- Mozilla Firefox
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Facebook és Messenger
- Lopják az LG akkutitkait
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz ncc1701 #14599 üzenetére
Nem nagyon van min gondolkodni, szerintem a 15 is sok. Nálam 10 ezer vagy egy év lesz a csere. Ezen tutira nem fogok spórolni. Youtube-on van a Care Care Nut Toyota specialista csatornája. Ő fél évet, vagy max 8 ezer kilométeres cserét javasol, (nyilván az USÁról van szó, egy olajcsere a keresetekhez viszonyítva nem tétel) viszont ugyanúgy a 2.5-ös hibrid rendszerrel szerelt kocsik vannak ott is, a Corolla Cross pedig ugyanaz a 2.0, mint ami nálunk is lesz.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vicces
addikt
válasz ncc1701 #14599 üzenetére
Simán 10k kmt tartok én is mindegy mit mond a gyártó.
Gondolom hozzájön még az engedélyeztetésnél is, hogy mennyi lesz az autó ökológiai lábnyoma. És odahazudnak fél, vagy harmadannyi motorolajat meg a többi sallangot.
Ahogy írod, nem tétel hosszútávon ez az extra olajcserélgetés:)
-
vicces
addikt
válasz ncc1701 #14648 üzenetére
Nekem a c06-os Twingo volt hogy 4,2-t csinált ingázós használatban
De az tényleg csak egy kis kasztni, kormány és pár pedálból állt. Azért van az a szint amikor már azt mondja az ember hogy elég és jöhet egy kis "luxus" is az autóba.
A topictárs meg végre elszánhatná magát a vásárlásra. A lenti aurisok tényleg ígéretes darabok. Ha nincs pénz akkor nem a legújabb Corolla lesz a befutó. Egyszer élünk, nagyon jó autók ezek is:)
-
KTTech
veterán
válasz ncc1701 #14712 üzenetére
A Yaris II-ben még nem volt ilyen rendszer. A Suzuki lehet, máshogy oldja meg mint a Toyota, de az összes újabb Toyotában benne van ez... A MK3-as Yaris HSD is túlnyomásos, szénszűrős rendszerrel működik, a MK4 is.
Teljes hülyeség lenne a kis autók alá nagy tankot rakni, csak a csomagtérből/ hátsó sortól venné el a helyet, és még a fogyasztást is növelné a plusz súly.
A 36L-es tank ami van a Yarisban lazán elég 4 fővel 800km-re, ami bőven elég (és még marad is benne általában 6-8L).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
galervin93
őstag
válasz ncc1701 #14985 üzenetére
Rendben, köszi mindenkinek, csak azért volt furcsa, mert 3 év alatt most tapasztaltam ilyet először (lötyögés oké, szoktam is hallani, de így "látni" még sosem), de akkor no para.
2 csík (20% ha lehet így mondani) körül szoktam jellemzően tankolni, most sajna így adta ki a lépés, de nem szeretem "elhúzni", jobb a békesség ha van benne...Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Ck.
addikt
válasz ncc1701 #15112 üzenetére
Nem. Míg a nappali menetfény a tompított felkapcsolásakor teljesen kikapcsol vagy elhalványul, addig a ködlámpa full fényerőn égeti a retinát. Némelyik tovább fűszerezi a dolgot azzal, hogy hátul is bekapcsolja. Konkrét autókat amiket fel tudok hozni példának: Yaris, Corolla, Prius, Qashqhai, Juke (messze ez a 6szemű küklopsz az egyik legzavaróbb), Civic, Accord, stb.
A legnagyobb kedvenceim a helyzetjelző_only+ködlámpa kombóval közlekedő ganévirágok.@gorgo: talán pont itt a megoldás, simán lehet, hogy egyszer véletlen beletenyereltek és azóta az év minden napján bekapcsolva maradt. Mondjuk az nem mentség, hogy a műszerfalon sem látja a jelzést. Remélem amúgy csak viccelsz és tudod hol van a kapcsoló és hogyan működik.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz ncc1701 #15189 üzenetére
fogalmam sincs, mert nem ajánlatot kértem, nem beszéltünk árat csak termékeket Egyébként saccra 150k körül lesz, ha picit több, nem gond, ha kevesebb, öröm van. Aztán meg rájösz, hogy a szűk keresztmetszet a szimpla üvegezés, amit semmivel nem orvosolsz. Igazán készíthetnének utólagos vastag fóliát, vagy hasonló. Ha 0.5-0.6 dB-t megfog, már megéri
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz ncc1701 #15197 üzenetére
pont nem jó megközelítés. Ha a zsivaj a probléma, azt nem úgy oldod meg, hogy még nagyobb zajt generálsz, ami elnyomja Ennyi erővel csutakmocsok, izzadt, koszos bőrre lehet locsolni parfümöt. Én pl kevésbé érzem fárasztónak a lekapcsolt zenével utazást, mintha van Több forrásból több zaj csak nagyobb szenzoros overload-ot generál, ami balesetveszélyes is lehet
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
No.01
őstag
válasz ncc1701 #15277 üzenetére
A TRW nyikorgott annak ellenere, h nagyon finoman lett bejaratva a Zimmerman meg razott igy ~7e km utan inkabb ment a levesbe. EBC szerintem merfoldekkel jobb (bar ujabban vannak ott is ellatasi gondok rendesen) foleg egy hobbi jarmure (sportolasi celzattal)
Egy hetkoznapi autora meg ATE. Abbol mar 4 autora vettunk es mind tokeletes.
Persze tudom, h van akinek a TRW is jo, nekunk a hang vegett (2 kulonbozo betettel) sem lett jo. Zavart igy cserelve lett. -
OCTAMD
őstag
válasz ncc1701 #15282 üzenetére
Tárcsákat én nem cseréltem még,de nem is nagyon szeretnék még egy jó darabig,mert sokan rábaszarintottak a tárcsa csere után rázott az autó,persze nem gyári tárcsát tettek fel.
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Paxker315
addikt
válasz ncc1701 #15318 üzenetére
plusz faktor: apróságok, mint holttérfigyelő, hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztető, vészfékasszisztens, sávtartó asszisztens, távolságtartó tempomat, esőérzékelős ablaktörlő, automata fényszóró, egyéb kacatok meg tudják ám dobni az árakat. Márpedig a század első évtizedének végén ezeket kompakt kategóriában nem láttad
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
No.01
őstag
válasz ncc1701 #15333 üzenetére
Bocs, h nem tettem OFF-ba illetve nem tettem smiley-t sem pedig nem szemelyeskedesnek szantam.
Nekem ez kicsit olyan, mint, h 20M-ert lehet vennei jobban felszerelt A4-et vagy fapados A6-t is (meg talan) az osszeg nyilavn ugyanaz, de a vegeredmeny azert megiscsak mas lesz. En szemely szerint ezert nem kultivalom a kizarolag ar alapu osszehasonlitasokat. De ez nyilavn csak en vagyok.
-
őstag
válasz ncc1701 #15359 üzenetére
Szerintem is Monort akart írni. Én is oda vittem a rav4-et és korábban az iq-t, szerintem is korrektek. Mondjuk ők hozott olajat számlával sem tesznek be, és 0w16-ban náluk is rezgett a léc szeptemberben, de még éppen volt (ők is mondták az egyszer lehet mást, de mondtam hogy az én autómmal biztos nem).
-
KTTech
veterán
válasz ncc1701 #15444 üzenetére
Az apróbetüs lényege, hogy ha nem csinálod meg időben a gyári szervizben a kötelező szervizt (1 éven vagy a kötelezően előírt intervallumon belül, amelyik hamarabb érvényesül), akkor a kieső időtartalomra nem vonatkozik a garancia. Mondjuk ha valaki nem tartja be a kötelező intervallumokat, akkor alapból megvonhatják a garanciát - én pl. ezért vettem meg előre a service plant, 5 szervizre előre, havi törlesztéssel 0% kamatra. Így nem egyszerre kell kiadnom sok pénzt, hanem havonta, kis költséggel letudom a szervizelést.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz ncc1701 #15444 üzenetére
Ha túlléped akár 1 méterrel vagy nappal, akkor amíg az esedékes szerviz nincs elvégezve, szünetel a garancia. Ha akkor kerül szar a palacsintába az szopóka, mert akkor saját zsebből megy a buli...de a szerviz elvégzését követően visszaáll a garancia. Ez így konkrétan le van írva.
-
KTTech
veterán
válasz ncc1701 #15451 üzenetére
Nálam még az ablaktörlő lapátot is garanciában cserélték a legutóbbi szerviznél (az olyan dolgok, mint az ablakmosó feltöltése, a kocsi lemosása az alap)... és itt komoly árnövelő tényezője is van annak, ha végig márkaszervizbe jár az autó - bár nálam visszavásárolja a mostanit a Toyota (piaci ár felett, többszöri megkeresés után mondtam csak igent az ajánlatra), amikor megjön az új Yaris Cross, január végén (még nem került legyártásra, júniusban rendeltem meg, 29000-ért (Excel + Panroof + City pack), a 21-es Yaris-ért (Excel + Panroof, 1.5 év alatt 45000km-t tettem bele) pedig 19.5-et írtak rá a szerződésre, mindkét összeg végleges... igaz, az átvételig bármikor elállhatok a szerződéstől, de ők nem tehetik meg ezt (szintén része a megállapodásnak).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz ncc1701 #15455 üzenetére
Ezt en azert nem teljesen ertem. marmint ezen en meg kulhonban sem huznam fel a szemoldokomet mert a forgo / /kopo alkatreszekre ott sincs garancia. Ide tartozik minden fek es futomu alkatresz. Nyilvan ha elvetemedik a feknyereg vagy valami az mas teszta, de mikent vedene azt ki a markaszerviz, ha te hulye modjara ~30-es tempoval fek nelkul athajtasz egy jardaszigeten (megtortent eset) ? Ott jopar dolog cseres, de nyilvan nem fer bele a gari hataskorebe.
-
AXisBOLD
addikt
válasz ncc1701 #15420 üzenetére
komoly díjazás...
én is szenvedek most, a tanksapka alatt már harmadszor jött ki a hólyag, így ki kellett hegeszteni, remélem már nem jön vissza és nem kell elem csere.
mert az autón ezen kívül nincs máshol rozsda, alvázvédelmet is megkapta idén tavasszal és a jobbik 1.3-as motorral van szerelve, nagyon kedvelem, pedig egy 1.8-as Civic Tourer-el van egy alomban, amit azért más vezetni, de ezt is még mindig szeretem megpörgetni.Aurea mediocritas
-
aszamóca
aktív tag
válasz ncc1701 #15561 üzenetére
Mi van, ha a trélerre rakáskor, vagy bármilyen mozduláskor beindul egy motoros sziréna 130dB-el, ami nem canbus meg egyéb szoftos buziság, hanem külön kör, egy mozgásszenzorral?
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
-
aszamóca
aktív tag
válasz ncc1701 #15572 üzenetére
Az, hogy mennyire akarjuk blokkolni a jeleket, kizárólag pénz kérdése. [link]
Ha elviszik, és blokkolják a jelkövetőket, akkor 6órán belül úgy is darabokra szedik az autót, és alkatrészenként értékesítik.
Én arra mennék rá inkább, hogy egyedi, meglepetésszerű dolgokat produkáljon az autó lopás esetén, amire nincs standard felkészülve a tolvaj.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...