- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Mesterséges Intelligencia topik
- Microsoft Excel topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Facebook és Messenger
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz aximcore #14350 üzenetére
Szia,
Gartula az uj autohoz
A kezifek valoban hasznos. Itt csillaggal azert megjegyzem, h ez leginkabb akkor van valoban igy, ha nem vizszintes helyen allsz meg. Ott igazabol nincs jelentosege.
A valtoban olajat cserelni barhol lehet. Markaszerviz esetleg van a ToyCar vagy majd javasolnak egyeb alternativat vagy markaszemleletu szervizt.
C tervkent a nevukkel ellentetben mehetsz univerzais szervizbe is. Tobb a kornyeken lako ismerosom vitt ide autot (premiumot is, ujabbat es regebbit is) ami nagy elony, h profi geppel dolgoznak es Motult hasznalnak.
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
2006 utáni T25-ös Avensisek mennyire hajlamosak rozsdára?
Valamint melyik benzinmotor az olajevős? Kombik 1.8-2.0-val mennyire szeretik a hasukat? (papásan vezetek)
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
gaborn1
tag
Ma hívtak, hogy júni 1-jén érkezik a kocsink a kereskedésbe. Végre, végre.
-
stuka20
aktív tag
Üdv!
Nem tudjátok véletlenül, hogy a 2021-es hibrid rav4-nek ki lehet e cserélni az alap kameráit egy jobb minőségűre?
Nekem nincs gondom vele, de apám szerint rossz. (Szervízben már volt, mert állítólag csikozódott a kép, most ez a fedélzeti számítógép vagy a kamera hibája esetleg passz.) Viszont, ha meleg van, akkor tényleg gyengébb és hullámzik is, de ez szerintem normális. -
Paxker315
addikt
Na, ezt mennyiből lehet "gatyába rázatni"? Félek, hogy több a baj, mint amit a kereskedő ír. Tippre 1millió talán elég lehet, de szkeptikus vagyok.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
gaborn1
tag
válasz Paxker315 #14356 üzenetére
Korábban írtam, hogy nekem egyszer volt egy 3-as koccanásom, ahol legelől álltam és kb 5-6km/h-val rámtolták a mögöttem álló helyzetben lévő autót. Annyit sérült a kocsi, hogy egy kb 8-10 centis sérülési csík volt rajt vízszintesen, tehát kb be se repedt, törött a lökös, annak ennyi volt a kgfb-s javítása:
Ezek alapján ez a sérülés szerintem jóval milla felett lehet (nem beszélve arról, hogy mennyire sérült pl az alváz ) Meg az ilyen fleszereltségű hibátlan darabok majdnem 6-ért mennek vagy felette. Ezen szerintem gondolkozni se szabad. -
No.01
őstag
válasz gaborn1 #14360 üzenetére
Maradjunk annyiban, h az ilyen es ehhez hasonlo javitasoknal azert vastagabban fog a ceruza. Foleg annak tudataban, h a biztosito ugyis fizet.
Nem mondom, h foldtol nagyon elrugaszkodott, de h hasonlo szintet ha akarnanak lehetne olcsobban is az szinte biztos.Ettol fuggetlenul a korabbi linkre en sem tippelnek sokkal kevesebbet 1M-nal...
** Mas tema:
Elvi szinten mi a kulonbseg egy koztes (15e) es egy "nagy" (30e) szerviz kozott?
Az arbeli diffi is erdekel, de inkabb az amit valoban csekkolnak vagy cserelnek?
Csak azert mert az egyik ismeros most volt 90e-s szervizen es ott azert volt jopar tetel (gyertya, fekfolyadek...) de szerintem egy 15 es 30e-s szerviz kozott az olajon es szurokon kivul ha minden rendben van es nincs panasz akkor nemigen gondolnam, h barmi mast pluszban cserelnenek.Rosszul gondolom?
-
Paxker315
addikt
válasz hhgygy #14363 üzenetére
wow, ebben váltóolaj-csere is benne van? Nekem a 90k-s szervíz váltóolaj cserével (plusz "többi") 135 ezer forintba állt meg 2020 decemberben
Ha ebbe a 105-be benne van a váltóolaj is, akkor nagyon jól jártál. De nélküle is (fékfolyadék, motorolaj, szűrők, pollenszűrők, gyertyák?)
Köszönöm mindenkinek az észrevételeket a rokkantauris kapcsán, ugyan fényező-muanyagos ismerős van, de, a csomagtérajtó meg lámpák mindenképp k. sokba lennének
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Huh, egy sokk látni, hogy, ha kb megvan, mit keresnél, szembesülsz árakkal.
Auris Mk2 facelift utáni, nem-kombi (HB), elől is legyen parkradar. Hát nem bíztatóhttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-Tsaba-
tag
válasz zolikaDB #14352 üzenetére
Szia! Ugyan még nincs, de már körbe jártam a témát.
Elvileg nem hajlamosak nagyon a rozsdára, de már nagyon sok olyan jellemzően német/osztrákból jöttet néztem ami eléggé határeset rozsda szempontjából (kb 10-ből 2 olyan volt ami amin nem sok rozsda volt). A szerelőm szerint ami le van kenve feketével azt inkább ott kell hagyni (kereskedésben amiket néztem vastagon le voltak). Nehéz szépet találni, főleg a futómű hajlamosabb rozsdálni.
Elvileg 2005 közepéig(?) lehet olajevős az 1.8, utána javították vagy cserélték gariban ha kijött a szakszervízelések -kor/között (elvileg zöld pöttyből látszik a nívópálcán, de még nem láttam ilyet). De igazából bármelyiknél előfordulhat amivel nem "bántak" szépen. FL utániak talán jobbak ilyen szempontból.
Viszonylag sokat fogyasztanak (nyilván ez relatív), főleg a 2.0 és a 2.4 , de a szerelőm szerint a 2.4 egy más világ . Még annyi hogy elvileg a 2.0-2.4-t csak E5-tel ajánlott tankolni, és mivel közvetlen befecskendezésesek inkább hosszabb útakra valók, hajlamosak a kokszosodásra. Meg a lampda szondájuk is szeret megzavarodni ami nem olcsó.
A belterek nagyon szépen öregednek, még kopás is alig-alig látszik 250ekm körül is.
Amúgy én vadászok már egy ideje, ami nagyon szép azt pár óra alatt elviszik...
Ha esetleg van még valakinek további jótanácsa/javítani valója azt is szívesen veszem...[ Szerkesztve ]
-
csendes tag
válasz -Tsaba- #14369 üzenetére
Üdv!
A magyarországi T25 nem hajlamos a rozsdára, kivéve ha törve volt, a futómű sem hajlamos a rozsdára, saját tapasztalat. Amire figyelni kell a lengéscsillapítók az 80-90 ezer km után kuka, az elsők biztosan, nyilván függ attól is milyen uton használja az ember, de magyarországon jellemzően rosszak az utak, még az autópályák sem kivételek pl M7.A fogyasztás, csak a 2 literesről tudok nyilatkozni (benzin) nagy átlagban 7.5-12 liter, aki ekkora szívó motort szeretne ezzel kell számolni. Üzemanyag használatánál a motorkód a döntő, attól függ hogy mehet bele az E10 vagy sem, ezt vásárlás előtt ellenőrizni kell.
Olajfogyasztás nyilván van valamennyi ilyen idős autónál, a beletett km függvényében, nem vészes, úgy 0.5-1 liter/12-15 000 km lehet számolni, de a legtöbb eledó ezt úgysem valja be. .
Általában minden működik rajtuk még ilyen idős korukban is, klíma nem problémás, én egyszer sem töltöttem több mint 10 év alatt. A 2 literes motornál a gyújtógyertyákra kell figyelni mert iridium elektródásak, ha ne az megy bele, a trafók hálálják meg elhullás formájában. Cserélni csak 90 000 km-ként kell, szerintem nem vészes, legutóbb 4-6000 között volt darabja.A belterek rendben vannak, pl bőr nem szakad, igaz kicsi gondoskodást igényel.
[ Szerkesztve ]
-
-Tsaba-
tag
-
zolikaDB
veterán
Köszönöm!
Nem lesz egyszerű menet, mert sajnos nem sok időm van autóvásárlásra... -
csendes tag
válasz -Tsaba- #14371 üzenetére
A 2.4 kerülendő minden szempontból, városban simán 13-14 liter, a motor is problémás tud lenni, azt mondom inkább bármilyen más benzines.
Az E5 a 1AZ-FSE motorra vonatkozik, (108KW) de volt belőle 1AZ-FE ott nem problámás az E10, igaz azt nem nagyon lehet fellelni.A lengéscsillapító saját tapasztalat, egyszerűen túl nehéz az autó eleje, meg hát ugye az utak minősége.....én kétszer cseréltettem, megérte. Érdemes Márkaszervíben elvégeztetni ezt a munkát, néha vannak jó akciók,
A hátsó lengéscsillapítók is feladják a harcot, valahol 150-180 000 km környékén, ez nem olcsó csere.Akciós szervícsomagok [link]
Itt is emelkedtek az árak.
[ Szerkesztve ]
-
-Tsaba-
tag
válasz Peter668 #14373 üzenetére
Nekünk szerencsére városi rohangálósnak ott a zassony kicsi pözsója. Valami utazós, pakolós, esetleg igás kell, amire tökéletes lenne egy kombi ave (szerintem éves szinten 5e km-re). De valóban azt számolgattam én is hogy a 2.4 az már tényleg húzós fenntartásra (talán német prémium szint).
Alapjában véve az 1.8 tetszene, de a szerelőm meg a 2.0-át szereti/javasolja (utóbbi mellett szól hogy jobban felszereltek általában, pl tempomat). Nyilván az "olajevés" miatt is...A legnagyobb bajom az hogy pl voltam egy csávónál megnézni egy kocsit, látszik hogy próbál mindent megtenni az kocsiért, de az rozsdásodik mindenfelé. Az alja még hagyján, de az ajtók alsó éle/sarka, a csomagtartó sarka, tető első éle, akkor döntöttem el hogy inkább várok és nézelődöm. Mert amiért meg menni akartunk és szinte rozsdamentes volt elvitték pár nap alatt (csak a szerelőmmel is át akartam nézetni mielőtt elhozzuk), úgyhogy tudom hogy létezik...
Szerencsére hallottam egy nagyon toyota spec szakiról (itt Szegeden), valszeg hozzá fogom hordani.
[ Szerkesztve ]
-
csendes tag
válasz -Tsaba- #14374 üzenetére
Pedig nem jellemző a rozsda, az enyém 16 éves lesz és semmi rozsda. Amelyik rozsdás ott kell hagyni az már nem éri meg szerintem, lehet törve volt vagy sóette utakon járt sokat.
Én is hordtam egy "spec szakihoz" de utólag azt kell mondjam nem érte meg, mert ugyan valamivek olcsóbb volt, de nem azokat a minőségű alkatrészeket építette be mint amit megkapsz a szervízben. Pl ablaktörlő lapát, Optifit Toyota szervízben erre cserélik, ami jó minőségű és kibír legalább 2-3 évet, van rajta elhasználódásjelző is (színes pont) nem drága.
Na ezt nem tudja a speci szakember, nekik nem elérhető hivatalosan, van helyette más roszabb minőségű, hasonló áron.
Ez csak egy példa volt, de ugyan ez igaz a lengéscsillapítóra, fékekre, és a szűrökre is, szintén mind saját tapasztalat, egyszerűen nem az a minőség, kisebb fékhatás stb, én maradok a márkaszervíznél.Ha most kellene venni használtat. én biztos elmennék és megnézném, ha oké már venném is, mert ami jó tényleg pár napot van fent. Átnézzetni helyi szervízben is lehet, ezt simán beáldoznám egy jó állapotú kocsiért.
-
Ck.
addikt
Ha pont olyan szerencsétlenül jön ki a helyzet, hogy a parkolási manőver utolsó tizedmásodpercében fogy el az amper és durrant rá a benzinmotor, akkor muszáj/ajánlott mindenképp megvárni míg magától rátölt annyit, hogy aztán ismét leállítsa a motort, vagy nyugodtan lelőhetem egyből, ha sietnem kell?
-
Ck.
addikt
válasz KubanitoS #14378 üzenetére
Ez most EV-módtól független, arra gondolok, hogy a parkolás befejeztével pont kifogy a delej az akkuból és beindul a benzinmotor pár percre, hogy elkezdje tölteni. Ilyenkor mennyire nem egészséges egyből lelőni, főleg ha pár napig nem is lesz közben az autó használva? Mennyire van ilyenkor lemerülve a nagyfeszültségű akkumulátor, fennáll a mélymerülés veszélye, ha ilyenkor nem várjuk meg a rátöltés befejeztét és mondjuk 4-5 napig nem is használjuk ezt követően az autót?
-
galervin93
őstag
Nyugi, meg sem fog kottyanni neki. Nekem rajtam kívül álló okból egyszer hetekig nem volt beindítva sem a járgány közepesen töltött nagyakkuval, semmi gondot nem okozott ez sem.
Én ha van időm kivárom, ha nincs akkor nem, de azért okosabbra van ez tervezve, mint hogy teljesen normál falhasználással (4-5 nap simán beletartozik még ebbe) el lehessen rontani!
Amit viszont itt javasoltak nekem, hogy nagy nyári melegben előfordulhat, hogy leállítás előtt látszólag indokolatlanul jár a motor, ilyenkor pörgeti a hűtőventiket, hogy az akku lehűljön, na ezt viszont érdemes kivárni! Tettem is fel egy-két éve videót ide, azt hittem valami probléma ez, de nem, üzemszerű!---
Múltkor volt egy kis szó a klasszik öntöltős hibridek villanyos hatótávjáról, végre sikerült egy viszonylag ideális esetet kifognom a P3-mal. Nagyakku 6/8 csík, forgalom szinte nulla, lámpák közül egynél álltam meg, de onnan is full villannyal mentem tovább, amúgy pedig vmax óra 55 (valós 50-51). Ez mind villannyal, 1.9 km-nél értem 2/8 töltöttségig, pont egy piros lámpa volt amúgy, ekkor indult be a benzines.
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
FLx
addikt
Nem kell vele foglalkozni, en pont ugy vezetem a hybridet mint barmilyen mas autot. Gondolom ugy terveztek meg, hogy ilyen aprosagokkal ne kelljen mar vacakolnom. Egyebkent nekem az eletben nem volt meg teljesen toltve az akksi, de szerintem 75% felett se. 25% korul bekapcsol a benzinmotor, hogy toltse, de akkor sem megy 50% fole. Aztan neha menet kozben eljut 75-ig, de ennel szerintem akkor se volt magasabban a toltottseg amikor elhoztam. Viszont 25% ala se ment soha.
-
Paxker315
addikt
Amúgy jól látom hogy belső zajszintben nincs diffi a facelift utáni auris és 2015 utáni Lexus ct200 közt, sőt, az auris nagyobb tempónál még csendesebb is? Finisben, a lexus kívül szebb, jobban harmonizál az óvodás fejemmel, de az auris egy racionalisabb autónak tűnik
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
pècsimunkás
addikt
válasz Paxker315 #14384 üzenetére
Nem tudom milyen motorral, vagy kombit, vagy 5 ajtóst nèzel- e, de az 5 ajtós,turbós, az rendkívül csendes!
Szerintem is, de a tesztek szerint is. Néma csendben lehet vele 150-170 utazót tartani. 180- nál kezd jönni a szèlzaj, ès ott kezd el elfogyni a kis benzines.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #14385 üzenetére
Nyilván hibridet, és ötajtóst. Ezért kérdeztem a CT200hoz képest milyen. köszi szépen, úgy saccolom a bode közös ezeknél. Adac is alacsony zajt mért, 2.3-as osztalyzatot kapott az ötajtós belső zajra
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #14387 üzenetére
Mivel 120-125-km/ órával pályázok, így engem ez nem érint, de, jó tudni, hogy nagyobb tempónál sem zavaróan zajos a beltér (motor kevésbé érdekes, a gördülési&szélzaj annál inkább )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
No.01
őstag
válasz pècsimunkás #14385 üzenetére
150-170 utazot...? Na hagyjuk mar! Jopar autoval es az atlagnal garantaltan sokkal tobbszor tettem meg nagy tavokat autoval BP es NL / FR / BE kozott, de a 150 es meginkabb a 170-es utazo az meg egy nagy turaautoval is maceras nemhogy egy ilyen kategoriaju autoval.
BTW an itt P2 tulaj??
-
-
FLx
addikt
válasz Paxker315 #14386 üzenetére
Mar nem azert, de a Toyota es a zajszint mindig problemas. Ezt a merest meg nem is ertem, az uj Corolla 3.1-et kapott a zajra es olyan hangos, hogy elmondani nem lehet. Szidja is mindenki. Most akkor a 2.3-at nem akarom tudni mi lehet. Nema csendben nem 170-el nem mesz, de 70-el sem. Aki szerint ezek csendes autok azoknak tonkrement a fule mar reg.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
A fülem jó, ahogyan másé is, akik ültek az autómban!
Amikor megvettem az autót, több kategóriatársát megnéztem benzines, turbó benzines motorral- Golf7, I30, Focus, Ceed, 9.gen Civic-, ès csak az autopult mèrèseit néztem, hogy almát az almával...
Jé... Az Auris 1,2t volt a legcsendesebb!Ès ahogy a vezess is írta: autópályán, se hang se rezgés se semmi!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz pècsimunkás #14394 üzenetére
Ezt mondjuk én is sok helyen olvastam, az utolsó aurist "elrontották" tettek bele hangszigetelést. Ami persze termék szintezési probléma mert az csak a lexusba jár
-
Paxker315
addikt
Német osztályozás szerint az alacsonyabb pontszám a jó. Kompakt kategóriában átl. 2.4-2.5 közt kapnak az értelmesebb darabok, a 3.1 lefelé "Kilóg" rendesen, a 2.3 viszont abszolút hozza a kategória-átlagot, inkább a jobbak közé való. Persze az A3 vagy A-classe lényegesen jobb, 2 körüli, de az én csak arra voltam kíváncsi, a FL utáni Auris v FL utáni Ct-é alacsonyabb-e? Mert neten van mindenféle adat.. És méréseken a CT abszolút nem halkabb autóúton..
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #14396 üzenetére
A zajszint attól is függ, hogy épp milyen gumi van rajta, mennyire van éppen felfújva, milyen útfelületen mérik... manapság a legkevésbé függ a motortól. Nagy sebességnél a szélzaj lesz az, ami amúgy is megnő.
Pl. a Yaris nem halk (pedig dupla üveget kapott, legalábbis s szélvédője az), de Belgiumban volt egy olyan szakasz, ahol konkrétan néma csöndben haladtunk, miközben a sebességünk nem tért el attól, ahogy a következő 1900km-t megtettük (vagy akár előtte). De olyan útfelülettel nem találkoztunk máshol...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #14397 üzenetére
Tudom. Ezért is kerül majd mindenképp 16"-os felni a bódéba, még, ha 17-es jár hozzá, akkor is, gumi szintén orvosolható. Csak általános jelenségként úgy találtam kutakodva, hogy nincs lényegi eltérés a HB auris és CT közt belső zajban. Felniméret számít ezeknél.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Senhi
aktív tag
válasz Paxker315 #14396 üzenetére
Ez a téma lassan már minden 2. hónapban visszatér. Valaki talál random zajszint méréseket a neten, elolvassa a vezess.hu botfülű újságírójának a tesztjét (most már direkt beleolvastam részletesebben nem csak ebbe, de a többi cikkébe és dacia, suzuki, etc. minden halk nála), pécsi kolléga aláfűt és bumm, az auris az új rolls royce phantom.
Ülj bele, próbáld ki, menj vele autópályán. Mindenki máshogy éli meg a belső zajokat. Én, mint auris tulajdonos (ts, fl, hybrid), váltig állítom, hogy az auris nem csak a kategóriájának, de az alatta lévő kategóriának is az egyik leghangosabb autója és végig olvasva a britt és német auris fórumokat nem csak én gondolom így. Szélzaj rettenetes, főleg a tükrök felől, szembe szélben/150 felett a szélvédőn át is rengeteg zaj jön be, hátsó ajtók dettó (ebben az 5 ajtós talán jobb).
16-os kerék bölcs választás, de a létező leghalkabb gumit vedd, egy random leemelt continental lehet pofára esés lesz. Ezzel legalább eléred azt, hogy jó minőségű aszfalton kerékzaj minimális, de ha szar az aszfalt a nulla szigetelésnek hála így is hangos lesz. Esőben, kavicsos úton inkább nem mondom mire számíts. Nekem téli 16-os, nyári 17-es. Ég és föld előbbi javára (amin direkt az egy halkabb gumi is van).
Motor olyan amilyen, normál körülmények közt nem hallani, gyorsításkor csak azt hallod .Tud halk lenni? Tud. 100-ig nincs probléma, ha hátszél van, jó az aszfalt, leejt az út akkor 150-nél is néma kuss... csak az a baj, hogy ezt bármelyik kocsi hozza . Múltkor egy G astrával mentem hosszabb távon, szomorúan tapasztaltam, hogy nagy elétérés nem volt a 2 kocsi között zajban.
Szóval én mindenképp azt ajánlom, hogy ülj bele és próbáld ki, ne a neten talált számok alapján dönts. Óra >10km/h-t csal szóval 145-re lődd be és úgy nézd. Én véleményem is csak egy a sok közül, valószínűleg kicsit már túl kritikus is vagyok. Könnyen lehet, hogy te is süket vagy középtartományban, akkor meglesz a bentley érzés
-
FLx
addikt
Ugyanez a tapasztalatom. Es baromira csodalkoznek, ha a regi Auris barmiben is jobb lenne, mint a legujabb Corolla. A gumi/felni paros nagyon sokat szamit, a gyari amivel adjak eleve vallalhatatlan. A gond az, hogy kb. vegtelen kombinaciot vegig kellene probalni, mert tesztekre nem lehet semmit adni. En most probalom cserelni elso korben a gumit, aztan meglatjuk, talan a gordulesi zaj kicsit jobb lesz. De azon nyilvan nem segit, hogy a kocsiban nincs szigeteles, ha felverodik egy csepp viz a padlolemezre, kb. ugy erzed mintha a labadra froccsent volna. Motorzaj a hybrid miatt szinte nulla nalam, de a szel/gordulesi borzalom. Talan ha a vilag legsimabb utjan menne vele az ember, akkor meg 100 korul vallalhato lenne, de magyar utakon 70-nel megsuketulsz. Autopalyan nyilvan kicsit jobb, de 100 felett ott sem javaslom senkinek, hogy sok orat akarjon ezzel utazni. Sokakat azert nem zavar a dolog, mert ugyis uvolt a radio es a lakossag nagy reszehez hasonloan mar reg elromlott a hallasuk, csak nem tunt fel soha. Tudom erre mindenki azt mondja, hogy de neki bezzeg jo a hallasa, mert reg elfelejtette milyen volt regen. Engem nagyjabol 50db felett mar minden zavar, masokat a 70db sem...
Ismerosi korben van G Astra, pont ugyanilyen ja, csak 20 evvel oregebb kocsi. Egy dolog miatt nem erdekel kulonosebben az egesz, 99%-ban varosban hasznalom 50-60-as temponal rovid utakra, ott meg mindegy. Autopalyas kocsinak vettem volna, mar menne vissza a kereskedesbe.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban