- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
Sziasztok,
Van itt barkinek tapasztalata ujauto vasarlassal kapcsolatban az elmult 1-2 honapbol?
Az uj Corolla nagyon tetszik, es mivel hosszutavra vennenk (8-10ev) igy belevagnank az ujauto vasarlasba.Sajnos meg sosem csinaltam ilyet es az elmondottak alapjan nemcsak markankent valtozik az elerheto kedvezmeny, de tipusonkent es kereskedonkent is igy fogalmam sincs, h mire szamithatunk alku es kedvezmeny utan.
Barmilyen tapasztalatnak, tippnek orulnek.
-
No.01
őstag
Mindenkinek koszonom!
Ha mar valoban uj auto lesz akkor az uj Corolla es kombi valoszinuleg Selection vagy Executive kivitel 2.0-as valtozat.
Ez listaaron 11 folott van. V.ki irta egy masik forumon, h ilyen szinten akar a 10% kedvezmeny sem kizart... aminek nyilvan orulnek, de en szemely szerint nem tartom tulsagosan foldhozragadtnak.
Egyelore ajanlatokat sem kertem mert azt gondolom, h emailben ugysem vennenek komolyan es jelenleg a szukos szabadidombol erre nem aldoznek (kulfoldi kikuldetes)
Mindenesetre szeretnel ra/elokeszulni a dolgokkal, de a tanacsok es tapasztalatok azert mar most is joljonnek -
No.01
őstag
Most lehet csak en ertetlenkedem, de akkor az uj modelleknel (konkretan az uj Corollanal) meg nem alap sem a CarPlay sem az AndroidAuto???
2019-ben ez azert gaz... Vagy ha felreertem a dolgot akkor mi kell konkretan, h tukrozni tudjam a telefont? -
-
No.01
őstag
Ezt hol lattad? Marmint az erdekelne, h ez a 600e kedvezmeny van e magasabb felszereltsegi szinthez is? (Konkretan Executive)
Epp ma gondoltam, h megeresztek par telefont hatha hajlandoak ugyis belemenni a reszletekbe mert a szemelyes talalkozot preferalnam en is, csakhogy a munka az elso, na meg a csalad es egy kulfoldi kikuldetes kellos kozepen az embernek sem ideje sem kedve nincs az otthon eltoltott igen draga idejet ilyen dolgokra pazarolni.
-
No.01
őstag
Koszi! Vagy rosszul kerestem vagy csak szimplan atsiklottam felette...
Ear001:
Sejtem, en, h be kell mennem csak nem mind1, h a ~30km-es korzetben a 10 kereskedo kozul melyik 2 vagy 3-hoz megyek. Gondoltam szukitem a listat, h mire oda kerula dolog eleve csak oda menjek amik tetszenek es szimpatikusak voltak a telefonban.
.Szaki.
Automata valto nem gaz csak nem szabad elfelejteni azt, h igenis cserelni kell benne az olajat. Nekem mar a 3. automata valtos kocsim a jelenlegi es azthiszem nem is lesz tobbet soha normal.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz .Szaki. #6624 üzenetére
Prius II-t hajtok igaz most csere lesz az uj Corollara ha sikerul megalkudnom
6 ev alatt az egyetlen gondom a kerekcsapagy (155e km-nel) volt, pedig beletettunk 110e- km-t. Ja es a nagy atlagom 5.2l/100km
Riaszto a megoldas. Van mar belole jo es egyedi is. Az egyetlen igazi "gond" h a jo megoldas meg nem annyira olcso. (legalabbis az auto ertekehez viszonyitva)
Ettol fuggetlenul aki nalunk ult benne es probaltra annak mind tetszett sot a csaladban azota lett 3 masik hybrid is.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #6629 üzenetére
Kuldok privatot kesobb
-
No.01
őstag
válasz galervin93 #6632 üzenetére
Ez finoman szolva is nagy butasag. Az ismeretsegi korbol mi vettunk elsonek Priust a megbizhatosag vegett. Azota 3-an is vettek es mind kulfoldrol ment haza.
Amiket szvsz sokan elfelejtenek megemliteni:
1) ra kell szanni az idot es megtalalni a jot. Sajna kell hozza penz is mert amig az egyik ismerosom is belatta, h a rendelkezesre allo osszegbol igaz lehet venni 3-as Priust - csak epp nem erdemes - addig eltel kozel 4 honap...
En szoltam neki mar az elejen, de nem hitt nekem, hagytam keresgelni, bevizsgaltatni... majd jott a telefon, h OK akkor megis 2-es Prius.
2) Az elsobol kovetkezik: nincs kolbaszbol a kerites kulfoldon sem! A jo allpotot es keves (esetrleg igazolhato km futast) igenis meg kell fizetni.
3) Hozzaerto emberrel megenzetni. Nem, a sarki Geza ba` erre teljesen alkalmatlan.+1 olvasgatas es info gyujtes a neten. A Prius nem valo mindnekinek. Egyaltalan nem elmenyauto! Inkabb kozlekedoedenynek neveznem. Keveset fogyaszt es a vegletekig megbizhato. Ha neked ez kell akkor hajra ha nem akkor inkabb keress mast
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz galervin93 #6639 üzenetére
Az ismeros is 3M szant ra... O mindenaron az ujabbat hajtotta mert az megiscsak ujabb. Elsz*rt ra egy csomo idot meg energiat talan egy kisebb osszeget is. Megfizette a tanulopenzt.
Mondok megegy hasonlot ugyszinten az kozeli ismeretsegi korbol. Elmentek autot nezegetni hasonlo feltetelekkel, mint ahogy mi vettuk. Vegul vettek egy Honda Insightot. Nem volt az rossz kocsi a meretet leszamitva, de masfel evvel kesobb atpartoltak egy Priusra. (igaz nekik nagyon jol jott a zold rendszam elonye anno mikor meg bevezettek)A szepseghibas dolgokkal azert vigyazni kell szerintem. Sok a lehuzas/atveres sajna amit teteznek a koklany javitassal.
Nem irom le az en stoymat mert hosszu lenne, de vegul mi is egy esztetikailag kis serulessel rendelkezot vettunk igaz csereben nem volt sokkal olcsobb. Engem zavart az kezdetektol fogva, de 2 helyen is azt tanacsoltak, h inkabb szokjam meg mert tul kicsi a huzasnyom ahhoz, h megerje foglalkozni vele (nem feltetlenul anyagi szempontbol) most eladas elott megint elgondolkodtam, de inkabb megmutatom, h ilyen minthogy utanna azert kelljen magyarazkodnom, h miert is volt fenyezve a jobb eleje... de ez nyilvan csak egy szemelyes velemeny/tapasztalat. -
No.01
őstag
válasz gaborbol #6651 üzenetére
1000USD? Az meg amcsiban is eleg barati... Itt a hollandoknal hivatalosan 2390EUR az akksipakk cserevel, szamlaval, garanciaval.
Az egyik helyi Prius forumon v.ki csereltetett nemreg 390e km-nel (amsterdami taxi). O amcsibol rendelte. P3-bol bontott bevizsgalt, garancialis pakkor kapott, de az meghalt pakkot el kellett postaznia. Igy lett vegeul mindenestul ~1970EUR a csere.
-
No.01
őstag
-
No.01
őstag
Ahhh ertem! Camry-t probaltuk, szuper, de egyszeruen tul nagy.
En most epp a "sima" (1.8) es a sportosabb 2.0 kozott vacillalok. Igazabol a 180 az elegge hybrid loero szerintem, viszont a simabol atulve nagyon is erezheto. A kerdes csak az, h jo-jo de kell- e nekunk a nagyobbik (az azzal egyutt jaro tobblet osszeggel)?? -
No.01
őstag
Drizzt:
Latom uj Corollat hajtasz. Mi most vagyunk vasarlas elott...
Azt szabad kerdeznem, h mi a velemenyed/tapasztalatod a vezetest tamogato rendszerekrol?
Leginkabb az adaptiv tempomat erdekelne? (Illetve ha van olyanod akkor az, h mikent mukodik egyutt a savtartoval es, h mikent muzsikal a dugoban)Tovabba csak kivancsisag kedveert, de mikor te vetted akkor hitegettek-e azzal, h lesz Android auto es /vagy AppleCarPlay tamogatas?
Lehet a tobbsegnek ez nem fontos, de amig a gyari navi egy kalap kaki mellesleg utolag majd jo dragan frissitheto addig enegem igenis nagyon erdekel, h ezen opcio bekerul-e valoban az autoba egy utolagos SW frissitessel mert sajna van egy olyan sanda gyanum, h ezzel csak altatni probaljak az europai vevoket. -
No.01
őstag
Meg felmerult par kerdes igy, h turom a netet kulonbozo velemenyek es tapasztalatok utan, de az ujdonsag vegett azert ebbol meg nincs tul sok... (Meg a kulfoldi forumokon sem)
Szoval olvastam olyat, h a tempomat tul nagy helyet tart az elotte kozlekedo mogott es az iro azt mondja, h ez nem allithato. Ezt erossen ketlem, h igy lenne! Szerintem vagy nem jott ra a hogyanra vagy arra gondolt, h a legkozelebbi beallitas mellett is tul nagy a tavolsag.
A masik a savtarto. Errol is elegge ellentetes kommenteket talaltam. Volt aki azt irta, h teljesen jol mukodik es nagyon elegedett vele csak az zavrja, h 3 sec utan miert kell megnyomni a Resume gombot a kormanyon es nem eleg csak rapoccinteni a gazpedalra?
Ezzel szemben volt aki panaszkodott, h meg autopalyan is pingpong labdakent jar az auto hol jobbra, hol balra korrigalva es nincs meg a konzisztens arany kozeput. (ezt o azzal magyarazta, h a savtarto valoszinuleg a regebbi fejlesztes ahol nem a 2 mukodik egyszerre es igy tartva egyenlo tavolsagot hanem csak mindig az egyik oldali aktiv)A fogyasztast illetoen viszont nagyon meglepo tapasztalatokba fuottam bele.
En eleve a nagyobb 2.0-as valtozatot veszem ha oda kerul a dolog es meg ott is 5.2 es 5.8 kozotti ertekeket irtak.
Egeszen konkretan volt aki ugy vette at, h azonnal nyaralni ment vele az olaszokhoz es beletett ~4700km. Igy jott ki 5.4-es atlag ami annak tuklreben nem sok, h sajat bevallasa szerint dinamikusan vezetett es a klima ment az esetek 80%-ban.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz FeriPapa2 #6910 üzenetére
Nem Yarisba, de inteztem ilyet a tesomnak ill a cegnel volt olyan aki maganak csinalta.
A tanacsaim:
1) Nagyon jol nezz utanna, h milyen markaju is lesz az a radar amit beszerelsz/beszeletetsz
2) Ha igenyesre tervezed akkor eleve kell festeni is. Ahova en vittem ott ezt megoldottak es baromi sokat dobott az oszkepen.
+1 Ha nem vagy jartas a dologban inkabb bele se kezdj. Az emlitett kollega mernokkent azt gondolta, h mindent tud. Fogalmazzunk ugy, h nem adta ki sem rovid sem hosszutavon. -
No.01
őstag
válasz Dare2Live #6921 üzenetére
Valoban igy van, de ezt - foleg az elejen - nem art tisztazni tuti ami fix alapon.
Mellesleg azon kereskedoknel akik valoban raszolgaltak a jo markakereskedo titulusra ilyen nem fordul(hat)na elo. Az 5W40 legalabbis semmikeppen sem!
Az uj 0W16-nal azert majd biztos lesznek gondok meg kerdojelek az elejen. En mar elore keresgeltem es jelenleg a nagy nevek kozul hivatalosan csak a Motul kinal ilyen olajat (ami egyebkent tokeletes) de a gyari flakonban tutira nem ez van.
Biztosan tisztazodni fog es a kesobbiekben, de jobb felkeszulten varni mert az igaz, h ha v.mivel akkor ezzel konnyen ki lehet nyirni egy ilyen motort.Az 1.6-hoz volt szerencsem kezi es automata valtoval is. Gazosnak nem mondanam, de hiaba szepitunk nem egy erogep.
Az 1.2-est C-HR -be probaltam es hiaba csak 116LE a turbo nyomateka elhitetei, h sokkal erosebb, holott nem csak kevesbbe kell porgetni. Viszont fogyasztasban biztosan nem jobb sot Toyota es japan precizitas ide vagy oda ha tippelnem kene akkor az 1.6 meg akkor is gondmentes lesz amikor a kis turboshoz mar hozza kell majd nyulni. -
No.01
őstag
Szerintem meg belefutsz abba az erdobe, h nem hallod a motor zajat (mert ugye lehet, h epp nincs is neki ) es igy minden mast jobban felerosidik es azt hallod hangosnak.
Baromi egyszeru am. Tolts le egy dB app-ot es merd meg. Lehet nem lesz 100%-ig pontos, de mintanak jo lenne. Legyen 80 / 100 / 130km/h nal meg esetleg egy erosebb gyorsitas is lehetne mondjuk 50-rol 100-ra (mar ha nyom(hat)sz neki padlot)
Utann ezt osszehasonlithatnank a par masik autoval es akkor kiderulne, h csak a fuled ver at vagy valoban hangos.
Velemeny?
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #6970 üzenetére
No offense, de ez nem nagy segitseg... Sot!
Eleve USA specific es van benne par finoman szolva is rossz, megteveszto dolog. Nezd meg hany helyen irja, h 5W30, 5W20 es 0W20 is hasznalhato. Ez tok hulyeseg ebben a formaban. Persze hasznalni hasznalhato, de nem lesz jo max addig mig nem kerul bele a valoban megfelelo. -
No.01
őstag
válasz lamazonia #7001 üzenetére
En 2 videki es 1 BPi helyel vagok meg mindig alkudozos viszonba. Az egy het jelenleg necces a szabadsagolasok vegett, de 2-be bele kell, h ferjenek.
Mind3 hely ezt mondta, mai infoU.i.: Remelem a papir kiadasan te is a forgalomba helyezest erted. Mert a megrendelestol szamitott papirozas az lenyegesen tovabb tart. Ugyszinten ma mondtak, h jelenleg jobb ha 2 honapot szamol az ember. (Szeptembertol ez valoszinu normalizalodik es kis szerencsevel az 1 honap is tarthato lesz)
Ez nyilvan nem vontakozik a keszleten levo autokra.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Lehet te leszel az en emberem
Mi mar jopar honapja (szinte megjelenestol szamitva) kacerkodunk a 2.0-as kombi Corollan.
Amig nem probaltuk azt gondoltuk, h eleg az 1.8-as, de igazabol nem. varosban OK, de azon kivul mar nemigazan.Szabad kerdezni, h milyen felszereltseggu?
-
No.01
őstag
válasz motoflug #7021 üzenetére
Probaltuk a CHR-t is. Reg csalodtunk akkorat. Nem ment rosszul (bar nyilvan nem sportauto) de ami minket zavart az a bunker feeling a hatso szekcioban ill, h atlosan hatra egy komplett ovodas csoport is meg tud bujni. A tobbi aprosag mar csak hab a tortan.
Minket mondjuk a boges zavart a legkevesbbe. Jelenleg P2-k van es ott sem zavar mivel ez inkabb kozlekedoedeny es nem elmeny vadasz.A kulonbozo vezetest tamogato kutyuk jol mukodnek?? Leginkabb a radaros tempomat meg a savtarto erdekelne. Sajnos tul sokat olvasgattam a temaban es nehez olvasni a sorok kozott. Aki meg nem latott es probalt ilyet es fogekony a technikara az sajnos dicseri, h huhhh meg ha, de osszehasonlitasi alap nelkul azert ezt szerintem nem konnyu megitelni. Itt kulhonban szinte 50-50 az aranya azoknak akik istenitik meg akik szarozzak. Persze nem vagyunk egyformak es ez igy van jol
-
No.01
őstag
válasz Yiggdrasil #7029 üzenetére
Van a csaladban 2 is az elso Yarisbol. Egy 1.5-s Sport es egy 1.3-as Verso.
Utobbiban 372e km van. A kopo alkatreszeken kivul 2 dolog szallt el a 19(!) ev alatt: Legtomegmero es a radio CD-s resze. Elobbibol nem bontottat vettunk igy eleg huzos volt 54e ha jol emelkszem. Ezen kivul 3 szett fek, 3 szett gyerta, es 1 kuplung.A Sport kicsit mas kategoria. Igazabol jopofa, de azert ez inkabb amolyan Sport light. Kozvetlenul a regi Swift Sportommal osszehasonlitva semmilyen szempontbol nem durva.
Ez mondjuk az otthoni sz*r utakon (szamomra) abszolut pozitiv... bar ugye nem vagyunk egyformak.A Linea, Sol... Felszereltsegi szintek. Konkretumot nem tudok sajna csak azt, h 2004 elottig meg a klima is viszonylag ritka extra ill a gyari CD-s radio elegge gaz. (Hangzas es razkodasvedelem szempontjabol is)
-
No.01
őstag
válasz Yiggdrasil #7032 üzenetére
A Sport viszonylag uj a csaladban 7 eves. Azalatt csak kopo alakatreszeket kellett cserelni.
Valoban 7 liter korul eszik. Neha kicsit tobb. Tesomeknal mikor legutobb neztem 7.2-n allt a fogyasztas. Sajna nem tudom mikro nullaztak.
A Yaris Verso (Igaz nem egy szepseg cserebe baromira praktikus) elvan kb azonos utvonalon 6.6-al.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz motoflug #7026 üzenetére
Most latom csak, h nem is koszontem meg a reszletes es kimerito valaszodat...
Batorkodnek viszont megegyet kerdezni: Hany kereket lehet felprogramozni a rendszerbe (TPMS vegett) Volt ahol irtak, h a Toyotaknal megy a 10kerek, de votl ahol kontraztak, h csak 5 megy. Lehet ez is olyan, mint az AppleCarplay, h USA-ban mar van, nalunk meg meg mindig csak a hitegetes megy?
Teligumi + felni vasarlas elott ezt azert jo lenne tudni...
Elore is koszonom!
-
No.01
őstag
Minden csak forras kerdese
Mellesleg a Toyota fele szett (felni+gumi) nekem egyaltalan nem tetszik. Probaltam alkudozni, de termeszetesen nem lehet varrialni. Arrol mar nem is beszelve, h azert az arert (~100e/db) mar jobb kombinaciot is lehet kapni.Akkor ha jol ertem akkor hiaba az uj szett gumi majd meg azzal be kell faradjak egy Toyota szervizbe??
-
No.01
őstag
Jaaa! Mar emlekszem! Az is a listankon van
Az a baj, h a prospektus hiaba jo minosegu az eletben sokszor teljesen mashogy nez ki az adott szin. Igy ugy vagyunk vele, h megnezzuk az osszes kiszemeltet eloben es utanna dontunk.Mellesleg folyamatosan erdeklodom, h megis mi van az Apple Carplay tamogatassal (Androis Autorol meg a nagyvizen tul is keves szo esikv igy abban nem is remenykedem) de nagyon ugy tunik, h nem tudnak semmit.
Sajnos ez a resze baromira nem tetszik a Toyota kommunikacioban. Mondanak meg kerek perec, h igen lesz es kb ekkor vagy azt, h figy ne varj ra mart csak a facelifttel fog majd bekerulni.
Ezzel szemben vagy eleve szettarja a kezet a kereskedo vagy jon az elcsepelt szoveg, h majd elerheto lesz a kesobbiekben egy frissitessel. Ez igy azert karcsu nekem 2019-ben... de ez legyen az en bajom. -
No.01
őstag
Vannak mar jo alufelnik telire. En epp most kerdeztem utanna es neztem meg eloben.
SR3 a kulcsszo ha v.kit erdekel.A plusz szett kerekhez viszont nagyon erdemes megnezni, h milyen TPMS szenzort vesz az ember. Van a mocskos draga meg az olcso, de iszonyat gagyi. Utobbitol mindenkit ovnek. Nemhiaba odzkodik jopar gumis a hozott szenzoroktol. tegnap hallottam, h van olyan marka amibol ~20e HUF-al olcsobb a szett, de ha elmegy 3 evet akkor mar lehet orulni.
Ezzel szemben a valoban minosegiek min 4 evet birnak, de sok kozuluk 5-t vagy esetleg 6-t. -
No.01
őstag
Nem rossz! A tel sokat dob, de nem hinnem, h mindig +1literrel kellene szamolnod.
Az allando ECO azert faj? Mi elvittuk a tesztautot egy hetvegere es a 2 veglet szerintem teljesen folosleges. Az ECO nagyon lebutitja a gazreakciot (az 1.8-es es a 2.0-es valtozatnal is) a Sport meg nem ad annyit hozza, h azt valoban megerje hasznalni. Arrol mar nem is beszelve, h fogyasztasban olyan minimalis a kulonbseg, h mi inkabb ereztuk ezt marketing huzasnak, mintsem valos hozzaadott erteknek... de ugye nem vagyunk egyformak
-
No.01
őstag
Tegnap probaltam az uj (frissitett) Ioniq-ot. Nem rossz. Sot! A belso es a felszereltseg tetszik vagy sem de koroket ver a Corollara. helykinalatban viszont nem annyira jo. Elol meg csak-csak, de hatul erezhetoen szukebb. Mondom ezt ugy, h kozvetlen egy kombi Corollabol ultem at.
Mind2 tetoablakos volt, de sajnos az uj Corollanal a tetonel v.mi nem teljesen idealis tetoablak ide vagy oda. V.hogy erzesre sok ter hianyzik aminek oka lehet a belogo tetolekerekites. Mar elol is tettenerheto, de hatul baromira kiutkozik. Ez marcsak azert is zavaro mert osszesegeben nem lenne kis auto. -
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7320 üzenetére
Erdekes amiket irsz... foleg: Piros lámpánál állva nem rakja ki üresbe.
Tudtommal nem letezik olyan ami ezt tudna.A hatragurulas nyil;van fugg a sulytol az emelkedo szogetol na meg persze a furdulattol is. Mindenesetre ha megtartja ha nem ez igy tutira nem tesz jot a valtonak en eleve azt mondom, h ilyenkor taposs a fekbe
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7322 üzenetére
WOW! Mindig tanul az ember...
Ha viszont mar volt automatad akkor lehet foloslegesen koptatom a billentyuzetet mert tisztaban vagy vele, de a hiresztelesek es szervizajanlasok ellenere is erdemes az olajat cserelni benne.
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7329 üzenetére
90e??? Az azert elegge lehuzas szagu mar ne is haragudj...
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7336 üzenetére
Egy fel pillanatra azt hittem, h az osszes olaj es szuro csere kerul ennyibe... mert az ugy mar realisabb lenne.
En 50e-kent csereltettem az olajat a valtoban (ami kisse tan folosleges, de 90e vagy 120e-nel azert erossen ajanlott)
Anno itt a hollandoknal volt aki elvitte bevizsgaltatni a leengedett olajat mert a szerviz azt mondta "elettartamolajjalvanfeltoltve" ami nyilvan hulyeseg. Emberunk legtobbszor varosban es elovarosi kozlekedesre hasznalta, havi 1-2 alkalommal palyazott csak.
A teszt eredmenye, h a kicsit tobb, mint 90e km-t futott autoban a valtoolaj a viszkozitasanak mar tobb mint 70%-at elvesztette. Errol raadasul volt hivatalos jegyzokonyve is nem pedig a sarki magmondos Jan bacsi tallata ki hasrautesszeruen.Ebbol itt a forumban az a kovetkeztetes lett levonva, h aki ritkan palyazik az 90e korul (ahogy az amcsi kezikonyvbe is szerepel ha jol emlekszem) erdemes. Ha tobbet palyazol es kevesebbet "valtogatsz" akkor lehet 120e km is.
Ja es a munkadij: Olajjal es a kis rez alatettel egyutt fizettem 120 vagy 130EUR-t. (szuro nincs)
Ennek tukreben mondom, h a 90 az kisse lehuzos.Ismersz esetleg jo Prius szerelot? Mert van par, igaz nem sok, de ez attol fugg merre mozogsz.
U.i.: Bocs, h ilyen hosszura sikeredett
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #7341 üzenetére
Prius --> eCVT
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- További aktív témák...