-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Új Toyota Yarist vennénk az 1.5-ös 3 hengeres motorral CVT váltóval. Városi használat, néha anyóshoz járás, semmi extra. Vannak tapasztalatok erről a modellről? Bármiféle hátulütő stb?
Öt év kiterjesztett garival vennénk, a futásteljesítmény nem lenne túl sok. Évente/max 10.000 ként lenne olajcsere.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Gergőke88 #10749 üzenetére
Nem lenne napi szinten használva az autó és akkor se egetrengető távokra (ergo az akksik feltehetőleg le lennének merülve sokszor) és igazából hosszú távra terveznénk az autóval (5+ év). Véleményem szerint amit esetlegesen megspórolnánk az üzemanyagban, azt lehet aztán rá lehetne költeni az új akksi pakkra. Nekem kicsit lutrinak tűnik ez a hybrid technológia erre a felhasználásra.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Szomszédnak Rav4 hybrid van. Nekem az se tetszik, hogy a benzinmotort össze-vissza kapcsolgatja a rendszer. Be se tud rendesen melegedni a motor. Ez nem jelenthet problémát?
szerk: Megnéztem a pontos árakat. Comfort autó kellene tech + style csomagokkal. Ez olyan 6.3-6.5 misi. Ha ez még híbrid is akkor ott vagyunk 7 millió körül, de inkább afelett. Azt már azért sokallom igazából egy ilyen kis autóra.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Johnny198612 #11394 üzenetére
A google értékelésekből nekem az jön le, hogy ha jó kocsit kapsz, akkor minden oké. Ha nem, akkor ők mossák kezüket. Egy sima külföldről behozós random nepper banda, szerintem nem kell isteníteni őket.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Párommal egyre közelebb vagyunk egy új hybrid Yaris rendeléséhez, úgy néz ki Selection felszereltséggel.
Ez lesz az első hybrid autónk és nem igazán vagyunk képben, hogy mire is kell figyelni, elsősorban karbantartás tekintetében. Én erőltetni fogom a 10 ezres motorolaj csere intervallumot, illetve majd természetesen kifaggatom a szervizeseket is, de addig is itt is érdeklődni szeretnék, hogy van-e valami, amire kifejezetten oda kellene figyelni, esetleg van-e valami ami lényegesebb információ, amelyre mondjuk az autószalonok nem feltétlenül hívják fel rá a figyelmet.
Az autóval 8-10 évre tervezünk.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Köszöntem mindenkinek!
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Az érvelésedbe nem tudok, és nem is akarok belekötni.
De azért ne hasonlítsunk már egy varrógépmotoros Fordot egy ezerszer megbízhatóbb japánnal, akkor sem, ha utóbbiban sem világverő teljesítmény áll rendelkezésre. Ráadásul az egyik a SUV felé hajlik, a másik szedán. Ennyi erővel egy Opel Corsa is jobban fog kijönni a Corollánál, mert azt már 5 misiért is lehet kapni.
CK-val értek egyet: nyilván nagyon meg kell nézni mit és mennyiért vesz meg az ember, de azért másfelől is érdemes végiggondolni az adott dolgot.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
A varrógépmotorról annyit, hogy engem nem a 3 henger zavar, azért is vagyok a csoportban, mivel hybrid Yarist szeretnék venni. A köbcenti sokkal inkább komolyabb probléma véleményem szerint. Tudom én, hogy manapság "más időket élünk" és az is okés, hogy neked és több ezer más vásárlónak is megfelelő a kisebb motor. Nekem az veri ki inkább a biztosítékot, hogy a Ford ezzel a motorral 7 millió felett van, ami számomra elfogadhatalan. Ezen még a szebb tolatókamerás kép és az egyéb apróságok sem fognak segíteni. Egy Ford soha nem lesz a Toyota szintjén, remélem ezt egy Toyota topikban azért leírhatom. Kíváncsi lennék a Puma értékállóságára egy Corollával szemben, kár, hogy csak 2019-től van ez az újabb Puma.
Amúgy én is néztem a Swifteket mielőtt előtérbe került a Yaris. Páromnak lesz az autó és az automata váltó nagyon kellene. Egy jól felszerelt GLX Swift jelenleg 6 millió körül van, közel ennyiért hybrid Yaris is van, ami azért elgondolkodtató.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Saját tapasztalatom és véleményem az, hogy egy SUV jobban tolerálja az úthibákat. Ugyanazon a minősíthetetlen úton az egy éves céges Octavia sajnos tud koppani a kerekek felől ha nem figyelek és belemegyek egy-egy kátyúba. Szerintem az alacsony felépítésnek köszönhetően egyszerűen "rövid" a rugó, vagy a "gólyaláb" hossza (bocs mindenkitől ) és ha hirtelen belemegyek egy lyukba, akkor sokkal könnyebben koppan. Saját, szintén egy éves Suzuki S-Cross autóm érezhetően komfortosabb ugyanazon az úton. Koppanás zéró, de azt is hozzá kell tenni, hogy a gyári 17-es kerekek helyett 16-os van felrakva ballonosabb gumikkal pontosan a kényelem miatt. Az a kocsi nem üt még a kátyús úton sem. Egy ideig az előző munkahelyemen céges Nissan Navarra pickuppal jártam. Na az nagyon durva volt, meg se kottyant neki az út még nagyobb sebességnél sem.
Azért a Yaris Selectiont nem fogom elvinni arra, ha megjön végre.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Minden új Yarishoz most téligumi szettet is adnak. Apróbetűs rész szerint szeptember 1-30 között, vagy pedig a "visszavonásig". Véleményetek szerint a gyakorlatban ez mit jelenthet? Vajon képesek tényleg egy hónapig kirakni egy akciót, amelyet azonnal visszavonnak?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Üdv ismét!
Meg lett rendelve a Yaris. Valóban jár hozzá egy téligumi szett (16 vagy 17"-es lesz), illetve emellett a listaárból egy százast még elengedtek.
Mutatta az értékesítő a rendeléseket 2021-ben és úgy néz ki a Toyotánál a sima szívó Yarisok esetében van probléma, illetve sok Hilux rendelést is láttam pl májusból, aminek még neki sem álltak alkatrészhiány miatt. Yaris benzin detto. Ezzel szemben a hybrid Yaris rendelések már augusztusi rendeléssel is vissza voltak igazolva. Februárt igértek, kíváncsi leszek...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Szalonautót azért ne keverjük a tesztautóval. Utóbbinak a benne lévő 6-10 ezer km alatt kitapossák a belét, a szalonautóba meg beülnek, nyitogatják stb... Azért ez nem ugyanaz szerintem. Amúgy egyetértek veled, mi is csak rendelésből akartunk autót venni, mégis csak az az igazi.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
KubanitoS
veterán
Ja akkor azt be is húztátok... Az udvaron valóban állt egy ugyanolyan még leragasztott felnikkel, akkor ezek szerint az is eladó autó volt.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Csubakkka #12408 üzenetére
Ha csak a párod fogja használni főleg városban, akkor elég lehet a sima Yaris. Ezzel a mérettel a Yaris leginkább a "második autó" szerepére alkalmas. Ha a Yaris lesz az egyetlen autótok, én biztos a Cross változatot venném belőle.
Egyébként a Suzukinál is most vannak változások, elvileg egy hónap és bejelentik az S-Cross utódját, ami lehet, hogy a Toyotás 1.5 hybrid technológiával fog érkezni. Döntés előtt én azt biztosan megvárnám. Egy S-Cross azért méretileg nagyobb és a modern Suzukik maximum minőségben vannak egy szinttel hátrébb a Toyotától, megbízhatóságban nem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Yaris Crossról kinek mi a véleménye? Páromnak ugye meg lett rendelve egy Yaris több, mint egy hónapja, de azért bennem ott volt a kisördög, hogy nem kellett volna-e megvárni a magasított változatot.
Nos, miután élőben láthattam, úgy gondolom, hogy jó döntés volt nem várni. A technikai részletekbe nem kötnék bele, viszont a Cross összhatása nagyon nem tetszett.
Röviden: a kocsi marha kicsi. Olyan kicsi, hogy ez a videókból nem érzékelhető, csak élő megtekintés során. Emellett a dizájn egy sokkal komolyabb autót sejtet, de ehhez a kinézethez egy rendes méretű kasztni illene. Számomra olyan volt, mintha egy nagyméretű makett lett volna. Mintha egy BMW X5 lenne egy Yaris nagyságú autóra kicsinyítve. Vagy mintha valaki a kádár kockáját alakítaná át a Vajdahunyad vár pontos mására. Az is csöppet hülyén nézne ki véleményem szerint.
Emellett egy jól felszerelt Comfort Style Tech, vagy Selecton hybrid Yarishoz képest a Crossnak 1,5-2 misi felára is lehet...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
A gyári led fényszóróknak az autó magának állítja be a magasságát. Tudtommal ezt nem is tudja a felhasználó módosítani. Az én saját autóm is egy S Cross és éjszaka nagyon szépen világít, össze sem lehet hasonlítani a céges Octaviámmal, amelyben halogén fényszóró van, pedig elvileg az a "jobb" autó.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz gaborn1 #12661 üzenetére
A Camry nekem is nagyon tetszik és simán elfogadnám utódnak a Suzuki S-Cross után. A probléma csak az, hogy nagyon belekényelmesedtem a "SUV" kategóriába. Nem szívesen váltanék egy olyan autóra, amibe kell ülni. Kényelem és lustaaság rulez.
Érdekes módom amikor páromnak nézegettük a Yarist, akkor az nem tűnt annyira beleülős autónak. Kényelmes volt a ki és beszállás is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Csipszhiány ide, csipszhiány oda, ma érdeklődtem a 09.27-én megrendelt Yaris Selectionről. A kocsi le van gyártva, december 9-én kerül Csehországba, átadás december vége, január eleje.
Most akkor csak szivatják az embereket, vagy mi van? Direkt azért rendeltük "időben", hogy tavasz végén-nyár elején ha ideér, addigra összeszedjük a kesht is rá, aztán erre ez van. Azt hiszem karácsonykor szárazkenyér lesz vízzel.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Tudja valaki esetleg, hogy mennyibe kerül 1 db gyári TPMS szenzor? Facebookon Toyotás csoportban valaki 50 ezer / darabot ír.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz AXisBOLD #12866 üzenetére
No offense, de a feltett kérdések alapján inkább jobban járnál, ha felfogadnál egy független állapotfelmérő céget. Ők akár nélküled kimennek az ország másik felére is és írásos szakvéleményt adnak a kinézett autóról.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
-
KubanitoS
veterán
Köszönöm szépen!
Sajnos mivel jelentősen hamarabb jött meg a vártnál (laza fél évvel ) így kénytelenek vagyunk lízinget is igénybe venni, ami megbonyolíthatja a dolgokat. Ha szerencsénk van és minden rendben van elsőre, nincs hiánypótlás stb akkor talán már a jövő hét vége felé.
szerk: Nézegetve a saját kepeimet feltűnt, hogy a kocsi oldaláról lehagyták a hybrid jelzést...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Gombinyó #12964 üzenetére
Esetemben nyílt végű, fix kamatozású lett. A fix kamatozásút amúgy durván nem reklámozzák a Toyotánál, mindenkit terelnek a változó fele. Sem az internetes toyota lízing kalkulátorban, sem a szalonban nem szóltak arról, hogy van ilyen lehetőség. Én igyekszem azért egy efféle nagyobb döntés előtt tájékozódni, szóval nem tudtak megszívatni, egyből előkerült a fix kamatozású opció is, miután rákérdztem (változó kamat 4,9%-ról indul, a fix 6,03% lett esetemben), de a tudatlanokat be tudják ám ugrasztani rendesen. Ami öröm az ürömben, hogy így kaptunk a kocsihoz + 2 év garanciát talán 200.000 km-ig... De persze így sem az ügyfél jár jól.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Jól ki van találva az árazás... Ha jól felextrázod a kinézett modellt, akkor pont bele fogsz esni abba az árkategóriába, amennyi pénzért már egy kategóriával nagyobb autót is lehetne kapni, persze közel sem azzal a felszereltséggel. És kezdődhet elölről az extrázás, a végén meg azt veszed észre, hogy nagyon durván túllépted a keretet...
A kocsit mikor veszitek át?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz KubanitoS #12956 üzenetére
Átvettük a Yarist, nagy a boldogság. Az autó olyan, mint egy űrhajó még az egy éves Suzuki S Crossomhoz képest is, nem is nagyon mennék bele a dolgokba. Amit viszont külön kiemelnék, az a Toyota applikációja, ami mutatja a kocsi jelenlegi gps pozicióját, hogy mennyi üzemanyag van benne, hogy nyitva/zárva van-e a kocsi (telefonon keresztül is zárható/nyitható), sőt ha jól láttam indulás előtt kb 10 perccel a telefonról be tudod indítani a légkondit (távolról), hogy mire az autóhoz érsz, addigra lehűtse azt.
Mindenkinek kívánom, hogy élje át az érzést, amikor az új autóját veheti át.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Köszi szépen mindenkinek!
A klimatizálást nem próbáltuk, a telefonos app alapján írtam az infót:
Amúgy az egész applikációt nem értem/értjük. A kocsit ki lehet nyitni / be lehet zárni telefonnal távolságtól függetlenül, ezt le is teszteltük. Kell neki vagy 30 mp, de működik. A kocsi pontos GPS pozícióját is láttuk 150 km-ről is, mondjuk ez utóbbi talán magyarázható, hogy leállítás előtt menti az utolsó helyzetét. Illetve egyéb, jelentéktelenebb dolgokat is be lehet állítani az autón, látszólag bármiféle kapcsolat (telefon-autó) nélkül.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz KubanitoS #13029 üzenetére
Kicsit kutakodtam, ezt a képet pedig ezen az oldalon találtam: https://www.toyota.hu/service-and-accessories/my-toyota/myt.json
Ezek szerint valóban van benne távirányítós hűtés/fűtés. Ezt még a kereskedő sem mondta.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz gaborn1 #13031 üzenetére
Ha van SIM kártya a kocsiban, akkor ez magyarázat lehet, de erről nem kaptam tájékoztatást. A légkondis cuccot még nem próbáltam, de külön erre nem kötöttem előfizetést. Kérdés, hogy az új autóhoz jár-e, de ezt meg a kereskedő sem mondta. Mondjuk utólag visszagondolva az ember szerintem nem is tudta, hogy van ilyen.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz Tom1939 #13035 üzenetére
Igazából a Yarisnál is oda van írva, hogy 2021 júniusától gyártott modelleken, szóval szerintem jönni fog az a Rav4 esetében is, ha ez a légkondi szabályozás már nem az. Apróbb fejlesztések biztosan vannak amúgy, az én Yarisom oldalán már nincs hybrid logó sem és már a konfigurátor képein sincs ott.
Mostmár csak azt szeretném kinyomozni, hogy gyári navit lehetne-e varázsolni a kocsiba...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző