-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
válasz vicces #13299 üzenetére
tudom, h rossz otlet, de mit tudok tenni, ha most kell/most volt a balesetem?
nem orulok neki, elhiheted.hasonlo cipoben vagyok, 188 cm, es en is kb ennyit mennek egy evben. ezert hajlok az olcsobb/regebbi Corolla/Auris hibridre most, £10-11k korul is van markakereskedesbol garival, mondjuk 2 evet csak kibir, meg talan er valamit a hibridsege miatt, ha majd elpasszolom/becserelem. csak az is gyenge, ugyanaz a hajtaslanc, mint a CT200h.
a mostani autóm már 15 éves. úgy vagyok vele, hogy minden hónap ajándék
az enyem osszel lett volna 20. nekem is szepen lassan szarodtak el a dolgok, rohadt el ez-az, szoval jah. igy is fel lehet fogni.[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
-
FLx
addikt
válasz vicces #13303 üzenetére
Minden orszagban mast jelentenek a felszereltsegi szintek, de az active altalaban a legalja, nagyjabol semmi nincsen benne ezert is analog az oracsoport. Amugy igen, ez a 2019 utani Corolla. Varosban eleg az 1.8, nincs annak semmi baja. Ha 130 felett akarsz tartosan menni es meg elozni is, akkor 2 literes megeri. A zaj amugy fokent gordulesi, nem a motor. Autopalyan hosszutavon nem eppen kellemes, varosban okes.
-
KTTech
veterán
válasz vicces #13440 üzenetére
Mo-n nem tudom, mert ott a Yaris is más konfigurációval jön (van például ülés és kormányfűtés, Qi kompatibilis töltőpad), de ami közös, hogy a segédletek mind fejlettebbek benne (nálunk például nem rendelhető Corollába holttérfigyelő, amit az egyik leghasznosabb extrának tartok, a parkolási szenzorok mellett, amik fékeznek is, ha gond van), jobban működnek, illetve van középső légzsák ami nem jön rosszul oldal irányú ütközésnél, ha valaki ül az anyósülésen is.
Két fő részére szerintem több, mint elég egy Yaris, mi lazán megyünk egy seggel 6-800km-t vele, úgy, hogy nem összetörve szállunk ki belőle (de nem ritka a csak tankolásra megállásos 2200km sem, bár azt még az előddel csináltuk, az újjal majd kb. május környékén jön el az ideje).
A fogyasztáselőny kb 1L a Corollával szemben, a spritmonitor szerint. Nálam a napi 2x19km, 4-5 fővel 21000km után 4.22L/100km, igaz ebben benne vannak a hosszabb kirándulások is, 2 fővel, valamint a jóval melegebb időjárás télen (idén télen még talán 4-5 éjjel volt -1 fok alatt a hőmérséklet, most épp bográcsozok 14 fokban 😃).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KubanitoS
veterán
válasz vicces #13440 üzenetére
A Yaris tökéletes választás erre a felhasználásra. Egyáltalán nem szűkös belülről, elöl észre sem veszed, hogy egy kisautóban ülsz, a hátsó utasok érezhetnék inkább, de ennek ugye nincs jelentősége. Ha nem kell a nagyobb méret pakolni vagy valami, akkor teljesen felesleges a Corolla. Az 1.5-ös motor is bőven elegendő a kisebb kasztnihoz.
szerk: Yarisból a Comfort+ Style+Tech a leginkább ár/érték bajnok.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
FLx
addikt
válasz vicces #13445 üzenetére
Nagyjabol mindegyik Toyota hangos es finoman szolva egyszeru a belter. En 30k ejrot sose adnek egy Yaris-ert az fix. A legmagasabb felszereltsegek altalaban mar csak a penzszorasrol szolnak, nem lesz tole minosegibb semmi. Egyebkent barmelyikben elfersz szerintem, de mogotted mar garantaltan senki, se Yaris-ban, se Corolla-ban. Amugy melyik orszagban ilyen hiper draga a Yaris Tokio Edition? Mert itthon 20 ezer ejroert mar viheted es meg az is sok erte.
[ Szerkesztve ]
-
bodogzus
csendes tag
válasz vicces #13445 üzenetére
Jah... Én is 187 cm vagyok, szeretek elterpeszkedni az autóban és nagyon hátradöntöm az ülést. A Corollában a kényelmes üléspozíciótól még egy 8cm-t hátrébb tudnám tolni az ülést annyira, hogy hozzáér a háttámla a hátsó üléshez. Tehát én elférek a vezetőülésben a gyerek meg az anyja mögött (remélem) el fog férni kényelmesen. Két gyerekkel már kevés lenne a hatchback az biztos. Viszont városban a nagy kombi puttonnyal értelmetlen közlekedni, mivel nincs akkorára szükségem. A Sedan meg... akkor inkább a TS. A Yaris Cross üléspozíciója is rendben lenne, de én alacsonyan szeretek ülni az autóban. Szívem szerint a régi Honda CRX üléspozíciót élvezném nagyon. Nem tudom befogadni ezt a mai "szeretek magasan ülni az autóban mint a kakasülőn" trendet. Nekem teherautós.
-
DragonZ
csendes tag
válasz vicces #13445 üzenetére
Szia!
Nekünk Yaris Cross van (Premiere Edition) és az alapján, amit a sima Yaris-ban láttam, semmivel sem fapadosabb és igénytelenebb. Néztük a Corolla-t és a C-HR-t is, azoknál sem igénytelenebb.
A Yaris Cross a sima Yaris-hoz képest szerintem max a kerekek (nekünk 18"-osok vannak) miatt lehet hangosabb, mert a motor ugyanaz bennük és gondolom a hangszigetelés is. A sima Yaris-t nem vezettük, így erről a részéről nem tudok valós képet adni.
Én 185 cm magas vagyok, és ha az első ülés rám van állítva a Yaris Cross-ban, akkor éppen elférek hátul lábtér tekintetében. Hosszabb távon (100+ km) mondjuk már kényelmetlen lenne, de városi 5-20 km-ekre teljesen jó. Hátul a fejtér is eléggé jó még nekem ezzel a magassággal. A C-HR-ben már hozzáért a fejem a tetőhöz.
Nekünk egyáltalán nem hangos az autó sem városban, sem autópályán, de ez nyilván szubjektív. Érezni és hallani, ha beindul a benzinmotor, de minket egyáltalán nem zavar és csendesebbnek tartjuk, mint az előző autónkat, ami egy Suzuki Splash volt.
Fogyasztásról még nem tudok érdemben nyilatkozni, mert még nagyon új az autó (még nem mentünk vele 1000 km-t sem), és nekünk is tanulnunk kell a dolgait, de folyamatosan írom a fogyasztást a tankolások és a km óra állás alapján. Szerintem olyan 3000 km körül fog beállni a valós szintre, addigra mi is finomhangoljuk a vezetési stílusunk amennyire gondoljuk. -
FLx
addikt
válasz vicces #13496 üzenetére
Magyarorszagon meg 1.8-ast is nehezen talalnal keszleten, 2 literes teljesen kizart. Szoval ott meg jo a helyzet. Csomagter meg 2 literes eseteben is 10%-al tobb mint a Yarisnal es nagyjabol pont annyi, mint a 4WD Yaris Crossnal. Szoval nem extra kicsi ez ebben a kategoriaban.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz vicces #13503 üzenetére
Azért írtam, hogy Toyota Certified abban nincs benne hagyva semmi, viszont rendbe van rakva. Ha visszaadtam volna a Yarist, az is egy ilyen vétel lenne... szervizeltetve volt, mindene rendben van, de felajánlották, hogy visszavásárolják és adnak egy újat. Akkor lett volna 1 éves és 2-3 hónapos, átadáskor, olyan 25-27000 km körüli futással. Végül nem mentem bele, de ha valaki megvette volna, nem járt volna rosszul, 3-4000 fonttal olcsóbban.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
FLx
addikt
-
FLx
addikt
válasz vicces #13707 üzenetére
Mit rendeltel? Sedan a Torokorszag ha jol remlik, a TS es HB inkabb Anglia. En felek tole, hogy nem tesz jot a hataridoknek a haboru, meg a multkori kibertamadas se. De a legnagyobb felelmem az euro-forint arfolyam, siman megcsinaljak, hogy nem az eredetileg szerzodott aron adjak at, hanem 10% extraval amit azota romlott a forint.
-
-
Paxker315
addikt
válasz vicces #14586 üzenetére
én amúgy R16 205/65-ből a Pirelli cinturato 4-évszakosát néztem, mint észszerű-értelmes választás. Abban biztos vagyok, hogy télen zero kompromisszum, a gond majd nyáron-áthevült aszfalton lehet, nem?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
gorgo
őstag
válasz vicces #14710 üzenetére
Nekem is úgy rémlik, belemegy bő liter. En mondjuk azért csinálom, hogy az eltérő kutak miatt /ellenére pontosabb fogyasztási adatom legyen.
A Berlingot egyszer szárazra autóztam, szerencsére lejtett az út, igy begurultam a kútig, nem kellett tolni, vontatni. A 60 L tankba 57.5 liter ment. Szal még a tank mérete se valami szentírás...
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
duracell89
senior tag
válasz vicces #15053 üzenetére
Az lehet, hogy a beérkező mennyiség kevesebb az alacsony vízállás/egyeb tényezők miatt pont ahol te vagy, de mivel a lakosság(kutak) és az ellátási lánc között ebben óriási a buffer, ezért gyakorlatban semmilyen üzemanyaghiány nincs és nem is várható. Ez a 20 litert tankolhatsz, meg nincs éppen ez vagy az Mo-n kívül nem ismert.
-
KTTech
veterán
válasz vicces #15851 üzenetére
Nem érné meg a plugin, sem a nagyobb méretű kocsi... csak ha tudod tölteni a plugint és ki is tudod használni rendesen a hatótávot, amit ad. Bár a mai díjakon lassan már abban sem lesz különbség... konkrétan egyre több mérés mutatja felénk, hogy a drága benzinnel olcsóbb nagyobb távokat megtenni, olyan szinten vannak a nyilvános töltők árai, előbb-utóbb máshol is ez lesz.
Mondjuk az új Priusnál nem lesz kérdés, hogy plugin vagy semwww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
gorgo
őstag
válasz vicces #15851 üzenetére
A klíma alig fogyaszt, nyugodtan használd, többet spórol neked, mint a szopózás a belülről ráfagyott párával (nem beszélve, hogy mennyire k** idegesítő).
2 hete velem is megesett, hogy annyira bepárásodtam (változás első napján, mikor lehűlt), hogy 18 km-t nyitott ablakokkal mentem, mert annyi vizet az isten nem szedett volna ki a kocsiból .
Az enyém '15-ös fullos auris, és nem tom (használtan vettem) kapható volt-e vagy sem, de se kormányfűtés, se szélvédőfűtés (ölni tudnék értük). Egy Focusban (mégcsak nem is fullos) ezek megvannak. De hogy választani se lehet, idióta japók."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Senhi
aktív tag
válasz vicces #16409 üzenetére
Na, ez így működne helyesen, de rav4-en ezek szerint nem így van :
Ha az automata távolsági fényszóró gomb be van kapcsolva akkor:
- Alaphelyzetben automatán magától kapcsolja (ez nálad az előre tolt helyzet)
- Ha előre nyomom konstans világít
- Hátra húzom akkor kb 5-10 másodpercig kikapcsol, majd visszáll automata üzemmódraMivel alapból mindig auto-n van a világítás vezérlés (0 nincs is...) ezért muszáj ki-be kapcsolnom, mert hiába automata, konstans mikormenedzselni kell, városban meg nincs kedvem és nincs is rá szükség.