-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
Pedig sokan vették a Sedant pont az 1.6 szívó miatt, Magyarországon vagyunk, itt még mindig a 4 hengeres szívó motor a megbízható, a többi max 100ezret megy el és szar.
Az 1.6 és az 1.2T is jó vétel volt Corollából, a konkurens gyártókhoz képest is, elég sok autót megnéztem mikor végül a Toyotát vettem és nem a hibridsége miatt választottam én se.
FB csoportban rengeteg 1.6 sedan van, aki nem városozik annak egyszerűen nem éri meg a hibrid felár. -
nagyúr
válasz venom8888 #14091 üzenetére
Melyikre gondolsz, mert 2019-es E170 Corollát is lehet elvétve látni szedánban (az lehet faceliftes) és 2019-es E210 Corollát is.
Az "olcsó használtan" nem igazán értem. 6,2 - 6,5 millióért látok E210-eseket és 5,4-6 milliórt E170-eseket. Ez kb. annyi, mint egy hasonló kategóriás Kia Ceed vagy Skoda Octavia.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ebbol nagyjabol semmit nem tudtunk meg. Mennyi az az olcso? Milyen felszereltseg? Amugy Corolla-bol az 1.6-ot senki nem veszi, mert minek. Hybrid fronton erdemes a Corolla-val foglalkozni.
Hát ehhez képest tele az E210 csoport is 1.6 és 1.5 tulajokkal...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Szerintetek a Toyota/Lexusnak van félnivalója? Képesek lesznek a gyors felzárkózásra elsősorban BEV és PHEV téren?
Le vannak maradva kicsit, de őszintén szólva nem hiszek abban, hogy az idejekorán jött tiszta EV mániának van létjogosultsága. A Toyota nagyon racionális gyártó. Szerintem jól látta és látja, hogy most még Hibrid korszak van.BTW a Toyota nagyon bízik a hidrogén hajtásban. A ráció az, hogy kb. sehol sincs senki felkészülve arra, hogy mi lesz, amikor az autók nagy része elektromos hálózatról lesz töltve, és megszűnnek az EV autókhoz mért kedvezmények. Itthon is a rezsicsökkentés miatt észszerű csak, a fizetős töltőoszlopoknál nem is nagyon látsz EV-t...
Ha innen nézed az EV autók terén pl. a PSA vagy a GM is korábban indult, aztán annyira messzire nem jutottak. Ez nagy részt marketing. Ahogy a Kia / Hyundai előnye is...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #14105 üzenetére
Szerintem, a kényelmen kívül még a hibrid mellett szól egyfajta "újraeladhatóság" és viszonylag olcsó fenntartás, megbízhatóság, bolondbiztosság. Csak "áll benne a pénz", amíg Nálad van Amíg a város és előváros a hangsúlyos, meg országút, addig előnyben van. Ahol elvérzik, az autópálya. Bár észszerű 120-125-ös tempóval ott is barátságosan alacsony fogyasztással eljárkál. Bár a fogyasztás minden felállásban elkezd meredeken felfelé kúszni a tempó növekedésével, így, teljesen értelmetlen taposni, ha nem csillagászati távokra megy az ember.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
Tegnap míg olajat cseréltek a Corollában, elmentem egy tesztkörre egy Lexus UX250h-val.
Luxury felszereltség volt, direkt megnéztem és tényleg dupla rétegű az oldalüvege (csak ezen a szinten van ez benne), bár még így is hajszálvékony. 130-140 km/h körül ezt sem mondanám csendesebbnek a Corollánál, akkor milyen lehet az alap üvegezéssel?!
30 perc vezetés alatt nem jött át az a "hú de nagy" különbség az 1.8 és 2.0 hybrid hajtáslánc között, de biztos van az a helyzet, mert papíron jelentős az eltérés, csak egy ilyen rövid teszt nem adja át.
A HUD is fura volt ebben a modellben, láttam már kellemesebb megoldásokat más gyártóktól (pedig beállítottam).A helyén kell kezelni, ez egy városi crossover, aminél talán még egy kombi Corolla is jobb utazóautó.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz Paxker315 #14109 üzenetére
Jöttem egy darabot a hibrid rav4-el Szlovéniában (250 km) pályán 110-120 között (plusz hegyek) fogyi első ezerkettő kilométerre lement 6,7-ről 6,6-ra. Plusz az irtózatos m7 kivezető dugóban is szépen csökkent a fogyi. Nyilván ha ez a batárt meghajtom 150-el akkor kétszámjegyű lesz a fogyi. Alapvetően nem erre hajtottam, de esőben és hegyen betartottam ahol 110 volt a korlátozás.
-
őstag
válasz Bullitz #14098 üzenetére
Gratula
Jó kis verda, igaz nekem Facelift előtti van, de mi is nagyon imádjuk.
Sipolást jobb fajta OBD olvasó is megoldja, pl. Carista - én ezt használom keréknyomás szenzor programozásra is, elég jó az app is, és a Hybrid Assistant app is elbír vele, kell mennyiségű adatot szolgáltat.
Hazakísérőt minden leállítás után aktiválnod kell, sajnos nem automata. Magad felé húzód, és utána 30 másodpercig világít. -
nagyúr
válasz Paxker315 #14109 üzenetére
A matek szerint most kezd csak költségek terén érezhető lenni a hibrid előnye. Így, hogy 500-600 Ft-s a benzinár (a piaci). 3 évvel ezelőtt nem ez volt...
Utazóautónál (ha nem városozol) szvsz még most is egalban van a hibrid és a benzines. A jövőt még csak tippeljük. Én 3 éve azt számoltam ki, hogy 5 év / 100000 km mellett kb. 600 Ft átlagos benzinár mellett lesz előnyben a hibrid. Akkor irreális volt ez a szám...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
Majd kiderül, mikor kezdik el csökkenteni a maximális sebességet az EU-ban. Mondjuk reálisan 100-ra autópályán, 80-ra főúton. Egyrészt iszonyú mennyiségű benzin megtakarítást okozna, járulékosan a károsanyag-kibocsátás csökkenésével.
Ebben az esetben már a benzines előnye el is veszik egy modern hibridhez képest... Mondjuk én utazáshoz is használom a hibridet és még mindig olcsóbb, mint a sima benzines Igaz, felénk a Tesco-s benzin is 734 Ft/L, most ment le az ára.
Egyébként felénk már a Toyota nem is forgalmaz az újabb járgányokból tisztán benzinest, így a matek mindenképp a hibrid fele billenwww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Gombinyó
őstag
válasz Paxker315 #14109 üzenetére
Tudom mit tud a hibrid és mik az előnyei. Ettől függetlenül sokaknak elég a sima benzines és 2019-2020 környékén abszolút jó vétel volt 6m körül, korrektül felszerelve. Az egyik legolcsóbb alsó-közép kategóriás autó volt. Ma már az eredeti vételár felett mennek ezek is 2-3 évesen, szóval jól tartják az árukat.
-
KTTech
veterán
A Toyotánál azért ott a tarsolyban a szilárd-test akkumulátor, ami lassan piacérett dolog lesz. Azzal szemben a hagyományos LiIon technológia elég kőkorszakinak hat (sokkal nagyobb energiatárolás azonos méretben - bár a Toyota deklaráltan nem akar nagy hatótávolságú autókat gyártani, tehát itt a kisebb méret/súly lesz az előny -, sokkal kevésbé hőmérsékletfüggő, a degradáció pedig töredéke a LiIon-nak, és nagyobb töltő/kisütőáramot visel el). El tudom képzelni, hogy egy Yaris méretű autóba beraknak egy akkora akkut, ami 100km-es hatótávra elég, a mostani LiIon akkupack helyére... és máris ütős PHEV lenne, egy töltőelektronika hozzáadásával.
Nem tudom most otthon mennyi a villany KWh-ja, itt most éppen 137Ft... na az már nem olyan jó üzlet, bár, még mindig kevesebbe kerül, mint a benzinesek etetése (csak a bekerülési érték is jóval magasabb). Nálam mondjuk amúgy is bukó lenne, a hatótáv miatt. Ha csak melóba járásra kéne, akkor viszont megér(het)né, ha nem lenne drágább, mint egy kis méretű hibrid.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #14116 üzenetére
Tudom, hogy tudod, aktív használóként írtál már róla többször. : ) Mondjuk az 1.2T is rokonszenves azok alapján, amiket olvasgat róla az ember, az új 1.5-tel rejtély, mik lesznek hosszú távon tapasztalatok, de nem hiszem, hogy gáz lesz. Csak sokan "elvből" és zsigerből hurrogják.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #14116 üzenetére
Egyébként, ahogy látom: vlszg az 1.6-os szívóbenzin corollák ára csökkeni nem, növekedni viszont fog. Egyszeruen, mert, itthon még mindig nagyobb a kereslet hagyományos benzines 1.6-os, 4 hengeres (nem "alulméretezett", nem hibrid, nem 3 hengeres, nem turbós) motorra, főleg manualganggal, mert, a hazai vásárlók jelentős része konzervatív.
Ahogy terjedőben az EV, hibridek, kisméretű-feltöltött motorok, úgy fog kissé felfelé kúszni a régi szívó-négyhengeresek ára. "Szerintem". Mert sokaknál az preferált.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nagyúr
válasz KTTech #14115 üzenetére
Majd kiderül, mikor kezdik el csökkenteni a maximális sebességet az EU-ban. Mondjuk reálisan 100-ra autópályán, 80-ra főúton.
Attól olyan messze vagyunk, mint Makó Jeruzsálemtől. Az is sok éves huzavona volt, hogy az EU-n belül legyen kötelező a sebességkorlátozó rendszer, ami idén július 6-tól lesz kötelező az újonnan értékesített autókba...
Igaz, felénk a Tesco-s benzin is 734 Ft/L, most ment le az ára.
Miután Magyarországi használt autókról volt szó, nem hinném, hogy más országok viszonyai bármennyiben is befolyásolják a témát...
Egyébként felénk már a Toyota nem is forgalmaz az újabb járgányokból tisztán benzinest, így a matek mindenképp a hibrid fele billen
Magyarországon ez mennyiben is érint minket? Semennyiben........
A Toyotánál azért ott a tarsolyban a szilárd-test akkumulátor, ami lassan piacérett dolog lesz.
Pontosan ez az. Jelenleg az a terv, hogy 2025-ben lépnek színre a szilárdtest akkumulátorokkal, csakhogy még 2025-ben is úgy vélik, hogy csak hibridekben fog debütálni, mivel drágább, mint a Li-ion technológia (így pedig kisebb aksi is elég, más szóval kisebb mértékű lesz a szükséges felár).
A szilárdtest aksiknak két nagy előnyük lenne a Li-ion technológiához képest, mégpedig a jobb energiasűrűség, ami könnyebb és kisebb akkumulátort jelent azonos tárolási képesség mellett, a másik pedig hogy nem tűzveszélyesek. Ugyanakkor van egy sor megoldandó kérdés még náluk, ezért is van még mindig kísérleti fázisban.
Emiatt a szilárdtest aksi, bár kétségkívül ígéretes, pont, hogy a nagy EV autó hisztéria közepén nem befolyásol semmit. Ha így haladunk 2030 körül futhat fel ez a technológia, amikor már szinte mindenki a EV autók felé fog fordulni. A hibrid technológiánál a Toyota egyszerűen egy jó húzással beelőzte a konkurenciát, az EV autók terén viszont félig-meddig hátrányban van, ráadásul még mindig kérdéses, hogy valóban az EV autók lesznek a megváltás.
Én továbbra sem látom azt, hogy az minden ország képes lesz minden belsőégésű motort kiváltani elektromossal, és hogy ezt hogy is fogják táplálni. Nagyon mókás, hogy miközben a környezetszennyezés miatt üldözik a benzin- és diesel-motoros autókat és járműveket, de közben sok országban még széntüzelésű erőművekkel termelik az elektromos energiát, amik az EV járműveket tölti...
Nem tudom most otthon mennyi a villany KWh-ja,...
Itthon a politikai célú rezsicsökkentés miatt a legfelső lakossági ár 43,41 Ft / kWh.
Töltőoszlopnál piaci áron hozzávetőleg 100-160 Ft / kWh, függően kismillió dologtól.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
woros
őstag
Van olyanra lehetoseg fl aurisbam hogy az ablakok felhuzodjanak maguktol, ha lezarom a kocsit? Kivulrol zarom le ofc.
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Toyota Rav4 2017 (német) navigációjának térkép frissítéséhez szeretnék segítséget kérni. Össze van szedve valahol lépésről lépésre, letölthető fajokkal együtt? -
őstag
válasz -FreaK- #14125 üzenetére
Toyota oldalán megvan a letölthető fájl (évente kétszeri frissítéssel) de természetesen csak a megvásárlása után érhető el.
1év 129€, 3év 229€ (Néha van akció-> egy év árán 3 év)
Ott írják is a telepítés menetét. Pendrive-ra kell másolni egy adott mappát és az autó felismeri, majd végig vezet a telepítésen.
De lépj be a lenti oldalon lehet van rá még ingyenes frissítés
[link] -
FLx
addikt
-
nagyúr
Pro és kontra is vannak érveim. Igen, engem is mellbevágott, hogy a 2004-es VW Golf Mk.5 alapból tudta azt, hogy automatán le- és felhúzta az ablakokat a nyitó/záró gomb folyamatos nyomvatartására. Hozzáteszem: tudja a Corolla, csak tényleg a szervízben aktiválni kell
Állítólag azért van kikapcsolva, hogy véletlenül a zseben megnyomódó gombbal ne nyissa ki az ablakokat - ha kéred a lehetőséget, az ebből fakadó esetleg lopást, károkozást (esőkár), stb. magadra vállalod, azért a Toyota már nem vállal felelősséget. Érdemes elgondolkozni rajta, hogy ez így tényleg rossz döntés-e - én megértem ennek fényében...
Másfelől azért kényelmi funkciónak gondolom, hogy itt nem kell minden egyes induláskor kikapcsolnom a start/stop rendszert, ami pl. a Ford-oknál így van (az enyémben alapból ki is volt kapcsolva, amin meg is lepődtem).
Szintén kényelmi funkciónak gondolom, hogy a fedélzeti elektronyika bár egy generációval a konkurencia mögött jár (ez engem is zavar), de ha laikus egyorrú user szemüvegén keresztül nézem, nincs vele probléma - csak működik. Nem lassú, nem akadozik, nem szenved.
Élből tudom az ülésfűtést kezelni, élből tudom a légkondit kezelni, stb.Szerintem a Toyota az egyik legracionálisabb autógyártó, megbízható, jól összerakott autókat ad el. Ha kényelmes autót szeretnél, akkor a Peugeot és Citroen márkákat ajánlom, ha több pénzed van, VW csoport (tapasztalat), ha még több, akkor meg nem itt fogsz fórumból informálódni . Eszméletlen dolgokat tudnak azonos, vagy kicsivel magasabb árért. Csak a szervízt is sűrűbben fogod látogatni (szintén tapasztalat).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
Miért érne nullát a nyomva tartás? VW csoport, Honda, csakaBMW, illetve a legtöbb egyéb gyártó dettó ugyanezt tudja csak …tudtommal egyedül a Ford húzza fel magától hosszú nyomást követően, de lehet vannak még páran. 2017-es Mercedes meg csak akkor tudja, ha van memóriás ülésed. Anélkül felejtős, lol.
@Cifu, #1428:
Azért ha kényelmesebb és minőségibb autót keres valaki, nem kell rögtön elfordulnia a márkától teljesen…elég csak a Lexus háza táján szétnéznie. Én azóta azt kívánom, bárcsak az Audi, BMW, Mercedes idegbajt kihagytam volna közben, de való igaz, hogy akkor meg a márkát nem értékelném talán ennyire.[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
A VW csoport tudja az automatikust is (Golf5-ös szinttől felfele, bár magamnak csak Seat-ban csináltam meg), csak biztatni kell egy kicsit a komfort elektronikájukat
Engem jobban zavar, hogy egy bizonyos sebesség felett nem zárnak az ajtók automatikusan. Ezt már a Seat Leon MK1-em is tudta, hiányzik is...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! Van valakinek új Rav 4 hibridje? Ha igen, milyen a kocsi, megér közel 15 millát a selection? Nem túl gagyi az utastér és az infotainment?
-
FLx
addikt
válasz Palesztin994 #14135 üzenetére
Nezd meg a szalonban es dontsd el. Mindenkinek egyeni preferencia, hogy mi neki a gagyi. Szerintem nagyon szegenyes a belter minden Toyota-ban, az infotainment hatareset, mar nem olyan gaz mint regen. De engem abszolut nem zavar, arra hasznalom a kocsit, hogy A-bol B-be menjek, foleg kis tavokra.
-
Senhi
aktív tag
válasz Palesztin994 #14135 üzenetére
Gyakorlatilag az összes hibrid egy árban van (kia sportage, hyundai tucson, ford kuga, honda crv, stb) így nehéz megmondani. Végig kell járni a kereskedéseket és próbavezetni majd az alapján dönteni. Itt nyilván mindenki azt fogja mondani, hogy persze (hiszen végül amellett döntött), de lehet neked más szempontjaid vannak.
Selection szerintem nem ad annyi pluszt, mint amennyivel a comfort style plushoz képest kerül (de én is selectiont rendeltem, mert más már nem volt).
Véső soron pedig az fog dönteni, hogy mennyit vagy hajlandó várni rá. Honda CRV van azonnalra, de kifutó modell és látszik rajta nagyon. Ford év végére érkezne meg, de ugyanazt a sorjás szar műanyagot használják, mint a 14 éves c-maxban így azzal a lendülettel szálltam ki belőle. Kia/hyundai nyugdíjas koromra megérkezett volna, pedig az lett volna a nyerő nálam. VW csoport 1.5tsi + dsg-től kiver a víz. Maradt a rav4 .
A jó hír, hogy ha most rendeled akkor már a jövő évi modellt kapod (és akkor is érkezik) amiben új full digitális műszerfalat és 10,5" infotainmentet kap (azt ami a bz4x-ben is van pl.) -
FLx
addikt
válasz Gergőke88 #14139 üzenetére
Publikusan nem nagyon vannak egyelore infok, be kell menni a kereskedohoz. Mire kiraknak valamit a weboldalra mar 2050-re fogsz tudni rendelni kocsit. Ha mostanaban szeretnel uj autot (ergo 1 even belul) en azt javaslom neked, hogy azonnal menj be minden kereskedesbe ami erdekes lehet es inkabb aznap megrendelni a kocsit mint masnap. Sokszor meg a kereskedesben is csak hummognek, hogy mit tudnak majd szallitani es mikor, ezert nem is szoktak veszodni mar a weboldalakkal. Ugy kepzeld el a jelenlegi helyzetet, hogy 1 vagy 2 hettel kesobbi rendelesnel mar siman honapokkal kesobbi gyartasra kapsz csak kocsit es siman lehet hogy akar 5%-al dragabban.
[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
válasz Gergőke88 #14139 üzenetére
Mint ahogy előtte is írták, kereskedőket kell kérdezni, nekem is onnan van az infó. Átküldenek egy új MY23 árlistát abban látod a felszereltségeket és onnan lehet tudni pontosabban.
Idén októberben lesz gyártás frissítés, decembertől szállítják az újakat. Comfort és afelett biztos megkapja, active-ot nem tudom. Elvileg TSS2.5 is jön hozzá pluszba (vagy a 3, ezt nem tudták megmondani).Szerk: pontosítok, megnéztem a korábbi árlistát amit kaptam. Active 7" műszerfal és 10,5" infotainment, Comforttól jár a 12" fullscreen műszerfal.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Palesztin994 #14135 üzenetére
Nekem nem rég érkezett egy comfort style plus. Szerintem belső minőségben és infotainment tekintetében is vannak jobbak, de én kellemesen megfelelőnek nevezném. Gondolom új modelév csak jobb lesz ebben. Nekem a selection nem tetszett (semmilyen bőrt sem kérek szellőztetés nélkül), az executive meg nem igazán fért bele. De alapvetően én a hybrid rendszere miatt vettem, és abból nem mertem gyengébbet az 1.4t scrossból átülve (és szerintem scross fürgébb, de nem vészesen és ezt még nem is taposom még nagyon).
-
duracell89
senior tag
válasz Palesztin994 #14135 üzenetére
Nekem egy executive van JBL-el, bár eddig csak 4000km mentem vele. Ha vákumban létezne, nem érné meg, mert ez nagyon sok pénz egy ilyen autóért, de a mostani piacon gyak. az összes konkurencia ennyibe kerül hasonló paraméterekkel (bármi "prémium" meg ilyen méretben 20-25m Ft X3, GLC, stb).
Èn nagyon szeretem, de rosszabbul felszerelten nem venném meg. Kissé audiofil vagyok, JBL nem tökéletes, de hülyére veri az alap fazékhangú cuccokat más autókban. A 360 fokos kamera nagyon hasznos, ülés/kormányfűtés stb nagyon kellemes. Városban és pályán is (145km/h-ig) kifejezetten csendes.
Megy mint a barom a 220 lóval, pályán 130-ról még rendesen húz, és bár a CVT miatt néha nyúlik a dolog, de cserébe 2-3 literrel kevesebbet fogyaszt (nálam 6.5l) , mint bármelyik másik hasonló méretű és erejű autó.
Nem mellesleg Toyota HSD ("hybrid synergy drive") ezzel a A25A-FXS motorkódú 2.5 literessel kb. elpusztíthatatlan, a hibamentes 250-300 000km gyakorlatilag garantált. Ezt a hajtásláncot számos Toyotába és Lexus rakják (RAV4, Camry, Highlander, NX350h, ES300h stbstb) kb. 1.5millió darabot gyártanak belőle évente.szerk.: Elötte egy 2021-es executive Corolla kombim volt, a RAV4 összehasonlíthatatlanul jobb autó az én igényeimhez (sokat autópályazom).
szerk 2: Ahogy a használt piacot elnézem, jobban tartják az árukat a RAV4-ek (általában a toyoták), mint pl Kiák/Hyundaiok
[ Szerkesztve ]
-
aszamóca
aktív tag
-
Palesztin994
aktív tag
Hello! Igen, valóban fontosabb,hogy megbízható, nincs dsg/ triptonic/turbó, de ha a hyundai tucson belterére gondolok, akkor meg azért fájna a szívem. 😥
Nehéz döntés,mert ha azt nézzük,hogy autot keresek, akkor valószínűleg ésszerűbb a rav4. El fogok menni tesztvezetésre, de azért kíváncsi voltam a véleményekre. Köszi! :) -
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14146 üzenetére
Mivel az S-Cross szinte egy súlyban van (1150kg), mint egy Yaris (1050kg), így nem lehetetlen... (a RAV4-es kb. 1590kg, súlyosbítva a HSD rendszerrel, aminek azért kell egy kis idő, mire észhez tér, ha rálépnek a gázra)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Tom1939 #14142 üzenetére
Hello! Igen, valóban fontosabb,hogy megbízható, nincs dsg/ triptonic/turbó, de ha a hyundai tucson belterére gondolok, akkor meg azért fájna a szívem. 😥 Nehéz döntés,mert ha azt nézzük,hogy autot keresek, akkor valószínűleg ésszerűbb a rav4. El fogok menni tesztvezetésre, de azért kíváncsi voltam a véleményekre. Köszönöm mindenkinek a válaszokat! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban