-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #15592 üzenetére
Végül mi vett rá, hogy Corollát vásárolj? No offense, tényleg érdekel.
Talán azt mondtad, hogy összességében jobb csomag volt a Toyota, de ez mit jelent pontosan akkor?
Tudom, hogy a Toyota nem az összeszerelési- és anyagminőség csúcsa, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy Pesten ne zörögne bármelyik autó Mercedestől innen.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Gombinyó
őstag
Hirtelen megtetszett a forma és jó áron vokt nég akkor Meg én nem tartok meg 2-3 évnél tovább egy autót és jobban eladhatónak gondoltam a márkát. Ami valamilyen szinten be is jött, mert drágábban vitték el 2,5 évesen, mint amennyiért kihoztam szalonból (persze nem reál értéken és manapság kb mindennel ez van, ami nem prémium, szóval ez nem akkora dicsőség )
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #15603 üzenetére
és ez elég volt a minőségibb(nek gondolt) Kiával szemben?
sokszor átfutott már az agyamon, hogy nem jártam-e volna jobban Kiával, Skodával, Seattal, de aztán arra gondolok, hogy biztos mind zörögne egy idő után (mert más gondom nincs az autóval)... és ennek ellenére is kedvelem.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Ck.
addikt
Én nem érzem egyáltalán minőséginek/minőségibbnek a Kiat, azt továbbra sem értem mi benne a vonzóbb, egy Toyota/Lexushoz képest.
Nekem inkább az az érzésem, ha az ember egy valag pénzt kiad az autójáért, akkor ha bizonyos részletek nem tetszenek neki, azt hajlamos sokkal kritkusabban kezelni. Ha a Kiat/Hyundait vettétek volna helyette, szerintem annak a belsejét is ugyanúgy szidnátok. A Zasszonynak egy 2015-ös Tekna felszereltségű Nissan Leaf-je van, na annak olyan ülései vannak, hogy legszívesebben a nappaliba tenném. Zajszintben is jóval halkabb, mint az általam megült Kia E-Niro, szóval engem továbbra sem győzött meg a Hyundai/Kia páros. Ha mégis megcsalnám velük valaha a Toyotat/Lexust, csakis a meg nem értett hype miatt tenném. Ráadásul annyiba kerül használtan, mint egy Lexus, totál érthetetlen.
Nekem pl. a Lexus IS 300h és NX 300h előtt közvetlenül volt egy Mercedes S205 C305e és egy BMW F10 520d. Összehasonlítva, a BMW volt a leggyengébb láncszem, recsegős-ropogós műszerfal borítás/kormány betét, nyikorog gázpedál és anyós ülés, ráadásul az autó mindössze 2 éves volt, 48 ezer km-rel. A Mercedes C350e belül elég jól össze volt rakva, köröket vert a BMW-re...a Lexust talán a C350e minőségéhez tudom leginkább hasonlítani, felhasznált belső anyagokat és csendet illetően.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
A ceedel alapvetően az volt a gondom, hogy a középkonzolba belevertem a térdem többször is már a próba úton. A corollával szemben igazából a megane grandtour volt, mint alternatíva, de annyira megtetszett hirtelen a toyota, hogy meg is vettem akkor. Végül lehet a megane jobb lett volna. Ezt a zörgés témát sztem el lehet engedni így 2022 végén, az új skodám is zörög pár km után.
-
Veron
őstag
válasz Paxker315 #15608 üzenetére
na a CLA-nak a tetőkárpitja, műszerfala és ablakai zörögtek.
a Corollának a tetőkárpitja meg se nyekken, a műszerfala csak télen, az ablakait meg remélem a garis ablakemelő-csere megoldja.
Corolla > CLA"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
ncc1701
veterán
Yaris 2009, létezik az első lámpatesthez külön kapható gumiharang izé? Ami a lámpa körül van, kb por-kosz védő funkciója van. Most vettem észre, h anya vasán az egyik el van szakadva.
-
Ck.
addikt
Sok Boldogságot a régi-, új -és leendő márkatársaknak!
-
rmehesz
tag
Sziasztok!
2019-es Corolla mennyire érzékeny arra ha ki van szedve az akkumulátor? Számíthatok vmilyen meglepetésre teljes áramtalanítás utáni visszaszereléskor?[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
válasz rmehesz #15614 üzenetére
Arra számíthatsz, hogy kb. mindent elfelejt. Vezetési statisztikák, a te profilod amit az autó a vezetési stílusodból rakott össze, és amiből pl. a tankolás utáni megtehető km-t jelzi. A fejegységben a beállításokat újra kell állítani, azok is és az ott levő tanult adatok is elmennek.
Visszarakáskor a hibakódok, ha nem valódi hiba miatt vannak, csak az üres adatok miatt esetleg valamit gondol az autó, azok elvileg az ötödik indítás-leállítás után el kéne hogy tünjenek. Ha tartósabban is marad valami, azt pedig ki kell olvasni, freeze frame adatokkal együtt, és kielemezni az okát.
Nem ismerem a körülményeket, és nyilván ha nem elengedhetetlen a dolog, akkor én nem venném ki az akkut, helyette egy havi csepptöltés az autóban egy éjszakára/egy egész napra szinten tudja úgy tartani, hogy ne legyen baja az akkunak.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
rmehesz
tag
Köszönöm szépen. Megnyugodtam. Amit újra be kell állítani az nem gond. Ha meg ténylegesen hibakód marad benne akkor az úgyis szerviz. Sajnos az a gondom, hogy télen keveset használom ezért nincs elég visszatöltés a generátorról ... és sajnos udvar/garázs hiányában nem tudom máshogyan megoldani a töltést csak ha kiveszem és felviszem a lakásba.
-
gorgo
őstag
Hi!
Másodszor ázott be a tolatókamerám ('15 hibrid Auris). Először jó időben, akkor 2 hét alatt kuszáradt. Immár 2 hete ennek és valszeg április előtt nem is fog kiszáradni. Mit lehet ezzel tenni? Mondjuk épp nem létszükséglet, de akkor is. Amúgy kocsimosás az ok..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
válasz hhgygy #15622 üzenetére
Most már tudom, harmadszor majd figyelek.
Az első eset környékén meg nagy esők voltak. Egyébként eltekintve a komoly beázástól mosás nélkül is bepárásodik néha. 3 hónap múlva szerviz, majd kérek rá árat, de szinte biztos hogy nem fog tetszeni.[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Veron
őstag
Schillernél voltam 3 éves kötelezőn és csak jókat tudok mondani a kiszolgálásról (legalábbis az én munkafelvevőmről). Korrekt, segítőkész hozzáállás, ezek alapján szívesen viszem oda a verdát legközelebb is.
kb. 77kFt-ot fizettem és hirtelen nem is tudom pontosan mit cseréltek (olaj, pollenszűrő, klímatisztítás tuti, légszűrőt nem), de majd megnézem a számlát, ha nem felejtem el.
Garanciát még nem hosszabbítottam, még kb. 3 hétig meghetem. +1 évre ~65k, +2 évre 132k Ft lenne.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Drizzt
nagyúr
válasz koxkids #15461 üzenetére
Ez a Prius annyira tetszik, hogy a következő autóm lehet nem is Corolla lesz.
Viszont plugin hybridet nem szívesen vennék, self-charging nekem jobb barátom. Az meg itt nem lesz. Nem jó hír. Árra mit tippelünk? 16M körül indul? Esetleg picivel még alatta is elképzelhető?I am having fun staying poor.
-
őstag
válasz Drizzt #15627 üzenetére
A prius nekem is tetszik. Szép vonalak és a hasmagasság sem túl alacsony (csomagtér meg hátsó fejtér az szenved a szépségtől de ez ilyen műfaj). Ahogy nézem a teszteket a "sima" hybrid nem nagyon olcsóbb mint a hybrid rav4... Szóval ha nem 2-essel kezdődik a plug in ára (főleg mire ideér) akkor nagyon kellemesen lennék meglepve. 16-ért ajándék lenne jelenlegi piacon sajna... Sima hybridként lehetne 15-16 az induló csak az meg nem lesz ha jól tudom Európában.
-
-Tsaba-
tag
-
Ck.
addikt
Sok Boldogságot Nektek, jövőre ugyanitt, ugyanekkor, remélhetőleg egy jobb világban!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Drizzt #15643 üzenetére
Kb 1 ève nèztem a Yaris Crosst, akkor mèg 8-11,50 millió között voltak.
Röhejes árnak tartottam a 8 milliót is èrte, nemhogy a 11,50 milliót.
Egy olcsó Dacia hatása volt az autónak, mikor bele ültem.
Az 5 èves Aurisomat oda nem adtam volna èrte.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz pècsimunkás #15645 üzenetére
Ízlések és pofonok, valahogy én furcsának érzem a yaris cross arányait. A mostani toyotákból eddig yaris és a rav4 tetszett, ehhez csatlakozott most az új prius.
-
Senhi
aktív tag
válasz Tom1939 #15644 üzenetére
Kíváncsiságból nézegettem, hogy egy új plugin X1-es mit kóstál. 17.9-ről indul, annyi mint egy közepesen felszerelt sima rav4 hybrid. Méretben pedig corolla cross es rav4 között van. Nyilván bmw-re rá kell locsolni legalább 2 millát még extrákra, de akkor is túlságosan is közel van a kettő, plusz ugye plugin... Abba bele se megyek, hogy az új prius árából már m paketes összekerekes, 324 lőerős plugin csodát kapsz amibe 180 centi felett is beférni .
Kicsit úgy érzem megcsúszott a kezük és felárazták magukat a prémium szegmens aljába. Értem én, hogy megbízhatóság, örökélet, ingyen sör, de ha most kéne választanom sokkal nehezebb lenne érveket sorolni a toyota mellett. -
őstag
Hát ezzel sajna egyetértek. Asszony esetleges mi lesz a jazz helyett a jövőben kérdésre is sokkal józanabb (és olcsóbb...) az új jazz mint bármi a toyotától. Pedig a Honda sem olcsó (és mondjuk hibridjeik közül csak a jazz meggyőző összcsomagban, meg esetleg még a civic). Bár lehet ez túl korai kijelentés, várjuk meg mennyi lesz az ára tavaszi ráncfelvarrás után. Mondjuk a civic hibrid egész jó áron indult a mostani körülmények között.
-
bajnokpityu
félisten
mi a kiaval vagyunk igy. amig egész jó minőség volt, és olclsó, addig jó deal volt. de az utolsó pár évben 1 ismerős és a mienk kivételével minddel volt gond. Mi aztán váltottunk, mert még jó áron ki lehetett szállni, de egy ideig én nem biznék benne. miközben meg nagyon közel van az ára hibátlanabb tipusokhoz.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #15642 üzenetére
Az olcsó használtaknál azért nem kevés pénz kell az életben tartásukhoz itt sem. Viszonyításnak: 450 fontért vettem 6 éve a 2003-as Seat Leon TDi-t, aztán évente 1500 font ment el az életbentartására, és mindig benne volt, hogy bármikor beadhatja a kulcsot, emiatt volt rajta asszisztencia szolgáltatás is... a Yaris MK4-re lett becserélve, 2000 fontot adott érte a Toyota.
A YC-ra azért esett a választás, mert a technika már bizonyított a Yarisban (amibe 1.5 év alatt beletekertem 50000km-t), viszont szükségem van a nagyobb csomagtartóra - sokat utazunk... és ha hazamegyünk plafonig van oda-vissza a kocsi - a kombik formáját meg elrettentő példának tartjuk a párommal, így helyből kiestek. A Corolla megint egy nagyobb árugrás felfele egyébként is, a CCross/RAV4 meg feleslegesen nagy is az árugrás mellé. A fogyasztást is szeretjük alacsonyan tartani, mert a benzin nem olcsó... bár az új év kellemes árat hozott a Tesco kúton, átszámolva már csak 680 Ft/l 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...