- Crypto Trade
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Milyen routert?
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
senior tag
Hehe, en meg nem tettem le a Celicarol, szerintetek ez az oto kepek alapjan gaz?
Mintha az elso lokos mas szinu lenne, de az osszes ekkori Celican furcsa, talan ott van valami hulye tores a kasztnin.
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
lsc
nagyúr
válasz Satan_Claus #1003 üzenetére
Nem néz ki rosszul, de a jobb hátsó ülésre mintha bemostak volna.
Az élet kegyetlen .
-
neduddki
nagyúr
HI!
na kesz a verso oszi karbantartasa: olaj-pollen-olajszuro-csere a 4l pont min-max felutig eleg a motorba hetvegen meg legszuro mosas
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
akoska07
nagyúr
Sziasztok!
Sok okos ember jár ide,ezért...
Gondoltam rá kérdezek itt,hogy kb milyen fogyasztásra számithatok majd.
Elég hosszu utra fogok indulni plusz három utassal és négy közepes bőrönddel.
90-95% -ban autópálya lesz.
130-150km/h -es tempót készülök tartani,hogy haladjunk is.Nem voltam még vele nagyon hosszu uton ennyi emberrel.
Az autó egy 2001-es 1.6 toyota avensis hatcback.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Satan_Claus
senior tag
válasz akoska07 #1007 üzenetére
Németországból most jöttem haza, Toyota Carina 1.6, tetőig pakolva + 2 ember. 8.000 km alatt (nagyrészt autópálya) nyári gumival, jó időben 7.3 volt az átlag. Amióta feltettem a téli gumit és fűteni kell, 8.0 lett (kicsit több városi menettel). Tempó 140-170 volt.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Találtam egy váltót 45.000-ért a Carinához, állítólag 172.000 km-rel. Gyanús, hogy ez is 200.000 alatt van...
Gondolom akkor már kuplungot is kéne cserélni így 320.000 felé közeledve. Mit is mondtál, neduddki, melyik márka a jófajta? LUK?
mod: megtalaltam Sachs
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
neduddki
nagyúr
válasz Satan_Claus #1009 üzenetére
HI!
mittomen keress vissza:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Ed Parker
nagyúr
Sziasztok,
Vásárolnék touch and go navit a kocsiba a gyári fejegység helyett.
Van valakinek ötlete honnan lehetne ilyet beszerezni használtan?
Mert 600.000Ft-ért nem biztos hogy megvenném
Vagy valami alternatíva? -
Ed Parker
nagyúr
De pörög a topik srácok, több mint két hete senki???
-
Ed Parker
nagyúr
válasz Satan_Claus #1013 üzenetére
Jo,végülis nekem sem sürgős,max majd ha lesz törött Toyota,abból meglehet venni használtan.
Új áron nem szívesen venném meg.Még ajánlottak 2dines fejegséget,hogy az jóval olcsobb a Toyota gyári megoldásánál.
-
bsh
őstag
jé, itt van ilyen topik is? akkor beköszönök
'92 carina e 2.0 gli -
shiNIN
tag
Végülis beírhatom, hogy vettünk mi is egyet Az utolsó percben, aztán jött a tél, úgyhogy ideje volt
Kicsi Yaris, aranyszínű, apró törésekkel és kavicsfelverődéssel, amiknek nagyon örültünk, mert nélkülük nem tudtuk volna kifizetni, viszont abszolút nem zavar minket (a lámpabúrát azért szerintem majd cseréljük)
Most szubjektív mese következik, kevés konkrétummal, ne mondja senki, hogy nem figyelmeztettem.
Egészen más megvilágításba helyeződött a párom motorozási tempója, amit olykor lassúnak tartok. Amikor hazahoztuk az autót, én majdnem eldőltem mögötte a körforgalmakban a motorral Persze hamar megszokta és most már rendesebben menne, ha nem lenne tél és fogyasztás. Ő az a fajta, aki teljes lelki nyugalommal megy kihalt országúton 40-nel, ha ahhoz van kedve vagy mondjuk jeges az út, nincs is ezzel semmi baj, akár autóval, akár motorral megy.
Az autóvásárlás óta egyetlen egyszer ment a párom motorral (szilveszterkor, munkába), akkor is megbánta (Teresa strapabíró, de a kormánya mindig elgörbül jeges esésnél). Úgyhogy sokkal több tapasztalatot szedett össze az autóval, mint eme rövid időszaktól várta.
A fogyasztásra nem lehet panaszunk. Kivéve a hegyi földutakat, azok minden irányból csapnivalók... De a murva és a töredezett meredek aszfalt se valami jó e téren. A lakhelyünk miatt ez igencsak beleszól a fogyasztásba rövid (mondjuk 25km-es) utaknál.
Nagy hó vagy jég ritkán volt, többnyire legalább a szomszéd utcába feljött a kicsike (nagyon meredek töredezett aszfalt, majd murva). A felső földutat nem használjuk. Autóval nagyon rossz, bezzeg motorral inkább szórakoztató, ha nincs sár, egy keréknyomnyi jobb helyet könnyű találni, de kettőt úgy, hogy közte ne legyen taraj... Kb. lehetetlen.
Fogyasztás újfent, bár alig van még adatunk, egyetlen tankolás történt a kezdeti óta. Az első saját tank eredménye 4.86 l/100km lett. Télen ez nem rossz, de a második jobb lesz. Mondjuk ehhez kegyetlenül alacsony átlagsebesség tartozik, a téli takarítatlan kis utakon, jéggel lepett (kívül le tudja szedni, belül van a gond) szélvédővel, nyári gumival jobb, ha óvatos egy kezdő vezető. A kis utakon kívül van város és 81-es is benne (a főúton 90-nel bemelegedve 5 liter körül eszik a kicsike, ha nincs szél, csak fagypont körüli hőmérséklet). A gumicsere természetesen tervben van, egyszer talán nem felejti el megkérdezni a gumist, hogy hogyan is van a 4 évszakos rendelése. De így is sokkal stabilabb, mint egy motor, óvatosságban pedig nincs hiány.
Összességében úgy tűnik, a harmadik járművünkkel is szerencsénk van Mindhárom esetében megvettük az első szimpatikusat és azóta is elégedettek vagyunk mindahánnyal, még a BMW-vel is, pedig annak megvan az egyéni szeszélye. Igaz, a másik motorban még alig van km.
A Yardist (ez szerintem nem rendes név, csak rang, de rendesebb nincs neki egyelőre) a téli közlekedésen kívül cuccok hurcibálására használjuk. Hihetetlen, mennyi hely van benne, motordobozokhoz szoktunk
Egyszer hoztunk vele egy 120x85-ös tükröt és egy köbméter hungarocellt, egy fritőzt és pár nagy szatyor ezt-azt, ez még nem volt gond, egy szétszerelt normálisabb méretű kisszekrényes íróasztal különösen laza volt, nagyobb dolgok persze nem férnek bele. De amire nekünk kell, arra megfelel. -
akoska07
nagyúr
Sziasztok!
Gondoltam jövök ide egy kis infóval.
Kérdeztem fentebb milyen fogyasztásra számithatok hosszabb úton.Mostmár konkrét adatot tudok mondani.
Toyota Avensis Hatchback 2001. 1.6-os motorral.
2500km-es uton 90% autópálya.
Négy fő ,öt bőrönd,130-140-es tempó.
7.1L/100km fogyasztásra jött ki.Nem volt zavaró a hangja autópályán ahhoz képest,hogy magasabb fordulaton kellett járnia.
Azt gondolom,hosszabb utra nem árt egy nagyobb motorral felszerelt autó.
Nem mintha nem indult volna meg ugyanugy 140-ről,ha lejjebb nyomtam a gázpedált.
A nagyobb utazósebesség miatt mondom a nagyobb motort ( tudom,hogy 130-al lehet menni ).
Ha be is tartjuk a sebességhatárokat,akkor is jobb szerintem,ha kisebb fordulaton jár a motor.
Itthon egy 2.0 8V Opel Vectra A autóm volt,sokat mentem vele pályán,és négy fővel négy nagy táskával az is meg állt 7.3L/100km,viszont az utazósebesség 150-160km/h volt.Ettől függetlenül elégedett vagyok a kocsival,egy rossz hangot nem adott ki magából.
Itthon szerintem az egyik legjobb ár/érték arányu autó.
Családnak is elég,kevés rá a biztosítás,stb...Valószínü,forgalomba fogom helyezni Mo.-on,nem kell majd bérelni,ha hazajövök.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Drizzt
nagyúr
Miután mindkét bátyám egymástól függetlenül megállapította, hogy kopog a futóművem, kénytelen leszek elmenni a dokibácsihoz a 2003-as Corollával. Szerintetek milyen problémára lehet számítani. Bal előlről jön a hang, bár nekem nem tűnt fel magamtól.
I am having fun staying poor.
-
werszomjas
őstag
Üdv.
Toyota Previa 2000-es, 2001-es évjárat, D4D 2.0 motorral.
Ez milyen motor? Mely típusokban van még ez?
Elvileg 116LE.
Mennyire ajánlott?
Sajnos nem sok mindent találni róla, ezért elolvasnék néhány tesztet, véleményt más típusról, amiben szintén ez a motor van.
üdv
-
neduddki
nagyúr
válasz werszomjas #1020 üzenetére
HI!
mindegyik 2l dizel totoyaban ez van ~99oszetol/juro3 bezetesre/, sajnos denso cr,amig cns baj addig kultiralt es keveset eszik, dericsd ki menyi a cr es kuplug-lendkerek kocsege /turnyorais rakereznek/ es hogy belefer-e ill. szansz-e ra nnyit ha megdeglik
nepiteltudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Geller72
veterán
Hali. Van közösségi tapasztalat az avensisek új, d4d motoros verziójában a kettős tömegű lendkerekes szopásokkal? Gondolok itt arra, hogy mikor hal meg, mennyi a csere, mik a jelek, meg ilyenek. meg hogy ezt milyen évjárattól kerüljem, ha venni akarok? Vagy csak a d4d motorban van? Ugyanez Honda Accorban is megvan?
-
Satan_Claus
senior tag
Délután kicseréltem a nagyon régóta rossz ködlámpa kapcsolót és a vészvillogó kapcsolót. Ehhez ki kellett bontanom a középkonzol felső részet a fűtésállító gombok feletti résztől a felső szellőzőkig. Minden f@sza, működött minden, örültem. Aztán amikor felkapcsoltam a világítást, nem lett fény. Se a tompított nem működik, se a refi. Ha eltekerem az indexkar végén a kapcsolót, a helyzetjelző ég. Ha továbbtekerem, nincs tompított. Ha előrenyomom a kart, nincs refi. Ha hátrahúzom, akkor meg van.
Megnéztem a biztiket, minden jó. Az égők is. Ötlete nincs valakinek mi lehet a baj? Tán relé? Vagy véletlen lehúztam volna valami vezetéket az indexkarról? Félig működik... Találtam gyorsba egy képet is, bár nem pont ilyen[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Geller72
veterán
válasz Satan_Claus #1024 üzenetére
Jól dugtál vissza mindent? Mondjuk a vészvillogón?
-
lsc
nagyúr
válasz Satan_Claus #1024 üzenetére
A ködlámpa kapcsolónál lehet gond, ott ugye reflektornál el kell aludnia, illetve tompítottal mehetett régebben. Ha húzod a kart az a fénykűrt, az más.
Az élet kegyetlen .
-
Satan_Claus
senior tag
Nyert
A másik kapcsolón, amit beraktam, több láb volt, nekem külön kapcsoló van az elsőhöz meg a hátsóhoz, ez gondolom az összeset kapcsolta. A furcsa az volt, hogy amikor lehúztam a csatlakozót a kapcsolóról, akkor sem működött. Amikor visszaraktam a régit, megjavult minden. Csak így még mindig rossz. Na mindegy. Most megy műszakira
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
dellfanboy
senior tag
hello,
nem tudom mennyire vagyok jó helyen de csak egy kis segítség kellene, főnőköm nője összetörte a céges yarist ami 3 éves volt, nem nagy a baj, csak nekicsúszott az előtte lévőnek ami kuka jobb első lámpa és a lökös, hütő,. tornyok, első váznyúlvány ép
arra kellene info hogy szerintetek mi a reális ár ezeknek az elemeknek a javítására? a szakszervíz 700 000ft-ot mondott...de szerintem ez kva shock..
esetleg ha vki tud É-budán jó javítóműhelyt ahol rendesen rendbe raknák az autót az jó lenne.
köszi+eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
psycroptic
őstag
válasz dellfanboy #1028 üzenetére
10 éves corolla aminek a hátulja totálra összetörve. Alváz is összerongyolódott, fél autó kukába 500.000.-HUF cakk-pakk. A cégeknél ez másként megy, mert őket le lehet "húzni", szerintem keressetek másik javítót.
PSNID: Tomy83PS
-
neduddki
nagyúr
válasz dellfanboy #1028 üzenetére
HI!
80Mm-re tudok naffalutul. de meg kell kerdenzi, hogy annak munkaval
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
farcsi76
csendes tag
Sziasztok tudna nekem valaki segíteni?? Egy corolla 2005 ös tulaja vagyok, és a gyári cd-s rádió kijelzőjének bal felső sarkában mutatja digitálisan a pontos időt...egyik napról a másikra megállt annyit mutat amennyit beállítok, minden más funkció hőmérséklet, fogyasztás, minden naprakész de az idő...az aksi saru levételével is próbálkoztam, de semmi....plíííz valaki
-
farcsi76
csendes tag
válasz Satan_Claus #1032 üzenetére
Kösz az építő jellegű kommentet, de létezik megoldás is??
-
farcsi76
csendes tag
válasz Satan_Claus #1034 üzenetére
Köszönöm leszedtem de semmi változás végleg megállt az idő...majd szervizben rákérdezek, de félek a hifi csere lesz a válasz...
-
Bandit21
addikt
Üdv egy 2008-as aurissal az a baj, hogy a kulcsot nem tudom elfordítani a zárban, a kocsit nem tudom elindítani a gyújtást sem tudom ráadni. Az ajtót nyitja a kulcs, fizikálisan a zárat de a kormány alá hiába próbálom, semmi a pótkulccsal sem megy a dolog ebből rájöttem nem a kulcsokkal van a baj hanem a zárszerkezettel. Wd 40 nem segített, talán pár mm-el többet sikerült fordítani rajta. Mi lehet a baja így visszagondolva az elmúlt pár alkalommal indításkor akadt a kulcs de másodjára mindig elindult? Fagyva nem lehet, 3 fok van a garázsban..
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz neduddki #1037 üzenetére
Megoldódott, úgy tűnik kellett 2 óra a wdnegyvennek, de nem hagyott nyugodni a dolog kimentem rápróbáltam és kis akadás után elfordult! Toltam még neki a szívószál feltéttel egy jó adagot remélem nem lesz ilyen újabb öt évig.
A kormányzár nekem is eszembe jutott de nem az volt a baj.
Üdv, csüllögregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy van-e tapasztalatotok a Szilas járműjavítóval kapcsolatosan? Amennyiben igen, mi a véleményetek róluk. (használt Prius II-es vársárlással kapcsolatosan kaptam meg az ő elérhetőségüket)
Válaszaitokat előre is köszönöm.
-
-
psycroptic
őstag
2002-es Toyota Corolla 1,6 Hatchback-hez jobb hátsó ajtónál a küszöb külső(kinti) részén fut egy takaró műanyag lemez (alul szinte alváznál) ami vízzáró gombokkal/patentokkal van odarögzítve. Na hol tudnék ilyen gombokat patentokat beszerezni?
PSNID: Tomy83PS
-
lsc
nagyúr
válasz psycroptic #1042 üzenetére
Toyota? Amíg megkérded az nem kerül semmibe, ha meg húzós az ára autósboltok, a legjobb lenne ha tudnál mintát vinni.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz psycroptic #1044 üzenetére
Mondjuk itt szombathelyen számítógépes robbantott ábrán eddig mindent sikerült a toyotánál, ha meg van minta akkor menj be több boltba, itt is csak egy-két boltban van nagy választék ilyen "bolhákból". Egyébként nekem az ajtókárpitra kellett két műanyag "kupak", nem volt nagy összeg, viszont a kapcsolókban lévő "rizsszemizzó" az tényleg horroráron lett volna, valami 1200 Ft darabja, megoldottam egy elektronikai boltban fillérekért.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Satan_Claus
senior tag
Na, megint van egy kis gond az autóval
A tünet az, hogy egyszer csak nem kap gyújtást az egyes henger. Kicseréltem a gyújtáselosztó rotort, fedelet, a gyertyákat meg az 1-es kábelt. De nem segített . Amikor hideg a motor, megy faszán, aztán olyan, mintha túlmelegedne a motor és letiltaná a gyújtást. A vízhőfok jó, tavasszal pucoltam ki a rendszert és cseréltem fagyállót, vízpumpa megy, tököm tudja, mi lehet még... Vagy az injektor szarakodik
Ötletek?
Szerelőhöz most inkább nem vinném, mert itt a németeknél az nem olcsó.
mod: ja, lemaradt: 1996 Toyota Carina E 1.6 16V 116LE
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
neduddki
nagyúr
válasz Satan_Claus #1047 üzenetére
HI!
tehet meleg motornal nicns 1es henter eloszor kki kene szurni hogy hhuiktas v. befecskendeses aszem nemi hyzyglassal ez gyorsan kiderul
ydv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Drizzt
nagyúr
Nemrégiben, elsősorban egy Tokaj-Nyíregyháza úton figyeltem meg, hogy a Corolla eléggé idegesítő nyikorgó hangot adott ki. Elsősorban csak akkor, ha anyós ülésen is volt terhelés, valamint nagyobb kanyarokban, s tipikusan legalább 10 perce vezettem. Elmentem szerelőhöz, megnézte a futóművet, tárcsacserét javasolt. Meg is lett, betét is vele együtt mindkét oldalt. Ő is hallotta amúgy a hangot, mentünk tesztkört a csere előtt. Viszont most megint hallottam a hangot, erős jobb kanyarnál, alacsony sebességnél. Jobb kerék környékéről(lehúzott ablakkal jobban hallható, ezért gondolom). Valami tippetek van, mi lehet? Visszamegyek majd persze, de még egy picit várok, hadd kopjon be legalább az új fék.
I am having fun staying poor.
-
pomk
őstag
Van valakinek 1.8-as benzines Avensise? Vélemény? Hibák?
2.0 dízelen is gondolkodtam, de az évi <15.000 km, ill. a napi 7 - 7km-es ingázás nem igazán indokolja.