- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Mesterséges Intelligencia topik
- Microsoft Excel topic
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Facebook és Messenger
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorgo
őstag
Ilyen nekem is jól jönne!
Amúgy, ha abból indulsz ki, hogy autó-autó, elvben nem kellene létezzen US meg EU, de hát az élet nem ilyen egyszerű... Ha netes a forrás, elküldöd privátban az US előírást? ártani nem árt...[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
-
veterán
Sziasztok,
Ma átvettem az új autómat. Nem volt meg toyotám. Automata váltos érdemes a fékpedált lenyomni ha pl piros lámpánál üres állásba teszem , majd ha indulok D-be rakásnál. Azt vettem észre ha pirosnál megállok ugyis betudom tenni N állásban ha nem nyomom le a fékpedált.
3njoy the Lif3
-
blueye
veterán
válasz Jakob.rabbi #15957 üzenetére
Automata automosoban is kell
-
veterán
-
veterán
köszi srácok az infót, de azért ez valahol tök gáz. Ráadásul nem 2 Ft-os autó és szokás szerint a jó öreg magyar piacra küldik a fos felszereltséggel. Valahol már bánom nem az executiveot vettem, abban van légrugó is , aztán lehet abban sem lenne ez a hold meg brake fuknkció
#15965pilóta: Igy van én is ezért rakom ki, mint hogy néha percekig kelljen izomból taposni a féket. Egyébként én sem gondolnám ettől baja lenne, de inkább úgy voltam vele megkérdezem... MAx jöv7en a toyotától megkérdezem.
[ Szerkesztve ]
3njoy the Lif3
-
nagyúr
válasz KubanitoS #15968 üzenetére
Mert a fékben nincs technika, az nem baj, ha kopik?
Nem lesz vele semmi gond, azért van, hogy kapcsolgasd. Egy manuális váltót nagyjából csilliószor annyit kapcsolgatod, mint az automatát, de nem nagyon szokott gond lenni vele, nem kopik el a technika...Aki él és nem boldog, az téved!
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
T25-ös Avensis-nél az 1.8-as benzin motornál a javított verzió kapott új motorkódot? Ha igen, milyet?
Előfordulhat, hogy rámozdulok egy T25-ösre, és a lehető legmegbízhatóbb verzió kellene. Eddig a 2.0 benzin van versenyben, de jöhet az 1.8-as is, ha valahogy meg tudom különbözetni az olajzabálóst a javított verziótól.
Másik kérdés: ISOFIX alapból van a hátsópadon vagy plusz extraként volt kapható? BT-s rádió, tolatóradar mennyire jellemző, milyen felszereltségnél?Remélem tudtok segíteni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
KubanitoS
veterán
-
nagyúr
válasz Catman #15982 üzenetére
Nem rossz módszer, csak kicsit bonyolultabb, mintha egyszerűen kattintok egyet a váltón és üresbe teszem.
Nem is értem, hogy honnan van ez az ellenérzés az üresbe tevéstől, ki találta ezt ki, hogy az nem jó
Ha nem lehetne üresbe tenni, akkor a mérnökök nem találták volna ki az N állást, aminek pont az a lényege, hogy üresben legyen, és ne kelljen a féken állni...Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Catman #15984 üzenetére
Nem ugyanaz, mert sokkal rövidebb és gyorsabb mozdulat. De amúgy nem akkora gond ez, álló helyzetben nyugodtan lehet N-be rakni, vagy akár kézifékezni is. Gurulni nem szabad N-ben (sokat). Nekem kényelmesebb az N, mint a kéziféket rugdosni, de ízlés dolga, ki hogy szereti, csak nem értem a felhördülést, mintha az valami tiltott dolog lenne, hogy álló helyzetben N-be rakd...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
KTTech
veterán
válasz pilóta #15983 üzenetére
N módban pl. nem tölti a kocsi a hibrid akkut, akkor sem ha kellene. Az meg a horoszkóp szerint se jó ómen... (és hangosan panaszkodik is ellene a kocsi ez esetben - sokszor még az automata mosóban sem tudok végigmenni hangoskodás nélkül).
Amíg nem volt elektronikus fékem, simán a kézifékkel megállítottam (ami ugyanazt teszi, mint a HOLD funkció), amióta van HOLD, azóta azt használom (de ilyenkor használja a féklámpát is).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz KTTech #15986 üzenetére
Az enyém nem szól érte, ha N-ben van. De itt most nem arról van szó, hogy órákig N-ben ácsorogsz, hanem a lámpánál arra az 1-2 percre, amíg várakozol, és nem akarod taposni a féket, és nincs HOLD gombod, akkor be lehet-e tenni N-be. A válasz pedig az, hogy nyugodtan be lehet tenni, az égegyadta világon semmi baja nem lesz tőle. De ha a féket akarod taposni, akkor az is tök jó módszer, azzal sincs semmi baj.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
vicces
addikt
Én olyankor p-be rakom és behúzza a rögzítőféket magától de a gyújtást nem nyomom ki, majd ha kipakoltam vissza d-be és oldja a féket is, majd gáz.
[ Szerkesztve ]
:)
-
Ck.
addikt
válasz pilóta #15969 üzenetére
"Nem lesz vele semmi gond, azért van, hogy kapcsolgasd." Nem-nem. Az automata pont azért van, hogy ne kapcsolgasd. Bármelyik automata váltó szerelő meg tudja ezt erősíteni. Feleslegesen koptatod vele, nem is kicsit..
Nem szabad lámpánál N-be kapcsolgatni. Ha látom, hogy az előttem álló ezt csinálja és hosszú a sor, akkor van, hogy gyorsan kugrok és megmondom, hogy amit csinál, az a legjobb út a váltó kinyírásához. Csak D és kész.
Ha pedig emelkedőn/lejtőn kell parkolni, ott pedig először megállunk. Utána:
1. N-be tesszük.
2. Kézifék behúz, miközben a labféket nyomva tartjuk.
3. Lábfék felenged, autó mozdul pár centit, majd megfeszül és rögzül.
4. Eztán mehet a P és motor leállít.
Ellenkező esetben nem a kézifék tartja az autó súlyát, hanem a váltó, ami szintén egy-egy újabb koporsószög hosszabb távon.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Erre esetleg van 5let? Ma elkezdte ezt időnként feldobálni . A-betű áthúzva For Climate Control, ez tudja valaki mi lehet ? A klima az be van kapcsolva a dual is, meg az AUTO gomb is hogy automatán vezérelje az autó. Próbálgattam hogy az AUTO módot kikapcsolom, az az érdekes ha a klima be van kapcsolva, akkor az AUTO gombot nem is tudom inaktiválni
3njoy the Lif3
-
blueye
veterán
Lehet hogy biztos
[Találja meg Toyota modellje kezelési útmutatóját]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban