-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sobod87
tag
Helló!
Köszi a választ.
Járattam a parkolóban picit, igazából csepeg, szóval eldugulva (teljesen? ) nincs.
Vettem egy klímabombát, de másnap reggelre ugyanúgy büdös volt - legalábbis az elején...nem értem én ezt. (Egy hónapja volt ózongenerátoros "tisztítás" is.)
Valami majd lesz -
Motar
tag
válasz Sobod87 #14453 üzenetére
Hát sajnálom, baj nem lesz csak nem fog eltűnni soha teljesen. Voltam a Toyotánál is 2*, különböző klímásoknál is, sajnos nem oldotta meg nekem a gondot. Idén mondom nem csinálom végig vele a nyarat és apró darabokra szedetem az egész rendszert, de már későn kezdtem el intézni és nem volt klímás aki ősz előtt vállalta volna. Legalábbis olyan akiben bízok is. Havonta egy ózonos sokat segít, meg én vettem ilyen befujos habot, azt szoktam befujni még a kifolyón.
[ Szerkesztve ]
Attól hogy mindig a szexre gondolok, már szexmániás vagyok?
-
OCTAMD
őstag
-
Paxker315
addikt
Ez milyen felszereltségű? Mert, nem exe, abban biztos vagyok. LivePlus? Active?
ülésfűtés van, de nincs pl. radar, és színes üveg sem. A felni sem 17 szemre.. Valami nem kerek, JSZP-n lekérdezve sem találtam normálisabb képeket Mit kellene látnom, ami ezekről a képekről "átjöhet"? Köszi szépen, ha bárkinek van észrevétele róla2018 febr-ban hozták be DE-ből, akkor 16ezer km volt benne, most 79ezer, szvl nem állt, összességében nem tűnik rossz ajánlatnak. Csak a felniméret& ablaküveg&radar dolgok elbizonytalanítottak, milyen felszereltségű is.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #14461 üzenetére
Igen. Radar nincs, és színes üveg sem. Német import, tippre comfort lehet (ott más megnevezes volt talán). Hatszáz km-re van, így potyara nem utaznek, de, ha ennyiért vállalható, megnézném. A 16" felni nekem előny, mert olyat szeretnék amúgy
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
OCTAMD
őstag
válasz Paxker315 #14462 üzenetére
Itt sokminden hiányzik az enyémhez képest ami holland és Lease Pro változat.
Ledfényszóró
Radar első hátsó +Parkolássegítő
Ülés nekem full bőr
4 gombos dual fűtés klíma kezelő
Üvegtető stb.[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
blg
senior tag
válasz Paxker315 #14460 üzenetére
nekem magyarországi Active Trend van (nem hibrid)
ránézésre ugyanilyen a felszereltsége, kivéve, hogy itt nincs első és hátsó parkolóradar + parkolássegítő
nem látszik, hogy van-e automata világítás és ablaktörlő (ezek nekem vannak)
16-os a felnim, és ránézésre (bár oldalról van fotózva, és nem látszik jól) ugyanilyen az alufelnim[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
Köszönöm. Telón annyit mondott, hogy GPS nincs benne, illetve, a fia tette fel a hirdetést, ő nem tudja a felnimeretet és felszereltsegi szintet.
A hulladék hahu meg nem enged normális galériát pl Google drive mappa v hasonló megosztása
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #14466 üzenetére
az a baj, hogy, a tulaj telefonszáma van megadva, de a hirdetést a fia adta fel&kezeli. A tulaj amire tud, válaszol, de én meg nem szívesen utaznék szabócsbúl szigetvárra, hogy utána "csalódás érjen". : ) JSZP-n lekérdezve nem lettem okosabb a felszereltséget tekintve, de ami fix, hogy vonóhorog az van
Amúgy káosz az auris-piac. Rengeteg van exe-nek vagy active trendplüssnek hirdetve, ülésfűtés-radar nélkül. .. drágábban[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Tudom, csak akit ismerek- autorevizor - bp-pest megyében mozog így előbb a tulajt&hirdetőt faggatom. Amúgy olyan 25-30ezer ft körül dolgoznak ezek a függetlenek
Amúgy ha live plus v active, akkor sincs rossz áron, ennyi km-rel, csak jó tisztázni a felszereltséget, mi van, mi niccs. az előéletből ami "nem tisztázott", hogy miért került első tulaj által eladásra 14ezer km-rel, 1.5 évesen?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #14468 üzenetére
tudom. Ezért sem kapkodós a megtekintés. Egyébként, a toyotánál is van gyakorlat arra, hogy szerényebb felszereltségű példányoknál kispórolják a filcet-szivacsot ajtókból, kerékjárati ívek mögül? Katalógus alapján a hirdetett autó "Comfort"-nak tűnik.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
OCTAMD
őstag
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #14472 üzenetére
én kifejezetten a hang -zaj miatt keresek Hatchbacket, kombi nem játszik. A 16-os felni annyiban "előny", hogy a 17-est úgyis cserélném kisebbre. Esetleg a CT-k még, de már a sokadik keret-bővítés után nem akarnék még többet rááldozni, így is jó 1m-val több megy rá, mint eredetileg szerettem volna Mindegy, inkább szunya, alszok rá egyet, aztán holnap délelőtt még informálódok. Nyári napfordulóig mindenképp túl leszek ezen, mert idegileg egyre jobban megvisel a keresgélés, szerencsére az eladáson már túl vagyok - rezgett a léc, mert nagyon irritáló, hogy képtelenek üzenetben v emailben érdeklődni sokan, mikor kértem hogy telefonon inkább ne. Nem értem, miért nem lehet tiszteletben tartani, hogy levelezni könnyebb-egyszerűbb-gazdaságosabb, mint csörögni, amit úgyis kinyom az ember reflexből
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #14474 üzenetére
Yaris hsd. Nem volt bajom vele, de, elviselhetetlen volt a beltér. Kapott ugyan utólagos zajcsillapítást meg szigetelést, de, a papír-üveget nem tudod kicserélni. Gyakorlatilag városon kívül használhatatlan volt fél óra után, városban is határeset, rossz burkolat mellett v erősebb forgalomban már zavaróan zajos. Eredetileg jövőre v 2 év múlva terveztem, de a trendek-árak alakulása miatt úgy döntöttem, nem várok, mert idén szerettem volna 1-2 rövidebb kirándulást csinálni nyáron, de a yarisszal esélytelen volt számomra. Próbáltam megszokni, nem sikerült. de első autónak tökéletes, helyhiány nem volt, elégséges volt számomra a csomagtartó és beltér tágassága is (bár én 2-es priust szerettem volna). De, szvsz a hatchback kompaktokkal már azért 2-3száz km-es utakat is vállalhatok, és azért 5-6 évre terveznék vele.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #14476 üzenetére
Két pedál elég nekem TSI-DSG-vel vannak kellemes tapasztalataim, csk azt nem én üzemeltetem. .. Frusztrációtűrésem nem a legjobb, márpedig az 1.4tsi-dsg nem feltétlen a gondmentesség csimborasszója. Esetleg régebbi CT nagyobb futással?
Egy időben gondolkoztam manuálváltó& átalakítás kézi kuplungra, de akkor a későbbi értékesítés nem adja annyira. Amúgy úgy voltam vele: megbízható-eladható-gondmentes-olcsón fenntartható, kb octavia zajszintű kompaktot keresek, amiben elég egy láb. Aztán hónapok után oda jutottam, hogy a HB Auris és CT erre megfelelő lehet.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nagyúr
válasz Paxker315 #14473 üzenetére
én kifejezetten a hang -zaj miatt keresek Hatchbacket, kombi nem játszik.
Akkor miért nem szedánt nézel? Az csendesen egy picit, hiszen a hátsó futómű zajok kevésbé jutnak előre. Bár csodát attól sem várnék, ha a Yaris HSD hangos volt...Kapott ugyan utólagos zajcsillapítást meg szigetelést, de, a papír-üveget nem tudod kicserélni.
Csak szólok, hogy amennyire tudom, az Auris / Corolla sem kap dupla üvegezést általában.
Szóval akkor inkább a Lexus-ok körül nézelődj...Amúgy úgy voltam vele: megbízható-eladható-gondmentes-olcsón fenntartható, kb octavia zajszintű kompaktot keresek, amiben elég egy láb.
Szigorúan saját vélemény, de nagyon sok az elvárás
Egyébként ezek alapján akkor inkább a CT...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
OCTAMD
őstag
-
No.01
őstag
válasz Gombinyó #14483 üzenetére
Az azert mar mas kategoria minden szempontbol...
Mi neztunk regebbi CT-t. Jo-jo, de az terben nagyon messze van egy P3-tol hiaba jobb a belseje.
Egyebkent meg a regi CT-k szerintem nem annyira halkak, bar lehet meg azon a szinten is van kulonbseg a felszereltsegi szinteken.Ha szabad szemelyes velemenyt is belevinni az egyenletbe akkor ahogy korabban is irtak az elvarasok nem feltetlenul vannak fedesben az adott kerethez tarsithato kinalati halmazzal
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #14482 üzenetére
Annak a megosztott allapotfelmeres jegyzőkönyvet mutattam szerintem egyértelműen nem ajánlott vétel, túl sok a gitt meg sérült elem, meg ne legyen rozsdás a futómű 38 ezer km után
Tudom hogy sovány az 5.5-6 milliós keret, de, ez már így is jóval több, mint amit eredetileg szántam volna rá. A szedanok nagyon szépek, jetta, oktavia, de szeretnék 4.3-4.4 méter hosszig keresni. ( garázs rövid és van bent két bringa, fűnyíró is meg lomok)
Családban korábban volt golf vi-vii meg kölcsön oktavia, most karoq, kamiq, mindegyik lényegesen jobb, igényeknek már gyári állapotban is megfelelő, hosszabb távon ha kicsit zsibog a fejem, lekapcsolom a médiát, zenét. De szél és menetzaj fenyevekre van a yaristol még a SUV-skodaknal is
De ha nem hibrid, akkor mi? Tsi-dsg? Ecoboost powershift? az igenyekrol is: lentebb adtam, pl ct200 jöhet 222 ezer km-ig, 2012től
Van esély 6 millioig vagy még türelem és gyujtogetes?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Gombinyó
őstag
válasz Paxker315 #14485 üzenetére
Családban korábban volt golf vi-vii meg kölcsön oktavia, most karoq, kamiq, mindegyik lényegesen jobb, igényeknek már gyári állapotban is megfelelő
Ezt adom, most kaptam cégesnek egy Scalat, hasonló benne alapból a szélzaj, mint a Corollában plusz szigeteléssel... Összességében mégis a Toyota egy sokkal jobb autó. A kuplung, a váltó, a motor sokkal kifinomultabb szerkezet. Úthibákon a Scala már most úgy zörög, mint a Corolla 65e km-nél. Ha választanom kellene a kettő közül gondolkodás nélkül a Corollát választanám, magasabb szélzaj ide vagy oda. Szegény azóta csak a garázsban áll, lassan meghirdetem aztán megy a háztól. Így utólag jó katona volt. -
No.01
őstag
válasz Paxker315 #14485 üzenetére
Ecoboost meg a powershift nelkul is kerulendo. Legalabbis akinek volt tobb is nem szerette (ceges)
DSG nekem tetszenek, de ami a kis motorosokban van (szaraz kuplungos) az a szaki szerint ha nem is kerulendo, de nem annyira javasolt, mint a nedves valtozat.
Raadasul mukodesukben sem annyira jok.
Mi a Corolla elott gondolkodtunk kombi Golfon (VII) is DSG-vel (1.5) belulrol sajnos vagy sem azert legalabb 1 szinttel allt a Toyota felett... Mondjuk ugyanez elmondhato volt a Ceed-re is ami ugyszinten jatekban volt meg az OctavivalA "vicc" az, h kisse beleasva magamat a nemeteket viszonylag hamar elengedtuk, szerviz, megbizhatosag es nem utolso sorban a fogyasztas vegett. (egyeni preferencia)
A Ceed jo lett volna, de a vegso lokest megiscsak a kozel fele akkora fogyasztas es a megbizhatosag adta.Egyaltalan nem tokeletes auto a Corolla sem, de ha mindent beledobok egy kalapba akkor hosszutavon meg mindig ez ami nekunk a leginkabb megfelel. Ha meg oda kerul a dolog, h megiscsak valtunk akkor meg az eladhatosag temakorben is kis hatszellel indulunk ami szerintem ugyszinten nem elhanyagolhato tenyezo meg akkor sem ha viszonylag kevesen vesznek ilyen szempont szerint uj autot.
-
Paxker315
addikt
válasz OCTAMD #14489 üzenetére
Szerintem simán 5.5 körül el tudnád adni, vagy akár 5.85-be is.
A hatchback vonal gyász 5 millió alatt NINCS facelift utáni , 5.5-től lefelé gyakorlatilag csak ülésfűtés nélküli live-ok, de, értelmes darabok inkább 6 felett vannak. Az említett gödöllői meg kizárt. [kép] [kép] [kép] [kép] Azért olcsó, mert sáros.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Yeffy
veterán
udv. elsosorban mk5 Rav4 (Hybrid) tulajokat kerdeznek, ha vannak, nem tudom, h ez altalanos Tojó jelenseg-e.
egye jobban megkedvelem a kicsikét, fogyasztas is kezd alakulni sztem a meretehez kepest, miota tobbet vezetem, es kitapasztalgatom, hogy kell hajtani, viszont van egy elegge idegesito szokasa, amit nem tudom, hogy orvosoljak.
nevezetesen, h akarhova allitom a klimat, h fujjon, a muszerfalon a kezre fujo rostelyokbol mindig jon levego. akar auto, akar manual, akarhova allitgatom (nekem a szelvedore fujas a kedvencem, telen/nyaron, nem kell a kezemre a kozvetlen, adott esetben hideg levego), mindig fujja ott is. hogy a tokombe' lehet ezt kikapcsolni? nekem ugy remlik, mint ha regebben ezt nem csinalta volna.
ha pl "Front" (szelvedo) allasba rakom manualisan, akkor is fujja elol is, ami nekem nem kell. foleg mostanaban, h melegebb, napos idok voltak felenk, igy az utaster felmelegedett, igy nem langyos, hanem kifejezetten kellemetlen, hideg levegot fujt a kezemre. persze, feljebb tudom rakni a homersekletet, csak aztan meg ugy felejtem, oszt' legkozelebb meg fut, amikor kint mondjuk van 15 fok, esos ido. nem akarom allandoan tekergetni. leginkabb Auto modban hasznalnam, de abban meg egyaltalan nem tudom allitani, hova fujjon, mert ha hozzanyulok, kikapcsolja az auto modot.
a rostelyokat nem tudom, es nem is akarom be/lezarni. mit tehetek, h ez megszunjon? vagy ez ilyen?
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
KubanitoS
veterán
Ezt én is észrevettem a fél éves Yarisomnál. Akkor tűnt fel, miután hosszabb útra mentünk vele, én meg a céges Oktáviám letettem. Utóbbiban be van állítva a stabil 22 fok és szabályozza is, ahogy kell. A Yaris ezután meg mintha állandóan csak a hideget nyomta volna. A rostélyok állítgatása sem segített sokat. A legjobb megoldás az volt, hogy feljebb tekertem 23 fokra, azóta jobb a helyzet egy fokkal.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
No.01
őstag
válasz KubanitoS #14493 üzenetére
...azota jobb a helyzet egy fokkal...
Egyebkent szintes sebesz. Rostelyoka nem szabad elzarni legalabbis masik markanal nem volt szerencses foleg az Auto moddal kombinalva.
Ott (Suzuki, de mondhatnam a korabbi Toyotakat is) hasonloan vagy meg rosszabbul mukodott a dolog. Nem rossz ez, de a tokeletes nem ilyen. -
őstag
Középső rostélyon leállítani nem állítottam még le, de az rémlik hogy nekem is fázott tőle a kezem ezért max felfelé állítottam (de én most onnan nem érzem hogy továbbra is jönne onnan mindenfele így a kezemre is, de ugye melegebre állítás miatt is lehet). És általában érzés az volt hogy nagyon hideget nyom a klíma (nem csak középsőn, mindenhol) ezért állítom mindig 24-re ha kint 30 vagy felette van. Kíváncsi vagyok majd az igazán melegre (40 és társai), ott még nincs tapasztalatom.
-
Paxker315
addikt
esztétika, kompakt méret (kombi hossza miatt nem), zaj. Térkínálatban nekem bőven sok Ma ki is próbálok egyet
Na, de ennyit pl nem szánnék rá. Elvek..
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék