-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
leslien
nagyúr
üdv,
Kit- in t érdemes az alapot beszereltetni az autóba? 30k ...
[ Szerkesztve ]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
Upo
addikt
Pont erre van a kit-in, az indításgátló kiiktatását gátolja fizikailag. Sok idő, mire hozzá lehetne férni az ECU-hoz.
Az érték meg nem nagyon játszik, bontani is visznek tized akkora értékű autókat is. Épp az lehet a jelentősége, hogy a védelemmel ezt inkább ott hagyják és keresnek másikat ami két átdugással vihető.
Tréler ellen meg nincs védelem, talán ha körbeöntöm 20 köbméter betonnal. Csak reggel tartana sokáig a bejutás...Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Senhi
aktív tag
válasz leslien #15551 üzenetére
Nekem korábban az aurisban és a mostani rav4-ben is volt/van, mert így adta a márkaszerviz a "védelem" csomagot m43-as indításgátlóval együtt. Autó árához képest nevetséges összegről beszélünk így belerakattam.
Önmagában viszonylag keveset ad, mert csak az ecu-t teszi nehezebben hozzáférhetővé, így nem tudják kicserélni fél perc alatt és vinni a kocsit egy másik kulccsal. Kell hozzá egy rendes immobiliser is és akkor lehet hozzáadott értéke.
Ráadásul időközben meghaladta a kor és már nem csak ott támadnak. Rav4-et pl. úgy is lehet lopni, hogy be se kell jutni, mert kikapják a bal első lámpát, canbusra rácsatlakoznak és viszik: videó. Auris nem tudom lopható-e így, egyelőre csak rav4-eknél lett ez divat.Ahogy előttem is mondták, ha akarják elviszik, de minden hozzáadott biszbasznak elrettentő ereje van és mivel minden utcában áll 2 hasonló kocsi, egyszerűbb tovább mennie a tolvajnak.
-
aszamóca
aktív tag
válasz ncc1701 #15561 üzenetére
Mi van, ha a trélerre rakáskor, vagy bármilyen mozduláskor beindul egy motoros sziréna 130dB-el, ami nem canbus meg egyéb szoftos buziság, hanem külön kör, egy mozgásszenzorral?
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
-
galervin93
őstag
válasz KubanitoS #15557 üzenetére
Olvastam régebben egy cikket, hogy a profi tolvajok nek csak úgy ad hoc viszik el a járgányt. Kiszemelnek egy konkrét járgányt, és napok-hetek alatt a sofőr(ök) tevékenységét, kiemelten az indulás előtti és persze az érkezés utáni dolgokat. Magyarán kíváncsiak arra, milyen biztonsági intézkedéseket tesz az ember, ha tesz egyáltalán. Aztán már ezzel a tudással felvértezve, és jellemzően nem egyedül, hanem csapatban vágnak neki, tudatosan csinálják az egészet. Szóval igen, amit akarnak azt elvisznek.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
ncc1701
veterán
válasz galervin93 #15568 üzenetére
De ezt nem egy 2011-es aurissal fogják megcsinálni, hanem egy értékesebb autónál.
-
aszamóca
aktív tag
válasz ncc1701 #15572 üzenetére
Az, hogy mennyire akarjuk blokkolni a jeleket, kizárólag pénz kérdése. [link]
Ha elviszik, és blokkolják a jelkövetőket, akkor 6órán belül úgy is darabokra szedik az autót, és alkatrészenként értékesítik.
Én arra mennék rá inkább, hogy egyedi, meglepetésszerű dolgokat produkáljon az autó lopás esetén, amire nincs standard felkészülve a tolvaj.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
No.01
őstag
Tudja azt barki is, h a 2023-as Rav4-ben az anyosules magassaga vegre allithato-e?
Meg a Toyota sem tudja? (4 kulonbozo helyet kerdeztem)
Tetoablakkal egyutt a regi (jelenlegi) az en magassagomhoz mar majdnem necces... de a vezetoulesben az allithato magassag vegett nincs gond. -
No.01
őstag
válasz OCTAMD #15577 üzenetére
Az sajna itt nem relevans
Sajna fogalmam sincs milyen volt a tesztauto, de ott sem lehetett allitani, fel is tunt mikor atadtam a kormanyt.Egyebkent ez valoban alap kellene, h legyen. Nezegettuk mi a Kia-t ami belulrol tenyleg mas kategoria, de ott meg a muszaki tartalommal vannak aggalyaim 7 ev ide vagy oda
-
őstag
22-től az amiknál a limitednél már az. Itthon az e az jó kérdés. Nagyon különböznek a felszereltségek. Mondjuk ránéztem a 23-as árlistára, az alapján szerintem nem az. Ki van emelve hogy mindkettő elektromos állítású (executive), de a magasság állítás direkt csak a vezetőülésre...
[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
Tudja vki mennyi a garikiterjesztés Corolla 1.2T-re mostanában?
Vinnem kell kötelezőre és az utolsó alkalom, hogy kiterjesszem, de nem tudom megéri-e.
Most 3 éves és mire lejár a gari 5 évesen kb. 50k km lesz benne.
Vélemények?
Köszi!"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Ck.
addikt
Mi a nagy szám ebben a csakaKiaban? Miért van mindenki rákattanva, mi a hype oka? Volt szerencsém egy 2020-as ellektromos Nirohoz, olyan gördülési zaj van, hogy csak na, az anyaghasználat olcsó és kopogós, sorjás, kemény műanyagok. Egy Lexus és Toyota minőségibb kívül-belül.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Most tekintsünk el a lap politikai hovatartozásáról, érdekes cikk a Toyota elképzelését illetően a különböző hajtástechnológiákról: [link]
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz bajnokpityu #15593 üzenetére
Gondolom tudják, mennyire kevesen nyernének ellenük pert.
-
ncc1701
veterán
válasz bajnokpityu #15595 üzenetére
Ez mondjuk nem minden gyártónál alapértelmezett. Sőt.
-
KubanitoS
veterán
RAV4 előtt nagyon, de tényleg nagyon akartam szeretni az új Kia Sportaget/Hyundai Tucsont. Főleg azért, mert méretben elegendőek lettek volna, "egyszerűbb, hibridmentes" technológia (1.6 turbó) és több, mint 3 misivel olcsóbbak voltak, de így is 12 felett volt mindkét modellből a normálisan felszerelt.
Nem akarok megsérteni senkit, de két borzasztóan túlárazott és egyszerűen gagyi anyagminőségű autóról van szó, (mondjuk itt a Hyundai viszi a prímet, a KIA aránylag rendben volt). A Hyundai amúgy a mai napig nagyon tetszik, olyan mint egy tank, de ha közel megy az ember, akkor olyan érzése van, mintha egy nagyon olcsó kínai műanyag játékautót látna, ami nagyon masszívnak akar kinézni. A belső műszeregységről, a számtalan érintőgombról, amelyek a lakkozott fekete műanyagon vannak rajta, pfú... még most is rémálmaim vannak. 12 misiért még a félbőr sem fért bele, egy olyan igénytelen szövetanyag fedte az üléseket, hogy amikor hozzáértem, kirázott a hideg. Hatalmas csalódás volt.
Motor valami katasztrófa, egyszerűen nem úgy gyorsult, ahogy kellett volna egyik kocsi esetében sem (mindkét modellt tesztvezettem), jelentős turbólyuk volt minden egyes váltás után, mert természetesen ennyi pénzért csak a kézi váltó fért volna bele. Az pecsételte meg az egészet, amikor utánaolvastam itt a fórumon ezeknek a motoroknak, ahol aztán tájékoztattak a kokszosodási hajlamukról, meg a márkaszerviz hozzáállásáról a garanciális problémákhoz.
Összességében a Hyundai abszolút felejtős volt, a KIA nem volt rossz (friss modell is azért), jól néz ki, de a minőség ott sem volt az igazi és őszintén szólva az volt a legnagyobb gond, hogy ezek érzetre maximum 7-8 milliós autók voltak.
Szóval így lett a RAV4, amely kicsit talán sok is nekem, drágább is volt, de ár/érték arányban szerintem nagyon odaver a fenti két kocsinak. Ja és örömmel nézek vissza rá, hogy milyen szép autóm van.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
válasz KubanitoS #15597 üzenetére
Hát nekem volt hyundai i30-am (első generáció) ami teljesen jó volt. Ez alapján logikus lett volna a tucson, de a motorokról és a dct váltóról olyan horror sztorik vannak (és már 5 éve is így volt amikor i30 helyett először az scross lett). Szóval sajna egyetértek, pedig én is akartam szeretni nagyon a tucsont. Nálam annyi a nehezítő körülmény hogy nekem kellett az automata (és a dct még nagyobb problémahalmaz ha lehet mint a benzines turbóik...). Így lett nekem is rav4 hybrid...
-
KubanitoS
veterán
válasz Tom1939 #15598 üzenetére
Az automatára nekem azt mondták (igaz még nyáron), hogy még hozzávetőlegesen sem tudják megmondani, mikor jöhet, így abban ne gondolkodjak. Volt pár készletautó, azokból válogathattam, de azt is marha gyorsan, mert bármikor vihetik őket.
szerk: na meg tele a net a GPF hibával, ami lehet eltűnik, ha jobban meghajtjuk a kocsit, de lehet, hogy nem, akármit csinálunk. Ja és nem csak a balkánon, Angliában és az USÁban sem tudnak mit kezdeni vele.
szerviz "megoldása", hogy tiltáson pörgetik a motor állóhelyzetben vagy jó 10-15 percig. Amikor megláttam a videót, azt hittem hülyét kapok.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.