon meg nem volt semmi hasonlo)
Persze ez nyilvan sofor fuggo, de meg ha finoman vezet is az ember ez szerintem meg akkoris kimagaslo. Le a kalappal
-
KubanitoS
veterán
Egy butább kérdés: hibrid Toyotákban van részecskeszűrő (GPF)?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dj79
senior tag
Mai napi mókázás is megvolt, minden is tiszta. [kép]
-
veterán
Voltam ma egy szerviznél ott 140k-s ajánlatot kaptam a következőkre. Sajnos a tárcsákat is cserélni kell azt mondták.
ATE tárcsák, ATE betét, hátsó fékdobok tisztítása, munkadíj. Toyota 4+ azt írja az első tárcsa plusz betét cseréjére hogy 80k+ kicsivel. Viszont az valószínű false adat mert a 90 000-es szerviznél vagy 30k-val többet fizettem mint amit a Toyota oldala ír a 4+ akciónál.OCTAMD
Ezt nem tudtam, köszönöm hogy leírtad.iPhone 13 Pro Max
-
nagyúr
válasz KTTech #14790 üzenetére
2017 óta a közvetlen befecskendezéses benzinmotoroknál előírás Európában a GPF (Gasoline Particulate Filter). Mivel a Toyota új Dynamic Force motorjai (M15, M20, A25, T25, V35) mind közvetlen befecskendezésűek, ezért ott kell a GPF.
Linkek:
[összehasonlítás a GPF-el és a nélkül szerelt autóknál, RAV4 Hybrid included]
"Third, the full hybrid Toyota RAV4s were 2019 model year with the 2.5 litre engine"
"That said, in each case, the Europe vehicle was equipped with a GPF, while the US vehicle was not."[Toyota-Club.net - GPF]
"Particle emission limits for gasoline direct injection engines were first introduced in the regulations Euro 5a (PM) and Euro 6b (PN). To meet the current Euro 6d PN requirements, GDI engines should obtain a particulate filter (GPF)."Egyébként ez egyáltalán nem közismert, még autóteszteknél is bemondják a tesztelők, hogy hát azért jó a hibrid, mert nincs kettős tömegű, nincs részecskeszűrő, stb... Holott már van...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Cyborg
őstag
válasz OCTAMD #14798 üzenetére
Arra nincs pénz, meg azt csak Pesten csinálnak szinte, én meg vasi vagyok.
Amúgy inkább akkor elpepecselek vele, ecset, Apc, vagy motortér tisztító, rongy, vagy elviszem gőztisztítani, az is elég jó, hatékony, és kevés vízzel jár.
...mondjuk, ha bírná a vizet, akkor meg mehetne az aktív hab telibe a motortérbe, aztán nagynyomásúval öblítés, majd kompresszos szárítás, oszt jónapot 🙂
A dízelembe bátran mertem, nem volt gond sose, hibrid terepen még új vagyok, azért kérdeztem.