- Milyen NAS-t vegyek?
- Videó stream letöltése
- DIGI kábel TV
- Windows 11
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Crypto Trade
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Microsoft Excel topic
- MinDig TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyborg
őstag
-
No.01
őstag
Most nezegetem az arakat... (igazabol csak nezegetnem)
Mibe kerul egy Corollan / Rav4-en (szigoruan hybrid) egy nagyszerviz? (60e vagy 90e km)
Cserelnek ott (illetve egyaltalan) fekfolyadekot, valtoolajat, gyertyakat? -
No.01
őstag
A fekfolyadekot mondtak, de meres utan azt irtak, h felesleges. Ez nekem jobban tetszik mint korabban amikor nekem kellett kernem sot kicsit mar eroltetnem is.
Arakrol van barkinek tapasztalata? Az egesz onnan indult, h az egyik kollegam sokalta a nagyszervizre az majd 600EUR-t valahol Nemetorszagban...
Ahol en megfordultam (Belgium, Hollandia) ott eleg transzparensek voltak az arakat illetoen... ezert is merult fol bennem a kerdes, h mi lehet itthon a reallitas (nyilvan elegge hely fuggo is mert ketlem, h a fovaros (kozeli) arak aranyban lennenek a szolnokiakkal. -
KubanitoS
veterán
Miért nem hívod fel őket és kérdezed meg?
Amúgy meg nagyszervíz ide vagy oda, nem hinném, hogy be mernék vállalni, hogy kettessel kezdődjön és hat számjegyű legyen a végösszeg. A Toyota azért nem a prémium szegmensben mozog, hogy ezt megengedjék maguknak. Ezzel lenne tele az internet…
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
AXisBOLD
addikt
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Elköszönök a topiktól, sajnos történt egy baleset ahol is totálkárra törött a 2020 as Colrolla TS. Sok hasznos infót kaptam itt amit köszönök szépen.
Ha valakinek kell 4 db 16 os acélfelnin 4 Michelin Alpin6 téligumi akkor keressen meg. -
ncc1701
veterán
válasz AXisBOLD #15416 üzenetére
Senki. Nem ismerlek, csak sokan vannak, akik nem foglalkoznak az apróságokkal, de mire összejön 10 apróság, addigra az autó már egy lelakott foskupac, és nem éri meg megcsinálni a sok apróságot.
Nekem anya gen2 yarisán idén volt bal oldalt egy 20 centis ív csere. Mivel nem létezik hátsó ív, ezért bontóból kell megvenni a darabot, 60+tréfea volt. Hátsó lökös teli fényezéssel együtt lett a vége 250e. Brutál árak vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
A mostani legújabb hybrid-rendszerrel szerelt Toyotak/Lexusok is rárántanak a motorra hidegen, néhány másodperc készenlét után vagy ez csak a régebbi rendszerekre jellemző?
-
KubanitoS
veterán
Szerintetek a hybrid Toyotákat mindenféle negatív következmények nélkül lehet külső akkumulátor töltővel tölteni? Ugye a pozitív vége megy a motortérben a kis felnyitható biszbaszra, a negatív meg valami fémre.
Ekkor a “kissaku” töltése menne, ami jellemzően a csomagtartóban van? Ez a töltés akár megelőző jelleggel is mehetne, ha pl sokáig áll a kocsi és inkább felteszed tölteni, minthogy megjáratod?
Olyat már olvastam, hogy amennyiben baj van, bikázni nem igazán kellene, mert kinyírhatja az invertert.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Cyborg
őstag
válasz KubanitoS #15423 üzenetére
Igen, sőt érdemes is rátölteni néha a kisakkura, mert hosszabb állás esetén hajlamos leszívni az autó. Az csak a kisakkut tölti igen.
Lehet bikázni, nem lesz baja az inverternek, sőt, a fent említettek miatt időnként kell is őket bikázni.
nekem havi szinten áll az autó 1-2 hetet, olyankor rá szoktam tölteni rendszeresen.
-
-
No.01
őstag
válasz Cyborg #15424 üzenetére
Sajnos ezzel nem ertek egyet. Legalabis nekem nem ezt tanacsoltak...
Nekem kerult mar mind2 Prius "melyalvasba" mert sokat allt 3 het +
Egyszerubb idokozonkent beinditani, mintsem vacakolni a csepptoltessel.KubanitoS:
Szvsz ez csak reszben igaz. Amig a gyari (vagy azzal egyenertekuek) azokkal nincs gond.
Varta, Bosch 2 max 3 ev (legalabbis a nemet es holland Prius forumon ezeket irjak)[ Szerkesztve ]
-
-
Cyborg
őstag
Rendben, elfogadom. Én az én esetemre gondoltam, nálam max 2 hetet áll, olyankor én nem indítom be az autót, csak mondjuk félidőben rátöltök picit, hogy ne merüljön le a kisakksi. Szerintem az meg benzinmotornak nem tesz jót, hogy állásában járatod, ha már jár a benzinmotor, akkor menni is érdemes vele.
...ha hosszabban áll a kocsi, akkor valóban érdemes időnként megjáratni, de akkor meg az egész autót.
...ettől még az eredeti kérdésre az a válasz, hogy lehet tölteni a kis akksit, igaz, ha, használatban van az autó, akkor felesleges. Szerintem.
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
A kis akku sokaknál 2-3 hét állás után már nem indítja el a hibrideket, sok a panasz erre FB-n, aztán jön a Toyota Assistance bebikázni őket... 1 évnél fiatalabb autókról van szó, amik jócskán a 10 év garancián belül vannak (felénk 10 év vagy kb. 165000km a garancia).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz KTTech #15436 üzenetére
Az ujjal meg hasonlo tapasztalatomnem volt. Eddig egyszer allt hosszabb idot, de az keso tavasszal volt.
Anno mind2 priusunk (P2 es P3) is volt, h tobbet allt majdnem 1 honapot. Volt egy kis szivas a "melyalvas" vegett, de az akksival semmi gond nem volt. Igaz a vegen mar mindkettoben sarga Optima volt mert en nem akartam kiserletezni a sok rossz tapasztalat vegett a Varta es tarsaival a gyariert meg hiaba fizettem volna akar sokat is (egyebkent Yuasa) ha varni kellett volna ra 5-7 hetet.Ettol fuggetlenul szerintem beinditani es menni vele egy kisebb kort (~15km) nem akkora problema, de a melyalvas megakadalyozasara eleg csak gyujtasra tenni meg a beinditas sem szukseges.
Gondolom ez az ujabb tipusoknal azert mar kisse mashogy van.
-
-
őstag
Ok, köszi majd következőre rákérdezek szervizben.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #15436 üzenetére
Sajnos a Relaxban elég sok dolgot nem emeltek át, ami a hagyományos fizetős extended warrantynél még benne foglaltatott, többek között a fényszórókat. A Relaxnál egyedül a magasságállító motor van már csak benne.
Egyébként átfutottam az aktuális listát és meglepődtem, tavaly június óta több tételt is módosítottak/kivettek belőle. Tisztán emlékszem, hogy akkor még valamennyi futómű elem, beleértve a suspension arms, joints and bushes benne volt, mára ezek kikerültek... Nem tartom vmi korrekt lépésnek. [link][ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz ncc1701 #15444 üzenetére
Az apróbetüs lényege, hogy ha nem csinálod meg időben a gyári szervizben a kötelező szervizt (1 éven vagy a kötelezően előírt intervallumon belül, amelyik hamarabb érvényesül), akkor a kieső időtartalomra nem vonatkozik a garancia. Mondjuk ha valaki nem tartja be a kötelező intervallumokat, akkor alapból megvonhatják a garanciát - én pl. ezért vettem meg előre a service plant, 5 szervizre előre, havi törlesztéssel 0% kamatra. Így nem egyszerre kell kiadnom sok pénzt, hanem havonta, kis költséggel letudom a szervizelést.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz ncc1701 #15444 üzenetére
Ha túlléped akár 1 méterrel vagy nappal, akkor amíg az esedékes szerviz nincs elvégezve, szünetel a garancia. Ha akkor kerül szar a palacsintába az szopóka, mert akkor saját zsebből megy a buli...de a szerviz elvégzését követően visszaáll a garancia. Ez így konkrétan le van írva.
-
Ck.
addikt
Azt ne felejtsük el, hogy az ott nem az undorító magyarország, az osztrák-német-belga, stb. szervizeknél benne van az évente hosszabbodó 10 év/160 ezer km garancia...így már mindjárt más a leányzó fekvése és a fizetési arányokkal összhangban is bárhogy nézzük, lényegesen olcsóbb...egyedül idehaza nézik hülyének az embereket.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
A futóműből, a gólyalábak és rugóik és a stabilizátor rudak szilentjei nincsenek benne, a lámpa tényleg kikerült, bár a LED-es lámpatesteket nem említik, csak a hagyományost. A LED-esek más elbírálás alá esnek, mert a LED-ek közvetlenül nem cserélhetőek.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- A Realme is elhagyja Németországot
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 25
- Milyen TV-t vegyek?
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest