-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Senhi
aktív tag
-
Senhi
aktív tag
Katalógusban szerepel csillagozottan az elérhető felniknél, hogy 19-es csak 19-es felnivel szerelt kocsikra jó, 17-18 meg csak az azzal szereltre. Én ezt kérdeztem meg és erre volt a válasz, hogy egy méretet lehet váltani ennek ellenére. Nem tudom van-e bármi eltérés hangolásban, max sebességet rosszul jelzi ki szerintem.
-
OCTAMD
őstag
Az tök mindegy,hogy 17 18 19 ,az átmérő attól még ugyanaz,nem mutat kevesebbet vagy többet.
Azt kell megtudni,hogy nincs e fékben különbség egy alap comfort vagy egy felszerelt változat között
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
KubanitoS
veterán
Szóval akkor mi legyen?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Senhi
aktív tag
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #15251 üzenetére
no a jó öreg "nagyfelni". Nézegettem 18 incseseket a jettára, de, amikor megláttam, hogy ugyanaz a külső gumi 3! decibellel zajosabb 18-asban, mint 16-osban, elvetettem az ötletet rosszabb fogyasztás, kényelmetlenebb rugózás, nagyobb zajszint?
Kisebb felni hazai viszonyok közt szerintem észszerűbb választás. A legtöbb kompaktra (bár a RAV4 pont nem az.. De tizenhét incs már méltányos kompromisszumnak tűnik nekem )https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
ncc1701
veterán
válasz OCTAMD #15259 üzenetére
Anya szaladgálós yarisára már évek óta 185/60r15-ös méret helyett 185/65r15-öt teszek. Ezt a céges autómon kisérleteztem ki, ott is bejött. Ilyen vacak utakon jól jön a ballonos kerék, és még így is csal az órája.
De az offtopik insigniám is 17-es kerekekkel gurul, pedig gyárilag volt 19-es is. Gumizza azt, akinek 2 anyja van. Ez így legalább kényelmes. -
rmehesz
tag
Sziasztok! Tudna vki segíteni, hogy ilyen kezelő egységgel szerelt Corollában hogyan működik a fűtés? A kézikönyvben nem találtam erre vonatkozó írást.
Ugye a hűtés úgy megy, hogy beállítom a két oldalon a kívánt hőmérsékletet (vagy DUAL esetén ugyanaz mindkét oldalon) és elindítom a klímát (A/C). A fűtés ugyanígy történik? A klímát kell hozzá bekapcsolni? Vagy kikapcsolt klíma esetén is fúj be meleg levegőt? -
matyi012345
őstag
Sziasztok!
Egy 2004-es gyártású Avensis T25-öm van, aminél lassan eljön az ideje az első fékbetétek és tárcsák cseréjének. Ki milyet venne hozzá? Én egy Zimmermann szettre gondoltam ami 61.000 FT lenne, viszont a Toyota oldalán azt írják hogy a 4+ szerviz programban ennél a típusnál 88.200 FT-ért lecserélik a szettet, ami szerintem meglepően olcsó. Érdemes az utángyártottal foglalkozni ennek fényében?
-
OCTAMD
őstag
válasz matyi012345 #15272 üzenetére
De ne gondold ,hogy az eredeti cuccokat adja a toyota.
4+ ban mindig egy olcsóbb cuccal helyettesít.
Amit kikódolsz hozzá eredetit, azzal meg lesz 115000
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
ncc1701
veterán
válasz matyi012345 #15272 üzenetére
Zimmermann eléggé hibátlan oda. De trw is rendben lenne plö.
-
No.01
őstag
Nekem meg OFF markan mindkettovel rossz tapasztalataim voltak
Szerintem az ATE az ami jo azzal nem volt gondom (igaz arban nem epp alsopolcos hiaba utangyartott, de ugye valamit valamiert)
-
No.01
őstag
válasz ncc1701 #15277 üzenetére
A TRW nyikorgott annak ellenere, h nagyon finoman lett bejaratva a Zimmerman meg razott igy ~7e km utan inkabb ment a levesbe. EBC szerintem merfoldekkel jobb (bar ujabban vannak ott is ellatasi gondok rendesen) foleg egy hobbi jarmure (sportolasi celzattal)
Egy hetkoznapi autora meg ATE. Abbol mar 4 autora vettunk es mind tokeletes.
Persze tudom, h van akinek a TRW is jo, nekunk a hang vegett (2 kulonbozo betettel) sem lett jo. Zavart igy cserelve lett. -
ncc1701
veterán
Érdekes, amit írsz, de elhiszem, de az is lehet, h kifogtál egy hibásat. Nekem a saját offtopik insigniámon most trw van körbe, nincs baja. A céges swiftre brembo került, abból sem az olcsóbb verzió, de közben már kaptam az ívet, h a brembo az mostanában szar, azt ne vegyek.
A zimmermann fúrt pedig szimplán tetszik. Mindegy, odébb lesz, egyelőre válla sincs a fékeknek. -
őstag
válasz OCTAMD #15273 üzenetére
Igen nekem éppen tavasszal jöttel el a Hybrid Aurison a hátsó betét és tárcsa csere 4+ban. Ahogy néztem a számlát, Optifit került fel - én nem is ismertem ezt a márkát, de valami olcsósított Toyota.
Igazából megvagyok vele elégedve, nincsen vele gondom, plusz az autó sokat nem is használja -
OCTAMD
őstag
válasz koxkids #15280 üzenetére
Nekem most van az Auris Hybridben 390000km,eddig a hátsó fékbetétet cseréltem,de megvettem az eredeti Toyotást ,optifitet nem akartam,nem is lett volna sokkal olcsóbb.Ez a 2010es évjáratú kisfékes Auris Hybrid tényleg szinte nem is használja a féket.
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
OCTAMD
őstag
válasz ncc1701 #15282 üzenetére
Tárcsákat én nem cseréltem még,de nem is nagyon szeretnék még egy jó darabig,mert sokan rábaszarintottak a tárcsa csere után rázott az autó,persze nem gyári tárcsát tettek fel.
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Bullitz
aktív tag
Sziasztok!
'18-as aurison keréknyomás szenzoros gumit lehet simán fújni mint a hagyományost? tök vakon vagyok a témában gondoltam inkább megkérdezem.
1,5 hónapja jelez a műszerfal amióta hideg-meleg váltakozás van.. szerintem esett a nyomás és fújnom kéne.HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
gorgo
őstag
válasz Bullitz #15287 üzenetére
kimegy a határok közül (le v. fel) akkor jelez. Fújd a felső határig.
Ha szarabb a gumi illeszkedése, gyakran játsza ezt. Nekem az új gumit feltették, másfél év után gyulladt ki először... Előző gumit meg minden tavasszal/ősszel többször is kellett fújni."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
őstag
válasz Bullitz #15287 üzenetére
Egy betanított értékhez nézi az eltérést. Ezt egy hosszú gombnyomással a kesztyűtartónál tudod megcsinálni - talán ekkor 3-at villan a LED a műszerfalon. (érdemes a manualt megnézi ezügyben)
Én a reggeli jelzést úgy hárítottam el ,hogy mind a 4 kerék 2.2BAR-on, megtanítottam ezt neki, majd tovább fújtam 2.5-re, ami az ECO sáv. Így ha reggel kicsit le is esik a nyomás, nem érzékeli a szenzor "hibának" De nyilván defekt esetén így is jelez.
-
FLx
addikt
válasz Bullitz #15292 üzenetére
2 alatt? Nem tudom milyen gumik vannak azon az auton, de az baromi kevesnek hangzik. Nem veletlenul jelez am a szenzor, erdemes sokkal komolyabban venni es nem 1,5 honapig varogatni vele. Nekem amikor legutobb jelzett, egy lassu defektem volt, akkor volt 1,8 a nyomas...
-
No.01
őstag
Szinten zenesz. Lassu defektem volt multheten. Eloszor a hideg reggelnek tudtam be, de kiderul egy oriasi csavar volt a ludas.
A gyari ertekektol viszont nem ajanlanam a tulzott elterest, viszont a korabban irt minimum erteknel en is javasolnam a tanitast majd kicsit tobbet fujni bele.
Nalam ez ugy nez ki, h 2,3 az ajanlott elore (225/40R18 ha ez szamit) ekkor tanitom es ehhez kepest teszek bele =0.1bar-t amiota igy csinalom nem volt gondom vele leszamitva a valobal eles helyzetet multheten. Gumis szerint szinte semmilyen meretnel nem ajanlott 0.1 vagy max 0.2bar-nal tobbet fujni legyen az barmilyen gumi es auto kombinacioja.
En hallgatok ra es meg a /40-nel is peresebb sport(osabb) auton sem volt igy gondom a magyar utakkal. (igaz a kenyelem ilyenkor egy masik dimenzioba vandorol) -
KTTech
veterán
Én a 205/45R17-eseket a Yarison 2.7-re fújom, így reggelente is megvan a 2.4-2.5 bennük. Hozzá kell tenni, hogy folyamatosan 4-5 fővel használom, így kell a némi extra bele - jót tesz a fogyinak, mondjuk a komfortnak nem a legjobb.
Most cseréltem az első gumikat, mert 3,5mm körül voltak (Bridgestone Ecopia EP150 a gyári szett), 41000km van 1 év 5 hónap alatt a kocsiban, és megyünk haza jövő csütörtökön hajnalban. Téli szettet nem kap, felesleges lenne , így kapott egy pár alig használt Michelin Primacy 4-et, 6mm-es profilmélységgel. Kb. 4 hónapot kell kibírnia, mert a jelenlegi információ alapján a Yaris Cross-ok szállításában nincs fennakadás (a City pack miatt kell rá várni), így jan 31-febr 7 közt érkeznie kell az új autónak
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
csubuka
addikt
Sziasztok!
Egy apróbb tanácsot segítséget szeretnék kérni Tőletek :-)
Ilyen kisebbfajta autókat nézegetek (Jazz, i20, Fiesta...) és a Yaris-ra is esett a tekintetem. Főképp a páromé A szép az egészben, hogy javarészt napi 2x30km pályára kell majd. De a csavar az, hogy ez Dániában van és itt 100-110 a pályatempó, legalábbis itt ahol mi vagyunk. Ide szerintem elég az 1.0 szívómotor is... 70 ló, kb. mint az i20, az is elvan magának... tömegre is ugynaz kb.
Az lenne a kérdésem, hogy egy előreláthatólag sajnos 20000km-enként szervizelt autó az mennyira probléma? Ha jól gondolom itt hivatalos a 15k km olajcsere periódus nem? Sajnos a helyiek nem igazán állnak a helyzet magaslatán műszaki korrektségben, spórolnak ahogy lehet...
Illetve az 1.0 benzines VVT-I motor az nem egy betegágy felteszem, a Yaris a "szétüthetetlen" legendárium egy oszlopos tagja...? 200k km nem kéne, hogy baj legyen ennek felteszem...
A rozsda Dániában probléma, de a futómű pl nem, még a legrozsdásabbretkeknek is okés a futóművök, jók az utak...
Van valami amire külön kell figyelni a harmadik generációs (XP130?) Yarisoknál amúgy?
Eddig kicsit túlárazottnak gondoltam, de közelünkben felbukkant egy, így azt könnyen meg tudom nézni, egész jó árban is van... (helyi viszonylatban...)
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
addikt
válasz csubuka #15297 üzenetére
*Ahogy olvasom ez a 1.0-ás motor az 1KR-FE ebben a 2012-es évjáratban.
A motor maga talán egy kevésbé egyszerű konstrukció, mint pl az 1,25-ös példány, ami a Hyundai i20-akban van (csak hogy így összehasonlítható legyen a kategóriájában másokkal várható szervízszámla kapcsán)... 5W30 olajat kérne, remélhetőleg azt is tettek bele korábban, de ezt nehéz azért ellenőriznem.
-VVT dinamikus szelepvezérlés állítás azért tud problémát okozni nem? Ezt csak úgy olvastam a neten a típusról, nem tudom, hogy egy naív vásárló, mint én ennek a hibáját könnyne ki tudja-e szúrni.
-Illetve 200k km körül azért lehet, hogy érdemes megnézni, hogy az "élettartam"-ra tervezett vezérműlánc azért volt-e már cserélve, mert az ördög nem alszik.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
És sajna megint van új toyota árlista. Legalábbis rav4-ben, és persze a szokásos trend.
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban