Hirdetés
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz INGJOKE #22877 üzenetére
Ha úgy jön ki akkor igen De vannak az előbbi szerviznek is feltételei. Pl legalább 7.500km futás az előző szerviz óta.
Kicsit most ebben szigorítottak talán..Garancia a hybrid részre vonatkozik ahogy tudom, akku és inverter. De inkább az akkuval van gond idősen, főleg ha erősített inverteres az Auris, az bírja
-
őstag
-
őstag
válasz INGJOKE #22696 üzenetére
Nem baj ha 2-300e km van benne. Én most 230 fele járok, 168-al vettem. Szemnek fura a szám de hibátlanul teszi a dolgát. Plusz az EV hajtás miatt sem megy annyit a benzin motor.. Rengeteg Prius fut taxiként (technika ugyanaz), azokkal sincsen komoly baj ha megvannak a szükséges megelőző karbantartások. Nem vétettem szerintem hogy a Toyota hybridek kellően jól tartják az árukat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz INGJOKE #22691 üzenetére
Nekem 2014/12 FL előtti verzió van. TS az is, már több mint 4 éve hajtom Vásárláskor engem is a minél jobban felszerelt modell fele tereltek de jogosan. Bármelyik verzióban az alap lámpa az borzalmas, alig látni vele. FL előttinél a BiXenon, míg FL esetén már a LED óriási ugrás De akkor már ott vagy hogy kb minden benne van.
Üvegtető nekem is van, nyár kivételével szinte mindig nyitva van, de nyáron elviselhetetlen a nagy melegben, így szinte mindig behúzom a rolót. Továbbá jobban csak a hátul ülők élvezik, de legalább világosabb van bent.
Ahogy írta No.01 is, mik azok amikre figyelni kell. Nagy gond nincsen vele, megkapja a kötelező szervizt és megy -
őstag
válasz galervin93 #22246 üzenetére
RLK Workshop
-
őstag
-
őstag
válasz polonic #21104 üzenetére
Nekem felfelé menet azért küldte akkuból is a teljesítményt rendesen. Többször mikor megálltam hagytam menni az autót hogy visszatöltse magát, legyen plusz erő ne csak a benzin motor szenvedjen Lefelé meg pár kanyar után púpos volt az akku, így az üzemi és motorfék (kellemetlen hanggal) dolgozott rendesen.. áradt a meleg a kerekek felől, mikor meg meg álltunk pihenni, fotózni (AURIS TS 2014)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Én náluk voltam tavaly. Ügyeltek a megfelelő típusra, kerülték a festést, mert hogy az csak felhabosítja a rendszert. Volt nyomás próba.. Én elégedett voltam velük. Kicsi hiányzott a gázból, de érezhetően jobban hűt azóta - plusz a körbe fóliázás is sokat segített.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tom1939 #20616 üzenetére
Nem volt szerencsém még Lexusban ülni. Jelenleg egy Aurist hajtok, de mindig is tetszett az NX.. RX is nyilván de az már más kategória
Bár épp minap nézett egyik kollegám egy Corolla-t és mondta milyen szűk meg bunkeres sötét érzés. Na de ha ehhez is képest is rosszabb a Lexus az nem jó, bár egy világos belső, napfénytető tudja tágítani a teret. -
őstag
-
őstag
válasz dragon1993 #20440 üzenetére
Vannak bizonyos helyek ahol nekem is eldobja a kocsi a CarPlay-t, de aztán visszajön. Jellemzően villamos vonalak környékén, főleg ha ott sokat állok.
Megzavarja a kommunikációt a nagyobb elektromos tér és eldobja a kapcsolatot. -
őstag
Köszi, hát igen ez sejthető hogy a nagy bódé, magasan nem éppen a kanyarvadászatnak kedvez - bár ahhoz teljesen máshol kell szerintem keresgélni
De igen, emiatt a Corolla azért jobb lehet - meg mondjuk az árban is kedvezőbb mint a Rav4.
Mondjuk ahogy néztem, Camryből is jön frissítés, az még érdekes lehet. Igaz, kevésbé jól pakolható, de erős motorral, alacsonyan ülve, jobb élmény lehet, és talán figyeltek a zajszigetelésre is… -
őstag
Sziasztok!
Korábban láttam itt, hogy téma volt a különböző motorok közti különbség. Jelenleg egy 2014-es hybrid Aurist hajtok, de többször elkap a gondolat, mennyivel adna többet mondjuk egy új 2.0 Corolla TS, vagy esetleg egy 2.5 RAV4Valaki esetleg köztetek megélte ezt a váltást, akár Priusból? Mennyivel másabb a dinamika, csendesség autópályán - betartva a korlátokat?
Néha elkap egy kósza gondolat, hogy más gyártót választanék egy jó Plug-In-al, de félek ott a megbízhatóságtól (pl új SuberB). Toyota ebből a szempontból jobb irány, még ha nem is csúcsminőség belül, arra ott a Lexus
-
őstag
válasz honeker #19542 üzenetére
Ez nagyon komoly, nem is tudtam hogy létezik ilyen
Én is mindig szenvedek, ha sok csomag, vagy hátul ülnek, minden fekvőrendőr egy rémálom
Ez amúgy mennyire legális? Pl műszaki előtt érdemes kivenni? Gondolom azért befolyásolja a rugózást.
Aurisnál melyik típus kell? Prius 3? Nincsen 2014-es.. -
őstag
Ja igen, már emlékszem
Amúgy az biztos, a legújabb generációs HSD rendszerek elég jók, nézegetem néha az új Corolla Cross csoportot is, sokat fejlődött a hajtáslánc. Bár a RAV4 jobban bejövős nekem..
Majd a Lexus is biztos hozza az újabb modelleket.
Éppen sétáltunk a MÜPA fele, kint van előtte egy új RX500h F-Sport, kék színben.. azért elég állatul néz ki, bár utána nem kellett volna megnézem az árlistát De az is nagy dög az biztos.. -
-
őstag
válasz polonic #18590 üzenetére
Nekem 1.8 Auris van.. ott még a zajszigetelés is rosszabb mint a Corollában.
Néha van hogy zavar, főleg autópályán, de városba meg jó a csendes suhanás
Játszani kell a gázpedállal és akkor kevésbé zavaró - nyilván úgy kevésbé ugrik.
Megszokás kérdése, nekem már lassan 4. éve van nálam az autó. -
őstag
Most olvasom hány NX tulaj van itt jelen
Aurisból mindig csillogó szemmel nézem, jó lenne átülni egybe (FL előtti), talán más kávéház lenne - csendesség és erő terén[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz polonic #18192 üzenetére
Elég gyorsan visszatölti magát az akku, utána már csak rendes fék van. B üzemmódban is próbáltam, bőgött rendesen a motor de valamit talán segít.
Szerencsére azért vannak parkolók, leállók, ott tud hűlni míg eszel/iszol/fotózol Mikor leértünk, megálltunk az állatkertnél, közelítettem a kezem az első felnikhez, nem volt hideg.. -
őstag
válasz polonic #18187 üzenetére
Auris megtámadta, túlélte
Az pont szarul jött ki hogy az oda vezető uton kifogtam egy traktorost, aminél nyilván elektromos módban mentem, tehát jól merítette az akkut, mire oda értem a kapuhoz már ezerrel töltötte a motor a HV akksit, többszöri megállással ahol hagytam járni a motort miközben fotóztunk, nézelődtünk az auto mellett, megoldotta a dolgot. Lefelé sajnáltam jobban, fékek eléggé tolták a meleget.
Corolla, ha 2.0-ás jobban bírja szerintem -
őstag
-
őstag
válasz polonic #17937 üzenetére
Szia!
Ahogy előttem is írták, a Hybrid rendszer imádja a városi használatot. A sok motor indítás / leállítás-al sincsen gond, bírja, így van tervezve. Nekem 2014-es Aurisom van, sokat használom Budapesten belül, de havonta van hosszú pálya is országon belül (Sopron/Szombathely), teszi a dolgát ahogy kell.
A benzinmotornak különböző fázisai vannak, hogy bemelegedjen indítás után - ezt nagyon gyorsan meg is teszi, télen is nagyon gyorsan jön a meleg levegő, de ha nagy spórolós vagy, ülésfűtés kötelező Többi rendszer elektromos, így álló motornál is műküdik minden rendszer, pl. klíma.Az Aurishoz képest eltelt közel 10 év után meg rengeteget fejlődött a HSD rendszer, talán már Li-ion akksik is vannak, jóval tartósabbak, és a 2.0-s Hybrid rendszer eléggé megy, nincsen rá panasz.
Neked kell tudni mire használnád, de szerintem is, jelentősen értéktartóbb mint egy dízel, és kitudja milyen üzemanyag árak lesznek, jól jön hogy 4-5L-ből elvagy vele, csendben, nyugalomban Én is erősen szemeztem vele a napokban, elég horror ára van, de bízzunk benne kicsit mérséklődni fog jövőre.
-
őstag
válasz KTTech #17671 üzenetére
Jó igaz, volt P3-ban, de utána Auris, Corolla és RAV4 esetén nem volt (kivéve plug-in). Csak emiatt lepett meg.
No mindegy, meg igazából mióta egy 12”-os műszerfal van, kint a nagy méretű sebesség, sok értelme nincsen mert AA vagy CP navit sem tudja kivetíteni.Jók ezek az új generációs HSD rendszerek, fáj is a fogam Auris után újabb gèpezetre
-
őstag
válasz Tom1939 #17666 üzenetére
Napokban nézegettem a Toyota oldalát, és azért meglepően látom mennyit fejlődött az új Corolla TS. Pl. a Head-up display nagyon meglepett.. igyekeznek haladni a korral.
2.0 Hybrid azért eléggé mehet, főleg hogy ebben már talán az új, 5. generációs rendszer van (erősítsetek meg) és biztos fogyasztásban sem marad el annyira az 1.8-tól, meg ahogy látom már Li-ion akksi van benne.
Esetleg nem tudjátok a hűtés/fűtés hogy van megoldva az akksinak? Ugyanúgy utastéri szellőzők, vagy direkt levegő bevezetés? -
őstag
válasz pècsimunkás #17559 üzenetére
Nekem most az Auris HSD után nagyon bekattant a Passat GTE
Igaz más liga ez, de azért az is csapatósabb nagy autó -
őstag
Sziasztok!
Éppen minap gondolkoztam rajta, ha lekellene cserélnem a jelenlegi hybrid Aurisom (2014-TS) milyen autó lenne a megfelelő - elég nehéz a kérdés
Amiből nem engedek, a nagy csomagtartó, és legalább 2.0 motor, és legyen csendesebb pályán.
Rav4 lenne a megfelelő? Lexus vonalon néztem az NX-t is (2018), bár ahogy olvasom tőletek, azért az szűkös belül..de a 2.5-s motor gondolom viszi a bódét -
őstag
válasz membrandj #17201 üzenetére
Én nem ültem benne, de tudtommal kicsit csendesebb is, de szerintem nem óriási a különbség.
Plusz annyi még, ha érdekel a Carplay és társai, a Facelift-es modellbe lehet utólag tenni Touch 3 gyári kijelzőt (kb 150-200k) és az tud mindent Nem kell egyéb megoldásokkal vacakolni.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz ncc1701 #17154 üzenetére
Azért szerintem nem kell minden bontott alkatrészt leszólni. Nyilván akármi lehet vele, de ha nézzük hogy egy új gyári 700k, a bontott 50k, azért na, ez nem kérdés.Ha lesz is vele valami, pár csere kijön belőle…
Ha 150-200.000 lenne az új akkor biztos az kerül be, de azért mindennek van határa
-
őstag
válasz koxkids #17044 üzenetére
Na meglett a hiba hosszas nyomozás után. Fojtószelep mechanika ázott be, és szétrohadt az egész. Toyota M5 nagyon jó fej volt, vihettem bontott alkatrészt, betették és minden szuper. Holnap hozom el az autót.
Azért kemény hogy a gyári fojtószelep nettó 580.000 Ft.. bontott meg a tizede bruttóban
-
őstag
válasz Flashback #17099 üzenetére
Tök jó, gratula
Szép példány, valóban ahogy a többiek is írják, jó az összeállítás.Én is Auris-t nyúzok jelenleg (FL előtti) bár épp még mindig a szervízben pihen.. Vizsgálás alatt van hogy gázpedál hiba, Hybrid motor vezérlő hiba, vagy kábel szakadás áll e a leállás mögött..Kíváncsian várom mikor lesz meg a hiba, és kapom vissza az autót.
Most nagyban nézem a Toyota oldalát, meglepett hogy az új Corolla 600V-os akksival jön?
Mondjuk ez a telefonos előfűtés/hűtés is érdekes, még sem Plug-in / full elektromos ahol bőven van akku kapacitás, itt azért szűkösebb. -
őstag
válasz eL Geri #17045 üzenetére
2014/12 Facelift előtti, 210e km-el.
Nem tudom mennyire gyakori hiba, de nem sokat olvasok ilyet csoportokban.Navi téma, nekem van ilyen 3 éves előfizetésem. Zipet letöltöd, kicsomagolod egy pendrive-ra, és mehet az USB portba. Kocsi felismeri, beírod a kapott kulcsot,
vagy előre módosítod az XML fájlt ami a telepítőben van, és a kijelzőn folytatódik a telepítés - ország kiválasztás stb. Nem nagy dolog -
őstag
Sziasztok!
Kicsit engem utolért a baj, de lehetett volna rosszabb időzítés is.
Kedden értünk haza az Aurissal egy 1400km-es olasz, Dolomitok útról. Pénteken munkába menet Check Hybrid System felirat, villogás, csipogás. EV hajtás volt, csak a benzin motor nem indult.
Harmadik újraindításra sikerült beröffentenie a benzinmotort, első kettőnél szörnyű hangok árán állt le pár másodperc múlva - muszáj volt indítanom hogy leparkoljak.
Gyors hibakód olvasás, P0121 - [link] Pillangó szelep jeladó hiba
Munkából hazafele beugrottam egy közeli Hybrid Toyota szervizbe, de ott gázpedál problémát mondtak… éreztem hogy annyira nem prios nekik a dolog.
Innen haza indulva, hogy beszélek a Toyotával hétfőn a Hybrid garancia miatti hibakód törlés lehetőségéről és a továbbiakról indultam is haza (3km), de sajnos nem értem az utam végére. Az népligeti felüljárón elment a Ready is - addig amúgy szépen ment, csak a check engine világított. Se kép, se hang.. Hívtam az Assistance-t, 50 perc után meg is jött, nagyon jó fej volt a srác, szakadó esőben vitte az autót a közeli Toyota M5-be.
Bízom benne hétfőn keresnek, és csak jó hírekkel, nagyon kiváncsi vagyok mi lesz a folytatás. -
őstag
-
őstag
válasz Theodorci #16663 üzenetére
Azért csomagokban elég korlátozott az ötajtós, ebben egy TS verzió jobb, bár ott meg kisebb a hátsó lábtér. Attól függ mit akarsz szállítani. Mi a prio
Én Facelift előtti Hybrid Aurissal járok, havonta azért megvan a Bp-Sopron / Szombathely táv, GPS szerinti 135-140 az M1-n, ott már 6.0-6.5l a fogyasztás, de nincsen vele gond, bírja -
őstag
válasz flegga92 #16573 üzenetére
Igen, emiatt nem akartam nagyobbat, sokat kitakarna..
Korábban itt a telefon volt, de sokkal jobb így.. nagyobb a képernyő, nem kell feltétlen kivenni a zsebemből a telót, nem ég be a képernyő, meg jól látható és egyszerűen kezelhető minden.
Automata fényerő állítás az sajnos nincsen, de könnyen elérhető az erre vonatkozó menü.
Ha bármi kérdésed van szívesen válaszolok akár itt, akár privátban -
őstag
Sziasztok!
Sokat gondolkodtam hogyan lehetne CarPlay-t varázsolni az Aurisba, de sajnos egyik lehetőség sem tetszett, vagy nagyon drága volt, vagy Androidos fejegység kellett volna, továbbá a kijelző is kellően lent van, nehezen látható vezetés közben.
Ráleltem Alin erre a Podofo 7” CarPlay kijelzőre.
Nagyon jók a vélemények, árban sem vészes, gondoltam egy próbát megér.
Hét elején jött meg, most már be is üzemeltem. Hát ez a cucc nagyon jó, gyors, kellően nagy a kijelző.
10-20 sec alatt már megy a CarPlay.. ha nem kell esetleg, gombnyomásra kikapcsolható, vagy ugye akár le is szerelhető.
(Még a táp kábelét kell szépen elvinnem a műszerfal alatt..)Sikerült a szellőzőrácsos Brodit tartóra rászerelni a gyári konzolt is, így tökéletes helye lett. Ha érdekel valakit majd képet teszek fel.
Wireless CarPlay, képet tolja WiFi-n a kijelzőre, közben a hang megy BT-n a gyári fejegységbe a telefonról. Nem kell sem AUX kábellel, sem FM transmitter funkcióval csesződni.. A BT-nek hála működik minden a kormányról is, pl számváltás, Siri hívása stb.
Gondoltam megosztom veletek, hátha hasznos valakinek. -
őstag
Én is éppen ma cseréltem az Aurison kereket.
Carista OBD olvasóval tanítom ilyenkor az autót. Sajnos nekem csak egy szettet tud megjegyezni, nem lehet váltani téli/nyári szett között.
2x4 azonosító elmentve a telefonba, 2 perc és egy havi előfizetés árán (kb 3600Ft) megvan a dolog Olcsóbb mint gumisnál vagy szervizben.. igaz a klónozható szenzorral jobban jártam vele, de hát ez van. -
őstag
válasz OCTAMD #16219 üzenetére
Azért a fék nem játék, főleg a mai rendszerekben.. légtelenítés stb.
Mikor nyomáspróbázna az autó mert közel a kulcs de közben darabokban az egész, nem lehet vicces pillanat.A szervíz, szervíz, az a munkájuk, megfelelő felszereléssel és szaktudással, ha mindenki maga épülne házat sok összedőlne szerintem.
A legjobb mikor okosjózsi otthon cserél "váltó" olajat, leengedi, de a betöltő csavart már nemtudja megnyitni mert annyira rá van gyógyulva. Vasárnap délután ott állsz az autód mellett, ami használhatatlan.. szerintem az érzés felbecsülhetetlen.
Továbbá nem csak hibakódolnak, és múltkor kértem pl. mérési adatokat vízpumpáról, és kinyomtatva kaptam a 2 oldalas lapot minden mért értékkel. ToyotaMayer
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz OCTAMD #16206 üzenetére
Tudtommal nem csak olajcseréből áll egy szervíz, főleg nagyszervíz.. (legolcsóbb olaj.. miért nem veszel normálisat bele?)
Plusz nehezebb is eladni hogy te otthon csinálod - valahogy - magadnak, szerviz előzmény hiányával.
Nekem annyit megért a 4+ program, hogy szakértő kezekben van, naponta foglalkoznak vele, átnézik az autót, és kapok Hybrid garit+Assistance-t.Aki ért hozzá, csinálja otthon, saját felelőssége, de nem kell lenézni mást, mert elhordja szakszervízbe.
-
őstag
válasz AssAssynn #16186 üzenetére
Szia!
Azért ezek a nagy javítási tételek elég ritkák. Nyilván meg meg esik de nagyon függ a felhasználástól, a kocsi múltjától is. Én napi 2x8km-t járok Budapesten a 2014-es Aurisommal. Havonta 1x biztos megyek a pályán, és nem 120-al szélárnyékban. Nagy vegyes 5.9-6.5 között van, igaz ez nagyban függ hogy tél/nyár, mennyi a fűtés stb.
Jellemzően napi bejárás alatt nem nagyon fűtök (klíma 20 fok) inkább az ülésfűtést használom.Ami kényelmet, nyugodtságot nekem megad belvárosi használatban azt kevés autó tudja.
Több csoportban is benne vagyok, azért máshol is vannak komoly költségek szerviz terén, vagy ha valami közbejön. A HSD rendszer évente megkapja a kötelezőt és egy évig nincsen vele gond.
Kis jelzés a piros háromszögre, jellemzően ilyenkor az autó elmegy benzin motorral, nem kell trélert várni de ez függ a hibakódtól is. -
őstag
válasz duracell89 #16079 üzenetére
Egy kérdésem lenne még a Carpirude cucchoz. Működnek vele a kormányon levő gombok? Pl zene előre - hátra léptetés?
AUX gondolom nem ad ki ilyen parancsot. -
őstag
válasz duracell89 #16079 üzenetére
Köszi!
Egészen jól hangzik! Majd felmérem az autót hol férhetne el
Amit linkeltél, miben más mint pl. ez az Alis verzió, töredék áron?Mire érdemes figyelni kiválasztáskor?
-
őstag
válasz duracell89 #16076 üzenetére
Érdekes ez a CarPlay kijelző. Mennyire vált be?
Korábban terveztem az Aurisba venni, így nem kell telefont kipakolni. De nem találtam volna neki jó helyen a műszerfalon. Gyári kijelző nagyon lent van sajnos. -
őstag
válasz pilóta #16027 üzenetére
Másrészről, engem az oktatóm mindig arra tanított, lámpánál se tegyem ki üresbe a váltót.
Bármi váratlan helyzetben ha elkellene menni, akkor sok idő elmegy mire sebességbe rakom - főleg egy manuális autót, szóval akár ez is lehet egy ok, miért legyen D-ben.
De tényleg én is abbahagyom.. -
őstag
Szia!
Múltkor voltam a xenon fényszóróval szervízben - lehet még épp te ajánlottad, és rákérdeztem a LED-es fényszórókra, mert hogy nagyon menőek manapság.
Szaki mondta hogy sok velük a gond, jellemzően túl vannak húzva a LED-ek (ergo alulméretezve) és eldurrannak - és csak egy út van, lámpacsere. Szerelni ezeket nem lehet.
De ha gondolod, esetleg kérdezz rá itt. -
őstag
válasz Bullitz #15287 üzenetére
Egy betanított értékhez nézi az eltérést. Ezt egy hosszú gombnyomással a kesztyűtartónál tudod megcsinálni - talán ekkor 3-at villan a LED a műszerfalon. (érdemes a manualt megnézi ezügyben)
Én a reggeli jelzést úgy hárítottam el ,hogy mind a 4 kerék 2.2BAR-on, megtanítottam ezt neki, majd tovább fújtam 2.5-re, ami az ECO sáv. Így ha reggel kicsit le is esik a nyomás, nem érzékeli a szenzor "hibának" De nyilván defekt esetén így is jelez.
-
őstag
válasz OCTAMD #15273 üzenetére
Igen nekem éppen tavasszal jöttel el a Hybrid Aurison a hátsó betét és tárcsa csere 4+ban. Ahogy néztem a számlát, Optifit került fel - én nem is ismertem ezt a márkát, de valami olcsósított Toyota.
Igazából megvagyok vele elégedve, nincsen vele gondom, plusz az autó sokat nem is használja -
őstag
Tudtok ajánlani Budapest környékén olyan szakit aki rátudna nézni az Aurisom fényszórójára? Bi-xenon, kanyarkövető, de a reflektor nem működik a bal oldali lámpában.
Gondolom belül a mechanika résszel történt valami ami mozgatná a kis fém lapot.Vagy esetleg merre keresgéljek, mi lehet a hiba? Fényszórócsere lenne a legutolsó opcióm
Köszi![ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz -FreaK- #14125 üzenetére
Toyota oldalán megvan a letölthető fájl (évente kétszeri frissítéssel) de természetesen csak a megvásárlása után érhető el.
1év 129€, 3év 229€ (Néha van akció-> egy év árán 3 év)
Ott írják is a telepítés menetét. Pendrive-ra kell másolni egy adott mappát és az autó felismeri, majd végig vezet a telepítésen.
De lépj be a lenti oldalon lehet van rá még ingyenes frissítés
[link] -
őstag
válasz Bullitz #14098 üzenetére
Gratula
Jó kis verda, igaz nekem Facelift előtti van, de mi is nagyon imádjuk.
Sipolást jobb fajta OBD olvasó is megoldja, pl. Carista - én ezt használom keréknyomás szenzor programozásra is, elég jó az app is, és a Hybrid Assistant app is elbír vele, kell mennyiségű adatot szolgáltat.
Hazakísérőt minden leállítás után aktiválnod kell, sajnos nem automata. Magad felé húzód, és utána 30 másodpercig világít.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest